Van Bronckhorst: 'Dat hele wedstrijd volhouden, zit alleen Liverpool tegenaan'

    Van Bronckhorst: 'Dat hele wedstrijd volhouden, zit alleen Liverpool tegenaan'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 15:40wo 05-12-2018 om 15:40

    Giovanni van Bronckhorst hoopt dat Feyenoord donderdagavond tegen VVV net zo goed start als in de topper tegen PSV. De oefenmeester van de Rotterdammers hoopt met Feyenoord het gat met koploper PSV nog kleiner te maken.

    Van Bronckhorst verwacht niet dat Feyenoord negentig minuten lang zal stormen. "Dat heel de wedstrijd volhouden, dat is maar voor weinig ploegen in Europa weggelegd. Ik denk dat alleen Liverpool daar tegenaan zit", aldus Van Bronckhorst tijdens de persconferentie.

    Volgens Van Bronckhorst heeft de zege op PSV de Rotterdammers wel goed gedaan. "Het is logisch dat deze overwinning helpt aan vertrouwen en de sfeer in de groep. Zo'n overwinning geeft altijd energie."

    De Rotterdammers verkleinden het gat met koploper PSV tot tien punten. Bij een overwinning op VVV is het verschil nog maar zeven punten. "We hebben het gat kleiner gemaakt en dat is de doelstelling. Ik denk dat we nog dichterbij moeten komen om mee te doen."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Kan Feyenoord zich nog mengen in de titelrace?

    (595 stemmen)

    Plaats een reactie

    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 15:44
    Beetje gek om Liverpool erbij te halen.
    Er zijn genoeg ploegen in Europa die beter hun niveau vasthouden dan Feyenoord
    Vind ik leuk
    AJAXDEGOD +508
    woensdag 5 december 2018 om 15:46
    Ja en net zoveel die van Liverpool
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    woensdag 5 december 2018 om 15:47
    Dat zegt Gio ook niet!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 16:09
    Nee, maar de vergelijking slaat als een tang op een varken
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    woensdag 5 december 2018 om 16:12
    Dan heb je de vergelijking niet begrepen!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 16:14
    Volgens mij wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:59
    Het is ook geen vergelijking maar een constatering....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 17:04
    Het een sluit het ander niet uit.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 17:04]
    Vind ik leuk
    YC93 +342
    woensdag 5 december 2018 om 15:50
    Er is een verschil tussen niveau en 90 minuten lang kunnen "stormen"
    Vind ik leuk
    klick +938
    woensdag 5 december 2018 om 15:56
    negentig minuten lang zal stormen
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 15:57
    En het staat er zo duidelijk....
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 15:59
    Hij geeft enkel een voorbeeld he marcel.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 16:23
    Een heel raar voorbeeld.
    Niemand verwacht dat Feyenoord 90 minuten stormt.
    45 minuten stormen lukt ze niet eens.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 16:56
    Zondag wel. 45 min lang.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 16:59
    Ja en volgens mij vond iedereen het uniek.
    Dan gebeurt het dus meestal niet.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    woensdag 5 december 2018 om 18:41
    45 minuten stormen lukt ze niet eens.....

    Dit is duidelijk niet jouw topic!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 18:43
    Ja, gefeliciteerd, jullie hebben één keer 45 minuten gestormd, dus dat doen jullie eigenlijk elke week.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    woensdag 5 december 2018 om 18:53
    Wat een zwakke reactie als je al minstens twee keer in je hemd wordt gezet.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 18:55
    Is goed man. Super in m'n hemd gezet enzo.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    woensdag 5 december 2018 om 18:58
    Op je eerst reactie al door zes man. Geeft niet, blijf volhouden!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 19:01
    Ja, wat een ijzersterke reacties waren dat zeg.
    Ik vind het gewoon een gek verhaal van Gio. Sorry dat ik iets over jullie trainer dacht te mogen zeggen.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    woensdag 5 december 2018 om 19:09
    Je maakte er gewoon iets anders van dan wat hij zei. Geeft niet, ik ga verder ook niet lelijk doen vanavond. Mevrouw Sinterklaas heeft me een Gold Lable Reserve cadeau gedaan. Daar ga ik zo even van genieten. Fijne avond nog!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 19:14]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 19:12
    Doe die fles straks dan maar open,
    en laat Johny lekker lopen.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    woensdag 5 december 2018 om 19:26
    Komt goed, ik mag morgen zelfs uitslapen van mevrouw Sinterklaas. Dat zijn de betere cadeautjes! ;-)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 19:27
    Goede combinatie ook :) Leuk zo'n update :p
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 20:23
    Geniet ervan vent.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    woensdag 5 december 2018 om 20:30
    Doe ik al, thanx!
    Vind ik leuk
    Scouse96 +125
    woensdag 5 december 2018 om 16:01
    Maar hij heeft het over 90 minuten stormen.. Jurgen Klopp heeft een studie gedaan in iets van sportwetenschap. Zijn ploegen zijn niet voor niets altijd topfit en conditioneel ijzersterk. Helemaal niet zo gek dus om Liverpool erbij te halen;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 16:13
    Wel als Feyenoord hooguit 20/30 minuten stormt.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 16:24
    Zelfs als dit onzinnige stukje provocatie waar was dan nog zou het totaal los staan van de uitspraken van Gio en die van jou.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 16:25
    Was geen provocatie.
    En oke dat kun je denken
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 16:27
    Dat was het wel en iedereen weet dat.
    Maar geeft verder niet dat je dat niet wil toegeven.

    Feit blijft dat je mis zit en niet mans genoeg bent dat toe te geven.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 16:29
    Haha coole laatste zin. Ik heb vaak genoeg mijn ongelijk toegegeven om dat te ontkrachten. Dus succes ermee :)
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 16:30
    Dankje.

    Dus mijn laatste zin in het vorige stukje is een juiste samenvatting.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 16:31
    Nee. Dan lees je echt wat je wilt lezen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 16:31]
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 16:32
    Zijn we toch een beetje hetzelfde dan!! :)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 16:43
    Nee. Ik kan gewoon lezen.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 16:44
    Zijn de nodige mensen het toch niet mee eens.

    Zullen allemaal dan wel lezen wat ze willen lezen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 16:57
    It seems so
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5602
    woensdag 5 december 2018 om 16:04
    Lees het stukje nog een keer
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 16:15
    Blijft gek
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    woensdag 5 december 2018 om 15:44
    En ook Liverpool doet het niet op dit moment, 90 minuten lang de tegenstander opjagen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:45
    En Ajax Gio, en Ajax.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 15:59
    nee.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 16:12
    Zoals tegen PSV?
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 15:46
    Gelijkspel tegen VVV
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:46
    Ze hebben ook een goede wedstrijd gespeeld dit jaar hoor! De competitie is nog maar net begonnen en de bejaarde voorhoede is alweer geblesseerd. Ik zie ze het dit jaar niet doen
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    woensdag 5 december 2018 om 15:47
    Als het uitstekende hondstrouwe publiek er ook achter gaat staan is een overwinning realistisch te noemen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 15:49
    Nog maar 7 punten haha.

    Vast.

    Niet goed en constant genoeg om mee te doen, jammer maar helaas.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 16:10
    Dus dan is slechts 7 punten achterstand op de nr 1, en 9 punten voorsprong op de nr 4, best goed, toch?
    Want dat is wat hij zegt. Niks meer.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    imho +1277
    woensdag 5 december 2018 om 15:51
    De overwinning tegen PSV zal best energie geven een goed zijn voor het vertrouwen. Hopelijk voor Feyenoord blijven ze wel scherp en geeft dat vertrouwen geen ruimte aan onderschatting.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2137
    woensdag 5 december 2018 om 15:53
    En nu eens proberen om dat een heel seizoen vol te houden ipv 1 wedstrijd Gio, daarna kunnen we weer praatjes hebben...
    Vind ik leuk
    Mama +307
    woensdag 5 december 2018 om 15:54
    Wij als supporters moeten ze naar voren schreeuwen , maar dat kunnen we wel opbrengen tegen PSV , maar tegen vvv kunnen we dat ook niet opbrengen. Zo jammer
    Vind ik leuk
    heur es +777
    woensdag 5 december 2018 om 15:57
    Het is weer helemaal open, bedankt Gio en spelers!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 16:08
    Daarentegen, als je dit elke wedstrijd tenminste 30 min kunt opbrengen, wordt je met je ogen dicht 3e.. met 15-20 punten voorsprong op nr 4'.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    woensdag 5 december 2018 om 16:13
    En 15 punten achter Ajax... in en niemandsland dus
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 16:14
    En 17 op PSV... triest maar waar.
    Aan de andere kant... 3e worden met de 3e begroting van Nederland.. best logisch, toch?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 16:18]
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3317
    woensdag 5 december 2018 om 17:26
    Hou t minimaal 45m vol ,wat wordt t dan ?
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 18:00
    Hetzelfde. Al komen evt punten thuis tegen Ajax dan ook wat dichterbij?
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    woensdag 5 december 2018 om 16:10
    Laat ze maar blijven hopen daar in rotterdam zuid. Niks leuker dan.te.zien, dat Ajax ze in de.nabije toekomst deze droom aan duigelen schiet.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 16:16
    Is begrijpend lezen écht zo moeilijk? Of maakt de blinde haat dat je gewoon niet leest wat er staat, jochie?
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    woensdag 5 december 2018 om 16:23
    Als je dit al haat noemt ,kan je beter stoppen met vp. Prettige dag verder.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 16:31
    Ja? Ben je normaal gesproken erger? Dan kun jij beter stoppen met VP.
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    woensdag 5 december 2018 om 16:39
    Wil je wat zakdoekjes hebben voor je traantjes. Wat een zielepiet ben je toch. En deze zinlose discussie is.voor mij gesloten.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 16:32
    haat haat.....het is gewoon puberale onnozelheid.

    aan duigelen vind ik wel grappig gevonden van de knul.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 16:37
    Grappig gevonden? Ik hou t op een taalfout. De zgn. foutieve samentrekking. Het is 'aan diggelen' en 'in duigen', niet waar?
    Nee, ondanks de enorme zweem van onnozelheid, is het vooral haat waardoor dit soort jochies lezen wat ze willen lezen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 16:39]
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 16:40
    Het was ook sarcasme van mij.
    Natuurlijk is aan duigelen helemaal fout.
    Maar dat geeft het niveau van de reactie aan.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 16:43
    We zijn het met elkaar eens. Zag dat jij je eerder vandaag ook moest verdedigen. Las dat van A tot Z na, en volgens mij viel er voor jou niet zo veel extra uit te leggen.
    Daar dachten enkele onnozele haters anders over 😉.
    Niet begrijpend kunnen of willen lezen, daar gaat t mis.
    Vind ik leuk
    soplul +3428
    woensdag 5 december 2018 om 16:48
    Ja joh....en maar blijven vragen naar dingen die ik in reacties op anderen al 3 of 4 keer had beantwoord. Dan doen alsof ik niet kan antwoorden.
    Maar zelf niks lezen en maar blijven zuigen.

    Iemand gebruikte het woord kneus. In mijn reactie daarop gebruikte ik datzelfde woord maar dan als "kneus" om aan te geven op wat voor niveau hij communiceerde.

    Schrok me toch opeens een moderator wakker joh!
    Allemaal geedit dat we niet mochten schelden.
    Serieus kneus en "kneus" was enige wat je zou kunnen classificeren als schelden (moet je wel een heel teer zieltje zijn).

    Reageer ik op die mod, "prima maar doe dat ook eens in al die andere topics daar vind je nog wel ergere dingen."
    Stond er 3 seconden op en had hij die hele reactie weggehaald.....

    Het is dus ook niet zo dat deze site er zelf veel aan doet.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 16:56
    Nee klopt. Soms mag iemand ook lekker ver gaan. Om dan om lullige redenen andere reacties meteen te verwijderen.
    En er zitten hier n paar zeikers.. daar kun je dagelijks ruzie mee krijgen. Gewoon niet willen lezen wat je echt zegt, vaak met 1 woord weer aan de haal gaan, en maar zuigen, het laatste woord willen hebben.
    No-livers.

    Ik had t laatst aan de stok met ene GewoonEenVoetbalLiefhebber. Volgens mij n nieuw accountje van Wilbert Suvrijn, wat een zeikwijf.
    Die haalde alles uit de kast. Ik was eerst kinderachtig (mn avatar, ook zo lekker on topic) daarna 'n schande voor mn gezin, daarna n homo en vervolgens n racist.
    Dat laatste ging mij te ver en ik gaf 'em aan. Zijn posts verwijderd maar mijn posts ook.
    Nee, zeikers en trollen krijgen hier alle ruimte.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 17:49]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 18:58
    Je hebt ook wel een paar man nodig om alle topics normaal te houden denk ik.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 19:06
    Ja, en zoveel mensen hebben ze natuurlijk ook niet in dienst. Of wij moeten er voor willen betalen? 😉
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 19:07
    Nee dankje :p
    Al kun je je wel afvragen als je iets moet doen als je geen toezicht kunt houden.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 19:14
    Ach, gelukkig kunnen wij reaguurders elkaar ook rapporteren, als we er onderling niet uitkomen.. 😉
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 19:18
    Dat is zo. Dus pas op wat je zegt :p
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 20:20
    😂👍
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:37
    Ik mag Gio wel vind het een prima mens .
    En hoop dat hij blijft is geen verkeerde trainer .
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 17:20
    Doseren is ook belangrijk, maar 10 minuten per wedstrijd, is veel te weinig. Feyenoord laat dit veel te weinig zien. Bijna nooit zelfs.
    Of gewoon eigenlijk nooit.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 17:50
    En daar hou ik dan vervolgens de trainer voor verantwoordelijk....
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 17:56
    Ja en nee. Soms zie je het team fanatiek beginnen, maar daarna kakt het snel weer in.
    Dat laat het team dus gebeuren.

    Als het niet loopt, dan is het vlgs mij moeilijk, om als team een eenheid te vormen. Alle 11 moeten meedoen.

    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 17:59
    Ik hou t grotendeels op n gebrek aan topsportmentaliteit. De heren spelen nergens voor, lijkt t soms. Die mentaliteit zit niet in de genen van de club. Maar ook Gio verbetert dat niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:04
    Daarom is concurrentie ook zo belangrijk.

    Maar het moet ook in de genen zitten.

    Ronaldo is altijd gemotiveerd bijv.

    Het is van alles wat, en best moeilijk te begrijpen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 5 december 2018 om 18:12
    Zeker, concurrentie maakt scherper, maar je speelt toch niet alleen voor het salaris wat je al hébt?
    Kuyt kon t. RVP meestal ook?
    De wil om de beste te zijn. Het gejuich van het Legioen af te dwingen. Een beter contract te regelen. Een transfer naar n grotere club enof competitie.. international worden..prijzen te winnen.

    Gewoon altijd op je toppen presteren, zodat je er uit haalt wat je er uit kunt halen..
    Dat kunnen er n hoop niet bij Feyenoord.

    Een gebrek aan topsportmentaliteit binnen de club Spelers die de absolute topsportmentaliteit ook niet bezitten.
    Het is al snel goed. Een bekertje en we vinden t weer geweldig.

    Ik niet (meer). Er is n basis gelegd, nu moeten we doorpakken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 18:16]
    Vind ik leuk