Griezmann: 'Onbewust misschien meegespeeld dat ik hulpje van Messi zou zijn'

Griezmann: 'Onbewust misschien meegespeeld dat ik hulpje van Messi zou zijn'

Gepubliceerd: maandag 19 november 2018 om 14:51ma 19-11-2018 om 14:51

Antoine Griezmann besloot afgelopen zomer niet te verkassen naar FC Barcelona. De Fransman stelt dat dat misschien wel te maken had met het feit dat hij niet in de schaduw van Lionel Messi wilde staan.

Barça hoopte Griezmann afgelopen zomer binnen te halen. De aanvaller besloot uiteindelijk bij Atletico Madrid te blijven. "Was het moeilijk om Barcelona te weigeren? Het was heel erg moeilijk", stelt Griezmann in gesprek met Canal +. "Je hebt Barça dat je wil hebben, je belt en berichten stuurt. Maar aan de andere kant zit je bij een club waar een project om je heen is gebouwd, waar je een belangrijke speler bent."

Dat Griezmann bij de Catalanen in de schaduw van Messi zou komen te staan, speelde (onbewust) mee in zijn besluit. "Onbewust heeft het misschien meegespeeld dat ik een hulpje zou zijn van Messi", aldus Griezmann. "Maar mijn teamgenoten en de club hebben alles gedaan om mij te houden. Ze kwamen met me praten, hebben mijn salaris verhoogd. Ze hebben alles uit de kast gehaald om te laten zien dat dit mijn thuis was en ik niet weg moest gaan."

Griezmann spreekt van 'een lastige tijd'. "Vooral voor mijn vrouw, als ik haar om 3 uur in de ochtend wakkermaakte om erover te praten."

Poll

Was het een goede beslissing van Griezmann om bij Atlético Madrid te blijven?

(1692 stemmen)

Plaats een reactie

pico323 +7312
maandag 19 november 2018 om 15:03
Zwaar leven heeft die jongen. om drie wakker gemaakt worden omdat je twijfelt. wat een klasbak maar niet heus.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +5989
maandag 19 november 2018 om 15:07
Die arme vrouw denkt lekker verwend te worden, wordt ze wakker gemaakt voor weer een zeikverhaal
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 15:07
Ik blijf het bijzonder vinden hoe groot voetballers zichzelf vinden. Ik persoonlijk zou niets liever willen dan bij Messi in het team spelen. Bal aan hem geven en je zit gelijk 1e rij om te kijken wat hij er mee gaat doen. Ik zou wekelijks 90 minuten lang met een stijve over het veld lopen.
Vind ik leuk
Echt? +5274
maandag 19 november 2018 om 17:15
Denk dat je dan gewisseld zou worden, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 08:06
Valt niet zo op bij mij...
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 22:45
Hahaha, beste reactie ooit
Vind ik leuk
pos +9336
maandag 19 november 2018 om 15:07
Erg sneu voor ze inderdaad om midden in de nacht te moeten kletsen over al die miljoenen. Gelukkig heeft hij vast een vriendin die niet om 7 uur hoeft op te staan.
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 15:15
Hulpje? Er bestaat maar 1 hulpje en dat is Zwarte Piet, schijt aan die Sylvana Simons terroristen die alleen maar een kinderfeest willen bederven.
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1420
maandag 19 november 2018 om 15:22
En net zoveel schijt aan al die Wilders hooligans die het kinderfeest net zo hard verstieren.
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 15:41
Ouwe moraalridder! Tot dit weekend wist ik niet eens dat PSV hooligans had joh.
Vind ik leuk
Echt? +5274
maandag 19 november 2018 om 17:16
Zeker hebben ze die: 15
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 15:46
@Feynoordfiguur

Ehhh, u komt lichtelijk geobsedeerd over mbt zwarte Piet etc..

Het zit u nogal diep neem ik aan.
Graag bij het onderwerp blijven.
Dank.
Vind ik leuk
ajaksiet +1082
maandag 19 november 2018 om 16:28
Salarisverhoging gehad denk ik..
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 16:39
Staat ook in het artikel, had je zeker kunnen weten.
Vind ik leuk
Cookee +12186
maandag 19 november 2018 om 16:33
Laat mij maar lekker slapen dan ... mij wakker maken over luxe keuzes... wat een malloot.
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 17:23
Straks is hij het hulpje van Frenkie de Jong.
Vind ik leuk
yuuup +10443
maandag 19 november 2018 om 17:55
En nu staat hij in de schaduw van Simeone's speelwijze.
Vind ik leuk
Mari +11904
maandag 19 november 2018 om 19:07
Dus jij noemt dat praten.
Je weet dat je niet met een volle mond mag praten
Vind ik leuk
RDion +126
dinsdag 20 november 2018 om 11:24
Maar hij speelt nog steeds in de schaduw van messi. Zelfs neymar die naar psg ging, speelt nog in zn schaduw. Dus....rommel!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws