St. Juste: 'Verschil qua fel begin? Zat bij Ajax met vijf minuten in kleedkamer'

    St. Juste: 'Verschil qua fel begin? Zat bij Ajax met vijf minuten in kleedkamer'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 15:58wo 05-12-2018 om 15:58

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 16:00wo 05-12-2018 om 16:00

    Jeremiah St. Juste won afgelopen zondag met Feyenoord de topper van PSV. De Rotterdammers begonnen in eigen huis fel tegen de koploper, net als eerder in de topwedstrijd tegen Ajax. Toen ging het voor St. Juste echter mis.

    "Wat het verschil was qua fel beginnen? Bij Ajax zat ik met vijf minuten in de kleedkamer", aldus de verdediger voor de camera van RTV Rijnmond. "Dat was gewoon geen slimme actie", erkent hij nu. "Dat weet iedereen, dat weet ik zelf. Het is fijn dat ik nu weer kan spelen."

    St. Juste kreeg na zijn rode kaart in de Klassieker drie wedstrijden schorsing opgelegd. Door het uitvallen van de lichtmasten en het afgelasten van Feyenoord - VVV-Venlo moest hij nog langer wachten voor hij weer minuten mocht maken. "Dat was vervelend, maar ik ben blij dat ik nu weer kan spelen", sluit hij af.

    Plaats een reactie

    woensdag 5 december 2018 om 16:01
    Edit VP :Reactie verwijderd (provocatie)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 16:18]
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1144
    woensdag 5 december 2018 om 16:02
    Niet zo kinderachtig joh
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:03
    ‘020’?
    Iq van een, een ... Kroket heb jij.
    Waarom vinden simpele zieltjes het altijd zo leuk om Ajax/Feyenoord niet gewoon bij naam te noemen en dan 020/010 te noemen...
    En jij vond het het geen overtreding dus van st Juste?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 16:04]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:09
    020 is zn IQ denk ik..
    Vind ik leuk
    Dani82 +2187
    woensdag 5 december 2018 om 16:26
    Eerder 010
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1109
    woensdag 5 december 2018 om 16:09
    Ik denk eerder dat zijn hoofd vol zit met de binnenkant van de kroket en zijn hoofd onder de puistjes zitten, waardoor hij net echt een kroket is
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 17:13
    Ragout heet dat... over niveau gesproken!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 17:13]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    woensdag 5 december 2018 om 16:09
    Inderdaad, daar kon je niets anders van maken behalve dat het de 2e had moeten zijn na Toornstra. Als er iets slecht was na Feyenoord dan was het de var wel.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 16:03
    *Reactie verwijderd VP*

    Ongepast hahaha :))

    wait for it
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:27
    Hahahaha aaaaaand it’s gone. 😂😂😂
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    woensdag 5 december 2018 om 16:04
    Trek lekker een frikandel of een kroketje uit de muur en laat vp met rust voor een tijdje.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:06
    Frikandel Kroket.....is dit de alias van Michiel Kramer?? Die kon ook nooit zo goed over zijn verlies.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:08
    Dat was de opdracht van Gio ze zijn namelijk stiekum allemaal voor Ajax.
    Gio wilde zo snel mogelijk met 10 komen te staan naar buiten met 11 staan natuurlijk anders valt het op.

    Toornstra probeerde het maar lukte het niet dus deed St Juste het maar.

    Bijlow wilde zorgen dat Ajax zo snel mogelijk krachten konden sparen door die blunder te maken want zo was de wedstrijd snel gespeeld.

    Ik kan nog wel een paar theorien bedenken voor je als je zelf niks kunt verzinnen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:20
    Zoals van Bommel zou zeggen: dat was een goede zet met 10 man gaan spelen, daardoor wordt het veel lastiger voor in dit geval Ajax
    Vind ik leuk
    Youri99 +9693
    woensdag 5 december 2018 om 16:14
    St. Juste zegt zelf nota bene dat het een domme actie was en meneer frikandel kroket hier denkt het beter te weten hoor haha, deze reactie is weer een circusact van uitzonderlijke klasse, encore encore!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:01
    Nog bedankt voor die 3 punten 🤪.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2331
    woensdag 5 december 2018 om 17:11
    Ik vond St Juste tegen Ajax wel nog feller beginnen dan tegen PSV 😜
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 16:03
    Vond het nieuwkoop anders wel aardig doen.

    st juste is niet echt een rb
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5040
    woensdag 5 december 2018 om 16:08
    Feyenoord speelt tegen Ajax altijd
    met 11 volgescheten broekjes, maar tegen PSV spelen ze wel met lef....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 16:09]
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5602
    woensdag 5 december 2018 om 16:09
    Aaaaaaah, wat oneeeeeeerlijk!!!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5040
    woensdag 5 december 2018 om 16:17
    Maar zo is het wel....
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:36
    Net zoals fc utrecht bedoel je maar dan andersom
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:28
    Haha idd....gelukkig hebben ze dit weekend best knap gespeeld tegen PSV. En dankzij de hulp van wat behulpzame supporters die wisten natuurlijk al lang dat de bal over zou gaan. En voorzagen de wedstrijd al op tijd van een bal :) LOL
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:31
    Dat is omdat ze weten dat tegen ajax niks te halen is en ze moeten proberen om de nederlaag zo klein mogelijk te houden. Tegen psv daarentegen ......😂😂😂
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9210
    woensdag 5 december 2018 om 17:39
    Huh volgens mij heb jij de eerste 5 min overgeslagen....intenties waren zeker aanwezig...daarna was het kut met peren.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:16
    Ajax Amsterdam eeuwige angstgegner van Feyenoord Rotterdam.
    PSV Eindhoven is en zal altijd ongeacht al zn prestaties altijd de 3e club in de volksmond zijn.
    Dat weet ook Feyenoord en al helemaal als ze thuis spelen.
    Tegen Ajax spelen is toch net wat anders.
    Rotterdammers die een gruwelijke hekel hebben aan Amsterdammers andersom is dat ook wel zo maar wel in mindere mate dit komt mede door de arogantie van Amsterdam en Ajax haha
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 18:17]
    Vind ik leuk
    Jozef +39663
    woensdag 5 december 2018 om 18:43
    Nee, Feyenoord kwam met dezelfde instelling op het veld, alleen gaat het combineren bij Ajax zodanig veel vlugger dat de Feyenoorders telkens te laat kwamen met alle gevolgen vandien. Kijk maar naar de doelpunten afgelopen weekend. Die van PSV hadden veel te veel tijd nodig om de bal te controleren, laat staan te combineren. Tegen een felle opponent allen ze door de mand. Feyenoord leerde Nederland hoe je PSV moet bestrijden. Hopelijk vind het navolging...
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13835
    woensdag 5 december 2018 om 21:40
    Wat is het leven toch oneerlijk he...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:35
    Iedereen maakt fouten , maar mooi dat je er wat mee doet .
    Mooi man .
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:35
    Is een goede aankoop geweest. Gewoon der boven op en niet zo uithalen met je voet.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:40
    Leerproces
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 17:18
    Feyenoord moet juist tegen die andere clubs ook eens zo spelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:29
    Laat maar.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 21:30]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:50
    Kort ... maar wel lekker duidelijk. Haha.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws