Tadic: Hij nam best een hoop verkeerde beslissingen, vond ik

Tadic: "Hij nam best een hoop verkeerde beslissingen, vond ik"

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 13:13zo 09-12-2018 om 13:13

Dusan Tadic heeft na afloop van PEC Zwolle-Ajax (1-4) zijn beklag gedaan over de arbitrage. De Servische vedette van de Amsterdammers vond dat scheidsrechter Jochem Kamphuis en diens assistenten de spelers van Ajax meer in bescherming hadden kunnen en moeten nemen. 

Tadic, twee keer trefzeker in Zwolle, kreeg net als zijn collega's de nodige schoppen te verwerken. "De spelers van Zwolle waren scherp en agressief en dat mag ook. De scheidsrechter bepaalt de grens, maar ik vond niet dat hij ons beschermde en te veel toeliet", aldus de linkspoot in gesprek met Ajax Life

"Hij nam best een hoop verkeerde beslissingen, vond ik. Het werd daardoor wel een harde wedstrijd, maar gelukkig trokken we aan het langste eind."

De veelbesproken overtreding van Matthijs de Ligt na enkele minuten leverde terecht géén rood op, vond Tadic. "Het was een overtreding, maar Ezihibue was niet doorgebroken. Hij tikte de bal al te ver voor zich uit en hij had er volgens mij nooit meer bij gekund."

Plaats een reactie

zondag 9 december 2018 om 13:18
Ja er was een moment toen een PEC speler een Ajax speler zijn been door midden hakte en toen werd de ingooi aan PEC gegeven. Nog nooit zoiets gezien op de Nederlandse velden sinds dat ene incident met Adri van Tiggelen in maart 1986.
Vind ik leuk
Sabau +1733
zondag 9 december 2018 om 13:19
Nou Tadic, dan is het te hopen dat je in de CL niet tegen italianen of Atletico moet, want dan zit je in de rust al huilend in de bus.
Vind ik leuk
3Bier +14322
zondag 9 december 2018 om 13:24
Een overtreding is opzich niet zo erg. Gaat er om dat de scheids er wel tegen moet optreden. En dat deed hij niet. Uit bij NAC gingen ze ook zo agressief spelen. Prima dat mag, is ook de enige manier om Ajax te verslaan. Maar dan moet de scheids wel gewoon optreden.

Gisteren had Kamphuis waarschijnlijk een slecht gevoel over die situatie met De Ligt. Daarna had Zwolle vrij spel en mochten ze ongehinderd schoppen.
Gelukkig zijn er niet nog meer blessures gevallen.
Vind ik leuk
Sabau +1733
zondag 9 december 2018 om 13:30
Blessures liggen denk ik vooral aan die plastic ondergrond. Blijft het een gejank van een prof die bij Servie dat geschop ook wel gewend is. Nou klinkt het alsof het kleine PEC het grote ajax geen pijn mag doen.
Vind ik leuk
Sil95 +12036
zondag 9 december 2018 om 13:32
Dat is niet wat Tadic bedoeld te zeggen. Natuurlijk mag PEC een harde, agressieve speelstijl hanteren. Dat geeft Dusan ook aan. Echter zijn er natuurlijk ook grenzen.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 13:37]
Vind ik leuk
Sabau +1733
zondag 9 december 2018 om 13:35
Ja de scheids moet ze beschermen. Gaat ie in de CL ook zo piepen als er hard gespeeld wordt?
Vind ik leuk
3Bier +14322
zondag 9 december 2018 om 13:37
Wel als de scheids niet fluit en er niet tegen op treedt.
Is toch niet zo raar?
Of moeten we alles maar accepteren?
Vind ik leuk
Sil95 +12036
zondag 9 december 2018 om 13:38
Of je begrijpt het niet of je wilt het niet begrijpen?
Vind ik leuk
Sabau +1733
zondag 9 december 2018 om 13:45
Ik wil het niet begrijpen, hij zeurt.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:47
Ja als je het niet begrijpt dan weet ik niet hoe je t voetballen beleeft. Als het jouw club was wou ik kijken of je ook zo zou praten.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 14:48]
Vind ik leuk
Smash +4130
zondag 9 december 2018 om 14:15
Inderdaad de grenzen waarover Veltman, Huntelaar, etc. ook vaak zijn gegaan, maar toen hoorde je geen enkele Ajacied. Wat een gejank hier zeg.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13955
zondag 9 december 2018 om 14:29
Of bomnel, guardado...
Vind ik leuk
Smash +4130
zondag 9 december 2018 om 14:46
Klopt, maar je hoort mij toch ook niet zeggen dat ik het fysieke voetbal erg vind. Dat gejank vind ik alleen irritant. Tadic moet niet zeuren.
Vind ik leuk
Jozef +44329
zondag 9 december 2018 om 15:58
Doet ie ook niet. Dat maak jij ervan.

Ik vind dat hij een mening mag geven als die gevraagd wordt. Het is geen gezeur.
Vind ik leuk
Pvdsluis +4072
zondag 9 december 2018 om 14:30
Je mag wel over de grens gaan, maar de scheidsrechter moet wel ingrijpen. Dat heeft hij nou 48 keer gezegd...
Vind ik leuk
Smash +4130
zondag 9 december 2018 om 14:47
Als het echt een overtreding is wel, maar ik vond veel overtredingen wel meevallen. Gewoon fluiten, vrije trap en verder. PEC zocht gewoon de grens op.
Vind ik leuk
Jozef +44329
zondag 9 december 2018 om 17:51
Juist en het gaat hier over waar die grens hoort te liggen.
Vind ik leuk
HanV +5474
zondag 9 december 2018 om 15:35
Die elleboogstoot mocht vorig seizoen ook, dan moet je hem maar niet vasthouden.
Vind ik leuk
3Bier +14322
zondag 9 december 2018 om 13:36
Nee hij jankt niet over de spelers van Zwolle. Hij jankt over de scheids. Die moet optreden. Speelstijl van Zwolle is prima, zo moet je Ajax ook bestrijden. Maar de scheids mag best wel de grens aangeven door af en toe een kaartje te geven. Nu leek het net of ze vrij spel hadden.
Vind ik leuk
chicken +14775
zondag 9 december 2018 om 13:45
De scheidsrechter dient de grens aan te geven wat toegestaan is. En dat gebeurde niet. Liet vrij veel toe. Van duinen ging ook door met geel op zak...die dacht zeker ook dat alles wel kon..
Vind ik leuk
Smash +4130
zondag 9 december 2018 om 15:45
En dat was ook zo. De scheidsrechter bepaalde de grens en die was nog niet overschreden. Dus, niet janken Tadic.
Vind ik leuk
chicken +14775
zondag 9 december 2018 om 15:51
Dan was de ligt dus ook geen rood..
Vind ik leuk
Smash +4130
zondag 9 december 2018 om 17:13
Klopt! Dat zie ik ook af en toe bij Lozano. De laatste keer verdiende de tegenstander ook geen rood.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:09
Dus alle Serviers houden van schopvoetbal? Wat een dom gelul weer.
Vind ik leuk
Gein +481
zondag 9 december 2018 om 16:17
Hij heeft jaren in de PL gevoetbald. Die weet echt wel wat hard spel is hoor. Dit ging gewoon veel te ver.
Vind ik leuk
Smash +4130
zondag 9 december 2018 om 17:14
Echt niet! In Engeland spelen ze wekelijks zo, of zelfs nog harder. Hier in Nederland is piepen tot nationale sport verheven.
Vind ik leuk
Jozef +44329
zondag 9 december 2018 om 17:53
Doordat hij in Engeland heeft gespeeld kan hij juist veel scherper oordelen.
Vind ik leuk
Smash +4130
zondag 9 december 2018 om 17:58
Daarom is zijn reactie nu ook zo vreemd.
Vind ik leuk
Jozef +44329
zondag 9 december 2018 om 18:01
Of juist niet hè.

Het is maar hoe je het wilt bekijken. Hij is ervaringsdeskundige. Jij en ik niet....
Vind ik leuk
Smash +4130
zondag 9 december 2018 om 19:54
Klopt, maar ik zie echt wel het verschil tussen overtredingen. In dit geval is het iets te veel piepen wat hij doet.
Vind ik leuk
Jozef +44329
zondag 9 december 2018 om 19:58
Hij geeft gewoon aan dat hij vindt dat de grens gezocht wordt en dat hij vindt dat de scheids hierin te ruim kiest.

Dat heeft niks met piepen te maken. Hij geeft hiermee keurig antwoord op een vraag die hem gesteld wordt.
Vind ik leuk
Smash +4130
zondag 9 december 2018 om 22:29
Ja en dat is piepen, dat hij vindt dat de scheidsrechter hierin te ruim kiest.

Maar ja Jozef! Dat noemt men verschil in mening tussen ons en daar is niets mis mee. Ik ben ook van mening dat jij voor de verkeerde club bent.
Vind ik leuk
Jozef +44329
maandag 10 december 2018 om 07:25
Dan vinden we hetzelfde van elkaar...

Dat is vreemd genoeg een overeenkomst.
Vind ik leuk
Sil95 +12036
zondag 9 december 2018 om 13:20
Ik wist niet dat Tadic twee keer gescoord had, joh ;)
Vind ik leuk
Diesel1977 +1522
zondag 9 december 2018 om 17:35
Soms lijkt het alsof ze het expres doen om reacties uit te lokken
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 13:21
Wat een schande , een scheids die de godenzonen niet in bescherming neemt.

Rutte is op weg naar zijn torentje en heeft het voltallige kabinet bijeen geroepen naar ik begrepen heb.

Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:30
Heb je gekeken?
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 13:34
nee , moet dat dan?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:36
Nou, als je dit niveau van sarcasme weet te produceren zal daar vast een gefundeerde mening onder schuil gaan.
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 13:39
zeer zeker en die mening is dat tadic een jankerd is.
waarom zou een scheids de spelers van ajax meer in bescherming moeten nemen?

Zijn die meer dan die van emmen fortuna of sparta?
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 13:39]
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:45
Kijk, hier gaat het dus mis. Je hebt de wedstrijd niet gezien. Daarom vraag ik dus, heb je de wedstrijd gezien. Dan had je deze vraag niet hoeven stellen.

Geen enkele speler is meer waard dan een andere op dat niveau, dat moge duidelijk zijn. Waar het hier dus om gaat, is dat in deze specifieke wedstrijd, PEC het nodig had om te schoppen en overtredingen te maken, en de scheidsrechter, in dit geval, Ajax meer in bescherming moest nemen.
Vind ik leuk
Gordito +815
zondag 9 december 2018 om 14:10
Hij verhult dat de scheids en VAR nagelaten hebben om de Ligt er na 5 minuten uit te sturen. Daar hoor ik hier ook niemand over. Daar is de VAR voor in het leven geroepen maar die keek net evn de andere kant op. Schandalig!!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:15
Ja dat is een kwestie van hoe je ernaar wil kijken. Als je echt objectief wil kijken, dan had je ook gezien dat er geen kans was voor de aanvaller om nog bij die bal te komen voordat (de nog niet geblesseerde) Onana de bal te pakken zou hebben.

Kijk het fragment anders nog even terug.
Vind ik leuk
Gordito +815
zondag 9 december 2018 om 14:23
Daar gaat het niet om. Als er geen gevaar was geweest had de Ligt ook geen overtreding hoeven maken. De regels schrijven voor dat als er geen verdedigers meer achter staan het een doorgebroken speler is en dus rood. Dus dom van de Ligt.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:29
Tuurlijk wel, Het gaat er om of er een 100% scoringskans wordt ontnomen, dat is dus niet het geval. Dit is niet het geval omdat De Ligt hem pas raakt nadat hij de bal zelf al belabberd geraakt heeft. Daarom dus geen rood.
Vind ik leuk
HanV +5474
zondag 9 december 2018 om 15:39
Heb je het zelf wel teruggekeken? Dan moet je het beeld even stil zetten op het moment voordat de Ligt hem raakt. Dat de bal daarna weg is, is niet zo raar.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
zondag 9 december 2018 om 14:37
Hij pakt toch geel zoals je dat ook krijgt als je zoiets op het middenveld doet?? Niet meer niet minder....
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 14:18
dus bevoordelen?
wat een bull shit , het is voetbal

en het is toch allemaal zoveel beter geworden sinds de var er is ....??
Althans volgens velen.

er worden wat overtredingen gemaakt elke week en dat is niet alleen tegen ajaxspelers of tadic in het bijzonder.
Daarom is het ook volslagen bull shit wat tadic hier verlangt.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:32
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt. Zoveel is duidelijk. Het gaat niet om bevooroordelen, het gaat om de regels naleven. Dat doet PEC niet, en daarom moet de scheids fluiten. Als de scheids dat vervolgens niet doet, ontstaat er een situatie dat PEC steeds verder gaat in overtredingen, wanneer er dus gevaarlijke situaties ontstaan voor het andere team, wat in dit geval Ajax was.
Vind ik leuk
Post Malone +1997
zondag 9 december 2018 om 14:01
Als Tadic al een jankerd is, wat is Lozano dan? Een baby?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10574
zondag 9 december 2018 om 14:13
Idd hoe kan iemand die voor PSV is over een jankerd praten terwijl daar de grootste jankerds van allemaal rond huppelen!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:44
Ja dat blijft een bijzonder fenomeen.
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 14:15
loopt lozano te piepen dat ie meer in bescherming genomen wil worden dan omdat ie zichzelf groter-beter? vind dan een ander?

Vind ik leuk
TottenhamHOT +10574
zondag 9 december 2018 om 14:47
Je mist de kern van wat Tadic bedoeld, denk dat wat hij zegt ook vaak opgaat als PSV speelt namelijk. Is de enige manier van spelen momenteel tegen Ajax en PSV en de scheidsrechter miet de grens aangeven en liet dat gisteren na.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:56
Dat geld ook idd voor PSV. Maar da's blijkbaar lastig om die connectie te leggen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:53
Da's toch wel weer bijzonder persoonlijke inside information die je op de kop getikt hebt over hoe Tadic zich voelt ten opzichte van andere (clubs).

Feit blijft dat Ajax de meeste fysieke overtredingen te verduren krijgt van alle teams uit de eredivisie, en dat er bij lange na niet altijd voor gefloten wordt, en daar haakt Tadic op in, dat Ajax hier onevenredig door benadeeld wordt, en dat dat gelijk getrokken moet worden, niet dat ze bevooroordeeld moeten worden.
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 15:53
ja de wereld is verrot inderdaad , ze doen altijd allemaal extra hun best tegen ajax en proberen allemaal ajax uit de wedstrijd te schoppen......


is kantklossen niet iets voor je?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:07
Relatief gezien heeft psv hier ook meer last van dan de gemiddelde club, maar die connectie leggen is natuurlijk lastig als het concept uit de mond van een Ajacied komt.

De enige reden dat je het niet eens bent is omdat je dan zou moeten toegeven dat Tadic, die jij normaal gesproken een jankerd vindt, een punt heeft.

Ik denk dat je eerder een 'over mijn lijk mentaliteit' hebt dan dat je ook maar overweegt om je standpunt te herzien. Een klein gokje maar hoor.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
zondag 9 december 2018 om 14:17
Nee, maar de Ajacieden worden over het algemeen wel veel meer onderuit getrapt en harder aangepakt. Als een scheids dat dan allemaal toelaat dan kan dat een keer fout gaan, zeker op zo’n glad en gevaarlijk veld als in Zwolle.
Dit gebeurd bij PSV toch ook gewoon? Kijk maar eens naar wat voor overtredingen er worden gemaakt op Lozano.
Op kwaliteit kunnen ze het niet winnen dus dan weet je al dat ze hard gaan spelen, ze gaan dan de grens opzoeken van hoe ver ze kunnen gaan voordat de scheidsrechter ingrijpt en geel geeft.
Als een scheids te weinig ingrijpt en te weinig gele kaarten uitdeelt, dan wordt het één grote trappartij. Als een speler nog geen geel heeft gekregen dan kan hij gewoon rustig doorgaan met trappen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:30
Kijk straat, uiteindelijk begint bij jou het kwartje ook te vallen. Zelfs jij begint in te zien dat Ajax hét toonbeeld van Nederland in Europa is ;)
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 13:35
Lopen de grachten al weer vol?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:35
Lijkt me wel met al die regen van de laatste dagen.
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 18:42
blij dat ik daar geen last van heb
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
zondag 9 december 2018 om 14:35
Ten Hag gaat niet bij de vierde man staan de hele wedstrijd....
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 14:36
ik dacht al waar blijf je nou...
dit tadic gedrag is ook op jou lijf geschreven
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
zondag 9 december 2018 om 14:44
Och gossie.....je hebt de wedstrijd niet eens gezien man! Jij zat te pochen over het fantastische spel van Man City....Maar van Bommel staat dus niet de hele wedstrijd bij de vierde man??
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 15:51
prcies mijn punt.
Denk je dat het mij ook maar iets boeit wat ten hag of welke coach dan ook doet met de vierde man???

al geeft ie hem ter plekke een beurt , boeiend .
Waar loop je over te janken??
Ja hey die trainer van psv staat heel de tijd bij de vierde man!!

allejezus het begint echt ernstige vormen aan te nemen met jullie.

Het is dat ik de club sportief gezien niks gun omdat het de eeuwenoude concurent van ons is maar je zou haast zeggen word alsjeblieft weer een keer kampioen en stop met dat jankgedrag......

Let wel : met de nadruk op haast.....
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
zondag 9 december 2018 om 16:04
Als het geen reet uitmaakt blijf dan lekker op de bank zitten!! Je hebt een hekel aan jankgedrag maar de 3 grootste jankers zitten bij PSV!! En ja het helpt wel want Dicky krijgt ook een belachelijke penal bij Excelsior! Maar goed, bij PSV is er geen enkele jankerd....
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 16:07
heb ginne skrik ik blijf liggen waar ik lig.

en ach eigenlijk hoop ik om eerlijk te zijn dat het gejank van jullie nooit op houd , het is kostelijk en vermakelijk voor dde rest van nederland en daarbuiten.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
zondag 9 december 2018 om 16:26
Ik had het over die jankbal van een trainer van jullie! Dat jij te lui bent om te poepen wisten we al...
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 16:28
Je ergeren aan een trainer van een club waartegen je zelf 2 x per jaar speelt

goh tis maar waar je last van hebt....
sterkte er mee
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 16:30]
Vind ik leuk
Jozef +44329
zondag 9 december 2018 om 18:03
Beetje Bommeliaans zeg maar?
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 18:06
haha das een heel ander level , daar kunnen er maar weinige aan tippen
Vind ik leuk
Jozef +44329
zondag 9 december 2018 om 18:07
Nu geef ik je zomaar gelijk hoor.

Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 18:08
niet verrassend voor mij , ik verkondig mijn lempkes evangelie hier wel vaker.
De schare volgelingen wordt groter en groter.....
Vind ik leuk
Jozef +44329
zondag 9 december 2018 om 18:55
Je kunt te ver gaan...
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 18:56
ik???? wel nee joh , tis ff pijn hebben maar daarna komt het genot
Vind ik leuk
Jozef +44329
zondag 9 december 2018 om 19:08
Hmm, dat heb ik nog wel eens mensen horen zeggen.

Aan mijn lijf geen polonaise...😁😄😅
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 21:05]
Vind ik leuk
14forever +9066
zondag 9 december 2018 om 14:54
Zakdoekje man?
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 15:47
ben je verkouden?
Vind ik leuk
Jozef +44329
zondag 9 december 2018 om 16:00
Logisch.

Het landsbelang is in het geding.
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 16:01
het land heeft er de afgelopen 4 jaar weinig mee geleden dus dat loopt wel los......
Vind ik leuk
Jozef +44329
zondag 9 december 2018 om 17:15
Je hebt daar in Spanje duidelijk geen idee van de ernst van de situatie. .
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zondag 9 december 2018 om 17:23
hahaha is het zo erg dan?
Vind ik leuk
Mosquito +21847
zondag 9 december 2018 om 13:22
Ezihibue was wél doorgebroken.
Vind ik leuk
Clutchy +1259
zondag 9 december 2018 om 13:28
Dan heb je geen verstand van voetbal. elk persoon had dat kunnen zien dat hij niet doorgebroken was
Vind ik leuk
Mosquito +21847
zondag 9 december 2018 om 13:32
Ezihibue had de bal nog kunnen hebben met zijn snelheid.
Vind ik leuk
Ginovanni +21598
zondag 9 december 2018 om 13:57
Onana ook.😜
Vind ik leuk
Oale grond +1074
zondag 9 december 2018 om 14:11
Nee hoor, die zat vast met zijn noppen in het plastic veldje.
Vind ik leuk
Ginovanni +21598
zondag 9 december 2018 om 14:45
Toen nog niet....😜
Vind ik leuk
Clutchy +1259
zondag 9 december 2018 om 17:03
*Kunnen* niet hebben
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:34
Mooi man dat jij dat wel hebt,vooral omdat de dader (de Ligt) aangaf dat hij een rode kaart verwachtte te krijgen omdat .....
hij een doorgebroken speler had neergehaald.
Zo zie je maar,clutchy heeft er meer verstand van dan de ligt,hulde glutchy
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5946
zondag 9 december 2018 om 13:39
En mooi dat Ezibihue zelf aangaf dat hij het geen rood vond omdat hij de bal te ver voor zich uit had gespeeld....

Tja je kan hem geven want de speler was doorgebroken maar je kan hem ook niet geven als je denkt dat het geen 100% scoringskans is.

De ene scheids zal hem wel geven en de ander niet.

Maar de rest van de wedstrijd was de scheids wel echt heel slecht hoor. Voor beide teams
Vind ik leuk
John040 +2499
zondag 9 december 2018 om 14:34
Ajax wil sponsor contract met Tempo pffff wat een jankerd die Tadic zeg meer bescherming voor hun en minder tegen hun hahaha nog een zakdoekje Tadic jankerd.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
zondag 9 december 2018 om 14:48
Ik denk dat ze het druk genoeg hebben met produceren voor Lucy de Jong, Lozano en Bommeltje...
Vind ik leuk
zwollie +9389
zondag 9 december 2018 om 13:32
Lees de spelregels maar eens goed door.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
zondag 9 december 2018 om 14:39
Nee dus! En Lozano ook niet maar die valt mooier....Gelukkig was de VAR vrijdagavond wel scherp. Had daarna alleen Lozano eens geel moeten geven!
Vind ik leuk
Sigma +2852
zondag 9 december 2018 om 13:25
Tadic, 2 keer trefzeker in Zwolle...over welke wedstrijd heeft VP het?
Vind ik leuk
AlecBlc +1633
zondag 9 december 2018 om 13:26
Waarschijnlijk van 6 jaar geleden toen Tadic nog niet bij Ajax zat😉
Vind ik leuk
zwollie +9389
zondag 9 december 2018 om 13:34
Ik heb geen 2 doelpunten van tadic gezien in het stadion.
Vind ik leuk
Sigma +2852
zondag 9 december 2018 om 13:35
Jij ook al niet....hhhmm vreemd hoor...
Vind ik leuk
HanV +5474
zondag 9 december 2018 om 15:43
Ik dacht trouwens wel een doelpunt van Flemming gezien te hebben. En een mooi eerste doelpunt van Huntelaar, maar dat bleken een eigen doelpunt en een toevalstreffer.
Vind ik leuk
zwollie +9389
zondag 9 december 2018 om 16:39
Voor is het ook gewoon een doelpunt van flemming
Vind ik leuk
ajaxdev +641
zondag 9 december 2018 om 13:29
Tadic heeft volkomen gelijk. PEC schopte er flink op los en dat mocht allemaal. zeker een goedmakertje naar PEC omdat hij De Ligt er niet afstuurde.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
zondag 9 december 2018 om 13:32
De kwaliteit van Ajax gaf gisteren de doorslag ondanks de slechte scheidsrechter.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:32
Kom op Tadic niet lopen ouwehoeren over de scheids dat hebben we niet nodig ondanks dat ik het geen rood vond had hij dat wel kunnen geven dus ja geld voor beide partijen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:40
geld voor beide partijen 💲💲💲 ?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:42
Haha sorry type foutje maar ben blij dat jij scherp bent
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 13:42]
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:45
Vond 'm wel grappig !
Hoop dat je het ook zo op vat 😉
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:51
Natuurlijk had het zelf niet eens in de gaten lol.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:46
👍
Vind ik leuk
Kaar +3123
zondag 9 december 2018 om 13:34
Het begon al met een verkeerde beslissing toen er een gele kaart werd gegeven ipv rood....
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:34
Hij nam Ajax net zoveel in bescherming als PEC.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2077
zondag 9 december 2018 om 13:53
Tadic hoort bij de dames te voetballen.
Wat een kinderlijke jankerd is dat zeg.

Ik heb hem niet gehoord na de elleboog van huntelaar of gestrekt been overtreding van mazraoui tegen benfica

Hij babbelt meer dan dat ie voetbalt.

Vind ik leuk
groninger +1926
zondag 9 december 2018 om 15:16
En lozanootje moet op ballet gaan met zijn uitvoering van de stervende zwaan
Vind ik leuk
Vrolijkje +2077
zondag 9 december 2018 om 15:47
Wist niet dat dit over lozano ging trol.
Vind ik leuk
FSCeara +9414
zondag 9 december 2018 om 14:11
Dit weekend is echt het weekend van de bizarre beslissingen van de arbitrage. Het lijkt met de week slechter te worden ipv dat ze vanuit Zeist eens wat andere mensen laten doorstromen naar betaald voetbal. Nu blijven van die fluitisten wedstrijden verzieken en beslissen in negatieve zin en mogen ze de week erna gewoon weer hun ding doen waardoor de clubs de dupe worden.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:12
Tadic wees eerlijk ook al benadeeld je jezelf of je team. Eerlijkheid is niet wanneer het je uitkomt
Vind ik leuk
semi1946 +313
zondag 9 december 2018 om 14:13
Die van heereveen kreeg rood bij lozano , en de ligt geel tegen ezebue

ajax spelers niet in bescherming nemen ????
Vind ik leuk
deltiaan +1423
zondag 9 december 2018 om 14:46
waarom ajax in bescherming nemen , ze worden al genoeg bevoordeeld of was dat geen rood voor de Ligt wil maar zeggen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:04
Tot op heden waren alle scheidsrechters verschrikkelijk slecht dit weekend.
En de VAR liet het ook een paar maal afweten.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:12
Ben het wel met veel mensen die niet voor Ajax zijn eens, dat Tadic een enorm wijf aant worden is. Echt altijd zeuren op de arbitrage, en de onschuld uithangen als ie zelf wat verkeerd doet. Maar heb gisteren ook de wedstrijd gezien. En daar zijn aan beide kanten verkeerde beslissingen genomen door de arbitrage. Neemt niet weg dat de scheids de spelers wel meer in bescherming moet nemen, niet alleen die van Ajax, maar iedereen die op een spekglad (door regen) ku(ns)tgrasveld speelt. Want met dit soort fysieke wedstrijden is dat gewoon vragen om problemen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13464
maandag 10 december 2018 om 07:23
Tadic wijkt niet af van wat voetballers nu eenmaal graag doen.....zeuren en zaniken terwijl ze van het woord "objectief" nog nooit gehoord hebben......
Zo'n instelling heb je kennelijk als prof nodig..............van Bommel is /was er ook zo 1.
Vind ik leuk
didi +20
zondag 9 december 2018 om 15:13
Het was naar mijn gevoel niet eens een overtreding, hij geeft de Zwolle speler helemaal niet geraakt.
Vind ik leuk
Nbl +822
zondag 9 december 2018 om 15:17
Scheids was slecht veld is om te janken twee blessures . Kortom weg met die kut velden en betere arbitrage aanstellen was echt om te janken . Maar drie punten en op naar de volgende wedstrijden . Nu nac dsdelijk wordt gezellig.!!
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
zondag 9 december 2018 om 15:18
Tadic twee keer trefzeker tegen PEC?
Vind ik leuk
Spiegel +11108
zondag 9 december 2018 om 15:32
Tadic was toch maar eenmaal trefzeker?
Lekkere journalistiek weer vp.
Vind ik leuk
HanV +5474
zondag 9 december 2018 om 15:33
Zeker, die overtreding van Tadic toen hij vdBerg een klap in het gezicht gaf is helemaal niet bestraft en dat moet gewoon iedereen gezien hebben die de bal volgde. Onbegrijpelijk, zat ook al niet in de samenvatting. Verder is het natuurlijk altijd zo dat Ajax meer gele kaarten krijgt dan de tegenstander, dan speelt de tegenstander gemeen. Dat ligt gewoon aan de partijdige scheidsrechter.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zondag 9 december 2018 om 17:08
Uitdelen en incasseren. Niet miepen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:12
Heeft niemand dan door dat Tadic helemaal niet 2 keer trefzeker was in Zwolle. Huntelaar, de jong, schone en de laatste maakte Tadic. Even wakker blijven vp!!!!
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:12
Grappige is dat Tadic volgens velen hier niet moet "janken" en dan gaan ze hier zelf wel een potje zitten "janken" over dat hij dit roept. Ja lekker intelligent weer hier.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws