'Frenkie blijft gegarandeerd tot de zomer bij Ajax, ik kan verder niets zeggen'

'Frenkie blijft gegarandeerd tot de zomer bij Ajax, ik kan verder niets zeggen'

Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 13:00vr 07-12-2018 om 13:00

Ali Dursun, de zaakwaarnemer van Frenkie de Jong, ontkent tegenover de NOS dat er een deal is met Paris Saint-Germain over een transfer. De 21-jarige middenvelder beaamt dat.

De Jong maakt volgens De Telegraaf voor 75 miljoen euro de overstap van Ajax naar PSG. De Ajacied zou zijn keuze hebben gemaakt. "Er is nog geen transfer. Het is niet rond", aldus Dursun bij de NOS in een reactie op de publicatie in De Telegraaf.

Naast het artikel kwam de ochtendkrant met foto's. Daarop is te zien dat de zaakwaarnemer van De Jong in de Harbour Club praat met Maxwell en Antero Henrique, die samen de technische leiding hebben bij PSG. Dursun: "Frenkie blijft gegarandeerd tot de zomer bij Ajax. Ik kan er verder niets over zeggen."

De Jong ontkent ook dat de transfer naar PSG rond is. De middenvelder liet dat vrijdagmiddag weten toen hij richting het trainingsveld liep. 'Hij zegt dat 'ie het niet zou kunnen maken om nu al een beslissing te nemen', aldus de NOS.

Lees ook: Frenkie de Jong verzekert zich van speeltijd bij PSG: "Moeiteloos in de basis"

Plaats een reactie

Janzijnvader +16851
vrijdag 7 december 2018 om 13:03
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 13:25]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11625
vrijdag 7 december 2018 om 13:11
Uit de duimgezogen verhaal blijkbaar👍
Vind ik leuk
AllAdIn +22514
vrijdag 7 december 2018 om 13:13
De tijd zal het leren, toch?
Vind ik leuk
Hast57 +577
vrijdag 7 december 2018 om 13:20
Telegraaf he nooit te vertrouwen geweest.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:32
Uhm, nee niet helemaal. Ze hebben wel vergaderd in de harbour club.
Vind ik leuk
AllAdIn +22514
vrijdag 7 december 2018 om 13:12
You wish..
Vind ik leuk
Marcodonna +1208
vrijdag 7 december 2018 om 13:17
Jij zit er kennelijk wel op te wachten, anders had je niet als eerste gereageerd.
Vind ik leuk
kloakatv +139
vrijdag 7 december 2018 om 13:22
Echt he. Zijn er wel een beetje veel zo. Maak desnoods 1 topic met updates erin. Nu lees ik eerst hetzelfde verhaal telkens en dan met wie wat gezegd heeft.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 13:23]
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:38
Wat voor schandaligs heb jij als gewaardeerd vp lid geschreven zodat t verwijderd is? Ik was te laat om het te lezen?
Vind ik leuk
Janzijnvader +16851
vrijdag 7 december 2018 om 14:08
Ik schreef dat ik hoopte dat de deal rond zou zijn zodat we van de Frenkie topics af zijn. Maar dat mag niet van VP. Stout he.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 15:57
Pffff daar ga je ook wel over de schreef! :P
Vind ik leuk
aartstyle +1760
vrijdag 7 december 2018 om 13:07
Ik hoop voor frenkie en Valentijn D dat het geen PSG wordt. Voor Frenkie niet de geschikte club en voor Valentijn en zijn bende een regelrechte miskleun. Lijkt net een Engelse tabloid die krant.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:26
PSG doet elk jaar mee om de prijzen. Logt Frenkie elke vrijdag in op 'ma banque' en dan denkt Frenkie:"Merde, wat een club!"
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:07
Moeten juist trots zijn dat we weer een voetballer van dit kalieber hebben om over te schrijven, tis ook nooit goed.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2324
vrijdag 7 december 2018 om 13:11
Goed dat je kaliber fout schrijft, maar misschien is hij wel van dat kalieber, een niet bestaand woord, net als dat de Jong geen topper is
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 08:02
Hoe voelt dat nou om grammar natzi te zijn. Dan kan je zo lekker inhoudelijk in discussie gaan.
Vind ik leuk
abfab5300 +442
vrijdag 7 december 2018 om 13:14
Ach wat een opgeblazen gedoe, dit kaliber. Hij heeft een seizoen aardig gespeeld en helemaal niets gewonnen.
Vind ik leuk
#SchaalNr34 +1073
vrijdag 7 december 2018 om 13:25
Moet je even aan Psg vertellen, ik denk dat ze dan meteen Hendrix of Vilhena ophalen voor 120 miljoen. Die presteren zooó goed. Ook in Oranje en de CL natuurlijk.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 13:25]
Vind ik leuk
SB +383
vrijdag 7 december 2018 om 13:08
Laten we dit nou allemaal bewaren voor de zomer, iedereen weet dat er toch niks rond is. Daarnaast maakt de jong het seizoen gewoon af bij ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:11
Bij VP trekken ze zich ook maar wat af, van die Frenkie de Jong.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
vrijdag 7 december 2018 om 13:14
Waar jij met je gedachte zit is mij ook nu wel duidelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:18
Kan het toch moeilijk ontkennen als je ziet hoe de schrijvers hier losgaan op Frenkie de Jong? Kan me voorstellen dat er hype is, maar dit gaat wel redelijk te ver.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
vrijdag 7 december 2018 om 13:26
Een 'click' is geld dat snap je toch wel of niet?
Vind ik leuk
repeP +2097
vrijdag 7 december 2018 om 13:48
Het is toch aftrekken op, niet dan?
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
vrijdag 7 december 2018 om 13:16
De focus hoort bij Ajax te liggen. Wijs en verstandig gesproken.

Wordt vervolgd.
Vind ik leuk
Pancev +963
vrijdag 7 december 2018 om 13:23
Laten we gewoon wachten totdat er echt een bevestiging komt, van welke transfer dan ook. Kan me voorstellen dat z'n zaakwaarnemer alle opties bekijkt en aanhoort. Wil niet meteen zeggen dat 'ie al bij een club getekend heeft als er gewoon een gesprek is geweest met vertegenwoordigers van een bepaalde club. De enige "Rumours" die ik serieus neem is de geweldige LP van Fleetwood Mac.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 13:24]
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:29
Ja als de ene ontkent maar de andere beaamt het,gaat het wel heel raar klinken.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23640
vrijdag 7 december 2018 om 13:37
Tja... telegraftakken
Vind ik leuk
Muscles +1442
vrijdag 7 december 2018 om 13:44
Zie je nou......Televaag
Vind ik leuk
repeP +2097
vrijdag 7 december 2018 om 13:49
Kan best al rond zijn inderdaad maar nog niet het moment om het aan de grote klok te hangen.
Vind ik leuk
Smithsonian +41473
vrijdag 7 december 2018 om 13:53
Gelukkig maar,
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 14:09
Officieel mag het niet bekend gemaakt worden. Pas in januari tijdens de transferwindow.
En hij ontkent het niet, hij blijft dit jaar. Dat klinkt anders.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 14:11]
Vind ik leuk
Mari +11901
vrijdag 7 december 2018 om 14:56
Er komt een nog hoger bod van City of Barca.

Europees voetbal spelen kan ervoor zorgen dat je transferwaarde hoger wordt.
Vind ik leuk
berwi +497
vrijdag 7 december 2018 om 15:05
was gewoon gelul van de telegraaf
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws