Griezmann: 'Onbewust misschien meegespeeld dat ik hulpje van Messi zou zijn'

    Griezmann: 'Onbewust misschien meegespeeld dat ik hulpje van Messi zou zijn'

    Gepubliceerd: maandag 19 november 2018 om 14:51ma 19-11-2018 om 14:51

    Antoine Griezmann besloot afgelopen zomer niet te verkassen naar FC Barcelona. De Fransman stelt dat dat misschien wel te maken had met het feit dat hij niet in de schaduw van Lionel Messi wilde staan.

    Barça hoopte Griezmann afgelopen zomer binnen te halen. De aanvaller besloot uiteindelijk bij Atletico Madrid te blijven. "Was het moeilijk om Barcelona te weigeren? Het was heel erg moeilijk", stelt Griezmann in gesprek met Canal +. "Je hebt Barça dat je wil hebben, je belt en berichten stuurt. Maar aan de andere kant zit je bij een club waar een project om je heen is gebouwd, waar je een belangrijke speler bent."

    Dat Griezmann bij de Catalanen in de schaduw van Messi zou komen te staan, speelde (onbewust) mee in zijn besluit. "Onbewust heeft het misschien meegespeeld dat ik een hulpje zou zijn van Messi", aldus Griezmann. "Maar mijn teamgenoten en de club hebben alles gedaan om mij te houden. Ze kwamen met me praten, hebben mijn salaris verhoogd. Ze hebben alles uit de kast gehaald om te laten zien dat dit mijn thuis was en ik niet weg moest gaan."

    Griezmann spreekt van 'een lastige tijd'. "Vooral voor mijn vrouw, als ik haar om 3 uur in de ochtend wakkermaakte om erover te praten."

    Poll

    Was het een goede beslissing van Griezmann om bij Atlético Madrid te blijven?

    (1691 stemmen)

    Plaats een reactie

    BarcAjax +9461
    maandag 19 november 2018 om 14:56
    Begrijpelijk maar wel jammer. Griezmann, Suarez, Messi is echt een geweldige aanval. Nu hebben we een ongemotiveerde Dembele.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 19 november 2018 om 15:01
    Die zal wel een kerstboom hebben met joysticks erin.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    maandag 19 november 2018 om 15:02
    Een klein detail : Frenkieboom. 😉
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 19 november 2018 om 15:10
    Ik dacht dat hij zo'n gouden Frenkie piek in de boom zou plaatsen. Dan zullen het gezichtjes zijn om de boom helemaal in Frenkiestijl te versieren. Maar zijn verslaving is ook belangrijk, vandaar de joysticks.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    maandag 19 november 2018 om 15:15
    Wel zonde want hij heeft echt wel talent.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 15:15]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 19 november 2018 om 15:16
    Zeker talent, en zo dom maar ook zijn vrienden. Mocht het allemaal waar zijn natuurlijk.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5552
    maandag 19 november 2018 om 15:05
    Ik gok kerstboom met een foto van zichzelf op de plaats van de piek.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 19 november 2018 om 15:11
    En Frenkie dan?
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5552
    maandag 19 november 2018 om 15:18
    Ik sluit niet uit dat zijn foto op mijn kerstboom komt. Naast die van Tommie :)

    p.s Heb jij nog een paar goeie streamsites voor me voor de wedstrijd van vanavond goos?
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 15:18]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 19 november 2018 om 15:26
    http://www.nederland.tv/npo3

    Alleen een VPN gebruiken. Heb je die? Als je die hebt dan kan je gewoon Nederlandse tv kijken.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5552
    maandag 19 november 2018 om 17:10
    VPN heb ik niet, gaan we gelijk aan werken!

    Edit: mijn vriendin kwam met Zenmate, maar die hebben geen Nl. Heb jij nog een goeie tip voor Nederlandse vpn?
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 17:16]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 19 november 2018 om 17:16
    Dan heb je wel echt top tv via internet.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5552
    maandag 19 november 2018 om 17:22
    Met Zenmate?
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 15:40
    Hesgoal.com
    Perfect beeld 😊
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 19 november 2018 om 15:46
    Jullie kennen bijna samen kijken. Ik ben stront jaloers. :)

    Nee hoor, ik gun jullie het kijken in mooi weer. Wanneer was je nou in Den Haag dan?
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 15:50
    11 januari ben ik terug.

    PinoyDenHaag krijgt een pittige typhoon richting Cebu/Bohol. Het is nu alarmfase 1
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 19 november 2018 om 15:51
    Top, dan ben ik ook in Den Haag.

    Oei, die krijgen het zwaar te verduren. Ik ga 't in de gaten houden. Thanks voor de info.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 15:54
    Als je PinoyDenHaag op FB heb dan vind je mij daar ook 😊
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 19 november 2018 om 16:28
    Ik heb helaas geen Facebook.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5552
    maandag 19 november 2018 om 17:15
    Mja er zit morgen weer wat aan te komen. Vooralsnog vallen de voorspelde windsnelheden nog wel mee. Maar je weet het hier nooit. Duimen maar...
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 17:22
    Ik heb 2x meegemaakt waarvan 1 ons heeft verrast.
    En 2 dagen zonder stroom 😂
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5552
    maandag 19 november 2018 om 17:34
    Wij hadden het vorig jaar een dag of 4 na een aardbeving op Leyte. Daarna wekenlang maar een paar uur per dag stroom. Zwaar kut haha
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 19 november 2018 om 17:23
    Succes in ieder geval goos. Kwam jij ook in januari naar Nederland?
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5552
    maandag 19 november 2018 om 17:35
    Haha no way dat ik in de winter naar nl kom goos. De voorlopige planning nu is mei volgend jaar.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5552
    maandag 19 november 2018 om 17:21
    Hehe zou gaaf zijn, maar hij zit helaas toch een flink stukkie uit de buurt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 19 november 2018 om 15:53
    Sterkte met de typhoon die op weg is man. Keep save you all!
    Vind ik leuk
    Zymotic +209
    maandag 19 november 2018 om 15:07
    Mijn joystick staat ook garant voor een witte kerst.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 15:07]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 19 november 2018 om 15:12
    Haal wel goeie.
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1811
    maandag 19 november 2018 om 15:05
    Het zou wel mooi zijn geweest inderdaad. Maar het probleem van de Griezmann is dat hij zichzelf overschat. Hij had eerder dit jaar de uitspraak dat hij de ballon dor moet winnen aangezien hij de beste was. Dit zal inderdaad botsen tussen hem en Messi en Suarez. Dit zag je ook terug bij psg tussen Cavani en Neymar.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2398
    maandag 19 november 2018 om 15:36
    Het had ook niets vreemds geweest als hij de ballon dor had gekregen
    Vind ik leuk
    The Eagle +115
    dinsdag 20 november 2018 om 09:48
    Dembele wordt straks vaste vlagger bij barca 5
    Vind ik leuk
    pico323 +6506
    maandag 19 november 2018 om 15:03
    Zwaar leven heeft die jongen. om drie wakker gemaakt worden omdat je twijfelt. wat een klasbak maar niet heus.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5552
    maandag 19 november 2018 om 15:07
    Die arme vrouw denkt lekker verwend te worden, wordt ze wakker gemaakt voor weer een zeikverhaal
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 15:07
    Ik blijf het bijzonder vinden hoe groot voetballers zichzelf vinden. Ik persoonlijk zou niets liever willen dan bij Messi in het team spelen. Bal aan hem geven en je zit gelijk 1e rij om te kijken wat hij er mee gaat doen. Ik zou wekelijks 90 minuten lang met een stijve over het veld lopen.
    Vind ik leuk
    Echt? +3859
    maandag 19 november 2018 om 17:15
    Denk dat je dan gewisseld zou worden, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 08:06
    Valt niet zo op bij mij...
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:45
    Hahaha, beste reactie ooit
    Vind ik leuk
    pos +8830
    maandag 19 november 2018 om 15:07
    Erg sneu voor ze inderdaad om midden in de nacht te moeten kletsen over al die miljoenen. Gelukkig heeft hij vast een vriendin die niet om 7 uur hoeft op te staan.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 15:15
    Hulpje? Er bestaat maar 1 hulpje en dat is Zwarte Piet, schijt aan die Sylvana Simons terroristen die alleen maar een kinderfeest willen bederven.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1280
    maandag 19 november 2018 om 15:22
    En net zoveel schijt aan al die Wilders hooligans die het kinderfeest net zo hard verstieren.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 15:41
    Ouwe moraalridder! Tot dit weekend wist ik niet eens dat PSV hooligans had joh.
    Vind ik leuk
    Echt? +3859
    maandag 19 november 2018 om 17:16
    Zeker hebben ze die: 15
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 15:46
    @Feynoordfiguur

    Ehhh, u komt lichtelijk geobsedeerd over mbt zwarte Piet etc..

    Het zit u nogal diep neem ik aan.
    Graag bij het onderwerp blijven.
    Dank.
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    maandag 19 november 2018 om 15:26
    Laat haar dan gewoon slapen, of doe iets wat ervoor zorgt dat je relaxed wordt!
    Vind ik leuk
    ajaksiet +536
    maandag 19 november 2018 om 16:28
    Salarisverhoging gehad denk ik..
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 16:39
    Staat ook in het artikel, had je zeker kunnen weten.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    maandag 19 november 2018 om 16:33
    Laat mij maar lekker slapen dan ... mij wakker maken over luxe keuzes... wat een malloot.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 17:23
    Straks is hij het hulpje van Frenkie de Jong.
    Vind ik leuk
    yuuup +9855
    maandag 19 november 2018 om 17:55
    En nu staat hij in de schaduw van Simeone's speelwijze.
    Vind ik leuk
    Mari +10154
    maandag 19 november 2018 om 19:07
    Dus jij noemt dat praten.
    Je weet dat je niet met een volle mond mag praten
    Vind ik leuk
    RDion +122
    dinsdag 20 november 2018 om 11:24
    Maar hij speelt nog steeds in de schaduw van messi. Zelfs neymar die naar psg ging, speelt nog in zn schaduw. Dus....rommel!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws