'Chinezen bieden 30 miljoen op Neres: club en speler welwillend tegenover vertrek'

'Chinezen bieden 30 miljoen op Neres: club en speler welwillend tegenover vertrek'

Gepubliceerd: zaterdag 5 januari 2019 om 06:43za 05-01-2019 om 06:43

Laatste update: zaterdag 5 januari 2019 om 08:14za 05-01-2019 om 08:14

David Neres gaat mogelijk een verrassende winterse transfer maken, schrijft De Telegraaf zaterdagochtend. De Chinese topclub Guangzhou Evergrande is geïnteresseerd in de Braziliaan en heeft volgens de ochtendkrant een bod van dertig miljoen neergelegd in Amsterdam.

Het nieuws uit China kost Marc Overmars vermoedelijk een reisje naar de Verenigde Staten. De directeur spelersbeleid zou eigenlijk met de spelers en de technische staf afreizen naar Florida voor het Ajax-trainingskamp, maar blijft nu naar alle waarschijnlijkheid in Amsterdam om over een mogelijke transfer van Neres te onderhandelen.

Overmars liet eerder weten dat hij niemand wilde laten vertrekken tijdens de winterstop, maar gaat mogelijk terugkomen op deze belofte. Neres viel in de laatste weken voor de winterstop buiten de basis en is ontevreden over zijn reserverol. De Braziliaan heeft wel oren naar een lucratief avontuur in China en ook Ajax staat positief tegenover een miljoenendeal. De Mexicaan Diego Lainez moet in dat geval de opvolger van Neres worden: zijn huidige werkgever Club América heeft volgens De Telegraaf een bod van elf miljoen vanuit Amsterdam in overweging.

Neres kwam tijdens de winterstop van het seizoen 2016/2017 voor twaalf miljoen euro over van Sao Paulo FC. De Braziliaan kende een aarzelende start in Amsterdam, maar kan inmiddels prima statistieken overleggen (negentien goals en 23 assists in de Eredivisie, red.). Dit seizoen moet hij op de flanken echter regelmatig voorrang verlenen aan Dusan Tadic en Hakim Ziyech, terwijl Donny van de Beek de eerste keus is als 'nummer tien'. Afgelopen zomer bood Borussia Dortmund nog 33 miljoen euro, maar de Duitsers kregen nul op het rekest van Overmars.

Poll

Moet Ajax meewerken aan een vertrek van Neres?

(10871 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 5 januari 2019 om 06:50
10 miljoen te weinig
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 06:50
Zou giga som zijn
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 06:54
Som of stom?
Vind ik leuk
Jozef +44952
zaterdag 5 januari 2019 om 11:20
Beide...
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 07:20
Minimaal 40 miljoen moeten ze vragen
Vind ik leuk
Nicole +843
zaterdag 5 januari 2019 om 09:07
Dat doet Overmars ook, en 35 miljoen gaat ie weg incl. doorverkoop percentage. Weer vette winst voor een normale goede speeler. Gijp zo zeggen : niks mis mee.
Vind ik leuk
Nielsk +2373
zaterdag 5 januari 2019 om 09:33
Dit was de sensatie, veel geld voor betaald, maar achteraf valt hij toch tegen. Tuurlijk, laat leuke dingen zien, maar voor dat geld verwacht je er veel meer van
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 06:54
Die gaat nergens heen, want lainez komt toch ook niet. Of Overmars wilt hem nu al verkopen met voorwaarde dat hij het seizoen afmaakt in Amsterdam.
Vind ik leuk
forzabv +357
zaterdag 5 januari 2019 om 08:52
Lijkt me idd sterk. Het seizoen in China loopt niet gelijk aan die in Europa/Eredivisie. Als hij in pas na het eredivisie seizoen zou vertrekken, komt ie op een raar moment binnen bij GE
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 06:57
Geloof we niks van.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24023
zaterdag 5 januari 2019 om 07:01
Jammer als ie gaat! Maar als ie zelf ook wil...waarom je daarheen zou willen echt geen idee.

wat dan weer opvallend is is het bod van Ajax op Lainez....nu weer 11 miljoen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 07:05
Niet eerder laten gaan dan die Mexicaan zn krabbel heeft gezet natuurlijk straks heb je niks
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 07:22
Allemaal lulkoek verhalen zeg maar
Vind ik leuk
wattenstaafje +24023
zaterdag 5 januari 2019 om 07:28
We wachten de officiele persberichten wel af.
Vind ik leuk
Bullet +3354
zaterdag 5 januari 2019 om 09:13
Als je alle berichten op VP geloofd, dan is het bod van 11 opvallend. Ik vind het opvallend dat er dus echt mensen zijn die al die bedragen geloven en zich er ook nog over opnaaien ook!
Vind ik leuk
wattenstaafje +24023
zaterdag 5 januari 2019 om 09:52
Inderdaad. Zoveel vaag geleuter..ze weten het allemaal zeker.... not
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 07:07
Die Chinezen willen hem alleen vanwege zijn ogen.
Vind ik leuk
DON7 +164
zaterdag 5 januari 2019 om 07:25
Ik vond hem wel grappig..komt bloemhof erook nog overheen..met zn moraalridderachtige reactie..zoveel zegt tie niet verkeerd.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:27
En jij bent een homo de mens wordt toch homosapien genoemd hij is de apie n en jij de homo van het woord
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 12:34]
Vind ik leuk
Futjebal +2730
zaterdag 5 januari 2019 om 11:26
Hoe oud ben jij?.....8?
Vind ik leuk
derksen +9160
zaterdag 5 januari 2019 om 10:14
Neres is ook zeer aantrekkelijk om de binnenlandse wiethandel te promoten man man wat heb neres een blowhoofd niet normaal
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 11:05
Ze denken dat ze hem gewoon als niet buitenlander mogen opstellen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 17:09
Die kijken daar niet zo nauw
Vind ik leuk
Duckhunt +85
zaterdag 5 januari 2019 om 07:24
Lijkt me stug dat Ajax hiermee akkoord gaat. Van de zomer 33 miljoen afwijzen en dan nu akkoord gaan met 30 miljoen. Overmars zal gaan proberen 40-50 miljoen eruit te halen, dan geloof ik wel dat Ajax zal mee werken. Bedrag is natuurlijk belachelijk hoog dan, maar als die Chinezen het willen betalen..
Vind ik leuk
fritsie +882
zaterdag 5 januari 2019 om 07:50
Maar toen was hij basisspeler. De laatste tijd start hij van de bank.. Maar goed het is een eerste bid. Marc zal wel met een tegenbod komen.

Verklaart wel waarom die Lainez zo nodig deze winterstop moet komen. Als dit allebei doorgaat krijgt hij misschien niet zoveel tijd om te wennen.
Vind ik leuk
Jajaja +611
zaterdag 5 januari 2019 om 08:30
Het is wel mentaliteit hoor, op de bank belanden en meteen ontevreden zijn en weg willen. Zonde. Denk dat hij een mooi half jaar in het verschiet heeft liggen met CL potjes en een spannende eredivisie
Vind ik leuk
Paco3 +77
zaterdag 5 januari 2019 om 09:00
Ik begrijp het niet dat een speler eerst moet “wennen”. Het zijn toch allemaal profvoetballers die, zeker gezien wat ze voor salaris verdienen, er gelijk moeten staan. Tagliafico moest toch ook niet wennen.
Vind ik leuk
Bullet +3354
zaterdag 5 januari 2019 om 09:17
Zelfs bommeltje zei dat spelers moeten wennen. Maar, je kunt ook zeggen dat het zo is, omdat anders al je tactische besprekingen van 0 waarde zouden zijn. Waarvoor zou een coach dan tijd moeten hebben om te bouwen?
Vind ik leuk
Duckhunt +85
zaterdag 5 januari 2019 om 09:58
Hij zit de laatste tijd dan op de bank, maar in de CL heeft hij goede wedstrijden gespeeld en potentie heeft hij zeker. Ik ga ervanuit dat Marc een goede prijs voor hem krijgt. Tot op heden heeft Marc het verkoop technisch gezien goed gedaan.
Vind ik leuk
Nielsk +2373
zaterdag 5 januari 2019 om 09:36
Afgelopen zomer was hij nog een belangrijkere speler, dit seizoen regelmatig op de bank. Denk dat dit een verschil is. 40 - 50 miljoen krijg je niet voor een speler die langzaam uit de basis gaat. De Ligt, absoluut veel betere status dan Neres gaat voor dat bedrag weg
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 5 januari 2019 om 13:20
Nee joh, De Ligt gaat voor minimaal 60-65.
Vind ik leuk
Nielsk +2373
zaterdag 5 januari 2019 om 14:16
Geef mij de link van de toekomst...
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 5 januari 2019 om 14:30
We spreken elkaar dan weer. Zeker is in ieder geval dat Ajax De Ligt nooit zal laten gaan voor 40-50 miljoen, zeker niet nu er een ‘bidding war’ dreigt.
Vind ik leuk
Nielsk +2373
zaterdag 5 januari 2019 om 14:34
Zelfde als toen met Dolberg kan ook gebeuren met de Ligt. En dreigen is, juist niet de realiteit
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 5 januari 2019 om 14:40
De Ligt laat het al langer zien dan Dolberg toen. Maar wanneer de transfer is voltooid spreek ik je wel.
Vind ik leuk
Nielsk +2373
zaterdag 5 januari 2019 om 15:25
Geef je alleen het scenario, maar prima hoor
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 5 januari 2019 om 17:04
Je zegt ‘40-50 miljoen, De Ligt gaat voor dat bedrag weg’.
Vind ik leuk
Nielsk +2373
zaterdag 5 januari 2019 om 19:02
Zoals jij zegt 50 - 60 miljoen... das jou scenario
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 5 januari 2019 om 20:15
Ik zei 60-65
Vind ik leuk
Nielsk +2373
zondag 6 januari 2019 om 00:54
Ook goed, we zullen zien
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zondag 6 januari 2019 om 00:56
We zullen zien inderdaad.
Vind ik leuk
ritje +648
zaterdag 5 januari 2019 om 07:26
hallo, ik zou zeggen 30 miljoen? strik omheen! mvg ritje
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 07:34
Hhhhahahaah
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 07:34
Ik vindt dit niet tof van Overmars neres heeft net zoveel aandeel en recht tot de zomer te blijven zoniet dan weet ik uit welke vat er getapt wordt
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 07:48]
Vind ik leuk
thierryer +2049
zaterdag 5 januari 2019 om 08:06
Het is een gerucht. Staat nergens dat hij aan het onderhandelen is!
Vind ik leuk
Babelagtig +2521
zaterdag 5 januari 2019 om 08:32
Hij wil t zelf toch?
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5956
zaterdag 5 januari 2019 om 09:19
Ik lees nergens dat Ajax of Neres met dit idee zijn gekomen.
Maar een Chinese club staat vrij om een bod uit te brengen toch?
En daarna gaan Ajax én Neres voor zichzelf bepalen of ze interesse hebben
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 07:42
Waarom zou er wel over neres gehandeld moeten worden Overmars meende dat niemand zou vertrekken
Vind ik leuk
Gutierres14 +1435
zaterdag 5 januari 2019 om 07:53
Omdat het een hoop geld is voor een ‘wissel’ speler die wisselend presteert.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 08:04
Hij heeft er wel meer dan14 inliggen en dolberg moet die ook niet verkassen wat is die dan stabieler
Vind ik leuk
Gutierres14 +1435
zaterdag 5 januari 2019 om 08:10
Doe nog maar even slapen
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 08:11
En trouwens vorig jaar werd er zelfs meer op hem geboden waarom toen niet , als het nu zo aan toe gaat dan is er maar een ding wat ik Ajax wenst is degradatie voetbal en uit de champions L
Vind ik leuk
companen +2202
zaterdag 5 januari 2019 om 07:46
Grappigste opmerking sinds weken hier, topper die Mister Ogu die moet vaker langskomen. Pas wel op ajacieden zijn gauw op hun pikkie getrapt.
Vind ik leuk
Jozef +44952
zaterdag 5 januari 2019 om 11:25
Logisch.

Wij hebben de grootste...
Vind ik leuk
companen +2202
zaterdag 5 januari 2019 om 11:59
Haha weet ik algemeen bekend in alles 😁
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 07:50
die chinezen zijn gestoord als het om geld gaat. even onderhandelen en je pakt zo 35 mio. natuurlijk laten gaan dan, krijg je nooit meer.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1435
zaterdag 5 januari 2019 om 07:52
Zodra Lainez binnen is, zeg ik doen. Ontwikkelt zich niet door zoals gehoopt plus je maakt een mooie winst. Lainez klaarstomen en ik wil Cerny wel eens 6 maanden als back up zien.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5645
zaterdag 5 januari 2019 om 07:57
Brazilianen zijn broodvoetballers. Die gaan voor een euro meer rustig naar China.
Vind ik leuk
AllAdIn +25284
zaterdag 5 januari 2019 om 08:24
Laat staan voor 5 miljoen+ (per jaar) meer..
Vind ik leuk
Blindsy +19102
zaterdag 5 januari 2019 om 07:57
Broodvoetballer. Eerst nog teleurgesteld vanwege het mislopen van een transfer naar Dortmund, maar nu evt. naar China?
Mag, natuurlijk. Maar wat n sof zeg.
Overmars natuurlijk goed bezig, als die Mexicaan inderdaad komt.
Laat nu zien dat het loont, om in het hogere segment te scouten.
Vind ik leuk
AllAdIn +25284
zaterdag 5 januari 2019 om 08:29
Broodvoetballer, kan je iemand die uit de sloppenwijken komt toch niet kwalijk nemen? Zal mij niks verbazen als hij de last van zijn hele familie op z'n rug draagt.

Dus ja, ik snap het wel dat hij weg wil als hij ergens anders 3,4,5,6 of 7x zoveel kan verdienen.
Vind ik leuk
Blindsy +19102
zaterdag 5 januari 2019 om 08:33
Ik constateer slechts, verwijt hem niks.
Wel vraag ik mij of het erg is om op n hoger niveau in Europa te spelen, voor minder poen maar nog steeds wél veel geld?
China lijkt mij meteen een eindstation en daar is Neres gewoon nog te jong voor.
Vind ik leuk
AllAdIn +25284
zaterdag 5 januari 2019 om 08:57
Daar heb je natuurlijk wel een punt, maar China hoeft natuurlijk niet het eindstation te zijn. Al is het dat vaak wel..
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 07:58
Club en speler wel willend , ja ga je je daar maar achter verschuilen hypo s was er laats niet een opmerking van Peter Bosz over Neres
Vind ik leuk
Babelagtig +2521
zaterdag 5 januari 2019 om 08:34
Beter bosz? Die werkt al een poos niet meer bij ajax..
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 08:52
Maar die had wel een opmerking gemaakt daarover om spelers te kopen van andere club uit de eredivie en neres verkopen
Vind ik leuk
Babelagtig +2521
zaterdag 5 januari 2019 om 09:48
Ok...en nu?
Vind ik leuk
Johnny Cash +10247
zaterdag 5 januari 2019 om 08:07
Nooit verkopen nu. Je Doet nog voor 3 prijzen mee en zelfs al die mexicaan komt neres ook houden. Die mexicaan zal er ook niet meteen staan. En in de zomer is er vast wel een mooie club die 35 miljoen wilt geven voor neres. Talentvolle jonge braziliaanse speler met veel goals en assisten.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 08:46
Ok met jou kan ik door 1 deur
Vind ik leuk
markie +2780
zaterdag 5 januari 2019 om 08:08
Ik vind Neres een ondergewaardeerde speler. Is een speler die met een aantal bewegingen een speler kan passeren en met een goede voorzet kan komen en ook scorend vermogen heeft. Ik zou het jammer vinden
Vind ik leuk
Nielsk +2373
zaterdag 5 januari 2019 om 08:17
30 miljoen voor een bankzitter is niet slecht
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
zaterdag 5 januari 2019 om 08:27
Hahaha over 6 dagen een bericht dat het toch (weer) een fata morgana is

Da nepnieuws begint op te vallen
En da’s ni positief
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 08:27
Bedankt. Strik er omheen wegwezen
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 08:56
Ja is Ria de deur uit?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:14
Nee hoor zit dicht bij me😁
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:27
Gelukkig maar 😉👍
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 08:31
Ik zou het niet doen. Dat mexicaantje is nog afwachten en na dit seizoen is Ziyech gewoon weg. Neres zou beter zijn kans afwachten, als supporter zie ik 'm graag spelen iig.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 08:31
Ik denk dat het nepnieuws is. Eerst zien dan geloven. Als het echt zo is dan moet je 'm gewoon laten gaan voor dat geld.
Vind ik leuk
Blac-ca +573
zaterdag 5 januari 2019 om 08:35
Ajax he,had hem toch verkocht aan BVB en neem Nerez helemaal niet kwalijk ook dat hij weg wil ,zo ze je wel Marc Netto niemand vertrekt in de winter he,hahahahahaha
Vind ik leuk
Marco S +6600
zaterdag 5 januari 2019 om 08:45
Zou onlogisch zijn om hem nu te verkopen. Dortmund heeft eerder al meer geboden en als Ajax de CL wint dan wordt het bod automatisch meer..
Vind ik leuk
ArieBombarie +43239
zaterdag 5 januari 2019 om 08:49
De schaduwzijde van een geweldige selectie: een geweldige dribbelaar die wellicht weg wil uit Amsterdam. En begrijpelijk. Vorig jaar nog enorm veel goals en assists.

Ik zou t heel jammer vinden. Maar mocht ie zelf wegwillen moet je toehappen op dit soort aanbiedingen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:07
Ajax gaat Neres dan nog wel missen met hun drukke programma, tenzij Lainez kont en er direct zou staan. Maar denk dat Lainez nog wel eerst moet wennen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:07
Geloof er helemaal niks van. Als het een megabod was geweest wat niet te weigeren zou zijn en neres echt puur bankzitter was oke, Neres heeft op zeker meerdere mooie Europese clubs voor het uitkiezen dus ik denk dat dit meer een bericht voor de wandelgangen is. Next
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:12
Neres doet het prima.ziyech gaat einde seizoen weg.neres is dan een goed alternatief.en als je neres wilt verkopen,gewoon in de zomer doen.als hij 2de helft seizoen de lijn doortrekt,krijg je meer voor deze jongen.team gewoon nu nog intact houden.is ook goed voor teamspirit,want ajax doet het uitstekend.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:13
Verkopen en dan Lozano bij PSV ophalen. Dat zal ultiem machtsvertoon zijn
Vind ik leuk
chicken +14860
zaterdag 5 januari 2019 om 10:34
Lozano mogen ze lekker houden...
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:19
19 goals en 23 assist , en dat noem je wisselvalig , Casseara en die andere hebben ze nooit echt energie ingestoken terwijl er in Dolberg wel alle aandacht en energie ingestoken werd dit is kapitaal vernietiging en die jongens uit hun leef omgeving naar hiertoe halen en geen eerlijke kans geven om te slagen en nu met dat gedoe van de knvb over de leeftijd worden ze nu als flop beschouwd whitman complot
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 09:24]
Vind ik leuk
carl coenr +258
zaterdag 5 januari 2019 om 09:22
Neres hoort in de basis, zeer belangrijk geweest met zijn assist en doelpunten
Vind ik leuk
plein19 +3137
zaterdag 5 januari 2019 om 09:26
Ik hun hem een mooiere competitie. Maar altijd spelen en rijk worden is beter dan vermoord worden door TH
Vind ik leuk
Smithsonian +43420
zaterdag 5 januari 2019 om 09:28
Hij is zelf ook een halve chinees 🤣

Zou het niet doen
Vind ik leuk
Rabarber +4564
zaterdag 5 januari 2019 om 14:25
Tis maar goed dat jij zo altijd zo hard om je eigen grappen kan lachen. Basisschoolgrapjes. Hihi.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:28
Verkopen. Is goed voor zijn ontwikkeling.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:19
Goed voor zijn spaarpot zul je bedoelen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:34
Als David zelf weg wilt, moeten ze hem bij een goed bod laten gaan. Anders mooi deze selectie minimaal tot einde seizoen bij elkaar houden.
Vind ik leuk
Pinokkio2 +108
zaterdag 5 januari 2019 om 09:35
Oei Ajax kijk uit: Neres zit met zijn formidabele voetenwerk op een heel hoog exceptioneel niveau waardoor hij in belangrijke wedstrijden basis of supersub het verschil maakt...Dus wat krijgen we ervoor terug????? Een leuke pingelaar uit Mexicaan is dan gewoon te weinig...
Vind ik leuk
tikkietoe +6162
zaterdag 5 januari 2019 om 09:37
Als de Duitsers 33 miljoen hebben geboden, dan is die 30 miljoen van de Chinezen slechts marktconform. Je moet alleen aan die Chinezen verkopen als ze de hoofdprijs bieden.
Vind ik leuk
Jozef +44952
zaterdag 5 januari 2019 om 11:31
Misschien ook niet onbelangrijk: eerst laten betalen, dan sturen...


Maar ik wil eigenlijk dat hij blijft.
Vind ik leuk
broedkip +2221
zaterdag 5 januari 2019 om 09:37
Strik.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:37
30 miljoen voor Neres, wat? Ajax is gek als ze dit niet accepteren.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:58
Is het domste wat hij kan doen voor zijn ontwikkeling om daar naartoe te gaan
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 09:59]
Vind ik leuk
Come on Utreg +29826
zaterdag 5 januari 2019 om 10:01
30M? Bood Dortmund afgelopen zomer niet 35M? Toen ging hij ook nergens heen..
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:33
Ik geloof er ook weinig van. Ajax speelt nog Cl, en hij gaat echt wel weer spelen.
Toen met Dortmund gaf Neres later ook aan dat het voor hem geen optie was. Hij was tevreden bij Ajax en had nog een hoop te leren
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2209
zaterdag 5 januari 2019 om 10:10
die gaat toch niemand verkopen of ben ik gek, ik zie Neres echt niet naar China gaan nadat je bij Ajax zit en dik champions league heb gespeeld en veel toekomst om in europa te blijven spelen... stoke post
Vind ik leuk
plein19 +3137
zaterdag 5 januari 2019 om 10:10
Ik hun hem een mooiere competitie. Maar altijd spelen en rijk worden is beter dan vermoord worden onder Ten Hag. Ik zou het dom vinden om voor het geld te kiezen. We gaan hem nog nodig hebben
Vind ik leuk
Bizzy +23381
zaterdag 5 januari 2019 om 10:13
Grote strik...dat geld krijg je nooit meer voor Neres.
Vind ik leuk
COYG +8188
zaterdag 5 januari 2019 om 10:18
Hij zou zich er best thuis moeten kunnen voelen. Er zijn al veel Brazilianen die in China of ergens anders in Azië spelen.
Vind ik leuk
HupHolland +3863
zaterdag 5 januari 2019 om 10:23
Ik geloof er niks van. Neres is veel te belangrijk voor Ajax, zeker als Ziyech in de zomer vertrekt.
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
zaterdag 5 januari 2019 om 10:27
FANTA MORGANA
Vind ik leuk
-40 +1061
zaterdag 5 januari 2019 om 10:28
30 miljoen, daar kun je ook de gehele PSV selectie voor kopen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:35
Grappig ha ha ..
Vind ik leuk
windforce11 +3414
zaterdag 5 januari 2019 om 10:28
Hij kijkt in ieder geval hetzelfde als een Chinees
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:31
Hzo naar die kutchinezen
Vind ik leuk
Xienix +159
zaterdag 5 januari 2019 om 11:16
Beetje vreemde opmerking?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:13
Hjb man
Vind ik leuk
Basik013 +821
zaterdag 5 januari 2019 om 10:31
Oke dan , je voetbalt bij ajax , mag na de winterstop. Championsleague spelen tegen Real endan wilje naar zon kutcompetitie als china?? Oke ieder zn ding denk ik?
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
zaterdag 5 januari 2019 om 10:37
Natuurlijk niet Neres is heel belangrijk en bovendien meer waard.
Zolang Diego Lainez nog niet is gekocht Neres zeker nog niet verkopen.
Daar gaat onze CL droom waarin Neres steeds belangrijk was met zijn acties.
Waarom moet een buitenspeler zo veel scoren? Hij heeft genoeg rendement.
Diego Lainez zal veel minder rendement opleveren.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 14:15
Waar kan ik zo'n glazen bol bestellen?
Vind ik leuk
JanTa48 +8111
zaterdag 5 januari 2019 om 10:40
Dat zijn geen bedragen meer waar Marc van onder de indruk is.
Vind ik leuk
Frevol54 +264
zaterdag 5 januari 2019 om 10:52
Bla bla bla en Frenkie, Mathijs en David zijn lekker aan het trainen en genieten in Florida. Die maken zich minder druk dan veel VP lezers.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:57
Nee joh dit gaat niet gebeuren telegraaf schrijft maar weer eens wat onzin Overmars laat onder geen beding spelers vertrekken dit seizoen vanwege de champions league Neres zal gewoon blijven en vechten voor zijn plekje zoals iedereen moet doen die niet tevreden zijn. Ik denk ook dat Ajax dubbele bezetting wil mocht Lainez komen dan komt hij voor de flanken Neres kan altijd nog spelen op de plek van Donny Van De Beek zelf zie ik hem liever daar voetballen op 10 dan Donny van de Beek maar als dat niet gebeurd dan heb je een prima back up. In de zomer gaat hij denk ik wel weg dit doordat hij bij Ajax dan 3 seizoenen heeft gezeten dan kan het ook maar voor nu echt niet.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 11:10
Hahaha 19 doelpunten niet dus onzin bericht fabeltjeskrant
Vind ik leuk
Xienix +159
zaterdag 5 januari 2019 om 11:14
Geloof ik niks van!!!
Waarom zou Ajax een speler verkopen die in de zomer 33 miljoen waard is en in de winter ( terwijl Ajax niks wil verkopen) 30 miljoen???
Bovendien is dit manneke te belangrijk.....
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 11:25
Jij ziet nie veel he ?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 11:16
Meteen doen, dat krijg je nooit meer voor die frotnek. Gevalletje Milik, hoe krijgen ze bij buitenlandse clubs toch zo'n blinde scouting ?
Vind ik leuk
Jozef +44952
zaterdag 5 januari 2019 om 11:33
Misschien zien die blinde mensen meer dan jij...


Dat zegt dan weer iets over jou natuurlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 15:00
En over hen 🤔
Vind ik leuk
Cookee +12766
zaterdag 5 januari 2019 om 11:27
Op basis van wat bieden die mensen 30 miljoen? De jongen voegt weinig toe.

Ik heb nog een roestbak voor de deur staan.
Kan Amsterdam die voor 20 miljoen verkopen?
Vind ik leuk
JanTa48 +8111
zaterdag 5 januari 2019 om 11:33
Dat jij het nog moet doen met een roestbak verklaard een hoop.
Vind ik leuk
Cookee +12766
zaterdag 5 januari 2019 om 12:38
Hij is van de buren, maar ik wil hem best verkopen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 15:01
100% winst 👍
Vind ik leuk
Jozef +44952
zaterdag 5 januari 2019 om 11:34
Ik moet toegeven dat dat inderdaad bijna over hetzelfde gaat....


Vind ik leuk
Cookee +12766
zaterdag 5 januari 2019 om 12:39
Haha, leuke reactie, ik ga ook wel eens de mist in.
Vind ik leuk
kees ee +951
zaterdag 5 januari 2019 om 11:33
engeland 2.0, . . veel geld, weinig voetbal ??
Vind ik leuk
JanTa48 +8111
zaterdag 5 januari 2019 om 11:36
Daar is daar nog meer geld dan in Engeland met een markt dat bestaat uit 1/3 van de wereldbevolking. Het is niet voor niets dat Ajax daar hun vleugels hebben uitgeslagen, hun kennisoverdracht heeft ze al miljoenen opgeleverd en een eventuele transfer is alleen maar een gunstige bijkomstigheid.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 11:37]
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 15:03
Hahaha. Ajax de ontwikkelaars van Aziatisch en Amerikaans voetbal. Beijing is zeker ook eerst New Amsteldam geweest ?
Vind ik leuk
JanTa48 +8111
zaterdag 5 januari 2019 om 15:45
Met deze onbenullige reactie spat nu al de jaloezie er van af.
Vind ik leuk
deltiaan +1437
zaterdag 5 januari 2019 om 11:43
belachelijke bedragen
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 15:03
Voor zo'n spelers wel ja.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 11:49
Neres moet blijven. Neres moet meer minuten krijgen. Neres moet zn cariere niet op het spel zetten en niet naar China gaan. Neres blijf aub ten hag geef de man meer minuten aub.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
zaterdag 5 januari 2019 om 12:09
Ajax na winterstop
Onana
Masaroui
Veltman
De Ligt
Magallán
Van de Beek
Ziyech
Blind
Lainez (Neres dan verkocht)
Dolberg
Tadic
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:12
Euhmm.. tagliafico, schöne
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
zaterdag 5 januari 2019 om 12:23
Oeps je hebt gelijk Tagliafigo voor Veltman dan
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 15:04
Netjes de tweede plek proberen vast te houden met deze selectie. Moet lukken gezien de nrs 3 tm 10 een niveautje lager zijn. Succes.
Vind ik leuk
wil +1324
zaterdag 5 januari 2019 om 12:11
30 Miljoen DOEN !! Dat krijg je anders NOOIT meer.
Vind ik leuk
JanTa48 +8111
zaterdag 5 januari 2019 om 12:59
Gelukkig heeft Ajax Marc in dienst die precies weet hoe de transfermarkt in elkaar steekt maar 30 miljoen zal het niet worden.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 13:45
denk zo een 40.000.000 tot 50.000.000 miljoen!
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
zaterdag 5 januari 2019 om 12:11
Ajax na winterstop

Onana
Massaroui
De ligt
Magallán
Blind
De jong
Van de Beek
Ziyech
Lainez (als Neres weg gaat)
Dolberg
Tadic
Vind ik leuk
ajaksiet +1274
zaterdag 5 januari 2019 om 12:16
Strik erom en snel doen!
Vind ik leuk
JanTa48 +8111
zaterdag 5 januari 2019 om 15:48
Met zulke "supporters" als jij zijn we ook liever kwijt dan rijk. Staat zeker ook vooraan om uit te fluiten als het ff niet loopt.
Vind ik leuk
ajaksiet +1274
zondag 6 januari 2019 om 13:09
Klopt, we zijn jou ook zeker liever kwijt dan rijk. Meelopers zo als jij zijn funest voor de sport. Aub dat logo verwijderen bij je naam.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
zaterdag 5 januari 2019 om 12:21
Telegraaf heeft het inhoudelijk over een bod van bijna 40 miljoen.
Overmars reist blijkbaar niet mee naar Orlando om de zaken af te handelen.
De komst van Diego Lainez speelt daar dan ook een rol in.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
zaterdag 5 januari 2019 om 12:25
Ajax na winterstop?

Onana
Massaroui
De Ligt
Magallán
Tagliafigo
De jong
Ziyech
Blind
Diego Lainez
Dolberg
Tadic
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
zaterdag 5 januari 2019 om 12:26
Onverslaanbaar Ajax
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 15:05
Ben jij dat Youp ? Vond je oudejaarsconference van 8 jaar geleden leuker.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 15:06]
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
zaterdag 5 januari 2019 om 17:21
Klopt toen hadden wij nog niet zo'n goede selectie, zal wel dat je toen meer plezier eraan beleefden.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:49
Grote strik eromheen en retour sturen met Ali Express
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:57
Als Ziyech dan ook vertrekt, dan lever je echt veel in. Ik had Ryan Babel terug gehaald...
Vind ik leuk
stratumseind +195552
zaterdag 5 januari 2019 om 12:59
Slimme gozer die Neres, hij is geen kapitein dus mag hij gerust als eerste het zinkende schip verlaten , niks mis mee.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6428
zaterdag 5 januari 2019 om 13:26
Overmars de huichelaar. Niemand vertrekt, dat heeft hij eerder gezegd. Ineens ruikt hij weer een extra bonusje voor in zijn broekzak.

Die laat de ajax supporters net zo snel vallen als george clooney zijn vriendinnetjes. Tenminste in het verleden
Vind ik leuk
Jozef +44952
zaterdag 5 januari 2019 om 14:07
Waarom is het nou weer een huichelaar?

Hij zegt dingen in het belang van Ajax. Hiermee gaf hij aan dat er geen koopjeszoekers op de koffie moeten komen. Als serieus geboden wordt op een halve reserve dan gaat ie natuurlijk praten. Marc is geen huichelaar, maar gewoon slim.

En sinds wanneer ben jij zo begaan met het lot van Ajax-supporters?
Vind ik leuk
Lucien1978 +6428
zaterdag 5 januari 2019 om 14:35
Owww nee hoor ben niet begaan met het lot.

Ik spreek gewoon uit hoe het zit. Overmars die weer eens de afspraak niet nakomt. 😂
Vind ik leuk
Jozef +44952
zaterdag 5 januari 2019 om 14:44
Zijn gedrag lijkt je te steken.

Gewoon handig van Marc. Aangeven dat er niets verkocht gaat worden. Tja, als er dan toch onnozele bedragen rondgeslingerd worden, dan moet je natuurlijk je poot stijf houden.... Zeker als het om een halve basisspeler gaat. Logisch hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 17:13
Slimme mannen die chinezen. Het niveau daar is zo bedroevend, dat hij daar automatisch goed lijkt. Inkopen voor €30mil, doorverkopen voor €50mil
Vind ik leuk
M1GST4R40 +227
zaterdag 5 januari 2019 om 12:59
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. China is niet echt een stap vooruit voetballend gezien.

Ik vind Neres wel erg gevaarlijk en doeltreffend als hij er in komt of als die speelt. Maar ik kan me ook wedstrijden voor de geest halen waar in het vrijwel niks was.
Het is wel een basisspeler in mijn ogen, dus als Ajax binnen een seizoen het dubbele kan vangen en met een vervanger worden ze er niet zwakker op, dan moet ik vertrouwen in Overmars en ten Hag dat ze de beste beslissing nemen met het oog op de korte en lange termijn.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:59
Inpakken en wegwezen. Blij als deze clown weg is. Minste speler die er bij loopt met zijn droog gezicht.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
zaterdag 5 januari 2019 om 14:33
Blijkt dat jij geen verstand van voetbal hebt.
Of je bent juist bang voor Neres en hoopt dat die wordt verkocht.
Dan mag ik toch hopen dat Diego Lainez komt.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 22:25
Als je hem wel goed vindt twijfel ik over jou verstand over voetbal. Hij heeft mij nooit kunnen bekoren. Vaak afwezig in het spel, van wat ik in het stadion zie.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
zondag 6 januari 2019 om 10:17
Als Neres jou nooit heeft kunnen bekoren zijn wij al uitgepraat, dan kan ik jou niet meer serieus nemen.
AJAX zal Neres missen.
Hij dribbeld zich met onnavolgbare acties het strafschopgebied in en legt de bal ook nog eens goed af.
Hij heeft drive.
Dat hij eens een wedstrijd minder speelde neem ik op de kop toe want hij is brilliant.
Ik vi dt hem met 21 jaar te jong en te goed om naar China te gaan.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6428
zaterdag 5 januari 2019 om 13:23
Overmars de huichelaar. Als die zegt dat niemand vertrekt dan juist vertrekken ze 😂😂
Vind ik leuk
Mari +12539
zaterdag 5 januari 2019 om 13:27
Verkopen voor €30 is een mooi bedrag. Op voorwaarde dat er een vervanger klaar staat.
Wat Neres betreft: doen en na afloop van het contract terug naar Europa, net als Paulinho
Wil je een mooie financiële transfer maken dat gaat dat toch via Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 13:42
Als Ajax zijnde zal ik hem alleen verkopen als je Doan meteen op kan pikken bij Groningen. Ik vind Neres nog te wisselvallig in wedstrijden, maar laat bij vlagen wel zijn kwaliteiten zien. Ik zie het ook niet gebeuren dat hij volgend jaar wel speeltijd krijgt, als je gaat kijken naar wat Ajax gaat uitgeven.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 13:43
Ajax zou wel gek zijn voor die paar centen! die gaat voor minder dan 45.ooo.ooo niet weg!
Vind ik leuk
karnisse +530
zaterdag 5 januari 2019 om 14:02
Alsjeblieft niet doen!!
Vind ik leuk
14forever +9057
zaterdag 5 januari 2019 om 14:17
Onzin verhaal.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 14:43
Iets met strik erom....
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 15:06
Ajax na de winterstop:






TWEEDE

Hahahahaha
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 15:07]
Vind ik leuk
GJL +1
zaterdag 5 januari 2019 om 15:24
Jammer als hij gaat leuke speler denk eerlijk gezegd dat ze er wel wat meer voor kunnen krijgen deze tijden 40mil moet haalbaar zijn
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 16:02
En wat nou als die Lainez nog niet klaar blijkt te zijn voor Champions League met Ajax? Ik vind namelijk dat Ajax met Ziyech en Tadic op de flanken meer weg heeft van een 4-5-1 dan van een 4-3-3 opstelling :(
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 17:11
Die kunnen we straks terugvinden op Wish voor €6
Vind ik leuk
wil +1324
zaterdag 5 januari 2019 om 17:44
Snel die poen pakken zou ik zeggen.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 17:53
Je moet jezelf de vraag als club zijnde stellen : zal er ooit nog een club 30 miljoen voor Neres bieden, ik denk het persoonlijk niet. Maar als ik Neres was zou ik het niet doen uiteraard, zou doodzonde zijn. Als het een bod van 17 of 18 miljoen was zouden ze waarschijnlijk meteen nee zeggen maar 30 miljoen is wel meteen dik 10 miljoen meer.
Vind ik leuk
ludoboy +636
zaterdag 5 januari 2019 om 19:08
Ik zeg doen Ajax. 30 miljoen mooi bedrag en proberen 35 van te maken. Nerez laat soms mooie dingen zien maar speelt naar mijn mening niet vaak genoeg op goed Nivo.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 01:42
Precies, daarom zou ik 't eigenlijk meteen accepteren als ik Ajax was
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 01:18
75 miljoen, anders optyfen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws