Terugkeer naar Nederland is mogelijk: 'Waarschijnlijk laatste jaar in Duitsland'

Terugkeer naar Nederland is mogelijk: 'Waarschijnlijk laatste jaar in Duitsland'

Gepubliceerd: zondag 6 januari 2019 om 23:30zo 06-01-2019 om 23:30

Laatste update: zondag 6 januari 2019 om 23:38zo 06-01-2019 om 23:38

Paul Verhaegh overweegt een terugkeer naar de Eredivisie. Zijn contract bij VfL Wolfsburg loopt aan het einde van dit seizoen af en wat er daarna gaat gebeuren is nog niet duidelijk.

Een terugkeer naar Vitesse behoort dan ook tot de mogelijkheden voor Verhaegh. "Ik heb het voornemen om nog door te gaan, dus zeg nooit nooit", vertelt Verhaegh aan Omroep Gelderland.

"Als het goed is ga ik volgend jaar terug naar Nederland. We moeten kijken wat de mogelijkheden dan zijn. Dat is afwachten. Het is nog te vroeg om daarover te praten in januari."

Verhaegh rekent erop dat dit zijn laatste jaar in Duitsland is. "Daar ga ik vanuit. Je weet het natuurlijk nooit in de voetballerij, maar mijn contract loopt nog tot de zomer. Hoe het daarna gaat weet ik niet. Misschien blijf ik nog een jaar in Wolfsburg, maar het kan ook zijn dat ik terugkeer naar Nederland. Ik voel me nog fit en goed, dus wat dat betreft wil ik nog een jaartje doorgaan."

Verhaegh speelde in Nederland jarenlang voor Vitesse. In 2010 werd hij gekocht door FC Augsburg. Sinds 2017 speelt hij bij Wolfsburg. Verhaegh heeft drie interlands achter zijn naam staan.

Poll

Is Verhaegh een aanwinst voor een Eredivisie-club?

(1249 stemmen)

Plaats een reactie

Lucien1978 +6421
zondag 6 januari 2019 om 23:34
Verhaegh kom toch naar VVV . Dat is lekker dicht bij je geboorteplaats en familie

Al snap ik wel als je naar Vitesse gaat. Toch net dat stapje hoger
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 23:35]
Vind ik leuk
appeltje +3549
zondag 6 januari 2019 om 23:56
Dat is ook precies wat ik dacht. Kom nog maar lekker een jaartje naar VVV, ook al wordt-ie volgend seizoen al 36. Maar ja, we lopen nu ook al met Promes in het centrum haha
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
maandag 7 januari 2019 om 00:29
Precies. Die moet toch wel nog een of zelfs twee jaartjes meekunnen. Ik denk dat VVV serieus een kans zou maken.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 08:53
Je weet dat het een vleugelverdediger is?
Vind ik leuk
appeltje +3549
maandag 7 januari 2019 om 10:09
Ja hoor. Ging vooral over het feit of je nog zo een oude rot moet willen hebben.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 7 januari 2019 om 01:07
Daar is ie nog te goed voor en zijn salariseisen zullen te hoog zijn.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
maandag 7 januari 2019 om 01:11
De salariseisen zullen idd een heel groot struikelblok worden. Verhaegh is echter ook allang binnen wat betreft geld.

Hij is geboren vlakbij Venlo dus misschien heeft hij de behoefte dicht bij huis te zijn.

Al is Arnhem ook niet al te ver rijden.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 7 januari 2019 om 01:23
VFL Wolfsburg staat er om bekend spelers veel te veel te betalen (in verhouding met hun kwaliteiten), dus dan zal hij inderdaad een grote stap terug moeten doen. VVV is ook geen club die onverantwoorde risico’s neemt (wat een goede zaak is).

Wie hebben jullie nu op rechtsback?
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
maandag 7 januari 2019 om 01:51
Wij hebben 2 prima rechtsbacks voor eredivisie begrippen. Moreno Rutten en Tristan Dekker ( Dekker jeugdinternational is echter al bijna het hele seizoen geblesseerd). Kum speelt ook soms rechtsback.

Kum zal volgend seizoen wel weg zijn en Rutten speelt allang bij VVV. Weet zijn contract niet precies .
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 7 januari 2019 om 01:55
Dekker ken ik niet, Kum vind ik in het centrum beter. Moreno Rutten is een prima (onderschatte) rechtsback inderdaad.

Zoals zo veel spelers bij VVV onderschat zijn overigens, zo’n Röseler krijgt ook veel te weinig lof. Die valt me echt positief op dit seizoen.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
maandag 7 januari 2019 om 11:40
Roseler is idd de beste verdediger die ze hebben. Die kan zo in de subtop mee
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 23:36
Verhaegh heeft toch wel een hele mooie carrière gehad, hoor.

Als iets bovengemiddelde voetballer de Bundesliga bereiken en jezelf waarschijnlijk "binnen voetballen".

Toffe competitie. Goed gedaan.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 23:38
Onderschatte voetballer nergens ooit over gehoord nooit verkeerd in de media gekomen voorbeeldprof mogen we nog jaren van hem genieten op de velden.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zondag 6 januari 2019 om 23:45
Jaren denk ik niet meer, als ik het artikel lees.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
maandag 7 januari 2019 om 01:12
Vergeet idd niet dat hij ook vele jaren aanvoerder is geweest.

Een zeer gewaardeerde kracht in Duitsland
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 23:47
Kind van de Herdgang, hoop niet dat ie de weg nog weet..
Vind ik leuk
appeltje +3549
maandag 7 januari 2019 om 00:04
Kóm mer langs Zaerum noa de Koel. Bisse tenminste wél welkom.
Vind ik leuk
Fce9091 +2983
maandag 7 januari 2019 om 07:01
Praat gewoon Nederlands...
Vind ik leuk
appeltje +3549
maandag 7 januari 2019 om 10:11
Zeg je da ook tegen Brabanders of wa?
Vind ik leuk
Fce9091 +2983
maandag 7 januari 2019 om 10:31
Daar is iig nog iets van te maken. Dat andere gebrabbel is meer voor Fußballschaufel.De
Vind ik leuk
appeltje +3549
maandag 7 januari 2019 om 12:24
Joh, wat origineel. Praat je ook zo over Van Bommel, Van Marwijk en Hendrix?
Vind ik leuk
Fce9091 +2983
maandag 7 januari 2019 om 16:20
Als ze deze wartaal op een site zouden plaatsen wel.
Vind ik leuk
appeltje +3549
maandag 7 januari 2019 om 17:50
Hahaha, Brabanders en hun fascinerende mix van minderwaardigheids- en superioriteitsgevoelens.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 08:55
Hij is weggegaan naar Den Bosch om zijn kans te pakken. Zal de weg wel niet meer weten bij jullie...
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 23:58
top speler voor feyenoord ajax en psv zijn te hoog gegrepen en hebben beter op t moment hoewel als masraoui vertrekt hij een goede stand in zou zijn voor masr s opvolger of bij psv want niet te vergeyen moet psv t nu doen met die lapswans behich gvd hebben wij ff een kut back met behich zou zelfs nog te kort komen voor kozakkenboys
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 00:00]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 00:12
Heb jij je al aangemeld bij de AA ? je bent een schande voor de samenleving...
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 00:22
als jij behich een geweldenaar vind ben jij nog lang niet klaar met je verslavingen moet van je eigen problemen niet over een ander kammen t s gewoon een foutje van mark net als jij in jullie gezin dus kom nou niet met je fantastische verhalen en ervaring van een visrick clown jij weet de definitie van samenleving niet eens ik ken een klauwhamer met meer verstand als jij zie verhaeg liever met twee knieen in de knoop dan behich in zijn beste tijd
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 00:24]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 00:25
Laat me raden, je woont op de GGZ Grote Beek of in Gestel
Vind ik leuk
RenW +4070
maandag 7 januari 2019 om 00:27
Probeer ff een komma af en toe. Ik raak in de war.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
maandag 7 januari 2019 om 06:18
Geen chocolade van te maken.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13410
maandag 7 januari 2019 om 02:32
Altijd plek in Huize Kuipzicht, en neem je pantoffels mee.
Vind ik leuk
HansVites +6419
maandag 7 januari 2019 om 06:51
Vitesse zit al goed in de rechtsbacks zoals Karavaev , Karami en Lelieveld die het op het moment goed doet bij Go Ahead Eagles.
Dus denk niet dat ze bij Vitesse op hem zitten te wachten, VVV zou inderdaad een mooie club voor hem zijn.
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
maandag 7 januari 2019 om 07:49
Denk niet dat vitesse hier nog aan gaat beginnen.
Vind ik leuk
Vb.twente +147
maandag 7 januari 2019 om 09:59
wat hebben we hier aan ,misschien wel of misschien niet . ik weet het niet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws