Update: ADO Den Haag doet Groenendijk aanbieding: 'Intentie is om eruit te komen'

Update: ADO Den Haag doet Groenendijk aanbieding: 'Intentie is om eruit te komen'

Gepubliceerd: vrijdag 8 februari 2019 om 12:30vr 08-02-2019 om 12:30

Laatste update: vrijdag 8 februari 2019 om 12:32vr 08-02-2019 om 12:32

ADO Den Haag en Fons Groenendijk zijn met elkaar in gesprek over een langere samenwerking. De huidige verbintenis van de trainer loopt tot het eind van het huidige seizoen.

Volgens Voetbal International zullen de partijen 'op korte termijn' voor een tweede keer met elkaar om de tafel gaan zitten. "We hebben een paar weken geleden voor het eerst met elkaar gezeten, dat was een positief gesprek", aldus Groenendijk tegenover VI.

Groenendijk staat niet onwelwillend tegenover een langer verblijf in Den Haag. "Er zijn wel wat dingen die ik graag verbeterd wil zien, dan heb je het bijvoorbeeld over de randvoorwaarden om spelers beter te maken en de mogelijkheid om de selectie volgend jaar van vers bloed te voorzien", zo legt hij uit. "Maar ik heb het over het algemeen goed naar mijn zin hier, ik werk met veel plezier samen met mijn staf en spelers."

Groenendijk ging halverwege het seizoen 2016-2017 aan de slag bij ADO en is zodoende bezig aan zijn derde seizoen als eindverantwoordelijke in Den Haag. ADO staat halverwege de competitie op een elfde plek.

Update 08/02, 12:30 uur: ADO Den Haag heeft Fons Groenendijk een aanbieding gedaan. De huidige verbintenis van de trainer loopt komende zomer af. Club en trainer voerden al een oriënterend gesprek. De kans dat Groenendijk in Den Haag blijft, is aanwezig. "Die kans is groter geworden, want ik heb een aanbieding ontvangen. De intentie is om eruit te komen", stelt de oefenmeester tijdens de persconferentie. De trainer heeft aangegeven binnenkort opnieuw in gesprek te gaan met de clubleiding.

Poll

Moet ADO Den Haag langer doorgaan met Groenendijk?

(1005 stemmen)

Plaats een reactie

Smithsonian +41016
vrijdag 4 januari 2019 om 15:25
Doet het prima daar met de middelen die hij tot zijn beschikking heeft. Gewoon verlengen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
vrijdag 4 januari 2019 om 15:33
Ik vind alleen zijn wisselbeleid een stuk minder. Dat vind ik zelf een puntje. Ik zou als Den Haag zijnde zeggen als je bij de eerste 10 eindigt we dan verlengen. We hebben de tiende begroting in de eredivisie dus minimaal moet je 10e worden. Je moet ergens naar streven.
Vind ik leuk
Tsubamba +2493
vrijdag 4 januari 2019 om 15:42
Vooral El Khayati doet het erg goed...
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
vrijdag 4 januari 2019 om 16:37
Dat komt door de rest, alles is om hem heen gebouwd.
Vind ik leuk
Tsubamba +2493
vrijdag 4 januari 2019 om 16:39
Dus komt het door El Khayati lol
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
vrijdag 4 januari 2019 om 16:41
Nee, want hij kan het niet alleen. De rest van het team werkt zich uit de naad zodat hij belangrijk kan zijn. Alle credits naar het team.
Vind ik leuk
Tsubamba +2493
vrijdag 4 januari 2019 om 16:43
Nee maar dat zeg ik ook niet, ik snap wel wat je bedoelt en ben het er ook wel mee eens hoor. Ik bedoelde meer dat het komt dat ADO zo'n goeie speler in de ploeg heeft, maar daarin verdient het team eromheen ook zeker de complimenten
Vind ik leuk
Enw02 +584
vrijdag 8 februari 2019 om 14:32
En door de trainer lijkt mij
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 15:26
Prima coach voor ADO, gewoon verlengen.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
vrijdag 4 januari 2019 om 15:28
Wel tijd voor een andere mat en dat geldt ook voor de kappers daar.

Gewoon kappah nah.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
vrijdag 4 januari 2019 om 15:36
Die moet er ook komen, alleen zijn er wat facilitaire problemen omdat Jong ADO en de vrouwen ook in het stadion spelen. Dat kan een echte grasmat niet aan.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
vrijdag 4 januari 2019 om 15:43
ADO heeft toch wel bijvelden waar jong en de vrouwen op kunnen spelen?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 15:43]
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
vrijdag 4 januari 2019 om 16:38
Nee, daar speelt de hele jeugd. Er is geen ruimte meer en er is geen rekening mee gehouden. De gemeente wou ons zo snel mogelijk het Zuiderpark uit hebben.
Vind ik leuk
El Cazador +8600
vrijdag 8 februari 2019 om 13:09
De gemeente wilden jullie zo snel mogelijk
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
vrijdag 8 februari 2019 om 13:48
Lozen, met pek en veren de stad uit!
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 15:29
Doet het niet slecht met ADO, alleen de oor wassing tegen PSV en de wedstrijd tegen Ajax waren bedroevend. Al heeft dat natuurlijk ook wel met het behoorlijke kwaliteitsverschil te maken.
Vind ik leuk
Fcdhfc +83
vrijdag 4 januari 2019 om 17:49
Je kan ook zeggen dat die 2 clubs veel en veel beter zijn dan de rest van de eredivisie
De oorwassing tegen PSV is een beetje een vertekend beeld in de 75 min was het nog 3-0
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6148
vrijdag 4 januari 2019 om 15:29
Praten kan altijd
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
vrijdag 4 januari 2019 om 15:29
Ik zou dit aan het eind van het seizoen evalueren. Dit is niet het moment.
Vind ik leuk
Enw02 +584
vrijdag 8 februari 2019 om 14:33
Hahahahahah
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
vrijdag 4 januari 2019 om 15:30
Fons doet het prima daar meer dan logisch dat ze verlengen.
Vind ik leuk
El Cazador +8600
vrijdag 4 januari 2019 om 15:32
Eis een van Fons; eerst die kunstsprieten eruit!!!
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
vrijdag 8 februari 2019 om 12:38
Heb je het nieuws gemist? Ze zijn bezig.
Vind ik leuk
El Cazador +8600
vrijdag 8 februari 2019 om 12:45
Tja, een maand later reactie waarin er veel veranderd is!!!!
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
vrijdag 8 februari 2019 om 12:50
Je kan toch niet in een lopend seizoen alles veranderen man. Het moet vanaf volgend seizoen zijn.
Vind ik leuk
El Cazador +8600
vrijdag 8 februari 2019 om 12:53
Heeft die Wang chinees visie dan??
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
vrijdag 8 februari 2019 om 12:57
Hij laat alles over aan de club, is alleen nog op de achtergrond te vinden. Achter gesloten deuren vind misschien het een en ander plaats.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 12:58]
Vind ik leuk
El Cazador +8600
vrijdag 8 februari 2019 om 12:59
Het zal mij benieuwen!! Heeft Fons al bij getekend dan??
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
vrijdag 8 februari 2019 om 13:00
Kijk eens in welk artikel je reageert.


We staan er beter voor dan ooit.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 13:00]
Vind ik leuk
El Cazador +8600
vrijdag 8 februari 2019 om 13:04
Is een intentie een handtekening tegenwoordig???
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
zaterdag 9 februari 2019 om 11:59
Je moet eerst beide de intentie hebben anders valt er straks weinig te tekenen.
Vind ik leuk
elmagico070 +23752
vrijdag 8 februari 2019 om 13:47
Wat is er veranderd in die maand dan?
Vind ik leuk
Donnygo +3959
vrijdag 4 januari 2019 om 17:13
Doet het goed, beter dan verwacht bij zijn aanstelling. Ligt er puur aan wat die voorwaarden zijn en hoe haalbaar is het Den Haag zal wel creatief moeten zijn financieel om niet een te groot risico te nemen nu ze alles op een rij hebben gekregen dat zou echt zonde zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 20:36
Goeie trainer voor ado
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
vrijdag 8 februari 2019 om 12:37
Ik weet 't niet, hij maakt toch ook soms wel erg vreemde keuzes.
Vind ik leuk
Ikkuh +1073
vrijdag 8 februari 2019 om 13:01
Alsjeblieft niet zeg, ik heb geen zin in weer jarenlang in dat angstig antivoetbal van Fons
Vind ik leuk
Smithsonian +41016
vrijdag 8 februari 2019 om 13:10
Prima toch, ado is zijn plafond niets mis mee.
Vind ik leuk
FCHeineken +874
vrijdag 8 februari 2019 om 14:27
Fons heeft wat kleine verbeterpuntjes (vooral zn wisselbeleid zo af en toe), maar is verder een prima coach voor onze Haagse FC.
1e (half) jaar vanaf de 18e plaats naar redelijk simpel handhaven gespeeld en vorig jaar de EL PlayOffs bereikt.
Dit jaar gaat het wat stroever, maar het seizoen is nog niet voorbij....
Vind ik leuk
Enw02 +584
vrijdag 8 februari 2019 om 14:31
Hahaha slaat nergens op. Sinds hij het overgenomen heeft is er rust binnen de selectie. Het is een prima vent die de club goed vertegenwoordigd. En of die nou 10e of 11e wordt, wat maakt het uit. Sinds zijn aanstelling is alles alleen maar beter geworden. Komt ook nog eens langs bij de supporters.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 20:53
Prima coach voor ADO lekker doorgaan.
Uiteraard tot nu toe wat minder maar zijn een goede spits en back kwijtgeraakt.
Wat er voor terug is gekomen is duidelijk minder van kwaliteit .

Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:16
Natuurlijk moet meneer Groenendijk blijven bij FC DEN HAAG hij doet het niet onaardig, speelt alleen soms angstvoetbal en wisselvallig . Het ligt echter geheel aan meneer Groenendijk of hij blijft of niet .Hetzelfde geldt voor meneer El Khayati wanneer die blijft komt het wel goed met FC DEN HAAG.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws