Bosz haalt oude bekende op bij Heerenveen: 'We gunnen Terry deze kans'

Bosz haalt oude bekende op bij Heerenveen: 'We gunnen Terry deze kans'

Gepubliceerd: donderdag 3 januari 2019 om 14:59do 03-01-2019 om 14:59

Laatste update: donderdag 3 januari 2019 om 15:06do 03-01-2019 om 15:06

Peter Bosz heeft zijn technische staf versterkt door te shoppen in Friesland. Terry Peters maakt de overstap van sc Heerenveen naar Bayern Leverkusen.

Dat meldt sc Heerenveen via de officiële kanalen. Peters was bij de Friezen sinds april 2017 werkzaam als performance manager. Eerder werkte hij in Arnhem al samen met Bosz, die tussen 2013 en 2016 hoofdtrainer was van Vitesse. Bosz werd vlak voor de kerst gepresenteerd als nieuwe trainer van de Bundesliga-club.

Heerenveen heeft het vertrek van Peters opgevangen door Sam Feringa vanuit de jeugdopleiding door te laten stromen. "Als club hebben we het beleid om jonge mensen de kans te geven en zich door te laten ontwikkelen. We gunnen Terry daarom deze kans", laat technisch manager Gerry Hamstra weten op de website van de Friezen. "Dit ook omdat we de oplossing intern in huis hebben. Met Sam Feringa bewaken we deze filosofie en hebben we een goede opvolger gevonden die zijn werkzaamheden voortzet."

Plaats een reactie

tollie +885
donderdag 3 januari 2019 om 15:23
Weer 1 minder op de loonlijst..
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 15:25
Ruilen voor John Terry.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 15:26
Terry Venables
Vind ik leuk
stratumseind +195341
donderdag 3 januari 2019 om 15:30
performance manager..............

Daar hebben ze Bosz zelf toch voor gehaald.
Vind ik leuk
Hupfean +5322
donderdag 3 januari 2019 om 16:15
T is ongeveer hetzelfde als circus acrobaat.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 15:32
Was ik de enige die bij het zien van die titel dacht dat Bayer Leverkusen John Terry ging halen? Ik dacht is die niet al een beetje oud. Blijkt het over een of andere performance manager te gaan. Slim van VP!

Laat maar ik zie nu dat er eerst staat oude bekende en Bosz heeft nooit met John Terry gewerkt, dus laat maar.
[Reactie gewijzigd op donderdag 3 januari 2019 om 15:33]
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:39
Als John Terry bij Heerenveen had gezeten was de verdediging iets beter geweest als nu....
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:40
Dat sws!

Oh ik snap het al, maar vlgm stond er in eerste instantie geen Heerenveen in de titel, maar kan ook aan mij liggen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 3 januari 2019 om 17:40]
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:41
Maar het salaris zou een klein probleem geweest zijn... 😁
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:43
Haha daar ben ik ook bang voor.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:45
Grijns klein detail, vond de link met Heerenveen net zo leuk
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:50
Van de titels kun je hier niet op aan, terwijl je een reactie plaatst is die al 3 keer gewijzigd.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 18:41
Dan nu
Vind ik leuk
heur es +880
donderdag 3 januari 2019 om 15:49
Mis je niks aan, tevens niet goed genoeg anders laat je hem niet gaan!

Vind ik leuk
El Cazador +8938
donderdag 3 januari 2019 om 16:41
Wij bij VP wensen Terry Peters veel succes in zijn verdere loopbaan bij Bayer 04 Leverkussen.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:35
Succes bij Leverkussen Terry
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 23:49
Performance manager bij Heerenveen?
Dan heeft giga slecht werk geleverd, want de performance van Heerenveen is het hele seizoen al zwaar klote.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws