Van der Vaart schrikt voor Duitsland - Nederland: Het ziet er niet best uit

    Van der Vaart schrikt voor Duitsland - Nederland: "Het ziet er niet best uit"

    Gepubliceerd: maandag 19 november 2018 om 20:10ma 19-11-2018 om 20:10

    Het Nederlands elftal treft Duitsland maandagavond op een slechte grasmat. Dat stelt Rafael van der Vaart, die de ondergrond in de Veltins Arena vergelijkt met de vroegere Arena.

    "Het is niet best", oordeelt Van der Vaart bij de NOS, terwijl hij het veld oploopt. "Misschien zie je het niet op camera, maar het is een beetje te vergelijken met de beginjaren van de Arena. Het zijn een beetje losse plaggen en volgens mij is het er ook pas een paar dagen geleden ingelegd. Het ziet er niet best uit. Het is géén Kuip in ieder geval."

    Ook bondscoach Ronald Koeman zou 'ontevreden' zijn over de grasmat in Gelsenkirchen. Hij heeft nog niet voor de camera gereageerd. Oranje heeft tegen Duitsland genoeg aan een punt om de groepswinst te pakken. Lukt dat, dan plaatst de ploeg van Koeman zich voor de Final Four van de Nations League. Dat mini-toernooi wordt volgend jaar afgewerkt.

    Lees ook: Nations League voor dummies: dit staat Oranje te wachten bij een goed resultaat

    Plaats een reactie

    Knoerisgeitje +21952
    maandag 19 november 2018 om 20:16
    Wordt een zaadpot. 0-0 en Oranje blij
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 20:19
    Ik ben bang dat ze de deksel op hun neus krijgen. Nu is iedereen euforisch, maar morgen zal er in de krant staan dat Nederland er nog niet helemaal is... Al hoop ik op een 0-3..
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    maandag 19 november 2018 om 21:44
    het is weer duidelijk dat je zonder PSVers geen winnend elftal hebt
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:01
    O ja dat was ik vergeten, want in de CL spelen jullie iedereen weg... HAHAHAHAHAHA
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    dinsdag 20 november 2018 om 09:34
    Doen we de volgende keer als wij een pretpoule loten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 10:01
    jij zegt zonder psv’ers geen winnend elftal. Dus je geeft gewoon toe dat je opmerking als een lul op een drumstel slaat. Heel goed!
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    dinsdag 20 november 2018 om 10:41
    Nee.
    Maar dat snap jij niet blijkbaar.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:10
    Waar is je trol-broertje eigenlijk? Die heb ik al een hele tijd niet gezien...
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    dinsdag 20 november 2018 om 09:34
    ??? Aan de lijm gezeten?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 10:02
    Omdat jij een trol-account hebt? Doe niet zo gek!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 10:02]
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    dinsdag 20 november 2018 om 10:41
    Whatevah
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 20:20
    Nadien het echte zaad, iedereen is zo blij dat de kindjes gemaakt gaan worden.
    Vind ik leuk
    Marco S +5813
    maandag 19 november 2018 om 20:17
    Beetje als het kapsel van raffie zelf..

    Vind ik leuk
    Mari +10158
    maandag 19 november 2018 om 20:18
    Het kapsel is misschien niet top, maar zijn humor is meer dan top
    Vind ik leuk
    Marco S +5813
    maandag 19 november 2018 om 20:20
    Ja die grap van dat kerstfeest met een blonde en een brunette, die was goed hè
    Vind ik leuk
    Mari +10158
    maandag 19 november 2018 om 20:23
    Geen idee, maar hij heeft altijd wel wat.
    Nu, Hooidonk vroeg waarom lach je? Hij wist het wel. Ik ook.
    Of het Keizereffect, omdat Sporting gewonnen of gelijk gespeld had. Terwijl keizer nog in de woestijn zat.
    Hij voelt zich niet de professor en zegt gewoon wat ie ziet
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 20:17
    Verser kan je het dus niet krijgen!
    Vind ik leuk
    Mari +10158
    maandag 19 november 2018 om 20:18
    Heracles zal in zijn nopjes zijn: zie je wel kunstgras .
    Haha
    Vind ik leuk
    Marco S +5813
    maandag 19 november 2018 om 20:21
    Ja, dat zou goed werken.. Nederlanders houden niet van kunstgras.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3324
    maandag 19 november 2018 om 20:18
    De Duitsers gooien alles in de strijd om te winnen ,zelfs de grasmat saboteren 😉
    Vind ik leuk
    jari11 +1086
    maandag 19 november 2018 om 20:18
    Onbegrijpelijk dat een land als Duitsland dit toelaat. Dit wisten ze ook een week van te voren. DFB de weg ook kwijt
    Vind ik leuk
    Marco S +5813
    maandag 19 november 2018 om 20:22
    De vader van Ozil is tuinman, het zou toch niet..
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 20:19
    Met hobbel de bobbel gaan ze er ook in .
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19967
    maandag 19 november 2018 om 20:21
    Wat een kut mat
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 20:35
    * nat
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 20:21
    Dit is wel een beetje over de hill, vind ik.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 20:23
    Begint het excuus nu al, zijn nog niet eens begonnen. Niet lullen maar poetsen
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 20:29
    Al spelen we op een veld vol met sintels, we rollen die Manshaft op.!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13846
    maandag 19 november 2018 om 20:31
    En dat terwijl er 35 km verderop een prachtig stadion staat met een gigantische staantribune en een prima grasmat, waar overigens ook nog bijna 20.000 man meer in kan.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 20:34
    Hadden ze maar kunstgras 🤗

    🤔🤔🤔
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws