Update: 'Bayern verhoogt bod op Engels talent opnieuw en wil 39 miljoen betalen'

Update: 'Bayern verhoogt bod op Engels talent opnieuw en wil 39 miljoen betalen'

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 13:39di 08-01-2019 om 13:39

Laatste update: dinsdag 8 januari 2019 om 13:41di 08-01-2019 om 13:41

Chelsea heeft een tweede bod van ruim 22 miljoen euro van Bayern München op Callum Hudsun-Odoi afgewezen. Dat meldt Sky Sports in Engeland.

Bayern zit al een tijdje achter het Engelse talent (18) aan, maar de onderhandelingen verlopen bijzonder moeizaam. Chelsea heeft aan de Duitse grootmacht laten weten dat Hudson-Odoi rond de veertig miljoen euro op moet brengen. Dat is bijna het dubbele van wat Bayern geboden heeft. Der Rekordmeister bood in eerste instantie vijftien miljoen, waarna ook het tweede bod van 22 miljoen is afgewezen.

Het lijkt onwaarschijnlijk dat Bayern bereid is om aan de vraagprijs van Chelsea te voldoen en er achttien miljoen bovenop wil gooien. The Blues zullen dus flink wat water bij de wijn moeten doen, of Bayern moet overstag gaan. Zeker is wel dat Hudson-Odoi het grote doelwit is voor Bayern deze transferwinter, schrijft Sky Sports.

Naast Bayern zijn ook RB Leipzig en Borussia Dortmund in Hudson-Odoi geïnteresseerd. De achttienjarige aanvaller speelt al sinds zijn zevende in de jeugdopleiding van Chelsea. Zijn contract loopt tot de zomer van 2020. 

Update 03/01, 14:01: Volgens Sky Sports heeft Bayern München een derde bod uitgebracht op Callum Hudson-Odoi van Chelsea. Der Rekordmeister zou bereid zijn meer dan 30 miljoen pond (ruim 33 miljoen euro) neer te tellen voor het Engelse talent. Het tweede bod van 22 miljoen euro werd eerder afgwezen. Het is de vraag of het derde bod wel genoeg is: Chelsea wil rond de veertig miljoen euro vangen.

Update 08/01, 13:39: Bayern München blijft hopen op de komst van Callum Hudson-Odoi. De Duitse recordkampioen heeft het bod op het Engelse talent opnieuw verhoogd, zo meldt Sky Sports. De Duitsers zijn bereid om 35 miljoen pond (39 miljoen euro) neer te tellen voor Hudson-Odoi. 

Lees ook: 'Bayern München concurreert met RB Leipzig om aanvaller van Chelsea'

Lees ook: 'Bayern heeft serieuze plannen en legt tweede bod neer voor Chelsea-talent'

Plaats een reactie

Ale +5836
maandag 31 december 2018 om 19:49
Chelsea is gek en k.. club
Vind ik leuk
buddha +10893
maandag 31 december 2018 om 19:52
de hele voetbalwereld is gek !!!!!!
Vind ik leuk
Castromann +9032
dinsdag 1 januari 2019 om 09:40
Dit bedrag wat Chelsea vraagt voor een jeugdspelertje gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Maar wat nog erger is...is dat Bayern al dik 20milj wil betalen voor n speler die zich nog moet bewijzen.....
Vind ik leuk
Pimman +10369
donderdag 3 januari 2019 om 14:15
Die Engels is toch van Roda??. Hij is wél goed hoor ;)
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 14:43
En dan PSV'ers voor gek uitmaken als we mogelijkheden zien om meer dan 35Miljoen voor Lozano te vragen. De prestaties van Lozano steken ver boven de prille carriere van deze gast uit. Dat bedoel ik dus met de vergelijking op de markt. Lozano is in mijn optiek (als dit de norm is) veel meer waard.
Vind ik leuk
hollister +755
donderdag 3 januari 2019 om 21:37
lozano totaal geen 35 miljoen waard... bovendien past hij bij 85% van de topclubs niet... hij komt alleen tot zijn recht in een counterploeg en niet in een ploeg die dominant speelt
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 09:59
Jouw norm vind ik niet interessant. Ik lees dit artikel en zie dat Bayern de 30 miljoen passeert voor een jong talent die nog nauwelijks iets heeft bewezen. Zet dit af met de toernooien en statistieken van Lozano, dan is het gewoon niet logisch dat hij geeneens 35 miljoen waard zou zijn. En dan moet je niet vanuit je emotie beoordelen, maar puur kijkend naar de huidige bewegingen in de markt. Dan is dit niet te verklaren.
Vind ik leuk
hollister +755
vrijdag 4 januari 2019 om 17:34
LOL.. Jij snapt de voetbalwereld niet.. jij denkt dat een Lozano gewoon 40 a 50 miljoen oplevert alsof het met Monopoly geld betaald kan worden.. zelfs Brands gaf onlangs aan dat Lozano dat nooit gaat opleveren
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 22:12
Heel sterk argument. Hahaha
Vind ik leuk
YC93 +858
dinsdag 8 januari 2019 om 15:30
De vergelijking met Lozano gaat zeker niet op. Lozano heeft een redelijk wk gespeeld, maar verder is hij in de champions league nagenoeg onzichtbaar en prestaties in de eredivisie moet je al helemaal in perspectief stellen.

Tel daarbij dat Lozano 23 is, en deze jongen 18(!). Dus veel meer rek zit er nog in, kan uiteraard ook negatief uitpakken. Alsnog lijkt het me niet dat Lozano daarom veel meer waard is, zeker omdat Hudson-odoi echt een heel groot talent is
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 15:31]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:48
Dat brengt de Ligt oom niet op hoor,komt tekort
Vind ik leuk
Argentario +645
maandag 31 december 2018 om 20:43
Waarom is Chelsea gek dan?
Vind ik leuk
2cents +61664
maandag 31 december 2018 om 19:52
“Dat is bijna de helft van wat Bayern geboden heeft.”

Overbieden wordt niet geaccepteerd door Chelsea. 🤣
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 20:07
Zag ik ook.
Scherp tot het einde, 2 cents. 👍🏻
Een gezond 2019. 🍀
Vind ik leuk
2cents +61664
maandag 31 december 2018 om 20:08
Jij ook alle goeds voor 2019!

Op een sportief jaar! 🥂
[Reactie gewijzigd op maandag 31 december 2018 om 20:09]
Vind ik leuk
Pancev +1103
maandag 31 december 2018 om 19:54
Die zijn van Tante Lotje getikt on zoveel te vragen... Een club die bar slecht met hun talent omgaat.
Vind ik leuk
Argentario +645
maandag 31 december 2018 om 20:44
Ja 70mil voor de ligt of die Frankie dat is lekker ..
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 19:58
?????????????????????????????

Chelsea heeft aan de Duitse grootmacht laten weten dat Hudson-Odoi rond de veertig miljoen euro op moet brengen. Dat is bijna de helft van wat Bayern geboden heeft. Der Rekordmeisterbood in eerste instantie vijftien miljoen, waarna ook het tweede bod van 22 miljoen is afgewezen.
[Reactie gewijzigd op maandag 31 december 2018 om 19:58]
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 20:01
Deze jongen speelt amper bij Chelsea. Wel goede speler, maar 40 miljoen voor een bankzitter?
[Reactie gewijzigd op maandag 31 december 2018 om 20:01]
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 20:07
In dit geval betaal je vooral voor zijn potentie, hij is pas net 18 en het is terecht dat hij wordt gezien als een van de grootste talenten die hun academy de afgelopen jaren heeft voortgebracht, zo niet van Engeland, maar dat moet er dus ook nog uitkomen (zoals dat er nu uitkomt bij Sancho van Dortmund) en 40 miljoen gaan ze er inderdaad nooit voor krijgen, zo'n 20 miljoen pond lijkt me eigenlijk wel fair.
[Reactie gewijzigd op maandag 31 december 2018 om 20:09]
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 20:08
Dat is idd wel weer zo. Is ook een goede speler, maar speelt niet echt veel. Zou eigenlijk gewoon meer moeten spelen vind ik zo'n groot talent.
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 20:11
Maar ja, Sarri is ook aangesteld om wedstrijden te winnen en hoewel hij een zeer groot talent is, is het niet onlogisch dat hij amper mee doet in de competitie als je spelers als Hazard, Willian en Pedro hebt.. In de Europa League heeft hij al wel de nodige minuten gemaakt en iemand die net 18 is, kan ook niet veel meer verwachten bij Chelsea.
[Reactie gewijzigd op maandag 31 december 2018 om 20:28]
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 20:13
Idd en ik vond hem ook erg goed spelen in de EL. Is denk ik niet veel minder als Willian en Pedro. Hoeft helemaal niet altijd te spelen in de PL, maar wel vaker mag wel.
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 20:16
Was ook wel tegen vrij matige tegenstanders, het is natuurlijk wel zo dat Sarri hem van heel dichtbij meemaakt en ook aangeeft dat hij zich op een aantal vlakken nog sterk moet verbeteren, het is wel heel makkelijk om te roepen om jonge spelers als je zelf geen verantwoordelijkheid draagt en ze maar af en toe van een afstand meemaakt.
[Reactie gewijzigd op maandag 31 december 2018 om 20:17]
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 00:34
Daar heb je idd een punt!
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 01:56
:)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 1 januari 2019 om 10:52]
Vind ik leuk
Tsubamba +3034
donderdag 3 januari 2019 om 14:41
Sara_North_London heeft vrijwel altijd wel een goed punt valt mij op
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 14:45
Dat is ook zeker waar!
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 04:53
Heeft nog een contract voor 1.5 jaar
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 09:28
Daarom is het ook zaak dat ze voorkomen dat hij niet binnen afzienbare tijd gratis de deur uitloopt.
Vind ik leuk
mcmodd +26992
dinsdag 1 januari 2019 om 13:50
Het is sowieso link om potentie zo hoog te waarderen. Het risico zit erin dat ook jeugdspelers tot de peperdure carroussel gan behoren, waardoor zelfs voor grote clubs straks spelers niet meer te betalen zijn. Om over Nederlandse clubs maar te zwijgen. Misschien dat er vaste prijzen moeten komen voor spelers die nog tot de jeugd behoren, een staffel, gekoppeld aan het aantal wedstrijden in het eerste van een club, zou wellicht voorkeur verdienen.
Vind ik leuk
AlecBlc +1633
maandag 31 december 2018 om 20:08
Slaat ook nergens op, het is alleen dat Chelsea financieel zo sterk is, dat ze hun talent niet te hoeven laten gaan. Dan krijg je van dit soort absurde bedragen voor een jongen die misschien nooit in Chelsea 1 gaat spelen.
Vind ik leuk
Argentario +645
maandag 31 december 2018 om 20:46
70miljoen voor iemand die in de eredivisie tegen de graafschap ADO Zwolle Heracles Groningen Heerenveen Excelsior Fortuna Emmen speelt dat is logisch
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 00:33
En in de CL tegen Bayern en met NL tegen Frankrijk en Duitsland...
Vind ik leuk
Argentario +645
dinsdag 1 januari 2019 om 05:24
Nou nou nou geweldig ...
Vind ik leuk
Benniewies +5387
maandag 31 december 2018 om 20:14
Duitse grootmacht laten weten dat Hudson-Odoi rond de veertig miljoen euro op moet brengen. Dat is bijna de helft van wat Bayern geboden heeft..... Uuuh de helft van 22 is 11 bij mij.... ... Als 40 de helft is.... Tijd voor de borrel VP
Vind ik leuk
Romarioo +703
maandag 31 december 2018 om 20:50
Het is een veiling geworden, Chelsea heeft niks te verliezen jongen is nog 18 of weg voor een goed prijs of hij blijft en zien we wat ervan komt, plus een jongen van eigen jeugd heeft niet veel gekost
Niet geschoten is altijd mis, ik begrijp Chelsea wel gezien de bedragen die je allemaal hoort
Vind ik leuk
maandag 31 december 2018 om 21:17
=Vind Naakt---Dames in jouw buurt hier op: My.Su/Girls
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 02:16
Waren de bubbels lekker?
40 miljoen de helft van het bod van Bayern van 22 mio.
Vind ik leuk
John M. +5149
dinsdag 1 januari 2019 om 02:47
Iets klopt niet in de text. Volgens mij verlangt Chelsea bijna het dubbele van wat Bayern biedt en niet de helft.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3704
dinsdag 1 januari 2019 om 10:39
Ik wou 30 miljoen maar ja ook niet gewonnen 😂
Vind ik leuk
Dj Storm +405
dinsdag 1 januari 2019 om 12:09
Tja. Laten ze eerst een jonge speler Beetje op de bank smoren.
, en ontnemen hem dan de kans zich elders te ontwikkelen. Dus voor Bayern zaak, de volgende keer als Chelsea iets wil ook geen samenwerking te verlenrn
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 12:24
hou toch op omgggg
Vind ik leuk
Rodajc +18661
donderdag 3 januari 2019 om 15:21
Verdomme ik las de titel van de laatste update, alleen het laatste woord gemist. Jammer.
Vind ik leuk
2cents +61664
dinsdag 8 januari 2019 om 13:44
Heeft Bayern niet ooit iets gezegd over krankzinnige bedragen die de markt verpesten en waar zij nooit aan mee zouden doen?

Net voordat ze die Portugese bankzitter kochten voor een megabedrag.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 13:58
Als Bayern echt bereid is om zoveel te betalen voor zo'n jonge jongen willen ze hem wel heel graag hebben. Normaal geeft Bayern niet zoveel uit aan een talent.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws