'Bayern München heeft miljoenentransfer Martinez nodig voor Frenkie de Jong'

    'Bayern München heeft miljoenentransfer Martinez nodig voor Frenkie de Jong'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 06:47do 06-12-2018 om 06:47

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 08:14do 06-12-2018 om 08:14

    Het wordt voor Bayern München een lastige opgave om Frenkie de Jong naar de Allianz Arena te halen. Technisch directeur Hasan Salihamidzic heeft de 21-jarige Ajacied al langer in het vizier, maar moet met een flinke zak geld en goed sportief plan over de brug komen om hem te overtuigen.

    Dat meldt het Duitse Kicker donderdag. Bayern München is achter de schermen druk bezig om het elftal voor komend seizoen te herbouwen. De routiniers moeten plaats maken voor jong talent, waar De Jong bij hoort. De Jong staat op het Duitse lijstje, maar een transfer is voor Bayern zeker geen abc'tje. 

    Bayern moet concurreren met FC Barcelona, Paris-Saint Germain en Manchester City, waardoor de club De Jong hem een flinke zak geld en veel toekomstperspectief in het vooruitzicht moet stellen om hem te overtuigen om voor de Bundesliga te kiezen. Zijn marktwaarde wordt geschat op veertig miljoen euro. 

    Bayern is van plan om Javi Martinez komende zomer van de hand te doen. Het geld dat vrijkomt met de verkoop van de Spanjaard kan worden geïnvesteerd in De Jong. Het is niet duidelijk wat Martinez precies moet kosten. Bayern-president Uli Hoeness kondigde in een eerder stadium aan dat Der Rekordmeister druk bezig is met de renovatie van het elftal en dat er veel geïnvesteerd gaat worden.

    Plaats een reactie

    donderdag 6 december 2018 om 06:52
    Werd een keer tijd dan ze gingen verjongen, de jong wordt nu aan elke club verbonden.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:12
    Dan zullen ze toch moeten betalen of een hele goeie scouting moeten hebben.
    Ik las gisteren dat ze niet meedoen aan de gekte, dan krijg je de toppers ook niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:14
    Denk dat er genoeg geld is daar, gelijk hebben ze dan ze niet meedoen aan die gekte. Laten ze maar gaan scouten in zuid-amerka.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:20
    Met een hele goede scouting kun je misschien besparen, maar ook dat kost verl tijd.
    Geld zal er zat zijn, en toppers kopen kost een berg.
    In Nederland waren ze ook jaren verstandig en zakte we af naar zeer bedenkelijk niveau.
    Vind ik leuk
    Jozef +39663
    donderdag 6 december 2018 om 08:38
    Geschatte marktwaarde Frenky 40 miljoen...

    Als ze denken dat ze met dit soort bedragen de strijd om Frenky kunnen winnen, dan is renovatie met wat vage Zuid-Amerikanen wel een optie, ja...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:46
    40 miljoen is gwn zijn marktwaarde.... is iets anders dam de vraagprijs of wat dan ook.. uiteindelijk zullen er wel wat partijen tegen elkaar gaan opbieden waardoor het alleen maar meer wordt. Denk wel dat Bayern dan zal afhaken..
    Vind ik leuk
    Jozef +39663
    donderdag 6 december 2018 om 08:49
    Voor mij is de marktwaarde de waarde die gegeven wordt. De enige juiste graadmeter .

    Als Ajax Frenkie vandaag zegt dat ie weg kan voor 40 miljoen, dan kan hij kiezen uit 10 clubs.

    Dus, nee 40 is ook niet jouw marktwaarde denk ik....
    Vind ik leuk
    De Haan +352
    donderdag 6 december 2018 om 09:23
    Marktwaarde is een vast gegeven in dit geval 40mil ... marktprijs kan daarentegen verschillen. Vergelijk het met de dagwaarde van je auto.. kan een bepaald bedrag zijn . Maar je kan m voor meer verkopen
    Vind ik leuk
    SjakieNYC +129
    donderdag 6 december 2018 om 15:28
    Wat een onzin. Marktwaarde hier is ook gewoon iemand achter een pc die een natte vinger in de lucht steekt. Marktwaarde zou gewoon geschatte opbrengst moeten zijn en dat ligt een stuk hoger...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:47
    Wordt Bayern nu het Ajax van Duitsland? Dan zullen Ziyech en de Ligt wel snel volgen.
    Vind ik leuk
    Jozef +39663
    donderdag 6 december 2018 om 08:51
    Haha, leuk deze.

    Ik denk het...
    Vind ik leuk
    COYG +6710
    donderdag 6 december 2018 om 09:27
    ...niet! Elke club is uniek!
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    donderdag 6 december 2018 om 13:32
    Als je nu genoeg geld hebt en je doet niks mee wat heb je er dan aan. Geld maakt geld maar dan moet je het wel besteden. Als je financiël een voorsprong hebt moet je dat benutten om op de concurrentie steeds meer afstand te nemen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:19
    Sanches kost inclusief bonus bijna 80mio.
    Bayern kan heus wel een uitzondering maken omdat een talent juist langer mee kan
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:25
    Natuurlijk kunnen ze dat, en dat zullen ze ook moeten.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1129
    donderdag 6 december 2018 om 08:12
    kunnen ze ook wel, maar er staat in het artiekel dat de ze de markt waarde op 40 miljoen schatten an dat vind ik raar aangezien de markt de prijs bepaald en er al twee van de 4 clubs (volgends de media) ruim 80 miljoen willen bieden..... Ik zou als Bayern München zijnde eerst eens kijken naar hoe de markt er daadwerkelijk uitziet, want anders hebben ze geen schijn van kans.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:14
    Dat de media de bedragen noemen ben ik met je eens.
    Dus zullen we eerst de vraagprijs van Ajax afwachten.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    donderdag 6 december 2018 om 08:35
    Bepaalde mensen hebben bepaalde bedragen zo vaak geroepen dat ze een bod van 40 mil bijna als beledigend beschouwen.

    De Eredivisierecord ligt echter niet iets boven de 40.

    We zullen zien, inderdaad.
    Vind ik leuk
    Jozef +39663
    donderdag 6 december 2018 om 08:41
    Er is een verschil. Ajax hoeft niet meer zo nodig te verkopen en de concurrentie is groot. Onderhandelen met 40 miljoen in gedachten is volstrekt kansloos.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 08:53]
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    donderdag 6 december 2018 om 12:16
    We zullen zien. 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:40
    Ik denk niet dst ajax een vraagprijs gaat noemen,hij heeft nog een langlopend contract en de hele top zit achter hem aan. Lijkt me logisch dat ajax gewoon afwacht wat er voor geboden wordt door de clubs. Dan kunnen ze mooi tegen elkaar opbieden.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:57
    Een speler hoor te weten wat zijn waarde is.
    Barca wil tot 60mio.

    Ik moet nog maar eens zien een Eredivisie speler voor 80mio
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1129
    donderdag 6 december 2018 om 08:56
    Ja precies. Mark Overmars heeft voor de wedstrijd tegen AEK en voor de camera's nog te kennen gegevens dat 60 miljoen aan de lage kant is.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:48
    Misschien staat dat in zijn contract.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1129
    donderdag 6 december 2018 om 08:53
    Nee, Ajax weet wat er geboden wordt en daarnaast heeft Mark Overmars voor de wedstrijd tegen AEK nog te kennen gegeven op een vraag van de interviewer dat 60 miljoen laag ingeschat is. Overgins staat een markwaarde nooit in een contract, want die waarde komt tot door wat er in de markt geboden wordt.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:59
    Zaakwaarnemers zijn niet gek. Sommigen althans.
    Slimme mensen laten dat vastleggen bij de onderhandelingen.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1129
    donderdag 6 december 2018 om 09:03
    Dat klopt, maar aangezien Overmars binnen Ajax over die contracten gaat en hij voor de camera's heeft gezegd dat 60 miljoen aan de lage kant is voor de Jong of de Ligt zal er dus geen clausule in het contract van deze spelers zitten van 40 miljoen. Da's logisch.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:19
    Daar werkt Ajax niet aan mee.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10171
    donderdag 6 december 2018 om 09:38
    Niemand kent de "marktwaarde" van Frenkie, die kan je pas vaststellen op de dag dat hij is verkocht.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1129
    donderdag 6 december 2018 om 09:46
    Dat klopt en is precies wat ik zeg, maar je kunt wel een inschatting maken door de biedingen die voor hem gedaan zijn en als een Directeur van Ajax zelf al zegt dat 60 miljoen aan de lage kant is neem van mij dan maar aan dat er al gesprekken zijn geweest, anders kan Overmars dit niet voor de camera's zeggen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10171
    donderdag 6 december 2018 om 09:51
    Nee, je kan geen inschatting maken, onmogelijk in deze markt met zoveel gegadigde voor de Jong.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1129
    donderdag 6 december 2018 om 10:08
    Tuurlijk wel, hoe denk je dat een technisch directeur tot een onderhandelingsprijs komt? Hoe denk jij dat het komt dat je voor Coca-Cola een andere prijs betaald dan voor Pepsie, markt kennis en inschatten.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10171
    donderdag 6 december 2018 om 10:19
    Ha ha, nu ga je flesjes frisdrank met Frenkie vergelijken.......
    Er staat een prijs voor een Liter melk, een half wit en een flesje Coke maar niet voor Frenkie.
    Je leest toch al die prijzen wel ? 40 miljoen, 60 miljoen, 80 miljoen.......ze roepen maar wat voor de "clickjes" er is geen touw aan vast te knopen.
    En : "Hoe denk je dat een TD aan een onderhandeling prijs komt ?"
    Dat zal ik je precies vertellen: Door "een" prijs NIET te noemen, maar de kopende partij een bod te laten doen met de fijnzinnige opmerking dat er nogal wat belangstelling is van andere grote clubs.....
    Dan krijg je 4 of 5 biedingen en dan maar liegen dat je barst, oh sorry ik bedoel: de boel goed tegen elkaar uitspelen en dan rolt de prijs er vanzelf uit.
    Niemand weet nu al hoe dat spel afloopt, de TD van Ajax ook niet.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1129
    donderdag 6 december 2018 om 17:10
    Nee slimmerik. Jij begrijpt dus niet dat het om vraag en aanbod gaat. Mark weet dat er veel clubs geïnteresseerd zijn en dat hebben uitgesproken bij hem. Marktwaarde is iets anders dan werkelijke waarde, maar ik zie al aan jouw mannier van discussiëren dat jij alleen een discussie voert om je gelijk te halen, anders zou je dat truckje van 'een zinnetje eruit lichten', niet gebruiken. Ik vergelijk niets namelijk. Marktwaarde komt tot stand door wat de markt er gemiddeld voor biedt en heeft niets met de werkelijke waarde van iets te maken!

    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10171
    donderdag 6 december 2018 om 20:28
    Ja, dat is waar.
    Maar mijn enige stelling was; niemand weet wat die waarde is voor Frenkie of de Ligt, er komen steeds meer "vragende" clubs bij, vandaar.
    Dat is alles...........
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1129
    vrijdag 7 december 2018 om 11:26
    hahaha, nou moeten we het voor de gein eens terug lezen en dan zie je dat wij het zelfde bedoelen, echter we lulde volledig langs elkaar heen. :)))))
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10171
    vrijdag 7 december 2018 om 11:28
    Zo worden we het toch eens !
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +287
    donderdag 6 december 2018 om 10:12
    Bayern is natuurlijk niet achterlijk die hebben ook gezien tegen Duitsland als ze de Jong onder druk zetten hij ook veel fouten maakt.

    Het is natuurlijk een talent die er zeker komt en dan is 40 mil meer dan voldoende
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:17
    Zo oud is het elftal niet,lopen genoeg jonge jongens bij. En zo slecht hebben ze niet gepresteerd,de man in het zwart heeft hun 2 keer laten verliezen van Madrid. Had iedereen dit ook geroepen als ze in de finale hadden gestaan laatste seizoen van de cl? Nu ze eens naar 5 jaar een mindere start hebben ligt het aan de leeftijd en niet aan de slechte vorm,moet real nu ook iedereen vervangen omdat ze het slecht doen in de competitie? Bayern staat natuurlijk wel simpel eerste in hun cl poule met deze oude garde
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:22
    Denk toch dat je de plank mis slaat, bayern heeft altijd gedomineert in duitsland, ik heb wedstrijden gezien dat was niet om aan te gluren. Ze moeten wel vernieuwen, anders raken ze steeds meer verder achterop.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:33
    Ik ben pas 40 jaar Bayern fan,ik zie elke wedstrijd. Kun jij me dan de periode vertellen dat Bayern 5 jaar op rij kampioen is geworden,buiten deze natuurlijk. En vroeger domineerde Bayern de competitie echt niet zoals dat de laatste 5 jaar gedaan hebben.
    Ik zei ook ze zijn nu uit vorm,dus logisch dat ze niet domineren. Gnabry,goretzka,süle,neuer alaba, thiago,coman bv zijn echt nog niet zo oud(neuer omdat het een keeper is die zijn meestal pas rond 28 op hun best en kunnen makkelijk lang door. Alaba en Thiago zijn volgens mij geen 30,hou me niet zo bezig met leeftijd,zijn volgens mij ergens rond de 28 als ik terug denk sinds wanneer ze begonnen zijn)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 07:36]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:24
    Ze hebben rond de 10 dertigers in de selectie. Dat is wel veel.
    Ik ben met je eens dat ze nog steeds super kunnen voetballen maar het gebeurt te weinig.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:30
    Sule, Coman, Gnarby, Goretzka, Renato Sanchez. Talenten genoeg, ze hebben alleen allemaal nog iemand voor zich
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:33
    Dat is het grote probleem denk ik. Gewoon doorselecteren bij 30 plussers en je bent er weer.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:40
    Sinds wanner is Bayern weg geweest? Omdat ze misschien na 5 jaar geen Duits kampioen worden? Zover ik weet staan ze simpel 1ste in de cl poule
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:44
    Het rommelt anders best wel. Er komt altijd een moment dat het minder wordt en dat moment lijkt echt wel nu aangebroken.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:52
    Ik heb niks tegen vervangen van bv Robben, ribery maar het is voor lachwekkend om te horen en te lezen dat het nu niks meer voorstelt. Omdat ze eens naar 5 jaar misschien geen kampioen worden? Zouden ze nu boven aanstaan met 10 punten voorsprong dan is iedereen aan het zeuren Bayern heeft de concurrentie kapot gemaakt,de Bundesliga is ook maar saai. Nu ze eens minder doen dat komt omdat ze te oud zijn.
    Ik ben benieuwd wat iedereen zegt als Bayern straks met dit team de cl wint. Je kunt de geschiedenis van de cl nakijken,de cl is nog nooit gewonnen door een team dat in bloedvorm was in de maanden augustus,september,oktober. Kijk naar real vorig jaar ook belabberd in de competitie, wonnen wel de cl.
    Je moet pas in vorm zijn rond maart om de cl te winnen. Dus zo gezien ligt Bayern mooi op schema.
    En nogmaals een paar vervangen is niet erg,maar zo dramatisch als in Nederland over Bayern doet is het helemaal niet. Naar Benfica was het weer hosanna, nou tegen bremen was ook niet goed.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:19
    Ik weet niet wie jij bedoelt maar natuurlijk is dat lachwekkend en nergens op gebaseerd.
    Aan de andere kant kun je je ogen er niet voor sluiten dat het minder is. Is dat erg? Nee, maar Bayern wil altijd het hoogste.

    Als straks...heb je natuurlijk nu niets aan. Nu is het ondermaats en niet des Bayerns.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:11
    Ik heb al een paar gezegd Bayern is nu niet in vorm. De prijzen worden pas straks verdeeld niet nu. Bayern heeft wel vaker een mindere periode gekend,niks mis mee hoor.
    Als straks heb je inderdaad niks aan,maar is meer bedoeld voor de mensen die de spelers nu afbranden dat ze te lang bij Bayern zijn. Feit blijft dat je pas straks in vorm moet zijn en niet nu.
    Ik heb er geen moeite mee als ze dit jaar geen kampioen worden. Worden ze nog 10 jaar op rij kampioen vind ik het als Bayern fan natuurlijk geweldig
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:24]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:34
    Ik had jouw reactie niet gezien anders had ik de namen niet hoeven te zeggen
    Vind ik leuk
    Vak 129 +630
    donderdag 6 december 2018 om 08:09
    Nog wel. Volgende week gaat het billenkoek worden. Had in Munchen al moeten gebeuren, maar toen zwijnde Bayern nog.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:17
    Pff wat maakt het uit Bayern kan de cl winnen en ajax niet. Nu hoef je niet top te zijn
    Vind ik leuk
    Vak 129 +630
    donderdag 6 december 2018 om 08:22
    Bayern heeft zeker meer geld.

    Dit Bayern is net zo kansloos voor de CL als Ajax. Kanonnenvoer.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:22
    Dit Bayern had met een fatsoenlijke scheidsrechter gewoon in de afgelopen cl finale gestaan en dan zeg je dat ze er nu niks meer van kunnen. Misschien is een tijdelijke vormcrisis dichterbij de waarheid
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:19
    Simpel eerste? Vlg week kunnen ze zomaar simpel niet eerste staan.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:50
    Dat zien we volgende week wel maar voor nu ,simpel eerste want ze zijn ook nog eens totaal uit vorm,dan kun je niet zeggen goh wat hebben ze het moeilijk gehad. Als Dortmund en Bayern van poule zouden ruilen zouden ze stevig op de 2de plek staan zonder nog kans op de 1ste plek te maken. Dan kun je alleen maar concluderen simpel op de eerste plek
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7783
    donderdag 6 december 2018 om 07:22
    Hahaha de marktwaarde 40mio? Vraag bepaalt de marktwaarde en de vraag is enorm dus een marktwaarde van 40mio is absurd.
    Hij is minimaal 70 waard en zal gaan voor 80-85
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:23
    Je kunt wel zoveel willen, dat is hij zeker niet waard.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5953
    donderdag 6 december 2018 om 07:45
    Niemand is dat waard maar geloof me De Jong gaat niet weg voor minder dan 70 miljoen hoor....
    Voor 40 miljoen mogen ze de ander op de foto hebben ;0)
    Lex zou niet misstaan bij Bayern
    Vind ik leuk
    Mistered +389
    donderdag 6 december 2018 om 09:13
    Dat is die wel, want dat wordt er betaald. Let maar eens op.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 09:17]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:20
    Bedankt jaloers nepexpertje.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:28
    Als Ajax 70mio voor vraag dan gaat hij ook voor 70mio weg.
    Denk dat de Jong weg gaat tussen 60-70mio.

    En dat is veel voor een Eredivisie speler
    Vind ik leuk
    rexxo +2057
    donderdag 6 december 2018 om 09:31
    Een eredivisie speler die Oranje international is, speelt bij een club die 1/8 finale speelt met de huidige transfermarkt. Hoeveel denk jij dat hij waard is? De markt bepaald de prijs en tegenwoordig betalen ze ook PC Hooft prijzen ipv Aldi prijzen voor spelers uit de NL competitie.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10113
    donderdag 6 december 2018 om 07:22
    Bayern München zou de Jong ook niet misstaan hoop dat dit waar is .
    Zo niet manchester city 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:24
    Dat wel bayern is een mooie club.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10113
    donderdag 6 december 2018 om 07:29
    Inderdaad en voor hem ook dichtbij huis dus Familie + mooie club Flink geld verdienen wat wil je nog meer👍
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:07
    Dat is zeker zo.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:08
    Ver-Jong-en?
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 12:47
    Jaar of 3 a 4 te laat.
    Het is dat de rest in de BL niet echt in staat is om een langdurige machtsovername uit te voeren anders had Bayern wel eens een probleem a la Utd kunnen gaan krijgen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 06:54
    Yesss frenkie nieuws dat is goed opstaan!!
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2604
    donderdag 6 december 2018 om 07:21
    Wel in de aanbieding nu, van 80 naar 40 miljoen
    Vind ik leuk
    Orphen89 +1801
    donderdag 6 december 2018 om 06:58
    Voor die 40 miljoen mogen ze Siem anders wel kopen...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:21
    Siem past beter bij Ajax 😊
    Vind ik leuk
    Blindsy +13486
    donderdag 6 december 2018 om 06:58
    40 Miljoen? Als je de verhalen mag geloven krijg je daar nu nog slechts een foto met handtekening voor...
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10113
    donderdag 6 december 2018 om 07:26
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 10:54
    Handtekening is 10mln extra ;) want die plakken ze anders zo onder een contract.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13486
    donderdag 6 december 2018 om 11:28
    En een persoonlijk woordje van Frenkie? Ook maar meteen 10 miljoen extra voor vragen?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:54
    Waarom niet? Handje schudden is 20mln extra;) zie we komen sneller bij de 100 mln dan je denkt.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13486
    donderdag 6 december 2018 om 13:51
    Ik wil n Kerstboodschap, Rapper Sjors doet t voor 45 euro. Maar ik wíl hem natuurlijk van het Mirakel uit Arkel.
    Kunnen we het hem anders niet in n avondvullend programma laten uitspreken, samen met de paus? Scheelt zo enorm in de kosten...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 13:52]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:53
    Goed plan, kunnen ze ook meteen afgevoerd worden dan die 2? Is de wereld ook weer een stukje mooier. ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +13486
    donderdag 6 december 2018 om 15:41
    Sjors en de paus bedoel je? 😜
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:46
    Ja die idd. :D
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 06:59
    Verjongen met Frenkie de jong. Prima combi. Maar 40 miljoen ga je het niet mee redden.
    Vind ik leuk
    rexxo +2057
    donderdag 6 december 2018 om 07:03
    Ik vrees voor Bayern dat het geen Lidl of Aldi budget gaat worden.
    40 miljoen lijkt me vrij weinig met de huidige markt en clubs die geïnteresseerd lijken te zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:06
    Die prijzen gaan nergens meer over belachelijk.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +23842
    donderdag 6 december 2018 om 07:31
    Zou je het net zo belachelijk vinden als ze zoveel geld zouden neerleggen voor een speler van Utrecht?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:10
    Ja, bij elke club gaat nergens meer over.
    Vind ik leuk
    rexxo +2057
    donderdag 6 december 2018 om 08:30
    Ik zeg huidige markt en de reden dat er voor Ajax spelers meer wordt betaald hoef ik jou niet uit te leggen.

    Je reactie verbaasd mij niet, ik heb nog nooit een Utrecht supporter iets positiefs horen zeggen wat Ajax gerelateerd is, zielige afgunst.

    Maar je club komt graag onze jeugd- en ex spelers ophalen, het liefst gratis.

    Zo hypocriet.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:30
    Ben ik volkomen met je eens echt achtelijke bedragen tegenwoordig ook voor deze ajax spelers
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2234
    donderdag 6 december 2018 om 07:07
    Even de knip trekken voor bayernn
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:17
    Whahaha Bayern heeft de miljoenen van Martinez nodig.

    Laat me niet lachen
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1177
    donderdag 6 december 2018 om 07:35
    Bayern heeft de afgelopen jaren zo veel geld gespaard, die hebben net zoals Ajax een flinke bankrekening. Die hebben zeker niet het bedrag nodig van Martinez om Frenkie te kopen😂
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:53
    Bayern heeft een eigen vermogen van 1.5 milard
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:13
    1,5 Milard?

    Das een valuta die ik niet ken ... 😉

    Maar serieus: ik wist niet dat ze zoveel centjes op de plank hadden liggen.

    Daar kun je wel een paar uitstekende spelers mee halen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:48
    Haha sorry... .miljard 😁
    Vind ik leuk
    raoul88 +780
    donderdag 6 december 2018 om 07:19
    Martinez plus 60 miljoen!!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    donderdag 6 december 2018 om 07:25
    Wie wil die martinez nog...
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10113
    donderdag 6 december 2018 om 07:30
    Feyenoord zou hem goed kunnen gebruiken hoor 😉😁
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    donderdag 6 december 2018 om 07:33
    Wij halen enkel echte toppers 😂😂
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10113
    donderdag 6 december 2018 om 07:39
    😂😂😂jij snapt het😂😂
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    donderdag 6 december 2018 om 07:49
    Marktwaarde 40 miljoen. Ga eens weg. Dat kregen wij al voor Sanchez. De Ligt minimaal 50 en verdediger zijn over het algemeen goedkoper dan middenvelder/aanvallers.
    Minimaal 60 voor De Jong anders weer prutswerk van Overmars.
    Vind ik leuk
    Mistered +389
    donderdag 6 december 2018 om 09:17
    Over poep praten gesproken. Je kunt zeggen wat je wilt maar wat verkopen betreft heeft Overmars nog nooit prutswerk geleverd.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    donderdag 6 december 2018 om 09:26
    Gudelj.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10171
    donderdag 6 december 2018 om 09:45
    Dan ben je zeker vergeten dat voor Younes 14 miljoen werd geboden door Schalke, Overmars zei nee, binnen 1 jaar loopt Younes gratis de deur uit........
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    donderdag 6 december 2018 om 09:53
    Zelfde met Viergever toch?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10171
    donderdag 6 december 2018 om 10:04
    Ja, ook zo'n zwak verhaal van Overmars, was ik vergeten !
    Gaat dan ook nog naar PSV........afgezien van de 0,0 opbrengst, het moet toch gewoon contractueel dan geregeld zijn, als je gratis weg gaat; niet naar PSV of Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3535
    donderdag 6 december 2018 om 07:53
    Mooie club voor de Jong. Kan daar veel leren
    Vind ik leuk
    pietprecies +7392
    donderdag 6 december 2018 om 07:55
    Haha, als ze met 40 miljoen denken te kunnen kopen dan zijn ze door de ratten besnuffeld
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:55
    Met de Jong blijf je jong.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:57
    Niet laten vertrekken voor minder dan 70 miljoen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27367
    donderdag 6 december 2018 om 07:59
    Marktwaarde 40M? Koopje! Onlangs passeerden bedragen rond de 60M nog de revue. Bayern heeft geld zat. Tijd om eens te investeren. Dat had al eerder gemoeten..
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:00
    Laat Hoeness eerst zelf maar eens opstappen. slecht nieuws die man.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 08:00]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:03
    huh 40 miljoen...het was toch 222 miljoen

    graag aanpassen.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13158
    donderdag 6 december 2018 om 08:11
    Als ik een club was zou ik altijd proberen een package deal De Jong/De Ligt proberen.. Ja kost je wat, maar kan je dik 10-12 jaar mee vooruit..

    En dan denk ik vooral aan Barcelona, die kunnen Suarez in de deal betrekken..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 08:12]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:17
    Schei toch uit met dat zakcentje van 40 miljoen.dan komt hij niet naar bayern. Next!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22030
    donderdag 6 december 2018 om 08:18
    40 miljoen? Ze hebben in ieder geval de lachers op hun hand. Niet serieus te nemen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 08:19]
    Vind ik leuk
    Goatinho +92
    donderdag 6 december 2018 om 08:19
    Waarom zou Frenkie een stap achteruit willen...
    Vind ik leuk
    Korm +37297
    donderdag 6 december 2018 om 08:19
    Bayern gaat nooit ophoesten wat City en Barca wel gaan doen
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:44
    Bayern heeft netto meer geld dan Barca, gok ik zomaar.
    Vind ik leuk
    Korm +37297
    donderdag 6 december 2018 om 09:07
    klopt, maar die gaan niet mee in dit transfergeweld..
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 10:59
    Tussen hebben en gebruiken zit een groot verschil ;)
    Vind ik leuk
    HJR +8238
    donderdag 6 december 2018 om 08:37
    Voor even dacht ik dat het over Immers ging ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:43
    Ze willen verjongen, maar ook degraderen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:42
    40 miljoen euro maar? Dan wil Bayern wel 3 Frenkies.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:55
    veel te veel geld voor de jong,
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:58
    Waarom heeft bayern de miljoenen van martinez nodig in München is geld genoeg in kas lijkt mij zal niet afhankelijk zijn van een paar miljoen meer of minder die de verkoop op brengt
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:12
    Als de straf die de UEFA in gedachten voor Man. City heeft doorgaat, kan die club De Jong wel vergeten. Want hij gaat echt niet spelen voor een club die naar waarschijnlijkheid de komende jaren van deelname CL uitgesloten wordt. De strijd zal dus gaan tussen Barcelona en PSG maar het kan ook zomaar dat De Jong een missie te volbrengen heeft bij Ajax en dan gewoon bij Ajax blijft. Net zo als met Rijkaard die naar Ajax terugkeerde om de CL te winnen. Daarna stopte deze gentleman.
    Vind ik leuk
    Mistered +389
    donderdag 6 december 2018 om 09:24
    Dus Rijkaard gaat eerst naar het buitenland en komt dan terug als 30er. Ik snap jou punt niet als je zegt dat De Jong bij Ajax blijft net als Rijkaard. En zo’n Gentleman was Rijkaard nou ook weer niet. De manier hoe die Ajax verliet verdiende ook geen schoonheidsprijs.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 10:02
    Ik zie inderdaad dat jij weinig afweet waarom Rijkaard terugkeerde bij Ajax. Toen hij naar Ajax terugkeerde was een van zijn doelstelling om met Ajax de CL te winnen en dat lukte hem. Voor mij blijft Rijkaard een gentleman ongeacht de wijze hoe bij bij Ajax vertrok. En hij was niet de enige die op slinkse wijze bij Ajax vertrok. Begon met Cruyff, toen Rijkaard en daarna De Boers.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    donderdag 6 december 2018 om 09:27
    Ik hoorde dat Twente ook interesse heeft in de Jong
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:55
    Frenkie zou zeker niet misstaan bij Bayern München. Hij past in het profiel wat de Duitsers zoeken. Voor de verjongingskuur van de selectie zou dit daarom ideaal zijn.
    Echter houdt het bestuur van Bayern vaak de hand op de knip bij transfers. Ze mikken altijd op koopjes of aflopende contracten. Daarom weet ik niet of ze bereid zijn 60+ miljoen euro over te maken naar Amsterdam.
    PSG en City hebben geld als water dus voor Marc Netto' spreken die clubs financieel veel meer aan. Sportief gezien is Bayern dan weer beter. Het voelt alsof er veel meer speel-perspectief is in Duitsland dan in Engeland. We zullen zien waar de Jong belandt. Het beste zou een dubbele deal met Barca zijn. De Ligt en de Jong kunnen zich daar in de as ontwikkelen naar bepalende spelers. Waar Oranje in de toekomst nog meer profijt van gaat hebben.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:56
    Frenkie de Jong gaat meer dan 100 Mio opleveren.
    Waar die 40 Mio vandaan komt.
    Uit Duitsland zeker.
    Droom maar lekker verder daar.
    Vind ik leuk
    Pimman +6026
    donderdag 6 december 2018 om 10:31
    Eindelijk weer Frenkienieuws! ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:01
    Bayern gooit alle oudjes eruit :)
    Vind ik leuk
    Dorzon +4446
    donderdag 6 december 2018 om 11:52
    Altijd fijn frenkie primeur
    Vind ik leuk
    Dj Storm +178
    donderdag 6 december 2018 om 12:23
    Mooi lopen laten Bayern. Van kaliber "de Jong" lopen er meerdere op deze planeet rond voor een fractie van de vraagprijs de Jong. En een betere loopt met Kimmich al in München rond. Alleen moet Kovacs hem natuurlijk wel op die positie spelen laten. Löw heeft het voorgedaan. Kimmich op zes!
    Vind ik leuk
    whiskey33 +280
    donderdag 6 december 2018 om 12:43
    Bayern kan beter Bergwijn en Lozano kopen, dat worden zeker toppers. Over fysieke gesteldheid van de Jong in grote competitie zet ik mijn vraagtekens???
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 12:43]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:51
    Heb je een punt ivm fysieke gesteldheid.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 22:51]
    Vind ik leuk
    semi1946 +207
    donderdag 6 december 2018 om 14:37
    Nou denk toch wel dat Bayern wel 20 iljoen kan ophoesten voor Frenkie
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 14:38]
    Vind ik leuk
    onbemind +377
    donderdag 6 december 2018 om 19:05
    40 millioen dagwaarde? Vergissing? Moet zeker 140 millioen zijn. !!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:50
    1 miljard, minder doen we het niet voor.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws