'AS Roma laat oog vallen op PSV'er Gutiérrez, Noor in België en Zaandammer'

    'AS Roma laat oog vallen op PSV'er Gutiérrez, Noor in België en Zaandammer'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 21:38do 06-12-2018 om 21:38

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 22:02do 06-12-2018 om 22:02

    PSV'er Erick Gutíerrez is een van de spelers die op het lijstje van AS Roma staat. Dat wordt in Italië gemeld door La Gazzetta dello Sport en Il Messaggero. Gutiérrez komt in Eindhoven weinig aan spelen toe.

    Roma-directeur Monchi zoekt in Europa naar versterkingen en heeft zijn pijlen niet alleen op Nederland gericht. De transfergoeroe houdt ook de Noor Sander Berge van KRC Genk en KAA Gent-middenvelder Giorgi Chakvetadze in de gaten. Ook Zaandammer Oguzhan Ozyakup van Besiktas wordt gelinkt aan Roma. Het is niet duidelijk hoe concreet de interesse van de Italiaanse club in de spelers is.

    Dat Gutiérrez in verband wordt gebracht met Roma is opvallend. De Mexicaan kwam afgelopen zomer met hoge verwachtingen naar Eindhoven, maar wordt op de bank gehouden door Pablo Rosario, die aan een indrukwekkende opmars bezig is. Monchi ziet het blijkbaar zitten in de landgenoot van Hirving Lozano. Veel informatie over een mogelijke deal melden de Italiaanse media niet.

    Plaats een reactie

    Il Gordo +10431
    donderdag 6 december 2018 om 21:39
    'AS Roma laat oog vallen op PSV'er Gutiérrez, Belg en Zaandammer'

    Zaandammer.... oeh, cliffhanger VP!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:41
    Sander Berge is geen Belg maar een Noor..

    Ajax blijkt ook interesse te hebben in Sander Berge, hij kost 15 miljoen.. ben erg benieuwd!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10431
    donderdag 6 december 2018 om 21:43
    Dat ook nog eens ja. Maar ja, als je wel dingen schrijft maar niet veel kennis hebt van het Europese voetbal...

    Die Berge is niet eens een verkeerde speler trouwens.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 21:44]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:46
    Ik zag het vandaag dat Ajax samen met Berge ook Martin Ødegaard willen, samen moeten ze zo'n 25 miljoen kosten..
    Vind ik leuk
    Rodajc +15679
    donderdag 6 december 2018 om 21:49
    Lijken me wel prima opvolgers voor Ziyech en de Jong hoor! Natuurlijk niet hetzelfde niveau, maar deze spelers vervang je ook niet snel. Dan moet je voor de beste alternatieven gaan, en zo'n Berge en Ødegaard passen prima in dat plaatje.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10431
    donderdag 6 december 2018 om 21:52
    Prima zet. Japannertje van Groningen erbij, paar goeie mediacontracten met Japanse mediatycoons sluiten en je doet prima zaken.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15679
    donderdag 6 december 2018 om 21:47
    Ontdek de Belg in dit rijtje, ik zie hem namelijk niet. Wel een supertitel natuurlijk, clicks gegarandeerd...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10431
    donderdag 6 december 2018 om 21:53
    Ik ook niet. Maar lekker clicken (en reageren) natuurlijk. Waaronder ik, zei de gek ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:40
    Dat zal mooi zijn voor Guti weer lekker ballen .
    Zonder dat hij zo weinig speelt .
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1395
    donderdag 6 december 2018 om 21:45
    En onzin dat ie niet speelt haal je die hendrix toch eruit
    Vind ik leuk
    Smash +3429
    donderdag 6 december 2018 om 22:09
    Hier ben ik het nou eens mee eens.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:26
    Of pereiro...
    Vind ik leuk
    Josip Broz +512
    donderdag 6 december 2018 om 22:42
    Haha
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:40
    Oftewel grote onzin dat guti daar heen gaat
    Vind ik leuk
    Orphen89 +1835
    donderdag 6 december 2018 om 22:57
    Volgens de media wil Roma de halve eredivisie geloof ik... Ziyech, van de Beek, Gutierrez... word druk daar op het middenveld zo....
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:41
    Club zonder ambities.
    Vind ik leuk
    zwollie +8371
    donderdag 6 december 2018 om 21:42
    Hoeveel elftallen wil roma opstellen met al die spelers.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16853
    donderdag 6 december 2018 om 21:46
    "Het is niet duidelijk hoe concreet de interesse van de Italiaanse club in de spelers is."
    Oftewel, het is onzin.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:46
    Beste As Roma,

    Koop Rosario maar...krijg je er Isimat, Rigo, Bihech, de Roon, Saintsbury & Lucassen er gratis bij.

    7 halen en maar 1 een beetje transfervergoeding voor te betalen.

    Zeker weten dat de boekhouder van mijn club een gat in de lucht springt bij de bovenstaande deal...sterker nog ik denk dat ik zelf een dubbel kerstpakket krijg dan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 21:47]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:19
    Ik denk ook dat jouw boekhouder een gat in de lucht springt , misschien zelfs wel 2 gaten .
    Als je de Roon aan Roma kan verkopen terwijl ie niet voor PSV speelt , ben je echt goed ;-)
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3879
    donderdag 6 december 2018 om 21:48
    Ozyakup moet eigenlijk gewoon bij AZ voetballen. Wenger roofde hem alleen weg bij AZ....
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:49
    Vreemd dat ze Pereiro niet willen hebben 🐮
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:27
    Dat is idd vreemd! Pereiro = 🐐
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 22:27]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33674
    donderdag 6 december 2018 om 22:01
    Multiculturele titel.
    Vind ik leuk
    SvL +356
    donderdag 6 december 2018 om 22:05
    Ik vind het onbegrijpelijk. Perreiro speelt al weken als een zoutzak en Gutti maakt gelijk het verschil met zijn rust en prachtige passes. Markie word wakker jong!!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:28
    Amen!
    Vind ik leuk
    SvL +356
    donderdag 6 december 2018 om 22:33
    Hahaaha ben je een demonstratie begonnen?. #Perreiro out
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:36
    Ja, steeds meer mensen doen mee. Nog even en die Pereiro zit op de bank
    Vind ik leuk
    SvL +356
    donderdag 6 december 2018 om 22:38
    Ik geloof zolang Markie bij ons trainer is er niks veranderd.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:40
    Guti staat morgen basis. Mark my words!
    Vind ik leuk
    SvL +356
    zaterdag 8 december 2018 om 06:18
    De voorspeller heeft gelijk!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 07:23
    Je onderschat de jeugdige rebel in Van Bommel.

    Hoe meer mensen roep dat hij iets moet doen, hoe harder zijn hakken in het zand gaan. Denk dat we op een schorsing of blessure op het middenveld moeten wachten voordat Gutierrez er in komt.
    Vind ik leuk
    Mari +10101
    donderdag 6 december 2018 om 22:18
    Niet goed genoeg voor PSV wel voor Roma?
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5475
    donderdag 6 december 2018 om 22:46
    Wanneer AS Roma Guttierrez voor een zacht prijsje weet toe te slaan, denken ze ook goede vriend Lozano daarna voor een zacht prijsje los te kunnen weken van PSV. Hier moet PSV niet aan beginnen.
    Vind ik leuk
    rinirat +2893
    donderdag 6 december 2018 om 23:08
    Wat een lul verhaal weer as roma wil dit as roma wil dat... elke dag wel een paar spelers.
    AS roma wil niet betalen...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:20
    Op de bank gehouden door Pablo Rosario? Guti is een linkspoot en met Hendrix en Pereiro spelen er twee veel zwakkere linkspoten op het middenveld van PSV. Guti wordt dus niet uit de basis gehouden door Rosario maar door Hendrix en Pereiro (hoe belachelijk dit ook is).
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1833
    donderdag 6 december 2018 om 23:55
    Gutierrez speelt nooit, miskoop van het jaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 07:25
    Tot nu toe heb ik 'm prima zien presteren in de minuten die hij opgesteld is.

    Het probleem zit volgens mij niet bij de speler, maar bij de trainer.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4340
    vrijdag 7 december 2018 om 00:42
    Özyakup is veruit het goedkoopst..
    Vind ik leuk
    orion73 +1514
    vrijdag 7 december 2018 om 07:35
    Hahaha een speler van het niveau Heerenveen naar Roma?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws