'Cillessen wacht tot Ter Stegen een nieuwe club zoekt of hij moet zélf vertrekken'

'Cillessen wacht tot Ter Stegen een nieuwe club zoekt of hij moet zélf vertrekken'

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 17:26wo 12-12-2018 om 17:26

Jasper Cillessen is toe aan promotie bij FC Barcelona. Dat vindt Hans van Breukelen, die onder de indruk is van de 29-jarige doelman. Cillessen was de grote uitblinker in de Champions League-kraker tussen Barcelona en Tottenham Hotspur (1-1).

Van Breukelen is enthousiast. "Als het aan mij ligt is het wachten tot Ter Stegen een nieuwe club zoekt óf Cillessen gaat op zoek naar een nieuwe uitdaging. Uiteindelijk kan alleen Jasper bepalen waar zijn toekomst ligt", aldus de oud-topkeeper in gesprek met RTL Nieuws.

"De vraag is of hij kiest voor een sportieve kans, de speeltijd. Het is gewoon jammer dat we hem maar zo weinig in actie zien, want zoals hij keept áls hij de kans krijgt, zo willen we hem elke week zien. De motivatie en het geduld waarmee hij te werk gaat, zijn bewonderenswaardig."

Leo Oldenburger, sportcommentator en schrijver van het boek 'Keepers zijn gek', vindt dat het hoog tijd is voor een transfer. "Hij moet zo snel mogelijk weg uit Barcelona", zegt hij over Cillessen. "Die jongen zit in de bloei van zijn leven. Cillessen kan in welk land dan ook bij een topclub aan de bak."

Lees ook: De Boer heeft dringend advies voor fabuleuze Cillessen: "Kans pakken"

Poll

Stelling: Cillessen móet in januari vertrekken bij Barcelona

(5262 stemmen)

Plaats een reactie

Mari +12539
woensdag 12 december 2018 om 17:28
Haha, komt er nog een uit zijn hol.
Breukel.
Ga naar je goeroe jongen
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:28
Zou hij er al een powerpoint bij hebben gemaakt ? 😉
Vind ik leuk
Keesmomma +100
woensdag 12 december 2018 om 17:32
Maar welke club is qua salaris en kans op prijzen interessant voor hem? In Engeland heeft de top 6 allemaal ook al een uitstekende doelman. In Spanje gaat hij bijv oblak er ook echt niet uithouden en dan blijft misschien Italië of Duitsland over. Maar is dat sportief en financieel beter dan een heerlijke tijd in Barcelona?
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 17:33
Op de reservebank zitten terwijl je juist op je sterkst bent...... dat lijkt me zeer fustrerend en daar komt geheid een terugslag van.
Vind ik leuk
Castromann +9127
woensdag 12 december 2018 om 17:39
Prima doelman natuurlijk.
Maar mist wel uitstraling en ook kracht+lengte om echt een topper te zijn.
Maar subtop europa is ook niks mis mee.
Vind ik leuk
Alex Koopman +1453
woensdag 12 december 2018 om 17:44
Hij is 2cm kleiner dan Ter Stegen.. Dus dat valt wel mee en om nou te zeggen dat hij uberhaubt te kort komt... Wedstrijd van gisteren meegekregen? Als je zo presteert met zo weinig wedstrijden.... Kan alleen maar beter worden en gisteren was al TOP!
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:24
Wedstrijd vorige week gezien?
Vind ik leuk
Alex Koopman +1453
woensdag 12 december 2018 om 18:31
Je kan het niet raar vinden dat iemand met amper wedstrijdritme wat diepere dalen heeft volgens mij, dat krijg je met het gebrek eraan. Maar dat maakt zijn prestatie van gisteren des te beter imo.
Vind ik leuk
Castromann +9127
woensdag 12 december 2018 om 19:05
Minder wedstrijden minder kans op blunders/fouten.
Ter steegen keept 12wedstrijden foutloos maar 1wedstrijd minder.... dan kijken ze toch naar die ene pot.
Cillessen keept 1wedstrijd of 2...en keept net die potjes goed...en superlatieven komen ze te kort.
Beetje kortzichtig.
Frankrijk uit verloren we ook mede door 2houdbare ballen tegen te krijgen.😉🤔
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 17:49
Er zijn alleen zoveel prima doelmannen. De concurrentie is dan moordend. Om te stellen dat Lloris of De Gea minder zijn dan Cillissen (zoals hieronder beweerd wordt) kan echt niet serieus gemeend zijn. Ik zie Cillissen ook nergens anders dan.... terug bij Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:29
Ja maar in Barcelona werken met weinig stress is ook wel lekker !
Vind ik leuk
Emnu +7168
woensdag 12 december 2018 om 17:33
Ik vind Lloris anders niet echt goed.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 17:38
Verkeerd momenteel weer in grootse vorm en heeft zijn waarde al lang bewezen bij Frankrijk en Spurs waar hij in beide gevallen ook de aanvoerder is, natuurlijk maakt ook hij fouten als je zo ontzettend veel wedstrijden speelt op jaarbasis en die blijven de mensen die het allemaal van een afstandje halfslachtig volgen misschien het meeste bij, die maakt een De Gea ook, alleen in de afgelopen maand al een stuk of 3 (denk bijv. aan de flater thuis tegen Arsenal, precies een week geleden).
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 17:46]
Vind ik leuk
Emnu +7168
woensdag 12 december 2018 om 17:39
De Gea, ook zwaar overschat.

Lang niet de keeper die iedereen 4-5 geleden in hem zag.

Ik denk dat Cillissen beter is dan beiden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 17:39]
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 17:40
Niet eens bij benadering, maar misschien mag hij proberen in de buurt te komen als hij eindelijk eens wekelijks bij een grote club onder de lat staat.
Vind ik leuk
Emnu +7168
woensdag 12 december 2018 om 17:47
Ach, die hele EPL wordt al jaren overschat.

Sure, gaat n hoop geld in om, lopen geweldige spelers rond maar buiten City (en wellicht Liverpool en Spurs) stelt t allemaal niet zoveel voor, zeker niet voor t geld dat erin rond gaat en de speler die er rondlopen.

Anders zou elk jaar lachend een Engelse clubs de CL moeten winnen.
Volgens mij was Chelsea met afbraakvoetbal de laatste.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 17:53
Verder niet zoveel belangstelling hiervoor, maar laten we dan hopen dat Cillessen eindelijk eens regelmatig gaat keepen in een A-competitie zoals De Gea en Lloris al jaren doen, dan kunnen we eens kijken hoe hij zich daar over een langere periode staande houdt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 17:54]
Vind ik leuk
Emnu +7168
woensdag 12 december 2018 om 17:53
Fairy muff.
Vind ik leuk
Sanders +4295
woensdag 12 december 2018 om 18:15
Cilessen beter dan de gea? Zal ik de dokter even bellen?
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 18:00
Welke paddo's staan er bij jouw op het menu? Ik vind dit wel een beetje kort door de bocht. Hoe kan je nu zeggen dat het allemaal niet zoveel voorstelt. We hebben Arsenal ook nog en daarbij nog een heel vrachtje aan andere teams.

Er staat ook nooit een Engelse club in de finale of halve finale van de champions league.

Daarom is de Uefa coefficient voor Engelse clubs zoasl die is...
Vind ik leuk
Emnu +7168
woensdag 12 december 2018 om 18:13
In verhouding tot het geld wat erin rondgaat en de hype die er omheen gecreëerd wordt, valt t allemaal wel tegen.

Ik heb t hier over de absolute top, wat verwacht mag worden met dat geld en die spelers.

Toch schaar ik weinig clubs van de EPL tot de absolute top.

Ligt dat dan aan mij of gaat er iets niet goed op dat eiland en valt t allemaal n beetje tegen?
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 18:15]
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 18:15
Prima hier.... niets aan de hand.
Vind ik leuk
Emnu +7168
woensdag 12 december 2018 om 18:27
Sure, prima.

Dus volgens jiu behoort Arsenal, Spurs, Chelsea en Man U tot de absolute top?

In de breedte is t bijzonder sterk, City heeft schier onuitputtelijke geldbronnen maar als je iedereen hoort ober hoe geweldig t daar allemaal,is, vind ik t netto resultaat tegenvallen.

Spanje doet t wat dat betreft (kijk zelf ook naar de UEFA ranglijst) veel beter en naar ratio kwa geld, Duitsland ook.

Dus nee, zo geweldig is t daar allemaal niet.
En t komt al helemaal niet in de buurt van de heerschappij die ze hadden pre-Heizel drama.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:29
Misschien toeval dat een Spanjaard over de aanwijzing van de scheidsrechters gaat en de Spaanse club altijd het voordeel hebben? Kijk eens naar de wedstrijden van real tegen Bayern vooral in Madrid en dan kun je moeilijk zeggen dat de scheidsrechter in het nadeel van real floot
Vind ik leuk
Emnu +7168
woensdag 12 december 2018 om 18:34
Natuurlijk, t ligt aan de scheids.

Ik geeft toe, Madrid is geregeld schandalig bevoordeeld maar dat zegt verder weinig over de prestaties van Engels clubs in Europa.

Hooguit kan je beargumenteren dat Ramos eraf had gemoeten in de finale maar dat is iets dat al zo’n 10-12 jaar n bekend verschijnsel is.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:42
Ik heb het nu niet over de finales,maar de weg erna toe. Als Liverpool fan ben ik toch duidelijk van mening dat ook Liverpool deze finale net als real nooit hadden mogen spelen. Puur door de scheidsrechters hebben ze de finale gehaald en beide in meerdere wedstrijden
Vind ik leuk
Emnu +7168
woensdag 12 december 2018 om 18:52
Tja, t grote geld he?

Een finale zonder Spaanse of Engelse club kijkt relatief geen hond naar, al helemaal niet buiten Europa.

En dan nog weten Engelse clubs bij voortduring ondermaats te presteren in Europa.

Maar nee, t is t t valhalla van t voetbal daar en wie iets anders zegt, die spoort niet.

Ik vind t allemaal wel bescheten.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 18:53]
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:25
Jullie zijn allebei aan het overdrijven. Cillessen is niet van het niveau lloris/de gea ( daarvoor heeft hij nog niet genoeg wedstrijden gekeept om dat te laten zien op een dergelijk niveau, maar zoals jij stelt niet eens bij benadering is ook onzin, hij zit er net iets onder.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:28
En ik vind dat hij er i.i.g. noemenswaardig onder zit, het mooie van meningen.
Vind ik leuk
Emnu +7168
woensdag 12 december 2018 om 18:35
Yup.

Opinions are like arseholes.
We all have one, it’s a matter of how and where you vent it.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 19:28
Nee dat jlopt, maar dat is dan wel een niet al te serieuze mening. De enige reden om op dit moment aan te halen dat cillessen geen wereldtop is, is omdat hij daar te weinig voor speelt. Je kunt niet 5 wedstrijden per jaar spelen en roepen dat iemand wereldtop is. Maar hij laat in de wedstrijden zelf zien gewoon qua kwaliteit mee te kunnen met de absolute top.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 19:33
Vind hem bij het Ned. elftal ook niet altijd even overtuigend en heb ook nooit de potentie in hem gezien die De Gea en Lloris wel hadden, beiden reken ik ze dan ook tot een heel ander kaliber dan Cillessen, misschien dat dat beeld een beetje bijgesteld kan worden als hij eindelijk eens regelmatig gaat keepen in een serieuze competitie, het zou zo langzamerhand wel eens tijd worden voor deze bijna 30-jarige.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 19:37]
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 21:20
Nou als je 5 wedstrijden speelt en zoals vorige week blundert dan ben je dus 20% flop van de wedstrijden is dan toch geen wereldtop
Ik vind wel dat hij in Barcelona een betere keeper is geworden. Om te zeggen dat hij bij de wereldtop hoort keept hij te weinig voor
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 21:25
Dat is dus precies wat ik zeg toch? Dat hij er net onder zit, maar het wellicht zou kunnen zijn als hij 40 wedstrijden per jaar keept.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 17:43
Lloris en De Gea zijn echt goed hoor! Bovendien laten ze het meer dan wekelijks zien en dan ook nog voor een langere periode.

Cillissen heeft gewoon niveau eredivisie plus, net als Zoet. Ze hebben beiden echts wel eens een wedstrijd goed gekeept. Daar is niets mis mee, gewoon een constatering.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 17:47
Whahahaha niveau eredivisie? En toch wil barca hem maar wat graag behouden, omdat ie er elke wedstrijd die die speelt staat!
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 17:55
Lekker op de bank laten zitten bij Barca dan. Heeft Cilissen tenminste nog een functie.
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 17:53
Eens!
Het is eredivisie plus als je bedoeld eredivisie en een paar wedstrijden in de Champions League bedoelt.
Cillissen speelt eigenlijk veel te weinig wedstrijden om hem als doelman nog in overweging te nemen.
Laat hem lekker bij Barcelona op de bank zitten. Maar Koeman moet hem dan ook niet meer oproepen voor het nationale team.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 17:58
Hij is gewoon de beste van Nederland, dus waarom?
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 18:03
Zoals ik al schreef .... omdat hij niet regelmatig wedstrijden keept.

De beste van Nederland wordt beweerd, maar ik ben echt niet overtuigd.

Gewoon lekker banken bij Barca, dat wil Cillissen toch zo graag? Niets mis mee.
Vind ik leuk
Emnu +7168
woensdag 12 december 2018 om 18:41
Cillessen gaf afgelopen seizoen al aan weg te willen maar geen stennis te zullen schoppen.
Enige al dan niet sluimerende belangstelling werd snel in de kiem gesmoord door Barça dat aan de transfersom van €70m vasthield.

Je kan het gebrek aan speeltijd telkens aanhalen maar je vergeet te kijken hoe hij, ondanks dat gebrek aan speeltijd, keer op keer excelleert als t er op aankomt.

Of ga je nu beginnen over dat foutje tegen Duitsland?
Dan heb ik ook alvast n rijtje fouten van welke keeper dan ook voor je.

Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:28
Je bent aan het overdrijven. Ik ga niet, zoals anderen hier, stellen dat cillessen zich mag meten met de toppers ( de gea, lloris, courtois etc.) daarvoor zijn een handvol bekerwedstrijden per seizoen niet genoeg. Maar we kunnen ook overdrijven door cillessen eredivie + te noemen. Dat slaat nergens op. Het is geen toeval mer als je 15 wedstrijden ( interlands meegeteld) per seizoen keept, je ja elke wedstrijd bijna wereldnieuws bent omdat je motm bent. Cillessen zit net wat onder de absolute top en zal moeten verkassen om te bewijzen dat hij wel degelijk bij die top hoort.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:26
De Gea is een geweldige keeper,behoort tot de top van de wereld. Mensen zijn kort can geheugen want volgens mij blunderde Gilissen vorige week nog
Vind ik leuk
RenW +4301
woensdag 12 december 2018 om 18:05
Wat een bemoeizucht van iedereen.
Die jongen heeft het goed naar zijn zin in Barcelona.
En is daar gelukkig met zijn familie. Laat hem lekker doen wat hij zelf wil.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10247
woensdag 12 december 2018 om 18:43
Wat denk je van dordmund dan. Die hebben toch niet zo geweldige keeper ?
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 17:32
Toch heeft hij wel een punt. Cillissen staat in de beste periode van zijn loopbaan (gezien zijn leeftijd) er gewoon naast!

Ik misgun Cillessen niets ... maar dat is wel eeuwig zonde vind ik.

Dan heb je echt geen karakter hoor als deze keuze vrijwillig is.
Vind ik leuk
G.Kopf +5068
woensdag 12 december 2018 om 17:37
Zit daar gewoon voor het geld.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 17:40
Dan is het voor zijn carriere gewoon geen geode keuze. Ook al heeft hij nog zoveel talent, hij hoort gewoon niet thuis onder de lat bij ons nationale elftal.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 17:48
En waarom niet? Omdst ie elke wedstrijd die die kan spelen bij barca goed keept? Hahaha je hebt er kijk op
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 18:06
Ik vind inderdaad dat de (ex-)PM er geen kijk op heeft. Die Cillessen heeft niet genoeg talent, anders zou hij wel iedere week wedstrijden keepen. Kennelijk kan hij dat niet aan.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 18:07]
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 17:38
Ik snap echt niet waarom deze jongen op de reservebank wenst te blijven zitten. Dit is gewoon een erg domme keuze geweest van Cillissen.

Maar goed iederen maakt wel eens een verkeerde keuze. Alleen lijkt het alsof Cillissen erin berust. Erg jammer....
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 17:47
Leer eerst zn naam maar eens goed te typen..
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 17:54
Maar hij heeft wel gelijk ...
Vind ik leuk
torinofc +600
woensdag 12 december 2018 om 17:43
Jasper Cillessen de man zonder carriere
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 17:49
Cillessen de man die zonder carriere meer geld binnenharkt dan jij in 3 levens.
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 18:08
Tja, dat is ook erg leuk om naar te kijken. Daar koop een een kaartje voor .......
Vind ik leuk
Itsese +6242
woensdag 12 december 2018 om 17:45
Ik snap de media wel.. Het is hot natuurlijk.. Maar Zoet maakt dit soort reddingen gewoon ieder weekend. En menig ander keeper ook.. Lekker bij Barca blijven, als 1e keeper bij een mega club zal hij het ieder weekend moeten doen, de stap is te groot, dat zien we telkens, beste keeper van NL niet goed genoeg voor Barca, beste aanvaller, niet goed genoeg voor United, beste middenvelder (2 jaar terug) niet goed genoeg voor Everton, beste verdediger (tussen stap bij Southampton). Zoet wordt de betere keeper, gewoon vanwege de feit dat hij de moeilijke weg kiest!
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 17:45]
Vind ik leuk
Keesmomma +100
woensdag 12 december 2018 om 17:48
Zoet zat er gisteren weer knap naast bij de goal van icardi. Iedere hoge bal is paniek bij jeroentje
Vind ik leuk
Itsese +6242
woensdag 12 december 2018 om 17:50
En zoals gewoonlijk iedere lage bal bij Cillessen.
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 18:19
Cillessen zit er ook wel eens naast, en zeker bij Oranje. Ik houd elke keer mijn hart vast als de bal in de buurt komt van Cillessen. Cillessen heeft nu alweer zijn laatste Champions League wedstrijd gespeeld voor dit seizoen. Wat hij die paar wedstrijden in de Spaanse beker uitspookt interesseert me niet zoveel.
Een wedstrijd van belang is voor Cillessen pas weer weggelgd in seizoen 2019-2020.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:00
Hahahaha zoet iedere week? Zoet heeft PSV heel wat punten gekost in CL. En cillessen staat er altijd voor barca als het moet. En keepen in de eredivisie is natuurlijk minder moeilijk dan in la liga. Als zoet echt goed was had een topclub hem wel gewild, wat wel met cillessen gebeurd is....
Vind ik leuk
Itsese +6242
woensdag 12 december 2018 om 18:02
Komt wel! Alle toppers gaan eerst naar een mindere club toch?
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:06
Niet als je regelmatig nog fouten maakt
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 18:21
Om regelmatig fouten te maken moet je wel spelen.... juist dat ontbreekt eraan bij Jasper
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:24
Ondanks datie niet speelt maaktie belangrijke wedstrijden die die keept geen fouten.. Des te knapper zonder wedstrijdritme
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 18:27
Dat is nu onzin!
Jasper in Oranje maakt namelijk wel grote fouten. Dat ophemelen van deze matige reserve keeper is onbegrijpelijk.
Overigens, ik vind fouten maken niet erg.... is alleen een beetje slecht voor mijn hart.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:28
Noem jij dan eens een wedstrijd van de afgelopen 2 maanden waarin ie blunderde? En dan geen wedstrijd noemen waarin het hele team kut speelde natuurlijk
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 18:30
Okay ... laatste keer dan, om te kunnen blunderen moet je tenminste spelen. Juist dat ontbreekt eraan bij Japer.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:34
Hij maakte toch fouten in oranje? Noem dan eens een wedstrijd op. En hij maakt in ieder geval minder fouten in oranje dan zoet, ookal speelt zoet minder.. Dat zegt dus wel wat. En Jasper speelt niet vaak, maar hij speelt wel. En in al die wedstrijden heeft hij niet geblunderd dus.. Waarom zou hij dan wel blunderen als hij meer speelt en dus meer wedstrijdritme heeft? Lijkt mij datie dan juist beter wordt..
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 18:37
Laat maar. Ik heb geen zin in persoonsverheerlijking van Cillessen. Ik heb ook geen zin in persoonsverheerlijking van Zoet trouwens.

Bottomline: Cillessen keept te weinig om serieus genomen te worden.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:40
Zie je, je hebt gewoon geen antwoordt op m'n argumenten... Cillessen maakt Relatief gezien minder fouten dan zoet, ondanks datie minder wedstrijdritme heeft. Dus als je relatief gezien minder fouten maakt met minder wedstrijdritme dan zoet, hoe serieus moet zoet dan genomen worden
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 18:47
Dit begint wel irritant te worden. Ik heb het niet over Cillessen vs Zoet. Ik zeg nergens dat Zoet beter is.
Cillessen keept gewoon te weinig. Of dat knap is of niet, laat ik me niet over uit.

Succes met het opzetten van de Cillessen fanclub
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:51
Deze discussie gaat over wie de beste keeper van Nederland is, en wie onder de lat bij oranje moet staan. Dus ja, dan lijkt me cillessen vs zoet niet onlogsich
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 19:02
Dan durf ik wel te stellen, itt Leeds United, dat Cillessen niet eens in overweging genomen moet worden bij de selectie van het nationale team.
Ik heb Cillessen tegen Duitsland en voor de beker zien grabbelen. Ik weet genoeg... geen wedstrijdritme. De laatste 4 wedstrijden die ik van Cillessen gezien heb, zie ik 2 grove fouten. Dat is dus in 50% van zijn wedstrijden. Dat kan niet gecompenseerd worden met die goede partij van gisterenavond. Dan is het toch gewoon klaar lijkt me.
Cillessen uit de selectie van Oranje, Bijlow op de bank.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 19:04
Hahaha godzijdank is koeman bondscoach en niet jij. Koeman stelt 'm op, en als je denkt het beter te weten zou k zeggen bel 'm op.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 19:07
Ik zeg Asperger.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 19:23
Tja, als je niks meer weet te zeggen kun je altijd nog dat zeggen😅 en als je zag dat je hem tegen Duitsland zag blunderen heb je je nog nooit verdiept in het keepen.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:31
Vorige week de bekerwedstrijd van Barça gemist?
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:37
Was niet volledig zijn fout. Had 'm misschien klem moeten hebben ofzo, maar duwt 'm naar de zijkant, waarna tot 2x aan toe een speler helemaal vrijloop. Dus de verdediging ging ook niet vrijuit
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:44
Gewoon een blunder en dan kun je dat nu recht praten maar de rest is geschiedenis als hij doet wat hij hoort te doen. En zoals hier al gemeld ook in het nederlands elftal maakt hij fouten
Vind ik leuk
Leeds United +1434
woensdag 12 december 2018 om 18:49
Inderdaad! Lijkt me nogal duidelijk allemaal.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:49
Iedere keeper maakt fouten, maar dat neemt niet weg dat hij alsnog minder fouten maakt dan zoet.
Vind ik leuk
ToniQued +40
woensdag 12 december 2018 om 17:59
Zoet? Beter als cillessen? Ga toch fietsen. Zoet is het niveau van een schildpad vergeleken bij Cillessen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43420
woensdag 12 december 2018 om 18:00
Plaats nog een paar topics hierover zou ik zeggen, en je komt elke keer tot dezelfde conclusie, hij moet vertrekken ;).
Vind ik leuk
Eimersweide +9262
woensdag 12 december 2018 om 18:01
Aldus Leo Oldenburger, op Leo Driessen na de slechtste commentator ooit
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:28
Geen woord gelogen
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:05
En ondanks dat hij geen wedstrijdritme heeft was hij gisteravond de held. Dus nog extra knap..
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
woensdag 12 december 2018 om 19:37
Beste bankzitter van de wereld. Voor een paar euro op te halen.
Vind ik leuk
ajax1973 +2375
woensdag 12 december 2018 om 20:54
als je ergen zo mooi woont naar je zin hebt goed verdiend dan kan je wachten tot er wat komt wat je aanstaat en anders blijf je lekker het is maar een baan hoor
Vind ik leuk
Dj Storm +465