'Ajax krijgt concurrentie in strijd om Lainez: oud-PSV'er moet doorslag geven'

'Ajax krijgt concurrentie in strijd om Lainez: oud-PSV'er moet doorslag geven'

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 11:36di 08-01-2019 om 11:36

Ajax krijgt in de strijd om de handtekening van Diego Lainez te maken met concurrentie uit Spanje. Real Betis zou er alles aan willen doen om Lainez te overtuigen naar Spanje te komen.

Dat melden verschillende Spaanse media, waaronder Marca. Ajax is al enige tijd bezig om de achttienjarige Lainez binnen te halen en zou volgens De Telegraaf al een bod van elf miljoen euro hebben gedaan. Tot een akkoord met Club América is het echter nog niet gekomen en nu lijkt Real Betis ook te hengelen naar de diensten van de talentvolle Mexicaan.

Betis hoopt onder meer dat de aanwezigheid van Andrés Guardado de talentvolle Lainez over de streep kan trekken. De oud-PSV'er is met 152 interlands een grootheid in Mexico en speelt sinds 2017 voor Betis.

Vorige week liet Club América's technisch directeur nog weten dat hij Diego Lainez liever niet ziet vertrekken. "Er zijn er maar weinig als hij", zei hij in gesprek met ESPN. "Er is nog niets officieel. We hopen dat we volgende week concreter kunnen zijn", zei hij toen.

Plaats een reactie

dinsdag 8 januari 2019 om 11:41
Betiz is geen concurrentie.
Alleen als je naar het weer kijkt.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:42
Haha, vind ik leuk!
Vind ik leuk
tannat +15674
dinsdag 8 januari 2019 om 16:43
Die speelt voor 6 miljoen bij PSV volgend jaar
Vind ik leuk
Leozao +6226
woensdag 9 januari 2019 om 14:29
Blijf toch eens van die troep af die ze daar rondom eindhoven in labs produceren. Of wordt je leventje dan te zwaar. :-)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:43
Vergis je niet. Ajax is geen PSV.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:46
Daarom zegt hij het. :)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:47
😋
Vind ik leuk
broedkip +1852
dinsdag 8 januari 2019 om 12:33
Daar heb je gelijk in. Wordt tijd dat we heel Psv maar eens gaan opkopen. Zijn we van dat gezeik van jullie ook af.
Vind ik leuk
UpOne +754
dinsdag 8 januari 2019 om 12:40
Ik zou zeggen doe Marc een voorstel? misschien worden ze dan nog eens echt kampioen.
Vind ik leuk
Frevol54 +176
dinsdag 8 januari 2019 om 15:10
Kampioen worden is niet echt noodzakelijk om succesvol te zijn in de CL.
Vind ik leuk
UpOne +754
dinsdag 8 januari 2019 om 15:19
Klopt, maar met het kampioenschap stel je wel CL voetbal veilig.
Vind ik leuk
tannat +15674
dinsdag 8 januari 2019 om 16:44
Maar zou een prijsje na 5 jaar helemaal niks ook niet eens fijn zijn voor jullie?
Vind ik leuk
Importbrabo +1667
woensdag 9 januari 2019 om 13:02
Hoe bereik je de CL ook al weer? In dit tempo gaat de nr 2 over een paar seizoenen rechtstreeks de EL in.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
dinsdag 8 januari 2019 om 12:53
Geen Lainez dan overschakelen naar Lozano
Vind ik leuk
Olfie +5246
dinsdag 8 januari 2019 om 13:42
Om in jong klaar te stomen voor volgend jaar? ;)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:25
Want die kan Ajax ook echt betalen, he? Minstens 40 miljoen en je hoogste aankoop ooit was blind voor 17 miljoen. Meer dan het dubbele way Napoli (een better club voor lozano) heeft geboden en is afgewezen. Ik snap dat je graag kampioenen in je team wil maar dit wordt een hele lastige. Blijf maar in je schoenen lopen ipv ernaast, is leuker voor iedereen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 14:57
Napoli is niet afgewezen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:14
Jij daarentegen bent onderhand overal afgewezen, weggestuurd en verwijderd.

Behalve hier op VP. Hier worden Ajax trolletjes tenminste gewaardeerd. 😂
Vind ik leuk
Emnu +6479
dinsdag 8 januari 2019 om 15:22
Nee, t is jouw eerste account, snelkookpan...
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:24
Van Millwall naar Snelkookpan. Waar heb jij last van als ik vragen mag?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 15:26]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:34
Wat zit je dwars, Emnu?
Vind ik leuk
Leozao +6226
woensdag 9 januari 2019 om 14:31
Weer zo'n Calimero reaktie...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:07
Owja daarom is hij nog speler van psv, got it.
Vind ik leuk
Sluisje +937
dinsdag 8 januari 2019 om 23:17
Kampioen struikelen....😂
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:31
... en heel Brabant aan de slaappil.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:34
Dat zou tenminste nog verklaren waar jullie al die jaren zijn gebleven toen de prijzen verdeeld werden. Haha
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 16:51]
Vind ik leuk
tannat +15674
woensdag 9 januari 2019 om 06:33
Prima. Als jullie De Jong en De Ligt erbij doen mag je hem voor een zacht prijsje hebben
Vind ik leuk
Futjebal +2497
dinsdag 8 januari 2019 om 12:54
We???.. hahahaha...broedkipje denkt dat de club van hem is
Vind ik leuk
Hopaaaaa +926
dinsdag 8 januari 2019 om 12:58
Zo gefrustreerd om elke keer die schaal voor je 👃🏼weg gekaapt te zien worden dat je het kampioenschap wil kopen. Zie ik als compliment dat je PSV wilt leegkopen/opkopen. Vervelend hè die luis in je pels? If you can’t beat em buy them.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 13:00]
Vind ik leuk
jochempje +3704
dinsdag 8 januari 2019 om 13:20
Ach, het is nu eens een keertje andersom. Weten de Ajacieden ook eens hoe het is om een psver te zijn.
Vind ik leuk
Frevol54 +176
dinsdag 8 januari 2019 om 15:14
Op Bazoer na zou ik geen speler weten die van PSV naar Ajax is gegaan. Andersom is het talloze malen gebeurd. PSV het Bayern van de Eredivisie.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 15:16]
Vind ik leuk
Johnny Cash +8060
dinsdag 8 januari 2019 om 11:47
Gelukkig niet
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 12:17
Inderdaad.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:39
NEE gelukkig niet ! AJAX is de toekomstige kampioen van Nederland!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 13:02
En dat zal ook zo blijven . Volgend jaar is het weer de toekomstige kampioen en het jaar daarna etc.etc.
Vind ik leuk
SimonSays +6408
dinsdag 8 januari 2019 om 11:49
Als je naar het weer kijkt is Ajax geen concurrentie..
Vind ik leuk
fernjef +714
dinsdag 8 januari 2019 om 11:56
hoezo niet? Bij ons kan het dak dicht en de verwarming aan.... ;-)
Vind ik leuk
SimonSays +6408
dinsdag 8 januari 2019 om 11:58
Dan kun je niet naar het weer kijken :p
Vind ik leuk
fernjef +714
dinsdag 8 januari 2019 om 12:01
ik moet je even wat uitleggen.... Bij Ajax kijken we naar het veld. Daar wordt mooi voetbal gespeeld. Dat is anders dan bij PSV. Daar hebben ze bewust geen dak op het stadion zodat de supporters nog íets moois kunnen zien als ze in het stadion zitten.... ;-)
Vind ik leuk
SimonSays +6408
dinsdag 8 januari 2019 om 12:08
Leuk verhaal, maar de voorwaarde is 'als je naar het weer kijkt'. Ik kijk persoonlijk niet naar het weer, want daar word je niet vrolijk van. Net als van Ajax. Het dak gaat daar dicht en de verwarming gaat aan, omdat ze uit alle macht proberen die kille club wat warmer te maken. Daarom hebben we bij PSV geen dak nodig 😉
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 12:20
En bij ons gaat het dak er toch ieder jaar weer af...
Vind ik leuk
Niels92 +31425
dinsdag 8 januari 2019 om 12:29
PSV heeft dus minimaal 115 hoofdprijzen in de kast staan?
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 12:37
Allereerst bestaat ons stadion geen 115 maar 109 jaar. Dus het dak is er al 109 jaar af. En nee, geen 115 prijzen, maar onze 46 prijzen glanzen wel meer dan die 71 stoffige prijzen van jullie ;-)
Vind ik leuk
Niels92 +31425
dinsdag 8 januari 2019 om 12:43
Is dat zo? Ik kijk liever niet alleen na de laatste 4 jaar maar naar de hele historie van de clubs en daar zijn zowel de Nederlandse en Europese successen van Ajax een stuk glansrijker dan die van jullie :)
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 12:46
Blijf vooral teren op het verleden.... kom je ver mee....... neem een voorbeeld aan je club, met Overmars en Ten Hag.... die blijven niet teren op het verleden... omdat die ook weten dat het verleden geen prijzen oplevert... zij kijken naar het heden en de toekomst.. zou jij ook moeten doen.
Vind ik leuk
Niels92 +31425
dinsdag 8 januari 2019 om 12:51
Ik teer nergens op, ik ben gewoon trots op mijn club :)

Overigens teer jij zelf op het verleden omdat je begint over de laatste jaren , beginnen over 3 - 4 jaar geleden is ook teren op het verleden :)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 13:45
Niels ben jij trots op iets wat onder doping is behaald. Beetje zoals Armstrong trots is op zijn behaalde overwinningen ;).
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1442
dinsdag 8 januari 2019 om 14:01
Dus jij vindt jullie EC1 een schande? OK dan.
Vind ik leuk
wattenstaafje +22685
dinsdag 8 januari 2019 om 14:03
http://www.soccernews.nl/news/106113/feyenoorders-gebruikten-doping-in-bekerfinale-tegen-ajax
https://www.google.com/amp/s/amp.nos.nl/artikel/574655-doping-was-schering-en-inslag.html
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:10
Tuurlijk
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 13:07
Jij ook,meespelen in Europa wordt naar gekeken...
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:58
Het mooiste vind ik die droevige Carnaval smoeltjes als ze weer eens achter staan...puur genieten! Verder is het voetbalspel van PSV natuurlijk ook niet om aan te gluren.
Vind ik leuk
LOZGUTI +648
dinsdag 8 januari 2019 om 20:11
Kijk je dan ook hoe je club zijn iconen behandeld want daar zijn ook veel van weg getreiterd
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1442
dinsdag 8 januari 2019 om 13:01
Hoeveel wereldbekers staan er bij jullie te glanzen? Hoeveel Europese supercups? Hoeveel ECII's?
Vind ik leuk
Ove +864
dinsdag 8 januari 2019 om 13:09
Koop een metaaldetector,dan kan je ze misschien vinden
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1442
dinsdag 8 januari 2019 om 14:00
Haha!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:43
Als er een dak op zou zitten zouden jullie die toch verkopen aan de gemeente😉
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 12:45
Net zoals jullie je ziel hebben verkocht aan de beurs? ;-)
Vind ik leuk
Niels92 +31425
dinsdag 8 januari 2019 om 12:54
Wanneer je je ziel verkoopt aan de beurs? Dan zou je minstens 50.1% aandelen moeten verkopen, aangezien Ajax 73% aandelen bezit zijn ze eigen baas en is de ziel van de club niet verkocht :)

Ohja slimmerik, je aandelen verkoop je via de beurs en niet aan de beurs.
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 12:58
Nja, laten we de discussie niet voeren of Ajax wel of niet naar de beurs had moeten gaan en of het past bij een voetbalclub. Daar zullen we het nooit over eens worden, behalve als het de club heeft gered van de ondergang (Zoals ik hier een Ajacied zag schrijven)..
Vind ik leuk
Niels92 +31425
dinsdag 8 januari 2019 om 13:07
Een sneer uitdelen dat Ajax zijn ziel verkoopt met aandelen en wel supporter zijn van het beursgenoteerde United :)

De discusie kunnen we idd beter stoppen.
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 13:11
Tot mijn verbazing lees ik je bericht Niels, omdat ik namelijk in m'n instellingen toch echt al jaaaaren PSV en Liverpool heb staan. En zeker niet United! (dit is echt serieus, geen grap!) net ff bericht naar vp gestuurd. tnx
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 13:15]
Vind ik leuk
Niels92 +31425
dinsdag 8 januari 2019 om 13:16
Je kan het toch gewoon veranderen? Gewoon via instellingen?
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 13:17
Bij mijn instellingen staat PSV en Liverpool als favo clubs. United staat daar helemaal niet bij, daarom snap ik er geen hout van dat het wel bij m'n standaardprofiel zichtbaar is. Anders kon ik m idd makkelijk aanpassen
Vind ik leuk
Niels92 +31425
dinsdag 8 januari 2019 om 13:20
Echt raar haha :(

Profiel van dhrwobo+ 33168
Naam Onbekend
Woonplaats Onbekend
Geslacht Man
Leeftijd Onbekend
Favoriete Nederlandse club PSV
Favoriete Internationale club Manchester United
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 13:23
Mijn competities
Je volgt nog geen competities
Mijn clubs
Liverpool FC Verwijderen
PSV Verwijderen
Vind ik leuk
Bijgoochem +1591
dinsdag 8 januari 2019 om 13:10
Wat een domme reactie zeg. En dan een vraagteken erachter zetten met een knipoog. Valt niet op die verkapte sneer.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 13:20
En geen geld voor armoedzaaiers
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:53
Wauw helemaal zelf verzonnen? Je papegaai je achterlijk vriendjes na. Verzin een keer iets nieuws kleuter
Vind ik leuk
SimonSays +6408
dinsdag 8 januari 2019 om 20:05
Je bent verliefd op mij. Helaas voor jou val ik niet op losers, bange poeperd dat je bent😉
Vind ik leuk
Vak-T +1156
dinsdag 8 januari 2019 om 12:14
Als we in mei WEER kampioen geworden zijn steken ze vuurwerk af vanaf de dakrand.....dan kijken we inderdaad niet naar het veld.
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 12:20
Mag ik je er even aan herinneren dat de ArenA sinds augustus 1996 bestaat, en er in de afgelopen 23 jaar slechts zo'n 5 jaar echt mooi gevoetbald is? Ik refereer even aan de jaren De Boer, net zoals de jaren Cocu bij ons. Wel prijzen, maar niet om aan te gluren.
Vind ik leuk
John Garp +3140
dinsdag 8 januari 2019 om 12:36
Nee, liever niet. Hier is waarom:

Bij Ajax wordt er altijd geprobeerd te winnen én aantrekkelijk te voetballen, jammer dat dit niet altijd lukt.

Toch is het deze ambitie die Ajax succes bracht, nationaal en internationaal.

Alleen maar willen winnen, zonder verdere inhoud, is een hol vat en misschien alleen maar leuk voor de lokale aanhang. Daarnaast komt het de kijksport niet ten goede.

Feyenoord heeft het karakter en de vechtlust.
Amsterdam de branie en het gogme.

En PSV? Gezelligheid?
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 12:41
Die ambitie is te prijzen en die ambitie heeft PSV ook onder Van Bommel.

Dat je ons een karakterloze club vindt en dat gooit op 'jullie hebben geen ambitie', is echt typisch een Ajax-opmerking en het voedt alleen maar de hekel die PSV'ers hebben/krijgen aan mensen zoals jij (en daardoor aan je club, dus namens je club, bedankt daarvoor).
Vind ik leuk
John Garp +3140
dinsdag 8 januari 2019 om 14:06
Het was niet eens lullig bedoeld.

Ik zeg ook niet dat jullie geen ambitie hebben. Maar jullie ambitie onderscheid zich niet van anderen. Jullie willen zo hoog mogelijk eindigen. Ja, dat wil iedere club.

Maar voetballend gezien, zijn jullie flegmatiek. Als jij dan Ajax aanvalt op hun ambitie 'mooi voetballen', dan moet je ook een vent wezen en dit erkennen.
Ik vind het goedkoop als je Ajax aanvalt op hun voetbalfilosofie, terwijl je eigen club er geen heeft.

En dat arrogantie-stempel van je mag je inmiddels op je eigen club plakken, met die petjes van 'voetbalhoofdstad van...'

Maar de vraag blijft staan, met welk kenmerk, wat zich uit op het voetbalveld, onderscheid PSV zich nu eigenlijk?

Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 02:06
PSV is De ultieme demonstratie dat we nog steeds kiezen voor een samenleving ipv een ikleving.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1591
dinsdag 8 januari 2019 om 12:38
Wat een ongelooflijke bullshit zeg. De eerste 2 jaren onder de Boer werd er gewoon goed en mooi aanvallend voetbal gespeeld en zeker gezien de middelen die voorhanden waren.
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 12:42
Gezien de middelen die voor handen waren... precies. Het was grotendeels niet om aan te gluren, maar dat is de Boer niet te wijten omdat hij simpelweg geen beter materiaal had. Net zoals Cocu ook optimaal presteerde met het materiaal dat hij had. Maar zoals Ajax dit seizoen speelt, zo hebben ze (zelfs onder Bosz) de afgelopen 10-15 jaar niet gespeeld! En dat is een compliment hoe het nu gaat, zo moet je m'n opmerking ook zien.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1591
dinsdag 8 januari 2019 om 13:06
Nee. Het was gewoon goed en aanvallend voetbal wat de Boer speelde de eerste 2 jaren zelfs met dat materiaal. Dus je kan het verhaal wel downgrade door te zeggen dat het grotendeels niet om aan te gluren was maar die vlieger gaat niet op. De Boer wilde altijd het spel maken en dat is bij Ajax altijd het geval. Anders wordt niet gepikt. Cocu niet dat is een lafaard pur sang die puur vanuit de omschakeling speelde. En kom aub niet met de prijzen want daar gaat het mij helemaal niet om in dit geval. Cocu kwam zelfs met een 5mans verdediging naar de Arena. Duidelijker kan je het hebben.
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 13:07
Goed laat maar.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1442
dinsdag 8 januari 2019 om 13:02
Onzin.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:42
NEE psv heef geen dak om dat ze anders geen langen ballen op luukie de jong kunnen spelen !
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 12:44
Uhhm... uberkneus... noem eens 1 verdediger bij ons die in staat is om lange ballen te spelen...... Schwaab? Viergever? Beiden kunnen m niet op de stropdas leggen. En als je oplet, dan weet je dat wij gewoon opbouwen via de flanken met echte buitenspelers en echte vleugelverdedigers. Oerhollands.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41747
dinsdag 8 januari 2019 om 13:12
Je valt behoorlijk uit je rol - en daarbij door de mand - in dit topic. Kanonnen zeg.
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 13:14
Ach, beetje hersenloos weglullen hier, we hebben allemaal wel eens van die dagen Arie ;-)
Vind ik leuk
Elohim +714
dinsdag 8 januari 2019 om 18:57
Jij hebt nog nooit door glas heen gekeken? ;)
Vind ik leuk
Gelukshand +165
dinsdag 8 januari 2019 om 12:15
Alsof een speler liever bij 40 graden wil voetballen?

Volgens mij is beste klimaat om te voetballen rond 15 graden, laat dat nou net de gemiddelde tempratuur zijn in NL, zeker door klimaatverandering is dat makkelijk te halen:D

In spanje is het veel te warm om te voetballen daarom spelen ze de wedstrijden ook vrij laat in de avond omdat het te warm is in Spanje.
Vind ik leuk
SimonSays +6408
dinsdag 8 januari 2019 om 12:38
Dat zal voor een Mexicaanse zonaanbidder vast minder problemen geven dan voor de gemiddelde Nederlandse neerslagbewonderaar.

En 40 graden is het daar alleen hartje zomer in bepaalde streken. De gemiddelde temperatuur in Nederland is overigens 10,85 graden.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +393
dinsdag 8 januari 2019 om 11:51
Betis is in de regio en in heel Spanje echt een grote club hoor.
Sevilla zelf nog een treetje hoger en beter, maar man man, als de stadsderby gespeeld wordt, dan is het geweldig om in die stad te zijn.
In de Spaanse competitie zal die jongen een stuk sneller beter worden dan in de ED, dat is helaas nu eenmaal zo.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:04
Betis is helemaal geen treetje hoger. Ajax heeft een veel beter team. En Ajax zal meer betalen en bij Ajax hebben ze de beste opleiding. Dus Betis is kansloos.
Vind ik leuk
hollister +266
dinsdag 8 januari 2019 om 12:13
En speelt CL... daar kijken spelers vooral na
Vind ik leuk
dhrwobo +36514
dinsdag 8 januari 2019 om 12:22
Wauw, en dan in de competitie spelen tegen Real Madrid of tegen De Graafschap.... sorry... maar dan in de Spaanse competitie CL en de eredivisie gelijk aan uitgeschakeld zijn in de voorrondes EL....
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
dinsdag 8 januari 2019 om 12:52
Hij kan ook tegen real Madrid spelen maar dan met AJAX.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +393
dinsdag 8 januari 2019 om 12:23
Wie zegt dat Ajax ook volgend jaar CL speelt?
Tegen Real hebben ze heus wel een kans, maar die club krijgt altijd hulp van de UEFA en scheidsrechter, dus kan maar zo exit Ajax zijn en dan speelt de beste jongen alleen nog in de ED.
Met alle respect voor het niveau van Ajax dit jaar, maar de ED is toch echt geen treetje hoger als La Liga!
En hij hoeft in Spanje geen andere taal etc. te leren, dat kan ook maar zo meespelen voor een jonge vent.
Vind ik leuk
hollister +266
dinsdag 8 januari 2019 om 12:50
Wen er al vast maar aan maar Ajax speelt de komende jaren gewoon CL
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:19
Als je even leest waar je op reageert....
Vind ik leuk
Koenbres +1621
dinsdag 8 januari 2019 om 12:31
Je onderschat Betis echt enorm. Betis heeft ten eerste genoeg geld, ten tweede ze staan prima 6de in de la liga en kijkend naar het elftal nou dat is ook niet misselijk hoor met jongens als Lo Celso en William Carvalho
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:52
Wat denk je van competitie? Ajax heeft wel meer potentie in de CL
Vind ik leuk
AllAdIn +20917
dinsdag 8 januari 2019 om 12:04
En salaris misschien?
Vind ik leuk
Plattekar bv +28860
dinsdag 8 januari 2019 om 12:07
In Eindhoven schijnt altijd de zon, daarom hebben we er zoveel uit Mexico. Als dit een vriend van Guardado is en Betis kan 2 miljoen per jaar neertellen, dan gaat ie mooi naar Spanje
Vind ik leuk
Pimman +7881
dinsdag 8 januari 2019 om 12:30
Maar Plattekar..wáárom gaan die Mexicanen na verloop van tijd dan tóch allemaal weg uit Eindhoven als daar altijd de zon schijnt?..Als het er zó geweldig is dan blijf je daar toch lekker? ;)
Vind ik leuk
Plattekar bv +28860
dinsdag 8 januari 2019 om 12:49
Omdat ze ook komen om kampioen te worden en daarna weer verder gaan.....Dus ja....dan is het verloop groot
Vind ik leuk
Pimman +7881
dinsdag 8 januari 2019 om 14:23
Oh daarna willen ze geen kampioen meer worden? Guardado gaat in de kracht van zijn leven en vol ambities naar Betis tóch een mindere club dan PSV en kansloos om daar kampioen te worden. Dus dan had hij het blijkbaar niet meer naar zijn zin..ánders blijf je toch.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28860
dinsdag 8 januari 2019 om 16:55
Dus omdat Guardado bij psv vertrekt, heeft hij het niet meer naar zijn zin , volgens jou ? ...das wel erg kort door de bocht. Centen , verandering , uitdaging, psv nog een transfersom gunnen, taal....en misschien nog 30 redenen.
Vind ik leuk
Pimman +7881
woensdag 9 januari 2019 om 07:02
Ah joh ik was een beetje aan het dollen..natuurlijk snap ik dat ;)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:07
Dus Atlanta is verbetering tov jouw club?
Ofwel flauwekul.
Vind ik leuk
Pimman +7881
woensdag 9 januari 2019 om 07:04
Niet zo serieus hoor..ik was aan het dollen ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 02:00
Dollen is altijd goed, keep on showing the good mood
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:39
😂👍🏻💪🏻💪🏻
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 13:01
Ajax kan ook twee miljoen per jaar neertellen, don’t worry. Lainez heeft zelf ook al aangegeven dat ie naar Ajax wil.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28860
dinsdag 8 januari 2019 om 13:13
Ajax kan dat, maar gaat dat nooit doen.....Tadic en Blind zijn uitzonderingen, maar Overmars is niet gek. Dan komt niemand meer naar Ajax voor minder
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 15:00
Net zoals Betis dat ook niet gaat doen. Die hanteren hetzelfde beleid.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28860
dinsdag 8 januari 2019 om 15:04
Betis heeft een plafond van 70.000.000 per jaar...ik denk niet dat Ajax dat haalt. Ze kunnen dat wel
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 15:13
Dat komt vooral door spelers als Carvalho en Guardado, de topspelers. Voor talenten als Lainez betaalt men niet meer dan Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:18
Welke Ajax? Grapjas. De gat tussen de top en Ajax is door de jaren alleen maar groter geworden.

Dat jij anders gelooft zegt wederom alles over jou, grappenmakertje.

Als je tenminste een jurkje zou aantrekken zou je misschien nog ergens nuttig voor zijn.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 16:00]
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 15:38
Echter is Betis geen top.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:41
Jij bent een grappenmaker. Maar dan wrl een hele slechte. Niemand lacht om je. Haha.

Ajax is niet eens top van Nederland
Over welke top praten we dan? Kampioen KKD?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 15:46]
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 15:47
Ga jij maar lekker ‘top’voetbal van Betis kijken😂

Lulletje rozenwater.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:50
Ajax ken ik niet. Boerke van mij. Snap alleen niet wat jij zo mooi vindt aan PSV?
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 15:55
Ah jij bent Snelkookpan! Was je alweer gebannt?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:57
Snelkookpan?

Ik dacht meer aan namen als Zwitserland, Cheatcodes... Jij kent ze natuurlijk veel beter. 😉
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 15:59]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:43
Ajax heeft het goed gedaan. Geld op de bank, geld op het veld, leuk spel. Psv heeft het ook fantasties gedaan. Veel kampioenschappen en dit seizoen leuk voetbal bij tijd en wijlen. Ik zit elke wedstrijd op het puntje van de bank. Waarom altijd de tegenpartij overtuigen dat ‘jouw’of ‘mijn’ club beter is? Wat doet dat er toe. Lekker voetballen, genieten van het spel. Hopen op betere tijden in nederland.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:40
Dat met dat jurkje he, dat is vaak aan jou voorgesteld he..😜
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:49
Hij is er eerlijk gezegd nog niet over begonnen.

Maar dat geeft niet. Ik zie vrouwtje veel liever in dat jurkje en hem het liefst helemaal niet.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 16:50]
Vind ik leuk
Gelukshand +165
dinsdag 8 januari 2019 om 12:13
Ook door het weer zijn ze geen concurrentie, door de klimaatverandering is het daar niet uit te houden en hebben wij spaans weer.
Vind ik leuk
Just dekler +1977
dinsdag 8 januari 2019 om 12:58
Betere competitie, mooier weer.
Spreekt de taal al. Minder druk.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 13:04
En de taal misschien. Beter aan te passen daar
Vind ik leuk
kerel +2292
dinsdag 8 januari 2019 om 13:25
En de taal..
Vind ik leuk
mcmodd +25108
dinsdag 8 januari 2019 om 14:13
Dat is nu gewoon het enige waarnaar je moet kijken ...emotie. Het feit dat hij bij Betis gewoon Spaans kan spreken zou zomaar eens van doorslaggevende betekenis kunnen zijn.
Vind ik leuk
Blindsy +15853
dinsdag 8 januari 2019 om 15:44
En naar de tegenstanders misschien? Om het nu elk jaar te laten afhangen van misschien een paar CL-potjes... in Spa speel je sowieso 2x tegen Real. En krijg je er Atletico en Barca bij.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:14
Mooi met Guardado. Taal, sfeer.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 02:05
Het voetbal is emotie, maar keuzes met het hoofd en met het hart wijzen naar Betis.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:41
Als deze jongen hogerop wil in Europa moet hij voor Ajax kiezen. Er zijn legio voorbeelden. Ajax is en blijft een springplank voor talent.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:50
De La Liga heeft de laatste jaren ook niemand groot gebracht. Dat klopt! En bij ajax is er ook echt geen concurrentie op de flanken. Door een groot gebrek aan buitenspelers speelt zelfs de beste nummer 10 van de Eredivisie op RB en zit een miljoenenaankoop en mega talent (Neres) gewoon op de bank. Mogelijke volgende bestemming gezien de hoge vraagprijs is dan ook China!


[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 11:53]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:21
Hahahaha joe funnie boj!
Vind ik leuk
Eddepet +82
dinsdag 8 januari 2019 om 11:42
Ajax had m toch al binnen? Was dat weer fake news? Iedereen wil toch bij Ajax voetballen?
Vind ik leuk
1313 +3124
dinsdag 8 januari 2019 om 11:43
Onjuist hij was helemaal nog niet binnen. Ze waren nog aan het onderhandelen.😜
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:44
Dat staat bij iedere topic wel dat een speler binnen is.. net zoals frenkie de jong met alle plezier naar psg wilt verkassen wat nooit uit zijn mond is gevallen.
Vind ik leuk
mcmodd +25108
dinsdag 8 januari 2019 om 14:15
Een poos heette het ook dat hij het liefst naar Barcelona wilde.
Vind ik leuk
Blindsy +15853
dinsdag 8 januari 2019 om 15:57
Dat staat nergens. Wél is gemeld dat PSG al 2x is langs geweest om te praten over 'n transfer. Klinkt best serieus, toch?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:58
Dan zou je toch nog eens goed terug moeten lezen, ik heb in meerdere topics gezien dat hij naar psg wilt.
Vind ik leuk
Blindsy +15853
dinsdag 8 januari 2019 om 15:56
Nee. Maar het joch zou nergens anders willen spelen dan bij Ajax, zou hij hebben gezegd.
We gaan het zien. Aan die buhnepraat van n prof hecht ik weinig waarde.
Vind ik leuk
1313 +3124
dinsdag 8 januari 2019 om 11:42
Nou nou Overmars komop! Laat zien wat je waard bent. Hij speelt natuurlijk liever voor Ajax dan Betis. Paar miljoentjes erbij kan wel, als het echt zo'n talent is en hij blijft zich ontwikkelen, haal je er 3, 4 keer zoveel uit!
Vind ik leuk
hollister +266
dinsdag 8 januari 2019 om 12:15
Blij dat jij geen TD bent van Ajax.. zaten we over 2 jaar in de min
Vind ik leuk
mcmodd +25108
dinsdag 8 januari 2019 om 14:16
Als het zo doorgaat kan dat net zo goed met Overmars ;-)
Vind ik leuk
hollister +266
dinsdag 8 januari 2019 om 16:03
`Maken jullie je maar niet druk over Marc Overmars... die bezit half Epe en is de voetballer die na zijn voetbalcarriere het meeste geld heeft verdiend... its wat hij nu bij Ajax doet.... kwam toen er 22 miljoen EV was en gaat komend jaar over de 300 miljoen... die maak je niet gek.. beste TD ooit voor Ajax.
Vind ik leuk
Blindsy +15853
dinsdag 8 januari 2019 om 15:58
Van Marc Netto naar Marc Minus?
Vind ik leuk
Jordaan +1371
dinsdag 8 januari 2019 om 11:43
Hij wilt zelf naar Ajax, een betere springplank dan Betis (Betis wel een mooie club) maar Ajax meer uitstraling, spelen om de prijzen, CL voetbal. Dus ik denk dat Betis kansloos is

De titel van de topic deed vermoeden dat Psv die club was en niet Betis haha
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:59
Pure jaloesie psv , komt helemaal niet van Betis , oud psv er
Vind ik leuk
UpOne +754
dinsdag 8 januari 2019 om 12:46
En nu in het Nederlands?
Vind ik leuk
Blindsy +15853
dinsdag 8 januari 2019 om 16:01
In de Spaanse competitie speel je wekelijks op CL/EL-niveau. En zit je dichter op n vervolgstap dan bij Ajax. Zou er niet zo zeker van zijn, het blijft ED en kunstgras, hier.
Vind ik leuk
Jordaan +1371
dinsdag 8 januari 2019 om 16:19
Niet mee eens, Huesca, Rayo Vallecano, Legands, Getafe, Eibar,
Valladolid, Girona enz genoeg clubs onder dat niveau, dus wekelijks niet mee eens.

En ja natuurlijk is de Spaanse competitie een grote stap.
Alleen niet qua club! Genoeg voorbeelden dat via Ajax spelers naar de Europese top en subtop gingen. Vergeleken met Betis ook qua transfer bedragen groot verschil. Via Ajax heb je meer kans hogerop te komen. Ajax op je CV is wel ff wat anders. En in de CL jezelf laten zien, of toen in het EL jaar waaronder Sanchez voor 40+miljoen naar Tottenham ging.

Lijkt me toch wel bekend dat Ajax een betere springplank is dan Betis, ook Psv is dat beter dan bij Betis. Spaanse competitie groots dat klopt, maar via Ajax met die uitstraling en geschiedenis van uitgaande transfers bijvb laatste jaren heeft een speler meer kans als hij het bij Ajax laat zien om hogerop te komen dan bij Betis. Vergrootglas op Ajax is ook veel groter dan bij Betis, meer altijd aanwezig, buitenlandse media meer aandacht voor Ajax, enz enz.. ik denk dat je dat wel eens kan onderschatten hoe Ajax er nog steeds op staat in de wereld.
En nogmaals veel recente voorbeelden..
Bijvb een Tadic kon in de PremierL blijven, BundesLiga, Premera Division maar hij koos voor de club Ajax, met Ajax de CL in met Ajax voor de prijzen gaan. Natuurlijk een mooier slot stuk zal dat gezien worden op zijn carrière dan als hij naar Betis was gegaan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 16:23]
Vind ik leuk
Blindsy +15853
dinsdag 8 januari 2019 om 16:26
Da's wel n erg lang betoog. Ik hou t simpel: wil n speler wekelijks op niveau spelen en ongeveer even veel verdienen, kan t best wel eens zo zijn dat n Mexicaans talent n Spaanse subtopper verkiest boven Ajax. Dat de staart van de Spaanse competitie van het niveau Utrecht tm Heerenveen is, onderschrijft dat alleen maar. En dat niveau kom je toch echt tegen in EL voorrondes of poulefase. Een club van het niveau NAC of De Graafschap kom je niet tegen in de hoogste Spaanse divisie of EL.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 16:29]
Vind ik leuk
Jordaan +1371
dinsdag 8 januari 2019 om 16:31
Denk je op de langer termijn dan kies je voor Ajax, omdat via Ajax meer deuren open kunnen gaan.
Bij Ajax leer je veel, qua grootte van clubs onvergelijkbaar. Spelen voor een titel, spelen bij een topclub, spelen in de CL. Heeft meer waarde ook voor langer termijn.
Vind ik leuk
Blindsy +15853
dinsdag 8 januari 2019 om 16:42
Denk dat als Betis of Ajax niet zn eindstation is, beide keuzes te billijken vallen.
Blink je uit bij n Spaanse subtopper, staat de Spaanse top 3 en de halve PL nl ook op de stoep. En je hebt sowieso 6 potjes tegen Barca, Real en Atletico. Daar kan de CL qua niveau niet eens tegenop.
En hier moet je blij zijn met m Benfica of AEK terwijl de week erna, NAC-uit, wacht.
Kies je voor A, kies je dus alleen maar voor A en n paar CL duels en vooruit, 2 duels tegen PSV.
Een Spaanse subtopper is ook met het nu sterkere Ajax, nog steeds n hele serieuze concurrent.

Overigens, zolang Marc moeiteloos 10-12 milj kan neerleggen, zijn er altijd wel n paar jongens die gewoon komen, hoor.
Vind ik leuk
Jordaan +1371
dinsdag 8 januari 2019 om 16:59
Gaat om je CV, CL voetbal is anders dan top wedstrijden in een competitie. Die komen wel in de toekomst voor zulke spelers. Zeg je overal in de wereld Ajax of Betis zullen ze Ajax meer kennen. Bij Ajax kan je toch meer profileren dan bij een Betis. Ze staan niet bij Betis op de stoep voor 70miljoen bedragen;) een Kluivert 18jaar liet zich pas zien bij Ajax, en hup 20miljoen. Bankzitters toen als Riedewald 9 miljoen.
Veel oud spelers van Ajax nu spelend in de top en subtop van Europa, daar kan een Spaanse subtopper niet aan tippen. Ajax blijft de naam hebben, en zoals dit jaar jezelf laten zien in de CL valt veel meer op dan bij een subtopper in Spanje. Klopt onze competitie is niet veel, daarom kunnen we onze spelers niet lang bij elkaar houden, maar die spelers gaan wel voor forse bedragen naar de top competities bij betere clubs dan Betis.

Ajax is natuurlijk een betere springplank dan een Betis. En voor je CV ook veel beter.

Lainez heeft ook meteen aangegeven dat hij naar Ajax wilde. Een Sanchez kon ook naar Spanje maar koos bewust voor Ajax. De club Ajax blijft trekken en dan helpen goede resultaten in Europa zeker mee!

En qua kwaliteit zit nu echt wel een verschil hoor tussen Ajax en Betis.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 17:03]
Vind ik leuk
Blindsy +15853
woensdag 9 januari 2019 om 10:47
Kwalitatief zal het huidige Ajax beslist beter zijn dan Betis.
Sterker, met wat er in kas zit en nog gaat komen, zijn er niet eens zoveel clubs meer in Europa die kunnen betalen wat Ajax kan betalen.
Met 2 nadelen; salaris moet op dat niveau worden uitbetaald, én je moet je kunsten vertonen in een uiterst zwakke ED.
Voordeel; Europees voetbal gegarandeerd, CL zelfs redelijk zeker, en de naam/faam van de club.

Ik herhaal: genoeg talentvolle jongens in de prijsklasse 8-15 miljoen die voor Ajax zouden kiezen.
Of dat ook voor dit joch gaat gelden? We gaan het zien. En anders een ander, vrijwel net zo talentvol joch. Toch? Het is Messi niet, er zullen er vast meer van dat niveau te vinden zijn.
Vind ik leuk
Muscles +1057
dinsdag 8 januari 2019 om 11:43
PSV denkt met smerige middelen Marc onder druk te zetten om wanhopig nog voor de titel te gaan? Kansloze actie die contraproductief werkt. Forza, AFCA can’t be stopped ⚔️
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:46
Tuurlijk, PSV heeft Quardado gebeld.......................
Vind ik leuk
Ndg +148
dinsdag 8 januari 2019 om 12:27
Onzin verhaal. Verder ken ik wel degelijk een club die jouw 'AFCA' heeft gestopt...
Vind ik leuk
FCG1971 +4051
dinsdag 8 januari 2019 om 11:45
Dit zijn weer typisch van die Latijns-Amerikaanse praktijken om de prijs op te drijven.
Vind ik leuk
michelhx +4041
dinsdag 8 januari 2019 om 11:48
Met andere woorden: dit wordt een Richardlison verhaal. Ik denk dat Ajax misgrijpt.
Vind ik leuk
ficusje +2540
dinsdag 8 januari 2019 om 11:51
Laten gaan,zijn zat andere spelers die voor ajax willen voetballen.of weer een soap,van 1 jaar net als die argentijn.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 12:02
Tuurlijk, liever middenmoot Spanje dan om het kampioenschap spelen in NL + in de knock-outfase van de CL. Plus de jongen zelf heeft al gezegd dat je naar Ajax wilt. Lijkt me dan wel duidelijk.

Betis kan niet de salarissen betalen die Watford betaalt.
Vind ik leuk
Koenbres +1621
dinsdag 8 januari 2019 om 12:33
Salaris kunnen ze denk ik wel betalen anders kiest zo'n Carvalho toch niet Betis, en ze staan 6de dus spelen gewoon voor Europa
Vind ik leuk
UpOne +754
dinsdag 8 januari 2019 om 12:48
Alsof je een heel jaar door knock-outfase speelt. hahaha aldus meneer de belangenbehartiger van Lainez
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 13:02
Wat jij wilt, CL is een droom voor veel voetballers. Dat speel je voor Ajax wel.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:21
Eens in de 13 jaar speel je in de CL met Ajax dat klopt. Verder is het voornamelijk ballen tegen Heerenveen en/of De Graafschap. Tegen de laatstgenoemde loop je zo nu en dan een titel mis en zo nu en dan een EL krakertje.

Voor Lainez en elke andere Mexicaan is PSV de top en Akax? Doe dan maar Betis en ballen in de La Liga.

Boerke van mij. 😉
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 15:23]
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 15:39
Dit seizoen straks 9’e titel in 5 jaar. Dus sowieso al 5 keer CL + die van dit jaar.

6 keer CL in de laatste 9 jaar, hoeveel PSV? :)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:44
Voor het eerst overwinterd sinds 13 jaar. Betis is voor Ajax onderhand een grootmacht. Boerke van mij. Een grootmacht!

Als je in het buitenland naar De Jong vraagt dan kennen ze Nigel en Luuk. Geen Frenkie.

[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 15:45]
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 16:02
Luuk de Jong kennen ze wel ja... Verkozen tot slechtste spits ooit in de CL!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:06
Je hebt weer eens te lang in de coffeeshop gezeten. Markje Ronson. 😉
Vind ik leuk
hollister +266
dinsdag 8 januari 2019 om 12:17
Prima toch? Lainez zelf wil dolgraag naar Ajax.. Ajax heeft een prima bod neergelegd, maar die corrupte Mexicanen proberen het onderste uit de kan te halen.. wordt dus rond 1 febr "of gewoon alsnog naar Ajax" Of, Ajax heeft voor een andere optie gekozen... en terecht.. Laat dat maar aan Overmars over... graag of helemaal niet
Vind ik leuk
Amnesia +172
dinsdag 8 januari 2019 om 11:50
Laat het geld maar eens rollen Marc, ik zie den Diego graag z.s.m. naar Ajax komen!
Vind ik leuk
Zilt +38
dinsdag 8 januari 2019 om 11:56
Gaat niet door. Duurt te lang.
Vind ik leuk
hollister +266
dinsdag 8 januari 2019 om 12:18
Bij Guti duurde het ook meer dan een maand.. zo gaan die spelletjes, alhoewel Ajax denk ik liever hem al in Orlando had willen aansluiten
Vind ik leuk
mcmodd +25108
dinsdag 8 januari 2019 om 14:21
Guti? Die speelt al helemaal nog lang niet voor Ajax, grote kans dat dit ook nooit gaat gebeuren.
Vind ik leuk
hollister +266
dinsdag 8 januari 2019 om 14:23
?? ben jij echt zo dom? Zeg toch niet dat hij bij Ajax speelt? Allen dat de onderhandelingen van PSV met die Mexicanen ook zolang duurde.. daar zit de gelijkenis
Vind ik leuk
mcmodd +25108
dinsdag 8 januari 2019 om 14:28
Lees nu even je eigen post terug, vind je het zo raar dat ik reageer zoals ik doe? Zou je even kunnen proberen toe te geven dat je voor anderen, alle anderen, niet erg duidelijk was?
Vind ik leuk
hollister +266
dinsdag 8 januari 2019 om 15:49
Nee, ik hoef hier niets toe te geven om dat jij niet goed leest en alleen maar dat leest wat jij wil begrijpen... ligt dus echt aan jou
Vind ik leuk
mcmodd +25108
dinsdag 8 januari 2019 om 15:56
Je gebruikt hier het woordje ‘hem’ in één zin met Guti, die je n.b. als eerste woord opvoert met een vraagteken. Na een vraagteken in een vorige zin volgt een voortzetting die slaat op de eerste zin, ook al bestaat die uit één woord (naam). Als het gaat om taal hoef je een oude rot in het vak niet te verwijten dat die niet goed leest, sukkeltje.
Vind ik leuk
Muscles +1057
dinsdag 8 januari 2019 om 11:57
Geduld is een schone zaak.....en Ajax zit niet op een schopstoel.....
Vind ik leuk
mcmodd +25108
dinsdag 8 januari 2019 om 14:22
Nou Muscles, een beetje wel hoor. Voor je het weet is het eind mei en de competitie beslist.
Vind ik leuk
AllAdIn +20917
dinsdag 8 januari 2019 om 11:58
Wil hij niet naar Ajax, prima, graag of niet!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:59
The never ending story ! !
Vind ik leuk
|Ajax| +1265
dinsdag 8 januari 2019 om 12:07
Hij heeft letterlijk gezegd: 'Ik wil naar ajax.'
Respecteer dat dan ook als buitenlandse club zijnde.
Vind ik leuk
AllAdIn +20917
dinsdag 8 januari 2019 om 12:07
Hij wil toch zelf het liefst naar Ajax, zei hij. Betis gaat echt geen 10 miljoen meer bieden, dus wat is het probleem?

Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:13
Lainez komt alleen naar Ajax wanneer Neres verkocht zou worden ( stond zaterdag al te lezen ) aangezien Neres gewoon bij Ajax speelt en de transfer naar China helemaal niet zeker is, komt Lainez dus ook niet naar Ajax.
Vind ik leuk
AllAdIn +20917
dinsdag 8 januari 2019 om 12:33
Oh echt? Dan zie ik het ook niet zo snel gebeuren.
Vind ik leuk
Andyking +87
dinsdag 8 januari 2019 om 12:10
Gewoon een spelletje, zoals gewoonlijk. De bedoeling is de prijs op te drijven. Ik denk niet dat Overmars zich gek laat maken...
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:22
Tja voetbal is en blijft een spelletje..
Vind ik leuk
Peter12345 +302
dinsdag 8 januari 2019 om 12:10
Ik denk dat Ajax best kans zou maken, alleen clubs uit Spanje zouden aantrekkelijker kunnen zijn dan de Eredivisie voor de mexicanen.

Ik ben bang voor ze dat hij naar Sevilla gaat.
Maar wie weet
Vind ik leuk
hollister +266
dinsdag 8 januari 2019 om 12:10
Overmars laat zich niet piepelen ... en terecht.. haha
Het meest corrupte en criminele land van de wereld probeert een spelletje te spelen... Overmars heeft een prima aanbieding gedaan en nu probeert de club van Lainez Ajax onder druk te zetten met dit soort spelletjes, andere clubs zouden ook geïnteresseerd zijn, men wil Lainez nog een half jaartje huren, verhoging doodverkooppercentages... Men weet natuurlijk van onze financiële daadkracht en probeert het maximale eruit te halen... heel goed van Overmars dat hij de bal nu aan Club America laat... zoals gezegd Overmars laat zich niet piepelen.. dan schakelt hij door naar de volgende optie... zoals het hoort... prima beleid van Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:11
Hey, leuk. Een berichtje over Lainez die bijna bij Ajax zit.

Is toch alweer een dag of twee geleden.

Bedankt @VP
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:12
Ajax moet niet zo treuzelen.
Vind ik leuk
Bizzy +22451
dinsdag 8 januari 2019 om 12:13
Vermoed dat Andres Guardado ingezet word om deze speler naar Betis te halen. (Guardado speelt al voor die club)

Vrees het ergste voor Ajax
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 12:14]
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 15:01
De speler zelf wil naar Ajax en Ajax is aantrekkelijker omdat ze CL spelen.

1+1=2
Vind ik leuk
Bizzy +22451
dinsdag 8 januari 2019 om 16:58
Ajax is een goede springplank, maar er zijn meerdere wegen naar Rome. La Liga is een topcompetitie dus zal ook zeker interessant zijn. Guardado heeft aanzien in Mexico dus zijn advies zal een rol spelen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 17:03
Ik hecht meer waarde aan wat de speler zelf duidelijk in interviews aangeeft. Plus, laten we de rol van Guardado niet overdrijven, in het shirt van Mexico en PSV alleraardigst, maar bij alle andere serieuze clubs (Valencia, Leverkusen etc.) mislukt.
Vind ik leuk
Bizzy +22451
dinsdag 8 januari 2019 om 18:15
Met Mexico concacaf cup 2x gewonnen + speler van het toernooi. Voor de Mexicanen is Guardado een held
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
woensdag 9 januari 2019 om 23:38
Ik denk dat ie eerder naar een legende als Stoichkov luistert, die hem adviseert naar Ajax te gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:13
En de media probeert weer te stoken, wekenlang niks gehoord van concurrentie en daar is ineens de club van een oud PSV er....

Volgens mij hebben ze bij VP sinds gisteren een nieuwe aangenomen die voor PSV is, met al die PSV artikelen de afgelopen 24 uur.

VPSV
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:19
Ik moest lachen.

"... de club van een oud PSV'er". Waar haal je het vandaan?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:32
Volgens mij kun je beter lezen dan dat je gaat lachen.

'Ajax krijgt concurrentie in strijd om Lainez: oud-PSV'er moet doorslag geven'

Vervolgens gaat het over Guardado en Real Betis.

Oftewel....



EDIT: als toevoeging, als het nog niet duidelijk is:

De oud-PSV'er is met 152 interlands een grootheid in Mexico en speelt sinds 2017 voor Betis.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 12:33]
Vind ik leuk
MojoRisin +13584
dinsdag 8 januari 2019 om 12:18
Het is maar wat hij zelf wil.. Of om de prijzen en in de CL spelen in een matige competitie.. Of in een grote competitie in lekkere leef-omstandigheden, maar dan bijna zeker niet om de prijzen en CL-kansen..
Salaristechnisch kan Betis al niet meer tegen Ajax op lijkt me..
Vind ik leuk
Koenbres +1621
dinsdag 8 januari 2019 om 12:35
Ben dan toch benieuwd waarom William Carvalho Betis koos als ze niet zoveel salaris kunnen betalen
Vind ik leuk
AFP +1215
dinsdag 8 januari 2019 om 12:22
Ajax het gedoe rondom Lainez begint irritant te worden, Laat hem lopen, voor minder kunnen we ook plezier beleven en houden we nog meer miljoenen in kas. Ajax-supporter.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:27
Laat lekker los die lainez. Alsof hij de enige voetballer is op de wereld. Duurt al veel te lang. Kappen met die club.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:29
Guardado, who the fuck is he, lekker ophalen die gozer, Ajax moet hier geen energie in stoppen als het waar is, wat een hoop feak news, pleur dit VP er af bah.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:30
VP pleur die onderbox start eraf bah.
Vind ik leuk
Zazu +396
dinsdag 8 januari 2019 om 12:31
Dat psv hem koopt alvast als vervanger van lozano... Guardado doet wel een goed woordje..
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:36
Voor ons hoop ik dat ie komt naar Ajax. Zo niet dan kopen we wel weer een andere. Geld zat itt die Energie Direct club en supporters die alleen maar jaloers kunnen zijn ;-)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 12:39]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:29
Ik ben slechts 1 keer per jaar jaloers op jullie omdat jullie op een maandag ochtend in mei geen kater hebben en ik wel.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 15:02
Omdat wij in april al kampioen zijn.
Vind ik leuk
Bhj +1954
dinsdag 8 januari 2019 om 16:01
op maandag ochtend in mei een kater....daar kies je dan zelf toch voor. Je hoeft niet te zuipen, of dwingen ze je? Net als dat je vroeger in de parochie gedwongen bent?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:47
Ik kies er ook zelf voor, kan ik toch nog wel jaloers zijn dat jullie geen koppijn hebben ? Groeten van meneer pastoor trouwens, hij kent je nog (tenminste je achterkant).
Vind ik leuk
Bhj +1954
dinsdag 8 januari 2019 om 16:54
in de synagoge heb je geen pastoor, dus hij moet zich vergissen.
Vind ik leuk
bert +286
dinsdag 8 januari 2019 om 12:40
Zoals altijd wacht Ajax alweer veel te lang en dan is de vogel gevlogen
Vind ik leuk
Vooruit +147
dinsdag 8 januari 2019 om 12:40
Ajax moet gewoon meer bieden. Zelf de hoofdprijs vragen jongetjes die al een bal recht vooruit kunnen trappen en krenterige biedingen doen op gewilde spelers van andere clubs. Komop laat rollen dat geld. Koop die landstitel gewoon.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:41
Ajax of Real Betis dan weet je het wel. Amsterdam barst het van de criminaliteit, veel allochtonen en slechte leefomstandigheden. Het is nog eens een stad die hard achteruit gaat en zwaar gaat islamiseren. Wat heeft die mexicaan daar te zoeken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 13:54]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:28
Taco Bell
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
dinsdag 8 januari 2019 om 12:43
Laat Neres maar blijven, jammer dat Diego Lainez niet komt omdat ajax absolut eerst Neres moet slijten.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1375
dinsdag 8 januari 2019 om 12:46
David Lainez: 'ik wil alleen naar Ajax'
Vp; concurrentie voor Lainez uit spanje!

die komt gewoon naar Amsterdam als Overmars 15M neertikt
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:27
60 want het is een beest, nu al.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:50
Voel weer zon richarlison verhaal aankomen
Vind ik leuk
Jan Guevara +9582
dinsdag 8 januari 2019 om 12:51
Die gaat naar Spanje, dat is duidelijk.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 15:03
Heeft al aangegeven naar Ajax te willen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2949
dinsdag 8 januari 2019 om 13:00
Hij wil toch CL spelen en voor andere prijzen gaan dan lijkt het me stug dat hij voor Betis kiest! Tenzij het salaris een probleem vormt!?
Vind ik leuk
Bhj +1954
dinsdag 8 januari 2019 om 13:19
Ik hoop toch wel dat Ajax wel van Real Betis kan winnen.

Hier speel je voor de prijzen, hier speel je 99,99% zeker Europees voetbal. Dit is de club waar het talent zich ontwikkeld. Welke Ex-Betis speler ken je?....

dus wanneer kom je tekenen?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:27
Tegen wie heb jij het ?
Vind ik leuk
Bhj +1954
dinsdag 8 januari 2019 om 15:59
Ik heb het tegen niemand.

Het zijn de woorden die Overmars tegen laines moet zeggen
Vind ik leuk
Donnygo +3440
dinsdag 8 januari 2019 om 13:36
Kwa loon en transfersom zal Ajax niet meer verliezen van een Betis lijkt mij.

Wil zo'n jongen in Europa, om prijzen en CL spelen wat toch het hoogste podium is wint Ajax dat daar ook.

Alleen de competitie zelf zal Ajax het op verliezen maar denk dat de andere factoren toch wel zwaarder wegen dan alleen de competitie wedstrijden.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:26
6.400 toeschouwers op een plastic veldje.
Aantrekkelijk ja.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
dinsdag 8 januari 2019 om 14:34
Volgend seizoen spelen rond plek 15 in Spanje. Aantrekkelijk ja
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:25
Guardado haalt hem over naar Spanje te komen, na eerst een jaartje bij PSV te laten wennen aan het kampioen worden.
Mooie regeling.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6011
dinsdag 8 januari 2019 om 15:41
Laatste 9 jaar 3 titels...

Tja.
Vind ik leuk
Bhj +1954
dinsdag 8 januari 2019 om 16:05
Och knulletje toch, ik vind het nu al zielig voor je.

Ben jij over 5 jaar ook nog een supporter? Als het succes uit is gebleven? Je probeert een beetje arrogant te doen....maar je heb een zeer beperkt en selectief geheugen. Je lijkt te vergeten dat Ajax in de afgelopen 10 jaar 4x kampioen is geworden en PSV maar 3.

Bovendien lijk je niet te zien dat Ajax degene is die lachend 15 miljoen neer kan tellen en PSV eerst wat moet verkopen voordat ze het kunnen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:27
Ajax grijpt er weer naast
Vind ik leuk
Wesley Ewa +119
dinsdag 8 januari 2019 om 16:59
Wil je leren voetballen kom je naar adam wil je beetje verdienen bij lagen club
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:37
Hopelijk komt Lainez zijn droom uit: bij Ajax voetballen!
Vind ik leuk
Pietje2015 +15691
dinsdag 8 januari 2019 om 21:44
"Dat melden verschillende Spaanse media, waaronder Marca."

Klaar.
Vind ik leuk