Veerman kijkt op van kritiek trainer: Waarom? Ik heb echt geen idee

    Veerman kijkt op van kritiek trainer: "Waarom? Ik heb echt geen idee"

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 20:56wo 05-12-2018 om 20:56

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 22:07wo 05-12-2018 om 22:07

    Henk Veerman heeft zich in een mum van tijd ontpopt tot publiekslieveling bij FC Sankt Pauli, maar een vaste basisplaats is nog niet voor hem weggelegd. Zijn trainer Markus Kauczinski was onlangs kritisch op de lange spits.

    Kauczinski vindt dat Veerman 'nog niet fantastisch' is. "Of hij de nummer 9 wordt? Daar komt wat mij betreft wat meer bij kijken. Daarvoor moet hij meer laten zien, meer lopen, meer met andere spelers samen kunnen werken. Dan zal hij echt nog wat stappen moeten zetten voor mij."

    Veerman weet niet waarom zijn trainer dat zegt. "Waarom? Ik heb echt geen idee. Het enige wat ik wel weet, is dat ik zaterdag gewoon in de basis sta", reageert hij in gesprek met Voetbal International. "Ik kan ook niet alles tegelijk. Meeverdedigen als je aanvalt, aanvallen als je meeverdedigt."

    "Hij kwam aan met cijfers dat ik maar 10,2 kilometer per wedstrijd loop. Nou, dan gaat het volgens mij wel hard vooruit, want bij Heerenveen hadden ze die cijfers ook allemaal en zat ik niet eens op 9,5 kilometer", aldus Veerman. "Ze lopen hier op het tweede niveau meer dan in de Eredivisie. Ik ben fitter dan ooit. Volgens mij gaat het dan ook hartstikke lekker, ik weet niet waarom hij dat zo zegt."

    Plaats een reactie

    woensdag 5 december 2018 om 20:58
    Tweede niveau van Duitsland is gemiddeld ook een hoger niveau dan de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    woensdag 5 december 2018 om 21:32
    Mwa, schat een Vitesse, Utrecht, AZ, Feyenoord, Ajax, PSV toch hoger in. Dus dat gemiddelde zal wel iets lager liggen.

    In normale vorm mag dat rijtje nog aangevuld worden met Groningen en Heerenveen, PEC en Heracles. Zo slecht hebben we het hier nou ook weer niet. (ja we hebben negatieve uitschieters, maar die hebben ze daar ook)
    Vind ik leuk
    Vente +55
    woensdag 5 december 2018 om 22:08
    Jep
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 22:10]
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    woensdag 5 december 2018 om 22:10
    Huh? Doe ik dat dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:02
    Veerman Superman
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:04
    Naar trainers moet je nooit luisteren, die zijn vaak vooral met zichzelf bezig !
    Vind ik leuk
    gerard.. +383
    woensdag 5 december 2018 om 21:10
    Ik denk dat hij normale jongen is maar met beperte kwaliteiten. Hij staat nu in basis maar scoort te weinig. Zal uiteindelijk op de bank belanden. Over 2 jaar weer terug in nederland bij Oss volendam of zo.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:05
    Had hem graag bij utreg gezien.
    Vind ik leuk
    wil +1151
    woensdag 5 december 2018 om 21:09
    Dat noemen ze in Duitsland : ARBEITEN.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:10
    Daar hou ik van.
    Vind ik leuk
    Oeb +196
    woensdag 5 december 2018 om 21:38
    Dat komt omdat de trainer nu anders wil gaan spelen! Vanaf nu dus écht álle ballen op Henkie!!!! Draven kerel!!!
    Vind ik leuk
    De fries +984
    woensdag 5 december 2018 om 21:47
    Waarom hij dat zegt ? Omdat jij voor hem nog geen vaste basisspeler bent..
    Vind ik leuk
    Friend +160
    woensdag 5 december 2018 om 21:49
    Een Duitse scheidsrechter loopt meer dan Veerman , als dat soort jongens sprinten vliegen de kluiten om je oren
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27456
    woensdag 5 december 2018 om 22:20
    Symoathieke kerel, maar eeuwige wisselspeler dus
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33932
    woensdag 5 december 2018 om 22:33
    Om je te motiveren pik.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4229
    donderdag 6 december 2018 om 14:15
    Ook daar geen basis klant, zal t toch aan Henkie zelf liggen. En tuurlijk is ie publiekslieveling, dat was ie bij ons ook.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws