LinkedIn-oproep mocht niet baten: 'Wilde nog een mooi buitenlands avontuur'

    LinkedIn-oproep mocht niet baten: 'Wilde nog een mooi buitenlands avontuur'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 16:11wo 05-12-2018 om 16:11

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 16:28wo 05-12-2018 om 16:28

    Ard van Peppen heeft het profvoetbal nog niet helemaal gedag gezegd. De voormalige linksback van onder meer Roda JC en RKC Waalwijk runt vandaag de dag samen met Frank Demouge een voetbalschool, maar hoopt stiekem nog wel op een avontuur.

    Van Peppen kwam afgelopen zomer zonder club te zitten toen Roda zijn contract niet verlengde. "Ik wilde eigenlijk helemaal niet stoppen", vertelt Van Peppen in gesprek met Veronica Inside. "Ik wilde nog wel een mooi buitenlands avontuur, naar een leuke plek. Er zijn wel dingen voorbijgekomen, maar ik heb nooit gedacht: dat wordt het."

    De linksback probeerde nog aan een club te komen met behulp van een video op LinkedIn, waarin een aantal hoogtepunten van hem te zien waren. "Waarom zou ik niet alle middelen gebruiken die er zijn om voor zo'n leuk avontuur te gaan? Het voelt voor jou misschien als wanhopig, maar ik voelde dat niet zo. Ik heb er nog wel zin in, ze mogen altijd bellen."

    Poll

    Moet een betaald voetbalclub Ard van Peppen halen?

    (479 stemmen)

    Plaats een reactie

    Tsubamba +1112
    woensdag 5 december 2018 om 16:16
    Misschien kan Ard (zich daar) van (op)Peppen, die voetbalschool
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:46
    Ik snap hem niet..
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1112
    woensdag 5 december 2018 om 16:48
    Daarom staat er ook in je naam alle ballen op Henkie, dat zou een slim persoon niet verzinnen
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:18
    Nee laat het maar zoals het is nu! Het moet ook eens leuk geweest zijn moet je dan ook denken.
    Vind ik leuk
    Unknown007 +2048
    woensdag 5 december 2018 om 17:13
    Als ik Ard was had ik ook wanhopig naar het grote geld in landen als China gezocht. Neem aan dat iemand met zijn carriere niet de rest van zijn leven geld kan tellen.

    Als er dan iemand gek genoeg is om 3x je jaarsalaris te betalen... heel graag!
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2058
    woensdag 5 december 2018 om 16:22
    Je kind naar de Demouge\Van Peppen voetbalschool brengen...

    Neem dan gewoon geen kinderen als je een hekel aan kinderen hebt.
    Vind ik leuk
    Dani82 +2210
    woensdag 5 december 2018 om 16:24
    Ik dacht ook, dan train ik hem zelf wel😂
    Vind ik leuk
    ppdf +1221
    donderdag 6 december 2018 om 00:50
    Hoeveel wedstrijden heb jjj in de eredivisie gespeeld?
    Vind ik leuk
    Dani82 +2210
    donderdag 6 december 2018 om 09:06
    Toen ik nog op hoog niveau voetbalde heette het nog ptt telecompetitie, dus dan kan je je vraag zelf invullen
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10510
    woensdag 5 december 2018 om 16:35
    Dan te bedenken dat Ruben Schaken ook nog een voetbalschool heeft...
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2058
    woensdag 5 december 2018 om 16:39
    Toch had die een hoog rendement voor de 0 euro die hij heeft gekost.
    In die tijd kregen we ook nog wel eens een strafschop.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10510
    woensdag 5 december 2018 om 17:07
    Ja, deed het best redelijk. Maar zo dom als Schaken zag je ze niet heel veel. Hij zal het moeten uitleggen. En daar zal je ook nog geld voor moeten betalen..
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2058
    woensdag 5 december 2018 om 17:54
    Denk dat er maar bijzonder weinig voetballers voor een Mensa lidmaatschap in aanmerking komen maar daarom kunnen ze het spelletje misschien nog wel goed uitleggen.
    Zeker bij die kleine apen is het belangrijk de basisdingen goed uit te kunnen leggen. En wie weet kan hij dat wel geweldig.
    Taument had het buskruit ook niet uitgevonden maar doet het natuurlijk wel gewoon goed als jeugdtrainer.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:26
    Ik vond het een heel erg onderschatte speler, zeker als je bedenkt waar hij vandaan kwam. Bovendien een hele sympathieke jongen met het hart op de goede plek. Als hij kinderen maar 50% van zijn eigen mentaliteit kon bijbrengen zouden er een hoop meer jonge talenten in Nederland slagen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10510
    donderdag 6 december 2018 om 18:18
    Nou, vijftig procent van z'n eigen mentaliteit... Volgens mij stond ie daar vooral in het begin van z'n carrière maar op een gegeven moment ook bij Feyenoord nou niet echt goed bekend om..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    ppdf +1221
    donderdag 6 december 2018 om 00:50
    Ik zou op fox die docu van demouge eens kijken. Die kerel was niet zo slecht als dat hij johan derksen 3n van der gijp is neergezet. Ik zeg jou dat veel verdedigers een kut middag hadden..gast was alleen nooit echt fit.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2058
    donderdag 6 december 2018 om 08:45
    Hij was sterk en lomp. Daar is het inderdaad niet lekker tegen voetballen.
    Een kutmiddag heb je tegen Messi als die het op zijn heupen heeft, niet tegen Demouge.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1277
    woensdag 5 december 2018 om 20:01
    jammer voor hem , maar hij komt gewoon tekort
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:13
    Is niet eens vergaande glorie. Dat deze man uberhaupt betaals voetbal heeft mogen spelen is ongelofelijk. Die clubs hebben echt stront in de ogen gehad. En zijn zelfrefectie is ook ver te zoeken.
    Vind ik leuk
    ppdf +1221
    donderdag 6 december 2018 om 00:51
    Al die clubs? Nee Derksen heeft een beeld gecreëerd en iederee is er achter ana gaan praten. Het was geen hoog vlieger. Maar je kan echt geen honderden wedstrijden betaald voetbal spelen als jw er echt helemaal niets van kan
    Vind ik leuk
    Entombed +1208
    donderdag 6 december 2018 om 07:50
    Een goede trainer hoeft geen goede voetballer te zijn geweest. Iets begrijpelijk overdragen is een vak op zich, idem voor analyse en verbetering van bewegingen. Wie weet zijn ze beter in die theorie dan het zelf met hun team uitvoeren op het veld. Van Gaal en Hiddink waren zelf ook geen briljante voetballer. Wel zijn het top trainers.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:28
    Demouge hahahahahahahah! Onsympathieker en slechter voetballend maken ze ze nooit meer. Van peppen is vergeleken met hem Messi en een goedheiligman tegelijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws