'Frenkie blijft gegarandeerd tot de zomer bij Ajax, ik kan verder niets zeggen'

    'Frenkie blijft gegarandeerd tot de zomer bij Ajax, ik kan verder niets zeggen'

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 13:00vr 07-12-2018 om 13:00

    Ali Dursun, de zaakwaarnemer van Frenkie de Jong, ontkent tegenover de NOS dat er een deal is met Paris Saint-Germain over een transfer. De 21-jarige middenvelder beaamt dat.

    De Jong maakt volgens De Telegraaf voor 75 miljoen euro de overstap van Ajax naar PSG. De Ajacied zou zijn keuze hebben gemaakt. "Er is nog geen transfer. Het is niet rond", aldus Dursun bij de NOS in een reactie op de publicatie in De Telegraaf.

    Naast het artikel kwam de ochtendkrant met foto's. Daarop is te zien dat de zaakwaarnemer van De Jong in de Harbour Club praat met Maxwell en Antero Henrique, die samen de technische leiding hebben bij PSG. Dursun: "Frenkie blijft gegarandeerd tot de zomer bij Ajax. Ik kan er verder niets over zeggen."

    De Jong ontkent ook dat de transfer naar PSG rond is. De middenvelder liet dat vrijdagmiddag weten toen hij richting het trainingsveld liep. 'Hij zegt dat 'ie het niet zou kunnen maken om nu al een beslissing te nemen', aldus de NOS.

    Lees ook: Frenkie de Jong verzekert zich van speeltijd bij PSG: "Moeiteloos in de basis"

    Plaats een reactie

    Janzijnvader +16154
    vrijdag 7 december 2018 om 13:03
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:04
    En zo is het Jan😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:12
    Wat zijn jullie zielig zeg. Dit is gewoon nieuws. Nederlands grootste talent staat op het punt 1 van de duurste spelers ter wereld te worden en jullie zitten in een hoekje te janken dat er teveel Frenkie berichten zijn. Doet het pijn dat jullie spelers hebben die niet zo nieuwswaardig zijn? Of willen jullie meer berichten over verwende jankende mexicaantjes die maximaal 30 miljoen opleveren?
    Vind ik leuk
    Futjebal +2227
    vrijdag 7 december 2018 om 13:15
    Deze reactie en dan van anderen zeggen dat ze zielig zijn...dan ben je echt een stumper
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:32
    Vertel eens wat PSV zou zijn zonder gemeenschapsgeld en ex-Ajax spelers?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:41
    Aangepast voor je

    PSV zou zonder de gemeente en ex ajaxcieden niets zijn.

    Ajax is de allerbeste club ter wereld en hebben geen gemeentesteun of
    ex-spelers nodig en
    zeker geen ex spelers van bijvoorbeeld FC Twente.

    Want Twente (en PSV, en nog 28 andere betaald voetbal clubs in NL) moeten ze allemaal opdoeken gezien deze net als PSV samenwerken met de gemeente.
    Daarnaast is Ajax de enige club ter wereld die alle spelers zelf opleid. Alles komt uit de eigen jeugd.

    Wzawzd.aller.aller.b



    [Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 10:51]
    Vind ik leuk
    El Pibe +1022
    vrijdag 7 december 2018 om 13:48
    😂😂😂 Ik moet zeggen dat je een indrukwekkend rijtje hebt weten te maken! 👍
    Vind ik leuk
    rexxo +2066
    vrijdag 7 december 2018 om 16:06
    Je was me net voor, durf jij te vragen hoe oud hij is?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:32
    .
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 10:34]
    Vind ik leuk
    Jerom +1
    zaterdag 8 december 2018 om 09:44
    Wat probeer je te zeggen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 10:37
    Niks beste Jerom.

    Echte Ajacied heeft gelijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 10:28
    Dat je een laag IQ en EQ hebt blijkt wel uit je relaas, dit soort mensen schieten altijd in de verdediging en vinden trouwen en kinderen een wereldprestatie van formaat....tsja.

    Als ik nou vertel dat ik in het eerste elftal van Ajax hebt gespeeld, een eigen internationaal bedrijf die ook nog eens internationaal opereert heb gescheiden meerdere vriendinnen en even zovele kinderen ben ik dan een geweldenaar volgens jou?
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 10:40
    je hebt gelijk echte Ajaxcied.

    Je bent een geweldenaar en inderdaad ik heb geen IQ en EQ.

    excuses en succes tegen PEC.

    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 10:51
    Zo zie je maar weer, het beste komt uit Amsterdam!🤣
    Vind ik leuk
    davidben +5306
    vrijdag 7 december 2018 om 13:53
    Je vergeet 1 ding....
    Anton Philips ...
    JOODSE VADER
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:50
    Inderdaad, een PSV jood...leuk toch.

    Vind ik leuk
    davidben +5306
    vrijdag 7 december 2018 om 14:54
    Het leuke is dat PSV een jodenclub is en niet Ajax. Maar goed...die gasten in de jaren 80 hè...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:10
    Zou mij doodschamen met zo'n rijtje maar goed waar de standaard PSV supporter met een laag IQ en zelfbeeld al niet vrolijk van wordt.😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:48
    Dank je,

    Was als grapje bedoelt....maar goed een echte Ajaxcied kan niet tegen grapjes blijkbaar.

    en dank je wel
    mbt mijn IQ inschatting.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 14:51]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:05
    Amsterdamse humor en Eindhovense humor lijken niet op elkaar, blijkbaar. Een echte AJACIED (zo schrijf je dat) heeft juist heel veel humor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:45
    Moeten jullie nu echt over en weer heel de dag jezelf als kleine kinderen gedragen ???
    Jullie zijn echte ziek met zijn allen , en verneuken hier alles met jullie bla bla bla de hele dag .
    Ga lekker met jullie sinterklaas cadeautjes spelen met zijn allen , want dit is echt niet normaal meer .
    Dan hebben de normale mensen geen last meer van die nep Ajacieden en PSV-ers .
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:49
    Als fan van niemand blaas je hoog van toren, jij zal eerder vrouwen handbal kijken zodat je kunt rukken op die gespierde kontjes van de dames.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:55
    Nee ik erger me gewoon aan dat kinderachtige geruzie van jullie heel de dag , en het feit dat jij dan met zo'n antwoord komt bewijst al dat jij inderdaad een baby bent .
    Je zult wel jaloers zijn dat ik al kan rukken .
    Dat is voor jou waarschijnlijk nog niet weggelegd , want jij moet je eerste natte droom nog krijgen .

    Maar als jij dan zo stoer bent , dan nodig je die PSV supportertjes toch uit voor een confrontatie .
    Of durf je dat niet schijterd ??
    Jij blijft hier natuurlijk liever stoer doen op internet omdat je bang bent om klappen te krijgen .

    Echte Ajacieden en PSV-ers vechten niet via internet , dat doen alleen neppers zoals jij .
    Vind ik leuk
    AVDV +726
    vrijdag 7 december 2018 om 14:58
    Als hij zo doorgaat is ie zo weg hoor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:04
    Ach dadelijk met kerst heb je geen last van hem .
    Ze zoeken in zijn dorp nog een kindje , die in de kribbe kan liggen in de levende kerststal .

    Echte Ajacied noemt ie zichzelf , maar hij is net zo nep als de lippen van Barbi
    Vind ik leuk
    Josip Broz +512
    vrijdag 7 december 2018 om 16:01
    Jij een echte Ajacied? Man, je hart is vol van PSV en daar loopt je mond van over...
    Vind ik leuk
    AVDV +726
    vrijdag 7 december 2018 om 14:57
    Zeg van wie is de Arena eigenlijk?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:10
    Ajax en de gemeente, Ajax koopt elk jaar een stukje meer 65% is van Ajax.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2227
    vrijdag 7 december 2018 om 15:54
    En wat zou ,het huidige, Ajax zijn zonder steun van de gemeente(lees Arena) en ex PSVers (lees Huntelaar, Labyad, ten Hag)
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:11
    Ex PSV spelers? Huntelaar mocht als jeugdspeler gratis vertrekken was niet goed genoeg, Labyad dacht daar in Eindhoven zijn het slappe lullen die niet eens kunnen overwinteren en Ten Hag....speelde het beste voetbal van de wereld bij PSV😎

    Zou gaan fietsen als ik jou was!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:16
    Nee hoor wij hebben liever dat de spelers blijven bij PSV.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 13:18]
    Vind ik leuk
    Johan_D +3552
    vrijdag 7 december 2018 om 13:23
    Uiteraard.

    De meeste raak je aan de straatstenen nog niet kwijt hoe graag ze dit ook zouden willen ...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:11
    Ex Ajacieden....je kunt er niet zonder.
    Vind ik leuk
    Arvin +5615
    vrijdag 7 december 2018 om 13:25
    Man man man. Wat laat jij je kennen zeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:25
    Nee graag nog 876544789955 topics over Frenkie, ook al zit hij straks op de bank.

    En graag 875465099765 topics over die verschrikkelijke nep Serviër en hoe hij de belasting heeft belazert.
    Vind ik leuk
    Nbl +630
    vrijdag 7 december 2018 om 13:54
    Als het je irriteert waarom reageer jij erop ? Sla je ze over zie t probleem niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:52
    je hebt gelijk, excuses.
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +2269
    vrijdag 7 december 2018 om 13:56
    Kezman heeft meer gedaan dan alleen de belasting belazeren hoor, daar wil ik ook nog wel een paar topics over inderdaad.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:13
    En wat zegt die over een transfer van Frenkie?

    Jaloezie ten top bij Calimero, zal ook eens niet zo zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:10
    Worden jullie nou zelf niet moe van dat geruzie over en weer de hele dag ???
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:32
    Maak je niet druk om dergelijke kortzichtige keuterboeren die fan zijn van club die afhankelijk van overheidssteun was en zonder niet kon overleven, waarbij ze wederom dezelfde fouten maken als destijds het kopen van spelers zonder dat daar inkomsten uit verkoop tegenover staat. PSV haalt spelers met rare constructies omdat ze geen geld hebben zoals Ajax, een kwestie van fout beleid maar wat wil je anders daar in chemisch fabriekje genaamd Eindhoven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:34
    Ach jonge zet is een andere plaat op pinokkio.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:14
    Dat Calimero gedrag kennen we nu wel knul, dat jullie de waarheid niet willen zien is ook algemeen bekend maar dat neemt niet weg dat het de waarheid is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:12
    Een andere waarheid is dat jij een nep Ajacied bent , die een mooie club te schande zet met zijn kinderachtige gedrag hier .
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:05
    Nep Ajacied, ik zit vaker in de Arena dan jij het ooit van de buitenkant hebt gezien. Mijn vrouw zei ooit, je moet kiezen tussen Ajax en mij.....die keuze was snel gemaakt heb haar al jaren geen contact meer met haar maar wel mijn stoel in de Arena.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:08
    Allemaal leuk en aardig , maar waarom maak jij jezelf dan zo druk om wat die PSV trolletjes hier allemaal roepen .
    En waarom doe jij dan mee aan dit kinderachtige gedrag ??
    Want als jij nu zelf al die reactie's hier bekijkt van Ajacieden en PSV -ers , dan zie je hoop ik toch zelf ook dat het net een kleuterschool is .
    Vind ik leuk
    Tebannet +144
    vrijdag 7 december 2018 om 15:06
    Ze zijn gewoon jaloers.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1867
    vrijdag 7 december 2018 om 17:15
    Hup Frenkie!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10131
    vrijdag 7 december 2018 om 13:11
    Uit de duimgezogen verhaal blijkbaar👍
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19116
    vrijdag 7 december 2018 om 13:13
    De tijd zal het leren, toch?
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    vrijdag 7 december 2018 om 13:20
    Telegraaf he nooit te vertrouwen geweest.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:32
    Uhm, nee niet helemaal. Ze hebben wel vergaderd in de harbour club.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:19
    Je kunt je in ieder geval troosten de komende 100 jaar met een plek tussen 3 en 8 op de ranglijst.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19116
    vrijdag 7 december 2018 om 13:12
    You wish..
    Vind ik leuk
    Marcodonna +1107
    vrijdag 7 december 2018 om 13:17
    Jij zit er kennelijk wel op te wachten, anders had je niet als eerste gereageerd.
    Vind ik leuk
    kloakatv +55
    vrijdag 7 december 2018 om 13:22
    Echt he. Zijn er wel een beetje veel zo. Maak desnoods 1 topic met updates erin. Nu lees ik eerst hetzelfde verhaal telkens en dan met wie wat gezegd heeft.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 13:23]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:38
    Wat voor schandaligs heb jij als gewaardeerd vp lid geschreven zodat t verwijderd is? Ik was te laat om het te lezen?
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +16154
    vrijdag 7 december 2018 om 14:08
    Ik schreef dat ik hoopte dat de deal rond zou zijn zodat we van de Frenkie topics af zijn. Maar dat mag niet van VP. Stout he.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:57
    Pffff daar ga je ook wel over de schreef! :P
    Vind ik leuk
    Andre As +3026
    vrijdag 7 december 2018 om 13:04
    Hahaha... 654 artikelen vandaag op VP dus zinloos.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1770
    vrijdag 7 december 2018 om 13:09
    Het leven is sowieso zinloos
    Vind ik leuk
    Andre As +3026
    vrijdag 7 december 2018 om 13:11
    Je kan altijd zelf iets zinloos oplossen.
    Vind ik leuk
    repeP +1300
    vrijdag 7 december 2018 om 13:47
    Dat is een loze zin.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:22
    Gelukkig is het leven zinloos, dan hoeven we na onze overlijden nergens meer druk over te maken.
    Maar je hebt 100% gelijk. Het leven is zinloos. Vroeger wilde de mensheid dat niet accepteren en toen vonden ze religie uit om het leven zin te geven en heyyy, het bleek ook een goed machtsmiddel en verdienmodel te zijn. Verdorie, het lijkt net of ik het over de FIFA heb...
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13841
    vrijdag 7 december 2018 om 13:14
    Net zoals de 5492 van dit soort reacties die eronder staan, zinloos.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1506
    vrijdag 7 december 2018 om 13:07
    Ik hoop voor frenkie en Valentijn D dat het geen PSG wordt. Voor Frenkie niet de geschikte club en voor Valentijn en zijn bende een regelrechte miskleun. Lijkt net een Engelse tabloid die krant.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:26
    PSG doet elk jaar mee om de prijzen. Logt Frenkie elke vrijdag in op 'ma banque' en dan denkt Frenkie:"Merde, wat een club!"
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:07
    Moeten juist trots zijn dat we weer een voetballer van dit kalieber hebben om over te schrijven, tis ook nooit goed.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1770
    vrijdag 7 december 2018 om 13:11
    Goed dat je kaliber fout schrijft, maar misschien is hij wel van dat kalieber, een niet bestaand woord, net als dat de Jong geen topper is
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 08:02
    Hoe voelt dat nou om grammar natzi te zijn. Dan kan je zo lekker inhoudelijk in discussie gaan.
    Vind ik leuk
    abfab5300 +240
    vrijdag 7 december 2018 om 13:14
    Ach wat een opgeblazen gedoe, dit kaliber. Hij heeft een seizoen aardig gespeeld en helemaal niets gewonnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:25
    Moet je even aan Psg vertellen, ik denk dat ze dan meteen Hendrix of Vilhena ophalen voor 120 miljoen. Die presteren zooó goed. Ook in Oranje en de CL natuurlijk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    SB +389
    vrijdag 7 december 2018 om 13:08
    Laten we dit nou allemaal bewaren voor de zomer, iedereen weet dat er toch niks rond is. Daarnaast maakt de jong het seizoen gewoon af bij ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:11
    Bij VP trekken ze zich ook maar wat af, van die Frenkie de Jong.
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +907
    vrijdag 7 december 2018 om 13:14
    Waar jij met je gedachte zit is mij ook nu wel duidelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:18
    Kan het toch moeilijk ontkennen als je ziet hoe de schrijvers hier losgaan op Frenkie de Jong? Kan me voorstellen dat er hype is, maar dit gaat wel redelijk te ver.
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +907
    vrijdag 7 december 2018 om 13:26
    Een 'click' is geld dat snap je toch wel of niet?
    Vind ik leuk
    repeP +1300
    vrijdag 7 december 2018 om 13:48
    Het is toch aftrekken op, niet dan?
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +907
    vrijdag 7 december 2018 om 13:16
    De focus hoort bij Ajax te liggen. Wijs en verstandig gesproken.

    Wordt vervolgd.
    Vind ik leuk
    Pancev +148
    vrijdag 7 december 2018 om 13:23
    Laten we gewoon wachten totdat er echt een bevestiging komt, van welke transfer dan ook. Kan me voorstellen dat z'n zaakwaarnemer alle opties bekijkt en aanhoort. Wil niet meteen zeggen dat 'ie al bij een club getekend heeft als er gewoon een gesprek is geweest met vertegenwoordigers van een bepaalde club. De enige "Rumours" die ik serieus neem is de geweldige LP van Fleetwood Mac.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 13:24]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:29
    Ja als de ene ontkent maar de andere beaamt het,gaat het wel heel raar klinken.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22030
    vrijdag 7 december 2018 om 13:37
    Tja... telegraftakken
    Vind ik leuk
    Muscles +903
    vrijdag 7 december 2018 om 13:44
    Zie je nou......Televaag
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2068
    vrijdag 7 december 2018 om 13:47
    Volgens geruchten 75 miljoen voor Frenkie de Jong.
    Ik zeg strik erom en wegbrengen voor hij geblesserd raakt; denk niet dat er een club is die voor een geblesseerde speler 75 miljoen betaald.
    Vind ik leuk
    repeP +1300
    vrijdag 7 december 2018 om 13:49
    Kan best al rond zijn inderdaad maar nog niet het moment om het aan de grote klok te hangen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33674
    vrijdag 7 december 2018 om 13:53
    Gelukkig maar,
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:09
    Officieel mag het niet bekend gemaakt worden. Pas in januari tijdens de transferwindow.
    En hij ontkent het niet, hij blijft dit jaar. Dat klinkt anders.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 14:11]
    Vind ik leuk
    Mari +10101
    vrijdag 7 december 2018 om 14:56
    Er komt een nog hoger bod van City of Barca.

    Europees voetbal spelen kan ervoor zorgen dat je transferwaarde hoger wordt.
    Vind ik leuk
    berwi +470
    vrijdag 7 december 2018 om 15:05
    was gewoon gelul van de telegraaf
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws