Ten Hag: 'Ik ben daar niet mee bezig, dat vind ik weinig zinvol'

Ten Hag: 'Ik ben daar niet mee bezig, dat vind ik weinig zinvol'

Gepubliceerd: dinsdag 11 december 2018 om 15:35di 11-12-2018 om 15:35

Ajax-trainer Erik ten Hag durft niet te zeggen of hij ooit trainer wordt van Bayern München. Tussen 2013 en 2015 had de oefenmeester het beloftenelftal van Bayern onder z'n hoede. Woensdag neemt Ajax het in de Champions League op tegen de kampioen van Duitsland. 

Bennett van Fessem
AMSTERDAM

"Of ik trainer word van Bayern München? Dat kun je nooit zeggen. Ik leef altijd in het heden", reageerde Ten Hag tijdens een persconferentie in Amsterdam op een vraag van VoetbalPrimeur.

"Ik ben hier happy. Waar je bent, probeer je het maximale eruit te halen. Daar ben ik mee bezig en ik ben niet bezig om in de toekomst te kijken, waar ik ooit ga trainen. Dat vind ik weinig zinvol. Ik richt me op de dingen waar het om gaat en dat is hier en nu."

Ten Hag maakte in 2015 de overstap naar FC Utrecht. Eind 2017 ging de coach aan de slag bij Ajax. 

Lees ook: Verlossend woord van Onana: "Ik ben klaar om te spelen"

Lees meer over:Champions LeagueAjax

Poll

Zie jij Ten Hag ooit trainer worden van Bayern?

(746 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 11 december 2018 om 15:51
Domme polltjes joh.
Vind ik leuk
#Keizerout +45961
dinsdag 11 december 2018 om 15:51
Stevens zag Van Bommel het wel gaan doen. Kan een interessante strijd worden
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2904
dinsdag 11 december 2018 om 16:09
Van bommel komt net kijken met een goede selectie, ten hag deed het prima bij utrecht en nu ook bij ajax doet die het heel goed, maar goed van bommel met zn hoop air over zn eigen mag van mij best op zn bek gaan bij een grote club.. hij heeft het nu prima op de rit CL uitschakeling kan niemand hun kwalijk nemen maar ga dan niet met een hoop air vertellen dat je lekker met de top mee kunt voetballen en vervolgens ook de beker uit geknikkerd worden en ajax in zien lopen naar 2 punten en doen of er niks aan de hand is ben je bayern nog niet waardig
Vind ik leuk
#Keizerout +45961
dinsdag 11 december 2018 om 16:15
Ik vond het ook nogal voorbarig van Stevens hoor.
Ik dacht trouwens dat het uniek was dat ze allebei wat met Bayern hadden, maar Cocu en De Boer waren allebei Barça.
Wie van die twee zou als eerste trainer van Barça worden? :P
Vind ik leuk
G.Kopf +5068
dinsdag 11 december 2018 om 16:24
Dat is een lange zin.
Van die anthonyafca dan..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 11 december 2018 om 16:25]
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 16:27
Dat kwam van diep he? Haha, huilie.
Vind ik leuk
Youri99 +10550
dinsdag 11 december 2018 om 16:30
Ondanks dat je geen leestekens gebruikt vind ik je betoog volledig begrijpelijk. Mocht iemand hier over het ontbreken van leestekens vallen dan hebben ze inhoudelijk niet zoveel te vertellen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7308
dinsdag 11 december 2018 om 15:53
Van Bayern weet Ten Hag het nog niet.
Wel dat hij een keertje bij Twente aan de slag wilt
:O()
:O)
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 16:03
Niet eens zo'n gek idee om op termijn trainer te worden van Bayern. Voldoet iig aan het plaatje wat ze evt zoeken.
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 16:10
Is het plaatje van Bayern:

Zelf niet op topniveau gevoetbald
Vooralsnog geen prijzen gewonnen
Slecht in communicatie

Bij Ajax doet Ten Hag het prima hoor, maar een bolwerk als Bayern, gaat Ten Hag zwaar boven de pet.
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 16:29
Soms moet iemand gewoon voor de leeuwen worden gegooid. Het zal je verbazen ik zie het hem wel doen.
Vind ik leuk
RenW +4301
dinsdag 11 december 2018 om 16:06
Verstandige man.
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 17:15
Hahaha! Ten Hag trainer van Bayern... Beter voor een subtopclub in Nederland. Dat is zijn max.
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
dinsdag 11 december 2018 om 17:33
Die komt veel tekort voor dat niveau. Bommeltje is veel beter en een zegen voor het Nederlands voetbal.
Vind ik leuk
Marco S +6600
dinsdag 11 december 2018 om 17:51
Ik heb nieuws voor der Erich, je gaat het niet worden.. maar zou het fantastisch vinden als ze 75 euro voor je willen betalen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws