St. Juste: 'Verschil qua fel begin? Zat bij Ajax met vijf minuten in kleedkamer'

St. Juste: 'Verschil qua fel begin? Zat bij Ajax met vijf minuten in kleedkamer'

Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 15:58wo 05-12-2018 om 15:58

Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 16:00wo 05-12-2018 om 16:00

Jeremiah St. Juste won afgelopen zondag met Feyenoord de topper van PSV. De Rotterdammers begonnen in eigen huis fel tegen de koploper, net als eerder in de topwedstrijd tegen Ajax. Toen ging het voor St. Juste echter mis.

"Wat het verschil was qua fel beginnen? Bij Ajax zat ik met vijf minuten in de kleedkamer", aldus de verdediger voor de camera van RTV Rijnmond. "Dat was gewoon geen slimme actie", erkent hij nu. "Dat weet iedereen, dat weet ik zelf. Het is fijn dat ik nu weer kan spelen."

St. Juste kreeg na zijn rode kaart in de Klassieker drie wedstrijden schorsing opgelegd. Door het uitvallen van de lichtmasten en het afgelasten van Feyenoord - VVV-Venlo moest hij nog langer wachten voor hij weer minuten mocht maken. "Dat was vervelend, maar ik ben blij dat ik nu weer kan spelen", sluit hij af.

Plaats een reactie

woensdag 5 december 2018 om 16:01
Edit VP :Reactie verwijderd (provocatie)
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 16:18]
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5841
woensdag 5 december 2018 om 16:02
Niet zo kinderachtig joh
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 16:03
‘020’?
Iq van een, een ... Kroket heb jij.
Waarom vinden simpele zieltjes het altijd zo leuk om Ajax/Feyenoord niet gewoon bij naam te noemen en dan 020/010 te noemen...
En jij vond het het geen overtreding dus van st Juste?
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 16:04]
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 16:09
020 is zn IQ denk ik..
Vind ik leuk
Dani82 +3809
woensdag 5 december 2018 om 16:26
Eerder 010
Vind ik leuk
Tsubamba +3465
woensdag 5 december 2018 om 16:09
Ik denk eerder dat zijn hoofd vol zit met de binnenkant van de kroket en zijn hoofd onder de puistjes zitten, waardoor hij net echt een kroket is
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 17:13
Ragout heet dat... over niveau gesproken!
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 17:13]
Vind ik leuk
J Kiprich +18662
woensdag 5 december 2018 om 16:09
Inderdaad, daar kon je niets anders van maken behalve dat het de 2e had moeten zijn na Toornstra. Als er iets slecht was na Feyenoord dan was het de var wel.
Vind ik leuk
Smithsonian +45251
woensdag 5 december 2018 om 16:03
*Reactie verwijderd VP*

Ongepast hahaha :))

wait for it
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 16:27
Hahahaha aaaaaand it’s gone. 😂😂😂
Vind ik leuk
14forever +9235
woensdag 5 december 2018 om 16:04
Trek lekker een frikandel of een kroketje uit de muur en laat vp met rust voor een tijdje.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 16:06
Frikandel Kroket.....is dit de alias van Michiel Kramer?? Die kon ook nooit zo goed over zijn verlies.
Vind ik leuk
Youri99 +10832
woensdag 5 december 2018 om 16:14
St. Juste zegt zelf nota bene dat het een domme actie was en meneer frikandel kroket hier denkt het beter te weten hoor haha, deze reactie is weer een circusact van uitzonderlijke klasse, encore encore!
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 16:01
Nog bedankt voor die 3 punten 🤪.
Vind ik leuk
Julio-dvd +3173
woensdag 5 december 2018 om 17:11
Ik vond St Juste tegen Ajax wel nog feller beginnen dan tegen PSV 😜
Vind ik leuk
Smithsonian +45251
woensdag 5 december 2018 om 16:03
Vond het nieuwkoop anders wel aardig doen.

st juste is niet echt een rb
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 16:35
Is een goede aankoop geweest. Gewoon der boven op en niet zo uithalen met je voet.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 16:40
Leerproces
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws