Update: 'Ajax verhoogt bod op Lainez na Spaanse inmenging en gaat aan kop'

Update: 'Ajax verhoogt bod op Lainez na Spaanse inmenging en gaat aan kop'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 12:47wo 09-01-2019 om 12:47

Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 12:47wo 09-01-2019 om 12:47

Real Betis heeft serieuze interesse in Diego Lainez. Vice-president Lorenzo Serra Ferrer zou zelfs naar Mexico zijn afgereisd om Club América ervan te overtuigen zaken te doen met Betis.

Ajax heeft het 18-jarige talent hoog op het lijstje staan, maar ook Real Betis wil serieus werk maken van zijn komst. Volgens het Spaanse Mundo Deportivo heeft Real Betis zo'n veertien miljoen euro over voor de vleugelaanvaller. Ajax zou aan het eind van vorig jaar een bod van elf miljoen euro hebben gedaan.

Serra zou naar Mexico-Stad zijn afgereisd om met Club América over een overgang te onderhandelen. Eerder werd door Spaanse media al gemeld dat de aanwezigheid van oud-PSV'er Andrés Guardado voor Lainez de doorslag moet geven voor Betis te kiezen.

Volgens het Spaanse medium staan de clubs in de rij voor Lainez. Naast Ajax en Real Betis zouden ook AS Roma, Olympique Lyon en RB Leipzig de verrichtingen van de aanvaller in de gaten houden. Betis heeft volgens Mundo Deportivo de beste papieren. Club América is bereid te onderhandelen maar wil volgens MD in ieder geval een doorverkooppercentage bedingen.

Update 12.47 uur: De interesse van Real Betis is voor Ajax reden om het bod op Diego Lainez te verhogen. De Amsterdammers zijn bereid om vijftien miljoen euro over te maken naar Club América en bieden tevens een doorverkooppercentage, meldt het Mexicaanse Univision. Daardoor heeft niet Betis, maar Ajax nu weer de beste papieren. Bovendien vindt de aanvaller een overstap naar de Nederlandse topclub zelf het beste voor zijn carrière.

Poll

Is Lainez de speler die Ajax nodig heeft?

(9928 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 9 januari 2019 om 11:16
Nou, 16 miljoen maximaal uitgeven, anders voor iemand anders gaan
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:17]
Vind ik leuk
HJR +8313
woensdag 9 januari 2019 om 11:17
Mark van Bommel? Doet die de onderhandelingen tegenwoordig ;)?

Edit: Oh al aangepast ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:18]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:18
Mark, Marc, Mclovin.

Allemaaaal tzelfde
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:19]
Vind ik leuk
Molletje +1003
woensdag 9 januari 2019 om 11:51
McLovin

Wát een klassieker is dat onder de filmpersonages. briljant neergezet.

maar geheel offtopic.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9519
woensdag 9 januari 2019 om 11:55
Heerlijke film inderdaad
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
woensdag 9 januari 2019 om 13:45
Hehe, heel vaak gezien!
Vind ik leuk
Cantona88 +167
woensdag 9 januari 2019 om 13:04
Dat is onderdeel van een nieuw uitwisselingsproject! Tegenwoordig kopen de clubs spelers voor elkaar.
Vind ik leuk
Mosquito +17985
woensdag 9 januari 2019 om 11:21
In Spanje hoeft hij geen andere taal te leren en is het weer wat aangenamer.
Daarnaast is La Liga aantrekkelijker dan de eredivisie.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:22
Ja, allemaal leuk. Klopt ook wel. Maar Betis stelt geen klote voor als je hun vergelijkt Met Ajax. Ajax is veel aantrekkelijker om voor te spelen. Bij Betis speel je voor niks. Geen europees voetbal, beetje degradatie clubje af en en toe, soms middelmoot. Leuk
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:24]
Vind ik leuk
Mosquito +17985
woensdag 9 januari 2019 om 11:24
Kijken wel meer mensen naar La Liga.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 13:03]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:25
Obviously. Wie heeft er nou zin in om naar Heracles tegen Excelsior te kijken.. heb Het Met die mensen te doen. Ik support zelf Gdańsk, ookal doen ze Het heel goed dit jaar.

Verder is Spanje een corrupt landje, geloof niets van wat er in die kranten staat
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:27]
Vind ik leuk
ReneAjax +7552
woensdag 9 januari 2019 om 13:18
Betis speelt geen Champions League.
Er kijken meer mensen naar de Champions League dan naar La Liga.
Bovendien heeft Ajax naam gemaakt in het opleiden van jeugdspelers zoals Suarez en Ibrahimovic.
Maar Ajax had toch al lang geleden met de jaarwisseling 15 miljoen euro geboden ?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
woensdag 9 januari 2019 om 13:24
Opleiden van Suarez???
Grapjas...dat was FC Groningen
Vind ik leuk
ReneAjax +7552
woensdag 9 januari 2019 om 13:29
Dat ene kut-jaartje bij Groningen ? mafkees.
Bij Ajax heeft ie 4 jaar gespeeld.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
woensdag 9 januari 2019 om 13:46
Oh jeee....de heren zijn weer op hun kleine jongeheer getrapt....sjonge wat sneu zeg
Vind ik leuk
PinPelado +1981
woensdag 9 januari 2019 om 14:18
Whahahaaha wat een grapjas ben je. Waren dit Jeugdspelers? Echt? Ze zijn opgeleidt?
Vind ik leuk
Elohim +704
woensdag 9 januari 2019 om 17:10
Nou snap ik dat je voor psv kan zijn, na je 18de gestopt met leren en ontwikkelen, dan krijg je dus dit.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:46
opgeleidt met een t.... wow, dat kan ook al
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:19
Alles is toch door Ajax opgeleid!
Zelfs een pyjama doet al wonderen.
Vind ik leuk
popiejopie +2890
woensdag 9 januari 2019 om 15:05
Suarez is niet door ons opgeleid maar heeft bij Ajax wel de grootste sprong gemaakt. Net zoals deze Mexicaan dus wilt doen. Die heeft zijn opleiding er al op zitten.
Vind ik leuk
Orphen89 +2993
woensdag 9 januari 2019 om 13:31
Opgeleid door Groningen???
Grapjas... dat was Nacional

Komop zeg, hij heeft 1 jaar bij Groningen gezeten... Dan heeft Ajax meer invloed gehad.
Vind ik leuk
Elohim +704
woensdag 9 januari 2019 om 17:08
Hahaha die kregen hem nog niet eens zover dat hij zijn kousen optrok.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 13:17
Ajax spelers kunnen naar de top, hij gebruikt Ajax als springplank en das heel slim
Vind ik leuk
floormunges +1195
woensdag 9 januari 2019 om 11:30
Domme opmerking als je je in die competitie in de kijker speelt kun je mooie transfer naar Spaanse topclub afdwingen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:31
Dat kan je ook bij Ajax slimmerd. 🤦‍♂️ Enorm groot netwerk internationaal
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:31]
Vind ik leuk
floormunges +1195
woensdag 9 januari 2019 om 11:36
Niveau van de Spaanse competitie ligt wel ff stuk hoger''slimmerd'' tweede domme opmerking. Is makkelijk tegen excelsior je onderscheiden maar stelt niks voor in de Spaanse competitie tref je bijna iedere week serieuze tegenstanders
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:40]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:40
Bij Ajax kan je onderscheiden omdat ze europees voetbal spelen, slimmerd. Daarnaast genoeg spelers die via ajax naar een grote club zijn gegaan. Veel meer dan Betis🤫
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:41]
Vind ik leuk
Kevindo +1745
woensdag 9 januari 2019 om 11:53
Enige verschil is wel dat die Europese wedstrijden niet wekelijks zijn. Kijk je in Spanje dan heb je met clubs als Real Madrid, Barcelona, Sevilla, Atletico Madrid, Valencia, Villarreal, Sociedad, Bilbao etc te maken. Je kan beter wekelijks tegen dat soort clubs spelen dan twee keer per jaar tegen Emmen of zoals mijn club PEC Zwolle.
Vind ik leuk
Kevinho +578
woensdag 9 januari 2019 om 12:06
Ja, echt goed Villarreal en Bilbao... Staan nog net niet onderaan. Alleen de eerstgenoemde vier clubs stellen wat voor. De rest is pure opvulling.
Vind ik leuk
Kevindo +1745
woensdag 9 januari 2019 om 12:11
Ah kijk, jij werpt even een blik op de ranglijst en stelt dan dat clubs als Villarreal en Bilbao niks voorstelt. Zet die twee clubs tegenover Emmen, Excelsior en noem maar op en ze worden omver geblazen.
Vind ik leuk
floormunges +1195
woensdag 9 januari 2019 om 13:05
Hebben een minder jaar Spaanse clubs vh tweede plan halen regelmatig de finale van de Europa league
Vind ik leuk
Elohim +704
woensdag 9 januari 2019 om 17:16
Je hebt Sevilla als EL killer en pas Atletico die er tegen hun zin speelde, maar wel won.

Noem er nou eens een van het tweede plan?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:48
Mja toch niet. Bij Ajax speel je bij een topploeg en word je kwalitatief beter. Daarnaast speel je ook Champions league. Sevilla is gewoon Spaanse middelmaat.
Vind ik leuk
floormunges +1195
woensdag 9 januari 2019 om 13:04
Dat speel je wekelijks?? Weer een domme opmerking (is dit je handelsmerk?) die 2 potjes tegen bayern misschien maar Benfica zou het in de Spaanse competitie niet beter doen dan betis en Athene zou in de segunda divisie spelen. Dus je kunt jezelf veel beter ontwikkelen in de Spaanse comptitie is gewoon een feit.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
woensdag 9 januari 2019 om 13:15
Kan me niet voorstellen dat Benfica in Spanje een degradatiekandidaat zou zijn. Benfica is veel beter als Betis (en veel mooier)
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 13:15]
Vind ik leuk
floormunges +1195
woensdag 9 januari 2019 om 14:10
Betis is ook geen degradatiekandidaat staan 6e hebben Milaan verslagen in de EL en door na de volgende ronde EL dus als je niks te melden hebt of je kent de feiten niet hou je domme mening maar voor je
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
woensdag 9 januari 2019 om 14:17
Zet de prijzen van Betis en Benfica in Europa even naast elkaar. Dan weet je gelijk wie van ons 2-en de domoor is. Betis is vaak zat gedegradeerd. Benfica is een grote club, Betis niet. Klaar
Vind ik leuk
floormunges +1195
woensdag 9 januari 2019 om 14:20
Wat een domme opmerking gaat om de vorm vh moment niet om prijzen die 10 jaar geleden behaald zijn dan Zouden voetballers volgens jou dus liever naar steau Boekarest gaan dan na man city want die hebben in het verleden grotere prijzen gewonnen toch? Dese bekroon ik tot meest domme opmerking van de dag
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
woensdag 9 januari 2019 om 14:25
Benfica speelt elk jaar Europees. Betis bijna nooit. Als Benfica in de Spaanse competitie zou spelen zou het tv-geld en de sponsorinkomsten veel hoger zijn als ze nu hebben en zou het verschil nog groter zijn. Ik denk dat de club Sevilla ook veel bekender is als Betis die het nu toevallig een keertje aardig gedaan hebben in Europa tegen een Milaan dat uit met de grootste moeite won van een stel Luxemburgers. Dat is toch geen graadmeter. De Europese hoogvlieger Olympiakos won ook van Milaan. Ajax zijn successen zijn ook uit het verleden maar dat is ook een veel grotere club als Betis. Dat heeft te maken met het aanzien dat ze hebben in Europa. En dat hebben Ajax en Benfica wel en Betis niet, wat jij ook zegt
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 14:35]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 03:01
Wat hebben die prijzen er nou mee te maken, Manchester United heeft ook meer champions leagues of landstitels gepakt dan Valencia en toch werden ze er vorig jaar door afgedroogd in de cl. Het gaat om dit moment, de onderste teams van de la liga zijn te vergelijken met de middenmoot van de ED ergo de la liga is veel interessanter om naar te kijken. Of het een goede keuze is van meneer lainez is een ander verhaal maar dat hangt eerder af van de afspraken die gemaakt zijn lijkt mij, als hij bij betis elke week speelt is het een betere stap dan als hij bij Ajax gaat banken/jong Ajax gaat spelen zoals de meeste zuid Amerikaanse aankopen de laatste tijd.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
donderdag 10 januari 2019 om 11:18
Wie denkt dat Betis groter is dan Benfica, die snapt er niks van. En als je een momentopname laat bepalen of een club groot is of niet dan snap je er ook niks van. Doeii
Vind ik leuk
Elohim +704
woensdag 9 januari 2019 om 17:20
Dit figuur is ook niet serieus te nemen joh, Benfica was aan het begin van dit seizoen de nummer 20 van Europa en nu de nummer 26..
Je hebt de Spaanse top 3 en dan Sevilla, de rest is niet veel en zeker niet beter als Benfica.

Op zich ook niet vreemd, kijk maar eens hoe het geld in Spanje verdeeld is..
Vind ik leuk
floormunges +1195
donderdag 10 januari 2019 om 11:15
Lees ff de reactie hierboven iemand die het spelletje snapt steek je er misschien nog wat van op voordat je onzin gaat zitten kraaien
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
donderdag 10 januari 2019 om 11:39
Het spelletje snapt ? Hij zegt dat een momentopname bepaalt of een club groot is of niet. Betis is in Europa een veel kleinere club als Benfica maar ik denk dat jij door een gekleurde bril kijkt en dat is het probleem. Zelfs alleen in Sevilla is Betis al niet de beste club
Vind ik leuk
floormunges +1195
donderdag 10 januari 2019 om 11:42
Jij zegt dat het verleden de vorm van het moment bepaald, dat is pas een rare beredenering, net als dommerikken zoals jij zeggen dat Bayern beter is als de Spurs terwijl Spurs Bayern weg zou vegen
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
donderdag 10 januari 2019 om 11:49
Toen AZ kampioen werd was het toen een grotere club als Ajax ?
Toen Twente kampioen werd was het toen een grotere club als Ajax ?Toen Leicester city kampioen werd was het toen een grotere club als Chelsea, Arsenal, Tottenham of Man Utd ? Als Dortmund kampioen wordt is het dan een grotere club als Bayern? Als je iedereen zou vragen wat een grote club is in Europa, noemen ze dan Betis eerder als Benfica. Laat me niet lachen. en dan kom je met veronderstellingen dat Spurs Bayern zou wegvagen. Tsjonge, echt overtuigend hoor. Te meer omdat je Betis spiegelt aan Tottenham maar ook Tottenham is veel groter als Betis
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 12:37]
Vind ik leuk
floormunges +1195
vrijdag 11 januari 2019 om 09:45
Je leest niet goed dwappie
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
vrijdag 11 januari 2019 om 11:18
Nee jij leest niet goed. Ik heb het over "grotere clubs" Niet of Betis het eens een keertje een jaar redelijk doet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:27]
Vind ik leuk
Elohim +704
donderdag 10 januari 2019 om 17:53
Pagan1964 heeft er inderdaad verstand van.
Vind ik leuk
floormunges +1195
vrijdag 11 januari 2019 om 09:44
Ja maar ik had het gewoon bij het rechte eind pikkie waar speet lainez nu dan??????? Hahaha de neusjes zijn ff afgetroefd heerlijk
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
vrijdag 11 januari 2019 om 11:15
Ten eerste ben ik geen neusje en ten tweede is dat alleen maar omdat Betis meer betaalt. Je wilt me toch niet vertellen dat het om de uitstraling gaat. Je gaat toch alleen maar om het geld naar de tweede club van Sevilla. Volgend jaar of het jaar daarop speel je misschien wel weer in de tweede divisie in Spanje. Net als een jaar of 3-4 terug. Of je speelt om plaats 10-15 net als 2-3 jaar terug
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:28]
Vind ik leuk
floormunges +1195
vrijdag 11 januari 2019 om 11:58
Misschien heeft die wel voor die club gekozen omdat het bijna dezelfde cultuur is is ook belangrijk voor jongen van 18 voelt zich daar waarschijnlijk veel meer thuis en daarnaast is het weer veel beter ook niet onbelangrijk voor latino’s dus is niet alleen om t geld je slaat weer de plank volledig mis denk overigens dat Ajax niet minder betaald dus ken je feiten
Vind ik leuk
Elohim +704
vrijdag 11 januari 2019 om 12:32
Misschien is iets heel anders als volledig.. je snapt weinig van wat je typt..
Oh en wat jij denkt is geen feit.. presenteer het dan ook niet zo.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:33]
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
vrijdag 11 januari 2019 om 13:47
Feit is dat Ajax niet meer wilde betalen. Dat kan je overal lezen dus wie kent zijn feiten niet ? Misschien ging hij niet niet alleen om het geld maar zeker niet omdat Betis een mooie aansprekende club is waar iedereen van droomt. Feit is dat Ajax en Benfica elk jaar meespelen in Europa en Betis niet. Betis is een kleine onbekende club vergeleken met deze twee grootmachten. Betis is een soort Heracles van Spanje. Elk jaar kan het alle kanten op
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 13:58]
Vind ik leuk
floormunges +1195
vrijdag 11 januari 2019 om 14:36
Had het over salaris beunhaas
Vind ik leuk
Elohim +704
vrijdag 11 januari 2019 om 12:30
Wij hadden een gesprek over de reslutaten van een club.
Vreemd om dan hiermee te proberen je gelijk te halen.
Want waar Lainez voor kiest heeft niets te maken met waar wij het over hadden.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
vrijdag 11 januari 2019 om 13:48
Nou denkt hij vast dat Betis groter is als Ajax omdat Lainez voor Betis kiest. Volgens mij is het een Spanjaard die voor Betis is want objectief is hij niet
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 13:57]
Vind ik leuk
Koenbres +1615
woensdag 9 januari 2019 om 13:24
Speelt Betis niet Europees dan?
Vind ik leuk
floormunges +1195
woensdag 9 januari 2019 om 14:11
Zeker AC Milaan oa verslagen doen het goed
Vind ik leuk
Elohim +704
woensdag 9 januari 2019 om 17:13
Uhuh.. Getafe, Girona, Levante, Eibar, Leganés en Huesca.. wie kent ze niet.. bomvol met internationals, gewoonweg geweldige teams.

Je hebt inderdaad al 2 opmerkingen gemaakt...
Vind ik leuk
Elohim +704
woensdag 9 januari 2019 om 17:11
Noem de toppers die Betis heeft verkocht eens op dan?
Vind ik leuk
alaaf +1913
woensdag 9 januari 2019 om 11:50
Alles beter dan de mickey mouse competitie!
Vind ik leuk
UpOne +730
woensdag 9 januari 2019 om 11:52
De laatste zin van je, snap er geen hol van. Is dat pools?
Vind ik leuk
Koenbres +1615
woensdag 9 januari 2019 om 12:07
Staan 6de in de la liga met een paar hele aardige spelers. Is dat niet spelen voor Europees voetbal?
Vind ik leuk
Filip_FCU +11692
woensdag 9 januari 2019 om 12:39
Sterker nog, ze hebben in de groepsfase AC Milan uitgeschakeld en ze zijn dus door...
Vind ik leuk
Koenbres +1615
woensdag 9 januari 2019 om 13:23
Precies, ik zie hier dat heel veel mensen roepen dat Betis niks voorstelt vergekeken met Ajax maar volgensmij valt dat allemaal best mee
Vind ik leuk
Kevinho +578
woensdag 9 januari 2019 om 16:32
AC Milan is vergane glorie. Stelt niks meer voor tegenwoordig.
Vind ik leuk
Filip_FCU +11692
woensdag 9 januari 2019 om 12:38
Betis staat 6e... degredatieclubje??
Vind ik leuk
rexxo +5598
woensdag 9 januari 2019 om 13:31
Die Spaanse pulp kranten hebben geen abonnees en moeten het hebben van losse verkoop.

Iedere dag moeten die kranten gevuld worden met onzin en verzinsels zodat een groep mensen die rotzooi koopt.

Dit soort topics hoort onder transfergeruchten
Wel bedenkelijk dat VP dit gebruikt als nieuws als je kijkt wie de bronnen zijn.
Vind ik leuk
Leozao +6094
woensdag 9 januari 2019 om 12:30
Dat zeg je ook over die mexicaantjes die bij psv over het veld stuiteren?
Vind ik leuk
Mosquito +17985
woensdag 9 januari 2019 om 13:02
Wat?
Begrijp me niet verkeerd, ik zie lainez graag naar Nederland komen.
Vind ik leuk
floormunges +1195
woensdag 9 januari 2019 om 13:07
Leo ouwe droeftoeter
Vind ik leuk
Leozao +6094
woensdag 9 januari 2019 om 16:31
Scheld maar lekker... Ik zit hier lekker in de zon. Dus dat droeve mag jezelf houden.
Vind ik leuk
floormunges +1195
donderdag 10 januari 2019 om 11:17
Bij jou is ook alles schelden vroeger veel gepest merk je meteen zeker in de zon bij je inrichting
Vind ik leuk
Leozao +6094
vrijdag 11 januari 2019 om 12:02
Weer helemaal mis: Waar haal je die onzin vandaan? Teveel geestverruimde middelen gebruikt?
Vind ik leuk
floormunges +1195
vrijdag 11 januari 2019 om 14:38
Jammer hè dat lainez niet naar dat kansloze knuddenclubje in Amsterdam wil komen
Vind ik leuk
Leozao +6094
vrijdag 11 januari 2019 om 14:45
Alweer mis jochie; ik heb liever mijn landgenoten (Brzilianen) bij ons aller Ajax. Dus nee heel erg vind ik het niet.
Vind ik leuk
floormunges +1195
vrijdag 11 januari 2019 om 14:57
dacht ik toch ff dat jij een Roemeentje was
Vind ik leuk
Leozao +6094
vrijdag 11 januari 2019 om 15:03
Stop maar met denken... gaat je helemaal niet goed af.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:09]
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
woensdag 9 januari 2019 om 13:22
Blijkbaar gaat hij toch liever naar Ajax en Ajax heeft ook meer voor hem over.

1 + 1 = 2, hij komt naar Ajax.
Vind ik leuk
floormunges +1195
vrijdag 11 januari 2019 om 14:38
Hahahaha goed gezegd
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:21
15 miljoen en 20% is wel heel erg veel voor iemand van 18
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:16
Dan bieden wij wel 15!
Show them the money!😜
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:28
Tja en dan wil de speler niet.Dat zal vaker voor gaan komen dan jullie willen. Daar zit je dan met zo'n vette bankrekening...
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 13:06
Dat gebeurt alle clubs vaker dan ze zouden willen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:21
Zo is t
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 14:06
Maar er staat toch echt dat hij Ajax de beste club vind voor zijn carriere.
We’ll see.
Vind ik leuk
Elohim +704
woensdag 9 januari 2019 om 17:25
Maar dat komt niet goed uit als je negatief wilt doen..
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:16
Tja als het lang duurt en andere clubs er weet van hebben, dan loop je risico's. Dat hebben we eerder ondervonden bij Richarlison bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9001
woensdag 9 januari 2019 om 11:21
Toen was er nog een excuus van de goedkeuring van de RvC. Nu mag Overmars het helemaal zelf bepalen, en zich dan nog laten piepelen..
Wat een kanjer die Overmars.
Vind ik leuk
Korm +37978
woensdag 9 januari 2019 om 11:28
vind het niet jezelf laten piepelen om eerlijk te zijn :)
Vind ik leuk
Jozef +40899
woensdag 9 januari 2019 om 11:30
Wat een roeptoeter die Roeptoeter.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:46
Laten piepelen? De vraag is of je 14 miljoen moet betalen voor een 18 jarige.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9001
woensdag 9 januari 2019 om 13:02
Update al meegekregen? Zo ging het met Neres precies hetzelfde. Overmars.
Magalla van de zomer ook. UIteindelijk kon Overmars daar nee tegen zeggen omdat Blind bijna gratis was (haha). En dan van de winter hem alsnog halen voor zijn eigen ego.

Verkopen kan Overmars wel. Dan hanteert hij dezelfde tactieken die nu tegen hem gebruikt worden. Maar hij leert er zelf niet van. Dat blijft een probleem en daarom laat hij zich steeds maar weer piepelen.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 13:08
Hoe had Overmars het dan moeten doen met Lainez, Magallan en Neres?
Vind ik leuk
Roeptoeter +9001
woensdag 9 januari 2019 om 13:49
Dit is het maximale bod. Geen overeenkomst? Prima dan schakelen wij door naar de volgende op het lijstje.

En daar zit het andere probleem, Overmars werkt niet met lijstjes.

Er is 1 naam en die moet het worden. Hoeveel die dan ook gaat kosten. En dan in de persconferentie kan hij dan vragen of men stopt met hem Marc Netto te noemen.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 13:57
Oh ja jij denkt dat hij geen lijstjes heeft.
Overigens was er deze zomer ook gewoon sprake van optie B en C bij Ajax, maar dat zul je wel weer naast je neerleggen omdat het niet in je plaatje past.
Uiteindelijk werd het zelfs verrassingsoptie nummer 4 Blind.
Maargoed, jij wilt natuurlijk bij je Overmars heeft geen lijstjes sprookjes blijven.
Je bent weer lekker waardeloze conclusies aan het trekken.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9001
woensdag 9 januari 2019 om 14:04
Heerlijk hoe jij steeds maar weer persoonlijker wordt. Als je dat nodig hebt in een discussie heb je bij voorbaat al verloren.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 14:11
Hahaha je bedoelt zoals jouw totale gebrek aan argumentatie nu?
Ik denk dat jij sowieso geen verstand hebt van discussies winnen. Verliezen wel waarschijnlijk :p
Vind ik leuk
Elohim +704
woensdag 9 januari 2019 om 17:30
Als iemand onzin roeptoetert en een ander reageert daar op om vervolgens meer geroeptoeter te horen dan is dat geen discussie.
Bij een discussie probeer je een ander te overtuigen door argumenten.. En zoals #Keizerout al terecht aangeeft die breng jij niet !
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 18:30
Thank you
Vind ik leuk
1313 +2881
woensdag 9 januari 2019 om 14:29
Wat loop je nu te zwetsen man. Met je Overmars heeft geen lijstjes.... Waanzin, hoe weet jij dit, ken je hem persoonlijk? Heb je hem aan het werk gezien? Als Lainez niet zou lukken heeft hij vast nog wel meerdere keuzes hoor. Dat hij vol voor Lainez wilt gaan betekent alleen maar de potentie van deze jongen. Het is toch logisch dat je vol gaat voor de nummer 1 op je lijstje?

Zou juist zwak zijn als je iemand heel graag wilt maar er niet vol voor gaat en dan een mindere kiest van "het lijstje". Maarja zo kan jij natuurlijk niet redeneren. Dat blijkt wel weer.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 14:57
Hahaha echt he?
Dat van die lijstjes 'weet' hij op basis van bizar slecht conclusies trekken en doen alsof je blind bent als iets aantoont dat je beeld niet klopt.

Kennelijk laat je je piepelen als je ergens voor gaat.
Vind ik leuk
1313 +2881
woensdag 9 januari 2019 om 15:34
Inderdaad ja. Hij doet net alsof hij met Overmars samen werkt. Man man man😂😂
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 16:12
En dat Overmars dan vet onhandig en onvoorbereid te werk gaat. Het voelt als een soort slechte slapstick.
Vind ik leuk
1313 +2881
woensdag 9 januari 2019 om 18:50
Hahaha echt he😂
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 19:03
Ik zou sowieso elke aflevering kijken. Ik vind het nu ook al echt leuk :p
Vind ik leuk
1313 +2881
woensdag 9 januari 2019 om 19:05
Helemaal waar, echter zegt het ook veel dat hij niet meer reageert. Valt me wel tegen eigenlijk.😂
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 19:11
Hij kan iets anders aan het doen zijn, maar ja ach, ik had ook geen reactie meer verwacht eigenlijk.
De discussie was er niet beter meer op geworden. Wat op zich jammer is, want hij ziet soms dingen wel goed. Alleen de conclusies zijn minder.
Vind ik leuk
Hast58 +867
woensdag 9 januari 2019 om 13:25
Volledig mee eens, iedereen weet dat als je maar lang genoeg tegelwerkt Marc vanzelf we overstag gaat. En dat schept een presedent voor volgende aankopen. Gewoon je uiterste prijs noemen en zoniet, jammer dan. Hij maakt zich aan alle kanten belachelijk en laat zich gewoon uitspelen.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 14:12
Haha ja tuurlijk, gewoon met heel veel geld minder goede spelers kopen. Dat is de oplossing. En over goedkopere spelers wordt natuurlijk nooit onderhandeld. Die krijg je gewoon als je een bedrag noemt.
Vind ik leuk
1313 +2881
woensdag 9 januari 2019 om 14:34
Onzin. Dus je moet mensen die je graag wilt hebben laten schieten? Tja zo komt er helemaal niemand meer binnen natuurlijk. Jij vergeet dat Ajax het zich kan veroorloven om zo ver te gaan. Uiteindelijk wordt hij toch wel weer met winst verkocht en kan hij belangrijk zijn voor de ploeg. Win win situatie dus. En het is ook logisch dat dit gebeurt. Want ze weten natuurlijk wat er op de bank staat bij Ajax. Dus willen ze het maximale eruit halen. Dat gebeurt bij alle clubs hoor. Dus maakt iedereen zich belachelijk dan?😂😂
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 14:58
Nee, niet zo flauw doen. Als Ajax iemand wil kopen voor minder dan 15 miljoen zegt iedereen altijd gewoon 'oke is goed'😂
Vind ik leuk
1313 +2881
woensdag 9 januari 2019 om 15:35
Hahaha😂 dat zou wel een mooie scenario zijn niet?
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 16:13
Ja, al laat Overmars zich dan natuurlijk alsnog piepelen. Zul je altijd zien 😂
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:01
Je roept nooit de eerste keer je uiterste prijs. Er moet altijd wat onderhandelingsmarge inzitten. Anders geef je de ander geen respect en gedraag je je hooghartig in een biedingsproces.
Vind ik leuk
Hast58 +867
woensdag 9 januari 2019 om 17:08
Zeg ik ook niet maar je gaat niet een paar keer je prijs verhogen als er weer een eventuele koper bij komt. Dan laat Ajax zich niet met respect behandelen als er in dat soort zaken over respect gesproken kan worden.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:10
Het is een vrije markt van vraag en aanbod. Vanaf het begin hebben de Mexicanen de publiciteit gezocht om daarmee anderen warm te krijgen en de teller zo hoog mogelijk op te laten lopen. Dat is voor iedere verkoper een logische stap.
Vind ik leuk
Hast58 +867
woensdag 9 januari 2019 om 19:13
Ja natuurlijk maar daar hoef je niet in mee te gaan.
Vind ik leuk
Elohim +704
woensdag 9 januari 2019 om 17:35
Uhm, lijkt me een goed idee om een maximum prijs te hebben, maar dan wel in gedachte! Deze leg je niet direct neer bij de verkopende partij, op die manier kun je wel vergeten een speler goedkoper op te pikken als je "maximum prijs", wie maakt zich door deze redenatie te uiten nou belachelijk?
Vind ik leuk
Hast58 +867
woensdag 9 januari 2019 om 19:16
Heb ik het over een maximum prijs neerleggen?? Jij kunt aardig lezen.
Vind ik leuk
Elohim +704
woensdag 9 januari 2019 om 21:48
Er zit ook zo'n verschil tussen maximaal en uiterste..

Idem bij die prijs noemen of neerleggen het betekend in deze exact hetzelfde.
Misschien moet je zelf je woordenschat eens gaan vergroten voordat je commentaar hebt op een ander?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:56
Wij zijn er blij mee, als je het een beetje reëel zou kunnen beoordelen had je wel gezegd dat Overmars het goed doet bij Ajax met inkomende en uitgaande transfers. Maar helaas laar je brilletje je weer eens wat anders zien.

Net alsof elk transfertarget bij elke club altijd gehaald word zonder concurrentie van andere.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9001
woensdag 9 januari 2019 om 13:04
Zowel bij Neres als Magallan waren er geen geinteresseerde andere partijen. Hier is het ook slechts een tactiek om de prijs op te drijven. En zie de update, Overmars is er weer eens ingetrapt.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
woensdag 9 januari 2019 om 13:27
Als jij denkt dat Overmars mag spenderen wat hij wil dan ben je aardig van het pad af.
Vind ik leuk
1313 +2881
woensdag 9 januari 2019 om 11:17
Aiaiai dit gaat de prijs wel opdrijven hoor als dit waar is. Waar gaat deze transfersoap eindigen....
Vind ik leuk
RW1913 +2793
woensdag 9 januari 2019 om 11:25
Het grote bieden is begonnen. Ajax moet nu echt gaan dokken anders helemaal niets. Misschien kunnen ze het geld van Neres aanwenden mocht die weggaan, maar dat zie ik niet gebeuren nu Ajax kunstmatig de prijs van alle spelers aan het ophogen is.
Vind ik leuk
1313 +2881
woensdag 9 januari 2019 om 11:35
Neres moet ook gewoon blijven. Kan je nog goed gebruiken de rest van het seizoen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
woensdag 9 januari 2019 om 11:36
Waarom geld van Neres aanwenden? Dat heeft Ajax helemaal niet nodig.
Vind ik leuk
RW1913 +2793
woensdag 9 januari 2019 om 12:23
Dan moeten ze gewoon meer bieden punt.
Vind ik leuk
Niels92 +30934
woensdag 9 januari 2019 om 12:33
Ze moeten helemaal niks. Voordat de naam Lainez op VP viel had nog niemand van dat joch gehoord en nu is het opeens een toekomstige grote ster en moet Ajax maar meedoen met opbieden volgens velen. Ajax moet zich niet gek laten maken en een grens stellen tot zover en anders niet :)
Vind ik leuk
RW1913 +2793
woensdag 9 januari 2019 om 12:44
Blijkbaar heeft Betis wel van gehoord of puur vanwege de interesse van Ajax. Zo gaat het nou eenmaal en de Mexicanen kunnen nu hun messen slijpen. 'Een speler is het geld waard dat men voor wilt betalen toch?' Zelfde geldt voor de Ligt en de Jong. Niemand weet of ze het geld waard zijn en of ze in de top toch middenmatig blijken te zijn. Het blijft een gok.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 12:44]
Vind ik leuk
Niels92 +30934
woensdag 9 januari 2019 om 13:01
Exact een speler is het waard wat iemand er voor wil betalen en Ajax vind Lainez waarschijnlijk niet meer waard dan de geboden 11 miljoen.
Vind ik leuk
Niels92 +30934
woensdag 9 januari 2019 om 13:03
Nu blijkt Ajax dus toch meer geboden te hebben, al weet niemand wat er echt van waar is :)
Vind ik leuk
2-1 +890
woensdag 9 januari 2019 om 13:09
Met veel geld in de portemonnee is het lastig grenzen stellen...
Vind ik leuk
Niels92 +30934
woensdag 9 januari 2019 om 13:11
Nee hoor! Al heb je 200 miljoen wanneer je een speler niet meer waard acht, stel je jezelf een grens tot zoveel en hoger niet :)
Vind ik leuk
2-1 +890
woensdag 9 januari 2019 om 13:15
Zo werkt dat dus niet en zeker niet in de voetballerij
Vind ik leuk
Niels92 +30934
woensdag 9 januari 2019 om 13:17
Zo werkt het dus wel. Wanneer een club niet bereid is om meer te betalen dan haakt de club af :)
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:39
Ach man laat ze allemaal lekker lullen, zolang er geen officïeel persbericht van Ajax naar buiten komt omtrent deze transfer is het allemaal maar speculeren. Om eerlijk te zijn mogen van die transfer periodes opgedoekt worden. Gewoon 1 x per jaar 1 maand de tijd om je te versterken en daarna moet je het doen met wat je hebt. Is een stuk eerlijker ook. Maarja een utopi om dst te denken, helaas!
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 14:59
Het is misschien wel moeilijker om je aan die grens te houden als je er in theorie makkelijk overheen kan gaan.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
woensdag 9 januari 2019 om 13:34
Ik heb het al een jaartje over Lainez en Edson Alvarez. Beiden internationals van Mexico.
Vind ik leuk
Hast58 +867
woensdag 9 januari 2019 om 16:33
Gelukkig is er toch nog iemand met de zelfde mening als ik. Wanneer dit echt zo'n topper is waar zoveel voor betaald moet gaan worden dan zijn er wel meer en grotere clubs geïnteresseerd. En wanneer die bankrekening van Ajax volgens velen toch onuitputtelijk is en het is een topper dan was er weken geleden al 15 miljoen neergelegd en was hij nu mee op trainingskamp.
Vind ik leuk
Korm +37978
woensdag 9 januari 2019 om 11:28
de soap eindigt in Eindhoven :)
Vind ik leuk
1313 +2881
woensdag 9 januari 2019 om 11:34
Haha dit soort bedragen gaat Psv zich niet meer in mengen hoor. Die zijn nu toch al bezig met die CV van dezelfde ploeg.😜
Vind ik leuk
Korm +37978
woensdag 9 januari 2019 om 11:38
Ja precies, en die komt en dan wordt de andere niet verkocht ;-)

Maar ja al die hoge bedragen slaan nergens op als ook met minder geld voor het kampioenschap kan gaan ;-)
Vind ik leuk
1313 +2881
woensdag 9 januari 2019 om 11:43
Nja voor het kampioenschap kan je zeker voor minder ja. Maar wil je europees gezien structureel aanhaken zul je toch ook echt de portomonee moeten trekken.

Wat uiteindelijk ook weer een hoop naar binnen brengt. Het voetbal is gewoon veranderd door al het geld. Daar is niks meer aan te doen. In eigen land zijn er amper leuke potjes nog. Europees gezien blijft toch de grootste uitdaging dan.
Vind ik leuk
Korm +37978
woensdag 9 januari 2019 om 11:55
Europees gaan wij nederlandse club niet snel aanhaken hoor. in nederland zijn er inderdaad amper leuke potjes maar het is nou ook niet zo dat ajax de ene na andere titels binnen sleept.
Vind ik leuk
1313 +2881
woensdag 9 januari 2019 om 12:04
Dat wordt zeker moeilijk, maar je kan altijd de poging proberen te wagen toch als je de middelen hebt?

Daarbij komt al zal je alleen elk jaar de CL halen levert dat je gewoon gigantische bedragen op.

En nee daar heb je gelijk in. Maar het is gewoon zorgwekkend dat het vanaf nu alleen maar Ajax en Psv zullen zijn die de dienst gaan uitmaken. De enige potjes die nog leerzaam zijn voor spelers. En Feyenoord dan ook nog in mindere mate.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 12:11]
Vind ik leuk
Korm +37978
woensdag 9 januari 2019 om 13:02
ben ik het geheel met je eens maat!
Vind ik leuk
HupHolland +3242
woensdag 9 januari 2019 om 13:36
Ajax en/of PSV met spelers als Lainez en Edson Alvarez er nog eens bij, dan gaat het echt wel de goede kant op.
Vind ik leuk
Jozef +40899
woensdag 9 januari 2019 om 11:37
Ach, als ik alle berichten mag geloven van de laatste dag, dan betekent de interesse van PSV voor die CV een bedreiging voor de Ajax-deal met Lainez.
Omgedraaid lijkt het me dan ook zo dat een Betis-Lainez deal de PSV-deal met die Alvarez dwarsboomt.

Logisch.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:46]
Vind ik leuk
Korm +37978
woensdag 9 januari 2019 om 11:38
gaat inderdaad nergens over :)
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
woensdag 9 januari 2019 om 11:42
Dat zou wat zijn! Je hoort of ziet John de Jong maar weinig deze transferwindow.. Maar hij is vast ergens heel druk mee.
Vind ik leuk
RW1913 +2793
woensdag 9 januari 2019 om 12:45
Zoals het kampioenschap hoop ik. :)
Vind ik leuk
Jozef +40899
woensdag 9 januari 2019 om 11:31
Normaal proces. Als je een koper vindt voor je huis, dan beweer je toch ook dat er nog bieders zijn? Het is altijd een risico als zoiets gezegd wordt. Het kan waar zijn of niet waar....
Vind ik leuk
1313 +2881
woensdag 9 januari 2019 om 11:33
Tuurlijk is ook zo. Het blijft gissen. Dat het maar snel 31 januari wordt.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:17
Die komt naar Ajax...
Vind ik leuk
Bizzy +22386
woensdag 9 januari 2019 om 11:19
Wellicht dat een Vespa, PS4 en een huur huis in Ouderkerk ad Amstel deze speler over de streep kan trekken. Overmars moet uit principe niet meer betalen voor deze speler.
Vind ik leuk
Ginovanni +20621
woensdag 9 januari 2019 om 11:27
Net zoals PSV dat destijds probeerde om Frank Rijkaard binnen te halen door hem een of andere aggenebbes Philips stereotoren aan te bieden...😂

Gelukkig was Frankie wijzer en bleef uiteraard bij Ajax. Rest is history.😉
Vind ik leuk
Bizzy +22386
woensdag 9 januari 2019 om 11:34
Je moet toch wat proberen. Overigens heeft de Iphone actie bij De Graafschap wel gewerkt :)

Zou niet weten wat Overmars nog meer zou moeten doen om deze Mexicaan te contracteren. Meer betalen betekent dat andere clubs straks meer gaan vragen voor spelers als Ajax aan de deur klopt.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:58
Haha, die stereotoren heeft Rijkaard anders wel over de streep getrokken, waardoor hij tekende bij PSV. Dat hij daarna direct spijt had heeft ervoor gezorgd dat Ajax 2,5 miljoen mocht betalen om dat contract bij PSV af te kopen.
Vind ik leuk
Ginovanni +20621
woensdag 9 januari 2019 om 12:09
Maar hij kwam niet.....😜
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:15
Frankie tekende dus bij PSV,dat nadien 6 miljoen toucheerde toen ie naar Spanje vertrok !!
Vind ik leuk
Ginovanni +20621
woensdag 9 januari 2019 om 12:24
Haha....net nagelezen .....nog geen 2,5 milj. guldens!

Overdrijven is ook een vak, Fritzie!😜
Vind ik leuk
Johnny Cash +7971
woensdag 9 januari 2019 om 11:48
Die vespa’s zijn zo gejat in amsterdam ;)
Vind ik leuk
Bdog +6685
woensdag 9 januari 2019 om 11:19
Ajax is al even aan het hengelen, maar denk dat het bij real beet is.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
woensdag 9 januari 2019 om 13:40
Waarschijnlijk denk jij altijd dat iedereen behalve Nederlandse club aantrekkelijker zijn. Dat mag hoor!
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
woensdag 9 januari 2019 om 11:22
Lekker laten gaan
Vind ik leuk
RW1913 +2793
woensdag 9 januari 2019 om 11:23
Nou, die gaat niet voor weinig naar Ajax komen. Prijs wordt nu wel opgeschroefd. Minimaal 18 milj.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:24
Ja dus lekker laten gaan. Is het geld echt niet waard
Vind ik leuk
RW1913 +2793
woensdag 9 januari 2019 om 11:27
Voor Ajax is het meer dan alleen geld steken in zo'n speler. ze willen ook voet aan de grond in Mexico dus gaat spannend worden. Kijken of ze echt willen doorpakken of niet.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:30
Ja dat punt snap ik wel. Maar op deze manier wordt het een duur geintje.

Dit kan natuurlijk ook allemaal gebeuren om juist Ajax zover te krijgen de 15 miljoen te betalen
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 13:46
Haha wat zijn jullie toch een kuikens, Ajax heeft wereldwijd voet aan de grond en is echt niet bezig met die paar ton die PSV er verdient
Vind ik leuk
RW1913 +2793
woensdag 9 januari 2019 om 14:49
Natuurlijk. Blijf maar dromen. Interesse van Betis is een mooie begin om de prijs op te schroeven.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 18:23
Van mij hoeft hij niet perse te komen hoor, maar je kan ook als PSV spelers kopen waar geen verdere interesse in is en met de winterstop al weer klaar zijn verder. Als je een goede speler wilt is daar concurrentie idd, en de prijs opschroeven is niet zo een probleem wat moet je anders met al die poen?
Vind ik leuk
Coach 101 +287
woensdag 9 januari 2019 om 11:23
Je zou denken dat na het Richarlison debacle dat ze nu wel akkoord gaan met de vraag van Club America.
Zou zonde zijn als Ajax door 2 a 3 miljoen te weinig willen uitgeven dit mis gaat lopen.

Vind ik leuk
Jozef +40899
woensdag 9 januari 2019 om 11:34
Geen idee of het zo zonde zou zijn. Die gast is 18 en Ajax zijnde mag je best paal en perk stellen aan het bedrag dat je voor zo'n joch wilt bieden.

Werkelijk niemand weet exact hoe goed die Lainez nu eigenlijk is en wat sowieso niemand weet is, of hij een absolute topper wordt...Gewoon het nuchtere verstand erbij houden lijkt me en zelf je grenzen bepalen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:40
Helemaal mee eens. Maar dan roep je toch een keer in dit traject: "mannen, dit is wat het is. Graag of niet."
Vind ik leuk
Jozef +40899
woensdag 9 januari 2019 om 11:42
Volgens mij is dat al gebeurd. Die Mexicaantjes proberen nog wat, hetgeen natuurlijk hun goed recht is....
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:24
Ik krijg anders de indruk dat dat Amsterdammertje nog steeds de lijnen open houdt. Zou ik al mee gestopt zijn.
Vind ik leuk
Coach 101 +287
woensdag 9 januari 2019 om 11:41
Heb je zeker een punt hoor.
Maar ik neem aan dat de scouts hun werk wel gedaan hebben. Zodra een andere club zich ook gaat melden dan moet je een signaal afgeven dat je niet over je heen laat lopen.
Blijf het zonde vinden als je Richarlison zag starten in Engeland dat dat ook om een paar centen misgelopen is.
Vind ik leuk
Jozef +40899
woensdag 9 januari 2019 om 11:43
It's all in the game.

Soms win je, soms verlies je. Daarbij is het raadzaam om vooral je nuchtere verstand te blijven gebruiken.
Vind ik leuk
Coach 101 +287
woensdag 9 januari 2019 om 12:54
True.
Ik zie nu dat Ajax het bod verhoogd heeft naar 15. Ik ben blij dat Marc mijn bericht gelezen heeft ... 😏😏😏
Vind ik leuk
Cootje I +290
woensdag 9 januari 2019 om 11:25
Betis kan bieden wat ze willen want ze hebben in het verleden al aangetoond dat ze uiteindelijk hooguit een klein deel van transfersom daadwerkelijk betalen.
Vind ik leuk
James655 +905
woensdag 9 januari 2019 om 11:46
Cootje I:

Dit begrijp ik niet. Is dat werkelijk zo? Is Betis een wanbetaler? Dan gaat toch niemand meer met hun in zee, zou je zeggen.
Vind ik leuk
Cootje I +290
woensdag 9 januari 2019 om 12:01
Om dit risico te ondervangen stellen clubs tegenwoordig vaak als eis dat er een geldige bankgarantie wordt gesteld. In het verleden is dit regelmatig misgegaan, zie bijvoorbeeld:

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/psv-wacht-op-1-75-miljoen-voor-robert~a1ddf9c8/
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:26
Ajax heeft 15 miljoen geboden en 20% doorverkoop. Zaakwaarnemer wil dat ie naar nederland gaat
Vind ik leuk
Mr. O +1297
woensdag 9 januari 2019 om 12:53
Jij was ook degene die een paar dagen geleden hier de onzin verkondigde dat hij al naar Florida onderweg was.
Dag Sjefke
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:17
Dan heb je niet verder gelezen toen mennke
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:18
Staat op as
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
woensdag 9 januari 2019 om 11:27
OK, gaat hem niet worden. En door! Hup Overmars.
Vind ik leuk
|Ajax| +1265
woensdag 9 januari 2019 om 11:30
Gewoon laten gaan, te duur.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
woensdag 9 januari 2019 om 13:43
Niet te duur. 18, Twee keer internationaal. Ik heb de wedstrijd tegen USA gezien. Die jongen kan echt wat.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
woensdag 9 januari 2019 om 11:30
Klaar........! Verder zoeken, NEXT!
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
woensdag 9 januari 2019 om 11:34
Niet gek laten maken door die Spanjolen die virtueel de prijs aan het opdrijven zijn.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
woensdag 9 januari 2019 om 11:35
Simpel doen als Ajax wij bieden het zelfde bedrag als Betis dan kan de speler bepalen en als die echt zo graag naar Ajax wil dan komt hij wel.
Vind ik leuk
Jozef +40899
woensdag 9 januari 2019 om 11:52
Ajax biedt bij een kleinere transfersom toch méér: een opleidingstraject en mogelijkheid om zich via de CL in de kijker te spelen. Velen gingen Lainez daarin voor en velen maakten daarna de grote stap naar de top. Hoeveel van die voorbeelden kan Betis opnoemen?

Lainez is knettergek als hij voor Betis zou kiezen als hij ook naar Ajax kan.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
woensdag 9 januari 2019 om 11:58
De club kan gewoon zeggen die betalen meer dus gaan we met hun accoord ik zou daarin dus als dit waar is gewoon het zelfde bieden en niet meer en laat de speler maar kiezen voor welk traject hij volgen, Ajax voor prijzen spelen en Europees of Betis betere competitie, en gelukje Europees.

Maar je moet wel zorgen dat de club jouw bod accepteerd.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:38
jammer had m graag gezien in de eredivisie maar 14 mil s gewoon te veel voor de eredivisie dat haat marc gewoon niet betalen en nodig is hij ook niet ajax deed t in de blesure tijd van ziyech ook goed dus
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:38
Ik heb hier al eerder gezegd: Lainez, zijn zaakwaarnemer en/of de club houdt Ajax aan het lijntje. En gebruiken die interesse om elders onder dak te komen.
Vind ik leuk
Jozef +40899
woensdag 9 januari 2019 om 11:55
Juist om die reden moet Ajax gewoon straight onderhandelen en geen verdere concessies doen. Als Lainez op deze manier elders een beter contract wil afdwingen dan moet hij dat vooral doen, want op zulke spelers zit Ajax niet te wachten. Idem met die Richarlison. Leuke speler, maar er zijn grenzen. Zulke types hoeven we niet.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
woensdag 9 januari 2019 om 13:46
Ik begrijp dit ook niet goed.

Je belt een club op en vraagt hoeveel ze voor een speler willen hebben. Dan zeg je ja of Nee. Of je gaat onderhandelen, maar dat rond je dan wel in een week af en laat je niet maanden duren.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:39
Zou jammer zijn als die niet naar Ajax zou komen. Een technische speler en hij zal de ED sterker maken. Alleen ben ik bang dat hij naar Betis gaat. De manier van leven en de cultuur/weer zullen ook meewegen, plus hij speelt in een sterkere competitie. Marc doe je best kerel en haal hem binnen. Alleen moet je niet meer dan 16 miljoen betalen naar mijn mening.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
woensdag 9 januari 2019 om 11:47
14M voor een 18-jarig talent is wel heel veel.. Overmars heeft vast een lijstje met meer namen erop. Doorschakelen!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:48
Mooi laten gaan of 15 milj aftikken en niet zeuren
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:50
Ajax wees nou eens slim en betaal die 14 miljoen gewoon, je verdient het toch wel dubbel en dwars terug.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
woensdag 9 januari 2019 om 13:47
Hier verdien je bijvoorbeeld kijkgeld en shirt-verkoop in Mexico mee!
Vind ik leuk
thierryer +1866
woensdag 9 januari 2019 om 11:53
Gewoon lekker laten gaan, komt wel weer een andere kans.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:53
Lekker voor een ander gaan..
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:54
Ben benieuwd wat de laatste status is met Ajax voor deze speler. Als er meer clubs gaan melden word de onderhandelingspositie voor die Mexicanen alleen maar beter. Al is het natuurlijk ook een deel aan de speler als die zijn zinnen op een bepaalde club heeft gezet.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:59
He Marc gaan we nog wat te horen krijgen over deze soap , al die verhalen wat heb jij ons te melden man .
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:59]
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
woensdag 9 januari 2019 om 12:05
Ajax moet Lozano weg kapen bij PSV.
Vind ik leuk
appeltje +2460
woensdag 9 januari 2019 om 12:14
Lozano is niet geschikt voor een club met een speelstijl zoals die van Ajax. Lozano is het best in een ploeg die grotere ruimtes krijgt (counter).
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:08
Lekker naar betis gaan dan. Om vervolgens een week later weer verhuurd te worden aan een of andere 2e of 3e klasser in Spanje. Graag of niet mannetje.
Vind ik leuk
appeltje +2460
woensdag 9 januari 2019 om 12:12
Ajax staat nog boven Betis in de onderhandelingen. Zaakwaarnemer van Lainez schijnt voorkeur voor Ajax te hebben. Ajax heeft bovendien meer geld om er tegenaan te gooien.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:19
Lainez wil zelf ook naar Ajax om zich verder te ontwikkelen, gaat hij naar Sevilla is het maar afwachten of hij niet op de bank of tribune terecht komt.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:33
Sevilla?
Vind ik leuk
appeltje +2460
woensdag 9 januari 2019 om 12:41
Real Betis komt uit Sevilla.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:43
Weet ik dat ook weer😀
Vind ik leuk
appeltje +2460
woensdag 9 januari 2019 om 14:21
En Levante uit Valencia. En Espanol uit Barcelona.
Vind ik leuk
2-1 +890
woensdag 9 januari 2019 om 13:14
wie zegt dat Lainez persé naar Ajax wil ? Mensen doen net of ze hem persoonlijk kennen...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:19
Moet je zijn interview maar eens bekijken waarin hij dit zegt.
Vind ik leuk
2-1 +890
donderdag 10 januari 2019 om 07:33
Ja en in Spanje zegt hij hetzelfde....
Vind ik leuk
carl coenr +161
woensdag 9 januari 2019 om 12:17
Zoek maar vast een andere speler..... dit gaat hem niet worden. Of verbeter dan maar het contract van Neres, dan blijft ie in ieder geval en heb je geen vervanger nodig.... Neres in de Basis!!!!!!!!!!!!!!!
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 12:20]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:18
Sevilla denkt natuurlijk weer, als Ajax interesse heeft willen wij hem omdat het dan wel goed moet zijn. Als die jongen verstandig is kiest hij voor Ajax als opleidingsclub zodat hij met 22/23 jaar nog altijd de stap kan maken.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
woensdag 9 januari 2019 om 12:27
De laatste 5 jaar is er geen nederlandse speler verkocht naar het buitenland die het gemaakt heeft.

Riedewald, Tete, vd Hoorn, Bazoer , clement, en nog een hele waslijst

Ik weet wel zeker dat Sevilla daar niet naar kijkt.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
woensdag 9 januari 2019 om 12:24
Lainez wil in Nederland alleen naar Psv. Heb ik gehoord van mijn Mexicaanse collega
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:34
Tuurlijk
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:41
Hij vertelde mij dat jij stiekem een geitenneuker bent.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
woensdag 9 januari 2019 om 13:12
Dan geloof je het niet. Lainez komt op zeker niet naar Ajax
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:20
Niet? Als ik nou vertel dat zijn krabbel al op papier staat voor een overgang naar Ajax maar dat de clubs er nog niet uit zijn.
Vind ik leuk
2-1 +890
donderdag 10 januari 2019 om 08:17
Als de clubs er niet uit zijn kan er ook geen krabbel op papier staan. Jij blijft wel hardnekkig hangen in die onzin...
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
woensdag 9 januari 2019 om 14:27
Op zeker nog wel. Gaan het beleven, Lucien1978.
Vind ik leuk
Iggy +4100
woensdag 9 januari 2019 om 14:30
Wat een lulkoek. De wens is de vader van de gedachte.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:49
Kan hij goed vallen dan? Dan zou die daar beter passen indd
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
woensdag 9 januari 2019 om 13:13
Typetje Suarez
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:35
Da's meer een bijtertje.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:32
Lekker laten gaan, beetje gekmakerij, zoek iemand die graag naar Ajax wil, betis weet niet, wij spelen ieder jaar voor het kampioenschap betis niet, wij spelen champioens league betis niet, nou dan wist ik het wel.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:45
Ajax heeft 15 geboden
Vind ik leuk
Leozao +6094
woensdag 9 januari 2019 om 12:32
Het is een simpel verhaal: als Ajax voor een speler gaat en het duurt iets langer komen er allerlei andere clubs op af. Dat is het lot van de beste... Dus als het niet snel gaat loopt het meestal niet goed af.
Vind ik leuk
Gerro +7936
woensdag 9 januari 2019 om 12:33
Mundo schrijft wat men in Sevilla wil geloven die jongen wil alleen naar Ajax
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
woensdag 9 januari 2019 om 12:34
A.S Melt dat AJAX met een bod van 15 miljoen heeft gereageerd.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:36
Ben bang dat het net zo gaat als bij Richarlison. Dat leek ook zeker en toen ging hij naar Watford.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
woensdag 9 januari 2019 om 12:57
Zijn ze bij Betis de transfersom van Denilson al te boven dat ze weer dapper met geld aan het gooien zijn?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
woensdag 9 januari 2019 om 12:58
Zou wel een stunt zijn wanneer Ajax deze speler weet aan te trekken. Met z'n allen duimen maar, zou geweldig voor de eredivisie zijn.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:59
Die soap duurt me wat te lang, ik was allang overgeschakeld naar plan B.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:38
Sommige soaps duren al jaren. Dit is onderhandelen. Plan B gaat pas in werking als het niet doorgaat.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:59
Begrijp niet dat men nog zaken doet met die maffiosi.
Houden zich toch niet aan hun afspraken die Mexicaanse ratten
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
woensdag 9 januari 2019 om 13:00
15M en doorverkooppercentage.. Hele forse prijs! Benieuwd hoe goed hij is. Eerst eens zien of hij naar Amsterdam komt.
Vind ik leuk
RGB +574
woensdag 9 januari 2019 om 13:01
Het lijkt mij voor Lainez zelf inderdaad beter dat hij naar Ajax gaat als naar Betis. . (Voor het voetbal dan…. Qua weer, land, etc zou ik ook voor Sevilla kiezen. )
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:05
Duurt allemaal erg lang ... te lang naar mijn mening !! Straks weer hetzelfde liedje als die braziliaan die nu bij everton furore maakt ... als hij echt zo goed is kopen die hap .., anders berghuis wegkopen bij fijenoord deze heeft zich al bewezen en zou goede opvolger voor zyech en of neres zijn ... plus dat je een concurrent zwakker maakt ( toppie )
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
woensdag 9 januari 2019 om 13:08
Als Lainez niet komt ook Lozano weghalen bij PSV.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
woensdag 9 januari 2019 om 13:17
Feyenoord is niet echt een concurrent.
Vind ik leuk
B3v3r +730
woensdag 9 januari 2019 om 13:09
En dan komt straks weer Wattford met een bod van 20 miljoen en weg is ie.. jammer dat het in Zuid Amerika altijd zo lastig onderhandelen is.
Vind ik leuk
RenW +2080
woensdag 9 januari 2019 om 13:12
Kom op, tekenen en anders is het klaar.
Wat een spelletjes allemaal.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:17
Ze zijn bezig om een vies spelletje met ajax uit te halen. Wanneer meneer Overmars slim is stopt hij per direct alle onderhandelingen. Er lopen betere spelers met meer kwaliteit voor minder rond.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:18
Wat een getouw trek , lijkt God wel waar het om gaat .
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:22
Ja maar dan anders. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat GOD het liefst bij FC DEN HAAG zou voetballen.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
woensdag 9 januari 2019 om 13:38
GORdon misschien. God heeft het niet op racisten, dus moet niks van Den Haag weten.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:55
Jij bent zeker een zusje van mevrouw Sylvana Simons ook zo hypocriet. Ik kan me de pop aan een touw in de arena nog goed herinneren. Die pop stelde meneer Vermeer voor.Dit was een racistische doodsbedreiging en zeker geen geintje. Slaap lekker verder.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
woensdag 9 januari 2019 om 14:30
Die pop had niks met zijn huidskleurtje te maken hé, itt 90 minuten Bazoer beschimpen door kinderclub middennoord. En alle andere donkere spelers die de verwensingen van de tokkies uit Den Haag hebben moeten ondergaan.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 14:49
Bij FC DEN HAAG voetballen ook veel donkere spelers en de familie Tokkie komt uit amsterdam.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
woensdag 9 januari 2019 om 15:12
Kun je nagaan hoe simpel jullie zijn door een donkere tegenstander 90 minuten te schofferen. Qua racisme geen smeriger club dan FC den haag. Laagste van het laagste, net zo nep als het speelveld.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:25
Wanneer meneer Bazoer straks met FC Utrecht in de Johan Cruyff arena speelt en hij heeft balcontact dan wordt hij door de ajax aanhang ook uitgelachen,uitgefloten en beschimpt .O nee sorry in amsterdam wonen geen racisten. amsterdam vrijstaat met mevrouw Sylvana Simons als president.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:40
Wel een godenzoon hopelijk!
Vind ik leuk
JanTa48 +6728
woensdag 9 januari 2019 om 13:24
Als hij werkelijk zo goed is en je kan hem betalen, waarom niet.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
woensdag 9 januari 2019 om 13:31
Je weet het natuurlijk nooit, maar dit lijkt mij een top-speler.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:38
Sportief en als club stelt Betis geen drol voor om daarvoor te spelen als hij verstand heeft kies hij voor ajax
Vind ik leuk
windforce11 +2976
woensdag 9 januari 2019 om 13:49
100 miljoen voor de nieuwe Messi
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
woensdag 9 januari 2019 om 13:51
15 is voldoende. Betis is uitgeschakeld.
Vind ik leuk
Johnny Cash +7971
woensdag 9 januari 2019 om 13:55
Het is zo makkelijk. Mexicaanse ploeg belt betis. Als jullie interesse tonen en een bod uitbrengen van 3 miljoen meer krijgen jullie een half miljoen. Ajax gaat erover met 1 miljoen en de deal is klaar. 3,5 miljoen extra winst en betis een kleinigheidje voor de moeite
Vind ik leuk
stratumseind +185938
woensdag 9 januari 2019 om 14:26
Leuk om te zien dat de ajacieden hier met alle update winden mee waaien
Vind ik leuk
14forever +8874
woensdag 9 januari 2019 om 14:42
Ach soms.is het wel vermakelijk.het. mediaspelletje, vaak ook niet.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:07
deze speler lijkt me zeker wel te passen bij ajax, dus hoop dat ze hem niet laten lopen
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
woensdag 9 januari 2019 om 15:09
Wat een gelul.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 15:10]
Vind ik leuk
JoeyC +3270
woensdag 9 januari 2019 om 15:12
Nu met interesse van Betis, valt het nog maar te bezien of Lainez het liefst naar Ajax wilt. Bij Betis spreekt hij de voertaal en Guardado speelt daar, een grootheid in het Mexicaans voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:38
Denk dat de naam Ajax in Europa en wereldwijd groter is dan de naam real betis Sevilla maar ja alles draait om euro’s Cmon Marc o duck show us some skills
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:45
Lekker naar Betis laten gaan, veel makkelijker voor die jongen, betere competitie, kan ie zijn eigen taal spreken en het weer is ook een stuk beter.
Vind ik leuk
Teamgeest +2100
woensdag 9 januari 2019 om 17:56
😂 manjana
Vind ik leuk
kees ee +681
woensdag 9 januari 2019 om 18:27
. . alweer verhoogd, . . en alweer naar 15 mln. ?? vorige week ook al ??
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:02
Het is Lainez droom om voor Ajax te voetballen. Heeft hij gelukkig nog maar tig keer in de media gemeld. Deze droom zál uitkomen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:27
Ga tot 20 over een paar jaar krijg je er 80 voor terug . Dat is makelijk te behappen als je 43 miljoen voor Neres krijgt waar we ook al dik aan verdienen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws