PSV-ambassadeur is 'vereerd': 'Blij dat die indruk bij PSV zo goed is geweest'

PSV-ambassadeur is 'vereerd': 'Blij dat die indruk bij PSV zo goed is geweest'

Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 16:26wo 05-12-2018 om 16:26

Carlos Salcido kijkt er naar uit om PSV als ambassadeur te vertegenwoordigen in Mexico. De voormalige verdediger van de Eindhovenaren heeft als opdracht om de naamsbekendheid van PSV in zijn land te vergroten.

Salcido speelde vier seizoenen in Eindhovense dienst en kwam daarin tot 121 competitiewedstrijden. "Soms weet je niet wat voor indruk je als speler bij een club achterlaat", vertelt Salcido in een interview met het Mexicaanse Univision Deportes. "God heeft me vier jaar van mijn voetbalcarrière bij PSV gebracht. Ik ben heel blij dat die indruk bij PSV zo goed is geweest."

"Op uitnodiging van de club keer ik komend weekend voor een aantal dagen terug in Eindhoven", vervolgt Salcido. "Dan word ik tot Mexico-ambassadeur van PSV benoemd. Dat vind ik een ontzettend grote eer. Ik zie het als iets ontzettend moois dat ik vrijdag, ten overstaan van een vol Philips Stadion, officieel word benoemd."

Lees ookPSV slaat vleugels uit in Mexico met oude bekenden en topclub: 'Geweldig trots'

Plaats een reactie

Bizzy +22912
woensdag 5 december 2018 om 16:31
1 woord: HELD !
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 16:31]
Vind ik leuk
la galaxy +1218
woensdag 5 december 2018 om 16:45
Jongetjes als roeptoeter waren toen nog niet geboren.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 18:26
Uitverdedigen met een omhaal. Bij Salcido was het eerder regel dan uitzondering. Mooi man.
Vind ik leuk
Bizzy +22912
woensdag 5 december 2018 om 17:23
Hoogste tijd om een spijkerharde centrale verdediger ala Salcido of Alex aan te trekken. Het contract van Schwaab hoeft van mij niet verlengd te worden.
Met Angelino en Dumfries hebben we de beste backs uit de eredivisie. De centrale posities kunnen wel een upgrade gebruiken.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 17:31
Mooie taak voor Salcido. En hij is, in tegenstelling tot wij vaak bijna zien en voelen, trots dat hij dit mag doen. Guus Meewis zei het al: ' was de Brabander maar zo trots als een Fries' . De loyaliteit van Salcido is groot en dat is goed om te zien. Kunnen wij wat van leren!!
Vind ik leuk
#Keizerout +50917
woensdag 5 december 2018 om 18:23
Slim om daar oud-spelers voor te gebruiken.
Vind ik leuk
johny +98
woensdag 5 december 2018 om 18:27
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 19:20
Johny is op zoek naar likejes. Succes knul!
Vind ik leuk
Vak-T +1963
woensdag 5 december 2018 om 19:50
Ja, het sukkeltje heeft er al 1.......
Vind ik leuk
Mirkoff! +947
woensdag 5 december 2018 om 21:16
Delete aub je account, kleine kind.
Vind ik leuk
Jozef +45266
woensdag 5 december 2018 om 18:49
Salcido moet de naamsbekendheid verbeteren van een club die na Real en Barcelona (bericht deze morgen, kweenie of Barcelona klopt) komt qua bekendheid in Mexico. Gevalletje overbodig lijkt me dan...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws