'Chinezen willen 43 miljoen betalen voor Neres, Ajax heeft één voorwaarde'

'Chinezen willen 43 miljoen betalen voor Neres, Ajax heeft één voorwaarde'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 06:35do 10-01-2019 om 06:35

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 06:41do 10-01-2019 om 06:41

Het Chinese Guangzhou Evergrande heeft een verhoogd bod aangekondigd op David Neres. De club is bereid liefst 43 miljoen te betalen voor de Braziliaanse buitenspeler van Ajax. De Amsterdammers willen op één voorwaarde meewerken aan de transfer.

Dat meldt De Telegraaf donderdagochtend. Vorige week bracht de krant al naar buiten dat Guangzhou ruim dertig miljoen euro overheeft voor Neres, die dit jaar niet zeker is van een basisplek bij de Amsterdammers. Directeur spelersbeleid Marc Overmars wil echter veertig miljoen voor Neres en lijkt gehoor te krijgen: de Chinezen hebben een verhoogd bod van 43 miljoen aangekondigd.

Volgens De Telegraaf is zo'n hoog bod weigeren 'onverantwoord'. Toch hebben de Amsterdammers, die in januari 2017 ruim 12 miljoen euro betaalden voor de Braziliaan, wel één duidelijke voorwaarde. Het vertrek van Neres is alleen bespreekbaar als Ajax erin slaagt om Diego Lainez over te nemen van Club América. Volgens de krant 'naderen beide clubs een akkoord over de transfersom' van de Mexicaan.

Neres zelf ziet een transfer wel zitten, mede omdat hij in China een riant jaarsalaris kan verdienen. 'Maar vooral omdat er na FC Bayern München-uit veel onbegrip bij hem is', schrijft de ochtendkrant. 'Neres speelde in de Allianz Arena zijn beste wedstrijd in dienst van Ajax, maar verloor daarna zijn basisplaats en vindt dat hem door Ten Hag onrecht is aangedaan.'

Mocht het tot een akkoord komen moet Ajax twintig procent van de transferwinst afstaan aan São Paulo, de voormalige club van Neres. Bij een transfersom van 43 miljoen euro zou dat gaan om 6,2 miljoen euro. 

Poll

Moet Ajax Neres laten gaan?

(22071 stemmen)

Plaats een reactie

Swout +1770
donderdag 10 januari 2019 om 06:38
Ik hoop voor Neres dat ze een shop hebben in China
Vind ik leuk
NikosMachlas +1487
donderdag 10 januari 2019 om 06:42
Anders leert ie maar qat kauwen, wie weet gaat er dan een wereld voor em open.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:15
Qat zeg je ?
Vind ik leuk
Goo..Jari! +148
donderdag 10 januari 2019 om 08:15
Qat is het blad van de Qat plant. Geeft een licht stimulerende werking als je er op kauwt.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1487
donderdag 10 januari 2019 om 08:15
Juist die rommel ja
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:59
Wanne quats
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:27
Komt niet uit China ! Populair in Afrika.
Vind ik leuk
Goo..Jari! +148
vrijdag 11 januari 2019 om 07:40
Ik gaf ook alleen maar aan wat Qat is niet waar het vandaan komt.
Vind ik leuk
pietprecies +11827
donderdag 10 januari 2019 om 13:17
Daarvoor moet je in Somalië wezen...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:39
Dan is het niet meer tegen te houden, wel zonde van de speler.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1487
donderdag 10 januari 2019 om 06:46
Ja onbegrijpelijk aan de ene kant, maar misschien voelt hij zelf wel dat dit zijn plafond is en kiest gewoon voor een riant contract voordat de buitenwacht door krijgt dat er geen rek meer inzit.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:49
Ik beleef altijd heel veel plezier aan hem maar het kan zijn dat het klopt wat je zegt. Ondanks dat ik hem graag zie spelen doet hij dat nu te weinig en is zo’n bod niet meer te weigeren.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:41
Zo een bod is moeilijk te weigeren. Of Neres er zelf beter van word in China op deze jonge leeftijd, valt te betwijfelen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:43
Neres is ook op doorreis voor de centen, en gelijk heeft hij.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:46
Ongelofelijk. Dat bedrag is hij verre van waard. Wat succes in de CL wel niet met de waarde van een speler kan doen...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:15
Welk succes ?
Vind ik leuk
Rumbatje +33
donderdag 10 januari 2019 om 07:26
Zucht...

Je hoeft als club niet eerst iets te winnen om succes te hebben. Ajax heeft zich bij de beste 16 van Europa gevoetbald op het hoogste niveau, dat is succes.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 07:34]
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
donderdag 10 januari 2019 om 08:04
Dat wordt dan een bezoek aan de premier. Na zo'n succes.

Ajax zal nog jaren herinnerd worden vanwege dit grote succes. Ongeëvenaard!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:08
Zoals PSV in 2016 nog de 1/8 haalde maar daar hebben wij ook geen banner voor in het stadion hangen. Zo apart is jullie prestatie dus helemaal niet, ook al moet heel Nederland van jullie roepen van wel.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:43
Het is gewoon een goede prestatie hoor om te overwinteren in de CL.
Vind ik leuk
3Bier +14348
donderdag 10 januari 2019 om 08:50
Welnee joh, is heel normaal. Bij PSV reageerde iedereen ook heel koeltjes op die plaatsing en hoor je de supporters daar ook nooit meer over....
Vind ik leuk
yonnd +45
donderdag 10 januari 2019 om 14:23
Dat is omdat veel psv supporters liever opkijken naar Ajax dan dat ze naar hun eigen successen kijken. Voor hun is een succes wanneer ze beter dan Ajax presteren.
Vind ik leuk
Wilex +2720
donderdag 10 januari 2019 om 09:15
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 09:41]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:25
Zo erg als julllie aan gaan zijn we niet Durex.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:09
Hahaha, P2 is gereserveerd.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:51
Na een goede wedstrijd in de CL is een speler al snel 5 tot 10 miljoen meer waard.
Kunnen ze voor Bergwijn en Lozano ook doen bijv.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
donderdag 10 januari 2019 om 09:20
En na een slechte wedstrijd?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:44
Hopelijk niet veel, anders is de helft van PSV niets meer waard haha
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:26
Dat succes dat je 6 wedstrijden compleet weggetikt bent en aan het einde precies 2 puntjes hebt...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:55
Wat een zever!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:39
Wie de bal kaatst..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:01
Dst was butsbal
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:15
En dat al 2 groepsfases achter elkaar. 14 wedstrijden zonder winst in de CL is natuurlijk een prachtig record. Ik voel een lintje aankomen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:44
Weet je wat jij met dat lintje mag doen van mij ?
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 11:01
12 CL wedstrijden ongeslagen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:42
43 miljoen is niet te weigeren voor neres
Al helemaal als je dan Lainez kan halen . Wel grappig dat een speler van Ajax die niet eens alles speelt bijna net zoveel waard is als de halve selectie van feyenoord
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10845
donderdag 10 januari 2019 om 06:44
Ik als Ajacied vind het ongelofelijk wat een bedragen allemaal!? Eerlijk is eerlijk wat gaat Lozano dan straks kosten?
Vind ik leuk
AllAdIn +25133
donderdag 10 januari 2019 om 06:51
Ongeveer hetzelfde, misschien ietsje meer?
Vind ik leuk
Blindsy +19002
donderdag 10 januari 2019 om 06:53
Niet veel méér?
Vind ik leuk
Gelukshand +940
donderdag 10 januari 2019 om 07:01
40 a 50 mil. Maar dan moet er eerst wel een club zijn die hem wil hebben en vervolgens het geld wil neerleggen.
De geruchten zijn spaarzaam.
Vind ik leuk
Messicaan +889
donderdag 10 januari 2019 om 07:20
Denk rond de 30-40m

Misschien 40m+ als ie naar China gaat
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 07:21]
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
donderdag 10 januari 2019 om 07:44
Ik denk dat Lozano minder opbrengt dan de meeste verwachten. En de reden dat ik dat denk is niet omdat hij minder goed is dan de meeste mensen denken maar meer omdat hij absoluut niet geschikt is voor de Premier League.
Het meeste geld zit nog steeds in de premier league, dus voor spelers die niet het type zijn om in de Premier league door te breken word standaard minder betaald. Ik denk wel dat hij in Spanje een geweldige speler kan worden trouwens.

Een Bergwijn levert meer op omdat hij fysieker is en minder snel naar de grond gaat, daardoor is die aantrekkelijker voor de Premier League.
Zover ik het zie speelt dat echt mee in de waarde van een speler.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10845
donderdag 10 januari 2019 om 09:08
Zou kunnen ik ben benieuwd!
Vind ik leuk
3Bier +14348
donderdag 10 januari 2019 om 09:58
Kan me wel vinden in jouw verhaal. Ik denk ook dat de topclubs in Europa met name de verrichtingen in de CL volgen. In die wedstrijden maakte Bergwijn een betere indruk dan Lozano. Bergwijn is ook nog eens 2 jaar jonger.
Vind ik leuk
Futre +4953
donderdag 10 januari 2019 om 07:57
22 miljoen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10845
donderdag 10 januari 2019 om 09:10
Denk meer
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 11:05
10 miljoen.... 😁 😁 😁 speelt niet bij AJAX he? 😜 😜
Vind ik leuk
J de Wit +2281
donderdag 10 januari 2019 om 06:45
Halve, ik denk dat je rustig volledige kan zeggen.. spijtig maar waar..
Vind ik leuk
NikosMachlas +1487
donderdag 10 januari 2019 om 06:48
Lol of net wat meer dan de topspeler van psv, en dat voor een speler die halve tijd op de bank zit te slapen...
Vind ik leuk
Blindsy +19002
donderdag 10 januari 2019 om 06:54
Of 4x zoveel als de héle selectie van Sjaaks De Graafschap?
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 06:55]
Vind ik leuk
NikosMachlas +1487
donderdag 10 januari 2019 om 14:33
4x? Je denkt dat de selectie van de graafschap 10miljoen waard is?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:11
grappig he!
Vind ik leuk
derksen +9163
donderdag 10 januari 2019 om 07:47
Als Feyenoorder ,vind ik wel dat je het nog hoog inschat maar je zal vast de hele selectie bedoelen
Vind ik leuk
Vakkie D +4609
donderdag 10 januari 2019 om 07:58
Voor die ajacieden die hierboven niet begrijpen wat utereg bunnikside zegt. 13 likes voor een kansloze off topic opmerking van een hersenloze omdat hij anti feyenoord (anti psv werkt ook) is. Dan zie ik vp soms plaatsen dat het eeen opmerking onnodig is en verwijderd wordt, alleen gebeurt dat enkel als het een negatieve opmerking over ajax is.
Vind ik leuk
Babelagtig +2436
donderdag 10 januari 2019 om 09:06
Je moet ook gewoon normaal doen tegen ons aller ajax
Vind ik leuk
Vakkie D +4609
donderdag 10 januari 2019 om 09:08
Er is een select groepje dat normaal doet maar wel kritisch is.
Vind ik leuk
A.I.D.H. +212
donderdag 10 januari 2019 om 09:54
Dan heb ik oprecht een serieuze vraag aan je? Hoe wil je dat ik me als Ajacied dan gedraag? En zit je frustratie meer in jouw denkbeeld dat VP niet objectief is "zelfs partijdigheid noem je het" is het dan niet logisch om van site te wisselen? Want wij Ajacieden kunnen nog net niet bepalen, wat een krant of sociaal platform schrijft! Zeg het me maar?
Vind ik leuk
Vakkie D +4609
donderdag 10 januari 2019 om 10:03
Klein voorbeeld, ik reageer dat ik blij ben met het kampioenschap van feyenoord, in mijn ogen terecht aangezien we vanaf de 1e ronde bovenaan stonden. Reageert er iemand letterlijk "vuile kanker kakkerlak, ga snel dood aan je ziekte". Dat gaat mij een beetje ver dus ik rapporteer dat, met mij enkele anderen (van verschillende voetbalclubs). Deze reactie wordt niet verwijdert, krijgt een stuk of 10 likes en 2 reacties verder verwijdert vp een reactie waarin een feyenoorder volledig onnodig een ajacied uitlacht omdat ze geen kampioen zijn geworden.

Wat ik verwacht is dat zulke reacties worden verwijderd, de poster wordt verwijderd en dat zulke reacties niet zoveel likes krijgen. Nou zal dat mijn beeld op de wereld zijn maar in mijn ogen is dit selectief beleid.

Je hoort mij ook helemaal niet klagen over het aantal posts van een bepaalde club of wat dan ook, dat is namelijk de hype en de media.
Vind ik leuk
A.I.D.H. +212
donderdag 10 januari 2019 om 10:35
Wat jij nu beschrijft gaat mij ook te ver "veel te ver zelfs" en ieder die zulk taal gebruikt zou een ban moeten krijgen! Maar ik als Ajacied krijg vaak de schuld van de KJVB of als er weer wat is geschreven door media! Alsof wij de supporters de berichten kunnen manipuleren of arrogant zijn wanneer we "Wat elke supporter doet" trots zijn op onze prestaties! Kijk ik zit nog niet lang genoeg op VP om je een antwoord te geven over jouw probleem met VP! Maar ik geloof je op je woord!
Vind ik leuk
Vakkie D +4609
donderdag 10 januari 2019 om 11:23
Weet je een beetje prikkelen is leuk en gaat heen en weer, maar sommigen gaan gewoon te ver.

Als supporter hoor je jouw club te supporten en normaal naar de andere ploegen te kijken. De opmerkingen tussen de supporters van de top 3 zijn helaas steeds vaker voornamelijk tegen de ander dan voor je eigen ploeg.

Ik stuurde laatst dat ik de ligt een transfer onder de absolute top gun, omdat ik denk dat hij daarmee de absolute wereldtop zal behalen, dat klinkt voor sommigen misschien erg negatief vanuit mij maar is gewoon uit respect voor een goede voetballer. Ik ben feyenoord supporter en voetballiefhebber, niet tegen welke club dan ook
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 11:09
Gaat mij ook inderdaad te ver maar, denk wel dat het de meeste Feyenoord fans hier Trollen en dat de VP dat meetelt.
Vind ik leuk
Vakkie D +4609
donderdag 10 januari 2019 om 11:26
Ja dat gaat heen en weer. Ik heb voor geen club haat, ben gewoon een voetballiefhebber en gepassioneerd feyenoord supporter. Over Feyenoord kan ik niet altijd neutraal reageren maar over de rest probeer ik dat wel. Natuurlijk prik ik ook wel eens maar ik probeer niet te ver te gaan
Vind ik leuk
A.I.D.H. +212
donderdag 10 januari 2019 om 11:40
Kijk het beweren dat we als supporters neutraal zonder die roze bril kunnen reageren is naïef en volgens mij onmogelijk! Ik kijk soms wedstrijden terug die ik in het heets van de strijd anders beoordeelde dan na een afkoelperiode! Maar "en ik denk dat jij me daar wel gelijk in geeft" is de haat/woede/frustratie bij veel Feyenoord supporters heftiger dan aan Amsterdamse kant? Een Rotterdamse taxichauffeur die een straat niet inrijdt omdat het met Ajax Amsterdam temaken heeft is in mijn ogen debiel gedrag net als dat 010-020 gedoe! Kijk de wedstrijd tegen Feyenoord zal altijd speciaal voor me zijn "en ik hoop dat we snel weer naar Rotterdam mogen komen" maar ook bij mij komt er wel eens een bepaald woord uit als ik vol in de strijd aan stomen ben "Het is niet het woord k..k.r" maar ik schrijf hem niet omdat ik er niet trots op ben hoe ik me soms verbaal gedraag!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 13:06]
Vind ik leuk
Vakkie D +4609
donderdag 10 januari 2019 om 11:48
Ik geef je gelijk in de objectieve blik tijdens de wedstrijd.

Qua gedrag heen en weer is het lastig. Ik werk in amsterdam en ken voldoende haters, maar we kunnen inmiddels normaal over voetbal lullen. In bepaalde (vaak lager opgeleiden) kringen is de "haat" vaak groter. In het stadion zie ik genoeg gasten zoals jij hierboven omschreven hebt, maar ook in amsterdam zie ik er genoeg.
Vind ik leuk
A.I.D.H. +212
donderdag 10 januari 2019 om 12:11
Ja het is aan beide kanten! Maar hoe die doorgesnovenen hoolies schuimend in de kuip tekeer gaan dat is bij Ajax "in mijn ogen veel minder "Ik spreek niemand schoon want dat gedrag is bij elke club" maar zoals je ziet kunnen we als enige rivalen gewoon een beschaafd gesprek op gelijke voet hebben!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 13:11]
Vind ik leuk
Vakkie D +4609
donderdag 10 januari 2019 om 12:27
Dat kan zeker, en er zijn er hier meer waarmee dat kan. Dat is ook de reden dat ik hier nog wel eens langs kom 😉
Vind ik leuk
wattenstaafje +24034
donderdag 10 januari 2019 om 06:43
Onverantwoord volgens de Telegraftakken bende. Die hele 'krant'is onverantwoord.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:49
Hiermee geef je het kampioenschap weg het is een sleutelspeler als het allemaal doorgaat.lainez is geen zekerheid dat ie komt en zal er niet gelijk staan.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:54
Daarom is dat voor Marc ook de enige voorwaarde, om hem voor dat geld te laten gaan. En met onze overige spelers krijgt Lainez echt nog wel tijd om aan ons spel te wennen.
Vind ik leuk
jari11 +3530
donderdag 10 januari 2019 om 07:12
Nee gewoon een domme zet
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 06:51
. Neres en Wober gaan zeker vertrekken. Ajax lekt niet voor niets deze info aan de Telegraaf.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 07:01]
Vind ik leuk
whiskey33 +667
donderdag 10 januari 2019 om 06:55
belachelijk 43 miljoen voor wisselspeler. Wereld is gek geworden
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 10:48
43 miljoen krijgen jullie niet eens voor Lozano😂
Vind ik leuk
whiskey33 +667
donderdag 10 januari 2019 om 14:23
hoeft ook niet, wij winnen liever prijzen😂
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 14:26
Uiteindelijk zullen jullie de strijd verliezen natuurlijk, zonder grote inkomsten. Dat weet jij ook.

Het korte termijnbeleid van PSV is prima, maar het lange termijnbeleid is ruk.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 11:11
+14 miljoen voor Wöber =57 miljoen 😜😜😜😜
Vind ik leuk
Tilbo1896 +376
donderdag 10 januari 2019 om 06:56
Strik er omheen en houdoe!
Vind ik leuk
Blindsy +19002
donderdag 10 januari 2019 om 07:02
Tja, als Overmars die Mexicaan kan halen, kun je dit bedrag niet laten lopen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:03
Dat bedrag! Altijd verkopen!!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:08
Ik zou het in de strijd voor het kampioenschap en CL geen slimme zet vinden. Lainez moet volgens Ajax begrippen eerst een half jaar leren pindakaas eten voordat hij van waarde kan zijn. Neres staat er meteen als je hem nodig hebt.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 11:12
Als je goed geluisterd hebt naar Ajax dan staat Diego Lainez er ook meteen als het moet.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:11
Met 18 jaar?
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 13:26
Wat is er mis met 18 jaar?.
De Ligt was toch ook 18 jaar en aanvoerder.

Schuurs was bij Fortuna ook 18 jaar en aanvoerder.
Vind ik leuk
Mitchy10 +2150
donderdag 10 januari 2019 om 07:08
Maak het jezelf lekker makkelijk Marc. Koop Bergwijn voor 35 miljoen.
Vind ik leuk
AllAdIn +25133
donderdag 10 januari 2019 om 07:10
Guangzhou Evergrande biedt 30 miljoen, Overmars denkt 'ik wil Neres niet kwijt, dus ik vraag gewoon 40 miljoen'. Doen die gekke Chinezen er nog doodleuk 3 miljoen bovenop hahahaa

Ik zie Neres liever blijven hoor, maar 43 miljoen is moeilijk weigeren voor Nederlandse clubs.
Vind ik leuk
Smithsonian +43398
donderdag 10 januari 2019 om 07:25
13 he niet 3. Chinezen zijn gek.
Vind ik leuk
AllAdIn +25133
donderdag 10 januari 2019 om 07:27
Drie bovenop die 40 bedoelde ik.. :-)
Vind ik leuk
Rabarber +4407
donderdag 10 januari 2019 om 07:44
Dat was duidelijk maar lezen is te moeilijk voor sommigen hier.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:41
Chinezen zien het niet zo nauw. of juist wel;)
Vind ik leuk
Smithsonian +43398
donderdag 10 januari 2019 om 09:04
Neres wel :)))
Vind ik leuk
Rabarber +4407
donderdag 10 januari 2019 om 11:13
Hahahahahaha weer zon geweldige grap van je die nog maar 1000 x gemaakt is. Wat ben je toch hilarisch!!!
Vind ik leuk
Smithsonian +43398
donderdag 10 januari 2019 om 12:40
Dan lees je hem toch niet dude?
Vind ik leuk
RenW +4229
donderdag 10 januari 2019 om 09:49
Heldhaftig, zoals die jongen hier wordt afgerekend op een lichamelijke afwijking. Best wel triest!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:11
Ach, neem het met een korreltje zout, als zo'n grapje al niet meer kan;)
Vind ik leuk
RenW +4229
donderdag 10 januari 2019 om 10:32
Alleen in dit topic al een aantal keer.
Ik vind het zo zwak.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 13:29
Noem jij dat een afwijking?. Dan ben je zelf geen haar beter.
Vind ik leuk
RenW +4229
donderdag 10 januari 2019 om 14:01
Een onvolkomenheid beter?
Maar het gaat er om dat hij daarop wordt afgerekend. Dat is mijn punt.
Vind ik leuk
2cents +61651
donderdag 10 januari 2019 om 07:57
Een bedrag noemen is te koop zetten.

Overmars heeft natuurlijk nooit een bedrag genoemd, maar die 30 miljoen vriendelijk geweigerd. Vervolgens zijn die gekke Chinezen met een nieuw bod gekomen. 3 miljoen boven wat de Telegraaf gist dat Overmars’ bodemprijs zou zijn.
Vind ik leuk
AllAdIn +25133
donderdag 10 januari 2019 om 09:40
Zoiets ja hahaha.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 11:13
Aan het begin van seisoen sprak men voor Neres nog over 50 miljoen.
Vind ik leuk
AllAdIn +25133
donderdag 10 januari 2019 om 11:49
Is dat zo? Dat heb ik gemist dan, ik vind 43 ook een mooi bedrag.
Vind ik leuk
jari11 +3530
donderdag 10 januari 2019 om 07:11
Zo stupide dit, van Neres en van Ajax. Lekker in China ballen wat een sukkel. Ja leuk voor je bank. En Ajax liegt ook weer is door te zeggen dat echt niemand weg mag. Totdat er genoeg geboden wordt
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:27
Het is zeker jammer dat ie daar gaat spelen, mocht het echt doorgaan, maar wat zou jij doen als je met zo'n aanbieding waar je misschien 6á7 milj perjaar gaat verdienen en dus je hele familie kunt onderhouden. Werkt toch iets anders als je uit een arm gezin komt, en je op deze manier de trots van de familie kunt worden.
Vind ik leuk
jari11 +3530
donderdag 10 januari 2019 om 07:31
Tuurlijk snap ik dat. Maar ze ze zullen net zo trots zijn als hij over een jaar bij pak m beet Chelsea speelt voor bijna hetzelfde geld.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:37
Daar heb je zeker een punt, en als ik zijn schoenen zou staan zou ik ook voor het voetbal kiezen en niet direct voor het geld. Ws verdient ie nu al aardig. Maar als je het intervieuw van hem en Danilo hebt gelezen, dan snap ik heel goed waarom hij hier voor zou kiezen. En het is aan Ajax gelegen om hem op andere gedachten te brengen. Maar 43 milj is dan wel weer een bod wat hun weer niet kunnen weigeren bijna. Een duivels dillema ga ik voor het geld of ga ik voor de sport en het geld komt later. Zeg jij het maar?
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 11:16
Het is zoals Overmars zegt, een niet te weigeren bod indien Diego Lainez komt.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 11:15
Kom ook uit arm gezin maar die Chinezen hebben mij nog niet gebeld.
Misschien dat ik te oud ben met 55 jaar? 😜 😜 😜
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:55
Welnee joh je bent niet te oud! Vervelende alleen is ze hebbe daar geen seniorencompetitie! 😉
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:04
Ik geloof er weinig van, weet je nog dat Telegraaf aangaf dat Neres naar Dortmund wou, ook bullshit
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 11:17
Nee Dortmund had een bod van 33 miljoen gedaan.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:19
Lees maar terug. Telegraaf schreef ook dat Neres voorkeur aan Dortmund gaf. Later heeft Neres dit ontkracht, dus was gewoon bullshit van de telegraaf. Daarom geloof ik hier ook niks van
Vind ik leuk
Babelagtig +2436
donderdag 10 januari 2019 om 09:09
Ajax liegt helemaal niet...er is gisteren nog een artikel geweest waarin gezegd werd dat er IN PRINCIPE niemand weg mag, maar iedereen heeft zijn prijs! Dus bij absurde bedragen kun je t niet weigeren
Vind ik leuk
A.I.D.H. +212
donderdag 10 januari 2019 om 09:34
Wij als supporters vergeten nogal eens dat voetbal gewoon een baan is! Hij heeft de kans om zijn familie naar een hogere sociale klasse te ballen! En als hij op zijn 35ste voor zijn hele familie een huis heeft kunnen kopen in de betere wijken en ook zijn toekomstige kinderen, een fijn leven kan schenken en daar is geld nog steeds een hele belangrijke factor in " jammer genoeg" zeg jij dan nog steeds dat hij niet trots kan zijn? Nou in mijn ogen heeft hij dan het enige juiste gedaan en mag hij met volle trots genieten van zijn pensioen! Wetende dat hij zijn hele familie heeft bevrijd van het harde leven in Brazilië! Want over 30 jaar weten we niks meer over deze meneer "daar is ie simpelweg niet goed genoeg voor" maar leeft zijn familie nog altijd in dat mooie huis en hebben nogsteeds goed te eten! Ik zou er voor tekenen als ik daar was geboren "want mensen vergeten ook vaak hoe goed wij het hebben en daarom idealistisch denken dat zij wel hun hele leven voor hun favoriete club zouden spelen! "Omdat we geen echte armoede kennen" je hoeft niet al te diep na te denken hoe het er in een derde wereld land aan toegaat " maar ik kan uit eigehand zeggen dat het dan toch nog 10x erger is als je door zo een land aan het reizen bent!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 09:56]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:13
Als ze dit niet doen zijn ze kierewiet.
Vind ik leuk
DaanAfca18 +271
donderdag 10 januari 2019 om 07:13
45 incl bonussen, strik eromheen en lainez halen
Vind ik leuk
Smithsonian +43398
donderdag 10 januari 2019 om 07:24
43 miljoen voor een bankzitter in de eredvisie. Omg. Strik erom.
Vind ik leuk
Rabarber +4407
donderdag 10 januari 2019 om 07:47
Omg. Wat een toestand!! 💁
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:29
Lastig he. Beursgenoteerd bedrijf. Zou je meteen moeten doen. Maar als we geen kampioen worden, is Overmars de gebeten hond.
Vind ik leuk
Het Brein +4805
donderdag 10 januari 2019 om 07:31
Ah, dus Magallan voor Wöber en Lainez voor Neres....

En ik maar denken dat Ajax zich ging versterken...het is dus enkel het verschuiven van poppetjes
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:39
Ja ze kunnen toch niet allemaal te gelijk op het veld staan!;-)
Vind ik leuk
2-1 +1440
donderdag 10 januari 2019 om 07:41
Natuurlijk, dacht jij dat Ajax maar ongelimiteerd kon spenderen ? Wat als er wat gebeurd met de Ligt en/of De Jong en ze niet getransfereerd worden in de zomer ?

Sommigen denken ineens dat Ajax vergelijkbaar is met Manchester City....
Vind ik leuk
Het Brein +4805
donderdag 10 januari 2019 om 08:01
Volgens mij heeft Ajax al genoeg geld...
Vind ik leuk
2-1 +1440
donderdag 10 januari 2019 om 08:11
Voor Nederlandse begrippen ja...
Vind ik leuk
Het Brein +4805
donderdag 10 januari 2019 om 09:59
Pardon, meer dan 150 miljoen en still counting...
Vind ik leuk
2-1 +1440
donderdag 10 januari 2019 om 10:00
Daar kopen de grootmachten 1 speler voor.
Vind ik leuk
Het Brein +4805
donderdag 10 januari 2019 om 11:53
Jij weet dat het gaat om hooguit 8 clubs en dat de meeste van die clubs rode cijfers maken?
Vind ik leuk
2-1 +1440
donderdag 10 januari 2019 om 12:40
Rode cijfers ? Weinig van te merken.

Maar denk jij maar dat jullie serieus gaan aansluiten bij de europese top....
Vind ik leuk
A.I.D.H. +212
donderdag 10 januari 2019 om 13:18
Het zit wel diep he! Misschien moet je wat minder over Ajax nadenken kom je misschien wat minder gefrustreerd over! Je bent nu als een kleuter tegen aĺles aan het ingaan!
Vind ik leuk
2-1 +1440
donderdag 10 januari 2019 om 14:43
Ach gut ben ik op je teentjes gaan staan?
Vind ik leuk
FCHeineken +883
donderdag 10 januari 2019 om 07:34
Het verbaasd mij ook dat Neres ineens zo weinig speelt bij Ajax. Maar Ten Hag wint steeds, dus heeft ie gelijk tot nu toe....
Verder past Neres prima in China.... hij net zulke kleine ooogjes als die spleetogen daar haha.
Vind ik leuk
2-1 +1440
donderdag 10 januari 2019 om 07:39
Kom op mensen, van iets meer dan 30 miljoen ineens naar 43 miljoen. Terwijl Ajax 40 zou vragen.

Sprookjes zijn leuk maar in dit geval......
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:00
het is een fout in de tekst.
Ajax verlangt 50.

Lees het topic maar na van dat bod van 30
Vind ik leuk
2-1 +1440
donderdag 10 januari 2019 om 08:12
Dan nog. In 1 stap van 30 naar 43 miljoen. Tuurlijk.....
Vind ik leuk
Eddy T67 +2340
donderdag 10 januari 2019 om 07:43
Voor dit soort bedragen laten gaan. 30 miljoen winst in een paar jaar tijd. En het is een leuke speler hoor. Maar 43 miljoen......Ongelooflijk. Is meer dan de hele begroting van menig eredivisieclub.
Vind ik leuk
Molletje +2662
donderdag 10 januari 2019 om 07:44
VP: pas even de vraagprijs van 40 miljoen aan naar 50. Met dit soort kinderlijke fouten, neem je je bezoekers ook gewoon niet serieus.

Neres laten gaan zou ik persoonlijk zonde vinden. Jammer dat Ten Hag hem niet kan gebruiken op zijn beste positie omdat Ziyech in een vrije rol vanaf rechts dit seizoen het beste van zichzelf laat zien.

Maar een bod van 45-50 miljoen is niet te weigeren. Dus nu nog even geduld hebben... de transferperiode duurt nog 21 dagen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:50
Wat een bedrag zeg! Kan je t Ajax kwalijk nemen als ze t niet weigeren? Clubs gaan echt tot uiterste om een speler van Ajax binnen te halen tegenwoordig.
Vind ik leuk
Linders +34
donderdag 10 januari 2019 om 07:50
Dit krijg je er nooit weer voor ,en als hij geen vaste waarde meer is en hij kan er niet mee omgaan en hij wil naar die club !gun hem zijn plz en hij is gelijk financieel onafhankelijk en daar voetballen meer Brazilianen laat hem gaan .
Vind ik leuk
Gerro +9035
donderdag 10 januari 2019 om 07:54
Jammer als hij vertrekt maar zijn onbegrip is te begrijpen maar als Ajax 43 miljoen kan krijgen en die Mexicaan binnenhaalt is dat voor alle partijen denk ik de beste oplossing.
Vind ik leuk
RobinP +9
donderdag 10 januari 2019 om 07:56
Neres is een goede voetballer hoor maar voor dit bedrag moet je 'm toch, persoonlijk met de auto, naar China brengen?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:01
Gewoon zelf houden en volgend jaar verd3r kijken
Vind ik leuk
J. Staatsen +7069
donderdag 10 januari 2019 om 08:04
Ajax vraagt 40 en ze bieden vervolgens 43 miljoen. Broodje aap dus.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 10:50
Dat van 40 was natuurlijk een bodemprijs die Ajax niet aan de Chinezen verteld heeft. Denk eens na.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43202
donderdag 10 januari 2019 om 10:52
Het is idd een broodje aap dat Ajax 40 vraagt voor een godenzoon.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29770
donderdag 10 januari 2019 om 08:06
Overmars heedt geleerd van de onderhandelingstechnieken van Boca vorig jaar met Magallan. Eerst een vervanger strikken en dan verkopen.
Vind ik leuk
JC040 +42
donderdag 10 januari 2019 om 08:07
De speler zelf moet ook nog willen.. lekker sportieve ambities heb als je op die leeftijd al naar China gaat! Weet je in ieder geval zeker dat je nooit meer beter gaat worden en het nationale elftal kan je dan ook
Wel vergeten..
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 08:18
maar wel een vette bankrekening
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:21
Speler wil wel. De wilde geruchten lopen uiteen van 6 tot 11 miljoen euro per jaar. Probeer dat maar eens te weigeren. Einde contract is hij nog steeds jong maar volledig binnen.
Vind ik leuk
JC040 +42
donderdag 10 januari 2019 om 08:32
Als voetballer wil sportief gezien altijd het meeste uit je cariarre halen gaat op deze manier nooit lukken! Kan je wel een nog dikkere bankrekening hebben maar sportief aan de grond
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:44
Brazilianen komen uit een ander milieu, die kiezen vaak voor t grote geld.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 08:17
Neres hoort sowieso te spelen bij ajax, maar dat is mijn mening hoor.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:18
Knijters, mag je overigens in China blowen!?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:21
ajax had dus geen volledig eigendom? dure fout om 20 % af te tikken
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:23
Lozano waarschijnlijk nog meer. Heel gebruikelijk hoor voor spelers uit Mexico en Zuid Amerika.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:24
4 miljoen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:25
???
Vind ik leuk
2-1 +1440
donderdag 10 januari 2019 om 08:42
Grappig dat je dan toch weer eerst naar Lozano moet wijzen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:46
Ik laat alleen ff zien dat zijn club ook te maken heeft met een doorverkoopclausule.
Vind ik leuk
ritje +647
donderdag 10 januari 2019 om 08:32
hallo Het wordt geregeld met die Mexicanen, die Laines gaat naar Ajax En NEREZ naar china! is geregeld! nog even wachten op de papieren! En dan wordt het bekent gemaakt! Goedzo Overmars! Nu nog Odegaard of Doan of allebij? Dan ook nog INVB met ONANA PADT halen als overgangs keeper Dan is Ajax klaar! mvg ritje
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 08:43
Schat die Lainez nu toch al op hoger niveau dan Nerez, al is hij wel een echte teamspeler. Maar 43 miljoen is voor even Ajax duurste speler en als ajax 22,5 miljoen bied voor Lainez en dan geen verkoop regeling wel wat bonussen en dan is het lijkt me klaar en kan hij nog deze dagen aansluiten in Amerika
Vind ik leuk
2-1 +1440
donderdag 10 januari 2019 om 09:12
Waarom zit die Lainez dan op een hoger niveau ? Geloof er namelijk niks van...
Vind ik leuk
Quareck +7641
donderdag 10 januari 2019 om 08:54
Wij hebben ook nog bankzitters, en we staan boven Ajax, voor 50 miljoen per stuk mag je ze allemaal komen halen! Ff serieus: weg doen die gast, goeie voetballer hoor, maar blinkt nergens echt in uit. Dit is een absurd bedrag.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
donderdag 10 januari 2019 om 08:54
Op Marktplaats; Hey mevrâh, wat mot die fiets koste
Mevrouw op marktplaats zegt, de fiets staat erop voor 100€
100€ maah mevrâh, is 143€ goed mevrâh want da's wattik ervoâh auvâh hep
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 08:55]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:08
Geweldig dat accent
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 13:37
Haagse Johnny..... 😜😜😜😜
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 10:51
Net alsof Ajax 40 miljoen heeft aangegeven te willen...
Vind ik leuk
Justin Kees +2719
donderdag 10 januari 2019 om 09:01
Strik er om en op het vliegtuig naar China zetten. Voor netto 35 miljoen kun je prima vervangers halen...
Vind ik leuk
Teppie +82
donderdag 10 januari 2019 om 09:05
Wat zal neres gaan verdienen per jaar in China?
Vind ik leuk
Mari +12521
donderdag 10 januari 2019 om 09:08
Een mooi bedrag ook na aftrek van 20%.
Dit heeft nog meer effecten behalve.dat Ajax financieel wegloopt bij de rest, namelijk dat spelers in de toekomst nog meer voor Ajax zullen kiezen.
Dit betekent dat Ajax goedkoper spelers zal kunnen aantrekken
Vind ik leuk
G.Kopf +5014
donderdag 10 januari 2019 om 09:18
Ik vond die 30 miljoen al niet te weigeren. 43 miljoen wauw, bizar hoog en meteen doen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:19
Er is toch niemand die Neres dit kwalijk kan nemen. Ik heb gelezen dat hij daar 11 miljoen gaat verdienen. Na een paar jaar kan hij heel zijn leven en dat van zijn hele familie betalen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:32
Die chinezen zijn knettergek. Gelijk doen natuurlijk kan je 3 voor Ajax topspelers voor halen rond de 10 miljoen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:33
Lainez is niet een directe versterking. Neres is verder in zijn ontwikkeling. Magallan is volgensmij beter dan Wober.
Vind ik leuk
Heinnie +345
donderdag 10 januari 2019 om 09:45
Wie is niet beter dan wober?
Vind ik leuk
Mass +5861
donderdag 10 januari 2019 om 09:43
Hoppa, hoor je nooit niks meer van. Cashen en afvoeren.
Vind ik leuk
Heinnie +345
donderdag 10 januari 2019 om 09:45
Past met zijn hoofd en ogen prima in China.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:49
Ik verdien meer dan $ 7k per maand in deeltijd werken. Ik bleef luisteren naar andere mensen die me vertelden hoeveel geld ze online konden verdienen, dus besloot ik het te onderzoeken. Welnu, het is wat alles waar is en mijn leven totaal veranderd heeft.

Bezoek hier....>> w­w­w­.­w­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m
Vind ik leuk
sjakieeee +14
donderdag 10 januari 2019 om 09:53
tuurlijk!!!laten gaan!!!
alles heeft zijn prijs!!!
en niet te vergeten
iedereen is te vervangen!!
daarbij moet ik wel opmerken
dat er dan een gelijkwaardige(of betere)
speler voor terugkomt!!!
Vind ik leuk
Romo +1396
donderdag 10 januari 2019 om 09:54
Weer n bod op zo n wereld topper
Hij liever dan ik, naar China

Ik geloof die VP verhaaltjes allemaal niet.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1794
donderdag 10 januari 2019 om 10:05
43 miljoen voor aardige speler, maar topper??? Neeuuhh...dus gratis verzending aanbieden zou ik zeggen.
Dat kan er wel vanaf met zo'n bedrag
Vind ik leuk
Voetbalfan +1798
donderdag 10 januari 2019 om 10:24
43 miljoen euro is een mooi bedrag maar we moeten niet vergeten dat hij in totaal 55 Eredivisiewedstrijden heeft gespeeld en daarin goed was voor 19 doelpunten en 18 assists.
Dat betekent dat hij bij 37 doelpunten direct betrokken was.
24,8 miljoen euro winst maken komt bijvoorbeeld niet in de buurt van Davinson Sanchez maar we moeten ook niet gaan doen alsof het niets is.
Vind ik leuk
Kevindo +1979
donderdag 10 januari 2019 om 10:33
Even een vraag, bedoel je hiermee nou te zeggen dat je 43 miljoen te weinig vindt of..?
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 13:39
Ik wel ja
Vind ik leuk
Kevindo +1979
vrijdag 11 januari 2019 om 09:43
Dan moet ik toch eerlijk zeggen dat ik een beetje moet lachen dat je 43 miljoen euro te weinig vindt. Neres is een goede speler hoor, maar het is echt niet zo dat deze speler zomaar 55 miljoen euro waard is ofzo. Dat is echt teveel van het goede. 43 is een keurig en hoog bedrag waar Ajax gewoon tevreden mee moet zijn.
Vind ik leuk
Voetbalfan +1798
vrijdag 11 januari 2019 om 08:49
Ik vind 43 miljoen euro niet te weinig, maar er blijft al met al dus maar 24,8 miljoen euro van over en dat is in mijn ogen wel wat weinig!
Overigens gaat die deal van Neres helemaal niet door nu Lainez definitief naar Real Betis gaat voor 17 miljoen euro.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:27
Voor dat geld moeten ze m laten gaan. Snap ook niet dat hij niet speelt, vind het een handenbindertje.
Vind ik leuk
Kevindo +1979
donderdag 10 januari 2019 om 10:32
Nou voor die 43 miljoen had ik hem per direct weg gedaan. Man, wat een monsterbedrag.
Vind ik leuk
Finnkro +59
donderdag 10 januari 2019 om 10:33
Dit is niet normaal meer. Dat De Jong en de ligt voor veel geld gaan snap ik. Maar Neres?
Vind ik leuk
AFP +2974
donderdag 10 januari 2019 om 10:51
Neres komt veel beter terug in Europa, let maar op. Hij kan dribbelen, kappen, passeren wat verlang je nog meer. Hij heeft nog genoeg potentie om een goede voetballer te zijn.
Neres wordt door Ten Hag niet op zijn waarde geschat. Neres komt uit een niet al te welvarende omgeving dus als mens en sociaal gezien heeft hij gelijk als hij naar China wil en gaat.
Vind ik leuk
Ik zlatan +407
donderdag 10 januari 2019 om 10:43
Compleet gestoord... ik heb hier gewoon geen woorden voor
Vind ik leuk
AFP +2974
donderdag 10 januari 2019 om 10:45
Hou a.u.b. uw mond dan en reageer hier niet meer op.
Zlatan is 1000 maal gestoord toch Ibrahim ?
Vind ik leuk
Ik zlatan +407
donderdag 10 januari 2019 om 10:54
Haha wat zeg jij nou? Laat jezelf anders ff nakijken
Vind ik leuk
AFP +2974
donderdag 10 januari 2019 om 10:57
Jij bent compleet gestoord. Nee en je hebt inderdaad geen woorden meer voor.
Vind ik leuk
Ik zlatan +407
donderdag 10 januari 2019 om 11:37
Wat is je probleem gast?
Vind ik leuk
AFP +2974
donderdag 10 januari 2019 om 13:35
Je mail 10.43 uur waar reageerde je op dan ? Misschien is er door de plaatsing van een reactie mis gegaan. Wat is compleet gestoord en je hebt er geen woorden voor. Waarvoor ?
Vind ik leuk
AFP +2974
donderdag 10 januari 2019 om 10:44
Overmars Overmars, een beter bod krijg je niet meer.
Neres verkopen al dan wel of geen komst van Lainez.
Genoeg Lainez(-en) in de voetbalwereld. Het ventje en zijn club beginnen te irriteren. Graag of traag bij de Nederlandse topclub Ajax te (willen) spelen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:45
43 mil. voor Neres? Ik ga even herhaaldelijk mijn hoofd tegen de muur bonken. Goeiedag verder.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 11:21
Een koopje voor deze fantastische voetballer.
Speler met de meeste dreiging voor. Speler die in de kleine ruimte de openingen vindt.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:47
Veel te veel geld voor die stonende brazilian.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:10
Vlug verkopen die Neres en een strik erom ( het is natuurlijk 40 mlj teveel). Hij zal goed passen in China omdat hij zelf ook altijd zo uit zijn spleetogen kijkt.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 11:19
Ajax kan met de verkoop van Neres en Wöber 57 miljoen, ook maar gelijk naast Diego Lainez zijn ploegmaat Alvarez kopen.
Vind ik leuk
JanTa48 +8096
donderdag 10 januari 2019 om 11:28
Een hoop geld maar over 6 maanden mogen ze terug komen aan de onderhandelingstafel.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:37
AJAX wakker worden ! 43 miljoen voor Neres, ja Neres !!!! Weet dat Marc inmiddels aan zulke bedragen gewend is, maar nu is het voor Neres. Niks geen voorwaarden ..verkopen ! De transferperiode duurt nog wel even ...dus ...
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 11:38]
Vind ik leuk
Bhj +2302
donderdag 10 januari 2019 om 11:47
Dit is natuurlijk een belachelijk bedrag, ik zou zeggen accepteren. Strik erom en next.

Jammer, want het is een goed voetballer en een groot talent, maar ja deze prijs ga je niet snel weer krijgen.
Vind ik leuk
hantayo +1257
donderdag 10 januari 2019 om 12:57
Geen top voetballer, af en toe een heel goede wedstrijd. Maar nog wel nodig, niet verkopen, wat moet je met dat geld, je bent geen bank en de echte toppers blijven toch onbetaalbaar.
Vind ik leuk
JanTa48 +8096
donderdag 10 januari 2019 om 14:42
Geen topvoetballer klopt maar hij is ook aangetrokken als toptalent gezien zijn leeftijd en dat is hij meer dan terecht.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:58
Gun die jongen deze transfer als hij zich nu al ongelukkig voelt, je schiet er niks mee op als je het zelfde krijgt als met Younes . Neres bedankt het gaat je goed je bent een topper.
Vind ik leuk
HupHolland +3862
donderdag 10 januari 2019 om 13:14
Voor 43 miljoen koop je wel een Lainez, Doan EN Kean ervoor terug. Gelijk doen!
Vind ik leuk
Totti +0
donderdag 10 januari 2019 om 13:17
Daar stagneert zijn ontwikkeling...welke voetballer gaat op zijn piek in China voetballen?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:20
Doen en gelijk Doan bij Groningen ophalen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:13
Geen ambitie dus en nee plattekar bv,denk niet dat overmars dat geld richting eindhoven stuurt. Heeft de burgemeester niks meer voor je cluppie?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:13
Succes met het geld en tot nooit meer dus
Vind ik leuk
Iwonna +36
donderdag 10 januari 2019 om 15:23
Alles gaat bij Ajax in de uitverkoop ,ze strijken vele miljoenen op ,en voor de mindere Clubs is het fijn ,omdat Ajax volgend jaar weer verzwakt aan de competitie staat ,en de kans om te winnen van ze weer wat groter is .
Vind ik leuk
HupHolland +3862
donderdag 10 januari 2019 om 15:44
Magallan voor Woeber is afwachten, maar is geen verzwakking denk ik. Waarschijnlijk zijn ze daar in de US al snel achter gekomen.

Voor Neres hebben ze Labyad, Bande en Cerny al, en waarschijnlijk nu ook Lainez. Dan houdt Ajax er nog steeds 30 miljoen aan over voor een Doan en een paar andere spelers. Dan heb je zelfs Ziyech en vd Beek al vervangen zonder feitelijk geld uit te geven.

De Ligt en Frenkie zijn een 'probleem' voor de toekomst. dit zijn echt moeilijk te vervangen spelers, maar 120 miljoen is een aardig bedrag, daar kun je wel wat mee.
Vind ik leuk
D123d +7
donderdag 10 januari 2019 om 16:16
als dit fake nieuws is, zou het mij niks verbazen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:02
Gaat weer nergens over.
Vind ik leuk
hoebie60 +218
donderdag 10 januari 2019 om 18:02
Maar hij heeft wel een punt, speelde uit beter dan tadic, die het geluk heeft gehad door enkele strafschoppen erin te schieten, overtuigd mij nog steeds niet
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:47
Precies dit ja. Tadic blinkt vooral uit in zeuren. Altijd weer dat verongelijkte zicht van die gap.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:47]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:46
Ik ga focking huilen als Neres weggaat. Dan ben ik er echt ziek van.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws