'PSV maakt schoon schip: drie spelers mogen in januari uit Eindhoven vertrekken'

    'PSV maakt schoon schip: drie spelers mogen in januari uit Eindhoven vertrekken'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 07:17wo 05-12-2018 om 07:17

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 09:23wo 05-12-2018 om 09:23

    Nicolas Isimat-Mirin, Bart Ramselaar en Ramon Lundqvist mogen in januari vertrekken bij PSV. Dat meldt het Eindhovens Dagblad woensdag. De drie spelers komen dit seizoen niet aan de bak bij het eerste elftal van de koploper. 

    Isimat was afgelopen jaar basisklant onder Phillip Cocu. Deze jaargang is de Franse routinier zijn plek in het elftal van PSV kwijtgeraakt aan Nick Viergever. In de Eredivisie kwam Isimat nog niet één minuut in actie. Het ED meldt dat PSV 'bereid is om mee te denken' wanneer er in januari interesse voor de stopper.  Voor Isimat 'hoeft niet de hoofdprijs neergelegd te worden'. Het contract van de Fransman loopt komende zomer af. 

    Ramselaar heeft in het Philips Stadion een verbintenis tot medio 2021. Voor de 22-jarige middenvelder verlangt PSV wél een aanzienlijke transfersom. In 2016 betaalde de regerend landskampioen een slordige vier miljoen euro aan FC Utrecht voor Ramselaar. BN/DeStem meldde woensdag dat NAC Breda in Eindhoven heeft geïnformeerd naar de middenvelder. Een verhuur blijkt onbespreekbaar

    Lundqvist
    Lundqvist 'mag bij een goed bod weg', weet het ED. Hij ontwikkelde zich bij Jong PSV dusdanig goed, dat een kans op het hoogste niveau een kwestie van tijd leek. Mark van Bommel gunt de 21-jarige Zweed echter geen speeltijd. Het contract van Lundqvist loopt medio 2019 af. 

    Plaats een reactie

    psvfan1913 +2185
    woensdag 5 december 2018 om 07:22
    Ramselaar zie ik in de toekomst nog wel PSV halen. Jammer dat hij het nu niet heeft gered. Isimat gaat eindelijk weg, leuke speler als karakter. Maar verdedigen kan die niet
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33850
    woensdag 5 december 2018 om 07:23
    Je kunt hem als mascotte behouden.

    Come on peseeeveee 😂
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2185
    woensdag 5 december 2018 om 07:24
    Hahahha, snickerheat
    Vind ik leuk
    Malaga036 +167
    woensdag 5 december 2018 om 07:25
    Sniekeheet hier!
    Vind ik leuk
    Polly11 +3977
    woensdag 5 december 2018 om 08:03
    Te klein voor het foxy pak
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    woensdag 5 december 2018 om 08:03
    dat werd ook gezegd over Marcelo van Lyon
    Vind ik leuk
    Obl93 +2530
    woensdag 5 december 2018 om 08:10
    Snap ook niet dat PSV hem niet verhuurd, als ze hem toch willen verkopen, zet hem dan in de etalage bij bijvoorbeeld NAC. Ramselaar wil dan laten zien wat hij kan, en PSV kan er alleen maar meer door verdienen.
    Vind ik leuk
    3Bier +10706
    woensdag 5 december 2018 om 08:52
    Ik denk dat PSV ruimte maakt voor nieuwe aankopen in de winterstop. Waarschijnlijk zullen ze eerst moeten verkopen voordat er nieuwe aankopen kunnen worden aangetrokken. Die Behich mocht toch ook al weg?
    Vind ik leuk
    YC93 +357
    woensdag 5 december 2018 om 09:33
    Dat ze die Behich zo makkelijk laten gaan, eeuwig zonde. Niet gek opkijken als hij straks in de champions league speelt.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +664
    woensdag 5 december 2018 om 12:10
    Wie zegt dat Behich weg kan? 🤣
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26490
    woensdag 5 december 2018 om 08:25
    Ihattaren direct bij de groep halen
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 08:31
    Pff wat een pareltje is dat zeg!
    Vind ik leuk
    3Bier +10706
    woensdag 5 december 2018 om 08:53
    Die gozer zit echt op voetballen. Qua pure voetbaltechniek beter dan Malen en Bergwijn.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2089
    woensdag 5 december 2018 om 17:26
    Dus de rest bij PSV doet niet aan voetballen???
    Heb je dus ook niets aan Ihattaren! Want die doet dan weer wat anders dan de rest.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2185
    woensdag 5 december 2018 om 09:39
    Weet jij of ihattaren nu al een contract heeft?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:42
    Volgens Transfermarkt heeft hij in maart dit jaar getekend tot medio 2021.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26490
    woensdag 5 december 2018 om 09:46
    Tot 2021 ja, maar er azen grootmachten op hem. Ik zie hem dingen op training doen...nie normaal gewoon
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:46]
    Vind ik leuk
    Josip Broz +664
    woensdag 5 december 2018 om 12:11
    Heeft ie van mii geleerd, dat zie je aan alles. 😌
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46480
    woensdag 5 december 2018 om 08:37
    Je wordt er wel kampioen mee.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:08
    Wij zijn ook kampioen geworden met Boilesen, wat is je punt? In elk kampioenselftal zit wel een zwakke schakel.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +664
    woensdag 5 december 2018 om 12:20
    Ho ho... Dat was wel jullie aanvoerder eh! Beetje meer respect voor de voormalige sterkhouders en kampioenen. 😋
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:55
    Haha sterkhouder...😋
    Vind ik leuk
    Josip Broz +664
    woensdag 5 december 2018 om 14:28
    😉 😂
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 08:52
    Volgens mij is hij afgelopen seizoen wel eens belangrijk geweest voor jullie....jammer dat er dan zo wordt gesproken.
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1177
    woensdag 5 december 2018 om 08:57
    Je zou toch zeggen, na het constant matig optreden van Pereiro, dat Ranselaar of Guti eens een kans gaat krijgen. Slechter dan Pereiro kan bijna niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:38
    Typisch Nederlands weer.

    Pereiro is inderdaad niet iemand die er elke wedstrijd, de hele wedstrijd, staat. Maar nu zit iedereen elkaar weer na te praten dat die gast er helemaal niets van kan.

    Pereiro is een uitermate begenadigde voetballer met een fabelachtige techniek. Die onder Cocu nog een beetje een excuus had dat hij niet optimaal werd gebruikt. Van Van Bommel kan hij dat niet meer zeggen: zijn favoriete plek, goede rugdekking van medespelers. En nog steeds haalt hij er niet structureel uit wat er in zit.

    Proberen in de winterstop te verkopen en dan verder gaan met Guttierez en die jonge gastjes die staan te dringen.
    Vind ik leuk
    14forever +8657
    woensdag 5 december 2018 om 09:50
    Het bijna niet spelen van europese wedatrijden, stagneert zo een speler.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:18
    Ramselaar is best een bruikbare speler in een elftal (harde werker). Kan nu als hij weg gaat weer lekker speelminuten maken ergens in de Nederlandse subtop.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33850
    woensdag 5 december 2018 om 07:22
    Misschien dat je 5 miljoen vangt voor alle 3 met veel geluk.

    Zonde van ramselaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 07:25
    Hier gaan ze nog spijt van krijgen.
    Vind ik leuk
    Arvin +5632
    woensdag 5 december 2018 om 07:38
    Haha dat klinkt onheilspellend 😂.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3383
    woensdag 5 december 2018 om 08:44
    Waar moeten ze spijt van krijgen. Op dit moment Zijn ze minder dan de basisspelers. Dus zitten ze op de bank. Hierdoor wordt een speler niet beter. Gaan ze weer wekelijks worden ze beter, ja en wie zal dan zeggen wat er met die spelers gebeurd.
    Nu nog wat geld voor krijgen en talenten de kans geven om op de bank plaats te nemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:51
    Ik zie liever dat Van Bommel die talenten wat vaker speeltijd geeft. Goed voor hun ontwikkeling, goed voor de concurrentiestrijd en goed voor de breedte van het team.

    Obispo, Mauro jr. Rigo, Gakpo, Malen en dadelijk hopelijk ook Romero moeten meer spelen. Vooral Obispo moet echt eens meters gaan maken in het eerste.

    PSV heeft acht verdedigers in de selectie. Vier daarvan spelen elke wedstrijd, Obispo krijgt geen kans, van Behich en Sainsbury wordt je elftal niet beter en Isimat gaat weg. Heb je dadelijk een keer schorsingen of blessures, dan is er wel een probleem.
    Tenzij ze in de winterstop een echte versterking in die linie gaan aantrekken.
    Vind ik leuk
    imho +1277
    woensdag 5 december 2018 om 10:47
    Was ook mijn eerste gedachte. Leuk dat ze Isimat in de etalage zetten, maar wie hebben ze achter de hand om als vervanger te gebruiken? Ik vond het een nuttige speler, misschien niet top. "Je moet je oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt gekocht (of opgeleid)."

    Van Ramselaar vind ik het ook jammer. Speelde goed bij Utrecht. Pereiro en Hendrikx worden door veel mensen bekritiseerd, met name ook door eigen fans. Guti zou een logische vervanger zijn, maar dan zou toch ook een Ramselaar een kans moeten krijgen?? Als zitten daar wel meer namen in de selectie welke ook die kans kunnen krijgen,

    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:14
    Het is wat WhiteHartLane ook al aangeeft. Doorgaans heb je meer spelers nodig dan de basiself.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3383
    woensdag 5 december 2018 om 17:10
    Ik zie daar graag talenten de kans krijgen. Daarom hoop ik dat het verhaal Behich ook waar is. Die mag van mij ook vertrekken. Rest jeugdspelers doorschuiven. Speelt alleen eredivisie, dus mag geen probleem zijn. Goed voor ontwikkeling van hen en een signaal naar de jeugdopleiding.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:47
    Daar ben ik wel met je eens maar ze moeten er ook klaar voor zijn natuurlijk. Het feit dat ze alleen eredivisie spelen is geen garantie uiteraard.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 07:24
    Ramselaar heeft meer voetballend vermogen dan die hendriks met z'n geglij
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46480
    woensdag 5 december 2018 om 08:38
    Maher ook..maar je moet meer kunnen dan alleen leuk kunnen tikken.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 08:40
    Dat zag ik bij de 1e goal van jörgensen.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1973
    woensdag 5 december 2018 om 09:12
    Typisch een actie van een speler die het van inzet moeten hebben en dan maar gaat glijden in een al totaal uitzichtloze situatie: Kijk mij eens effe inzet tonen hier.

    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46480
    woensdag 5 december 2018 om 09:54
    Speelt Maher bij Feyenoord dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:42
    Lullig hè als je terug moet denken hoe die hendriks tegen jörgensen liep te schutteren. Kansloos
    Vind ik leuk
    Marco S +5666
    woensdag 5 december 2018 om 07:25
    Ramelaar is best een aardig spelertje.. jammer dat hij het niet gaat redden.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2398
    woensdag 5 december 2018 om 07:26
    En die bank is al zo sterk, laat ze maar vertrekken..
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1286
    woensdag 5 december 2018 om 07:26
    Ramselaar tikt het niveau net niet aan..jammer voor die jongen.

    Isimat heeft zich met kunst en vliegwerk staande gehouden..althans een soort van.
    Ik zou ook geen vervanger halen...gooi obispo maar voor de leeuwen als het moet,kijken wat het doet.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10136
    woensdag 5 december 2018 om 07:27
    Ik vind het sneu voor Bart Rammelaar hij had beter dan bij FC Utrecht blijven kunnen rijpen veel te vroeg weg gegaan.
    Misschien is er nog een weg terug denk dat hij dat zelf ook wel verlopig ziet zitten.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 07:28]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13185
    woensdag 5 december 2018 om 07:30
    Op zich wel een leuke speler, maar komt net tekort voor basis PSV..
    Vind ik leuk
    Gerro +7266
    woensdag 5 december 2018 om 07:51
    Idd veel te vroeg vertrokken.
    Vind ik leuk
    Dw1708 +239
    woensdag 5 december 2018 om 08:04
    Veel te vroeg???op zn 20e naar een topclub en dan 23e 24e naar buiteland is de bedoeling.Maar hij is gewoon niet goed genoeg...
    Vind ik leuk
    Sideburnn +3024
    woensdag 5 december 2018 om 08:14
    Zou een goede voor F.noord zijn denk ik....jongen met potentie en voetballend vermogen.
    Begon goed bij psv en haalde oranje en zal 1.5 a 2 milj kosten wat ook wel mee valt
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3383
    woensdag 5 december 2018 om 08:47
    Daar zal wel wat meer voor betaald moeten worden. Gaat gewoon 5 miljoen opbrengen als hij niet naar de subtop van NL gaat v
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10136
    woensdag 5 december 2018 om 09:59
    5 miljoen voor een bankzitter betaald niemand
    Vind ik leuk
    wimpert +158
    woensdag 5 december 2018 om 09:33
    Nou Feyenoord won van psv dus daar moet je dan geen spelers halen he, als je vooruit wil niet iig. Zijn afdankertjes, zouden het jongen talentjes zijn ok maar deze jongens hebben het niet gered. Hebben wij dus niet nodig, de bank zit al vol met beter talent. Hij haalt het niet bij de subtop dus dan is de top te hoog gegrepen he :-)
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3383
    woensdag 5 december 2018 om 08:46
    Gebeurd dit niet vaker met spelers. Te vroeg weg uit de middenmoot en het dan net niet redden in de top van de eredivisie.
    Spelen ze nog een goed seizoen zijn ze weer 5 miljoen duurder en worden ze niet meer gekocht door de top van NL, omdat ze te duur worden.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13185
    woensdag 5 december 2018 om 07:28
    Isimat kan altijd nog stand-up comedian worden..
    Vind ik leuk
    Mr bien +3766
    woensdag 5 december 2018 om 07:54
    Zijn vervanger Viergever is nog lachwekkende.
    Of een programma Vi (viergever Isimat) comedy capers
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    woensdag 5 december 2018 om 08:05
    stop eens met dat gezuig van je op deze site.

    Edit VP : Reactie aangepast.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:14]
    Vind ik leuk
    Mr bien +3766
    woensdag 5 december 2018 om 09:00
    De waarheid is hard he.
    Wacht maar als die weer de fout in gaat
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    woensdag 5 december 2018 om 09:29
    Waarheid is niet hard maar dat stomme geschwans van jou is gewoon erg hinderlijk!
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    woensdag 5 december 2018 om 07:30
    Zo zie je ook maar: niet iedere speler door Brands gehaald heeft het in zich om te slagen bij bommeltje. Wanneer die eenmaal zijn 11 lieverdjes heeft, hebben de anderen weinig tot geen kans meer. Ten Hag rouleert met Ajax, maar voor bommeltje hoeft dat niet, hij kijkt niet verder dan de ED.
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    woensdag 5 december 2018 om 08:05
    wat een minachting weer...
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    woensdag 5 december 2018 om 08:49
    Zo dan?
    Zo zie je ook maar: niet iedere speler door Brands gehaald heeft het in zich om te slagen bij de heer van Bommel. Wanneer die eenmaal zijn vaste 11 spelers heeft, hebben de anderen weinig tot geen kans meer. Ten Hag rouleert met Ajax, maar voor de heer van Bommel is dat niet aan de orde, hij hoeft niet verder meer dan de ED te kijken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 08:55]
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    woensdag 5 december 2018 om 09:31
    Heer van bommel hoeft ook weer niet maar een verkleinere trap vind ik altijd erg denegerend overkomen.

    Overigens ben ik het inhoudelijk ook niet zo met je eens want van Bommel gebruikt wel gewoon zijn wissels. De bank van PSV is niet zo sterk dus logisch dat hij met de basis 11 begint.
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    woensdag 5 december 2018 om 09:35
    Zowel van Bommel als ten Hag zijn op een bepaalde manier "harken" Maar misschien komt het goed met psv,"never change a wing team (in ED)" gaat nu ook niet meer op, dus misschien zal er nu niet meer zo sterk aan de "basis 11" vastgehouden worden
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:36]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 08:08
    hahah jij bent echt een zuur persoon, sorry maar wat rouleert Ten Hag dan??? misschien kan hij gewoon geen keuze maken
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    woensdag 5 december 2018 om 08:22
    Zuur persoon? Onzin. Maar OK, een mening, hoe ongefundeerd dan ook mag je in dit land hebben.... Roulatie: spitspositie - Neres/van de Beek/Schone - centrum achterin. Genoeg dynamiek, en zo wordt iedereen naar het goed niveau toe getrokken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:39]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 08:33
    oke als jij dat rouleren noemt is prima, voor de mensen die niet onder hetzelfde dekbed liggen als jouw, noemen dat geen rouleren maar geen keuzes durven te maken.. en jouw mening mag je zeker geven,, allleen het slaat nergens op.. en gelukkig mag dat in NL.. alleen jij komt zo dom en zuur over, en dat is mening..
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    woensdag 5 december 2018 om 08:38
    Als je niet steeds dezelfde opstelt loop je een bepaald risico. dat neemt ten Hag wel. En zo maak je het geheel sterker. Wanneer je moet wisselen vanwege een blessure hoef je minder in te leveren. Als je steeds met dezelfde spelers de wei in gaat werkt dat alleen wanneer er geen blessures optreden. Als je maar op een front aktief ben kun je dat risico wat eerder nemen. Je ziet het: ik kan over inhoud spreken zonder denigrerend te doen. Ik hoef daar geeneens woorden als "dom en zuur" bij te halen. Zou het uiteraard ook kunnen doen....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 08:54]
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    woensdag 5 december 2018 om 09:33
    moet je wel goede bankzitters hebben. bij PSV steken de basis 11 ver boven de andere uit. Guti en Malen komen in de buurt en krijgen dan ook meer speeltijd. De vorm gaan bepalen wie er in de basis staat en daar is natuurlijk niks mis mee.
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    woensdag 5 december 2018 om 10:31
    Ik heb dat argument ook geregeld gebruikt, maar dat werd door veel psv'ers als onzin bestempeld...
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    woensdag 5 december 2018 om 10:45
    Die neem ik dan niet serieus ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:10
    Daar heb je bijna gelijk in, maar noem jij nou eens 3a4 bankzitters van Ajax die directe versterking zijn.
    Niet lullig bedoeld maar ik weet ze namelijk niet 123
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    woensdag 5 december 2018 om 11:40
    nou bij ajax heb je 4 aanvallers waarvan je er 3 kan opstellen (dolberg, tadic, neres en huntelaar) waarvan er 1 op de bank zit. Wober heb je staan en daar wordt je niet veel minder van in de eredivisie. je heb op middenveld 5 spelers (ziyech, van beek, labyad, schone en frenkie) waarvan er 3 gebruikt worden dus daarvan zitten er 2 op de bank en dan heb je ook nog eiting als aankomend talent.

    Dus Wober, labyad, van beek en huntelaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:11
    Daar heb je bijna gelijk in, maar noem jij nou eens 3a4 bankzitters van Ajax die directe versterking zijn.
    Niet lullig bedoeld maar ik weet ze namelijk niet 123
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    woensdag 5 december 2018 om 11:43
    zie antwoord hierboven ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:48
    haha kut verbinding hier in de woestijn... maar labyad is mmmmm?.
    Voor de rest heb je wel een punt, alleen zie ik die 5 middevelders niet allemaal op dezelfde positie spelen.. ik zie bv ziyech nou niet op een 6.. maar smaken verschillen
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4929
    woensdag 5 december 2018 om 08:15
    Hoe oud ben jij?
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    woensdag 5 december 2018 om 08:23
    Totaal irrelevante vraag
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4929
    woensdag 5 december 2018 om 08:39
    Waarom dan zo kinderachtig doen?
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    woensdag 5 december 2018 om 08:42
    Stratum heeft het ook altijd over "bommeltje", sterker nog, van hem heb ik de naam.. maar daar hoor ik jullie nooit over
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 08:42]
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4929
    woensdag 5 december 2018 om 08:56
    Wie heeft het nou weer over bommeltje. Gaat me om.die zielige sneertjes elke keer en die misplaatste arrogantie.
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    woensdag 5 december 2018 om 09:00
    @ fedor2501 - Waar ben ik arrogant???
    "Zo zie je ook maar: niet iedere speler door Brands gehaald heeft het in zich om te slagen bij bommeltje. Wanneer die eenmaal zijn 11 lieverdjes heeft, hebben de anderen weinig tot geen kans meer. Ten Hag rouleert met Ajax, maar voor bommeltje hoeft dat niet, hij kijkt niet verder dan de ED."
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:00]
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4929
    woensdag 5 december 2018 om 10:36
    Als je dat echt niet ziet dan heeft het voor mij geen zin om je erop te wijzen.
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    woensdag 5 december 2018 om 10:38
    @ Fedorante: Weer krijg ik geen antwoord: sterk betoog!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:53
    Ze kunnen er gewoon niet tegen dat je gelijk hebt :D
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    woensdag 5 december 2018 om 10:55
    De houding/commentaar is wel anders geworden sinds het kuip-debacle van afgelopen Zondag!. Dat weer wel. :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:16
    mja, van een paar gasten hier misschien wel, maar de meeste ......
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 07:39
    Geef talent een kans

    Stem op Mark
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1285
    woensdag 5 december 2018 om 07:40
    Heerlijk hoe ie de kans geeft aan de jeugdspelers.
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    woensdag 5 december 2018 om 08:08
    Inderdaad, Malen, Rosario, Rigo, Mauro, gakpo hebben allemaal al hun debuut gemaakt. Als je niet weet waar je het over heb dan kan je beter je bakkes houden :)
    Vind ik leuk
    Molletje +475
    woensdag 5 december 2018 om 07:45
    Lundqvist, dat was toch een talent in de categorie "Rosario, Bergwijn, Obispo, Gakpo, etc."

    Waar is het gestokt?
    Vind ik leuk
    Sideburnn +3024
    woensdag 5 december 2018 om 08:17
    46 wedstrijden in 4 jaar bij Jong PSV is ook niet al te veel....
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:39
    Hij is 2 keer (dacht ik, minimaal 1 keer) aan zijn knie geopereerd
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27400
    woensdag 5 december 2018 om 07:46
    Jammer van Ramselaar. Ik had niet verwacht dat hij het bij PSV niet zou redden.
    Vind ik leuk
    Montana7 +459
    woensdag 5 december 2018 om 07:46
    AZ haal ramselaar aub.
    Vind ik leuk
    Gerro +7266
    woensdag 5 december 2018 om 07:48
    Mischien iets voor die Mexicaanse club waar ze mee gaan samenwerken maar dan word het een gekkenhuis als dat nieuws bekend word.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 07:49]
    Vind ik leuk
    Hans Pluym +155
    woensdag 5 december 2018 om 07:53
    En die 2 geweldige Australiërs mogen blijven , dat snap ik dan weer niet .
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    woensdag 5 december 2018 om 08:09
    dat is voor mij ook een raadsel, dat zijn aanfluitingen ook!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 08:40
    Sainsbury snap ik dat die wordt gehouden die is beter dan isi en een prima back up als er iemand geblesseerd raakt maar die behich wat is die verschrikkelijk slecht zeg ik kan me niet herinneren dat we zo'n slechte speler hebben gehad deze jongen kan niet eens de kkd aan
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:48
    Maar als je kijkt welke stappen jongens als Obispo,Teze ,Piroe ,Duarte ,lundqvist ,Gakpo,Aboukhlal , aan het maken zijn door iplv op de bank bij het eerste of op de tribune plaats te nemen Bijna wekelijks bij jong psv hun minuten maken in een van de best voetballende teams zou ik zeggen laat de jeugd dit jaar nog wekelijks hun minuten maken en kijk volgend jaar of je ze in het diepe kunt gooien want op de bank worden jeugd spelers niet beter laat Mauro ,Riggo Sadilek ,Romero ook wekelijks hier hun minuten mee pikken zo dat ze zich blijven ontwikkelen want in Mn ogen zitten hier ontzettend veel talentvolle spelers

    geweldig elftal in ontwikkeling en dus kapitaal in ontwikkeling !Dus ben benieuwd welke keuze psv gaat maken !
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 07:56
    Blijf erbij dat Ramselaar goed genoeg voor de Eredivisie top.
    Vind ik leuk
    Gro050 +33
    woensdag 5 december 2018 om 08:07
    Bart kom maar naar Groningen :)
    Vind ik leuk
    Almaniak +155
    woensdag 5 december 2018 om 08:14
    Zou een zeer welkome aanvulling zijn, maar zie het niet gebeuren. knip is nagenoeg leeg
    Vind ik leuk
    Gro050 +33
    woensdag 5 december 2018 om 09:52
    Als doan wordt verkocht 14 miljoen in de knip 😉
    Vind ik leuk
    Almaniak +155
    woensdag 5 december 2018 om 11:00
    Ze zullen toch niet zo dom zijn om 1 van de 3 sterkhouders in januari te verkopen, ondanks het gigantische bedrag. Dat kan je lijfsbehoud kosten joh
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 08:08
    Dat noem je kapitaalvernietiging
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    woensdag 5 december 2018 om 08:12
    hmmm ja en nee denk ik. Ramselaar had PSV verwacht dat hij stappen zou zetten maar die jongen bleef stil staan in zijn ontwikkeling. Zowel Cocu als van Bommel zien het niet in hem zitten dus is het logisch dat je hem van de hand doet. Isimat heeft het onder Cocu wel redelijk gedaan. Van Bommel verwacht meer van hem en die stappen zet hij ook niet. Dan kan je beter afscheid van elkaar nemen. Zowel Bart als Isimat had potentie maar het is er alleen niet uitgekomen. Dit gebeurd bij elke club wel :)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:03
    True maar denk dat ze ramselaar dan niet hadden moeten halen. Deed het goed bij Utrecht maar heeft nooit vertrouwen gehad. Zelfde verhaal met maher toen en bijv amrabat bij Feyenoord. Er waren op dat moment betere opties dan ramselaar dus dan moet een club kijken naar een betere speler dan wat ze hebben en anders jeugd inzetten.
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    woensdag 5 december 2018 om 15:47
    Nooit het vertrouwen gehad? deze jongen speelde in het begin erg veel maar viel vaqak door de mand (wat mij bij staat)
    Vind ik leuk
    Almaniak +155
    woensdag 5 december 2018 om 08:13
    Daar kan menig nederlandse club een behoorlijke kwaliteitsinjectie door krijgen
    Vind ik leuk
    Orphen89 +1984
    woensdag 5 december 2018 om 08:16
    "Ludqvist mag bij een goed bod weg"
    "Het contract van Ludqvist loopt medio 2019 af."

    Zullen ze bij PSV weten dat vanaf 1 Januari clubs gewoon direct met Lundqvist mogen onderhandelen om hem voor volgend seizoen te tekenen?

    Hooguit dat zo'n ploeg daarna wat wil betalen om Ludqvist een half jaar eerder te krijgen, maar dat gaat nooit zoveel zijn als je normaal voor die speler kan krijgen. Kan dat dan onmogelijk een goed bod noemen.

    PSV moet blij zijn als ze nog iets voor die jongen krijgen.

    Ik zie trouwens wel kansen hier voor de rest van de eredivisie, zijn alle drie prima spelers, misschien dat ze liever naar het buitenland gaan? Maar ze kunnen ook prima in de subtop terecht in Nederland.
    Vind ik leuk
    groninger +1703
    woensdag 5 december 2018 om 08:26
    Ook hier gaan de kikkers uit de kruiwagen springen.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8610
    woensdag 5 december 2018 om 08:26
    Eerst de psexit, voor de brexit.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 08:31
    Die Nicolas vind ik wel iets voor feyenoord. Niet wachten, toehappen.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4929
    woensdag 5 december 2018 om 08:41
    Hahhahhahahahha
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 08:46
    3 maar!
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1155
    woensdag 5 december 2018 om 09:02
    Als ik Lundqvist was zou ik het lekker uitzingen tot het eind van het seizoen en ff goed me zakken vullen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:02
    vergeet rigo, de roon en onze 2 Australische vrienden aub niet.

    En Ramselaar graag behouden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:03]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:11
    Sinds wanneer speelt De Roon bij PSV?
    Vind ik leuk
    Peterfc +2226
    woensdag 5 december 2018 om 09:03
    Isimat Mirin ga je nog hard nodig hebben. Bij een blessure of schorsing van Schwaab en Viergever heb je alleen Sainsbury.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:04
    na RKC kun je beter met 10 spelen dan met Isimat. Wat een nep prof is dat. Ik zie hem nog lopen die wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2226
    woensdag 5 december 2018 om 09:16
    Ja dat is wel zo en daarom speelt hij niet. Ik zou toch eerst een vervanger halen voor ik hem weg deed. Blessures en of schorsingen komen altijd en je zult net zien dat je dan een zware uitwedstrijd hebt.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6782
    woensdag 5 december 2018 om 09:15
    Het is afwachten of je voor Ramselaar als PSV zijnde je een acceptabel transfersom krijgt. Die jongen blinkt nergens in uit.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4447
    woensdag 5 december 2018 om 09:17
    Ik vind dat er bij Ramselaar meer in had gezeten. Beter hadden ze ramselaar en isimat afgelopen zomer verkocht dan had je ook leuk geld kunnen beuren. Nu verkoop je 2 spelers zonder ritme. Ik hoop dat isimat naar Lyon gaat en ramselaar naar Frankrijk. Lundqvist heb ik tegen go ahead zien spelen en zou gewoon met het eerste meekunnen. Zonde als ze hem verkopen. Ik zou proberen contract te verlengen en dan verhuren.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:12
    Waarom zou Lyon een matige speler als Isimat halen?
    Vind ik leuk
    wimpert +158
    woensdag 5 december 2018 om 09:28
    Ja de Ligt is ook beter he..
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:35
    Neeeee! Isimat moet in NL blijven! Wat een geweldige kerel is dat zeg haha!! Doet hem maar even uitlenen aan Willen II
    Vind ik leuk
    El Cazador +7275
    woensdag 5 december 2018 om 09:58
    Het kan verkeren bij een warme Van Bommel club!!!
    Vind ik leuk
    rinirat +2900
    woensdag 5 december 2018 om 10:05
    Ik denk dat er geen aanbiedingen van andere clubs zullen komen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10187
    woensdag 5 december 2018 om 10:18
    Wie zit er nu te wachten op deze spelers voor behoorlijk bedragen ?
    Vind ik leuk
    Hu +7
    woensdag 5 december 2018 om 10:20
    Isimat dan maar naar AZ
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:48
    Even alle foutjes snel in de winterstop verkopen. Kunnen we daar straks niet meer mee onze oren geslagen worden. Wederom wanbeleid en foute keuzes gemaakt. Gerbrands, De Jong, van Bommel en van Marwijk wanneer trekken jullie je conclusie? Jullie helpen heel de club naar de klote. Maar elke psv’er steekt zijn kop in het zand omdat van Bommel 13x heeft gewonnen. Gelul, hij heeft 75% van zijn doelstellingen al niet behaald en het kampioenschap gaat gewoon naar ajax. Zo realistisch moet je zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:22
    Kampioenschap gaat naar Ajax! Hoezo? Het blijkt telkens weer dat de spelers van Ajax onder druk niet kunnen presteren. Dat bleek op 15 april in Eindhoven; Ajax werd in de pan gehakt! Dat bleek wederom dit seizoen in Eindhoven, ondanks de aanwezigheid van Ziyech, Tadic, Blind enz. Tegen de Graafschap (degradant notabene) een kampioenschap weggeven, was het dieptepunt! Is Feyenoord en PSV nooit overkomen.
    Vind ik leuk
    AJAXDEGOD +517
    woensdag 5 december 2018 om 12:52
    Haha ramselaar die dure topper haha
    Vind ik leuk
    Het Brein +4343
    woensdag 5 december 2018 om 16:01
    Isimat onmiddellijk naar AZ!
    Ramselaar naar Groningen en Lundqvist naar Den Bosch..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws