Engelse doelman gaat viral met meest onnodige showduik aller tijden

Engelse doelman gaat viral met meest onnodige showduik aller tijden

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 20:53wo 09-01-2019 om 20:53

We kenden Sheffield United-doelman Dean Henderson (21) nog niet, maar zijn in één klap fan. Wat een heerlijke onnodige showduik!

Henderson en Sheffield United wonnen overigens niet in de FA Cup. Barnet, dat niet op profniveau speelt in Engeland, was verrassend met 0-1 te sterk.

Plaats een reactie

Roeptoeter +15469
woensdag 9 januari 2019 om 20:54
Zo ziet het er bij Lamprou ook uit als de bal wel op goal is..
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 21:07
Lijkt me meer een Lozano-tje ... Schwalbe!!!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:10
Noemen wij in eindhoven een tadici!
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24658
woensdag 9 januari 2019 om 21:12
Nog nooit iemand horen zeggen
Vind ik leuk
Coach 101 +282
woensdag 9 januari 2019 om 21:24
😂👍
Vind ik leuk
Summit +898
donderdag 10 januari 2019 om 12:18
Nu wel een keer gelezen in ieder geval ;p
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 21:13
Nope ... is meer een Lozano-tje ... speler wordt niet geraakt wn hij valt.

Tadic is wat slimmer.
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
woensdag 9 januari 2019 om 21:43
Oh ja joh?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 21:45
Ja joh
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
woensdag 9 januari 2019 om 21:43
Tadicje.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:27
Minootje is een beetje verliefd op Lozano. Nog even en hij haalt het Guiness Book met de meeste anti Lozano posts op VP. Dan moeten we hem ook nog feliciteren. Hij heeft ook al een prijs met het meest sneue figuur op VP. Is toch een kwaliteit, met zó weinig hersencellen zóveel open deuren intrappen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 23:00
Ik vind Lozano een walgelijke speler en dat mag ik gewoon zeggen net als jouw clubgenoten wat van Ajax zeggen ... geen punt. Ga niet zo liggen janken, niet nodig.

Dat je begint over weinig hersencellen is een zwaktebod van je, dat weet je zelf ook wel.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:05
Kan je gelijk in hebben, ik vind het ook een zwaktebod om zo vaak over Lozano te beginnen, dat weten we hier onderhand nu ook wel. Als je dat 100 keer blijft herhalen neemt niemand het nog serieus. En dat er ook veel hersenloze PSV kneusjes op vp zitten is net zo irritant.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 23:20
Dus dat iemand Lozano te vaak op de hak neemt is een goede reden om te zeggen dat iemand weinig hersencellen heeft?

Wat jij zegt staat in geen enkele verhouding tot wat ik zeg, is niet nodig.

Ik ben er voor dat VP strenger toezicht houdt aan beide kanten, geen punt.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:27
Van de hersencellen wil ik terugnemen, dat was niet nodig. Het is een reactie op de zoveelste negativiteit op een topic dat niet eens over Lozano gaat, maar over een Engelse keeper en jij maakt er weer meteen iets van Lozano van. Als het een Lozano of PSV topic is, oké dan kan je dat verwachten dit topic heeft niks met Lozano.
Als jij je ergert aan getrol over Ajax, vind je het ook niet leuk als op een topic over pakweg de keeper van Achilles, er meteen iets negatiefs over Frenkie wordt geroepen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 23:32
Excuses aanvaard ...

Ik denk dat je me niet goed begrijpt: wat ik zeg is dat het me totaal niet raakt als iemand wat over mijn club zegt ... mag wel ... no problem.

Sterker nog ... zit er af en toe zelf om te lachen.

Het hoeft allemaal niet zo serieus te zijn.
Vind ik leuk
Jozef +44048
donderdag 10 januari 2019 om 08:18
Minootje weet je blijkbaar aardig te prikkelen.

Dat van die hersencellen is zowat het grootste intellectuele zwaktebod dat je kunt doen, maar dat snap je niet denk ik...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:52
Dat heb ik ook met hem uitgepraat, maar dat heb jij dan niet gelezen, kan. Ik word gewoon moe van élke keer weer dezelfde posts over Lozano, en dit topic gáát niet eens over Lozano. Maar ik word ook moe van steeds dezelfde kneusjes die élke keer weer alles van jouw club afzeiken.
Op andere topics kan ik aardig met Mino in discussie en we zijn het lang niet altijd eens, dat mag en daar is fit forum ook voor. Dit keer ben ik te ver gegaan met de opmerking over hersencellen en heb ik daar ook mijn excuses voor gemaakt.
Vind ik leuk
Jozef +44048
donderdag 10 januari 2019 om 09:54
Mooi man.
Vind ik leuk
1904088 +776
woensdag 9 januari 2019 om 21:58
Wat een downie ben jij toch
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 21:59
Niet meet dan jou ... ouwe jankerd ...
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 21:59
*meer
Vind ik leuk
1904088 +776
woensdag 9 januari 2019 om 22:02
Meer dan jij.... moeilijk he Nederlands. Voor een onderontwikkeld persoon deed je het best goed.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 22:05
Dus inhoudelijk heb je niet meer te brengen dan dit ... 😂
Vind ik leuk
1904088 +776
woensdag 9 januari 2019 om 22:11
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Na onze nep Pool ben jij de minst begaafde persoon hier op VP. Sneu dat je op de wereld komt met z'n laag iq. Sterkte!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 22:13
Jij komt anders ook wel in de buurt met zo’n reactie.

Jij bent wel aardig debiel niet?
Vind ik leuk
1904088 +776
woensdag 9 januari 2019 om 22:16
Welkom bij de the roast van mino rioolrat. Zelf altijd een grote bek en mensen irriteren maar als iemand hem aanpakt weet hij niks meer te zeggen. Terug naar je riool waar je hoort.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 22:20
The Roast of Mino?!?

Wahahaha ... eigen dunk heb je genoeg.

Jammer dat je verstand ontbeert ... en doeiiiii ...
Vind ik leuk
1904088 +776
woensdag 9 januari 2019 om 22:25
Haha wat een ventje ben je toch. Snel je Ajax pyjamatje aan. En denk eraan handjes boven de dekens, kleine viezerik
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 22:28
Jij brengt echt werkelijk helemaal niks hé?

Fantasie-kereltje ben je.
Vind ik leuk
1904088 +776
woensdag 9 januari 2019 om 22:31
Jij trekt volle zalen. Voorvocht kind
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 22:34
Ik wel dat zie je toch??

Dat kun jij niet hebben en daarom reageer je er op.

En dat schelden van je raakt me totaal niet.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:27
Mino is van de herenliefde.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:14
bedtijd
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
woensdag 9 januari 2019 om 22:15
Ga dan ...
Vind ik leuk
Maxidi +3803
woensdag 9 januari 2019 om 21:24
Mooie zweefduik.. Niks mis mee
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12641
woensdag 9 januari 2019 om 20:55
Hij had niks te doen 😉
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:55
Holy Crap. Zélfs een artiest zou zich hiervoor schamen. Lachwekkend. Geniaal van Voetbal Primeur om dit hier neer te tonen.
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24658
woensdag 9 januari 2019 om 20:58
De tweet noemt het niet voor niets "satcastisch".
Grote kans dat het was om de poging voor lul te zetten.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:59
Jups. Zo is het.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:56
Onnodig??? Via een meeuw het doel in, zou zomaar kunnen
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:57
Wat een legende, trots op deze man!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:06
Originele manier om te laten blijken hoe matig hij de poging vindt.
Vind ik leuk
Rabarber +4058
woensdag 9 januari 2019 om 21:31
Beste Luuk de Jong-imitatie ooit.
Vind ik leuk
Dunneke +236
woensdag 9 januari 2019 om 22:20
Kunnen jullie niet op een andere site gaan huilen over elkaars club elk toppic hetzelfde man man man
Vind ik leuk
Cantona +1347
woensdag 9 januari 2019 om 22:32
Most sarcastic dive..............meest onodige showduik.
Top vertaling.
Vind ik leuk
ArieB +60
woensdag 9 januari 2019 om 23:23
Het kan zijn dat hij per sprong betaald wordt.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 03:42
hahahaha Eddy the Eagle
Vind ik leuk
Hupfean +5310
donderdag 10 januari 2019 om 10:12
Hij had m bijna.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:00
gewoon een kut keeper
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws