Ajax praat met Sevilla over Wöber: Het is daarom ook geen makkelijke keuze

    Ajax praat met Sevilla over Wöber: "Het is daarom ook geen makkelijke keuze"

    Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 18:11wo 09-01-2019 om 18:11

    Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 15:50do 10-01-2019 om 15:50

    De kans bestaat dat Maximilian Wöber vertrekt bij Ajax. Het feit dat de Oostenrijkse verdediger geen basisplaats heeft, drijft hem mogelijk naar Sevilla.

    Dat bevestigt zaakwaarnemer Revien Kanhai van Forza Sports Group. "Natuurlijk wil Max graag deel uit blijven maken van de huidige groep van Ajax in dit mooie seizoen en belangrijk zijn voor het team. Hij stond immers ook drie wedstrijden basis in de Champions League", aldus Kanhai tegen Voetbal International.

    "Maar hij wil ook graag wekelijks aan spelen toekomen en goed perspectief hebben", voegt de zaakwaarnemer eraan toe in gesprek met het weekblad. "Daarom kijken wat momenteel het beste voor zijn carrière is. Het is daarom ook geen makkelijke keuze."

    Sevilla heeft volgens De Telegraaf een bod van rond de veertien miljoen euro uitgebracht op Wöber. De onderhandelingen tussen Ajax en de Spaanse club zitten in een vergevorderd stadium. Voor de Amsterdammers, die zich deze winter versterkten met Lisandro Magallán, is een vertrek van Wöber bespreekbaar.

    Poll

    Stelling: Ajax moet Wöber verkopen

    (3000 stemmen)

    Plaats een reactie

    J@ckpot +926
    woensdag 9 januari 2019 om 18:13
    Wegbrengen die gast, weet je zeker dat hij weg is.🤪
    Vind ik leuk
    Benniewies +1699
    donderdag 10 januari 2019 om 01:59
    Ajax heeft nog een links back uit Brazilië laten gaan... Niet goed genoeg, nu een van de beste backs.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:13
    Als Alderweireld eind van dit seizoen aanhaakt zeer zeker.
    Vind ik leuk
    DuWijk +326
    woensdag 9 januari 2019 om 18:15
    Eerst Vertonghen, die is 31. Alderweireld 2 jaar jonger en optie in contract net gelicht.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1699
    donderdag 10 januari 2019 om 02:00
    Vertonghen pas als de Ligt weg is toch?
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1738
    woensdag 9 januari 2019 om 18:38
    Alderweireld? Die heeft een draaicirkel van een gelede stadsbus, is trager dan Blind, en maakt behoorlijk wat fouten.
    Vind ik leuk
    035 +6630
    woensdag 9 januari 2019 om 19:01
    Wat is nu weer een gelede stadsbus?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 19:01]
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +2207
    woensdag 9 januari 2019 om 19:07
    Een gele bus misschien?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 22:41
    Die van die hesjes?
    Vind ik leuk
    AFP +1075
    woensdag 9 januari 2019 om 19:10
    Heb je alleen in Amsterdam en Arnhem. Hilversum heeft alleen een belbus.
    Vind ik leuk
    035 +6630
    woensdag 9 januari 2019 om 19:12
    Wat heeft Hilversum hiermee van doen?
    Vind ik leuk
    AFP +1075
    woensdag 9 januari 2019 om 19:13
    Grapje.....fijne avond.
    Vind ik leuk
    035 +6630
    woensdag 9 januari 2019 om 19:22
    Ik snap de grap niet AFP. Maar misschien dat jij het uit kan leggen?
    Vind ik leuk
    kerel +2289
    woensdag 9 januari 2019 om 19:53
    Belbus.. kassa.. tv
    Vind ik leuk
    035 +6630
    woensdag 9 januari 2019 om 19:57
    Ja, maar wat heeft dat te maken met mijn vraag aan AFP? Helemaal niets denk ik. Maar AFP reageert niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:47
    035... Hilversum
    Vind ik leuk
    035 +6630
    woensdag 9 januari 2019 om 20:59
    Ik heb niets met Hilversum Peter.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 21:26
    jij vroeg hoe hij bij hilversum kwam. Jij hebt 035 als naam. 035 is toevallig ook het kengetal van hilversum. Dat verklaart de brug. Niet meer en niet minder, al woon jij in Portugal, dat boeit mij niet. Ik beantwoordde slechts je vraag.
    Vind ik leuk
    035 +6630
    woensdag 9 januari 2019 om 21:30
    Nee, jij beantwoord niet mijn vraag. Wat jij aangeeft is dat er, zoals zo vaak hier op VP, conclusies getrokken worden uit een schermnaam. Niets meer en niets minder Peter.:-))
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 22:41
    Wat jij wilt. Volg eerst maar een gelede bus cursus, draai een rondje en kom weer terug. Desnoods een rondje via Hilversum, kennnen ze daar dat ding ook.
    Vind ik leuk
    035 +6630
    woensdag 9 januari 2019 om 23:58
    Volg jij dan ook de de correspondentie van mij op AFP.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1738
    donderdag 10 januari 2019 om 07:44
    Slaat 035 dan op je geboortejaar? Dat verklaart dan een hoop.
    Vind ik leuk
    Pimman +7594
    woensdag 9 januari 2019 om 20:09
    Hahaa!
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:18
    Is dat niet zo'n bus met een knik der in.
    Vind ik leuk
    Kees Bman12 +1228
    woensdag 9 januari 2019 om 21:55
    Of de gele broodbus.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +3012
    woensdag 9 januari 2019 om 19:21
    Ken je een harmonica-bus wel dan?
    Vind ik leuk
    035 +6630
    woensdag 9 januari 2019 om 19:25
    En? wat heeft dat te maken met mijn vraag?
    Vind ik leuk
    De Liefhebber +10322
    woensdag 9 januari 2019 om 19:24
    Ook wel een harmonica bus....2 delen met een scharend (🤭) midden gedeelte.
    Vind ik leuk
    035 +6630
    woensdag 9 januari 2019 om 19:27
    Ja en? Snap de link naar Hiversum niet en dat was mijn vraag aan AFP.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +3012
    woensdag 9 januari 2019 om 19:33
    reageerde op de vraag van jou wat een gelede bus was.

    kopie:
    035 +6480 woensdag 9 januari 2019 om 19:01Wat is nu weer een gelede stadsbus?[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 19:01]

    Harmonicabus dus...
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1738
    woensdag 9 januari 2019 om 19:35
    Duidelijk geen Mokumer. Dat is een bus bestaande uit 2 delen, verbonden door een harmonica vormig middenstuk, dat draait op een draaischijf.
    Vind ik leuk
    035 +6630
    woensdag 9 januari 2019 om 19:39
    Maar wat heet dit te maken met mijn reactie op AFP??
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +3012
    woensdag 9 januari 2019 om 19:44
    Die reactie kwam ong. 5 minuten na de vraag van jou over die gelede bus (harmonica-bus).
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1738
    donderdag 10 januari 2019 om 07:46
    Heb jij soms een probleempje? Je zeurt een beetje. Of heb je problemen met AFP?
    Vind ik leuk
    035 +6630
    donderdag 10 januari 2019 om 11:16
    Totaal geen probkeem met AFP..
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1738
    donderdag 10 januari 2019 om 12:52
    Waarom zeik je dan om een grap van AFP?
    Vind ik leuk
    035 +6630
    donderdag 10 januari 2019 om 18:03
    Heb jij niks anders te doen kerel?
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1738
    donderdag 10 januari 2019 om 18:34
    Net zoveel als jij zuurpruimpje van me.
    Vind ik leuk
    AFP +1075
    woensdag 9 januari 2019 om 19:09
    Volkomen mee eens.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:47
    Haha ja we gaan nu doen of dat aldeweireld geen versterking is voor Ajax ?
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1738
    woensdag 9 januari 2019 om 21:16
    Ja, was destijds bij Ajax ook niet onbetwist.
    Vind ik leuk
    Kees Bman12 +1228
    woensdag 9 januari 2019 om 21:58
    Ik vraag me af of de komma niet verkeerd staat bij de vraagprijs.
    Vind ik leuk
    Pec010 +2251
    woensdag 9 januari 2019 om 18:13
    Ajax kan meer geld verdienen aan Wober dan Feyenoord voor zijn beste verdediger zou krijgen.
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 18:20
    Ter vergelijking Arias van Psv 11 miljoen, Propper 13 miljoen, Isimat 3 titels bij Psv 350 ton.
    Er word vaak geroepen 4jaar niks enz, maar in de jaren in Europa heeft Ajax gedaan wat je met een Eredivisie titel niet kan doen, we hebben ons weer laten zien op het Europese toneel. Ajax valt of staat niet met 4 jaar geen titel, integendeel is te weerleggen in veel cijfers...
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:25
    Jeetje ja zo kun je t inderdaad aan jezelf uitleggen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 19:10]
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 18:29
    Zijn gewoon feiten🤷‍♂️
    Vind ik leuk
    Laliga +2461
    woensdag 9 januari 2019 om 18:32
    Je kan feiten altijd interpreteren in jou voordeel. Er is namelijk niet 1 werkelijkheid , iedereen heeft zijn eigen werkelijkheid. Zo zullen de psv fans zeggen ondanks dat je je misschien laat zien in europa weet je al 4 jaar niet van ons te winnen over een heel seizoen. Is niet meer of minder waar dan wat jij hierboven schetst ;)
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 18:39
    Al 4jaar? En dat seizoen dat Psv 3de werd en wij tweede;) er word zovaak gezegd 4jaar niks dat ze ook nog is denken dat Psv 4 jaar de titel heeft gewonnen;)

    Natuurlijk willen we en moeten we de titel winnen maar aan onze uitstraling onze status heeft het niks gedaan.
    EL finale 2de ronde CL is nu eenmaal meer waard ook voor de uitstraling en status dan een Eredivisie titel...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 18:41]
    Vind ik leuk
    Laliga +2461
    woensdag 9 januari 2019 om 18:53
    Aan je reactie te zien ga je er dus maar gelijk vanuit dat ik een psv supporter ben. Totaal voorbij aan de rode draad van mijn reactie.

    Het moment dat je zelf niks wint dan maar wijzen naar dat een ander toen ook niks won? Het is topsport. Topsport gaat niet om wat je concurent wint , maar om wat je zelf wint, dat is het enigste wat telt. Dus als pec zwolle kampioen wordt zeg je dan ja maar psv werd het ook niet?? Je hebt 4 jaar niks gewonnen. Dat is de realiteit
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 18:59
    In geen bewoording laat ik merken dat ik denk dat jij voor Psv bent.

    En je zei 4jaar niet van Psv winnen, één jaar beide geen titel dus die formulering klopt niet.

    Nogmaals natuurlijk wil je kampioen worden, twee keer op één punt niet gelukt, maar hoe Ajax bezig is nu en voor de toekomst dan komen de titels vanzelf Ajax heeft niet geleden onder een paar jaar geen titels en dat is onderling ook te weerleggen, dat is ook de realiteit
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:23
    Dat ajax niet heeft geleden is wel een rare aanname.
    Je had nooit geweten hoe ver de club nu anders zou zijn.
    Als Ajax vaker kampioen was geworden waren goede spelers misschien wel eerder weggekocht en andere spelers terug gekocht.

    Dit is een aanname die nergens op gebaseerd kan zijn.
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 19:27
    Natuurlijk hadden we zelfs nog meer kunnen groeien dat weet je niet, in die groei van je club kan je niet zeggen of je hebt geleden of niet. Maar we zijn blijven groeien op alle facetten. Ook als je het vergelijkt met onze concurrent die wel titels wonnen daarin kan je zeker de vergelijking maken dat je op je concurrent niks hebt verloren, en dat je prestaties in Europa meer heeft bijgedragen dan titels kunnen bewerkstelligen
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 19:00
    Stop er maar mee dat dringt niet door bij die jongens. Maar er zijn hier ook nog genoeg Ajax supporters waar je wel mee kunt discuseren
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 19:07
    Ik heb hier zat discussies, je hoeft er niet mee eens te zijn maar houd het zelf dan ook bij de inhoud...
    Vind ik leuk
    Laliga +2461
    woensdag 9 januari 2019 om 19:20
    Ja ik snap eerlijk gezegd het probleem niet het gaat me namelijk niet om ajax maar om de discussie op zich die hier altijd gaande is en waar geen einde aan komt.. niet dat ik de ilusie had die op te losse nu haha
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:03
    Maat, wat lul jij nou? Je zegt toch zelf dat een PSV fan dat zal zeggen. En daarna ga je met het vingertje wijzen, en dat gebruiken om je eigen onzin te onderbouwen in de 2e alinea.
    Vind ik leuk
    Laliga +2461
    woensdag 9 januari 2019 om 19:18
    Taalgebruik nergens voor nodig. En ik wijs niet met een vingertje , ik laat zien dat al de discussies hier tussen ajax en psv supporters op niks gebasseerd is omdat beide hun eigen werkelijkheid als de enige kloppende waarheid aanschouwen terwijl ze beide deels gelijk en ongelijk hebben. Je hoeft het niet met me eens te zijn maar normaal reageren zou je sieren.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:50
    Taalgebruik heb je gelijk in.

    Dat jij dat wil laten zien is prima maar slaat niet op wat hij aangeeft. Het is overigens nooit zwart of wit en iedereen heeft zeker zijn eigen waarheid. Mij ging het erom dat jij iets aanhaalt wat niet juist is. Vervolgens ga je diegene die dat aangeeft vermanen.
    Zo voer je geen discussie.
    Vind ik leuk
    RenW +2031
    woensdag 9 januari 2019 om 19:12
    Als je in 8 jaar 4 x eerste wordt en 4 x tweede, doe je het slecht? Maar toch nog beter dan iedere andere ED club. Ik vind het meer dan goed.
    Vind ik leuk
    Laliga +2461
    woensdag 9 januari 2019 om 19:19
    Volgensmij heb ik nergens gezegd dat ik vind dat ajax het slecht doet ?
    Vind ik leuk
    RenW +2031
    woensdag 9 januari 2019 om 19:25
    Nee ik zeg dat Ajax het doet dan iedere andere club. Dus ik snap de discussie niet die gaande is.
    Vind ik leuk
    Niers +58
    woensdag 9 januari 2019 om 19:33
    Helemaal met je eens!! In sport tellen enkel de prijzen. Dat ajax ooit 2e werd in ds europa EL daar praat helemaal niemand meer over na 3 jaar alleen de supporters van die club zelf. Als ajax dit jaar weer geen prijs pakt is het een verloren seizoen, kun je nog zoveel geld hebbem in topsport draait het enkel om prijzen
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41723
    woensdag 9 januari 2019 om 20:54
    Als Ajax vorig jaar de kampioen was geworden, was het voor Ajax en mij als supporter ook een slecht en verloren seizoen. Er was namelijk geen deftig Europees voetbal. Ik geniet veel meer van de Europese potten dan van de ED. Daar is geen eer meer te behalen.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:55
    Onzin, het Nederlands elftal van 74 wordt altijd meer geprezen dan de wereldkampioen. De manier waarop is zeker belangrijk. Begin jaren 80 voelde ik liefde voor een fantastisch voetballend Brazilië, dat hebben ze ondanks hun titels daarna nooit meer bij mij op kunnen roepen.

    Over Ajax valt het mij op dat velen praten over dat het al jaren niets is. Maar alle behaalde titels zijn dan ineens in de oudheid behaald. En ondanks die verloren finale kwam Ajax door de manier van spelen weer helemaal in de picture. Ik zeg niet dat ik er gelukkig van wordt maar dat het alleen om prijzen draait is wel heel kortzichtig.
    Vind ik leuk
    Elohim +656
    woensdag 9 januari 2019 om 22:00
    Wie is de ons waar Ajax 4 jaar niet van heeft kunnen winnen dan?
    Dat zeg je namelijk wel en als je dus niet voor psv bent (Had je ook al geen gelijk) mag je toch eens uitleggen wat ons in dit geval betekent.
    Vind ik leuk
    Laliga +2461
    woensdag 9 januari 2019 om 22:02
    Je leest de zin wel ? Er staat namelijk letterlijk dat is wat de psv fans zeggen.
    Vind ik leuk
    Elohim +656
    woensdag 9 januari 2019 om 22:24
    Nou ja, er stond zouden zeggen, maar je hebt gelijk er stond dat je voor de psv'ers sprak, zonder daarmee te zeggen dat jij een psv'er bent.

    Vind ik leuk
    Laliga +2461
    woensdag 9 januari 2019 om 22:54
    Behoorlijke discussie maar heb een beetje het gevoel dat veel voorbijgaan aan wat ik probeer te zeggen haha namelijk dat deze discussie tussen ajax en psv fans eindeloos is aangezien ze beiden wel en niet gelijk hebben en dat voor de rest best vermoeiend wordt... zeker niet alle psv en ajax fans hier want met veel kan je leuke discussies hebben. Maar soms heb ik zoiets van komop mensen houd lekker discusies niet om te winnen maar om je mening te geven op een normale manier. Respecteer elkaars mening ookal zie je het zelf anders
    Vind ik leuk
    Elohim +656
    donderdag 10 januari 2019 om 18:02
    Zoals je het schreef leest een ander er snel overheen.
    Ik deed het in ieder geval..
    Maar je hebt gelijk, het zou leuker zijn als iedereen gewoon haar of zijn plek zou weten.
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 19:01
    2 e plaatsen tellen alleen voor de verliezers
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 19:06
    Jij snapt heel m'n punt niet lees ik in je berichten.
    Vind ik leuk
    RenW +2031
    woensdag 9 januari 2019 om 19:25
    Dan staat Ajax er nog het beste voor!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12079
    woensdag 9 januari 2019 om 20:48
    Het schaaltje is gewoon betrekkelijk, Ajax bewijst dat.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:12
    Klopt het is maar net op welke feiten je de nadruk wil leggen om goed te kunnen slapen.
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 19:18
    Ik slaap sws goed, feit is dat we 4jaar geen titel hebben en dat is wat we graag willen, feit is dat we niet daaronder lijden integendeel we groeien alsmaar meer dan bijvb onze concurrent. Gewoon allemaal feiten.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 20:02]
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:53
    Knap dat je toegeeft dat het een gebrek aan leiding is ;)

    Zonder grappen: Dat Ajax prima doorgroeit is natuurlijk een feit en dat is ook waardering waard. Een duidelijke weerspiegeling. Maar doen alsof een topclub als Ajax niet lijdt onder 4 jaar droog staan, zeker met het verschil in budget, is ook onzin, en Ajax-onwaardig. Je hecht wel erg weinig waarde aan de kampioensschaal op het moment dat het je goed uit komt in je redenering.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12079
    woensdag 9 januari 2019 om 20:59
    Dat heeft de Directie ook toegegeven, het is niet "des Ajax" aldus Overmars en dat is zo.
    Het een en ander vindt zijn oorzaak in de betrekkelijke onervarenheid van van der Sar o.a. men wordt door schade en schande wijzer.......
    Ajax staat echter Internationaal weer op de kaart, al om bewondering met fantastische spelers, levert opvallende prestaties en is de rijkste club van Nederland.
    PSV zou graag de schaaltjes inruilen voor het Ajax vermogen, het gaat uiteindelijk om geld in het BETAALDE voetbal.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 21:55
    Als jij daarmee tevreden bent gun ik je alle geluk. Oja en geld.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12079
    woensdag 9 januari 2019 om 21:56
    Bah geld, heb jij er ook z'n hekel aan ?
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 09:07
    Spijker -> kop
    Vind ik leuk
    Elohim +656
    woensdag 9 januari 2019 om 22:09
    Welk verschil in budget?
    Dit jaar begroot Ajax meer, daarvoor was het psv.
    Ja, dat psv dat met de hoogste begroting derde werd, ja!
    Vind ik leuk
    frankje +54
    woensdag 9 januari 2019 om 20:35
    Feit is dat Ajax zich afgelopen seizoen blameerde in Europa door geen Europa League te halen (CL was sowieso te hoog gegrepen)
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 20:39
    Vorig jaar vergeten we snel die zwarte bladzijde. Een spelersgroep binnen een paar weken mentaal opladen voor de voorronde terwijl hun mede speler Nouri van dichtbij naar de grond ging en nooit meer zal worden wat we allemaal gehoopt hadden. Nee ik ga niet wijzen naar vorig seizoen en de spelers ook maar iets kwalijk nemen daarin!!
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 22:46
    Kan je nagaan wat we gaan verdienen als we ook nog eens wat prijzen gaan winnen...
    Vind ik leuk
    BCHT9 +470
    woensdag 9 januari 2019 om 18:32
    Deze comment verdient de topcomment! Heerlijk :D
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 18:41
    😉
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22523
    woensdag 9 januari 2019 om 18:43
    350 ton is best een hoop :-)
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 18:44
    Kan je idd leuke dingen van doen haha;)
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 18:53
    En deze post bewijst opnieuw dat Ajax supporters voor het merendeel geld belangrijker vinden dan prijzen.
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 19:02
    Nee hoor dat is jouw invulling zonder wedervragen. Natuurlijk willen wij prijzen we zijn er gek op, maar om elke dag tig keer 4jaar niks overal te zien, mag ik dan even weerleggen dat Ajax verder niet lijd onder 4jaar geen prijs? Als club blijven we groeien dan zien we alsmaar..
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 19:10
    Je hele verhaal begint over vergelijken van transfergelden. Niet meer en niet minder. Wat moet ik daar over vragen?
    Dan heb je het over laten zien on Europa . De prestatie is zonder meer goed. Maar buiten de wedstrijd tegen Bayern uit de ze hadden moeten winnen hebben ze tegen Benfica 2x en Bayern thuis over geluk niet te klagen gehad.
    De wedstrijd tegen Real zal meer over de kracht van Ajax zeggen.
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 19:15
    Zie m'n vorige reactie en daar laat ik het bij voor jou 😉
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:19
    Ik hoop dat Ajax Real oprolt en dat iedereen dan eens zijn bek houdt over 4 jaar

    Het wordt nu echt vervelend, en zielig ook
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 19:19]
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 19:24
    Het is pas zielig als je wel uit wilt delen maar niet kunt incasseren .
    En van mij mag Ajax Real oprollen hoor . Ik heb niets met Ajax maar ook zeker niet tegen Ajax
    Verder denk ik dat ik meer naar Ajax ben wezen kijken ( in de Meer en O.S ) dan menig andere hier die zich wel Ajax supporter noemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:02
    Ja Marchello, een hoop kleuters op deze site die graag vertellen voor hoeveel geld hun spelers wel niet verkocht worden, of hoelang de concurrent zonder prijzen zit en dat soort geouwehoer, kun je vrij weinig aan doen behalve het allemaal gewoon niet serieus meer nemen en beseffen dat het gewoon kleuters zijn.

    Zelfs als je Real oprolt zijn er alsnog mensen die het niet kunnen hebben en gaan zeggen dat dit het slechtste Real Madrid in jaren is, wat natuurlijk ook niet helemaal gelogen is.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:10
    Ja, en Bayern was ook zwak en Benfica had de griep

    Op deze site blijven mensen maar roepen 4 jaar, 4 jaar

    Maar dat is natuurlijk alleen maar omdat dat het enige is waarmee ze ons kunnen (proberen te) raken

    Als je ziet wat voor een progressie Ajax heeft gemaakt in die 4 jaar dan wil ik nog wel 4 jaar geen kampioen worden en goed meedoen in Europa

    Al wil ik natuurlijk ook weer kampioen worden, al is het alleen om van dat gezeik af te zijn

    En dat beaamt de top van Ajax ook
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 01:27
    Ajax is niet mijn favoriete club, maar dat komt puur door waar ik woon en geboren ben en een paar vrienden die ajacied zijn en soms heel vervelend doen. Maar ik ben het volledig met je eens. Ben benieuwd waar Ajax over 2 of 3 jaar staat, geld en talent genoeg om iets heel moois te bouwen daar.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12079
    donderdag 10 januari 2019 om 10:10
    Precies ha ha, om van dat gezeik af te zijn......maar dan krijg je weer; " jullie maar 1 x wij 4 !"
    Ajax moet gewoon die ballentent opkopen in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    MN223 +1269
    woensdag 9 januari 2019 om 18:55
    Ajax valt of staat inderdaad niet met 4 jaar geen titel, al werd het best spannend toen er 6 jaar geen titel behaald werd.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22523
    woensdag 9 januari 2019 om 18:57
    Of 7 jaar geen titel toen werd het elders ook heel spannend.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 19:07]
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 22:58
    Er zijn zelfs clubs geweest die 17 jaar geen titel gewonnen hebben. Echt waar!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22523
    donderdag 10 januari 2019 om 05:31
    Dat meen je niet
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 18:58
    Ter vergelijking PSV betaalde voor Arias 1,5 Waar Ajax 7.5 miljoen voor Wober betaalde. Verschil 9,5 tegenover 6,5 miljoen.
    Nog een verschil voor je dat je met cijfers alle kanten op kunt rekenen.
    Feyenoord kreeg voor Karsdorp alleen al meer dan Ajax voor Tete en Riedewald samen. 😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 19:05
    Tete en Riedewald wisselspelers nog best veel geld voor gekregen...

    En het gaat me om het eindbedrag dat is wat de waarde maakt, het ging me niet om het verschil in aankoop. kan ook zeggen 5 miljoen Sanchez na één jaar 40+ miljoen.
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 19:14
    Sanchez was nog niet bedorven 😊
    Zullen we het dan hebben over Cassiera en die verdediger die nu ook weg gaat . Waarom worden daar geen miljoenen voor betaald? Zou volgens jou theorie wel moeten gebeuren.
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 19:16
    Bedorven enz🤦🏻‍♂️
    Kan het niet meer serieus nemen, sorry 🤷‍♂️
    Eens houd het op.
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 19:21
    Geen antwoord op de discrepantie in je theorie!
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41723
    woensdag 9 januari 2019 om 20:57
    Omdat het feitelijk geen discrepantie is.
    Het punt wat ie maakt betreft geen resultaten van Ajax. Geen winstcijfers. Maar het feit dat die spelers van Ajax, ook reserves zoals Wober nu kennelijk, voor hoge bedragen weggaan. Nog hoger dan de spelers van de concurrentie in ons land. En dat mag opvallend genoemd worden. Zeker als je daarnaast legt dat Ajax die prijzen al diverse jaren is misgelopen. Kennelijk doet dat mislopen niks af van de reputatie en statuur en kwaliteit die gezien wordt in de spelers van Ajax.

    Jij hebt het hierboven non stop over hele andere zaken en bewijst vooral geen flauw idee te hebben van het punt dat iemand hier tracht te maken.
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 21:24
    Wel een discrepantie er wordt over een speler gesproken , waarvan de telegraaf , ja dezelfde krant die beweerde dat F de jong zeker naar PSG zou gaan en daarna weer dat bericht zelf ontkrachtte , zegt dat er 14 miljoen geboden wordt. Dat wordt aan gehaald als zijnde dat alle spelers van Ajax ( veel) hogere bedragen dan van de concurrent opleveren. Terwijl Cassiera en die columbiaanse revhtsback alleen nog maar verhuurd kunnen worden bij gebrek aan een koper. Maar daar wordt aan gemakshalve aan voorbij gegaan.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41723
    woensdag 9 januari 2019 om 21:39
    Wat jij nu beschrijft is geen discrepantie. Alleen een voorbeeld van spelers die niet voor veel geld verkocht worden waarmee je hooguit zijn verhaal zou kunnen ontkrachten.
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 22:06
    Dus zit er in zijn verhaal een tegenstelling of onderlinge afwijking.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 22:59
    Zo kan je alles verkrommen.
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    donderdag 10 januari 2019 om 06:15
    Of alles rechtpraten. Er werd gesteld dat Ajax goed bezig is. ( klopt) en dat daarom de spelers meer op brengen( Wober) Alleen de spelers die niets of weinig op brengen worden niet genoemd.
    Vind ik leuk
    Wilex +2088
    woensdag 9 januari 2019 om 18:22
    Wober is ook beter dan de beste verdediger van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Pds010 +1310
    woensdag 9 januari 2019 om 18:57
    Ga je nu echt Feyenoord vergelijken met Ajax?
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 19:04
    Ze hebben de laatste 4 jaar in ieder geval al meer prijzen gewonnen dan die geldwolven uit Amsterdam😊
    En dan ga ik nog liever naar Top Oss kijken dan naar dat over het paard getilde zootje uit Amsterdam😊
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 19:14
    Geldwolven omdat we goed verkopen? Ik bespeur meer afgunst dan inhoud bij jou, en dan adviseer je iemand anders om niet met mij te discussiëren terwijl ik gewoon inhoudelijk ben.

    Hoezo over het paard getild zooitje? Geweldig niveau tegen bijvb Bayern maar dat was een over het paard getild zooitje waar het niveau van Oss meer het aanzien waard is.. tja.. tot zover dat ik tijd aan je heb besteed haha. Eens houd het op😉
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 19:18
    Oké ik zal geen geldwolven meer zeggen. Ik begrijp het wel dat je graag ergens de beste in wilt zijn.en de laatste jaren zijn jullie dat inderdaad in geld binnen slepen en in 2e plaatsen.
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 19:23
    Gaat om de groei van je club de ontwikkeling en we groeien ook door prestaties in Europa EL finale 2de ronde CL en natuurlijk willen we de titel en geen 2de plaats maar Ajax blijft groeien idd ook te zien aan transfers dus die titel komt wel, 4jaar niks enz mag gezegd worden hoor elke dag, maar er mag ook gezegd worden dat Ajax daar niet onder lijdt maar dat is maar moeilijk aan jou uit te leggen.
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 19:30
    Je hebt het maar over groei en ontwikkeling en weet ik wat allemaal, maar prijzen halen komt in je hele verhaal en hele discussie maar weinig voor. En natuurlijk isvAjax de grootste club van Nederland en hebben ze het meeste geld en de beste voetballers. Maar ondanks deze feiten lopen ze al 4 jaar achter de feiten aan terwijl dat andersom had moeten zijn.
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 19:37
    Jij haalt dingen door elkaar. na 4 titels 4jaar met geen titel, Ajax heeft ook veel fouten gemaakt zoals je beste spelers op het laatst verkopen geen of niet de juiste vervangers halen, daarin heeft Ajax geleerd. In m'n verhaal zeg ik duidelijk ondanks geen titel, waarbij ik niet zeg dag titeks niet belangrijk zijn. Maar dat word gewoon weer een logisch gevolg dat die komen op de manier hoe Ajax bezig is, dus daar maak ik me niet druk om en ben idd blij met de ontwikkeling die Ajax heeft doorgemaakt en doormaakt ondanks 4 jaar geen titel.....
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:23
    Feyenoord mag de komende 10 jaar dromen van een 2e plaats

    Welterusten

    En prijzen: de 2e plaats geeft recht op voorronde Champions League als die labbekakken (lees: kampioenen) uit Eindhoven weer eens een beetje iets gaan doen in Europa
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 19:23]
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 19:26
    Ik zie dat de frustratie hoog zit.
    Maar proficiat met je tweede plaatsen.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:33
    Nee hoor, ik leg juist uit dat consequent tweede plaatsen meer waard is dan een kampioenschap in 18 jaar en wat flutprijsjes erbij

    Maar dat zie je dus ook terug in de status van de club, het stadion, de bankrekening en het abominabel slechte voetbal

    Wees maar trots, het kan wel weer eens 18 jaar gaan duren
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 20:56
    Waarom zou ik trots zijn op iets waar ik part nog deel aan heb?
    Ik ga graag naar het voetballen . Ik vond het leuk als ze winnen en als ze verliezen ook goed. Verandert niets aan mijn symphatie voor de club.
    Maar in de topsport tellen alleen eerste plaatsen.
    Maar als jij blij bent met je tweede plaatsen misgun ik je dat niet hoor. Geniet ervan en ben er trots op.
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 06:33
    Ik zie bij één iemand frustratie.
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    donderdag 10 januari 2019 om 10:00
    Als je dat ziet , ligt het waarschijnlijk aan je zelf, daar kun je iets aan doen.
    Hoop ik😊
    [Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 10:01]
    Vind ik leuk
    donderdag 10 januari 2019 om 13:08
    Blessed are the unknown.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 23:01
    Het is een vrij land. Kijk je toch lekker naar Top Oss.
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    donderdag 10 januari 2019 om 06:22
    Frustratie zit hoog blijkbaar dat Top Oss verkozen wordt boven de godenzonen.
    Maar als je iets weet van geschiedenis moet je ook weten dat het aanbidden van goden of hun zonen alleen maar geleid heeft tot ellende😊
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    woensdag 9 januari 2019 om 21:29
    Wat is je punt, Sherlock?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:14
    Zoveel, ze zijn gek geworden daar in sevilla.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:16
    Ajax factor is toch wat anders dan de Psv factor. Ik heb het al eerder gezegd. Ajax verkoopt haar reservespelers vaak voor meer dan Psv zijn basispelers. Mensen kunnen Overmars belachelijk maken maar het is echt een eindbaas.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:18
    vind het een hoop geld, voor een middelmatige voetballer.
    Vind ik leuk
    RenW +2031
    woensdag 9 januari 2019 om 19:16
    Bunnik, die mensen bekijken het onbevangen.
    Jouw haat naar alles wat Ajax aangaat, overheerst.
    Alleen als Bazoer komt vervalt alles.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:09
    Dit is ook gewoon zo. Wöber, tsja, staat vaak met stront in de knieen te voetballen. Alleen centraal wordt het nog héél misschien iets met hem. Linksback absoluut niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:11
    Weet het niet vind hem voor ajax niet goed genoeg. Vergeet ook niet dat hij de ligt naast zich heeft.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:13
    Ah ok. Goed punt. Ik zou hem graag nog (zonder De Ligt naast hem) een paar wedstrijden centraal willen zien staan.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:23
    Ik betwijfel het edgar, maar wie weet misschien zou hij me verbazen.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:24
    Nou, we zullen het zien...of niet meer... als Wöber naar Spanje vertrekt.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:26
    Denk dat hij wel vertrekt.
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 18:22
    Precies bijvb Arias 11 miljoen, Propper 13 miljoen. Isimat 3 titels bij Psv 350ton Wober 3 CL wedstrijden bij Ajax 14 miljoen....
    Vind ik leuk
    Sabau +1221
    woensdag 9 januari 2019 om 18:32
    Misschien is het wel handig even te kijken hoe lang de contracten nog liepen. Daarom levert St Juste ook een aardig bedrag op terwijl die altijd stuk is.
    Vind ik leuk
    maandag 14 januari 2019 om 01:01
    Geen idee die St. Juste... Ik heb 'm ooit eens 10 minuten mee zien doen.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5934
    woensdag 9 januari 2019 om 18:33
    En 30 miljoen geboden voor Neres

    Maar die zie ik liever niet gaan.

    Wöber kan je missen met Magallan er nu bij en ook Sinkgraven als nood naast Tagliafico en Blind
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:48
    Met dat verschil dat Ajax Wöber voor € 7,5 miljoen kocht destijds. En PSV in totaal voor Pröpper + Isimat + Arias € 7,7 miljoen betaalde en dik € 26 miljoen inde voor deze 3 spelers.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 18:50]
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 18:53
    Het eindbedrag bepaald de waarde. Soms betaal je maar 5 miljoen voor een Sanchez en verkoop je hem voor 40 miljoen enz gaat erom dat Ajax niet lijd onder jaren geen titel en dat is onderling met Psv goed te weerleggen.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:58
    Niet alleen eindbedrag bepaalt de waarde. Vandaag nam FC Barcelona JP Todibo transfervrij (dus voor niets) over, maar deze speler heeft wel een fikse transferwaarde. Looptijd van huidig contract bepaalt ook voor een redelijk deel de transferprijs. PSV verkocht Arias voor "slechts" € 11 miljoen aan A. Madrid. Echter in de wetenschap dat zijn contract nog maar één jaar doorliep en PSV Arias + Schaars samen voor € 1,5 miljoen aankocht, was het dus helemaal geen slechte deal voor PSV. Daarbij moet je ook als club kijken of een speler nog wel past in het toekomstplaatje of niet. Transfers van spelers blijven maatwerk en kun je moeilijk met elkaar vergelijken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 19:00]
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:59
    Sanchez 5 miljoen gekost, bracht 40 miljoen op. Milik 2.7 miljoen gekost, bracht 35 miljoen op. Ruim 67 miljoen winst 😀
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:00
    Goede handel dus.
    Vind ik leuk
    pietprecies +9359
    woensdag 9 januari 2019 om 18:16
    Nee, Marc is gewoon een goed onderhandelende TD
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:18
    Of die clubs zijn gek.
    Vind ik leuk
    pietprecies +9359
    woensdag 9 januari 2019 om 18:20
    Dat zie je verkeerd, Marc maakt ze gek.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:21
    Ohhhh okè.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6075
    woensdag 9 januari 2019 om 18:16
    14 miljoen ontvangen, en dan gelijk die mexicaan halen. doe er dan nog maar een miljoentje of 2 bij of zo.

    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    woensdag 9 januari 2019 om 18:17
    Alvarez - Magallan voor volgend jaar en Blind dan op 6;)

    Maar snap dat het voor hem moeilijk is, hij heeft het naar zijn zin bij Ajax, is idd geen basis speler maar hij ontwikkelt zich wel. Bij Sevilla heb je ook geen zekerheid op een basis plek. Voor Wober niet makkelijk. Ik vind hem goed, je kan niet altijd alles laten zien als je niet elke wedstrijd achter elkaar speelt dus dat is niet altijd makkelijk maar ik zie zijn talent zeker wel.
    Vind ik leuk
    Brijk +915
    woensdag 9 januari 2019 om 18:18
    ‘Maar hij wil ook wekelijks perspectief hebben op een basisplaats’

    Zou hij bij Sevilla basis staan? Eerlijk denk ik dat hij daar ook bankzitter wordt. Daarnaast speelt Sevilla meestal Europa league en geen Champions League
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:24
    Ik heb precies hetzelfde idee. Van de Ajax bank naar de Sevilla bank.. Maar misschien zit die bij Sevilla lekkerder 😉.. Wie weet..
    Vind ik leuk
    Brijk +915
    woensdag 9 januari 2019 om 18:25
    Wordt je wel bruin daar! En je bankrekening zal beter gespekt worden denk
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1975
    woensdag 9 januari 2019 om 18:23
    Absoluut niet verkopen, erbij houden tot tenminste de zomer. Daarmee maak je waar wat je zegt en geef je mallagan of hoe die snuiter ook heet tijd om te wennen.
    Vind ik leuk
    Wilex +2088
    woensdag 9 januari 2019 om 18:38
    Als het goed is haakt Veltman ook weer aan.
    Dan heb je met die Argentijn erbij dus 2 nieuwe vervangers in geval van noot.
    Wel allemaal rechts maar een de Ligt is zo goed die kan als het moet ook wel links staan.
    Ik zal als Ajax zijnde erg goed nadenken of Wober voor de toekomst echt basismateriaal is.
    Als ze daar over twijfelen dan zal ik hem verkopen, denk niet dat zo'n kans zich weer heel snel voordoet.
    Met 14 miljoen in je achterzak en een goede scout zal je zeggen dat er iets beters is te vinden.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +3012
    woensdag 9 januari 2019 om 19:26
    Gval van noot???
    Pepernoot, Cashew-noot of welke noot danook?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:26
    Praatjes vullen gaatjes !! 💲💲💲
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:26
    Lekker laten gaan en de trainer er gratis bij doen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +15650
    woensdag 9 januari 2019 om 18:28
    Als ik hem was, zou ik nog even blijven. De Ligt gaat weg, Blind misschien naar t middenveld? Dan liggen er voor volgend seizoen best kansen.
    Vind ik leuk
    +40 +70
    woensdag 9 januari 2019 om 18:34
    Sevilla is lekker bezig met miskopen. Ajax zal blij zijn wanneer ze de gefaalde Wober kunnen uitzwaaien.
    Vind ik leuk
    Olfie +5196
    woensdag 9 januari 2019 om 18:53
    Gefaalde Wober. wat een grap.
    Vind ik leuk
    Spunk +50
    woensdag 9 januari 2019 om 18:48
    Als De Ligt gaat wieberen dan heeft hij toch zat uitzicht op speeltijd? Daarbij vindt ik 14 mil niet een superbod, tja het is bankzitter maar zoals CL laat zien niet vanwege gebrek aan kwaliteit. Al is het niet de voetballende verdediger zoals in NL gezien wil worden, maar dat is ook een van de redenen waarom Van Dijk niet goed genoeg zou zijn...
    Vind ik leuk
    Downvalley +259
    woensdag 9 januari 2019 om 18:50
    Toch wel jammer als hij weggaat.
    Zoveel linkspoten zijn er niet bij Ajax.
    Zo slecht is hij niet vind ik.
    Maar goed als je iedere week wilt spelen oké...... maar of hij die kans in Spanje krijgt??
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:29
    Ik denk dat hij weinig kans krijgt bij Sevilla

    Maar je zit daar wel een stuk warmer op de bank

    Na de training lekker in je eigen zwembad
    Vind ik leuk
    Muscles +1038
    woensdag 9 januari 2019 om 19:00
    Magallan erin en Blind, Schuurs nog is genoeg voor de titel
    Vind ik leuk
    AFP +1075
    woensdag 9 januari 2019 om 19:02
    Ik heb werkelijk nog nooit mee gemaakt dat zowat op meer dan een half elftal, in dit geval Ajax, geboden wordt en grote belangstelling voor de spelers is. Ook niet bij de toppers als Barca, Bayern, City en ga zo maar door.
    Dan moet Ajax toch wel een topclub zijn als je zo veel goede spelers in je ploeg hebt.
    Vind ik leuk
    Guust +5836
    woensdag 9 januari 2019 om 19:12
    Lekker klimaatje daar, geen verkeerde keus.
    Vind ik leuk
    hollister +249
    woensdag 9 januari 2019 om 19:14
    Verkopen voor 14 miljoen plus 10 % doorverkoop en dan meteen Alvarez en Lainez ophalen in Mexico. Hebben we 2 Mexicanen en 2 Argentijnen en 2 Braziaantje...en natuurlijk een aantal Denen... dan alleen nog Shabani van Bayern aantrekken voor de toekomst (maar misschien is dat van de zomer de bedoeling)
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:16
    Het ruimt wel behoorlijk op bij mijn club. 2 Colombianen en een oostenrijker
    Vind ik leuk
    Voetbalfan +1749
    woensdag 9 januari 2019 om 19:27
    Prima dat Wöber eventueel vertrekt, een redelijke stand-in en meer niet.
    Maar Ajax moet niet denken dat met het aantrekken van Magallan dat is opgelost, dan blijft alleen Blind over als linker centrale verdediger.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +3012
    woensdag 9 januari 2019 om 19:29
    Als hij niet wil blijven dan moet je hem geen strobreed in de weg leggen zeker niet als je in anderhalf jaar er 7 miljoen winst op maakt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 19:29]
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:30
    Juist meneer de zaakwaarnemer, want als je niet wekelijks speelt bij Eredivisie nr.2 gaat je cliënt Wöber wel wekelijks spelen bij nr.3 van LaLiga, droom verder....
    Vind ik leuk
    Tebannet +175
    woensdag 9 januari 2019 om 19:33
    Heeft nooit een kans gekregen. Maar voor 14 miljoen mag ie wel gaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:38
    Selectie intact houden dit keer.ook wober niet verkopen.ze hebben.iedereen nodig om voor 3.prijzen te spelen.reeel is wel 2 prijzen,maar je weet maar nooit.in idg gewoon niemand weg.alleen maar spelers kopen.eind van seizoen maar verkopen.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:01
    Jongens, doen!! Auto meegeven en een strik om. Dit krijg je nooit meer voor Wöber. Hij gaat ongetwijfeld nog groeien hoor maar nooit meer voor dit bedrag te verkopen. Hij is echt een aardige vent die lekker kan voetballen maar Ajax heeft voldoende mannen die op zijn plaats kunnen spelen. Het is misschien wel hard maar je moet keuzes maken.
    Daarnaast heb je de kans gehad om Dolberg te verkopen voor een megabedrag en niet gedaan. Ook een heel goede voetballer maar gaat nooit meer 40 miljoen opleveren.
    Niet dezelfde eigenwijze fout maken. 💪
    Vind ik leuk
    Hvdp +1385
    woensdag 9 januari 2019 om 21:15
    Grappig dat één van de mindere spelers van Ajax voor méér wordt verkocht dan de duurste speler van PSV
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 22:51
    Van mij hoeft wober niet weg. Heeft aardige wedstrijden op de mat gelegd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws