Update: NEC bevestigt komst Druijf: 'Buitenkans die we niet konden laten lopen'

Update: NEC bevestigt komst Druijf: 'Buitenkans die we niet konden laten lopen'

Gepubliceerd: vrijdag 4 januari 2019 om 20:58vr 04-01-2019 om 20:58

Laatste update: vrijdag 4 januari 2019 om 22:38vr 04-01-2019 om 22:38

Ferdy Druijf maakt het seizoen af bij NEC. De goaltjesdief wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van AZ.

Dat meldt het Noordhollands Dagblad. Met het aantrekken van Druijf troeft NEC meerdere clubs af. Onder meer SC Cambuur en FC Twente hadden interesse in de diensten van Druijff, die een uitstekende ontwikkeling doormaakt bij Jong AZ.

De twintigjarige spits kwam bij Jong AZ in zestien competitiewedstrijden al tot veertien doelpunten en één assist. Dat is indrukwekkend, zeker als je bedenkt dat Jong AZ de hekkensluiter is van de Keuken Kampioen Divisie. Ondanks zijn indrukwekkende prestaties heeft Druijf geen uitzicht op speeltijd in het eerste elftal.

Met het aantrekken van Druijf speelt NEC in op het aanstaande vertrek van Sven Braken. Hij stapte woensdag niet op het vliegtuig met zijn ploeggenoten van NEC richting het trainingskamp in Málaga. "Vanwege de concrete interesse van meerdere clubs hebben we besloten om Sven niet mee te nemen op trainingskamp", lichtte Van Schaik toe.

Update 20:58 uur: Ferdy Druijf maakt het seizoen af bij NEC, zo hebben de Nijmegenaren bevestigd via de officiële kanalen. "Met Ferdy verzekeren we ons van de diensten van een spits die past bij het NEC dat wij voor ogen hebben", aldus algemeen directeur Wilco van Schaik op de website van NEC. "Ferdy is een energieke speler die een enorme drive en werklust koppelt aan zijn doelgerichtheid, dat zijn eigenschappen die passen bij een spits die we graag zien in de Goffert", vervolgt hij.

"De komst van Ferdy is voor ons een buitenkans die we niet konden laten lopen en met zijn komst voorzien we onze aanvalslinie van kwaliteiten welke we nog niet hadden", aldus Van Schaik.

Poll

Is Druijf een versterking voor NEC?

(1155 stemmen)

Plaats een reactie

fcdb 67 +2742
vrijdag 4 januari 2019 om 19:26
Geweldig nieuws voor de NEC-ers!! Gefeliciteerd
Vind ik leuk
badeend. +1569
vrijdag 4 januari 2019 om 19:27
Lijkt me niet zo geweldig aangezien hun beste speler dus naar jullie gaat na deze transfer...
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 19:28
Heeft NEC tenminste wel weer wat geld. En Druijf kan op dat niveau ook doelpunten maken.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
vrijdag 4 januari 2019 om 19:30
Zeker weten dat hij dat kan en misschien nog wel beter dan Braken, ben echt onder de indruk van deze speler.
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 19:32
Edit: je bedoelt Druijf.
Ik heb hem weinig zien spelen, maar zijn cijfers zijn indrukwekkend.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 19:34]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
vrijdag 4 januari 2019 om 19:35
Ja, heb hem meerdere malen zien spelen, scoort heel makkelijk. Is behendig, redelijk snel en ook nog eens sterk in de lucht. Vooral het doelpunt tegen Eindhoven uit (geloof ik) was een juweeltje. Daar spat de klasse van af, moet je maar eens kijken.
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 19:39
Ik zal eens kijken.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
vrijdag 4 januari 2019 om 19:45
Was tegen Eindhoven thuis
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 20:03
Dat helpt :p
Vind ik leuk
badeend. +1569
vrijdag 4 januari 2019 om 19:36
Druijf maakte meer penalties dan jullie je beseffen denk ik, en daarnaast heeft een spits als Druijf ballen van de zijkant nodig... ik heb dit jaar nog niet 1 succesvolle voorzet gezien dus ik laat me verrassen....
Vind ik leuk
gerard.. +869
vrijdag 4 januari 2019 om 19:38
En wat nu met Archebar
Vind ik leuk
badeend. +1569
vrijdag 4 januari 2019 om 19:39
bij de rest van de knuffelpanda's in het hok zetten, sorry maar hij maakt ook niet bepaald indruk dit jaar en oogt alweer te zwaar.
Vind ik leuk
Thuisvak +34
vrijdag 4 januari 2019 om 20:06
Goed café?
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
vrijdag 4 januari 2019 om 20:30
Bij de Archebar kan je alleen pizza krijgen
Vind ik leuk
gerard.. +869
vrijdag 4 januari 2019 om 21:39
Achebar terugsturen weg met die goser. Dacht dat hij Feyenoord speler zou zijn ha ha
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 19:38
Dat is heel goed mogelijk, want ik zie Jong AZ zelden.
Haha, dat is een goede onderbouwing. Misschien kunnen ze van het geld voor Braken ook een buitenspeler halen :p
Al schijnt in Bossche wandelgangen gezegd te worden dat dat niet doorgaat. Staat hierboven of -onder.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
vrijdag 4 januari 2019 om 19:52
Wordt door NEC fans beweerd en bij ons dus overgenomen.

https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/article/braken-op-weg-naar-buitenlandse-club.html
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 19:53]
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 20:11
Ah, dat zijn de betere journalisten.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
vrijdag 4 januari 2019 om 19:29
Druijf is echt een geweldige speler, had stiekem gehoopt dat hij naar ons zou komen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 19:29]
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 19:30
Jullie hebben meer aan kopen denk ik. Daar verdien je meer aan.
Al vind ik Braken een vreemde keus.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
vrijdag 4 januari 2019 om 19:34
Braken gaat waarschijnlijk niet door (wordt in de wandelgangen gezegd). Ook wordt er van alles geroepen over aankopen van Den Bosch maar tot op heden is alleen het broertje van Jordania aangetrokken en is er een derde keeper op proef. Dus we zullen eerst maar eens afwachten wat er daadwerkelijk bij gaat komen alvorens van die toren te gaan lopen blazen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 19:37
Ja, ik vond het een vreemde keus voor een club die heel veel ambitie zou hebben. Volgens mij 2 zware blessures gehad en hij scoort op zich redelijk, maar is ook al 25.
Ja, het broertje van Jordania. Dat vind ik zo lief. Een club kopen en dan meteen je eigen broertje halen die er op dat niveau niet aan te pas lijkt te komen.

In de zomer hebben jullie je toch behoorlijk versterkt. Het zou me verbazen als er niet iets bij kwam om de voorsprong uit te bouwen.
Maar verstandig dat je even afwacht.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
vrijdag 4 januari 2019 om 19:40
Heb zo'n vermoeden dat het broertje is gehaald omdat er misschien wel spelers komen waarvoor hij dan op het veld als talk zou kunnen dienen. Weet dit nog niet zeker maar nogmaals dat is mijn vermoeden.
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 19:45
haha dat zou best kunnen. Als tolk in het voetbal kun je een leuke carrière hebben. Vraag maar aan Mourinho :p
Vind ik leuk
AZVork +2043
vrijdag 4 januari 2019 om 22:21
had liever gehad dat hij bij ons bleef en in de spits kwam te staan.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
vrijdag 4 januari 2019 om 22:32
Ben toch niet de enige die hem goed vind. Ik denk dat hij het heel ver kan gaan schoppen.
Vind ik leuk
Sebasje +456
vrijdag 4 januari 2019 om 20:02
Dank je, ik hoop dat de druif ditmaal niet zuur is....
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 19:27
Oversier weg, Druijf huren, NEC wordt verstandig.
Vind ik leuk
badeend. +1569
vrijdag 4 januari 2019 om 19:28
Wanneer Braken weg is, houden ze niets over dus echt vooruitgang wordt er niet geboekt.
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 19:30
Ze houden geld over. Dat is al heel wat, want ze zijn blut. En Druijf scoort ook wel volgens mij. Dus kunnen ze nu voor een andere positie nog iemand halen. Dan ga je volgens mij vooruit.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 19:34
Het is idd puur op financiële gronden gedaan. Maar het is korte termijn winst want in juni heb je geen spits meer en dan zul je het geld van Braken toch weer moeten investeren.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
vrijdag 4 januari 2019 om 19:38
Dat klopt maar ik vind dit toch wel zeer verrassend.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:08
In het BD zegt Boessen dat de club in onderhandeling is met een buitenspeler, een spits en een linksback en dat die op korte termijn aansluiten mogelijk naar Spanje komen.
Die keeper is kennelijk al goedgekeurd, dat is allemaal goed nieuws.

Over zijn eigen toekomst zegt Boessen dat hij wil blijven als we promoveren en dat het anders niet zeker is wat hij gaat doen.
Hij heeft veel contact met Kakhi en gaat na het trainingskamp weer met hem praten over de plannen van Kakhi op het moment dat hij officieel eigenaar is.
Mijn conclusie: overname bijna rond en bij promotie zal Boessen blijven, zo niet dan zullen beide partijen aan wat anders gaan denken
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 09:19]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zaterdag 5 januari 2019 om 09:20
Eigenlijk wat we hier al zeiden. Een linksbuiten, spits en nog een linksback. Ben echt benieuwd naar de namen. Eerst hoorde ik nog wel eens wat maar heb nu echt totaal geen idee met wie ze bezig zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:30
Beglarisvilli is dus zoals ik al zei een buitenspeler, of hij komt helemaal niet.
De Braziliaan is mogelijk de linksback, dat zou wel mooi zijn. Je moet op linksback een hele goede halen of Khammas laten staan en een reserve linksback halen. Khaki kennende wordt het een eerste linksback want we gaan inmmers verstérken.
Spits zal dan toch Vermeij zijn omdat Boessen het steeds had over een eredivisiespits.
( Braken sluit ik nog niet uit, NEC wil onderste uit de kan maar kan nu Druijff er is niet met Braken blijven zitten, die zullen moeten zakken met de prijs.)
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zaterdag 5 januari 2019 om 09:39
Die Braziliaan waar ze mee bezig waren/zijn is een aanvaller dat weet ik bijna zeker. Vind die Khammas ook wel iets hebben, is pas 19 jaar dus denk dat ze daar een wat ervarener iemand zoeken. Nogmaals heb geen flauw idee meer waar ik bij de versterkingen aan moet denken. Zie het volgende week wel. Hoop alleen dat het geen Dessels wordt.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:46
Dessers bedoel je? Nee dat is geen kopsterke spits toch? er komt een grote kopsterke spits.
Ik blijf op type Babel hopen, een snelle krachtige Braziliaanse buitenspeler.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 10:06]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zaterdag 5 januari 2019 om 15:54
De naam Damien Dussaut wordt op de facebook pagina fc den bosch is van ons genoemd.

Er staat het volgende:
Swers en Dussaut bijna onderdak - Iebe Swers en Damien Dussaut waren de jongste maanden bij STVV helemaal uit beeld verdwenen. Swers stapt nu allicht over naar Seraing (eerste amateur) en Dussaut vertrekt waarschijnlijk naar het Nederlandse Den Bosch, leider in de eerste divisie. (gus)

Als dit waar is dan is het wel een echte versterking voor de linksback positie.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 16:26
Denk het ook, was bijna naar Feijenoord.
Mooi.
En een Fransman, die hadden we nog niet
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zaterdag 5 januari 2019 om 19:51
Nu hebben ze d’r eigen in de vingers gesneden daar in Nijmegen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:59
Iets met deksel en neus.

Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zondag 6 januari 2019 om 12:05
Laatste nieuws volgens FOX is dat Den Bosch, De Graafschap en Twente allen om de handtekening van Dessers strijden.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 12:53
Ik zag het, het is een hele goede speler en 1.85m maar niet een kopper.
Wel een hele goede hoor!! Het spitsenkoppel Dessers- Sapinnen met Beltrame en Blummel op de vleugels wil niemand tegenover zich hebben.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zondag 6 januari 2019 om 12:55
We zullen zien, hoor de laatste tijd zoveel namen maar vanuit mijn bron bij fc hoor ik maar verrekte weinig.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 13:01
Met Dessers worden we kampioen.
Hij is dan geen goede kopper maar kan wel koppen en is groot en sterk, hij kan zeker oorlog maken in de 16.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zondag 6 januari 2019 om 13:05
Ik moet het eerst nog zien. Ben al te veel keer enthousiast geworden van de namen die ik voorbij heb zien komen. Als ie komt ie het leuk komt ie niet is het ook goed.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 13:12
Eens hoor er wordt een hoop gekletst. Voorlopig heeft De Graafschap goede papieren voor Dessers en Vermeij maar als Utrecht wil verkopen dan komt hij naar Den Bosch, huren met optie tot koop. De Graafschap kan geen 5-7,5 ton betalen voor Dessers
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 21:21
Zware knieblessure voor Dessers, die wordt het dus zeker niet.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zondag 6 januari 2019 om 21:24
Nou, blijft zo niet veel meer over😄
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 21:24]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 21:36
Vermeij blijft over en is eerste keus.
Braken sluit ik nog niet uit, jij?
Graafschap kijkt over de grens, met name naar een speler van Leicester city. Vermeij kan naar ons dan heeft hij meer kans dat hij volgend jaar in de eredivisie speelt dan bij de Graafschap want die gaan er rechtstreeks uit.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 21:55]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zondag 6 januari 2019 om 22:11
Ik denk dat Den Bosch de club was waarmee NEC in onderhandeling was en dus niet een buitenlandse club. Ik denk ook dat NEC te veel heeft gevraagd omdat ze weten dat er bij Den Bosch veel geld zit. Jordania is niet gek en heeft daarom de onderhandelingen gestaakt. Ook denk ik dat als dat zo is dat Den Bosch niet meer voor Braken gaat. Of het Vermeij gaat worden? Om eerlijk te zijn ik zou het niet meer weten.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 22:22
Er komt er wel 1 hoor.
Het gaat ook om de speler zelf. Vermeij heeft vast een goede indruk gekregen van Den Bosch.
Graafschap gaat er roemloos.uit, die liggen vijf punten achter Emmen.
Maar we hébben een goed team. De nieuwe spits moet wel veel beter zijn dan Jort, Hernandez was dat niet en die was niet slecht.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zondag 6 januari 2019 om 23:14
Hoe weet je dat de graafschap bij city kijkt?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 07:20
Leicester city .
De Gelderlander meldt dat.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 07:20]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:26
Net gelezen op het Graafschap blog van De Gelderlander:

De Doetinchemse club kijkt nu vooral naar de opties in het buitenland. Vincent Vermeij (Heracles Almelo) en Tom Boere (FC Twente) staan ook op de radar, maar staan niet bovenaan het verlanglijstje van de Superboeren.


Nec heeft een spits, graafschap buitenlander, Twente zou nog een kunnen halen maar die hebben er.al twee met Boere en Oostenrijk.

Komst Vermeij iets dichterbij al blijft het akelig stil rondom Braken en zou het zomaar kunnen dat hij alsnog komt.

Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
maandag 7 januari 2019 om 21:31
Vind dat het allemaal erg lang duurt. Maar we hebben sinds jaren weer eens een akelig goede selectie zonder versterkingen dus kan beter wat langer duren en dat ze komen met echte versterkingen dan dat ze snel iets halen.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:44
Dat is duidelijk. Er komt een echte versterking en daar hebben we nog even de tijd voor. Tegen Dordrecht sowieso met dit team. Ik vind het wel prima.

Sapinnen twee, dat is fijn. Wíj weten wel dat hij het kan, maar bij spitsen gaat het knagen als ze 2-3 weken droog staan.

Omar vind ik goed en dat kan nog wel eens de linkermiddenvelder gaan worden. Al denk ik dat Boessen uit tegen Dordrecht met Marchioni begint.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
maandag 7 januari 2019 om 22:01
Zag net het interview met Boessen en daarin zei hij dat hij vandaag Marchioni linksback had gezet.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:05
Nee Khammas was linksback.
Maar omdat ze twee wedstrijden spelen, kan Khammas niet twee hele wedstrijden linksback staan, dus heeft Boessen Khammas maar een uur laten spelen en Marchioni de eerste helft linkshalf en de laatste 20 minuten nog ff linksback
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
maandag 7 januari 2019 om 22:09
Oké we zullen zien. Heb jij nog wat gehord van die Braziliaan?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:18
Nee nergens wat gezien van Brasil 1,7
Opvallend dat Boessen weer begon over de enkele bezetting op linksback en duidelijk is ook dat we een ( linker) vleugelspeler nodig hebben. Dussaut linksback.
Omar zou kunnen op links en dan kun je feitelijk vooruit met 1 grote aankoop en met Jort nog achter de hand heb je geen haast.
Iedereen wil " een " spits, we willen de juiste spits.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
dinsdag 8 januari 2019 om 14:15
Den Bosch nog steeds in geïnteresseerd in Braken

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/amp/2395111/NEC-spits-Braken-nog-steeds-in-beeld-bij-FC-Den-Bosch?fbclid=IwAR2XhxTI4VJFeGBcE7u8cmu1wwPB2j2GmlMDLoWk-V5Zs4trLD3orxusT5o
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:22
Zei ik al....😁
Graafschap wil die speler van Leicester of Vermeij. Dan zitten wij toch goed mbt Limburger Braken, die de sfeer bij Den Bosch goed vindt en nergens zo veel kan verdienen en nergens zo'n kans heeft om volgend jaar in de eredivisie te spelen.

Wat zou hij kosten? 2,5 - 3 ton vraagprijs? Wat denk jij?
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
dinsdag 8 januari 2019 om 14:26
Jij weet meer he stiekemerd 😄😄
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:32
Nee hoor. Ik zou het je zeggen.
Ik zie Limburger Boessen lachen, die is blij omdat hij weet dat het goed komt. Ook het mee laten trainen van broertje Jordania is een vriendendienst van Boessen naar Kakhi. Het is nooit ontkend door Den Bosch, Boessen, NEC en Braken dus het is serieus.
Mijn gevoel zegt dat het Braken kán worden

Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
dinsdag 8 januari 2019 om 14:35
Denk dat NEC nu in prijs gaat zakken. Na de komst van die van AZ zitten ze met hem in zijn maag. Denk dat er zo rond de 3 betaald moet worden.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:40
Het is een goede spits, kopsterk en technisch zéér goed.
Keeper zal ook rond zijn, die is prima al was hij rond met twee amateurclubs!.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 14:41]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
dinsdag 8 januari 2019 om 14:46
Weet nog niets omtrent de blessure maar aangezien Sappinen geblesseerd is uitgevallen zullen ze hopelijk haast maken met zijn komst. Of denk je dat ze met die rooie beginnen zondag.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:54
Ja zeker. Zelfs al komt Braken dan nog speelt Jort ( 100%).
Zal wel meevallen met Sapinnen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:18
Al40jblw blijft, met telkens andere argumenten, afgeven op Braken.
Jammer. Braken moet maar meteen in een interview zeggen dat hij er zin in heeft. Dat had hij al gedaan trouwens door de m side te prijzen, dat was ook niet zomaar😎😎
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
dinsdag 8 januari 2019 om 15:38
Dat is zo’n ouwe zeverzak. Gaat sporadisch naar fc kijken. Wilde geen seizoenkaart kopen want dan was hij verplicht om iedere wedstrijd te gaan. Op die dorpsidioot reageer ik allang niet meer..
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:52
Hahaha heel goed van je. Ja weet ik nog, kaartje was te duur.....
( hij heeft 40 jaar kunnen sparen, en nog geen geld. Dat moet de dorpsgek zijn)

Marchioni vandaag weer linksback, misschien Dussaut toch niet en het geld voor linksback bij de spits leggen??

Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
dinsdag 8 januari 2019 om 15:55
Daar zat ik ook aan te denken. En om eerlijkste zijn tien ik las dat Bieesen hem als linksback had uitgeprobeerd dacht ik dat dat best wel eens een goede plaats voor Marchioni kon zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:05
Ja ik dacht ook dat hij daar voor gehaald was. Linkshalf/linksback.
Verdedigend is hij goed, niet al te snel maar betrouwbaar.

Je kunt je geld maar 1 keer uitgeven
Al kan het ook dat Boessen wat probeert voor Dordrecht. Maar ik vind het prima, Marchioni als back-up dan kan Khammas blijven staan.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
dinsdag 8 januari 2019 om 16:08
Is die Mohktar geen links buiten?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 16:08]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:12
Ja hoezo? Beetje te hoog gegrepen voor ons toch?

Hoewel... goede speler.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 16:16]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
dinsdag 8 januari 2019 om 16:17
Misschien? Kost in ieder geval niet zoveel als die Braziliaan😄
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:23
Of als Babel( 🤔)

Het valt me wel op dat Boessen 4'3'3 blijft uitproberen, met een echte linksbuiten ( mokhtar) wordt het 4'3'3 en vallen Brouwers, Felida, Marchioni, en misschien zelfs Sapinnen buiten het elftal. Ik denk daarom dat we 4"4"2 blijven spelen met Beltrame/Sapinnen voorin en Blummel, Holla/Felida, Verbeek en Omar er achter. Denk ik
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
dinsdag 8 januari 2019 om 16:38
Bij 4-3-3 is het inderdaad heel anders. Dan moet je vind ik eigenlijk met een echte ouderwetse mid-mid spelen en denk niet dat we die hebben.(zowel verdedigend als aanvallend sterk) misschien Felida.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:58
Beltrame is in 4,4,3 de nummer 10 maar die is wat dieper als schaduwspits beter.
Vandaar dat 4"4'2 met deze spelers groep beter past. Denk ik.
Wij twee zien liever
Blummel, Holla, Felida, Verbeek
Maar het wordt
Blummel, Holla ( /Felida/ Brouwers ), Verbeek, Marchioni

Holla heeft ervaring maar Brouwers en Felida zitten dicht bij een basisplaats en Van Son komt er ook aan....
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 17:22
Sapinnen niks aan de hand, zegt Boessen tegen Jan Martens
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
dinsdag 8 januari 2019 om 17:51
Gelukkig
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 17:51]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:00
Heb je jouw reactie weggehaald?
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
dinsdag 8 januari 2019 om 20:01
ja, heeft toch geen nut
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:05
Verstandig
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:17
NEC blijft Braken treiteren. Wat een naar stelletje is dat. Ik voorspel vast dat NEC Braken de schuld gaat geven.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
donderdag 10 januari 2019 om 11:24
Zie je maar weer hoe stiekem ze zijn. Geen goed woord over voor die zakkenvuller Schaik. In de gelderlander stond ook dat er naast Den Bosch, eredivisie clubs en ook weer buitenlandse clubs geïnteresseerd waren. Zou als ik Den Bosch was nu wel snel een statement maken voordat het hele spelletje weer opnieuw begint. Gewoon zeggen dit is het en meer krijg je niet, wil je het niet ook goed dan haken we af en doorschakelen naar de volgende.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:31
Dat is waarschijnlijk ook gezegd. ( DENK IK) En tegen Braken zal gezegd zijn dat hij voor 50.000 meer naar de Graafschap moet en Braken zal gezegd hebben dat hij naar Den Bosch wil of anders niet.
Vervolgens heeft NEC hem verbannen naar Jong NEC.
Den Bosch heeft tijd genoeg, tilt de transfer over Dordrecht en wacht evt. tot 30 januari en kijkt rustig verder.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
donderdag 10 januari 2019 om 11:34
Dat denk ik ook. We zullen het zien, zal vandaag of morgen echt wel door iemand naar buiten worden gelekt want het is daar een verrotte boel.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:42
Braken komt wel maar we gaan niet mee in dat getreiter.
Mijn conclusie is dat Braken graag naar ons komt maar dat NEC vervelend doet.
In ieder geval wordt dit over Dordrecht getild, die wedstrijd is te belangrijk voor onrust
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 11:44]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
donderdag 10 januari 2019 om 11:47
Dat zou zo maar kunnen. Heb in ieder geval weer zin in zondag. Lekker vol vak en hopelijk onze eerste echte prijs sinds jaren.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
donderdag 10 januari 2019 om 15:49
Zou het echt zijn dat ze met Oussama Assaidi bezig zijn?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:59
Zou wel passen. Maar Assaidi is de komende 2 maanden niet fit toch?
Ik weet wel dat hij eigenlijk te zwaar op de begroting van Twente drukt. Las ik ergens.
Het ligt er ook aan wat er de komende weken gebeurt. Ik verwacht nederlagen voor Sparta en denk dat we over twee weken gewoon 5 punten los staan. Maar als we bij Dordrecht verliezen en gelijk spelen tegen Top bijvoorbeeld en het wordt nacompetitie dan kun je met Assaidi vooruit.
Maar ik vind het risico erg groot met die knie van Assaidi.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
donderdag 10 januari 2019 om 16:27
Adsaidi heeft al mee gespeeld met Twente. Wat ik had begrepen van wat ik gisteren op Foxsport zag, was hij fit voor de tweede seizoenshelft.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 16:28]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:55
Ja maar ik las ook dat het nog even duurt, hij speelde maar 30 minuten
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
donderdag 10 januari 2019 om 17:25
Leuk interview met Boessen waarin kort gezegd hij aangeeft dat Jordania nu ze zo hoog staan heeft toegezegd het team te zullen gaan versterken zodat we echt voor promotie kunnen gaan.

https://www.foxsports.nl/video/3008602/boessen-dit-pas-het-begin-niet-het-einde-van-het-verhaal/
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:50
Ik zag het. Goed van Boessen dat hij niks zegt. Maar ik zeg je wééér dat Boessen tevreden is omdat hij al weet wie er komt en ik denk Braken.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
donderdag 10 januari 2019 om 18:06
Wat ik het mooiste vond is dat hij zei dat Jordania hem wilde helpen kampioen te worden door echte kwaliteitsaankopen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:22
Precies!! Boessen helpt zijn broertje en Kakhi helpt Boessen.
Zeg ik toch😎
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
donderdag 10 januari 2019 om 21:28
En wat denk je van Ramselaar als linkshalf(buiten)?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:44
Ja dat is een goede. Leuke suggestie.
Moet wel 2,5- 3 miljoen kosten en kan nog naar hoogste divisies in België, Turkije en Nederland en was vorig jaar nog bijna international en is nog jong.
Maar als Bazoer naar Utrecht kan....

Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden. Boessen was zo stellig.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
donderdag 10 januari 2019 om 21:46
Ik ook, zit steeds te denken wie het zou kunnen zijn.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:53
Braken zeker. Dussaut wordt denk ik ook mee onderhandeld.
Die keeper zei Boessen niks over maar daar is wel al over beslist toch?
En er komt iets heel bijzonders..... zie ik gewoon aan Boessen
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 22:02]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
donderdag 10 januari 2019 om 22:04
Dat denk ik ook. Hij is zo rustig en straalt een en al zelfvertrouwen uit. Wat mij er zeker van maakt dat er echte versterking komt is dat hij na al dat afremmen nu gewoon openlijk voor de camera zegt dat we voor het kampioenschap gaan. ( laatste interview voor de winterstop zei hij nog dat hij daar niets van wilde weten)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:08
Boessen heeft 100% steun van Kakhi. Mooi om te zien hoe die twee hun plannen waarmaken.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
vrijdag 11 januari 2019 om 20:26
Volgens het Brabants Dagblad hebben we weer heel wat geblesseerden.

FC Den Bosch kan zondag niet beschikken over de geblesseerden Kevin Felida (bilspier), Danny Holla (lies/heup), Stefan Velkov (knie), Levan Jordania (wreef), Jordy van der Winden (knie) en Konrad Sikking (hersenschudding).

Niet de minste die geblesseerd zijn. Vind de blessure van Velkov toch lang duren. Is volgens mij erger dan dat ze verwacht hadden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:50
Nee hoor Velkov is geopereerd, kleine ingreep. Velkov traint volgende week weer met de groep, las ik ergens.
Brouwers neemt de plaats van Holla in dat vind jij juist fijn!
Omar, bouya, Fernandes, Romat en Jort op de bank.
Beetje krap maar ok
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:22
Vermeij dus. Mindere voetballer dan Braken, veeel betere kopper.
Prima zeg.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zaterdag 12 januari 2019 om 13:37
Ik ken hem niet zo goed om ook te oordelen over zijn voetballende kwaliteiten maar hoor net van iemand dat hij meer garant staat voor doelpunten dan Braken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:38
Je hebt die twee kopgoals tegen Den Bosch toch gezien???

10 cm langer dan Braken
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zondag 13 januari 2019 om 11:02
Ga je de wedstrijd op tv kijken?
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 12:00
Nee. Flash score en bd twitter
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zondag 13 januari 2019 om 12:04
Oké sta nu in de rij. Veel plezier spreek je na de wedstrijd wel ff
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 12:09
Veel plezier. Wij 0-0 en verlies Sparta.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zondag 13 januari 2019 om 14:42
Wie scoorde?
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 14:47
Vaisanen
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
dinsdag 8 januari 2019 om 19:49
Exact zoals we dachten. Al wist de Stund( iemand op fcdbfans) mij te vertellen dat Den Bosch zeker niet de club was.

https://twitter.com/i/web/status/1082563202938998784
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:56
Ja klopt. Aarhus heeft er geen zin meer in. Terecht. Braken baalt omdat omdat NEC hem nu voor de tweede keer een mooie transfer door de neus boort.
Den Bosch is gebruikt.

Ik denk dat er morgen een gesprek is tussen Braken en Boessen.
Graag of niet gesprek.
Ik hoop graag want het is de speler die Boessen wil en die heeft er verstand van.

Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zondag 6 januari 2019 om 22:19
Damian Dussaut naar Den Bosch volgens Het belang van Limburg
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 22:23
Prima zet!!
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zondag 6 januari 2019 om 22:25
Zeker weten. Heb hem bij Standard gezien, als hij nog hetzelfde niveau heeft dan is dat voor de eerste divisie werkelijk een topper.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 22:27
Heb je een link? Ik kan het niet vinden, althans wel dat hij waarschijnlijk komt en zo maar niet definitief.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 22:32]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zondag 6 januari 2019 om 22:51
Staat op fcdbfans.nl nu. Ik had het van http://www.voetbalnieuws.be/news/371613/stvv-onderhandelt-met-nederlandse-club. Ga er van uit dat dit doorgaat omdat ik vanmiddag dit al kreeg te horen en ook op Facebook las. Zeg nooit nooit natuurlijk maar toch.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 22:55
Ok. Niet zeker maar nagenoeg.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zondag 6 januari 2019 om 23:06
Ja nagenoeg, misschien wat te euforisch omdat ik dit echt een goede zet vind.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 22:54
Linksback V
Keeper V
Spits ( Vermeij, 1,7 Brasil)
Vleugel ( Beglarisvilli,1,7 Brasil)
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zondag 6 januari 2019 om 23:10
Wel raar want is eigenlijk een linksbenige rechtsback, speelde bij STVV ook op de linksback.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2742
zondag 6 januari 2019 om 23:11
Over die spits en linksbuiten ga ik niks roepen want echt hebbtotaal geen idee en heb ook geen namen gehoord. Nog even afwachten, kan nu nooit lang meer duren.
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 19:41
Het is hopelijk ook de bedoeling dat ze dat geld nu direct investeren. NEC heeft wel meer nodig dan een spits, dus ze kunnen nu nog een positie versterken. Die spits is een probleem voor de zomer.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 19:51
Nee Keizerout. NEC heeft een schuld van een miljoen en die schuld moet zo snel mogelijk weggewerkt worden.
Maar met verkopen ( en geld aan huur uitgeven ) wordt het kapitaal op het veld steeds minder.
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 20:07
Zoals ik het zie zijn er in de zomer weer transfervrije spitsen op de markt. Tot die tijd hebben ze Druif en iets minder schuld.
Dan kun je Braken nu verkopen of hopen dat iemand in de zomer interesse heeft. Dan zou ik het ook doen.
Druijf krijgt salaris, maar dat van Braken kun je wegstrepen. Dus volgens mij maakt het weinig uit. Als je Braken in de zomer verkoopt moet je in de zomer een spits zoeken. Nu ook. Plus je hebt de zekerheid dat je een spits nodig hebt en de zekerheid dat je dat geld krijgt.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 20:20
Zeker, ik ben met je eens dat je als je moet verkopen je het beste voor zo veel mogelijk geld kunt verkopen.
Maar transfervrije spitsen van het kaliber Braken kan ik niet noemen.
Noodzakelijk en noodgedwongen maar zonder visie, want je breekt elftal op deze manier af.
Maar wie weet krijgen ze wel héél veel geld voor Braken, vorig jaar wilde Midjyilland niet genoeg betalen misschien nu wel.
En dan is het het Jorgensen verhaal en moet je niet het onderste uit de kan willen en de deksel op je neus krijgen
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 20:24
Nee, maar je zegt zelf net dat ze geen geld hebben en verkopen noodzaak is.
Dus er zijn misschien geen/weinig spitsen als Braken met aflopend contract, maar ze hebben helemaal geen keus.
Zonder visie lijkt me het negeren van schulden.
Als je failliet bent ben je helemaal weg, dus dat lijkt me erger.
Ze krijgen vast niet heel veel, hij is 25 en scoort aardig in de KKD. Gewoon inzetten op jong talent en Hyballa op je blote knietjes smeken of hij terug wil komen :p
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 20:36
Eens, je moet iets.
De Gier had ik meer van verwacht. De hele club lijkt wel onder hoogspanning te staan.
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 20:42
Ik niet echt. Almere City draaide onder hem volgens mij ook niet echt bijzonder.
En in de TD had ik weinig vertrouwen. De Gier leek me vooral gehaald om de fans te pleasen. Qua naam dan, niet qua prestaties :p
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 20:50
Zeker voor de fans! Klopt. Het is hapsnap beleid in de richting van de windhaan en in de waan van de dag. Spelers, inclusief Braken, en beleidsmakers komen via dezelfde draaideur binnen als ze eruit vliegen.
Wat een verschil met mijn club waar duurzaam gewerkt wordt met een jeugdige selectie.
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 21:03
Ja, zonde. Jammer ook van zo'n club.
Daar hebben jullie geluk mee. Al zit het wel mee met de nieuwe eigenaar.
Vind ik leuk
Patje024 +127
zaterdag 5 januari 2019 om 17:47
Heb je een punt maar stel die druyf scoort er 20 in 19 wedstrijden en achahbar 5/10 wolters 5/10 en okita legt er nog 5 in heb je een degelijk stand met rond 5e plaats en dan nacompetitie in waar iedereen kans heeft kijk naar emmen alles is mogelijk ook al zitten we in een negatieve hoek
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:29
Nec haalt die play offs wel
Vind ik leuk
badeend. +1569
vrijdag 4 januari 2019 om 19:38
nahja, is maar hoe je het bekijkt, door Braken te laten vertrekken leg je je neer bij nog een jaar jupiler league, en iedereen weet wat er met clubs gebeurt als ze te lang na degradatie in de jupiler league blijven... de stap terug naar de eredivisie wordt steeds moeilijker, en er zullen minder supporters kome
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 19:44
Ja, maar je hebt ook geen garanties als je Braken houdt. Ik zou me niet laten leiden door hoop. Braken is 25, scoort aardig en als je daar een leuk bedrag voor kunt krijgen en een volgens mij toch wel behoorlijke spits voor terug kunt huren zou ik het doen.
NEC komt veel tekort op dit moment. Dus nu kun je nog een positie versterken. Als je de goede speler koopt (wat in principe wel de bedoeling is) kun je je versterken en de waarde van de selectie verhogen.
Als het verstandig uit wordt gegeven is dit denk ik beter voor de toekomst van NEC dan Braken houden.
Vind ik leuk
badeend. +1569
vrijdag 4 januari 2019 om 19:47
probleem is dat het geld in Nijmegen hard nodig is, en er dus amper geld uitgegeven zal worden... daarnaast zijn de laatste jaren de aankopen zo dramatisch dat ik liever zie dat er wordt vastgehouden aan redelijke spelers dan dat er weer een onbekende speler komt die gruwelijk tegenvalt...
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 20:03
In dat geval is het toch gewoon noodzaak om spelers te verkopen?
Oversier is weg. Dat scheelt al volgens mij :p
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 19:57
Ga ik een eind in mee al ligt het er aan wat je voor Braken krijgt vanuit Cyprus waar hij heen gaat.
Maar je vergeet dat NEC zich niet kán versterken omdat ze veel schuld hebben.
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 20:04
Oke, maar in dat geval is het toch gewoon puur noodzaak om spelers te verkopen?
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 20:06
Klopt het is pure noodzaak.
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 20:09
Te belachelijk voor woorden eigenlijk. Als je kijkt dat ze een paar jaar geleden nog eredivisie speelden, een goede trainer hadden, Danjuma, Grot, Kadioglu, en dan nu gewoon blut zijn.
Ik zou bijna durven zeggen dat ik dat beter had gekund.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 20:24
Ja ik ook. Van Eijden is een prima voetballer en vd Berg en zo zijn ook prima. NEC heeft geen keeper dat is het probleem. Dat was pure pech met al die blessures en een keeper (Coutinho) die gewoon stopt omdat hij er geen zin meer in heeft
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 20:28
Het zijn leuke voetballers hoor, maar als je het hebt over een gebrek aan visie kom ik uit bij het halen van spelers als Van Eijden, Vd Berg en Coutinho.
NEC moet geld verdienen, dus waarom halen ze in vredesnaam drie oude dure eredivisievoetballers? En waarom betalen ze geld voor Overtoom? Omdat Jack de Gier die wil hebben? Dan zeg je tegen Jack de Gier dat 'ie z'n mond houdt omdat hij er alleen maar zit omdat de supporters de naam Jack de Gier nog weten.
Dat is allemaal weggegooid geld. En dat zijn nog niet eens alle transfers.
Jullie TD zou in z'n vrije tijd NEC nog beter neerzetten dan Oversier fulltime.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 20:38
Precies wat ik zeg. Allemaal weggegooid geld net zoals Van Geel doet met al die oudjes.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2331
zaterdag 5 januari 2019 om 12:56
Van Eijden is echt geen prima voetballer. Die veroorzaakt meer paniek in zijn eigen verdediging dan bij de spitsten van de tegenstander
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 13:08
Ik vind van wel en bij AZ vonden ze ook dat Van Eijden een prima centrale verdediger is.

Ik vergeet nooit dat hij de club trouw bleef bij degradatie omdat hij als een grote kerel zei dat hij net zo goed schuld had aan de degradatie.
Dat moet je als NEC fan nooit vergeten.
Dit soort spelers met hart voor de club moet je koesteren want daar zijn er niet veel van.

Vossebelt was jaren aanvoerder bij Den Bosch en zat bijvoorbeeld zelf aan de telefoon om seizoenskaarten te verkopen. Hij speelt nu bij Almere en verliet onder applaus het veld na de wedstrijd den Bosch - Almere 1-4 ( twee goals Vossebelt)
Seuntjens vertrok en is nog altijd een held in Den Bosch en ondanks dat hij voor Telstar en VVV scoorde in de Vliert werd hij toegejuicht in de Vliert.

Vind ik leuk
Eddy T67 +2331
zaterdag 5 januari 2019 om 13:12
Allemaal leuk en aardig. De genoemde spelers vertrokken allemaal bij hun clubs omdat ze dachten het elders beter te hebben. Is hun goed recht. Maar er zijn maar weinig clubspelers. Je mag spelers altijd waarderen. Maar je mag het ook zeggen als het niet goed genoeg (meer) is. En dat vind ik bij Van Eijden het geval. Maakt voor iemand die er als routinier zou moeten staan veel te veel fouten. Dan moet dat gewoon benoemd worden. We zijn niet met amateurvoetbal bezig.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 13:20
Bij NEC vindt de leiding dat Van Eijden wel goed genoeg is.

Vossebelt is niet zo goed en niet meer goed genoeg voor Den Bosch maar was een voorbeeldige aanvoerder. Verbeek verliet de club door de voordeur ( voor 6 ton naar Luik) en is nu aanvoerder van een team met 6 zelf opgeleide spelers in het eerste. Ik kijk er graag naar en zou ook fan van Van Eijden zijn als ik voor NEC was, omdát hij aantoonbaar een clubspeler is.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2331
zaterdag 5 januari 2019 om 13:30
Omdat de leiding dat vind staan ze er ook zo goed voor. Heb je hem dit seizoen zien klungelen? En nogmaals....clubspelers zijn er niet veel meer. Toen hij een stap omhoog kon maken was hij er als de kippen bij. En dat is prima hoor. Maar net doen alsof het clubvoetballers zijn......Die tijd is voorbij. Neemt niet weg dat je voor dit soort spelers respect kan hebben. Maar ik blijf erbij dat het om de prestaties op het veld gaat. En die zijn, vind ik, nu zwaar ondermaats bij Van Eijden. En ik stoor me aan zijn gezeik richting medespelers, scheidsrechters en tegenstanders. Uit bij Den Bosch was ik toevallig aanwezig en stond ik achter de goal waar Den Bosch de 2-2 scoorde. Puur zijn fout. En maar op alles en iedereen lopen foeteren. Ergerlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 13:40
De 2-2 was een enorme blunder van de keeper van NEC. Daar zit het probleem, jullie hebben geen goede keeper.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2331
zaterdag 5 januari 2019 om 14:05
Ik ben geen "jullie". ;) Maar inderdaad. De keepers zijn ook dramatisch.
Die 2-2 begon bij van Eijden die hem weer zo dom voor een aanvaller kopt. Was niet de eerste keer dit seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 14:10
Ik zag het anders van achter dat doel. Van Eijden kopte de bal gewoon weg en Verbeek kopte de bal in het LEGE doel want die keeper was om onduidelijke redenen 10-12 meter uit zijn doel gelopen.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2331
zaterdag 5 januari 2019 om 14:14
Ik zag het van achter datzelfde doel :). Van Eijden kopte inderdaad de bal weg voor de voeten van een aanvaller van Den Bosch in plaats van verder weg of naar de zijkant. Doet hij wel vaker.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 14:27
Verder weg koppen kon van Eijden niet, het was al knap dat hij kopte met die keeper in aantocht. Hij kopte de bal gewoon normaal weg en Verbeek kan die bal nooit inkoppen als die dramatische keeper in zijn doel had gestaan.

Haha het is gek dat ik van Eijden verdedigen moet. Het ligt niet aan van Eijden. De Gier en vd Berg raken om niks van de kaart. Heel NEC is in rep en roer en de een na de ander wordt ontslagen of beschimpt.
Het is " onrustig " op zijn zachtst gezegd, daarom gaat het niet goed.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 14:38]
Vind ik leuk
Eddy T67 +2331
zaterdag 5 januari 2019 om 14:36
Je hoeft hem van mij niet te verdedigen hoor ;) :)

Ik vind hem een dramatisch seizoen spelen. Jij ziet dat iets anders. Dat is prima.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 14:39
Hoe kwam je op R terecht eigenlijk? Kom je uit de buurt?
Vind ik leuk
Eddy T67 +2331
zaterdag 5 januari 2019 om 14:48
Uitgenodigd door collega uit Den Bosch. Ik moet zeggen dat ik me prima vermaakt heb. Mede door het score verloop :)
Ben zelf een Vitesse supporter en had Nek allang niet meer live gezien ;)
Hoop dat Den Bosch promoveert. Ook leuk dat Jordania jr. daar aan de slag is gegaan. Hoop dat hij niet net als zijn pa teveel gaat uitgeven zodat er problemen komen. Maar dat ze bijzonder ambitieus zijn is een feit. Het kunnen mooie tijden gaan worden in Den Bosch.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 14:56
Klopt. Kakhi Jordania heeft visie, dat gaat goed komen met dit jonge elftal en onze rustige trainer die de spelers stuk voor stuk beter en beter maakt.
Je hoort Boessen ook nooit over de scheidsrechter, Gerard de Nooijer en Jack de Gier zijn van de kook bij een uitbal tegen.

De bal bij Den Bosch- NEC was op een bepaald moment 3 meter uit. Terwijl de spelers en trainer van NEC op tilt gingen over zoveel " onrecht" , zette Boessen zijn eltal om en won.
Vind ik leuk
NvC +8484
zaterdag 5 januari 2019 om 01:29
Juist 😉
Vind ik leuk
1313 +8752
vrijdag 4 januari 2019 om 19:29
Goed gedaan van Nec, hoop dat deze jongen zijn niveau van Az kan meenemen!
Vind ik leuk
NvC +8484
zaterdag 5 januari 2019 om 01:29
Tenminste een doelpuntenmaker. Nu de aanvoer nog 👍
Vind ik leuk
1313 +8752
zaterdag 5 januari 2019 om 13:23
Juist ja, maar dat moet wel goedkomen. Als hij bij Jong Az al zoveel goals kan maken dan bij Nec zeker. Die spelen toch veel meer op de helft van de tegenstander dan Jong Az.
Vind ik leuk
Janzijnvader +17458
vrijdag 4 januari 2019 om 19:30
Bij AZ hebben we gelukkig genoeg geweldige spitsen lopen dus de topscorer van de KKD hebben we blijkbaar niet nodig. Hm.
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 19:33
Boadu en Mihalik zijn ook leuke spitsen schijnt :p
Vind ik leuk
Janzijnvader +17458
vrijdag 4 januari 2019 om 19:39
Ja klopt maar die zijn nog een soort van stuk. Maar die kunnen zeker goed voetballen :)
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
vrijdag 4 januari 2019 om 19:46
Ik had gelezen dat die nu iets minder stuk zijn en binnenkort of in ieder geval nog dit seizoen bij Jong aan de slag kunnen.
Vind ik leuk
pos +9686
vrijdag 4 januari 2019 om 19:34
Tja dan maar hopen dat hij het bij NEC gaat laten zien zodat we er volgend jaar wat aan hebben. En ach wie weet gaat Mihalik het wel heel goed doen dit jaar.
Vind ik leuk
Pancev +1059
vrijdag 4 januari 2019 om 19:47
De Druiffen zijn zuur in Leeuwarden en Enschede.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 20:02
Wij zijn met meer opties bezig.
Vind ik leuk
Hammers96 +2876
vrijdag 4 januari 2019 om 20:21
Mario Engels (Roda JC ) , Cedric Teuchert ( Schalke 04 ) en een spits van Newcastle United worden nu in Enschede genoemd.
Als het alleen om een half jaar huren gaat is het mislopen van Druijf niet zo erg
Vind ik leuk
Pancev +1059
vrijdag 4 januari 2019 om 20:28
Dat ze maar mooi met hun tengels van Engels af blijven!
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 21:36
Roda zal wel moeten, anders loopt hij straks gratis de deur uit.
Vind ik leuk
Oale grond +1070
zaterdag 5 januari 2019 om 00:16
Ach ja, gelukkig mag hij een keuze maken. Jammer, maar niet getreurd. Hopen dat Boere eens zijn Veste syndroom kwijt raakt, blijft vreemd dat hij zo ver weggezakt is. Eens kijken of er nog iets in het vat zit, anders hopen op Assaidi en Vuckic. Zehknini komt ook op stoom. Klasse genoeg, nu stoom erop!
Vind ik leuk
Waagplein +755
vrijdag 4 januari 2019 om 19:53
Jammer, ik had gehoopt dat hij in de Eredivisie zou komen te spelen. Daar heb je meer weerstand en leert hij misschien meer.
Vind ik leuk
frankn27 +5679
vrijdag 4 januari 2019 om 20:51
Hij wou naar twente maar twente wou hem definitief overnemen en dat wou az niet
Vind ik leuk
Barry Engels +32296
vrijdag 4 januari 2019 om 21:09
Mede gefinancierd door De Blauwe....?
Vind ik leuk
De Hout +2012
vrijdag 4 januari 2019 om 22:57
Mooi dat Ferdy daar kan rijpen.
Vind ik leuk
NvC +8484
zaterdag 5 januari 2019 om 01:31
Goeie business. Het geld van Braken groot deels op zak houden en een betere alternatief voor terug halen. Goed werk hoor 👌 Wie dit heeft bedacht mag wel TD worden. 😉
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 13:13
Je beste speler verkopen en geen geld meer op het veld hebben staan, is niet goed gedaan maar pure noodzaak.
Vind ik leuk
NvC +8484
zaterdag 5 januari 2019 om 14:11
Gezien er geen TD is en de visie voor het technisch beleid opnieuw wordt gedefinieerd is het juist verstandig om goedkope tijdelijke oplossingen te hebben (huren) ipv geld investeren in spelers die dan later niet in het technisch beleid passen. Braken is nog niet verkocht maar het geld dat je nu vang hoef je niet te investeren maar kan je op zak houden voor als er een officiele TD is en het nieuwe technisch beleid uitgerold wordt in de zomer.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 14:17
Geen TD en toch je beste speler verkopen? Wie bepaalt dan wat hij waard is?

NEC heeft gewoon hard geld nodig en financieel gezien is het een noodzakelijke deal, laten we het daar op houden.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 15:32]
Vind ik leuk
NvC +8484
zaterdag 5 januari 2019 om 15:53
Hou jij het daar maar op dan. Ik blijf bij de woorden van v Schaijk dat NEC het financieel dit jaar zelf kan dekken zonder transfers. Dat pas als iemand vertrekt kunnen ze kijken voor iets nieuws. En Braken is echt niet onze beste speler.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 16:27
Gekozen door de supporters bij de beste 3 en door mij als beste....
Vind ik leuk
Erik7494 +1422
zaterdag 5 januari 2019 om 11:18
Echt dom van AZ. Seuntjens in de spits zetten terwijl je gewoon nog een echte spits heb die scoort.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2331
zaterdag 5 januari 2019 om 12:53
Kijken hoe deze jongen in Nijmegen de NEK wordt omgedraaid ;)
Lijkt me momenteel niet fijn vertoeven. Als ze maar niet denken de verlosser binnen gehaald te hebben.
Vind ik leuk
AZtje +19
zaterdag 5 januari 2019 om 13:33
Naar NEC !?
Ik had 'm liever bij een andere club gehad die wat beter draait, Cambuur en Twente wilde 'm ook graag huren en dat was beter voor hem geweest
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws