Verjaardagscadeau voor PSV-talent: aanvaller tekent contract tot 2022

Verjaardagscadeau voor PSV-talent: aanvaller tekent contract tot 2022

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 11:08di 08-01-2019 om 11:08

Laatste update: dinsdag 8 januari 2019 om 11:17di 08-01-2019 om 11:17

PSV heeft aanvaller Yorbe Vertessen beloond met een nieuw contract. De Belg ondertekende op zijn achttiende verjaardag een contract dat hem tot 2022 aan de Eindhovense club bindt. 

Dat melden de Eindhovenaren via de officiële kanalen. Vertessen speelt al sinds de F'jes in de jeugdopleiding van PSV. Hij reisde eind vorige week met de winterkampioen af naar Qater, waar PSV op trainingskamp is. In Qatar speelt de ploeg van trainer Mark van Bommel een oefenwedstrijd tegen Club Brugge.

Vertessen speelt zijn wedstrijden dit seizoen voor PSV O19, dat dit seizoen onder leiding staat van Ruud van Nistelrooy. De Belg was in twaalf competitiewedstrijden goed voor zeven goals en een assists. In de Youth League was hij goed voor twee goals in zes wedstrijden.

Het ED meldde eerder al dat de tiener kon rekenen op de interesse van 'tal van clubs'. Door bij PSV te tekenen, kiest de aanvaller er voor om in zijn vertrouwde omgeving te blijven. 

Plaats een reactie

Dobbel +844
dinsdag 8 januari 2019 om 11:11
Prima! Speelde zeer behoorlijk voor o19 in de Youth Champions League.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28860
dinsdag 8 januari 2019 om 11:15
Leuk cadeau op je 18e...nu de fans trakteren a.u.b
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:18
Klopt, deed Lammers jaren terug ook..
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 11:20
Klopt, en doet nu ervaring op bij Heerenveen. Niet te vroeg afschrijven, je weet dat ook spelers als Van Nistelrooij en Huntelaar bij de noorderlingen ervaring hebben opgedaan? Ik zeg niet dat Lammers van dat kaliber is, maar gun hem de tijd.
Vind ik leuk
Hupfean +4687
dinsdag 8 januari 2019 om 11:47
Jammer genoeg zijn ze verstandiger geworden bij Psv. Nu verhuren ze talentvolle spelers ipv gratis de deur uit te laten lopen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:06
Je hebt gelijk inderdaad, maar ik zie het niet in Sam... helaas. Hopelijk bewijst hij het tegendeel
Vind ik leuk
Itsese +5672
dinsdag 8 januari 2019 om 12:19
Moet je beter kijken.. Als gehuurde speler gelijk z'n plekje afgedwongen bij Heerenveen, 11 wedstrijden en 6 goals, vindt ik voor z'n 1e volledig seizoen ook best lekker. Die gaat nog schitteren in Eindhoven, 100% zeker.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 13:12
En jij is 2 benig.
Heerlijk voor een spits
Vind ik leuk
Itsese +5672
dinsdag 8 januari 2019 om 13:48
Alles in zich om echt een grote te worden, ik heb meer vertrouwen in Lammers dan in Romero
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:52
Ja Romero had onderhand wel zn klasse mogen laten zien
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:21
Plekje afdwingen bij een matig Heerenveen... hij is ook naar Friesland gestuurd om 1e spits te worden en nika anders
Vind ik leuk
Hupfean +4687
dinsdag 8 januari 2019 om 13:31
Hij heeft nog wat tijd nodig maar ik zie t wel. Waar zie je tegenwoordig nog een 2benige spits? En techniek en scorend vermogen heeft ie ook. T is geen Luuk de Jong maar die heeft ook tijd nodig gehad. Die is nu beter dan in zijn 1e periode bij Psv.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:20
Klopt techniek heeft ie en 2 benig is hij ook.. toch denk ik niet dat hij het niveau van PSV aankan.. maar we gaan het zien he
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:13
Wordt een goeie!! Gefeliciteerd!!!!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 13:01
Hul veul goei.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:27
Dat blijkt wel ;)
Vind ik leuk
stratumseind +187318
dinsdag 8 januari 2019 om 11:13
skon clubke ons psv
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:48
Lekker werm clupke
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:15
mooi zeer goed
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:16
Als je op 8 januari geboren bent dan moet je wel een topper zijn! Kan haast niet anders. 😋
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 11:21
Op 6 juli (Gordon), 29 april (Joling) en 5 november (Froger) ook...
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:24
Volg je niet helemaal...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 11:25]
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
dinsdag 8 januari 2019 om 11:38
Ik hoop dat je dit op moest zoeken :p
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 13:06
Hahahaha, zeker en vast haha. Als ik dit uit m'n hoofd had geweten, dan was ik nog liever per ongeluk tegen de vuist van Badr Hari aangelopen.
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
dinsdag 8 januari 2019 om 13:10
Dan ben je het daarna waarschijnlijk ook wel vergeten :p
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 13:12
Klopt, maar dan heb je wel dezelfde hersenactiviteit als die drie bij elkaar opgeteld ;-)
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
dinsdag 8 januari 2019 om 13:21
Lekker in je eentje kutmuziek maken :p
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 13:22
Pfffff, droevig toekomstperspectief hahaha
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
dinsdag 8 januari 2019 om 13:25
Als ik een liedje had gekend had ik nu vast een grapje kunnen maken. Ben ik even blij dat ik niks kan verzinnen :p
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 13:28
Slim dat je doet alsof je hun repertoire niet kent keizertje ;-)
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
dinsdag 8 januari 2019 om 13:32
Ja, was ik zelf ook wel trots op. En dat terwijl dat toch de enige goede reden is om naar de JC ArenA te gaan.
Ajax - PSV is niet de enige topper die je daar kunt zien :p
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 13:47
Met dat verschil dat je tegenwoordig als Ajax-supporter het stadion NIET GENAAID verlaat.
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
dinsdag 8 januari 2019 om 13:53
Hopelijk helemaal niet bij de komende Ajax - PSV :p
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 13:58
Het belooft hoe dan ook een mooie pot te worden, dus geen van beide supportersgroepen zal zich echt genaaid voelen denk ik.

Maar als PSV weet te winnen bij Ajax, dan is het wel echt op z'n Amsterdams. Eerst flink betalen om vervolgens genaaid te worden ;-).
Vind ik leuk
#Keizerout +37903
dinsdag 8 januari 2019 om 14:00
Haha
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 13:01
Whhahaaaaaaaaaaa
Vind ik leuk
stratumseind +187318
dinsdag 8 januari 2019 om 11:21
proficiat hoe laat kunnen we bier bij je komen drinken?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:25
Haha... Bedankt! Jij bent altijd welkom Straat. Er staat ook altijd wel wat koud!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 11:26]
Vind ik leuk
stratumseind +187318
dinsdag 8 januari 2019 om 11:26
lekker man
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:28
Nou en of! San Miguel als ik het mij goed herinner?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 11:29]
Vind ik leuk
stratumseind +187318
dinsdag 8 januari 2019 om 11:44
als het kan wel maar eigenlijk lus ik alles
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:46
Een echte liefhebber. Had van jou ook niet anders verwacht! 😋
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:30
Of toch een klassieke Juup of Bavaria? 😋
Vind ik leuk
stratumseind +187318
dinsdag 8 januari 2019 om 11:45
altijd goed als ze maar koud zijn
Vind ik leuk
AFCAMEXICO +120
dinsdag 8 januari 2019 om 11:32
Het nieuwe pareltje uit de Eindhovense jeugdopleiding is gevonden! Kan deze jongen in de voetsporen treden van legendes als Lars Hutten en Jasper Waalkens?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:38
Tja dat is PSV. Contracten als verjaardagcadeaus. Bij ons Ajax moet je daarvoor werken en talent hebben. Tjaa.. het is ook wat
Vind ik leuk
AFCAMEXICO +120
dinsdag 8 januari 2019 om 11:56
Haha het jeugdbeleid van PSV is echt om te janken
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 13:14
Daarom is jouw Ajax ook inspiratieloos 😉
Vind ik leuk
AFCAMEXICO +120
dinsdag 8 januari 2019 om 13:32
Mijn Ajax is de grondlegger van het moderne voetbal. Wij inspireren de grote op aarde.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:55
Waar baseer jij dat op?
Vind ik leuk
Emnu +6479
dinsdag 8 januari 2019 om 11:32
Heeft Malen al bijgetekend?
Vind ik leuk
AllAdIn +20917
dinsdag 8 januari 2019 om 11:35
Leuk voor dat ventje, ik ben benieuwd..
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:45
Mooi zo we zijn op goede weg op. Jonge talentvolle spelers lekker aan je binden. Volgende stap is stap voor stap minuten laten maken in het eerste.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:57
Gefeliciteerd leuk cadeau voor meneer Vertessen wanneer het mee zit wordt hij net zo goed als meneer Nilis.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:42
De eerste mega aankoop van PSV!
Vind ik leuk
mcmodd +25108
dinsdag 8 januari 2019 om 14:50
Verstandige keuze, er zit nog best rek in en het is zote zien een man met de juiste kop voor een voetballer.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:35
--_Vind Naaakt Dames in jouw stad hier op: Huit,Re/Dames
**Naar werken gebruik punt na Huit ! vervangen de komma
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws