Robben getipt over 'Stam-move': 'Hij zou qua spel prima bij Ajax passen'

    Robben getipt over 'Stam-move': 'Hij zou qua spel prima bij Ajax passen'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 22:15do 06-12-2018 om 22:15

    Hoewel Arjen Robben een verleden heeft bij FC Groningen én PSV, is het niet ondenkbaar dat hij bij Ajax aan de slag gaat. Dat stelt Sjoerd Mossou, verslaggever van het Algemeen Dagblad.

    Maarten Wijffels en Mossou stellen dat Robben te veel kwaliteit heeft voor Groningen. Volgens laatstgenoemde valt de band met PSV echter wel mee. "Emotioneel gezien heeft Robben niet heel veel met PSV, los van het feit dat hij er heeft gespeeld. Maar het is niet zo dat er een diepe band is, ook niet met Mark van Bommel", aldus de columnist en verslaggever in een podcast van het AD.

    Mossou linkt de 34-jarige aanvaller aan Ajax, dat komende zomer diverse steunpilaren dreigt kwijt te raken. "Is Ajax eigenlijk uitgesloten? Jaap Stam ging uiteindelijk ook gewoon naar Ajax, die had ook een PSV-verleden. Qua spel zou Robben prima bij Ajax passen. Het zou niet eens zo gek zijn."

    Wijffels plaatst zijn vraagtekens. De AD-journalist ziet de Serie A nog altijd als reële optie. Robben kondigde zondag aan dat hij na dit seizoen vertrekt bij Bayern München.

    Poll

    Robben naar Ajax?

    (4721 stemmen)

    Plaats een reactie

    Fifagekkie +797
    donderdag 6 december 2018 om 22:22
    Als ik me iets niét kan voorstellen, is het wel Arjen Robben met een Ajax tenue. Sorry
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:23
    Ik zeg het al steeds:
    Robben zou het bij Ajax prima naar de zin hebben.

    We ruimen graag een plekje voor hem in.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:25
    Ennuh ... Robben past prima bij het Bayern van Nederland! 😉
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    donderdag 6 december 2018 om 22:30
    Haha!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:36
    Dat zal dan nare reacties teweeg brengen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:37
    Welnee joh ... van wie dan?!? 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:39
    😉
    Vind ik leuk
    Niels92 +30304
    donderdag 6 december 2018 om 22:44
    Is je broer op de site met Zure Mug_PSV? :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:04
    Niet uit de PSV hoek want Robben heeft geen band met die club lees ik net. Ik denk overigens dat hij helemaal niet naar Nederland komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:07
    De Groninger staat op zeer goede voet met Mark van Bommel en heeft zelf al meermaals aangegeven PSV niet te kunnen uitsluiten als vervolgstap na zijn periode in München. De verbintenis van Robben loopt komende zomer af. Vorig seizoen werd een dag voor de laatste competitiewedstrijd een nieuwe overeenkomst voor een jaar aangegaan. Robben heeft al aangegeven de aanbiedingen te overwegen en op korte termijn een beslissing over zijn toekomst te zullen nemen.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12504
    donderdag 6 december 2018 om 23:23
    Hey mino, hoe gaat het met Bayern dit seizoen? Geld is niet altijd succesvol!!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:26
    Gaat best goed! Op drie fronten actief en pas 1 nederlaag in het hele seizoen. Als je dat afzet tegen de 6 nederlagen van psv dit seizoen, doet Ajax het fantastisch. Uiteindelijk gaat het erom dat je na 34 wedstrijden bovenaan staat en daar heeft Ajax prima zicht op :)
    Vind ik leuk
    Always PSV +12504
    donderdag 6 december 2018 om 23:34
    PSV gaat met Ajax uitmaken wie er kampioen wordt.
    De beker in Nederland stelt niets voor en het levert zelfs geen EL ticket meer op. Wil niet zeggen dat ik teleurgesteld was tegen RKC.
    In de CL hebben we onszelf tekort gedaan, zuur maar je koopt er niets voor.
    Maar het ging over Bayern uiteindelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:39
    Klopt je hebt gelijk, je had het over Bayern. Mijn fout!
    Vind ik leuk
    Always PSV +12504
    donderdag 6 december 2018 om 23:48
    No problem!
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5561
    vrijdag 7 december 2018 om 04:39
    Ik kan het me lastig voorstellen, maar op zich zou het geen slechte move zijn. Beetje jonge spelers de kneepjes van het vak bijbrengen en in de CL halve wedstrijden meepakken en daarin het verschil maken.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1513
    donderdag 6 december 2018 om 23:14
    We kunnen hem ook betalen. En hij komt in een goedlopend team terecht. Een trainer die hij kent bovendien. En Overmars/Sar kunnen hem prima overhalen. Het gaat gewoon gebeuren :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:09
    Robben past sportief gezien gewoon het beste bij Ajax. Ajax heeft grote ambities en spreekt die ook uit. Ook kan de club zijn salaris betalen. Als Arjen niet ergens anders wil spelen, dan moet hij gewoon naar Amsterdam gaan.
    Vind ik leuk
    Jackpot +2653
    vrijdag 7 december 2018 om 11:57
    Ik kan het me niet voorstellen, maar je weet het niet he.
    Vind ik leuk
    Talentscout +1356
    donderdag 6 december 2018 om 23:11
    Ajax speelt Bayern volgende week weg, en dan doemt hetzelfde scenario op als met Huntelaar tijdens Ajax - Schalke twee jaar terug: zo onder de indruk van Ons Aller Ajax dat ze graag deel willen uitmaken van dit team waarvan de grenzen tot in den hemel reiken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 23:12]
    Vind ik leuk
    Rodajc +15720
    donderdag 6 december 2018 om 23:27
    Ik zie ook niet echt in waarom hij zo goed bij Ajax zou passen, in dit artikel staat ook niet echt een uitleg.
    Vind ik leuk
    John Garp +2286
    vrijdag 7 december 2018 om 01:11
    Ajax en Bayern spelen meestal nagenoeg exact hetzelfde systeem. Ja, dat komt van Van Gaal (die het stiekem toch wel geleerd heeft van Cruijff) en van Guardiola (die het stiekem ook geleerd heeft van...)
    Vind ik leuk
    Rodajc +15720
    vrijdag 7 december 2018 om 08:36
    Ze spelen dit jaar 4231, maar hebben de afgelopen jaren ook vaak genoeg met 3 verdedigers gespeeld. Volgens mij maakt het systeem ze niet zo veel uit, als er maar met een hoge pressing wordt gespeeld. En tja, topclubs die veel druk zetten zijn er wel meer. Ik vind het wel meevallen tussen de systeemovereenkomsten van Ajax en Bayern.
    Vind ik leuk
    John Garp +2286
    vrijdag 7 december 2018 om 16:59
    Een systeem is meer dan een opstelling.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:48
    Dat werd ook gezegd over Cruijff met een Feyenoordtenue.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:22
    Kom maar naar Ajax en maak ons weer echte kampioenen ❌❌❌
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:29
    Dat gaan we dit seizoen ook wel worden zonder Robben!
    Vind ik leuk
    Rodajc +15720
    donderdag 6 december 2018 om 23:28
    50/50, meer kan een objectieveling er toch echt niet van maken hoor. Maar zelfvertrouwen is natuurlijk altijd leuk om te hebben.
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    donderdag 6 december 2018 om 22:37
    Zou het domste zijn wat ze kunnen doen. Hij neemt de plaats in van een speler die voor veel geld weer verkocht kan worden. Robben brengt geen geld meer binnen die kost alleen maar geld. Plus hij heeft het gehele team fysiotherapeuten nodig om op de been te blijven. En als hij nou echt van meerwaarde zou wezen oké maar zijn tijd is ook geweest. Nu laat hij het nog maar sporadisch zien laat staan volgend jaar.
    Vind ik leuk
    Babelagtig +645
    donderdag 6 december 2018 om 22:47
    Ziyech gaat waarschijnlijk weg na dit seizoen. Hij zou dus niemand uit de basis houden..kans is aanwezig dat ook neres vertrekt. Dus een extra vleugelspits is geen slecht plan. Verder acht ik de kans niet zo groot dat hij naar ajax komt, al zou ik t wel toe juichen
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    donderdag 6 december 2018 om 23:11
    Ajax moet spelers kopen/opstellen die beter worden en niet alleen maar minder worden en ook nog met risico dat hij constant geblesseerd is. En één speler op de Nederlandse velden met de vallende ziekte vind ik wel voldoende.
    Vind ik leuk
    abraksas +1531
    vrijdag 7 december 2018 om 01:03
    Opzich ben ik het absoluut met je eens dat Ajax spelers moet opstellen die beter worden ipv slechter maar uitzonderingen bevestigen de regels. Ik denk dat je voor iemand van het kaliber Robben wel een uitzondering kunt maken en ff een jaartje iemand opstellen die slechter ipv beter wordt.
    Bovendien, Robben zal met zijn kwaliteiten en ervaring en instelling (voorbeeldprof die altijd de strijd aangaat en zijn team op sleeptouw neemt) een grote impact hebben en het hele team beter laten spelen en spelers kunnen veel van hem leren, vooral de talenten he.
    En Ajax heeft al Huntelaar gehaald he. Die wordt ook niet meer beter. Maar ik durf te beweren dat hij toch echt een absolute aanwinst is.
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    vrijdag 7 december 2018 om 10:16
    Als Dolberg had gepresteerd zou Huntelaar gewoon twee spits geweest zijn. Daar is hij ook voor gehaald. Dat gaat met Robben nooit gebeuren. Als hij het al niet accepteert bij Bayern met allemaal vedette gaat er bij Ajax alleen maar narigheid van komen. En voor hem komt er ook een tijd om een stap terug te doen. Laat hem lekker bij PSV afbouwen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 14:16]
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4980
    vrijdag 7 december 2018 om 13:38
    Aha Dolberg is aan het presenteren. Vandaar dat we hem weinig zien bij Ajax;-)
    Vind ik leuk
    Always PSV +12504
    donderdag 6 december 2018 om 23:27
    Robben zou voor de ED een verrijking zijn. Hij moet ook geen sta in de weg zijn voor de jeugd. Daarentegen zal door zijn blessures wel regelmatig plek zijn !
    Vind ik leuk
    Polly11 +3977
    donderdag 6 december 2018 om 23:06
    Weer?
    Vind ik leuk
    sundaymanara +1027
    donderdag 6 december 2018 om 22:22
    Wat moet Ajax daar nu mee?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10510
    donderdag 6 december 2018 om 22:24
    Nou, stel dat een Ziyech en Neres worden verkocht...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:27
    De Robben in zijn huidige vorm is een plaag voor alle verdedigers in Nederland.
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    vrijdag 7 december 2018 om 00:26
    Ja dat hebben we in de uitwedstrijd Ajax -bayer gezien. Werd halverwege gewisseld. Oké Tagliafico is geen Nederlander maar toch.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:45
    Moet die maar voor Ajax gaan spelen, heeft hij in ieder geval geen last van Tagliafico... Buiten dat, je zegt het zelf al.
    Tagliafico is Tagliafico, geen enkele linksback in de eredivisie komt naar mijn mening in de buurt van zijn niveau/kwaliteit.

    Een maal ander maal... verkocht!
    Naar binnen kappen en in de linkerbovenhoek krullen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:23
    We gaan het zien wat zijn keuze wordt.
    Vind ik leuk
    Op afstand +775
    donderdag 6 december 2018 om 22:54
    Wat denk je van FC den Bosch, geld zat daar.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10510
    donderdag 6 december 2018 om 22:23
    Makaay naar Feyenoord leek ook een utopie. Robben toch naar Feyenoord? ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:26
    Als dat zou kunnen, graag zelfs.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:33
    Nemen jullie hem maar. Robben als ie fit is een goeie speler, maar het is een type Van Persie, bij het minste geringste geblesseerd, nee daar zal ie te veel salaris voor willen ontvangen, zonde van het geld!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10510
    donderdag 6 december 2018 om 22:48
    ;-)

    Nee, hij moet natuurlijk geen 2 miljoen vragen. Maar als die beste jongen wil afbouwen in het beste stadion, in het mooiste (thuis)tenue en op het mooiste veld van Nederland, tegen een "Feyenoord salaris" dan is-ie welkom.

    Daarnaast kan Ajax ook wel een aardige rechtsbuiten gebruiken volgend jaar? Ik lees al weken dat Neres en Ziyech 386,7 miljoen (of iets in die richting) gaan opbrengen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 22:49]
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    vrijdag 7 december 2018 om 00:27
    En was dat een succes????
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10510
    vrijdag 7 december 2018 om 00:30
    Onder Van Marwijk wel. Gek genoeg onder de toptrainers Verbeek en Been niet. Tsja, aan wie ligt het dan?
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    vrijdag 7 december 2018 om 00:34
    Zou het kunnen dat hij toen ongeveer aan het bejaardentehuis toe was. Altijd trainers de schuld geven is zo makkelijk. Neem als voorbeeld van Bronckhorst, heb je na een zondag nog één negatieve reactie op hem gehad????
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10510
    vrijdag 7 december 2018 om 07:33
    Nou, ik vond dat ie gister wel een Kokcu een half uur de kans had mogen geven ipv Toornstra of Vilhena.

    En zondag snapte ik de wissel van Ayoub voor Clasie niet. Tapia leek me logischer.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:23
    Groningen of PSV ik denk echt wel het laatste want Mark en Arjen zijn matties van elkaar.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11425
    donderdag 6 december 2018 om 22:29
    Henk Veldmate kent Robben al wat langer. Ajax lijkt me alsnog onwaarschijnlijk, maar weet niet of Robben en Van Bommel wel zulke dikke maatjes zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:50
    Hun hebben jaren samengespeelt
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:55
    Ja ok, maar het schijnt dat ze verre van vrienden zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:57
    Droom verder, hij komt naar PSV let maar op
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:59
    Ik zal opletten. Moet ik nog iets doen?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:02
    Ja vooral niet zuur worden
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:05
    Ik ben nog nooit zuur geworden. Ik ben meer van het zoete. Ach, Ajax heeft Tagliafico, dus waarom oppassen voor Robben?🤡
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:06
    Daarom ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:07
    Ok. Aangezien ik je antwoord erg indrukwekkend vind, kan ik alleen maar zeggen •Keep up the good work•
    Vind ik leuk
    Hvdp +1264
    donderdag 6 december 2018 om 23:39
    Lozano moet verkocht worden
    En Robben naar Ajax (meer geld en meer prestige)
    Vind ik leuk
    Iggy +3996
    donderdag 6 december 2018 om 23:35
    Hun?
    Vind ik leuk
    Brent23 +28
    donderdag 6 december 2018 om 22:33
    Je wilt niet dat je vriend jebaas word
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46522
    donderdag 6 december 2018 om 22:54
    ?
    En waarom niet?
    Vind ik leuk
    Brent23 +28
    vrijdag 7 december 2018 om 18:32
    Als een vriend van jou je baas gaat spelen dan krijg je gegarandeerd ruzie omdat je in een discussie nooit wol verliezen en al helemaal niet van een vriend
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:36
    Zure Mug_PSV wat een naam !
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:38
    Forza Ajax Amsterdam wat een naam!!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:39
    Waarom ben je dan zo zuur, keek je in de spiegel?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:47
    Misschien is ie zo zuur vanwege het laatste gedeelte van zijn nickname?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:51
    Je hebt Spaanse mug maar ook zure mug wat is daar raar aan.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1513
    donderdag 6 december 2018 om 23:21
    Er zijn overeenkomsten idd. Allebei bloedzuigers, irritante gezoem als men 's nachts wil slapen, de jeuk de volgende dag, het overbrengen van dodelijke ziektes etc. Goeie nick.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:24
    Laat me niet lachen aub!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:25
    Nee, laat me niet lachen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27456
    donderdag 6 december 2018 om 22:27
    Bommel en Robben hebben samengespeeld bij Bayern en waren succesvol. Daarnaast heeft Robben bij PSV gespeeld.

    Wat moet hij dan bij Ajax? Alleen Stam volgen is wat weinig..


    Vind ik leuk
    RenW +534
    donderdag 6 december 2018 om 23:04
    Misschien heeft hij trek in een echte club?
    Vind ik leuk
    Polly11 +3977
    donderdag 6 december 2018 om 23:08
    Nope, liever kampioen
    Vind ik leuk
    RenW +534
    vrijdag 7 december 2018 om 01:12
    Daarom, hij kiest de club met de meeste kans.
    En dan kies je voor 4 x 1ste en 4 x 2de in de laatste 8 jaar. Dat is de meeste kans.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27456
    donderdag 6 december 2018 om 23:30
    Nou, goed dan. Robben is welkom in de Gelgenwaard komend seizoen. Het shirt van Utrecht zal hem goed staan.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:35
    Robben en Van Bommel lijken ook veel op elkaar qua sportmentaliteit. Ze kunne alletwee heel slecht tegen hun verlies.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:37
    Niet goed gelezen dus. Hij zegt dat Robben niet zoveel met PSV heeft.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27456
    vrijdag 7 december 2018 om 06:55
    Wel goed gelezen. Stam als voorbeeld aanhalen is als appels en peren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 04:08
    Andre ooier vergeten?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:27
    Robben is en blijft een groninger
    Vind ik leuk
    Sonneillon +651
    donderdag 6 december 2018 om 22:28
    Ik dacht dat juve al bezig was met robben?
    Vind ik leuk
    repeP +1320
    donderdag 6 december 2018 om 22:29
    Robben naar Ajax met die grasmat in de Arena? Onder welke steen heeft Mossou gebivakkeerd?
    Vind ik leuk
    Brent23 +28
    donderdag 6 december 2018 om 22:34
    Die mat is beter dan bij menig eredivisie-club
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10510
    donderdag 6 december 2018 om 22:54
    Ja, en dat is weer niet héél moeilijk toch? Met al dat kunstgras.
    Vind ik leuk
    Reddevil +251
    donderdag 6 december 2018 om 22:29
    Ga maar naar Ajax hij is toch altijd geblesseerd!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 22:30]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:29
    als zyech gaat kan robben hem op rechts vervangen en met zijn 34 zal hij niet alles spelen dus nog genoeg wedstrijden voor neres.
    als ajax hem zou kunnen halen moeten ze dat meteen doen, een superprof dxie de jongere samen met tadic en blind kan laten zien wat prof voetbal inhoud
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:30
    ❌❌❌ Welkom
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:31
    onmogelijk hem bij AJAX word niks
    Vind ik leuk
    pos +8831
    donderdag 6 december 2018 om 22:32
    Kansloos geleuter van een supporter is dit. Robben zou in 1 klap worden uitgekotst in Eindhoven en Groningen. Denk niet dat hij het er voor over heeft.
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    donderdag 6 december 2018 om 22:39
    In Groningen lopen meer Ajax fans dan PSV fans, dus hij zou zich hooguit onmogelijk maken in Eindhoven. Alleen daarom zou het wel een aardige zet zijn van Ajax...😁
    Vind ik leuk
    groninger +1709
    donderdag 6 december 2018 om 23:03
    Klopt. In Groningen zitten veel Ajax supporters en heel weinig van psv
    Vind ik leuk
    Zultkop +5669
    vrijdag 7 december 2018 om 11:08
    In Groningen vooral veel Groningen supporters.
    Vind ik leuk
    Vp128 +715
    vrijdag 7 december 2018 om 01:40
    In Groningen lopen nog meer Groningen fans toch?;-)
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    vrijdag 7 december 2018 om 07:26
    Zie je mij iets anders beweren?
    😉
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:33
    Mocht dat zo zijn

    Dan de jonkies aansturen dat ze nog 2 seizoenen blijven

    He overmars en van der sar

    Er is een maar he hij moet wel mee verdedigen + gezind zijn met de trainer
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 22:36]
    Vind ik leuk
    Goatinho +91
    donderdag 6 december 2018 om 22:34
    Robben als vervanger van Ziyech of Neres zou fantastisch zijn. Denk dat Ajax voor Robben ook de beste keuze is aangezien hij niet absurd veel salaris zou willen inleveren denk ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:38
    Mwoah als jeugdtrainer dan, want als speler is het geen partij voor Neres en straks Cerny... ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:41
    Waarom niet
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:48
    Hij moet gewoon naar groningen. 2 jaartjes daar spelen,en dan via groningen trainer opleiding beginnen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:48
    Gewoon nog een jaartje FC Grunn en dan in de staf aldaar. Iedereen blij!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 22:48]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:57
    Stam was gierig hij kon alleen beter verdienen bij ajax dan bij PSV alleen daarom is hij naar ajax gegaan.
    Vind ik leuk
    groninger +1709
    donderdag 6 december 2018 om 23:05
    Stam zijn hart zit bij Ajax en niet bij psv
    Vind ik leuk
    yuuup +9858
    donderdag 6 december 2018 om 22:58
    De lobbyisten zijn al volop aan het werk.
    Vind ik leuk
    Markie B +87
    donderdag 6 december 2018 om 23:01
    Waarom zou het niet kunnen? Ik denk dat ik ook wel 10 spelers kan noemen die eerst voor Ajax en later voor PSV hebben gespeeld.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3977
    donderdag 6 december 2018 om 23:10
    Die kwamen inderdaad pas later tot bezinning
    Vind ik leuk
    markie +1229
    vrijdag 7 december 2018 om 08:18
    Dat heet afbouwen
    Vind ik leuk
    Henk020 +115
    donderdag 6 december 2018 om 23:01
    Laat Ajax maar lekker geld uitgeven aan spelers die hun waarde behouden (overname is misschien niks, maar salaris des te meer)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:20
    Robben met een prachtige carrière moet dat niet gaan afbreken om bij die club te gaan voetballen.
    Als hij slim is gaat hij naar 1 van de 2 clubs in Nederland waar hij furore heeft gemaakt.
    Vind ik leuk
    markie +1229
    vrijdag 7 december 2018 om 08:18
    Iedere Nederlanderse voetballer zou graag het Ajax shirt aan willen..
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:47
    Robben gaat niet naar Ajax PSV of fc Groningen. Ga ervan uit dat robben helemaal niet terugkeerd naar Nederland. Ik denk word Juventus Italië . Of richting Amerika waar ook andere grote steren spelen . Maar Jah voor rest niks bijzonders aan robben hij is 34 en eigenlijk al te oud om nog verder te gaan .
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 23:48]
    Vind ik leuk
    markie +1229
    vrijdag 7 december 2018 om 08:17
    Natuurlijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 01:39
    Van harte welkom!
    Vind ik leuk
    Ik zlatan +70
    vrijdag 7 december 2018 om 04:45
    Ah rot toch op man, robben past qua spel overal
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 05:21
    Een gevoels mens gaat niet naar ajax,en bovendien wil hij nog wel een prijs pakken,en dat gaat niet lukken in amsterdam,tweede plaatsen tellen niet.
    Vind ik leuk
    markie +1229
    vrijdag 7 december 2018 om 08:17
    Jammer van je laatste zin.. verder een goede opmerking
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22044
    vrijdag 7 december 2018 om 06:29
    Weer het AD. Laat mij niet lachen
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 07:47
    Met alle respect voor Robben, maar met Blind, Tadic en Schöne en ook Ziyech zit er al veel ervaring in het team. Daar hoort jeugd omheen. Anders pleeg je roofbouw op het beleid. Haal je Robben, dan zal een andere 30-er moeten wijken.
    Vind ik leuk
    Hoekie89 +452
    vrijdag 7 december 2018 om 08:06
    Robben wordt gewoon de opvolger van Lozano. Dit is allang ingecalculeerd door alle partijen,let maar op...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 08:06]
    Vind ik leuk
    markie +1229
    vrijdag 7 december 2018 om 08:16
    Dan zou ik hem nu al inruilen
    Vind ik leuk
    Kevinm +1875
    vrijdag 7 december 2018 om 08:13
    Bij Ajax is het ook de bedoeling dat de bal af en toe overgespeeld wordt, dus denk niet dat ze het zien zitten in ons aller Robben.
    Vind ik leuk
    markie +1229
    vrijdag 7 december 2018 om 08:15
    Kluivert deed niks anders
    Vind ik leuk
    markie +1229
    vrijdag 7 december 2018 om 08:15
    Haha dat zou een stuntje zijn... Maar ik zou het geweldig vinden als hij naar Groningen zou gaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:45
    Ach er zijn gekkere dingen gebeurd! Wees welkom Arjen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:59
    Nee dat gaat die niet doen. Ajax altijd met zijn praatjes. Dan kan hij ook naar feyenoord. Az. Dus waarom niet weer naar psv.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2236
    vrijdag 7 december 2018 om 09:01
    Zou leuk zijn
    Vind ik leuk
    B.O.B. +395
    vrijdag 7 december 2018 om 10:08
    Ajax zou ook de enige NLse club zijn die hem naar waarde kan betalen.
    Vind ik leuk
    Linders +11
    vrijdag 7 december 2018 om 10:29
    Hij komt niet terug als speler bij Groningen ,waar die wel heen gaat zal het niet weten .
    Vind ik leuk
    Chebaisit +718
    vrijdag 7 december 2018 om 11:04
    Robben bij AJAX dan pakt hij de gouden bal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 12:04
    Als Ajax aankomende zomer compleet leegloopt, heeft Robben daar ook niets te zoeken (lees zin in).
    En téveel kwaliteit voor FC Groningen bestaat niet. Wat voor een drogreden is dat nou? Doan behoort, volgende de 'kenners', tot de 10 grootste talenten van dit moment*. Kan hij dan ook niet voor FC Groningen spelen?

    * https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/mbappe-grootste-talent-van-het-jaar-hegerberg-beste-speelster~a1723ff8/
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:17
    Wie is Sjoerd Mossou???? Een of andere onbenul die denkt verstand van voetbal te hebben? Arjen gaat nooit en te nimmer naar die kroegclub uit Mokum. Zal wel gek zijn tussen al die grootbekken daar. Arjen stopt op 30 juni 2019 met voetballen en krijgt een functie bij FC-Groningen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws