'Topclubs strijden niet alleen om De Jong: Duitse middenvelder kost 80 miljoen'

'Topclubs strijden niet alleen om De Jong: Duitse middenvelder kost 80 miljoen'

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 20:28wo 12-12-2018 om 20:28

Kai Havertz heeft zich in de kijker gespeeld van bijna alle Europese topclubs. Dat meldt BILD. De negentienjarige middenvelder maakt veel indruk bij Bayer Leverkusen.

FC Barcelona is zeer geïnteresseerd in Havertz, maar ook Real Madrid, Manchester City en Paris Saint-Germain zouden de Duits international volgen. Overigens worden bijna al die clubs ook nadrukkelijk in verband gebracht met Ajax-middenvelder Frenkie de Jong, die op vrijwel dezelfde positie uit de voeten kan.

Volgens BILD kan Havertz nog meer opleveren dan de veelbesproken Ajacied. Hij ligt nog tot medio 2022 vast bij Leverkusen, dat mag hopen op een transfersom van liefst tachtig miljoen euro. De Telegraaf meldde onlangs dat PSG voor De Jong 75 miljoen over heeft.

Havertz was dit seizoen in veertien Bundesliga-optredens goed voor vier goals en twee assists. Ook in de Europa League scoorde hij al drie keer en was hij drie keer de aangever.

Plaats een reactie

Snoun +1164
woensdag 12 december 2018 om 20:33
Die gast is 19 (!) en geniet al interesse van zoveel topclubs. Abnormaal.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 12:01]
Vind ik leuk
abraksas +2458
woensdag 12 december 2018 om 20:36
16? hij is in 1999 geboren, 19 jaar dus
Vind ik leuk
Roffel1998 +2663
woensdag 12 december 2018 om 20:36
Draai je beeldscherm om
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 20:39
Dan zou hij 61 zijn en had alleen Bayern nog interesse
Vind ik leuk
Roffel1998 +2663
woensdag 12 december 2018 om 20:42
91 haha
Vind ik leuk
psvfan1913 +7514
woensdag 12 december 2018 om 20:43
Nu doe je Juventus te weinig eer aan.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 23:09
Die opas's van bayern hebben net die jonkies van ajax klem gespeeld, il bedoel maar......
Vind ik leuk
52N6E +1164
woensdag 12 december 2018 om 20:33
Het politieke spel is begonnen. Nooit van gehoord en opeens is tie daar....
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6140
woensdag 12 december 2018 om 21:08
Dat ligt dan toch echt aan jou
Vind ik leuk
sundaymanara +1309
woensdag 12 december 2018 om 20:33
Daarom is 75 miljoen voor de Jong te weinig.
De Jong en De Ligt samen 250 miljoen.
En Peterson van Heracles minimaal 37 miljoen.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
woensdag 12 december 2018 om 20:36
En Bergwijn alleen 150 miljoen. Een scorende spits met net zoveel assists is nu eenmaal het meeste waard
Vind ik leuk
Guust +6391
woensdag 12 december 2018 om 20:45
Die heeft de pech dat hij bij Feyenoord voetbalt, dan gaan ze goedkoop weg helaas.
Vind ik leuk
Skeptic +454
woensdag 12 december 2018 om 22:37
Bergwijn zit nog steeds bij PSV hoor.
Vind ik leuk
semi1946 +312
woensdag 12 december 2018 om 20:34
En daar hebben we Frenkie weerr jaja
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5552
woensdag 12 december 2018 om 20:34
Beter en jonger. Toe maar.
Vind ik leuk
Pec010 +2510
woensdag 12 december 2018 om 20:41
Hij speelt veel aanvallender en op de flank, totaal andere speler dan Frenkie.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 21:18]
Vind ik leuk
Lucky Kes +6837
woensdag 12 december 2018 om 20:55
Daarom ook meer waard
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 21:35
Gaat ook een grote voetballer worden! Spurs meteen toeslaan deze winter! Had eigenlijk al in de zomer gemoeten!
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 21:56
Kai is echt goed,wie is frenkie, die speelt in de micky mousse competitie en Kai in een sterke 💪competite😜
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 23:35
Hij speelt sowieso niet in de mickey mouse competitie. Dus het verbaasd mij niks dat hij meer kost. Los daarvan zou ik voor geen enkele speler uit de eredivisie zoveel geld uitgeven. Maar goed dat is maar mijn mening.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 23:44
zoveel internet betwetertjes 😴😴😴
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 02:03
Je bent vrij om een andere mening te hebben. Vrij land tot nu toe. Ik ga er trouwens vanuit dat de scouts van die grote clubs meer verstand hebben van voetbal dan ik. En ik heb niet alle wedstrijden van Frenkie in hun geheel gezien. Maar o.a. door gisteren en andere wedstrijden die ik wel volledig gezien heb snap ik geen snars van dat bedrag. Maar nogmaals, het is maar een mening.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws