'Als Dolberg, Tadic en Ziyech dat doen, is de kans op rood voor Ramos groot'

'Als Dolberg, Tadic en Ziyech dat doen, is de kans op rood voor Ramos groot'

Gepubliceerd: dinsdag 18 december 2018 om 15:09di 18-12-2018 om 15:09

Spelers van Ajax doen er tijdens de Champions League-clash met Real Madrid verstandig aan om Sergio Ramos uit de tent te lokken. Grote kans dat de captain van de Spanjaarden namelijk gevoelig is voor pesterijtjes. Dat schrijft Henk Spaan. 

'In de grote wedstrijden is Ramos een risicofactor van belang. Spelend tegen Barcelona kreeg hij al vijf keer rood. Ik zeg niet dat ze erop moeten trainen, maar als Dolberg, Tadic, Ziyech en eventueel Neres de persoonlijke duels opzoeken, is de kans op rood voor Ramos relatief groot', aldus Spaan in Het Parool. 

'Trash talk is sterk aan te raden. Tagliafico spreekt Spaans en hij heeft het voorkomen van iemand bij wie je geen onhebbelijkheden zou verwachten. Dus een lichte verwijzing naar een mogelijk beroep van een zus kan zomaar een kopstoot op het borstbeen tot gevolg hebben. En dan is het voor de zoveelste keer douchen geblazen voor het heethoofd.'

Tegen Ramos 'is alles geoorloofd', vindt Spaan. 'Om de zwakte te vinden in de sterke punten van Real Madrid moeten we alle naïviteit overboord gooien.' Ajax en Real ontmoeten elkaar in de achtste finales van het miljardenbal, op 13 februari en 5 maart. 

Lees ook: De Boer: 'Dat is nadelig voor Ajax, want Real Madrid zal daar álles aan doen'

Poll

Maakt Ajax kans tegen Real Madrid?

(24005 stemmen)

Plaats een reactie

NvC +8474
dinsdag 18 december 2018 om 15:12
Normaal vindt ik zulk gedrag niet goed, maar dit is Ramos dus prima 👍
Vind ik leuk
Youri99 +10351
dinsdag 18 december 2018 om 15:36
Inderdaad, Ik vond dit stukje wel mooi gesproken... Tegen de matennaaiende primadonna's van Real Madrid moet je gewoon achterbaks en vol gogme ten strijde trekken. Laat de wereld zien uit welk hout de Madrilenen gesneden zijn en hoe ze met teleurstelling omgaan. Ramos dient af te zwaaien van het grootste toneel met een fluwelen rode kaart en een striemend fluitconcert, niet omdat hij geen geweldige winnaar is, maar omdat hij zo'n slecht verliezer is.
Ik hoop op het einde van een tijdperk, en dat Real weer iets van haar koninklijke glans terug mag krijgen.
Vind ik leuk
chicken +14771
dinsdag 18 december 2018 om 17:14
Nico moet even wat lesjes Spaans geven aan de selectie...puta dit puta dat..
Vind ik leuk
PinPelado +2013
dinsdag 18 december 2018 om 15:38
Wauw, een like voor je selectief gedrag!
Vind ik leuk
NvC +8474
dinsdag 18 december 2018 om 16:44
En jij een voor je comment! 👍
Vind ik leuk
rexxo +11222
dinsdag 18 december 2018 om 16:51
Goed de beelden van Lozano gaan bekijken de komende weken, alhoewel Tadic af en toe ook lekker kan rollen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 17:51
Wat een onzin! Gewoon voetballen zoals we altijd doen. Niet ineens anders gaan gedragen. Wij zijn Ajax!
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5936
dinsdag 18 december 2018 om 19:02
Zeker ook gewoon voetballen maar Ramos zal een VAR toch niet prettig vinden. Dus daar mag je zeker gebruik van maken
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 15:12
Henk Wie?
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 15:27
Henk krol
Vind ik leuk
Jorchie +519
dinsdag 18 december 2018 om 15:56
Henk Wijngaard
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 16:02
Zieke Henkie...
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 16:25
Henk de Steen
Vind ik leuk
sundaymanara +1309
dinsdag 18 december 2018 om 15:12
Hoe laag kun je zinken, Henk 'canard' Spaan.
Vind ik leuk
Sjaakhaak +2933
dinsdag 18 december 2018 om 15:27
Mee eens.. misschien moeten we wat over Henk zijn moeders beroep gaan schrijven hier.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2120
dinsdag 18 december 2018 om 15:59
Hoezo, je een gebroken neus laten meppen, of een arm uit de kom laten draaien door Ramos? Schiet je daar wat mee op?
Vind ik leuk
chicken +14771
dinsdag 18 december 2018 om 17:16
Matennaaiers moet je naaien voordat je zelf genaaid wordt.
Vind ik leuk
HJR +9000
dinsdag 18 december 2018 om 15:12
Lekker sportief Henk Spaan. Als je gewoon zorgt dat je beter speelt dan Ramos heb je dat niet nodig.
Vind ik leuk
#Keizerout +45234
dinsdag 18 december 2018 om 15:14
Ramos mag je best mee fucken. Die verdient het.
Vind ik leuk
zwollie +9380
dinsdag 18 december 2018 om 15:22
We gaan bij Ajax geen lozanootje praktijken toepassen.
Vind ik leuk
MR - +175
dinsdag 18 december 2018 om 17:20
Mooie reactie!
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 17:29
Als je beter speelt dan Ramos gaat die juist van die dingen doen 😂
Juist dan raakt hij geïrriteerd en rost hij je eronderuit...
Vind ik leuk
MOKUM*** +2120
dinsdag 18 december 2018 om 18:01
De Ligt speelt beter dan Ramos, en heeft ook de smerigheden die Ramos hanteert niet nodig.
Vind ik leuk
Lebeast*AZ* +1653
dinsdag 18 december 2018 om 15:12
Gewoon aanpakken die houthakker! Lekker kaarten aannaaien, ze zuster en moeder flink belachelijk maken en hij komt vanzelf uit de tent.. dat zal toch ook een beetje de manier van Ajax moeten zijn om resultaat te halen! En natuurlijk gewoon knap voetbal
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 15:14
Serieus? En daar zal deze winnaar van het WK, EK's en 4 CL's van wakker liggen? Ramos raakt alleen van de kook als Ajax hen van de mat speelt. En dat zie ik niet gebeuren. Maar gelukkig is Henk Spaan heel objectief...
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 15:14
Waar speelt Ramos voor ? Dus wie krijgt er NOOIT rood ?
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 15:18
Nou henk, doe maar gewoon rustig aan hoor...
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 15:18
De subliminale boodschap van de kolomchroniqueur Henk Spaan is het momentum waarop een dubbele beenbreuk van Ramos door onaangepast canaille met gejuich wordt begroet.
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 15:20
Oké
Vind ik leuk
fier&koen +2706
dinsdag 18 december 2018 om 15:51
Deze zin doet me denken aan oud lid van vp die ik al tijden niet gezien heb. Een hoop dure woorden voor deze simpele voetbal site. Kan alleen niet meer op zijn naam komen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45234
dinsdag 18 december 2018 om 18:46
Schlachtenbummler, en volgens mij is hij het ook.
Vind ik leuk
Mari +12405
dinsdag 18 december 2018 om 15:19
Ramos bestudeert zijn tegenstander weken van te voren, zoekt zijn.zwakke plek en speelt hem daarop uit de wedstrijd.
Vraag maar aan Klopp
Vind ik leuk
JoeyC +3963
dinsdag 18 december 2018 om 15:20
En als De Ligt een doorgebroken speler neerlegt is de kans op rood ook groot. In Europa in ieder geval groter dan in de Eredivisie. Of als Tagliafico iemand van Real tegen zijn hoofd trapt...
Vind ik leuk
Koenbres +2012
dinsdag 18 december 2018 om 15:21
Ramos heeft denk ik ervaring genoeg om dit slimmer aan te pakken
Vind ik leuk
fier&koen +2706
dinsdag 18 december 2018 om 15:53
Dat had Zidane toen der tijd toch ook. Je weet het nooit.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 december 2018 om 15:54]
Vind ik leuk
Koenbres +2012
dinsdag 18 december 2018 om 16:36
Ja okee daar heb je een punt
Vind ik leuk
Werner1913 +10554
dinsdag 18 december 2018 om 15:24
Tja. Je kan best een beetje met hem gaan 'fucken'. Maar dan is wellicht de kans groter dat één van die drie met een blessure van het veld afgaat of zelf rood krijgt. Zo'n Ramos heeft iets meer ervaring dan Dolberg of Neres. Kijk dus maar uit...
Vind ik leuk
Mozes24 +682
dinsdag 18 december 2018 om 15:28
Zelfs met 10 man is Real beter😉
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 15:39
*Dan FC Utrecht.
Vind ik leuk
Blac-ca +561
dinsdag 18 december 2018 om 15:34
Dit is dus het denken van mr Spaan alsof Ramos er wakker vsn ligt die gast is gewoon n verdediger en ook nog meedogenloos.
Ben geen fan van mr Ramos maar zulke verdedigers zou ik graag in mn elftal hebben ja.
Vind ik leuk
Kaar +3000
dinsdag 18 december 2018 om 15:37
Ja en als Real met 10 man komt te staan dan gaat uiteraard Ajax een ronde verder....
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 15:38
Als er 1 did het verdient om getreiterd te worden is het Ramos wel.
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 15:39
*die
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
dinsdag 18 december 2018 om 16:48
Je weet dat je je comments kunt aanpassen?
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 17:27
Doet ie bij mij helaas niet
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
dinsdag 18 december 2018 om 17:38
???vaag 😁
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 17:39
Zeker🤔
Vind ik leuk
MiloZandt +2045
dinsdag 18 december 2018 om 15:46
Tuuuurlijk Henk.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2067
dinsdag 18 december 2018 om 15:47
Ramos is een geweldenaar.
Die man kan bijna alles.verdedigen..hard zijn doelpunten maken.
En dan zijn er hier mensen die het met spaan eens zijn.

Sorry hoor maar dan ben je pas een lachertje
Vind ik leuk
The Genius +3791
dinsdag 18 december 2018 om 16:15
"Dus een lichte verwijzing naar een mogelijk beroep van een zus kan zomaar een kopstoot op het borstbeen tot gevolg hebben"..... Echt?! wat een ongelofelijke nare vent als je dit schrijft zeg
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 17:47
Even tussen ons ...... weet jij wat de dochter van Henk Spaan voor beroep heeft? Niks doorvertellen, hoor! Maarre, die dochter doet het ook voor de kost.
Vind ik leuk
El Cazador +8887
dinsdag 18 december 2018 om 16:18
Spaan heeft gewoon gelijk, tegen Real zijn alle intimidatie trucen geoorloofd.
Alles voor de volgende ronde en uiteraard de poen!!
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 17:42
Nog meer poen??? Lekker he?
Vind ik leuk
pietprecies +11692
dinsdag 18 december 2018 om 16:19
Idd gewoon de puta madre die hap. Maak ze maar he le maal ziek.
Vind ik leuk
El Cazador +8887
dinsdag 18 december 2018 om 16:24
Zei Johan Cruijff in zijn eerste jaar bij Barca tegen Real speler; hijo de puta
Vind ik leuk
Bep Slatter +11763
dinsdag 18 december 2018 om 17:21
Dan moet het maar op die manier, ik zie alleen die kopstoot op het borstbeen niet voor me of doet hij dat zittend op zijn knieën?
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
dinsdag 18 december 2018 om 16:19
Als Ajax zich kansloos voelt dan kunnen ze beter gaan stoppen. Het gaat niet om de sterren want die heeft Real meer dan zat maar hoe goed loopt het elftal en Ajax heeft laten zien dat ze op hoog niveau meekunnen.
Vind ik leuk
YC93 +831
dinsdag 18 december 2018 om 16:32
Dolberg kan niet eens praten, hoe moet hij dan Ramos uit de tent lokken?

Zou ik zelf voor huntelaar kiezen, die heeft daar ook een goede bijpassende rattenkop voor
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
dinsdag 18 december 2018 om 16:46
Tuurlijk hanky panky...vervolgens met gebroken ribben of een rotte knie naar de kant gaan. Dwaas.
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 17:00
Armzalig zoiets,
Lekker potje voetballen en de zus van je tegenstander voor weet ik wat uitmaken,
Waar gaat dat heen........
En dat zegt die varkenskop van n spaan
Vind ik leuk
AjaxRio81 +404
dinsdag 18 december 2018 om 17:12
Wat een kutstukje. Precies in de stijl van Spaan (ben geen fan). Ramos heeft enorm veel prijzen gewonnen en is erg gelouterd in het spelen van grote wedstrijden. Apart dat Spaan daar volledig aan voorbij gaat.
Vind ik leuk
MR - +175
dinsdag 18 december 2018 om 17:13
Fair play!
"Pesterijtjes", reactie uitlokken... Gewoon voetballen!

(En mocht Ramos zich misdragen, dan grijpt de scheidsrechter wel in. Plus: Dit is de eerste CL-wedstrijd(ronde) met de VAR!

[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 december 2018 om 17:33]
Vind ik leuk
Bep Slatter +11763
dinsdag 18 december 2018 om 17:19
Helaas heeft hij nog gelijk ook, je moet daar wel in mee gaan.
Vind ik leuk
MR - +175
dinsdag 18 december 2018 om 17:34
"Moet" nooit. Altijd na blijven denken.
En je hebt straks de VAR!
Dan zou het "vanzelf" goed moeten komen. Hopelijk werkt het een beetje. VAR mag ingrijpen als er een rode kaart moet komen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 december 2018 om 17:38]
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 17:40
Triest, Henk Spaan echt triest. Lozano wordt er om veroordeeld door iedereen.(en terecht) Henk Spaan loopt het te promoten. Matennaaierij met voorbedachte rade.
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 17:44
Ik zie ijskonijn dolberg al provoceren 😂
Vind ik leuk
Sassefras +873
dinsdag 18 december 2018 om 20:44
Zal wel veel indruk maken 🙃
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 december 2018 om 20:44]
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 17:48
Wat een opruiend gebeuren van die Spaan.Sportiviteit is bij hem ook verdwenen.
Vind ik leuk
torinofc +600
dinsdag 18 december 2018 om 18:11
Dolberg zal op de bank zitten dus die doet helemaal niets
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 18:48
Wat een sukkel die Spaan!
Vind ik leuk
Marco S +6604
dinsdag 18 december 2018 om 19:08
Ik houd niet van pesten, gekke henkie.. speel ze gewoon suf
Vind ik leuk
Mario 1 +2305
dinsdag 18 december 2018 om 20:02
Spaan waar gaat dit over?
Dacht je dat met normaal doen niet gewonnen kan worden. En met die idioterie riskeer je zelf kaarten.
Vind ik leuk
Sassefras +873
dinsdag 18 december 2018 om 20:43
Tip: noem iemand zijn zus een hoer. Chique hoor Spaan om te promoten om maar weer eens een vrouw voor hoer uit te maken. Sorry hoor, maar ik vind het te belachelijk voor woorden om je zo in een krant te uiten.
Vind ik leuk
Napolitanos +9699
dinsdag 18 december 2018 om 20:51
Wie is spaan ? Denk dat Ramos wakker ligt van deze jongetjes. Als hij überhaupt al ooit van ze gehoord heeft 😂
Vind ik leuk
DeNeutrale +209
dinsdag 18 december 2018 om 22:15
Henk Spaan moet zich opsluiten in een bejaardenhuis. Hoe vaak hebben we gezien dat Ramos geen rood krijgt in de CL, terwijl daar aanleiding voor was. De overtreding tegen Salah had rood moeten opleveren voor Ramos. Dolberg, Ziyech en Tadic hebben geen status in de CL, dus Spaan moet niet op een rode kaart voor Ramos rekenen
Vind ik leuk
Gerro +8850
dinsdag 18 december 2018 om 23:14
Tegen Ramos is alles geoorloofd want dat is allerminst een lieverdje en matennaaier eerste klas. Maar nog mooier is dat je gewoon voetballend de strijd weer te winnen.
Vind ik leuk
John M. +5136
woensdag 19 december 2018 om 00:50
Henk Spaan vergeet er bij te vermelden dat de speler die Ramos uitlokt wel eens in het plaatselijke ziekenhuis kan landen. Het is dus afwegen, rood of ziekenhuis.
Vind ik leuk
Mario 1 +2305
woensdag 19 december 2018 om 08:22
Waarom publiceren ze zo'n bericht ?
Dit is opruiing, en aanzetten tot agressie..!!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws