Barcelona wil groeibriljant van Juventus en gaat 60 miljoen overmaken naar Italië

    GERUCHT: Barcelona wil groeibriljant van Juventus en gaat 60 miljoen overmaken naar Italië

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 11:54wo 05-12-2018 om 11:54

    Barcelona wil zich in januari versterken met Juventus-middenvelder Rodrigo Bentancur en wil voor diens handtekening maar liefst 60 miljoen euro neertellen. De Uruguayaan speelde dit seizoen tot nu toe twaalf wedstrijden voor de Oude Dame, mede door blessures van Sami Khedira en Emre Can en lijkt wel interesse te hebben in een overgang. (Corriere dello Sport)

    Dit is een bericht van de LIVE Transfergeruchten-pagina. Je kunt zelf stemmen op de betrouwbaarheid van het bericht!

    56% 44%

    Plaats een reactie

    onbemind +382
    woensdag 5 december 2018 om 12:08
    Als deze middelmatige speler naar Barcelona voor 60 millioen, wat
    moet F.de Jong dan wel niet kosten voor Barca???
    Vind ik leuk
    badeend. +1460
    woensdag 5 december 2018 om 13:22
    F. De jong is echt wel minder dan deze geweldenaar, dus hou maar op met je gehype want dat gebeurt hier al genoeg.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:20
    Dan heb jij geen idee waarover je lult, Frenkie is meerdere klassen beter Bentancur.
    Vind ik leuk
    badeend. +1460
    woensdag 5 december 2018 om 19:45
    Je naam zegt al genoeg.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:05
    Je hebt ook domme mensen zoals jij waar de jaloezie hoogtij viert en die geen enkele kennis van zaken hebben. Ajacied of niet je moet achterlijk zijn om Frenkie zijn talent niet te onderkennen, alle topclubs in de wereld willen Frenkie graag inlijven en jij denkt het beter te weten.....wat moet je nou nog zeggen van zoveel dommigheid.
    Vind ik leuk
    badeend. +1460
    woensdag 5 december 2018 om 23:08
    Jaloezie? Geen sprake van. De frenkie-hype zat? 100%. Hoe moeilijk kan het zijn om niet bij elk f*cking bericht ene frenkie te noemen? Leuk dat hij zo goed is in de eredivisie maar overhypen is ook een kunst.
    Vind ik leuk
    hantayo +1118
    woensdag 5 december 2018 om 14:38
    Kijk even naar https://www.youtube.com/watch?v=zLwiiCJuQIU , en dan lijkt het dat Frenkie geniaal is en die andere jongen heel goed. Wel andere competitie.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:23