'Feyenoord ziet interesse in Vilhena toenemen en kan 10 miljoen euro beuren'

    'Feyenoord ziet interesse in Vilhena toenemen en kan 10 miljoen euro beuren'

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 09:36vr 07-12-2018 om 09:36

    Tonny Vilhena is in beeld bij AS Roma. Dat meldt Il Corriere dello Sport vrijdag. De Feyenoorder moet naar verluidt tien miljoen euro kosten, maar zou niet bovenaan het Romeinse verlanglijstje staan.

    Vilhena werd de laatste weken gelinkt aan AC Milan en Internazionale en kan sinds deze week een derde Serie A-club aan het rijtje toevoegen. Il Corriere dello Sport meldt dat technisch directeur Monchi een reis door Noord-Europa heeft gemaakt, waarbij hij een groot aantal 'interessante transferobjecten' heeft omcirkeld.

    Eén van hen is Vilhena. De 23-jarige middenvelder van Feyenoord en het Nederlands elftal moet naar verluidt tien miljoen euro kosten. Bovenaan het Roma-verlanglijstje staat echter Sander Berge. De talentvolle middenvelder van Racing Genk wordt gezien als een ideale stand-in voor Daniele de Rossi en Steven N'Zonzi.

    In de Italiaanse krant wordt óók gespeculeerd over een terugkeer van Rick Karsdorp naar Feyenoord. De rechtsback zou als wisselgeld kunnen dienen in de transfer van Vilhena. Een verhuurperiode ligt het meest voor de hand. Roma werd eerder nog gelinkt aan onder meer Erick Gutiérrez (PSV) en Donny van de Beek (Ajax).

    Plaats een reactie

    vrijdag 7 december 2018 om 09:38
    10 miljoen maar?......Die Martin van Geel is echt gek als dit waar is natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2378
    vrijdag 7 december 2018 om 09:41
    Maak je niet druk, AS Roma heeft geloof ik elke jonge middenvelder van Europa op het lijstje staan. Allemaal gelul
    Vind ik leuk
    Emnu +5134
    vrijdag 7 december 2018 om 09:48
    Kunnen twee dingen waar zijn: of t hele verhaal is uit n duim gezogen of die 10m wordt ergens in Italië geroepen als soort van ‘voor bod’.

    Van Geel zou denk ik toch t dubbele in gedachten (moeten) hebben maar Jorgensen zal ook nog meespelen.
    Als hij vasthoudt aan X bedrag en t wordt niet opgehoest, tja, is hij weer de gebeten hond.

    Dat vilhena toe is aan n stap lijkt me duidelijk, speelt al zes jaar bij Feyenoord.
    Maar Italië betaalt doorgaans niet zoveel. Gedoe met bankgaranties e.d.
    Oke, 17m voor kluivert lijkt leuk maar onvergelijkbaar met de echte grote jongens en Roma wilde ook niet voldoen aan de vraagprijs voor Ziyech afgelopen zomer.

    We gaan t zien, ik denk 14-17m.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    vrijdag 7 december 2018 om 09:56
    Je gaat leukere transferbedragen zien als spelers met hun club Internationaal iets presteren, blijft dat achterwege dan kom je niet zo gauw boven de 10 uit als speler van Feijenoord.
    Vind ik leuk
    Emnu +5134
    vrijdag 7 december 2018 om 10:00
    Klopt.

    Maar Vilhena is jong genoeg om flinke restwaarde te hebben, ervaren genoeg om mee te moeten kunnen draaien en als hij deze vorm vasthoudt zou in deze markt n goeie 15m er wel in moeten kunnen zitten.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    vrijdag 7 december 2018 om 10:05
    Nee, de ED staat niet echt bekend om z'n kwaliteit, dus wat koop je....? : "een speler die het leuk doet in de kleuterklas...."
    Vind ik leuk
    Emnu +5134
    vrijdag 7 december 2018 om 10:24
    Oke, maar is de heel markt niet aan inflatie onderhevig?

    Sinds Neymar zijn de bedragen uit de pan gerezen en dat druppelt steeds meer naar beneden door.

    Wat twee jaar geleden 40m waard was, wordt nu 80m voor neergetikt.
    Van de zomer kreeg Ajax Ziyech niet weg voor 30m, dat lijkt nu n schijntje van wat er voor hem betaalt moet worden.

    Ik denk toch dat rond de 15m erin moet zitten.

    Niet dat t allemaal veel uitmaakt, die 5m meer of minder als je t vergelijkt met de bedragen die bij Ajax rondgaan natuurlijk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 10:25]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    vrijdag 7 december 2018 om 10:27
    Ja, maar dat zijn allemaal spelers uit het top segment.
    Feyenoord heeft geen groots image......
    Vilhena is ook te klein en te licht, fysiek gaat hij het niet maken.
    Ze mogen blij zijn met 10 miljoen, dat is mijn inschatting.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4988
    vrijdag 7 december 2018 om 10:32
    Fysiek gaat hij het niet maken? Heb je hem wel.eens zien spelen want als iets bij Vilhena top is dan is het wel zn fysiek.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    vrijdag 7 december 2018 om 10:33
    In de ED prima, maar hij is te klein en te licht voor de grote competities.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:51
    Noem het eerder een rennend blind paard...ipv te licht
    Vind ik leuk
    Jorchie +331
    vrijdag 7 december 2018 om 11:59
    Jij bent zeker die blinde?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4988
    vrijdag 7 december 2018 om 18:41
    Mooi is het dan wel dat jullie al sinds jullie laatste succesvolle trainer de Boer al interesse hebben in dit blinde paard.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4988
    vrijdag 7 december 2018 om 12:58
    Hij gaat nog veel mensen verbazen denk ik qua niveau als hij naar het buitenland gaat. Beetje spelen zoals Davids destijds en je hebt een topper.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    vrijdag 7 december 2018 om 20:33
    Vilhena komt op de bank en het is over en sluiten mocht hij bij Feijenoord vertrekken.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4988
    zaterdag 8 december 2018 om 06:54
    Wat zijn de lottogetallen?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    zaterdag 8 december 2018 om 08:55
    Die weet ik natuurlijk wel maar die ga ik jou toch niet aan je neus hangen ?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:56
    De nieuwe Radja!
    Vind ik leuk
    COYG +6851
    vrijdag 7 december 2018 om 10:03
    Hij is vast international en heeft al heel wat wedstrijden Europees gespeeld met Feyenoord.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    vrijdag 7 december 2018 om 10:06
    Maar toch niet op echt hoog niveau, ik denk dat hij het in het buitenland trouwens niet gaat redden.
    Vind ik leuk
    Lekkere pot! +1008
    vrijdag 7 december 2018 om 10:17
    Deze jongen gaat het wel redden. Als hij maar in zijn taak blijft spelen.
    Spillebeentje Frenkie die zal de hoofdprijs opleveren, maar het niet gaan redden. Barca en Mancity zijn niet voor niets afgehaakt!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    vrijdag 7 december 2018 om 10:23
    MC is afgehaakt omdat ze de regels hebben overtreden, mogen niets meer kopen zo direct, er is een onderzoek gaande.
    Barca kan het misschien niet ophoesten....
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    vrijdag 7 december 2018 om 10:24
    Fysiek niet voldoende voor de top, te klein en te licht.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5668
    vrijdag 7 december 2018 om 11:50
    Valt wel mee hoor, kijk eens naar onderstaande heren. Die spelen niet in kleine competities bij een kutclubje, zijn niet heel groot met normaal bijbehorend gewicht. (zelfde als vilhena ongeveer.)

    - Philippe Coutinho 1,72m
    - Arthur Melo, 1,71m , 73kg
    - Rafael Alcantara, 1.74m
    - Luka Modrić, 1.72m
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    vrijdag 7 december 2018 om 20:19
    Iniesta, Messi......
    Dat zijn allemaal voetballers die hun geringe fysiek kunnen compenseren met weergaloos voetbal, Vilhena behoort daar niet toe.
    Vilhena is gewoon goed in de ED maar dan heb je het wel gehad.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5668
    vrijdag 7 december 2018 om 20:23
    Bij het Nederlands elftal deed hij het ook niet onaardig laatst.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    vrijdag 7 december 2018 om 20:35
    Ja....niet onaardig....
    Dan heb je precies zijn kwaliteiten goed omschreven, het lukt die jongen niet in het buitenland.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5668
    vrijdag 7 december 2018 om 20:37
    Gaan we zien.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    vrijdag 7 december 2018 om 20:44
    Inderdaad, ik gun het die jongen wel......maar de gang naar het buitenland is al voor zoveel goede ED voetballers een mislukking geworden dat ik uiterst kritisch kijk.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5668
    vrijdag 7 december 2018 om 20:59
    Er is een grpot verschil tussen 19 jaar en 30 wedstrijdjes. Of 23 en al ruim 250 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    vrijdag 7 december 2018 om 21:58
    Jij zegt het.....
    Wat goed is staat er snel, dat is altijd zo, Cruijff, Bergkamp etc., die spelen hun eerste wedstrijd in het eerste als of ze nog nooit anders hebben gedaan en blinken altijd uit, dat is het kenmerk van de top.
    Als je 23 bent en je speelt nog niet in die absolute top dan ben je gewoon geen top, want dan hadden ze je al ontdekt op je 16e of je 19e......
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 21:59]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 22:27
    Een paar jaar geleden kon Vilhena al naar het buitenland maar doordat zijn moeder ernstig ziek was(inmiddels overleden) is hij bij Feyenoord gebleven en je moet niet vergeten dat ie op zijn 17de al een een vaste waarde van Feyenoord was en nooit verzuimd.Hoeveel goals heeft frenkie de jong dan gemaakt dat jij hem 75 miljoen waard vindt?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    vrijdag 7 december 2018 om 22:29
    Waar heb ik geschreven dat Frenkie 75 miljoen waard is ?
    Vilhena is een goede speler in de ED en heel misschien iets in de midden moot elders, niets bijzonders.
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 09:00
    Jij bent ook echt een voetbalkenner , jij snapt er helemaal niks van !
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 22:06
    Van frenkie de jong en de ligt moet je het ook maar afwachten hoor zijn die nu echt zoveel beter dan vilhena waar de clubs maar 10 miljoen willen betalen ,kijk naar dembele bij barca zit gewoon op de bank hebben ze 100 miljoen voor betaald..Eerst zien dan geloven of zo n speler het wel waard is al die miljoenen Het is maar wat een gek ervoor geeft zal ik maar zeggen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 22:19]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    vrijdag 7 december 2018 om 22:36
    Dat geldt voor elke speler, daarom geen garantie bewijs van Ajax, het is 75 miljoen "as is".
    Vind ik leuk
    COYG +6851
    vrijdag 7 december 2018 om 18:41
    Als je Vilhena bedoelde neem ik bij deze mijn duimpje terug. Is natuurlijk onzin.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3406
    vrijdag 7 december 2018 om 10:57
    Ja cl was niet zo'n hoog niveau natuurlijk 😂... de volgende competitie die ajax is ontgroeid?
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10194
    vrijdag 7 december 2018 om 10:16
    Maak je niet al te druk yoh denk dat hij echt wel voor meer dan 20 weg mag.
    Plus hij heeft een doorlopend contract volgens mij😉
    Vind ik leuk
    Emnu +5134
    vrijdag 7 december 2018 om 10:41
    Zonder doorlopend contract zouden we t niet over n transfersom hebben. 🤔
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10194
    vrijdag 7 december 2018 om 12:55
    Nee daarom juist
    Vind ik leuk
    voebtalie +84
    vrijdag 7 december 2018 om 10:39
    Ik denk 10 met bonussen dat kan oplopen tot 14.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:49
    Tot wanneer loopt zijn contract?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:51
    2022.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:56
    Dan zou het echt nergens op slaan, die vraagprijs. Maar misschien heeft Vilhena een soort clausule af bedongen toen hij verlengde??
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:57
    Ik weet een hoop uit mijn hoofd over alles wat met Feyenoord te maken heeft maar dit weet ik niet. En om het nou op te gaan zoeken dat vind ik een Feyenoord supporter onwaardig eigenlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:59
    Hoezo? Je weet het niet en wil het als Feyenoord supporter wel weten. Kom op! Even opzoeken, we horen je zo weer
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:03
    Oke dan.....Vilhena heeft een contract tot 2020 zonder enige clausule daar in.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:29
    Hahaha zie je wel, top kerel
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:33
    2020 uit jouw hoofd....
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:45
    Nee helaas heb ik dit uit moeten zoeken....
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24330
    vrijdag 7 december 2018 om 09:58
    Het is geen frenkie de jong he...
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17241
    vrijdag 7 december 2018 om 10:03
    Tot 2020 en zonder clausules voor zover bekend.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:57
    2020 vlgs de italiaanse media
    Vind ik leuk
    plein19 +2464
    vrijdag 7 december 2018 om 10:28
    Dat is al meer dan de 8 miljoen die regelmatig aan het begin van het seizoen te horen was.Hoe vaak wordt hij postbode genoemd. een wedstrijdje tegen PSV is niet heilig. Hij kan zich niet laten zien in Europa.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5157
    vrijdag 7 december 2018 om 10:37
    want deze draver is meer waard? Natuurlijk niet. Heeft straks nog maar 1 jarig contract.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10255
    vrijdag 7 december 2018 om 11:26
    Zeg, moet jij niet aan het werk ?
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5157
    vrijdag 7 december 2018 om 11:34
    multitasken jonguh
    Vind ik leuk
    Zultkop +5668
    vrijdag 7 december 2018 om 11:51
    En jij dan?
    Vind ik leuk
    Jackpot +2819
    vrijdag 7 december 2018 om 11:51
    Van Geel, laat iedereen bij jullie altijd bijna gratis de deur uit lopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:53
    Ja is waar, maar hij ken beter zelf gratis de deur uitlopen.
    Vind ik leuk
    Jackpot +2819
    vrijdag 7 december 2018 om 11:55
    😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:39
    Volgens die Italiaanse kranten staan alle spelers van Ajax, PSV en Feyenoord in de belangstelling van AS.. niet te veel aandacht aan besteden dus
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:42
    Toch halen ze regelmatig spelers in Nederland op of zitten ze er dichtbij. Strootman, Kluivert, Karsdorp, Stekelenburg, Emanuelson. Ziyech zat dicht tegen Roma aan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:52
    Oww volgend jaar wellicht het middenveld van Roma met: Van de Beek, Vilhena en Guti
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:39
    Haha sorry dit klinkt nu echt sneu vergeleken met Frenkie.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2378
    vrijdag 7 december 2018 om 09:42
    Tis alleen allebei niet waar....
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2100
    vrijdag 7 december 2018 om 09:42
    Ja... de 1 nog een contract voor 1 jaar de ander voor nog....3 of 4 jaar?
    Alleen daarom al appelen en peren.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +1059
    vrijdag 7 december 2018 om 09:39
    10miljoen.....wat een fooi….
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:43
    Een jaar contract heh?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 09:43]
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4721
    vrijdag 7 december 2018 om 10:07
    2022-2018 = 1 jaar?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:14
    Ik dacht dat hij een contract tot 2020 had (2020-2019)?

    Lees dit anders even:

    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/853213/-vilhena-tijdens-nederland-duitsland-bekeken-door-italiaanse-grootmacht-.html

    En de volgende keer gewoon zeker weten en niet doen alsof ik niet kan rekenen. 😜
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 10:17]
    Vind ik leuk
    Decimius +786
    vrijdag 7 december 2018 om 09:44
    Zo denigrerend, zulke opmerkingen zorgen nou voor dat men een hekel krijgt aan. Zo jammer.
    Vind ik leuk
    soplul +3447
    vrijdag 7 december 2018 om 09:54
    Hoezo krijgt??
    Dat schip is al lang weg.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 09:54]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5668
    vrijdag 7 december 2018 om 11:54
    Toevallig de pakjesboot nr 10>? Die is ook net weg heb ik me laten vertellen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:40
    Ik denk dat we Vilhena niet moeten onderschatten. In het buitenland is veel meer waardering voor het type Vilhena dan hier in Nederland. Ik zie Vilhena nog wel ver komen.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2378
    vrijdag 7 december 2018 om 09:42
    Wordt gewoon de nieuwe Gatusso en gaat zeker meer opbrengen dan €10mln
    Vind ik leuk
    jari11 +1090
    vrijdag 7 december 2018 om 11:24
    Pas op wat je zegt he, Gatusso was (vind ik) echt een geweldenaar. Een van mn favoriete spelers ooit.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2378
    vrijdag 7 december 2018 om 17:53
    In je hart ben je eigenlijk een Feyenoorder als je van soort spelers houdt 😉
    Vind ik leuk
    jari11 +1090
    zaterdag 8 december 2018 om 00:24
    Haha niet in dit leven vriend
    Vind ik leuk
    Jordtt +1247
    vrijdag 7 december 2018 om 09:48
    Eens, deze jongen heeft gif en doorzettingsvermogen. Komt er wel!
    Vind ik leuk
    Dharmpie +702
    vrijdag 7 december 2018 om 09:55
    Vilhena heeft een erg moeilijke periode achter de rug. Het overlijden van zijn moeder en ook het gedoe rondom het wel of niet verlengen van zijn contract ( waarin van Geel een zeer dubieus persbericht de deur uitdeed) hakten behoorlijk op hem in. De laatste weken zie je hem geleidelijk aan weer naar zijn oude nivo terugkeren. Dat wens ik Tony ook echt van harte toe! Gisteren maar ook tegen PSV was hij een van de beteren, ik hoop dat hij bij Feyenoord blijft, aan de andere kant gun ik hem ook een mooie transfer toe. Tony verdiend onze steun, hij heeft zich meer dan eens positief ingezet voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Voet Bal +46
    vrijdag 7 december 2018 om 13:55
    Goed gesproken!
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5157
    vrijdag 7 december 2018 om 11:35
    dat zien we. Niemand had interesse. Alleen Frankfurt, maar die wilde nog minder dan 10 betalen. Is een overschatte speler.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 12:21
    Ik ben het volledig met je eens.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13738
    vrijdag 7 december 2018 om 09:40
    Hoop dat Van Geel nu ook eens z'n poot stijf houdt. Normaal vangt hij 4-5 miljoen voor het afkopen van 1 contractjaar, maar maak daar in het geval van deze international maar eens mooi 10 miljoen van.
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1212
    vrijdag 7 december 2018 om 09:47
    Ik zou er meer voor vragen, Vilhena is op dit moment (een van) de beste van Feyenoord. Die moet je niet voor 10 miljoen laten gaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:49
    Voor een 1 jarig contract?

    Feyenoord 8 miljoen en weg ermee. Middenvelders zat in de jeugd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 09:50]
    Vind ik leuk
    Blindsy +13738
    vrijdag 7 december 2018 om 13:43
    Maar als je nooit meer dan 4 a 4,5 miljoen per contractjaar hebt gevangen (Karsdorp, Clasie, Kongolo) is 10 miljoen een ruime verdubbeling van dat record.
    Niet dat Van Geel niet meer msg vragen, hoor.. Ik bedoel, nog n goede invalbeurt in Oranje en nog meer clubs willen Tonny. Dan mag er best wat tegen elkaar opgeboden worden. Maar 9-10 miljoen zal de prijs wel worden, hoor. En da's n mooi bedrag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:41
    Je kunt alles zeggen over de kwaliteiten van Vilhena, maar nog steeds vind ik dat hij een voorbeeld is voor velen in de ED.
    Na dit seizoen ruim 250 wedstrijden voor Feyenoord erop zitten en dan op je 23e een mooie transfer maken.
    10 Miljoen vind ik ook buitengewoon marktconform en gezien de transfergekte deze tijd gewoon terecht.
    Ik laat me lekker verassen wat deze jonge pitbull betreft.
    Vind ik leuk
    Arbee +2289
    vrijdag 7 december 2018 om 09:41
    Voor 10 miljoen zou ik als Ajax zelfs een bod op hem doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:48
    Voor Ajax vraagt van Geel 75 miljoen, volgens de vernieuwde afspraken.
    Vind ik leuk
    soplul +3447
    vrijdag 7 december 2018 om 09:56
    bod kunnen ze natuurlijk altijd doen.

    Of Tonny het ooit zou doen lijkt mij uitgesloten.
    Vind ik leuk
    Talentscout +1437
    vrijdag 7 december 2018 om 10:02
    Vilhena heeft een te laag IQ voor Ajax. We zijn net verlost van de Kluivertjes, Bazoers en Gudeljs van deze wereld. Nee dankje.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4988
    vrijdag 7 december 2018 om 10:35
    Echt weer een nutteloze toevoeging dit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:36
    Niet eens op reageren die heeft aandacht te kort.
    Vind ik leuk
    Talentscout +1437
    vrijdag 7 december 2018 om 10:40
    Het is wel zo. Enige geestelijk beperkte speler momenteel is Noa Lang. Maar die komt van Varkenoord. Z'n contract loopt gelukkig bijna af. Mogen jullie hem weer terug hebben
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4988
    vrijdag 7 december 2018 om 13:02
    Ach meissie toch.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5668
    vrijdag 7 december 2018 om 11:56
    Nu alleen nog af van het IQ-loze telegraaf, de huiskrant in het amsterdamse.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:41
    Das niet veel 10 miljoen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34192
    vrijdag 7 december 2018 om 09:42
    10? Jeetje.

    Toch minstens 15 waard in de markt van tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:47
    De Ajax media schrijft 10. En 75 voor Frenkie.

    En het strooizout is nog lang niet op. Nog korrels zat deze winter.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34192
    vrijdag 7 december 2018 om 09:53
    Mits in vorm een van de betere middenvelders in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    NvC +5198
    vrijdag 7 december 2018 om 09:43
    Ajax vangt 75 miljoen, Feyenoord 10. Het verschil moet er zijn zeg, jezus!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:46
    Ja, als je ook 40 miljoen uitgeeft voor 2 ballenvangers, dan heb je nog wel 400 miljoen nodig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:44
    Tony zou eigenlijk een club moeten kiezen, waar hij niet op de bank beland. En dan na 2 jaar nog een stap maken.

    En dan dacht ik aan Juve.
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2157
    vrijdag 7 december 2018 om 09:44
    Ziyech, van de Beek, Gutierrez, Vilhena…Word echt druk op dat middenveld van Roma...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:51
    Rome is ook een grote stad.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1185
    vrijdag 7 december 2018 om 09:44
    T lijkt wel of iedereen naar Roma gaat joh
    Vind ik leuk
    Sphensson +25
    vrijdag 7 december 2018 om 09:48
    Wel apart om te zien dat een speler met ruim 200 wedstrijden Eredivisie ervaring en Europees (Europa League en CL) zo weinig zou opbrengen. Van Geel mag wel echt even zijn best gaan doen hier (als dit gerucht waar is)
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4988
    vrijdag 7 december 2018 om 13:04
    Dat zal niet veranderen aangezien Feyenoord niet de naam heeft van opleidingsclub met supertalenten. Naamsbekendheid speelt een grote rol.
    Vind ik leuk
    Sphensson +25
    vrijdag 7 december 2018 om 13:25
    Dus als je geen opleidingsclub bent, kan je dat ook niet meer worden? En dan kan je dus niet veel geld vangen en wordt je ook geen opleidingsclub omdat je geen naamsbekendheid hebt?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4988
    vrijdag 7 december 2018 om 13:32
    Ajax en in mindere mate PSV hebben in het verleden echte wereldtoppers verkocht en Feyenoord heeft dat op vPersie na niet. We zijn wel een opleidingsclub met talenten maar die naam hebben we niet in Europa helaas. De grote talenten die we hebben gaan meestal al weg voordat ze 1 wedstrijd in het 1e hebben gespeeld.
    Vind ik leuk
    Mari +10182
    vrijdag 7 december 2018 om 09:50
    10 mln?? is dit een aanbetaling?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:51
    15 miljoen
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:54
    Bijlow Janmaat van Beek st Juste Haps, Clasie Toornstra Ayoub Berghuis Jorgensen Larsson
    Vind ik leuk
    Kaar +1343
    vrijdag 7 december 2018 om 09:59
    Euhhh ja allemaal spelers van Feyenoord en 1 oud-speler, maar wat bedoel je?
    Vind ik leuk
    JOJO +1772
    vrijdag 7 december 2018 om 09:57
    Die gaat naar Ajax.
    Als vervanging van Frenkie, maar misschien nog meer als opvolger van Schöne. Want die zal er toch eerdaags ook mee stoppen. En dat zou ik nog een goede deal vinden ook. Denk dat Ajax de stap is die Vilhena nodig heeft en goed bij hem past. Het is een stap omhoog en hij kan in NL blijven voor zijn familie.

    Ook PSV zou een goede stap zijn en misschien past ie nog beter bij het spel van PSV. Maar daar is het middenveld goed bezet. Bij Ajax komt een plekje vrij en staat ie direct in de basis.
    Vind ik leuk
    Kaar +1343
    vrijdag 7 december 2018 om 10:00
    Haha het lijkt gewoon dat je het serieus bedoelt, maar bij deze haal ik je uit de droom...die gaat zeker niet naar Ajax en ook niet naar PSV, maar naar het buitenland.
    Vind ik leuk
    COYG +6851
    vrijdag 7 december 2018 om 10:01
    Minimaal 15 miljoen zou toch beter op zijn plaats zijn. Je moet goed zoeken naar een speler van zijn leeftijd met 250+ wedstrijden op het hoogste niveau. Ook heeft hij inmiddels bewezen ook regelmatig te scoren. Nee 10 miljoen is te weinig, maar dat heeft Van Yellow inmiddels ook wel door.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:15
    Veel te weinig.....minimaal 20mio 😊
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5592
    vrijdag 7 december 2018 om 10:20
    Vilenha kan het beste eerst een tussenstap maken in Nederland.
    PSV dan, want Ajax ligt een beetje gevoelig. Feyenoord kan dan het beste een hoog doorverkooppercentage bedingen.
    Vind ik leuk
    Kaar +1343
    vrijdag 7 december 2018 om 10:50
    Jij vindt serieus dat naar PSV gaan echt een stap omhoog is? Gaat nooit gebeuren.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5592
    vrijdag 7 december 2018 om 16:10
    Van Feyenoord naar PSV vindt toch iedereen een stap omhoog?
    Buiten jou, kennelijk....
    Vind ik leuk
    Kaar +1343
    vrijdag 7 december 2018 om 16:18
    Ja ik ben vast de enige.... En jij bent de enige die serieus denkt dat Vilhena naar PSV of Ajax gaat na Feyenoord....slaap lekker.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 17:04]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:35
    Onder de twintig miljoen niet eens gaan praten.....
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5157
    vrijdag 7 december 2018 om 10:36
    schei toch uit met die onzin. Zowel Inter als AC hebben geen interesse in deze draver. Dat hoor ik nu al jaren.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5506
    vrijdag 7 december 2018 om 10:40
    AS Roma lijkt iedere jonge middenvelder die de eredivisieniveau lijkt te ontstijgen op te willen kopen.
    10 miljoen voor Vilhena is een laag openingsbod, maar dan moet Feyenoord maar hoog in de boom gaan zitten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:49
    Naar PSV in plaats van Hendrix
    Vind ik leuk
    rexxo +2207
    vrijdag 7 december 2018 om 11:19
    Waarom denken hier zoveel dat ze de prijzen kunnen bepalen van spelers? De markt bepaald dat en zeker niet fans op een forum. Het zou mooi zijn als Feyenoord meer geld krijgt voot haar spelers. De NL heeft een sterk Feyenoord nodig.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8663
    vrijdag 7 december 2018 om 11:24
    20 miljoen en karsdorp terug.

    Van Geel tekent vandaag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:37
    Niet doen omdat dit bedrag in geen enkele verhouding staat met de klasse van Vilhena. Pas bij een bedrag van 15 miljoen kan er gepraat worden.
    Vind ik leuk
    rexxo +2207
    vrijdag 7 december 2018 om 14:49
    Wat zullen ze bij Feyenoord blij zijn dat jij de prijs bepaald en de onderhandelingen gaat voeren.
    Vind ik leuk
    ArArAr +2
    vrijdag 7 december 2018 om 11:38
    10 Miljoen? Die jongen is minimaal 3x zoveel waard
    Vind ik leuk
    Rafael +820
    vrijdag 7 december 2018 om 12:08
    Minimaal het dubbele voor deze international
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 12:12
    Dat zou voor niets zijn €20 a’ € 30 miljoen lijkt mij redelijk
    Vind ik leuk
    lubbert +36
    vrijdag 7 december 2018 om 12:17
    Dat lijkt mij ook €20 - €30 miljoen
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 12:17
    10 miljoen Feyenoord word wakker en deel je spelers in op juiste marktwaarde bij het verkopen van je spelers, en ga niet zo onprofessioneel om met die jongens. Die verdienen beter, dit zeker ten op zichten van andere spelers in Europa die veel duurder weggaan, minder goed zijn, en bij een club gespeeld hebben die minder status heeft. Maar bij Feyenoord moet dat nog doordrongen dat je tegenwoordig meer lef moet laten zien om meer geld te krijgen dit kunnen ze makkelijk onderbouwen. Anders zit er bij Feyenoord serieus echt van die mensen die niet naar de juiste waarde handelen van de huidige markt en spelers, en dan lachen ze weer overal om het beleid van Feyenoord. Vooral voor Vilhena.. Ik zeg Klaassen 30 Miljoen Vilhena minimaal 25 Miljoen met alle prijzen Nederlands elftal champions leugeu etc.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 12:19]
    Vind ik leuk
    Oegema +71
    vrijdag 7 december 2018 om 12:53
    Frenkie de Jong naar PSG? voor 75 miljoen en Vilhena maar 10 miljoen waard.? Wie is er gek !!!!!!!!!!!!!!!!.Als dat doorgaat is AJAX het clubje voor lange tijd!!! Kan dan mooi echte toppers inkopen.!!.Wel heel mooi voor Willem 2 !!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5592
    vrijdag 7 december 2018 om 16:12
    Zit je weer aan de shandy?
    Vind ik leuk
    Zicodinho +272
    vrijdag 7 december 2018 om 13:36
    Als Frenkie 75 miljoen kost dan is 10 miljoen voor Vilhena natuurlijk véél te veel. 4 a 5 miljoen max.
    Vind ik leuk
    Lady Sam +155
    vrijdag 7 december 2018 om 16:39
    Als je niet bovenaan staat ben je dus niet echt interessant ,niet doen ,en waarom maar 10 miljoen als frenkie de jong weg gaat voor 75 miljoen ?????
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 17:20
    Wat is dat toch 10 miljoen dat is een schijntje wat deze speler waard is.
    Kijk eens wat ajax en psv voor hun spelers krijgen, Hij heeft toch ook in het Nederlands elftal gespeeld. Van Geel onderhandeld niet goed, je moet daar nog niet eens in gaan, ik ga toch ook mijn huis niet verkopen voor 100.000 als het meer als het driedubbele waard is. Het is maar een voorbeeld.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws