Ten Hag: 'Ik heb zelfs gehoord dat ze nog meer willen betalen voor De Jong'

Ten Hag: 'Ik heb zelfs gehoord dat ze nog meer willen betalen voor De Jong'

Gepubliceerd: zaterdag 8 december 2018 om 23:30za 08-12-2018 om 23:30

Laatste update: zaterdag 8 december 2018 om 23:47za 08-12-2018 om 23:47

Ajax-trainer Erik ten Hag zag dat Frenkie de Jong niet onder de indruk was van alle transferperikelen. De 21-jarige middenvelder speelde een prima pot tegen PEC Zwolle (1-4 zege) en pikte zelfs een doelpuntje mee.

"Ik vond hem geweldig. Hij is de speler die het op gang trekt bij ons. Andere spelers ook, maar vooral hij", steekt Ten Hag in gesprek met de NOS de loftrompet over De Jong. "Hij maakt ook een goal. Ik vond hem in de eerste fase supersterk spelen. Dan zie je dat hij onverstoorbaar blijft in deze situatie", doelt de coach op de berichten dat de middenvelder voor 75 miljoen euro naar Paris Saint-Germain vertrekt.

Ten Hag gooit zelfs nog wat olie op het vuur. "Of hij 75 miljoen euro waard is? Daar ga ik niet over. Dat is de markt. Het is een geweldige speler. Ik heb zelfs al gehoord dat ze misschien nog wel meer betalen", stelt de trainer, die de vraag krijgt van wie hij dat dan gehoord heeft. "Dat heb ik ergens gelezen. Van een kenner", krabbelt hij vervolgens iets terug.

Gesprek met andere club
De Jong ging in gesprek met FOX Sports al in op zijn toekomst. Volgens de Oranje-international is 'nog niets besloten'. Ook bij de NOS erkent De Jong dat zowel Ajax als zijn zaakwaarnemer wél met diverse clubs praat. Volgens de omroep zit hij komende week om tafel met een andere club dan PSG. "Ze zullen vast gesprekken hebben. Mijn zaakwaarnemer heeft wel meer gesprekken. Voor zover ik weet staat er komende week nog niks op de agenda."

De Jong krijgt de vraag of hij PSG een mooie club vindt. "Ik denk dat iedereen Paris Saint-Germain wel een mooie club vindt. Een goede club, een topclub. Ik ook. Maar er zijn nog een stuk of dertig clubs in het buitenland en Ajax is ook een topclub. Dus als je vraagt of ik Paris Saint-Germain een mooie club vind, zou ik ja zeggen."

Poll

Maakt Frenkie de Jong de goede keus met PSG?

(13724 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 8 december 2018 om 23:33
Toemaar nog meer
Vind ik leuk
buddha +10857
zaterdag 8 december 2018 om 23:38
per topic over frenkie 1 miljoen erbij. dat betekent over 3 dagen 150 miljoen.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:42
Door zijn goal vanavond is de prijs weer gestegen!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:13
En door die fout (balverlies) waardoor er een gevaarlijke situatie ontstond is hij weer gezakt.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 09:16]
Vind ik leuk
Harrie82 +4327
zondag 9 december 2018 om 09:44
Oh wat zeg jij nou, let op wat je zegt.
Is men in NL niet van gediend. Frenkie maakt toch geen fouten b
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:05
Ik zag ze al met brandende kruizen voor mijn huis staan. Toch maar snel verhuizen denk ik ;)
Vind ik leuk
Harrie82 +4327
maandag 10 december 2018 om 14:25
Haha
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 17:28
Die Caravan kun je toch gewoon wegslepen.....
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:41
Humor van de bovenste plank dit dames en heren....
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
zondag 9 december 2018 om 10:23
90 miljoen
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
zondag 9 december 2018 om 10:24
Kan Ajax Lozano en Berwijn halen misschien ook nog Lucky Luuc
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:30
Nee dankjewel laat die meid van een Lozano maar in Eindhoven blijven, spelers die minuten lang met de pootjes liggen te trappelen en blijven doorrollen bij een overtreding die meevalt, die willen we niet in Amsterdam zien spelen..
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:47
In euro’s mag ik hopen.
Venezolaanse munteenheid devalueert te snel.
Vind ik leuk
RenW +4057
zaterdag 8 december 2018 om 23:52
Heeft hij gelezen in de......Telegraaf.
Vind ik leuk
Sentech +10
zondag 9 december 2018 om 07:21
In de Tubantia denk..
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1708
zondag 9 december 2018 om 00:27
Olieveldje meer of minder maakt niet uit
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 00:39
Belachelijk, die bedragen tegenwoordig...
Vind ik leuk
2cents +61664
zaterdag 8 december 2018 om 23:33
“Van wie ik dat gehoord heb? Dat heb ik ergens gelezen. Van een kenner."

Man man, waar gaat dit over?
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:38
Ten Hag bedoelde daar mij mee.

Dankje Ten Hag voor deze lieve woorden en dat je mij vertrouwt. Maar dit had niet gehoeven hoor!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 23:39]
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:34
Gehoord van een kenner !
Dat moet Aad zijn !
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 08:36
Daar dacht ik ook als eerste aan. Een kenner zonder kennis.
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 23:38
Ik heb net ff de doelpunten gezien maar voor mij mag die griek nog wel ff onder de lat blijven staan de komende tijd......
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1418
zaterdag 8 december 2018 om 23:39
Ja dat is geen hoogvlieger.
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 23:43
dat is inderdaad het geval
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zondag 9 december 2018 om 08:58
Schijnt dat hij tot 30 cm bijna niet passeer baar is, jezus wat slecht!
Vind ik leuk
2cents +61664
zaterdag 8 december 2018 om 23:43
Win je met 1-4 in plaats van 0-4. Leuk voor de statistiek, maar voor het resultaat verder onbelangrijk.
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 23:44
als je een serie wedstrijden neer moet gaan zetten met zo n keeper geef ik je op een briefje dat dat een keer niet goed af loopt.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:46
Dan heb jij de statistieken van laatst niet gelezen.
Vind ik leuk
jari11 +3328
zaterdag 8 december 2018 om 23:47
Klopt, met iemand van 170 centimeter op doel ga je punten verliezen. Leuk dat hij katachtige reddingen heeft maar met die lengte maakt dat niks uit. Ik houd mijn hart vast tot de winter
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 23:48
ik niet .......
Vind ik leuk
jari11 +3328
zaterdag 8 december 2018 om 23:51
Vorig jaar stonden we nog 10 punten achter in de winter, kan nooit meer zijn dan dat😏
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 23:53
dat klopt maar wij weten uit ervaring dat als je na 34 potjes 1 goal meer hebt dan de concurent je de schaal ook krijgt, daar zijn niet perse tien punten voor nodig...
Vind ik leuk
jari11 +3328
zaterdag 8 december 2018 om 23:55
Die dag zou ik nooit meer vergeten. Daardoor koester ik nog altijd wat wrok tegen Vitesse. Achja ook weer een mooi sport moment!
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 23:56
ik vergeet m ook nooit meer maar ik koester geen enkele wrok richting arnhem......
Vind ik leuk
jari11 +3328
zaterdag 8 december 2018 om 23:59
Haha logisch. We zullen zien hoe het afloopt. Denk niet dat het om 1 doelpunt gaat dit seizoen..
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 00:41
Hoe kan zo'n rijke club zo'n tweede keeper hebben..?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 08:37
Hij gaat ons punten kosten. Alle tegenstanders gooien alles hoog voor de pot.
Vind ik leuk
Ginovanni +21596
zondag 9 december 2018 om 00:30
1,76 m Jari.

Valt mee, toch....😉
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 07:07
Ik ook want die gast is echt veel te klein, Als hij keept tegen Bayern gaan we er geheid van verliezen ben ik bang.
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zondag 9 december 2018 om 08:59
Onana staat er gewoon weer in let maar op
Vind ik leuk
2cents +61664
zaterdag 8 december 2018 om 23:49
Hij heeft nauwelijks wat hoeven doen vandaag. Dan wordt je dus ook niet getest.

Voor de competitie nog 2 potjes tot januari. Die komen ze wel door hoor. Als Utrecht-uit zo’n typische Utrecht-uit wordt dan maakt het niet uit wie er op doel staat.

Ook die bekerwedstrijd in Kerkrade waar hij toch al zou spelen, komen ze wel door . Blijft Bayern over in die “serie”. Daar kan hij Ajax punten kosten. Maar dat kan Onana ook, die hielp Benfica ook in het zadel met een grabbelpartij.
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 23:50
lekker mee beginnen dan tegen utrecht..........
Vind ik leuk
2cents +61664
zaterdag 8 december 2018 om 23:53
Mooi dat je hier hoop uit moet putten. zou balen zijn als Onana toch weer opgelapt wordt hè dan.
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 23:54
ach wat heet balen,.... ik vind het totaal geen keeper en al helemaal niet voor de top.
Kunnen jullie met al die knaken nou echt niets beters halen dan hem of die bij nac nu wekelijks de vliegen uit de lucht loopt te meppen?
Vind ik leuk
2cents +61664
zaterdag 8 december 2018 om 23:59
Reservekeepers halen is blijkbaar een lastig vak. Brands kan erover meepraten. Net als Van Leer heeft ook Jurjus het een periode goed gedaan. De stap hogerop is blijkbaar lastig. Room is ook al geen hoogvlieger. Ik denk dat zowel Ajax als PSV de handen mogen dichtknijpen dat de eerste keepers veelal fit zijn.
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zondag 9 december 2018 om 00:01
daar ben ik het mee eens maar a jullie hebben de knaken en b de baas zelf was keeper dus dan mag je toch aan nemen dat ie er wel verstand van zou mogen hebben.
Vind ik leuk
2cents +61664
zondag 9 december 2018 om 00:02
Een goed paard....

Ik ben bang dat scouting geen goed punt is van Van Der Sar. Weet ook niet of dat zou moeten.
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zondag 9 december 2018 om 00:04
misschien niet inderdaad maar ik kan me voorstellen dat ie toch extra attentie heeft als zijn scouting op de proppen komt met een 2e of 3e keeper
Vind ik leuk
2cents +61664
zondag 9 december 2018 om 00:12
Waarschijnlijk wel, maar misschien heeft hij daar gewoon geen kijk op.

Daarnaast ben je sowieso ben je afhankelijk van wie er op de bank wil zitten. Ben daarnaast überhaupt niet kapot van de keepers in het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 08:39
Gewoon Krul terug halen.
Vind ik leuk
kcim +3103
zondag 9 december 2018 om 01:19
In de winter de Steek maar Amsterdam halen als stand in voor Onana.
Vind ik leuk
2cents +61664
zondag 9 december 2018 om 07:33
Dat zou een aardige zet zijn. Net als Cillessen bewerken om terug te komen als Onana vertrekt.
Vind ik leuk
kcim +3103
zondag 9 december 2018 om 12:56
Cillessen is nog niet klaar voor een terugkeer. De Steek wel als 2e keeper en mentor.
Vind ik leuk
2cents +61664
zondag 9 december 2018 om 13:59
Of hij klaar is weten we helemaal niet. Dat wisten we ook niet van Blind en Tadic.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 17:35
Krijg je weer hoop, knul?
Onana kon er volgens jou toch ook niets van, waar bemoei jij je mee......
Pak nou maar een puntje tegen Inter, maar dat zal wel weer niet...…

Vind ik leuk
stratumseind +195099
maandag 10 december 2018 om 20:39
Ze kunnen er al weer 4 jaar niks van daar dat zegt genoeg
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 11:14
Ja, triest hè dat cluppie van jouw, ben ik helemaal met je eens. en dat gebeurt niet vaak....
Internationaal minstens 4 jaar niets in de melk te brokkelen gehad...….
Misschien pakken ze een puntje tegen Inter, en evenaren ze hun eigen, en Nederlands laagterecord.....
Anders vestigen ze weer een nieuwrecord, feestje voor jou...….
Vind ik leuk
stratumseind +195099
dinsdag 11 december 2018 om 11:43
Geweldig zelfs , ik loop eraan te denken om dan nog meer leden uit te nodigen voor je chatroom .... mits je daar natuurlijk akkoord mee gaat?
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 12:31
Nee Straatje, die houden we voor ons...….
Vind ik leuk
stratumseind +195099
dinsdag 11 december 2018 om 12:54
beetje ego vind je ook niet
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 17:39
Het moet lekker rustig blijven......
Vind ik leuk
stratumseind +195099
dinsdag 11 december 2018 om 17:46
verdomd goed argument
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:19
Ach maatje-straatje, het is nou eenmaal zo, de één komt zonder te verliezen de poule door, en de ander wint geen wedstrijd...…
Maar om jouw woorden te citeren: Het is maar voetbal.....
Je hebt buiten voetbal, bier, en die wijven daar, toch nog wel andere
dingen, of niet?
Vind ik leuk
stratumseind +195099
donderdag 13 december 2018 om 09:33
zeker , op zijn tijd een pretsigaretje mijn waterpijp en als het stratum avond is een lekker snufke.
Ik red me wel
Vind ik leuk
jari11 +3328
zaterdag 8 december 2018 om 23:54
Klopt 2cents hele redelijke beredenatie. Maar zeg nou even eerlijk, Lamprou mag toch nooit 2de keeper van dit Ajax zijn?
Vind ik leuk
2cents +61664
zondag 9 december 2018 om 00:01
Daar ben ik het wel mee eens, maar dat ligt vooral aan het niet presteren van Van Leer. Die kan het blijkbaar niet aan.

Lamprou is een aardig keepertje, dat zag je wel aan zijn statistieken bij Willem II. Hij is alleen te klein voor de top.
Vind ik leuk
Tossa +2976
zondag 9 december 2018 om 01:35
Waar hij iets moest doen, ging meteen fout...
Vind ik leuk
2cents +61664
zondag 9 december 2018 om 07:32
Als je even terugkijkt had hij nog een paar reddingen ook.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:44
Tja je moet wat wanneer Ajax jullie in de nek hijgt, een supporter die niet zeker is van zijn eigen club, die hoopt dat de concurrent verzwakt aan wedstrijden moet beginnen!
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 23:46
ja klopt het lijkt haast op de wensen uit amsterdamse hoek die vaak smeken om rood voor de jong lozano of een langdurige blessure van bergwijn......

voetbalsupporters je moet er maar mee leren leven
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:50
Waar smeken ze op een langdurige blessure, laat eens zien, of verzin je dat weer ter plekke? Overigens wens ik Lozano geen rood toe, ik wens hem wel wat meer mannelijkheid toe, dat mietjes gedrag met rollen over de grond is een walgelijke vertoning!
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 23:51
je bent nog te jong anders zou ik je een naam noemen die je maar eens moet joetjoepen.........
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 23:57]
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:53
Heeft niks met jong te maken, je weet dat ik gelijk heb en dat Lozano zich regelmatig aanstelt. En je geeft geen antwoord op de vraag waar dat gezegd is over die lange blessure van Bergwijn..
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 23:55
er waren er een aantal die dat opperde na het in hun ogen "wonderbaarlijk" herstel van onzen stevie na duitsland oranje
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:57
Dat is iets anders dan dat iemand hem een lange blessure wenst dat ze het wonderbaarlijk vonden dat ie weer fit was, zo gek is dat niet aangezien dat de tweede keer in korte periode is geweest dat Bergwijn dat heel toevallig gebeurde.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17156
zondag 9 december 2018 om 00:47
Dat jij nog de tijd neemt om te reageren op deze VP dorpsgek. Hij is er alleen maar om de zaak op te ruien. Je confronteert hem met feiten en de vogel is weer gevlogen.
Vind ik leuk
Florian87 +12121
zondag 9 december 2018 om 02:47
Hij heeft niks anders te doen met zijn leven, zoals jij al terecht aangeeft, wanneer je stratumseind aanspreekt met feiten zwijgt hij direct. Dan is ie opeens '' druk '' met iets anders bezig, geen aandacht meer waard zo'n stuk onbenul.
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zondag 9 december 2018 om 09:06
Das leuk, maar niet de maatstaf om Ajaxsupporters naast te leggen. Er is op internet wel meer vuilnis te vinden, echt je kan het niet bedenken of het is ergens te vinden!
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:44
Ja dat snap ik. Volgens mij als hij hoog springt, raakt hij de lat niet eens. Schone kopte net zo hoog als Charisteas uitgestrekt met zijn arm kwam
Vind ik leuk
Pimman +10307
zaterdag 8 december 2018 om 23:45
Haha stratum mee eens..zélfs Zoetje is nog beter ;)
Vind ik leuk
Post Malone +1997
zondag 9 december 2018 om 01:03
Als je de tegenstand van de overige 16 clubs ziet kan je bij Ajax en PSV net zo goed geen keeper in het goal zetten. Win je nog steeds wel.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 08:36
Mee eens Stratum. Een goede lijnkeeper maar met Standaard situaties gewoon 30 cm te kort.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:46
Is dit leesbaar?
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:39
Hoe kan je psg een mooie club vinden? Snap dat echt niet.

Een van de lelijkste topclubs ter wereld.
Vind ik leuk
AJAXDEGOD +496
zaterdag 8 december 2018 om 23:39
Pijnlijk voor die gouden rinus hier
Vind ik leuk
Romarioo +699
zaterdag 8 december 2018 om 23:39
Ja tuurlijk hij is 550 miljoen waard heb ik ook gehoord van een kenner
En volgens die kenner ben jij ook meer waard 2,50 euro om exact te zijn
Door je leugen is zelfs je haar gaan groeien
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 23:41]
Vind ik leuk
AJAXDEGOD +496
zaterdag 8 december 2018 om 23:41
Jaloezie druipt er van af
Vind ik leuk
Maauwert +849
zaterdag 8 december 2018 om 23:44
Hij heeft wel gelijk
Vind ik leuk
AJAXDEGOD +496
zondag 9 december 2018 om 08:13
Hij heeft niet gelijk feit is dat de prijs nog oploopt en de grootste clubs elkaar aan het opbieden zijn.

Kortom jaloezie druipt er bij JULLIE af
Vind ik leuk
rexxo +11388
zaterdag 8 december 2018 om 23:39
Als dit waar is alleen maar gunstig voor Ajax, laat die clubs maar tegen elkaar opbieden. Zal me niks verbazen als FdJ bij zijn nieuwe club minimaal 10M / jaar gaat verdienen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 23:41]
Vind ik leuk
markie +2755
zaterdag 8 december 2018 om 23:41
Ik zei ook al dat dit bericht ook een manier te zijn om de prijs een beetje op te drijven
Vind ik leuk
FR_VakW +63
zaterdag 8 december 2018 om 23:59
Het bedrag word zeker hoger. Ajax maakt slim gebruik van de media door het minimale bedrag nu al op 75 miljoen te zetten. Uiteindelijk zal de koper nog een paar miljoenen meer moeten betalen omdat ze bang zijn een toekomstig wereldtopper te laten lopen. Of hij het ook waard is betwijfel ik maar daar heeft Ajax natuurlijk maling aan. Die spelen het spel weer perfect. Iets waar ik als Feyenoorder alleen maar jaloers op kan zijn. Wij mogen blij zijn als we straks 10 tot 12 miljoen voor Vilhena krijgen. Die zou als Ajaxspeler ook gewoon 30 tot 40 miljoen opleveren in deze markt.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 00:01]
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 00:44
Nog sterker: Vilhena is het bedrag dat je noemt echt wel waard, maar ik denk dat hij minder opbrengt. Feyenoord verkoopt hem ook voor zeven miljoen. Ze zullen wel een afspraak met hem hebben gemaakt.
Vind ik leuk
chicken +14772
zondag 9 december 2018 om 01:12
Snap ik dat je nooit geld hebt dan. Verdampt waar je bij staat..
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
zondag 9 december 2018 om 00:05
De markt is al jaren gek.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 00:28
Hij moet maar Barcelona gaan
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 00:58
Hij scoort ook heel veel en echt assist koning?

"Ik vond hem geweldig. Hij is de speler die het op gang trekt bij ons. Andere spelers ook, maar vooral hij", steekt Ten Hag in gesprek met de NOS de loftrompet over De Jong.
Vind ik leuk
DeNeutrale +215
zondag 9 december 2018 om 00:59
PSG wil zelfs meer betalen voor Frenkie? Dan hebben ze een voorliefde voor spelers die balverlies lijden!
Vind ik leuk
Pietje2015 +17156
zondag 9 december 2018 om 01:16
Nog 3 wedstrijdjes CL uitblinken en het wordt 100 miljoen.
Vind ik leuk
De fries +2037
zondag 9 december 2018 om 02:57
Die kenner zal zijn broer wel zijn; die versta je ook niet goed..
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 02:57]
Vind ik leuk
El Pibe +1393
zondag 9 december 2018 om 07:56
Leuke opmerking voor iemand met de naam... ‘de fries’
Vind ik leuk
De fries +2037
zondag 9 december 2018 om 13:34
Dank je; ik ben idd tweetalig
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 04:28
Ik heb zelf gehoord dat Frenkie minder gaat kosten 😜😜😜
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
zondag 9 december 2018 om 06:00
Verkoop m dan ni
Oellewappers 😂
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zondag 9 december 2018 om 06:49
"stelt de trainer, die de vraag krijgt van wie hij dat dan gehoord heeft. "

Welke debiel met een microfoon in zijn hand stelt Ten Hag deze vraag? Dan ben je namelijk echt een enorme debiel....van wie hij dit gehoord geeft....werkelijk...
Vind ik leuk
Maan88 +6558
zondag 9 december 2018 om 07:48
Eerst is het al rond, dan ineens willen ze meer betalen. Ik geloof er geen kut van. Daarnaast zou PSG een zeer slechte keuze zijn
Vind ik leuk
Iefmeister +7937
zondag 9 december 2018 om 08:29
Kutcompetitie in Frankrijk
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
zondag 9 december 2018 om 09:04
Haha ik heb gehoord dat de blauwe jongens ok blij zijn met dees deal 😂
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 09:05]
Vind ik leuk
ritje +636
zondag 9 december 2018 om 09:12
hallo De meeste vergelijken de Jong met Cruyff.Ik zeg als hij meer gaat scoren? dan kan hij die vergelijking doorstaan. Als hij meer gaat scoren dan brengt hij nog veel meer op! mvg ritje
Vind ik leuk
Lucky Kes +6892
zondag 9 december 2018 om 09:17
75 milj en 1 cent
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5564
zondag 9 december 2018 om 09:56
Deze man kan de spotlights gewoon niet aan....
Vind ik leuk
Shelbourne +5952
zondag 9 december 2018 om 10:20
Kunnen ze niet met FrenkGod naar Sotheby’s toe. Gewoon per opbod verkopen.
Vind ik leuk
windforce11 +3416
zondag 9 december 2018 om 11:34
Tegengoal was ook de schuld van Frenky
Vind ik leuk
El Cazador +8902