PSV-ambassadeur is 'vereerd': 'Blij dat die indruk bij PSV zo goed is geweest'

PSV-ambassadeur is 'vereerd': 'Blij dat die indruk bij PSV zo goed is geweest'

Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 16:26wo 05-12-2018 om 16:26

Carlos Salcido kijkt er naar uit om PSV als ambassadeur te vertegenwoordigen in Mexico. De voormalige verdediger van de Eindhovenaren heeft als opdracht om de naamsbekendheid van PSV in zijn land te vergroten.

Salcido speelde vier seizoenen in Eindhovense dienst en kwam daarin tot 121 competitiewedstrijden. "Soms weet je niet wat voor indruk je als speler bij een club achterlaat", vertelt Salcido in een interview met het Mexicaanse Univision Deportes. "God heeft me vier jaar van mijn voetbalcarrière bij PSV gebracht. Ik ben heel blij dat die indruk bij PSV zo goed is geweest."

"Op uitnodiging van de club keer ik komend weekend voor een aantal dagen terug in Eindhoven", vervolgt Salcido. "Dan word ik tot Mexico-ambassadeur van PSV benoemd. Dat vind ik een ontzettend grote eer. Ik zie het als iets ontzettend moois dat ik vrijdag, ten overstaan van een vol Philips Stadion, officieel word benoemd."

Lees ookPSV slaat vleugels uit in Mexico met oude bekenden en topclub: 'Geweldig trots'

Plaats een reactie

Bizzy +23286
woensdag 5 december 2018 om 16:31
1 woord: HELD !
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 16:31]
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 16:45
Jongetjes als roeptoeter waren toen nog niet geboren.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 18:26
Uitverdedigen met een omhaal. Bij Salcido was het eerder regel dan uitzondering. Mooi man.
Vind ik leuk
Vamos7 +9754
woensdag 5 december 2018 om 16:37
Mi amigo Salcido jalalalalalala Mi amigo Salcido jalalalala Mi amigo Mi amigo Salcido jalalalalalala Mi amigo Salcido jalalalala jalalalalalala Mi amigo Salcido jalalalala Mi amigo Salcido jalalalalalala Mi amigo Salcido jalalalala

Mi amigo Salcido jalalalalalala Mi amigo Salcido jalalalala Mi amigo Salcido jalalalalalala Mi amigo Salcido jalalalala
Mi amigo Salcido jalalalalalala Mi amigo Salcido jalalalala Mi amigo Salcido jalalalalalala Mi amigo Salcido jalalalala
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 16:41
Volgens mij mist de 3e alinea nog!! Het is niet duidelijk wat je nu bedoelt
Vind ik leuk
Vamos7 +9754
woensdag 5 december 2018 om 16:43
https://www.youtube.com/watch?v=Lwt4PEM3Fd4


Stil en huiver...
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 16:44
Huiveren van jou doe ik zeker, correct
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 16:45]
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1420
woensdag 5 december 2018 om 16:44
Diepzinnig.
Vind ik leuk
Vamos7 +9754
woensdag 5 december 2018 om 16:45
Dat ben ik wel vaker. Goed opgemerkt.. Ik plusje.
Vind ik leuk
Bizzy +23286
woensdag 5 december 2018 om 17:23
Hoogste tijd om een spijkerharde centrale verdediger ala Salcido of Alex aan te trekken. Het contract van Schwaab hoeft van mij niet verlengd te worden.
Met Angelino en Dumfries hebben we de beste backs uit de eredivisie. De centrale posities kunnen wel een upgrade gebruiken.
Vind ik leuk
stratumseind +190979
woensdag 5 december 2018 om 17:31
Alex............ the good old days........
Vind ik leuk
yabba1000 +1318
woensdag 5 december 2018 om 17:39
echt, wat kon die knakker rammen zeg poehee
Vind ik leuk
stratumseind +190979
woensdag 5 december 2018 om 17:48
ofnie?!!!
Vind ik leuk
yabba1000 +1318
woensdag 5 december 2018 om 18:48
god nou! het moment dat ie zijn eigen goedl tegen arsenal goedmaakte zal ik nooit vergeten en dat was maar een kopballetje.
Vind ik leuk
stratumseind +190979
woensdag 5 december 2018 om 19:50
Helemaal gek werd ik daar in Londen .... of eigenlijk dat was ik al maar daar nog erger
Vind ik leuk
baboushka +1434
woensdag 5 december 2018 om 17:47
Idd 'the tank..
Vind ik leuk
voetbal!!! +9247
woensdag 5 december 2018 om 17:59
Voetbalt de tank nog of is hij al gestopt?
Vind ik leuk
stratumseind +190979
woensdag 5 december 2018 om 18:08
voor de fun nog heb ik begrepen
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 17:31
Mooie taak voor Salcido. En hij is, in tegenstelling tot wij vaak bijna zien en voelen, trots dat hij dit mag doen. Guus Meewis zei het al: ' was de Brabander maar zo trots als een Fries' . De loyaliteit van Salcido is groot en dat is goed om te zien. Kunnen wij wat van leren!!
Vind ik leuk
#Keizerout +41264
woensdag 5 december 2018 om 18:23
Slim om daar oud-spelers voor te gebruiken.
Vind ik leuk
johny +103
woensdag 5 december 2018 om 18:27
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 19:20
Johny is op zoek naar likejes. Succes knul!
Vind ik leuk
Vak-T +1519
woensdag 5 december 2018 om 19:50
Ja, het sukkeltje heeft er al 1.......
Vind ik leuk
Mirkoff! +517
woensdag 5 december 2018 om 21:16
Delete aub je account, kleine kind.
Vind ik leuk
Jozef +42286
woensdag 5 december 2018 om 18:49
Salcido moet de naamsbekendheid verbeteren van een club die na Real en Barcelona (bericht deze morgen, kweenie of Barcelona klopt) komt qua bekendheid in Mexico. Gevalletje overbodig lijkt me dan...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws