Zingende Eurosport-commentator gooit er met de pet naar en gaat viral

Zingende Eurosport-commentator gooit er met de pet naar en gaat viral

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 12:20zo 09-12-2018 om 12:20

Laatste update: zondag 9 december 2018 om 15:04zo 09-12-2018 om 15:04

Eurosport-commentator Frank Kramer heeft in de nacht van zaterdag op zondag voor hilariteit en verbazing gezorgd op social media. Hij kreeg het voor elkaar om tijdens de MLS-wedstrijd tussen Atlanta United en Portland Timbers (2-0) over álles te praten, behalve de wedstrijd. Eurosport heeft inmiddels excuses aangeboden. Wat blijkt: het was de allerlaatste wedstrijd die Kramer mocht becommentariëren op de zender. 

Tal van voetbalfans konden hun oren niet geloven tijdens het MLS-duel. Vanaf de eerste minuut vertelde Kramer, oud-prof van onder meer Telstar, over president Trump, matchfixing, de beurs, de dood en zijn carrière als speler. Hij zei niets (!) over de wedstrijd en wat er op het veld gebeurde. Een aantal 'hoogtepunten':

Eurosport heeft publiekelijk excuses aangeboden voor het commentaar dat Kramer leverde tijdens de wedstrijd. Op social media is de verontwaardiging groot, maar veel mensen kunnen ook lachen om het afscheidsoptreden van cultheld Kramer.

Plaats een reactie

N.E.C. +804
zondag 9 december 2018 om 12:23
Haha fantastisch. Is ergens de hele wedstrijd terug te kijken?
Vind ik leuk
Gearry +1448
zondag 9 december 2018 om 12:28
Als je interactieve tv hebt kan je het terugkijken als het goed is. Ga dat zelf ook maar ff doen, eens zien of het echt zo geweldig is. :-P
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:15
Ik vind het ook fantastisch N.E.C.! Mooi dat we dezelfde humor delen :-) Wat vind je nog meer leuk om te kijken, op youtube bijvoorbeeld?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:43
Vanavond de herhaling om 23.50 op Eurosport!!
Vind ik leuk
Smithsonian +43308
zondag 9 december 2018 om 12:26
Slimme frankie, wie de F kijkt er nou naar de MLS behalve de amerikanen zelf.
Vind ik leuk
Mosquito +21849
zondag 9 december 2018 om 12:32
Ik
Vind ik leuk
la galaxy +1092
zondag 9 december 2018 om 19:57
Ikk
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:28
Haha eindredactie Eurosport staat lekker te kijken. Oops
Vind ik leuk
Always PSV +16971
zondag 9 december 2018 om 14:13
Fantastisch, hiermee uit hij op een mooie manier zijn ongenoegen.
Vind ik leuk
RWA040 +708
zondag 9 december 2018 om 12:29
Dit is toch goud?!?!
Vind ik leuk
Johnny Cash +10039
zondag 9 december 2018 om 12:34
Misschien iets voor fifa 2020
Vind ik leuk
Roeptoeter +15711
zondag 9 december 2018 om 12:42
Wat een held. Episch!!!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:44
Ach wie heeft dit eigenlijk ontdekt ?
Zijn er nog mensen die hier op Eurosport naar kijken 🤔🤔
Vind ik leuk
Rodajc +18662
zondag 9 december 2018 om 13:34
Ik heb vannacht toevallig het eerste halfuur gekeken, dat ging over matchfixing. Sloeg echt helemaal nergens op haha.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:54
Dat kan alleen Frank Kramer. Geweldig.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15711
zondag 9 december 2018 om 13:22
Vlak El Sierd niet uit. Die is zijn hele commentator carriere al bezig met de voorbereiding op zijn allerlaatste wedstrijd..
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
zondag 9 december 2018 om 12:57
Die Michel Mulder, wat een engerd,. Die zit onder de plak bij zijn parasitaire huisvrouwtje.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:21
Mulders
Vind ik leuk
Henk3 +1180
zondag 9 december 2018 om 13:22
Schitterend dit. Die mag afwisselenmet Sierd op Ziggo Sport.
Vind ik leuk
Futre +4913
zondag 9 december 2018 om 13:42
Frank is een held. Zo beloofde hij ooit tijdens de wedstrijd Australië - Iran om de kijkers, oma en de hond mee te nemen naar een pretpark als Australië de wedstrijd nog zou winnen. Het stond op dat moment 0 - 2.

Je voelt ‘m al aankomen; een maand later stond hij met bijna 50 kijkers op kosten van Eurosport in EuroDisney haha.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:49
Er zijn mensen die na jaren stoppen, waarvan je denkt, "jammer"
Zo zijn er ook mensen waarvan je denkt, "die had nooit mogen beginnen”.
Frank Kramer is daar 1 van. Ik kwam hem zo nu en dan tegen, een waardeloos mens, maar dat doet hier niet ter zake.
Wat er wel toe doet en daar is eurosport zelf verantwoordelijk voor, dat hij geen verstand heeft van voetballen en ook nog eens een slecht commentator is.
Deze man is een over het paard getild ventje die zichzelf schromelijk overschat.
Dag Frank, pas op het afstapje.
Vind ik leuk
Van Zon +0
zondag 9 december 2018 om 20:01
Ino Zwaaf, hou jezelf eens een spiegel voor...
Vind ik leuk
voorstopper +1123
zondag 9 december 2018 om 13:49
Baas!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 23:18
Heb ik zojuist gedaan. Schrok me dood.
Vind ik leuk
voorstopper +1123
zondag 9 december 2018 om 13:52
Dit stond gisternacht op, maar was zo naar de klote dat het me totaal is ontgaan...
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 13:52]
Vind ik leuk
voorstopper +1123
zondag 9 december 2018 om 13:54
Wat een nerd die Michel Mulders... echt een nsb'er.
Vind ik leuk
Farmer +14279
zondag 9 december 2018 om 14:01
Humor! Je laatste wedstrijd verslagen, en dan zó 'afzwaaien'.

Ben je wel een held! Denk ook niet dat hij nog weer bij een TV-zender aan de bak komt als commentator nu, maar 'dat hoofdstuk zal hij al wel afgesloten hebben".
Wat een stunt!
Vind ik leuk
Shelbourne +5964
zondag 9 december 2018 om 14:04
Hij zal wel een hoop kritiek krijgen en op het matje moeten komen bij zijn werkgever ondanks dat het zijn laatste wedstrijd is. Ik vind dit nou humor.
Vind ik leuk
Mari +12482
zondag 9 december 2018 om 14:30
Frank Kramer, altijd maar met zichzelf bezig zijn geweest. Ik dacht dat hij al dood was.
Hij woonde bij mij om de hoek (toen Amsterdam west, nu zuid), dat loopje van hem We dachten altijd dat hij homo was.
Dat was toen iets waar je zeker niet voor uit kwam. Hij had een lelijk eendje en liep precies zo.
Hij is dus 45 jaar later nog niet veranderd
Vind ik leuk
Marco S +6604
zondag 9 december 2018 om 14:35
Waarom zouden ze excuses aanbieden.. het is leuk commentaar en het was dus kennelijk zijn afscheidswedstrijd.. dus we hebben een typisch Freriks afscheid op de radio en dus een kramertje..
Vind ik leuk
Stuiter +749
zondag 9 december 2018 om 15:13
Prachtig.
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 12:50
Hahahah geniaal! Die MLS is ook geen voetbal.
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 13:00
Geef die Kramer een plekje aan tafel naast Derksen!

#Kramer-bij-VI
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws