Lachende Labyad: En toen kwam ik bij PSV met een Ajax-trainingspak...

Lachende Labyad: "En toen kwam ik bij PSV met een Ajax-trainingspak..."

Gepubliceerd: zaterdag 8 december 2018 om 13:11za 08-12-2018 om 13:11

Ajax-middenvelder Zakaria Labyad heeft er altijd al van gedroomd om in het eerste elftal van de Amsterdammers te spelen. Zelfs toen hij nog in de jeugd van PSV speelde, kon de nu 25-jarige spelmaker zijn liefde voor Ajax niet onderdrukken.

"Ik speelde bij PSV in de O15, ik weet nog dat Wiljan Vloet de jeugdopleider was. En toen kwam ik bij PSV met een Ajax-trainingspak...", lacht vijfvoudig Marokkaans international ingesprek met Inside Ajax op Ziggo Sport. Labyad laat weten dat hij dit niet bewust deed. "Ik vond de kleren van Ajax altijd al heel mooi. Als je op een toernooi was, dan ruilde je al spullen met de jongens van Ajax."

Het huwelijk tussen PSV en Labyad zou uiteindelijk geen gelukkig einde krijgen. De aanvallend ingestelde middenvelder debuteerde weliswaar als zestienjarige in het eerste elftal, maar kwam later in conflict met de Eindhovenaren nadat beide partijen het niet eens konden worden over contractverlenging. In 2012 vertrok Labyad naar Sporting Portugal, waarna hij via Vitesse, Fulham en FC Utrecht in Amsterdam belandde.

Plaats een reactie

zaterdag 8 december 2018 om 13:13
Labyad
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 13:17]
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24721
zaterdag 8 december 2018 om 13:16
Zo die is origineel zeg
Vind ik leuk
Ginovanni +21596
zaterdag 8 december 2018 om 16:49
Iedereen houdt van Ajax, zelfs als je het haat.😉
Vind ik leuk
Vamos7 +10936
zaterdag 8 december 2018 om 13:28
Jij ook al bij mij zitten ze ook al reacties aan te passen..
Vind ik leuk
Post Malone +1997
zaterdag 8 december 2018 om 13:54
Kinderachtig jochie ben je.
Vind ik leuk
-40 +1061
zaterdag 8 december 2018 om 13:13
Als je als voetballer iets wilt bereiken moet je niet naar PSV gaan. Het is louter een anti-Ajax sfeer aldaar. De boertjes zijn alleen maar goed in het opleiden van jankdozen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 13:17]
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:14
En Ajax een eindstation?
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:15
Precies van Nederlands kampioen, naar kampioen in een grotere competitie👍🏻
Vind ik leuk
Smithsonian +43144
zaterdag 8 december 2018 om 13:17
Bullshit reactie

Psv is gewoon een goede club.

Hij was een ondankbare snotjoch.

Niet alles draait om ajax.
Vind ik leuk
Bizzy +23374
zaterdag 8 december 2018 om 13:51
Amen...
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 14:42
Alles draait hier om Ajax. Ajax de beste! Heujjjjj
Vind ik leuk
Wilveld +135
zondag 9 december 2018 om 10:35
al voor het 5e jaar op rij.
Vind ik leuk
040bovenaan +2033
zaterdag 8 december 2018 om 13:32
Je jankt nu zelf het hardst
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
zaterdag 8 december 2018 om 13:37
Snotneus, doe ons een plezier en delete je account.
Vind ik leuk
Shelbourne +5952
zaterdag 8 december 2018 om 13:40
Volgens mij is het toch echt PSV geweest die de laatste vier seizoenen drie landstitels heeft gepakt
Vind ik leuk
Wilex +2679
zaterdag 8 december 2018 om 14:02
Ja de laatste 10 jaar ook.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:58
Dan kom jij daar zeker ook vandaan.
Vind ik leuk
040-077 +1386
zaterdag 8 december 2018 om 15:19
De cultuur van Ajax was altijd al wij zijn de beste. Ook in de jeugd. Daarom is het zo ontstaan dat veel mensen die niet voor Ajax zijn een antipathie tegen Ajax hebben ontwikkeld. Al vind ik dat tegenwoordig veel minder.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 16:48
Cultuur van Ajax : wij zijn de beste 😂 . Dat is geen cultuur dat is arrogantie .
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:30
Frank de boer bedoel je
Vind ik leuk
B. Alrond +1873
zaterdag 8 december 2018 om 16:23
Als je als voetballer iets wilt bereiken moet je niet naarAjax gaan. Het is louter een anti-PSV en anti-voetbal sfeer aldaar. De calimeros zijn alleen maar goed in het opleiden van jankdozen en arrogante pisvlekken.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1346
zaterdag 8 december 2018 om 13:14
Slijmbal.
Vind ik leuk
Vamos7 +10936
zaterdag 8 december 2018 om 13:15
Labyad had geen hart voor de club PSV, dat liet hij vaak blijken door publiek uit te dagen en zich vreselijk gedragen tegen PSV publiek..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 13:20]
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24721
zaterdag 8 december 2018 om 13:17
Geef hem eens ongelijk
Vind ik leuk
Smithsonian +43144
zaterdag 8 december 2018 om 13:20
?
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:22
Dit is Fritz, het enige wat hij kan is provoceren..
Vind ik leuk
#Keizerout +45301
zaterdag 8 december 2018 om 14:06
En die verwijten aan Labyad zijn zeker gewoon om een gezellig gesprek te beginnen. Lekker selectief.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 14:11
Ach god, moet je je Ajax vriendje beschermen...

Het is gewoon een feit dat Fritz alleen maar kan provoceren als het om PSV gaat!
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24721
zaterdag 8 december 2018 om 14:15
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 14:49]
Vind ik leuk
Quareck +7606
zaterdag 8 december 2018 om 14:46
En dit is ook geen provocatie? Kleutertje
Vind ik leuk
Stranger +6615
zaterdag 8 december 2018 om 14:50
Dus dan zou Vermeer zich ook zo naar het Ajax publiek kunnen gedragen? En dan zou hij het nog heel netjes houden;-)
Vind ik leuk
#Keizerout +45301
zaterdag 8 december 2018 om 14:21
Lol, lekker volwassen man.

Dat kan best. Ik vind het alleen selectief als je daar begint
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
zaterdag 8 december 2018 om 14:13
Ik kan mij niet voorstellen dat jij volwassen bent.
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24721
zaterdag 8 december 2018 om 14:17
Ik las laatst dat mannen op hun 45ste pas echt volwassen zijn. Dan heb ik dus nog even te gaan
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 14:47
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 14:53]
Vind ik leuk
Hast57 +566
zaterdag 8 december 2018 om 15:51
Waarschijnlijk had hij niks positiefs te melden dan behoeft hij toch niet moedwillig te liegen.
Vind ik leuk
Romario9 +13564
zaterdag 8 december 2018 om 13:20
En toch met hangende pootjes een paar jaar later weer aankloppen bij PSV. Mooi dat Brands dit mannetje toen niet teruggenomen heeft. Zou me niks verbazen als dit een lulverhaal is trouwens. Niemand is zó dom.
Vind ik leuk
Smithsonian +43144
zaterdag 8 december 2018 om 13:20
Hij wel.
Vind ik leuk
Post Malone +1997
zaterdag 8 december 2018 om 13:57
Het was toch echt PSV dat bij hem aanklopte.
Vind ik leuk
RWA040 +708
zaterdag 8 december 2018 om 13:59
Oh je bent tegenwoordig ook al zaakwaarnemer? Druk baantje heb je...
Vind ik leuk
Post Malone +1997
zaterdag 8 december 2018 om 14:01
Lul niet dom, is breed uitgemeten in de media. Of heb jij een bron die zegt dat Labyad PSV benaderde?
Vind ik leuk
RWA040 +708
zaterdag 8 december 2018 om 14:06
Lul niet dom..... en precies, de media. Geloof je alles wat in de media staat?
Waar mijn reactie op slaat is dat wij allemaal niet weten hoe het precies is gegaan. Ook ik niet. Dus niet zo tof doen en normaal reageren aub.
Vind ik leuk
Quareck +7606
zaterdag 8 december 2018 om 14:58
http://www.soccernews.nl/news/206602/labyad-door-het-stof-ik-wil-terug-naar-psv
Vind ik leuk
Romario9 +13564
zaterdag 8 december 2018 om 15:51
Ik heb het over een aantal jaar geleden. Toen ie flopte bij Sporting heeft ie Brands gebeld om z’n excuses aan te bieden en te vragen of ie terug mocht komen, maar die deur was toen gesloten.
Vind ik leuk
Post Malone +1997
zaterdag 8 december 2018 om 15:53
Excuus, dat wist ik niet.
Vind ik leuk
RWA040 +708
zaterdag 8 december 2018 om 16:23
Maakt jou reactie richting mij ook heel onnodig. Maar geeft niet kerel ik vergeef het je.
Vind ik leuk
Post Malone +1997
zaterdag 8 december 2018 om 16:38
Fijn, nu kan ik vanavond rustig slapen.
Vind ik leuk
RWA040 +708
zaterdag 8 december 2018 om 16:45
Goedzo kerel. Goed slapen is belangrijk!
Vind ik leuk
Post Malone +1997
zaterdag 8 december 2018 om 16:47
Zeker!
Vind ik leuk
Wilveld +135
zondag 9 december 2018 om 10:37
jij woont zeker in Kaatsheuvel
Vind ik leuk
Post Malone +1997
zondag 9 december 2018 om 11:32
?
Vind ik leuk
Wilveld +135
zondag 9 december 2018 om 11:35
daar geloven ze ook in bepaalde dingen
Vind ik leuk
Antikunstgras +13948
zaterdag 8 december 2018 om 13:23
Wat had die dan moeten doen?
Vind ik leuk
Smithsonian +43144
zaterdag 8 december 2018 om 13:16
Van een veelbelovend talent bij psv naar bankzitter bij ajax.

Droom carriere
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1418
zaterdag 8 december 2018 om 13:20
Bij Ajax ligt de lat natuurlijk wel wat hoger. Ik denk dat hij er volgend jaar wel staat.
Vind ik leuk
Smithsonian +43144
zaterdag 8 december 2018 om 13:22
Haha dat hebben we gezien.

Weet niet of de lat in de johan cruyff arena hoger ligt dan die in de philips stadion.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:56
@ AjaxFan69, Waarom staan ze dan niet hoger?
Vind ik leuk
BS +1333
zaterdag 8 december 2018 om 13:22
Lekker scoren op deze manier bij je supporters, een jaar geleden was Utrecht nog zijn favoriete club toen die jong was. Maar goed, je hebt de FC veel geld opgeleverd, daar zijn we je dankbaar voor.
Vind ik leuk
Smithsonian +43144
zaterdag 8 december 2018 om 13:23
7 miljoen.

Mooi voor fransie
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:28
Yeah right! Wiens brood men eet wiens woord men spreekt! Het typeert het type Labyad! Waarom kom je nu met dit verhaal en niet toen je bij PSV, Sporting, Vitesse (waar je overal problemen maakte) en Utrecht onder contract stond?. Vreselijke vent!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 22:23]
Vind ik leuk
#Keizerout +45301
zaterdag 8 december 2018 om 14:08
Omdat het vet dom is om dit verhaal te vertellen als je bij een andere club speelt.
Vind ik leuk
Stranger +6615
zaterdag 8 december 2018 om 15:55
Is het ook niet heel dom dan om het nu wel te vertellen?
Ik denk dat het bij die andere clubs niet uitmaakt of je bij een oude club in een ander trainingspak aan kwam.

Ik heb er verder niets mee ,maar zoals hierboven al werd beschreven ,het komt zo over als punten scoren;-).
Vind ik leuk
#Keizerout +45301
zaterdag 8 december 2018 om 16:31
Waarom? Nu vinden de fans het leuk om te horen.
Ik zou bij Utrecht of PSV niet enthousiast vertellen dat je voor Ajax bent.

Ja, maar dan kan het toch alsnog zo zijn?
Als je altijd al voor Ajax was is dit wel het moment om het te zeggen
Vind ik leuk
Stranger +6615
zaterdag 8 december 2018 om 17:16
Als je altijd al vooR een bepaalde club bent ga je proberen om daar te komen. Dan ga je mij inziens niet bij een andere club spelen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45301
zaterdag 8 december 2018 om 17:32
Dat vind ik een beetje een vreemde gedachte. Zo'n club moet wel interesse hebben.
Vind ik leuk
Stranger +6615
zaterdag 8 december 2018 om 20:14
Dat kan maar zo denk ik erover.
En mocht het dan niet lukken dan gaat mijn loyaliteit naar een ander.
Vind ik leuk
#Keizerout +45301
zaterdag 8 december 2018 om 20:18
Maar je komt toch eventueel via die andere clubs bij de club die je leuk vindt?
Als je op je na je opleiding je droombaan nog niet kunt krijgen kun je daar toch ook naartoe werken?
Vind ik leuk
Stranger +6615
zaterdag 8 december 2018 om 20:29
Dat zeiden mijn ouders en broers ook altijd . Maar eenmaal afgewezen of weggestuurd kom ik nooit meer terug noch bij een sportclub noch bij een bedrijf. Dom misschien wel maar ze weten wel wat ze aan me hadden😊
Vind ik leuk
#Keizerout +45301
zaterdag 8 december 2018 om 20:34
Volgens mij is er niks mis met sportclubs, bedrijven of mensen positief verrassen.
Vind ik leuk
Stranger +6615
zaterdag 8 december 2018 om 20:51
Klopt maar er is ook niets mis mee om je grenzen te hebben wat bedrijven en/ of sportclubs betreft.
Vind ik leuk
#Keizerout +45301
zaterdag 8 december 2018 om 20:56
Mag ik vragen waarom je daar die grens trekt en niet terug komt?
Vind ik leuk
Stranger +6615
zaterdag 8 december 2018 om 21:23
Trots? Eigenwijsheid? Koppig?
Dat waren de kwalificaties die mijn ouders mee gaven.
Ik denk dat het het afgewezen zijn de doorslag gaf.
Het gaf me ook de drive om te bewijzen dat ze verkeerd zaten😊
Vind ik leuk
#Keizerout +45301
zaterdag 8 december 2018 om 21:34
Dan zou ik denken dat het trots is. En trots kan inderdaad ook tot goede dingen leiden.
Ik zou het denk ik alleen niet te persoonlijk nemen. Het heeft niet te maken met de persoon, maar met de inschatting van kwaliteiten of acties op dat moment. Daarom zou zo'n bedrijf of sportclub later misschien ook een andere keus nemen.
Vind ik leuk
Stranger +6615
zaterdag 8 december 2018 om 22:17
Als ik verstandig redeneer weet ik dat je gelijk hebt. Net zoals mijn ouders en trainers in de jeugd ook gelijk hadden.
Ik weet ook dat als ik in het verleden andere keuzes gemaakt zou hebben mijn leven er heel anders uit gezien zou hebben.
Maar dan zou ik mezelf verloochend hebben.
Vind ik leuk
#Keizerout +45301
zaterdag 8 december 2018 om 22:22
Ja, kennelijk waren dat je keuzes, dus dat verloochenen kan ik me wel wat bij voorstellen. Heeft al deze kennis je standpunt ook veranderd? Zou je trots nog steeds voor verstand laten gaan?
Vind ik leuk
Stranger +6615
zaterdag 8 december 2018 om 22:45
Ja zelfs nu nog terwijl ik al in de 60 ben.
Maar ik heb mijn keuzes natuurlijk ook altijd met mijn verstand genomen.
Er is maar een keer echt iets geweest dat ik de consequenties niet duidelijk over zien had.
En zelfs daar heb ik nooit spijt van gehad .
En het mooiste is mijn kinderen hebben dezelfde eigenschappen.
Ik vertel ze wel dat ze niet altijd de makkelijkste weg kiezen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45301
zaterdag 8 december 2018 om 23:16
Dat klinkt alsof je het goed hebt gedaan.
En meer kun je denk ik in dat opzicht niet voor ze doen.
Vind ik leuk
Stranger +6615
zaterdag 8 december 2018 om 23:20
Dank je .en nog gefeliciteerd met de overwinning.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 23:20]
Vind ik leuk
#Keizerout +45301
zaterdag 8 december 2018 om 23:21
Ook bedankt
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:32
Er zijn dus toch nog goede marokkanen... lees sarcastisch..
Vind ik leuk
#Keizerout +45301
zaterdag 8 december 2018 om 14:09
Gelukkig zijn er nog domme racistische Nederlanders.
Lees heel sarcastisch.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:32
Bij Ajax zit hij ook op de bank,terwijl hij Vitesse of Utrecht altijd basis zou staan. Het is lomp om met een Ajax trainings pak naar de trainingen te gaan van jou eigen club psv destijds. Dan is het ook niet gek dat hij vaak ruzie had met psv supporters
Vind ik leuk
Wilveld +135
zondag 9 december 2018 om 10:39
hij is echt niet in een ajax trainingspak naar PSV gegaan Hij is wel dom maar niet zo dom neem ik aan. Gewoon de aandacht trekken van meneer niets meer en niets minder.
Vind ik leuk
Axim +907
zaterdag 8 december 2018 om 13:32
Tuurlijk , wat ben je toch een akelig ventje, ik zal het netjes houden!
Vind ik leuk
Martino +16
zaterdag 8 december 2018 om 13:33
gewoon bullshit, gewoon wit voetje halen bij de Ajax supporters.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:36
Wat ben jk blij dat deze rat opgeflikkerd is bij PSV. Ondankbaar ventje en het ligt altijd aan anderen die liegen. Labyad spreekt altijd de waarheid.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:37
Labyad is niet goed genoeg voor PSV en Ajax. Hij zou bij PSV ook op de bank hebben gezeten. Hij is subtop net als Maher. Volgend seizoen kun je hem weer zien stralen vanaf de bank.
Vind ik leuk
Raptor +195
zaterdag 8 december 2018 om 15:29
Onwaar. Labyad is echt wel Ajax niveau
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:37
Hahaha Goeie!
Vind ik leuk
Wilveld +135
zondag 9 december 2018 om 10:40
hahaha
Vind ik leuk
Bizzy +23374
zaterdag 8 december 2018 om 13:37
Zakaria is respectloos. En dat is nog een understatement
Vind ik leuk
Post Malone +1997
zaterdag 8 december 2018 om 13:58
In welk opzicht toont hij geen respect?
Vind ik leuk
Bizzy +23374
zaterdag 8 december 2018 om 14:02
Psv heeft toch bijgedragen aan zijn ontwikkeling. Dan verwacht je toch een gematigde toon. De manier waar op hij vertrokken is verdiend ook geen schoonheidsprijs. Overigens heb ik hem dat vergeven. Blijf hem een geweldige voetballer vinden. Jammer dat hij niet het max uit carriere heeft gehaald.
Vind ik leuk
Post Malone +1997
zaterdag 8 december 2018 om 14:11
Zakaria heeft nadat hij vertrokken is onterecht allerlei shit over zich heen gekregen van de PSV-supporters, logisch dat hij daar dan niet lovend over is. Over de club PSV zelf hoor ik hem geen slecht woord zeggen, in ieder geval niks waarin hij de club niet respecteert.
Vind ik leuk
Dharmpie +1024
zaterdag 8 december 2018 om 13:39
Arrogant en respectloze aktie was dat, om te beweren dat hij dat “onbewust” deed is helemaal onzin. Sommigen krijgen respect, normen en waarden van huis uit mee, sommigen helaas niet. Voor het Ajax blad is dit uiteraard een mooi stuk..en voor de lezers van dat blad uiteraard ook.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:49
Gaaaaap.....
Vind ik leuk
Marco S +6604
zaterdag 8 december 2018 om 13:51
Ik vind het mooi dat hij altijd al zoveel clubliefde heeft gekend en dat hij zich nooit heeft laten leiden door geld..
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4396
zaterdag 8 december 2018 om 13:52
Gaaf man, leuk dat ze een pot als interviewer hebben. Lekker divers
Vind ik leuk
pietprecies +11697
zaterdag 8 december 2018 om 13:52
Ach, bij PSV werd hij weg gehoond maar een behoorlijk aantal uit Eindhoven loopt zelf ook in een Ajax trainingspak als ik hier zie hoe zeer ze bezig zijn met Ajax ;-)
Vind ik leuk
Wilveld +135
zondag 9 december 2018 om 10:41
de meeste ajax fans komen uit Brabant en Limburg helaas.
Vind ik leuk
Zomaarwat +241
zaterdag 8 december 2018 om 13:53
Zo, dat is chique Labyad! Eventjes natrappen …. zegt alles toch?
Vind ik leuk
ArieBombarie +43205
zaterdag 8 december 2018 om 13:57
Natrappen? Wat zegt ie voor negatiefs over PSV dan?
Vind ik leuk
Zomaarwat +241
zaterdag 8 december 2018 om 14:18
Als je bij een club onder contract staat en dan opdraaft in het outfit van de grote rivaal en dat als anekdote prijs geeft achteraf, dan misbruik je de Ajax site als ventilatiekanaal voor je onverwerkte trauma. De frustratie spat er aan alle kanten nog steeds af!
Vind ik leuk
ArieBombarie +43205
zaterdag 8 december 2018 om 14:22
Waarom geef je geen antwoord op de vraag?
Vind ik leuk
Zomaarwat +241
zaterdag 8 december 2018 om 14:27
Het natrappen is gebaseerd op de misplaatste anekdote, dat geef ik toch aan?
Vind ik leuk
ArieBombarie +43205
zaterdag 8 december 2018 om 14:56
Wat is er nu misplaatst aan en wat is er nu natrappen aan?
Vind ik leuk
Zomaarwat +241
zaterdag 8 december 2018 om 15:32
Is dit een vraag stellen om de lading te ontkrachten of alleen om voor verwarring te zorgen?
Vind ik leuk
Yakisober +10
zaterdag 8 december 2018 om 13:57
Echt het standaard verhaal als je binnen de top 3 van club verwisseld, beetje vermoeiend.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15306
zaterdag 8 december 2018 om 13:57
Ojee.... wat is het toch een boefje die Labyad....

Mij interesseert het eerlijk gezegd geen ene moer, maar ik denk dat ze in Eindhoven en omstreken dit niet zo leuk zullen vinden. Het valt me sowieso vaak op dat de PSV fans flink tekeer kunnen gaan zodra het over Labyad gaat, iets zit ze dan toch wel erg diep blijkbaar. Wat dat nou is durf ik niet te zeggen, ik weet niet wat er in het verleden allemaal is gebeurd tussen Labyad en PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:25
Een heleboel. De leiding van PSV wilde hem niet terug en Labyad heeft het vaak geprobeerd. Excuses aangeboden en helemaal door het stof gegaan en nog wilde PSV hem niet terugnemen. En die kijken echt niet met supportersogen naar een speler. Het is dat Ajax hem.voor de bank heeft gehaald, anders stind ie nog steeds op de deur te kloppen bij PSV en had hij dit trainingspak verhaal nooit verteld.
Vind ik leuk
Wilveld +135
zondag 9 december 2018 om 10:42
hij wilde zelfs een groot deel van zijn salaris inleveren om terug te kunnen komen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:59
Klopt, hij heeft er wel alles aan gedaan om weer terug te kunnen komen maar de PSV directie was onverbiddelijk. Dus er is echt meer aan de hand geweest dan dat wij weten.
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 14:02
Wat is het toch een lieve open jongen ................................















voor de camera
Vind ik leuk
Arvin +7421
zaterdag 8 december 2018 om 14:09
Labyad vind het vooral wel heel stoer om af te geven op PSV. Ik vind het allemaal een beetje jammer. Hij heeft daar een kans gekregen en het aan zichzelf te danken dat het daarna een periode kut is geweest, maar hij heeft niet de persoonlijkheid om zijn eigen fouten toe te geven. Alleen maar afgeven en de schuld op anderen schuiven, bah.
Vind ik leuk
Aaltje93 +360
zaterdag 8 december 2018 om 14:22
Ahh gossie. Weer wat zieltjes gewonnen Zakaria?
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 14:25
In principe is iedereen voor Ajax
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 14:28
Ik hoop echt oprecht dat deze smerige vent tegen psv speelt. En dat hij helemaal vernederd wordt. Echt een grote sukkel met dezelfde mentaliteit als vele andere
Vind ik leuk
reggie +2025
zaterdag 8 december 2018 om 14:35
En bij ajax kwam hij met een PSV trainingspak, maar dat vertelt hij pas als hij weg gepest is.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:26
Stoere jongen met je trainingspak,grote mond,cariëre voorbij voordat hij begonnen was. Had veel verder kunnen komen dan ajax,had toen al geen verstand en nu nog niet,jammer van wederom een groot talent,die het nooit gered heeft door zijn eigen instelling.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:27
Dit zegt alles hoe deze jongen in elkaar steekt.. nu hij bij ajax speelt heeft hij zeker een trainingspak van Feyenoord. Dit is gewoon een vieze rat die je niet in je team wil hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:29
Haha.. Dit is een type speler die gewoon te weinig brengt en overal het 5e wiel aan de wagen word. Maar ja marokkaanse spelers.. Vaak te moeilijk.. Alleen spelend voor roem en geld... En oh zo dom
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 16:13
Veel plezier in je trainingspak bij Ajax op de bank.
Vind ik leuk
Cookee +12636
zaterdag 8 december 2018 om 16:48
Goede keuzes gemaakt in het leven, tot zover.

En nu zit ie weer in Ajax-trainingspak, op de bank.
Snap niet dat die jongen zo wil natrappen naar PSV,
ik zie weinig verschil tussen beide clubs.
Maar ik speel liever dan op de bank te zitten.
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
zaterdag 8 december 2018 om 16:58
Tis en blijft een rat.
Vind ik leuk
Knollie +665
zaterdag 8 december 2018 om 17:35
Bakkali... Labyad... Zucht. Toptalenten die te lang hebben stilgestaan om de buitenlandse topcompetitie te halen.
Vind ik leuk
omer +164
zaterdag 8 december 2018 om 18:11
hij loopt bij Ajax ook alleen maar in z'n trainingspak, want hij speelt niks
Vind ik leuk
AFC AJAX. +525
zaterdag 8 december 2018 om 18:17
Haha iedereen wil stiekem voor de grootste club van Nederland spelen AJAX.
Vind ik leuk
Retweet +740
zaterdag 8 december 2018 om 18:37
Andersom zou hij t zelfde zeggen...supportertjes blij maken met dingen die ze willen horen...
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:12
Fijn dat hij zoveel speelt. Heeft hij in elk geval tijd over om er over te dromen.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:25
Labyad zegt dat over elke club waar hij speelt.....Ik vind het erg onprofessioneel overkomen. Mocht hij nog een buitenlands avondtuur afdwingen en ooit weer terugkeren,.....kan hij nergens meer terecht. Kijk naar de Boer, kan nergens meer terecht in NL, zelfs als hij het zou willen.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:25
Avontuur
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
zondag 9 december 2018 om 09:20
Blijven dromen jonge 😂
Vind ik leuk
Wilveld +135
zondag 9 december 2018 om 10:31
meneer zoekt de aandacht wat is het toch een minkukel. Krijgt echt geen vaste basisplaats bij AJAX.
Vind ik leuk
VA1 +2906
maandag 10 december 2018 om 12:28
Kwam bij Vitesse al tekort.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws