'Heracles moet vrezen: zoekend Fenerbahçe meldt zich in Almelo'

'Heracles moet vrezen: zoekend Fenerbahçe meldt zich in Almelo'

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 18:08di 08-01-2019 om 18:08

Laatste update: dinsdag 8 januari 2019 om 18:29di 08-01-2019 om 18:29

Fenerbahçe heeft belangstelling voor Kristoffer Peterson. Dat meldt Voetbal International. De spits van Heracles Almelo staat voor een vertrek naar het buitenland.

Peterson heeft met zijn uitstekende statistieken de interesse gewekt van Fenerbahçe, maar ook van clubs uit Spanje, Italië en Griekenland. Namen van clubs worden niet genoemd, maar dat de Griekse club AEK Athene belangstelling heeft is mogelijk. Die club werd nog voor de winterstop met Peterson in verband gebracht.

Heracles zal de ontwikkelingen rond Peterson met belangstelling tegemoet zien. De Zweedse spits heeft in Almelo nog maar een contract tot het einde van het seizoen, met een optie voor nog een seizoen. Het is niet duidelijk wat Peterson ongeveer moet gaan kosten.

Peterson heeft dit seizoen na zeventien wedstrijden tien doelpunten gemaakt voor Heracles. Vorig seizoen stond de teller na 33 wedstrijden 'slechts' op zeven goals. Peterson werd in 2016 overgenomen van FC Utrecht, dat hem kocht van Liverpool.

Poll

Zou Fenerbahçe een logische vervolgstap zijn?

(946 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 8 januari 2019 om 18:10
Zou ik niet doen. Concurrentie is denk ik te groot en ook niet een land om je verder goed te ontwikkelen. Ik zou naar AZ gaan ofz.
Vind ik leuk
Argentario +645
woensdag 9 januari 2019 om 14:50
Ga toch weg met je az
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:11
Hij staat vóór een transfer, maar ik vind dat je er wel achter moet staan ! 😉
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 18:17]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:12
Zou een mooie stap zijn, rustig opbouwen net als Virgil
Vind ik leuk
FCG1971 +4738
dinsdag 8 januari 2019 om 18:13
Als ik Peterson was zou ik ff bellen met Mokhtar voordat ik zou tekenen.
Vind ik leuk
Humberto01 +879
dinsdag 8 januari 2019 om 18:53
Deze club is (financieel gezien)wel wat anders dan dat aftands clubje waar Mokhtar heeft gespeeld.
Vind ik leuk
FCG1971 +4738
dinsdag 8 januari 2019 om 19:44
Al die Turkse voormalige topclubs zitten financieel in zwaar weer. En met alle respect voor Petersen, dat is. Iet de categorie spelers waar een topclub naar zoekt.
Vind ik leuk
Humberto01 +879
dinsdag 8 januari 2019 om 19:54
Daar denken de Turken toch anders over, als ze tenminste serieus geintresseerd zijn. Wie zijn wij om er anders over te denken. Als ze betalen wat Heracles wil dan is hij vertrokken.
Vind ik leuk
FCG1971 +4738
dinsdag 8 januari 2019 om 19:57
Gelijk heeft Heracles. Alweer goed bezig in Almelo. Respect voor de vakkennis die daar aanwezig is.
Vind ik leuk
Humberto01 +879
dinsdag 8 januari 2019 om 20:03
Handelshuis Heracles, als kleine club heeft ze de afgelopen jaren miljoenen aan spelers verdiend. Dost, Weghorst, Armenteros (twee keer met winst verkocht), Duarte, Tannane, Overtoom, Klavan en dan ben ik nog enkele namen vergeten. De vernieuwbouw van ruim € 7 miljoen hebben ze inmiddels afbetaald.
Vind ik leuk
FCG1971 +4738
dinsdag 8 januari 2019 om 20:13
Inderdaad, op dat gruwelijke kunstgras na kunnen veel clubs leren van het stabiele beleid van Heracles. Mensen komen en gaan maar de club lijkt er niets minder van te worden. Zie nu ook weer jullie trainer en al die spelers die bin Heracles de volgende stap kunnen maken. Dat weten voetballers en maakt Heracles interessant ondanks dat er elders misschien meer te verdienen valt.
Vind ik leuk
Humberto01 +879
dinsdag 8 januari 2019 om 21:24
We hebben één smetje, dat ben ik met je eens, dat verdomde kunstgras. Dat mag er morgen van mij uit. Daarvoor in de plaats mag een hybride veld komen, ook van Ten Cate één van onze sponsoren. Ik heb er alle vertrouwen in dat wij binnenkort wel zo'n veld krijgen. Het is nu vanuit de club gewoon een kwestie van er meer geld uit halen. Daar kun je ook wat van vinden en daarin staat Heracles in haar recht. Ook weer een teken dat ze goed bij ons clubje nadenken. Het geld wat ze eventueel krijgen moet voldoende zijn om de voorzieningen te kunnen betalen om naar een ander veld te gaan. Het bod is nu nog te laag, daarom houdt Heracles vast aan kunstgras en dat is ook goed beleid.Want als achteraf blijkt dat je als club te weinig hebt gekregen, dan kan de club bij niemand de hand op houden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 21:26]
Vind ik leuk
Donnygo +4960
dinsdag 8 januari 2019 om 18:16
Lijkt mij niet de beste stap voor hem zou wat dat betreft kijken naar andere spitsen als een Haller en Uth waar hij ook tussen past en wie het nu goed doen in Duitsland dat daar zijn beste kansen ook zouden liggen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:19
Peterson echt iets voor Feyenoord
Vind ik leuk
Humberto01 +879
dinsdag 8 januari 2019 om 18:59
Hoezo moet Heracles vrezen? Als hij gratis de poort uit loopt klopt het verhaal. Maar hij gaat de club geld opleveren en dat is nu eenmaal de situatie ( bij elke Nederlandse clubs trouwens) van Heracles. Spelers beter maken en met winst verkopen. Zie hier, hij zal wel meer opbrengen dan een zak pepernoten😉 Zijn vervanger heeft Heracles inmiddels in de persoon Van der Water. Voor € 4 miljoen krijgt hij een enkeltje Istanbul van de club😉
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 19:01]
Vind ik leuk
FCG1971 +4738
dinsdag 8 januari 2019 om 19:55
Toch knap hoor hoe Heracles spelers met een deuk telkens weer aan de praat krijgt. Ik had verwacht dat het minder zou worden na het vertrek van Hoogma maar Fledderus pakt het gewoon weer op en er staat weer een aardige selectie.
Vind ik leuk
Humberto01 +879
dinsdag 8 januari 2019 om 21:17
Ik denk dat de basis van ons succes is: goed bestuur, stabiele organisatie en rust, nuchterheid en geen gekke dingen doen, koopmanschap, de juiste trainers en goede scouting.
Vind ik leuk
Beukenbv +381
dinsdag 8 januari 2019 om 19:09
Ruilen voor Toornstra.
Vind ik leuk
Humberto01 +879
dinsdag 8 januari 2019 om 19:19
Ja met geld toe van Feyenoord 😂
Vind ik leuk
Maxidi +3803
dinsdag 8 januari 2019 om 19:36
Armoe troef in Turkije...
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:59
Peterson doet t dit seizoen geweldig bij Heracles, maar gaat het in hey buitenland nooit redden. Niet constant genoeg, maar ook niet goed genoeg. Wanneer hij wil voetballen moet hij in NL blijven, wanneer hij vooral geld moet verdienen moet hij gaan !
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:03
Laat de Turken lekker zoeken. Dat ze het uitzoeken, Heracles verstopt hem wel.
Vind ik leuk
Smithsonian +43362
dinsdag 8 januari 2019 om 20:04
Heracles is een veiligere optie.
Vind ik leuk
JVOH +0
dinsdag 8 januari 2019 om 20:10
De vraag of het waar is, de zaakwaarnemer van Peterson staat erom bekend vaak dit soort verhalen naar buiten te brengen.

En Heracles juist blij, die willen spelers verkopen
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:14
Ik verdien meer dan $ 7k per maand in deeltijd werken. Ik bleef luisteren naar andere mensen die me vertelden hoeveel geld ze online konden verdienen, dus besloot ik het te onderzoeken. Welnu, het is wat alles waar is en mijn leven totaal veranderd heeft.

Bezoek hier.....>>> w­w­w­.­w­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:36
Ga naar een goede club waar je een stap omhoog maakt en goede kans hebt op voldoende speeltijd. het geldschip komt vanzelf.
Vind ik leuk
De Haan +610
dinsdag 8 januari 2019 om 23:19
2e gedeelte van de 1e seizoenshelft vond ik hem alweer een stuk minder. Ze doen er goed aan hem nu te verkopen
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 00:36
Als dit gerucht klopt zou Heracles er totaal niet verkeerd aan doen om alvast contact op te nemen met Youness Mokthar. Als ze Petersson voor 3 á 4 miljoen kunnen verkopen, moeten ze dat meteen doen en een deel daarvan uitbesteden aan iemand die er meteen staat. Uiteraard wel een flinke aderlating voor de supporter want een sterkhouder zie je toch liever vertrekken in de zomer. Maar met zijn huidige statistieken en het korte contract kan Heracles nu maar beter het onderste uit de kan halen. Een speler van Heracles naar Fenerbahçe zien vertrekken is ook niet verkeerd voor de club al verwacht ik persoonlijk dat Petersson heel snel tussen wal en schip zal vallen als die niet meteen presteert.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:23
heracles heeft nog een ,eenzijdige optie voor 1 jaar
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:25
Dat is een kort contract. Doorstoten die handel!
Vind ik leuk
4everfcu +5333
woensdag 9 januari 2019 om 07:33
moet peterson niet doen leuk kereltje verder maar in turkye zit hij weer op de bank en staat hij weer stil in zijn ontwikkeling ik zou lekker nog een jaartje bij heracles blijven
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:01
Mijn persoonlijke mening is om het niet te doen! Maak sowieso het seizoen af bij Heracles en kijk dan wat er op je pad komt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws