Dolgelukkig bij Ajax: Wat ik mijn leven op dit moment zou geven? Een 10

    Dolgelukkig bij Ajax: "Wat ik mijn leven op dit moment zou geven? Een 10"

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 10:10vr 07-12-2018 om 10:10

    Laatste update: vrijdag 7 december 2018 om 10:16vr 07-12-2018 om 10:16

    Nicolás Tagliafico werd donderdag uitgeroepen tot Speler van de Maand door de Eredivisie CV. De Argentijn, die gelukkig is bij Ajax, is trots op de prijs.

    "Mijn doelpunt tegen AEK Athene werd door Ajax uitgeroepen tot de mooiste van september en dit is de tweede prijs", reageert Tagliafico bij FOX Sports. "De trofee krijgt in ieder geval een mooi plekje, zodat ik steeds herinnerd wordt aan hoe goed het nu gaat."

    "Ik heb gescoord, assists gegeven. Ik voel me heel gelukkig. Op individueel gebied, maar ook met het team. Wat ik mijn leven op dit moment zou geven? Een 10", lacht de Argentijnse linksback. "Ik probeer het team te helpen met aanvallen. Het zo goed mogelijk doen. Maar ik voel me echt verdediger."

    In Argentinië scoorde Tagliafico nooit. De teller staat dit seizoen al op vier doelpunten. "We spelen hier anders", verklaart hij. "Ik speel heel hoog. Ik krijg meer kansen. Dus is het makkelijker om dichter bij het doel van de tegenstander te komen."

    Lees ook: Ajax-duo aan de haal met Eredivisie-prijzen: speler én talent van de maand

    Plaats een reactie

    Tsubamba +1109
    vrijdag 7 december 2018 om 10:15
    Dat is wederzijds, wij zijn ook dolgelukkig met Tagliafico!
    Vind ik leuk
    Hero.Axe +129
    vrijdag 7 december 2018 om 10:16
    Nu maar hopen dat hij volgend jaar ook nog te bewonderen is.
    Ben bang dat straks het hele team uit elkaar dondert.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1109
    vrijdag 7 december 2018 om 10:19
    Ja inderdaad, dat is dan weer een nadeel van het goede presteren in Europa. Maar ik heb er vertrouwen in dat Overmars volgend seizoen gewoon weer een goeie selectie heeft samengesteld.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10181
    vrijdag 7 december 2018 om 10:32
    Ik wil de pret niet verstieren, maar tot nu toe is Overmars niet in staat gebleken om een team bij elkaar te kopen, de laatste 4 jaar, dat nu eens Kampioen wordt van die lullige ED.
    En dat met het meeste geld op de Bank, dat heet sportief falen.....

    Dan had hij Younes kunnen verkopen voor 14 milj. aan Schalke, dat weigert hij, na half jaar loopt Younes voor niks weg !
    Viergever laat hij voor niks weglopen, naar PSV notabene !
    Koopt Blind voor minsten 6 miljoen teveel, Overmars geeft toe veel te veel te hebben betaald......maar op aanraden van de Ligt ( 19 ) heeft hij dat toch gedaan. ( zo zwak van een TD )
    Trekt ten Hag aan........Ajax heeft de ambitie weer in de Europese top mee te draaien, ten Hag heeft 0,0 ervaring in die top en op lullig ED niveau zelfs nooit een kampioensploeg getraind ! Dan koopt hij ook nog Labyad, om ten Hag een plezier te doen, maar die hebben ze helemaal niet nodig ha ha doeg 6 miljoen.
    Dus ik hou m'n hart vast.......

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 11:32]
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1109
    vrijdag 7 december 2018 om 10:35
    Je hebt gelijk, voorgaande jaren viel het tegen inderdaad, maar hij is het toch steeds beter gaan doen, en dit seizoen hebben we weinig te klagen. En daarom heb ik er vertrouwen in dat hij dat volgend seizoen ook kan doen!

    (Als reactie op je stuk toegevoede reactie)
    Moet je ook niet de positieve dingen benoemen, zoals Sanchez, Neres, de Jong en Tadic. Ten Hag doet het ook helemaal niet verkeerd.. Volgensmij hebben we met Overmars niet heel veel te klagen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 11:35]
    Vind ik leuk
    Laliga +2225
    vrijdag 7 december 2018 om 11:54
    Deels met je eens maar moet zeggen vorig seizoen en dit seizoen heeft overmars wel een kwalitatief sterker elftal dan de concurentie wat gewoon kampioen zou moeten worden. Als dat dan niet gebeurt vind ik dat je dat hem niet aan kan rekenen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10181
    vrijdag 7 december 2018 om 20:22
    Natuurlijk, 4 x niks is en blijft gewoon sportief falen, v.d. Sar heeft ook een grote rol gespeeld, dus beide heren zijn verantwoordelijk voor dat falen.
    Je zegt het zelf al, "ze hebben een sterker team" maar ze verliezen toch.....dan doe je iets fout.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:59
    Ik denk dat je het te negatief ziet, PSV en Feyenoord hebben de laatste jaren vooral ingekocht/gehuurd om kampioen te willen worden. Met ervaren spelers en weinig verkoopwaarde.
    Ajax is bezig geweest met het opbouwen van kapitaal en dat hebben ze nu niet alleen op de bank maar ook op het veld staan. Daarnaast hebben ze de laatste jaren de gaten in de jeugdopleiding gedicht en ziet de toekomst er rooskleurig uit Ook in Europa doen we het goed. EL finale ook niet te vergeten, iedereen kan wel lullen over prijzen, maar die EL finale heeft meer indruk gemaakt dan die 4 titels daarvoor.

    Labyad is een aankoop voor de breedte, 6 miljoen is een fooi, dat is de situatie die Ajax dus heeft opgebouwd. zelfde als 16 miljoen voor Blind. Ook al is het een flink bedrag, Blind heeft het al lang en breed terugbetaald. Als je zijn waarde niet ziet in dit elftal, dan heeft over voetbal praten ook geen zin.

    Dat je aanvoerder, de Ligt, zijn mening verkondigd en invloed heeft op de TD is juist heel goed, hij spreekt namelijk namens de groep. Dat hij 19 is maakt geen reet uit. Hij is slim, volwassen en ziet het spelletje.
    Dan als laatste Ten Hag, al komt hij voor de camera wat ongelukkig over, hij presteert met Ajax, nationaal en internationaal, dus ervaring is bullshit. Kijk maar naar Guardiola.

    Overmars doet het prima.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 12:00]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 12:12
    Amen
    Vind ik leuk
    3Bier +10680
    vrijdag 7 december 2018 om 13:25
    Volledig mee eens!
    In Marc we trust!
    Vind ik leuk
    Hero.Axe +129
    vrijdag 7 december 2018 om 15:12
    Ik ben volledig overtuigd van Marc zijn kunnen als hij Gareth Bale haalt ter vervanging van Tagliafico. Deed het bij Spurs prima als linksachter ;)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10181
    vrijdag 7 december 2018 om 20:28
    Ja, voor de breedte, in de lengte blah blah
    Ajax is gewoon 4 x geen kampioen geworden met het meeste kapitaal op de bank, dat zijn de feiten.
    Overmars is een goede koopman maar vergeet dat zijn doel ook een sportieve kant heeft, hij werkt niet voor een tweedehands auto bedrijf........
    Ergo: Hij doet zijn werk dus maar voor 50% goed en hij is onberekenbaar.
    Nogmaals: dat is niet negatief bedoelt, dat zijn de feiten zoals omschreven.
    Vind ik leuk
    Nilsinno +259
    vrijdag 7 december 2018 om 12:34
    Overwinteren cl is allemaal allang terug verdiend
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10181
    vrijdag 7 december 2018 om 20:31
    Je begrijpt de essentie niet.
    Met het geld is het o.k.
    Maar SPORTIEF, gewoon een prijsje winnen op ED niveau de laatste 4 jaar, ho maar ! Daar ligt de zwakte van Overmars en v.d. Sar.
    Vind ik leuk
    John Garp +2291
    vrijdag 7 december 2018 om 16:52
    Het was tot voor kort niet het beleid om voor veel geld te kopen bij Ajax. Dat geld moest eerst verdiend worden.

    Noem jij eens een td die in de geschiedenis van het NL voetbal meer geld heeft verdiend voor zijn club dan Overmars. Nee, dat lukt niet.

    Je doet gewoon even lekker veel moeite met een lange lijst negatieve zaken die je het liefst ook zo negatief mogelijk belicht.

    Wel leuk geprobeerd.


    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1427
    zaterdag 8 december 2018 om 00:21
    Wat een negatief gezeik allemaal weer rpaulp50, wat voegt dit toe??
    Het gaat over Tagliafico die gelukkig is bij Ajax.
    Overmars heeft Tagliafico voor 4 miljoen gehaald in januari dit jaar en hij ligt vast tot medio 2022.
    Die jongen gaat nu niet weg, en als hij straks weg gaat verdient Ajax er weer zeker het vijfvoudige door, dus Overmars dat het prima.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 00:22]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10181
    zaterdag 8 december 2018 om 09:07
    Dan lees je niet goed.
    Ik reageer op Tsubamba 10.19 uur, die uitspreekt dat hij alle vertrouwen heeft in Overmars.
    OK ?

    Gezien de handel en wandel van Overmars "weet ik dat nog niet zo zeker" en ik geef een paar voorbeelden.
    In het algemeen stel ik dat Overmars sportief faalt, dat is een feit.
    Waarop jij reageert dat ze wel weer een leuke winst zullen maken op Tagliafico......dat is nu precies NIET waar mijn kritiek naar uitgaat.
    Mijn kritiek gaat uit naar Overmars en v.d. Sar dat ze niet in staat zijn geweest de afgelopen 4 jaar om ook maar 1 keer een kampioenschap te winnen in de lullige ED met de meeste poen op zak, en dat zijn dan de ex profs met zoveel verstand van voetbal.......laat me niet lachen.

    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:46
    Ja., is gewoon een topaankoop geweest. Nu gewoon aanvoerder van het Argentijnse elftal. Ik heb ook vetrouwen voor volgend jaar in Overmars. Denk ook dat Tagliafico gewoon nog een jaartje blijft. Heeft een lang contract, krijgt goed salaris. Is gewoon een dure back om te kopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:25
    Is toch niet erg,met dat geld kunnen ze beslist een nieuwe speler halen. Als ze slim zijn kijken nu al goed rond en kopen hem voor dat tagliafico verkocht is,is goedkoper. Misschien loopt er nog iets in de jeugd bij ajax voor op die plek
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1109
    vrijdag 7 december 2018 om 10:33
    Is ook zo ja, maar hij mag wel even blijven nog hoor. :)
    Ja eventueel Mitchell Bakker, speelt bij Jong Ajax, zijn wedstrijden en deed ook al een wedstrijd mee in de beker. Weet alleen niet of hij volgend seizoen al klaar is voor Ajax 1
    Vind ik leuk
    jari11 +1075
    vrijdag 7 december 2018 om 12:10
    Je bedoeld die verdediger die alleen maar rare truucjes loopt te doen? Weg ermee
    Vind ik leuk
    Ron jans +527
    vrijdag 7 december 2018 om 18:07
    Sinkgraven zou het eventueel in kunnen vullen.
    Vind ik leuk
    voebtalie +53
    vrijdag 7 december 2018 om 10:38
    Na de 75 miljoen van de jong kan ajax heel simpel nee zeggen.
    Vind ik leuk
    kevinleo +2639
    vrijdag 7 december 2018 om 10:43
    Ik denk dat er wellicht 4 man weggaan. Met een beetje geluk blijft tagliafico en van den beek. Onana, De Ligt en de jong vertrekken sowieso. Als je tagliafico, mazroui, neres en van den beek behoud. Met Tadic, blind en Huntelaar kan je nog echt wel wat leuks met een aanvaller, keeper , middenvelder en verdediger neerzetten en dat moet wel lukken met 75 mil. Daarvoor haal je Robben wellicht naar Nederland met wat talentvolle zuidamerikanen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 10:43]
    Vind ik leuk
    slechtekont +4782
    vrijdag 7 december 2018 om 11:27
    Huntelaar stopt na dit seizoen, Bony wordt genoemd.

    Guzman voor het middenveld en Vertonghen achterin.

    Blind zou dan als CVM gaan fungeren.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20417
    vrijdag 7 december 2018 om 10:18
    En wij zijn ook dolgelukkig met Ajax, Nico!😉

    Wat een mooie club en een heerlijke speler is Tagliafico!

    Wederom een schot in de roos van Overmars. Geweldige aankoop.👍
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 10:33]
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1109
    vrijdag 7 december 2018 om 10:20
    Ohjazeker!
    Vind ik leuk
    voebtalie +53
    vrijdag 7 december 2018 om 10:37
    Beste aankoop in tijden. Stond er vanaf minuut 1.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:48
    Wij. ?
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 05:38]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:49
    Wij. ?
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1109
    vrijdag 7 december 2018 om 11:00
    Zo met deze grandioze reactie wil je je eerste likes gaan scoren?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:06
    Owhhh bamboe reageert hier om likes te scoren
    Dan krijg je van mij een like
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1109
    vrijdag 7 december 2018 om 11:12
    Ik reageer hier over het algemeen om over voetbal te praten...
    Vind ik leuk
    Ron jans +527
    vrijdag 7 december 2018 om 18:09
    Hier heb je hem jongen, je kan maar één keer je eerste like krijgen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33674
    vrijdag 7 december 2018 om 10:16
    Prima jongen en een goede aanwinst voor de eredivisie.

    Chapeau voor deze aankoop.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3374
    vrijdag 7 december 2018 om 10:16
    Goede speler hoor! Klasbak!
    Vind ik leuk
    Henkings +618
    vrijdag 7 december 2018 om 10:18
    Fantastische speler voor Ajax. Ben zeer benieuwd voor hoe lang nog! Hopelijk kan Ajax hem langer vasthouden!
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1144
    vrijdag 7 december 2018 om 10:18
    Is een voltreffer, zowel voor Ajax als voor Nico. Het perfecte huwelijk.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6317
    vrijdag 7 december 2018 om 10:20
    Hardwerkende speler, volop in de strijd. Goeie voorzet in huis
    johnny zegt topper
    Vind ik leuk
    Talentscout +1345
    vrijdag 7 december 2018 om 10:28
    Talentscout zegt eens
    Vind ik leuk
    De Haan +352
    vrijdag 7 december 2018 om 10:21
    Heerlijke voetballer en op en top Professional.!
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 00:17
    Dit idd, merk je aan alles.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:23
    Een top aankoop! Echt een aanwinst voor Ajax, nu maar hopen dat we nog een paar seizoenen van hem mogen genieten.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17185
    vrijdag 7 december 2018 om 10:24
    Ik zag toevallig net het interview voorbij komen. Uitstekende speler en komt symphatiek over.
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 00:16
    Eens. Tis ook gewoon een gozer van het ‘niet lullen, maar doen’
    Vind ik leuk
    Bill +825
    vrijdag 7 december 2018 om 10:29
    Overmars is goed bezig kan ik jullie vertellen.
    Frenky gaat weg voor de hoofdprijs maar vertonghen, bergwijn en suarez komen eraan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    vrijdag 7 december 2018 om 11:11
    Is dat ergens op gebaseerd?
    Vind ik leuk
    Ron jans +527
    vrijdag 7 december 2018 om 18:10
    Op zijn zeer levendige fantasie.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    vrijdag 7 december 2018 om 18:52
    Jammer. Het is een leuk lijstje :p
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 12:50
    Bergwijn wil in 020 nog niet begraven worden uilskuiken
    Vind ik leuk
    Ron jans +527
    vrijdag 7 december 2018 om 18:58
    Nee dan is die ook pas 22 jaar, wel erg jong om begraven te worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:29
    Nico is een topper, speelt lekker fel en ook aanvallend draagt hij zijn steentje bij.

    Enige nadeel is dat ie door de felheid waarmee hij verdedigd tegen gele kaarten aanloopt.

    Maar goed ... tis een goed ventje ... ons aller Nico!
    Vind ik leuk
    The Iceman +11425
    vrijdag 7 december 2018 om 10:33
    Capitan!
    Vind ik leuk
    Dee79 +2387
    vrijdag 7 december 2018 om 11:12
    Echt een topper waar we waarschijnlijk niet lang meer van gaan genieten in het mooiste shirt wat er is.
    Wel zal hij miljoenen op gaan leveren en is hij inmiddels onhoudbaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:26
    Wij zijn ook blij met jou Tagliafico.
    Vind ik leuk
    Mari +10101
    vrijdag 7 december 2018 om 11:27
    Een topaankoop.
    Wat zullen de fans van andere clubs tandenknarsend naar Overmars kijken
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 12:25
    Toegegeven hele goeie aankoop, had 't niet verwacht meteen in 't begin maar is een echte topper gebleken. Goed gedaan Ajax.
    Vind ik leuk
    Svenn020 +65
    vrijdag 7 december 2018 om 13:17
    Topper!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:05
    Heerlijke speler en bijzonder dat hij vanaf het begin in de basis staat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 00:14
    Geniale speler. Verbaast me dat hij nog zo lang in Argentinië is blijven voetballen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws