VP-voetbalkantine: '12 miljoen euro is te weinig voor Ajacied Wöber (21)'

VP-voetbalkantine: '12 miljoen euro is te weinig voor Ajacied Wöber (21)'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 17:00do 10-01-2019 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Ajax neemt sportief een groot risico als Neres vertrekt' 

Stelling 2: 'John van den Brom is de ideale trainer voor FC Utrecht'

Stelling 3: '12 miljoen euro is te weinig voor Ajacied Wöber (21)'

Plaats een reactie

Mr. Writer +436
donderdag 10 januari 2019 om 11:03
Neres is nu een soort joker, een hele goede 12de man in de selectie. Ja, je neemt een risico om daar afscheid van te nemen, maar financieel gezien is het zeer interessant en met Lainez zou je een prima opvolger in huis halen. Daar kun je met 43M op de rekening toch weer iets meer voor bieden, lijkt me.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:07
Je doet hem veeeeel te kort. Zonder hem had je verloren tegen Bayern. Hem moet je 100 procent houden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 11:08]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
donderdag 10 januari 2019 om 11:09
Wat dacht je van Benfica thuis, assistje toen ‘ie er net in was gekomen..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:11
En daarnaast geniet Ik van zijn spel. Soms een beetje de tegenstander kleineren met trucjes en hakjes. Durf in zijn spel.

Ik hou ervan😂
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
donderdag 10 januari 2019 om 11:12
Same here! Maar vaak valt ‘ie niet op... Wij willen spelers die de tegenstander HE-LE-MAAK gek maakt.. Elke wedstrijd! :) en volgens mij is die Lainez wel zo’n type speler..
Vind ik leuk
Vowtar +5867
donderdag 10 januari 2019 om 11:14
Neres is geen wereldtopper, maar wel de enige met snelheid en Braziliaanse flair in de selectie. Die ga je missen als hij vertrekt.
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 11:21
Je gaat hem missen, maar Ajax kan het wel opvangen, aangezien hij geen vaste basisspeler is dit seizoen (toch gek terwijl hij de enige fitte traditionele buitenspeler is.

Ajax loopt een groter risico wanneer ze Ziyech, Frenkie of De Ligt zouden verkopen.
Vind ik leuk
Mari +10731
donderdag 10 januari 2019 om 17:40
Frenkie is misbaar.
Zyech en de Ligt niet
Vind ik leuk
Pimman +7693
donderdag 10 januari 2019 om 17:54
Wobo mee eens!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:19
Ik ben ook liefhebber van spelers met geweldige acties en op de filmpjes van Lainez zijn leuke dingen te zien maar heeft hij ook rendement wat Neres nu heeft ? En mag je van een net 18 jarige verwachten dat ie er gelijk staat ? Ik beantwoord beide vragen met een nee, dus beter dat Neres blijft en Lainez aangetrokken word.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
donderdag 10 januari 2019 om 11:26
Ook goed hehe.. Neres was echt goed toen onder Keizer. Daarna is het minder geworden jammer genoeg.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:30
Als ie op rechts speelt is het een uitstekende speler. Maar wat meer bedoel, Neres ab-so-luut nu niet verkopen. Wat moeten we nou met dat geld ? En ik bedoel dat absoluut niet schreeuwerig, maar stel Ziyech raakt geblesseerd of geschorst wie zet je daar dan neer als vervanger ?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
donderdag 10 januari 2019 om 11:31
Eiting, haha..... Grapje :)!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
donderdag 10 januari 2019 om 11:31
Je hebt gelijk. Als Ziyech niet speelt is het Labyad
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:35
Precies, Neres lekker hier laten dus en Lainez proberen nu al te halen. Overmars kijkt nu al scheel als ie naar saldo kijkt.
Vind ik leuk
Dudge +32
donderdag 10 januari 2019 om 14:15
Het enige wat kampioenschappen aankomende jaren kan verhinderen is de lust naar meer geld, en sneller veel geld verdienen.
Vind ik leuk
RenW +2080
donderdag 10 januari 2019 om 14:27
Dat is geen lust naar geld. Je kan die jongens niet vast houden met die bedragen die worden geboden.
Vind ik leuk
Dudge +32
donderdag 10 januari 2019 om 15:00
Alleen de transfer van Neres bepaalt niet de toekomst van Ajax, als ze te vaak goede spelers verkopen, en relatief jonge talenten terug kopen zonder een volwaardige vervanger al in huis te hebben gaan ze hier en daar punten verspelen.
Vind ik leuk
RenW +2080
donderdag 10 januari 2019 om 16:48
Ja dat is het risico als die bedragen worden geboden. Je kan ze niet tegenhouden.
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1293
donderdag 10 januari 2019 om 18:57
Word door jullie zelf omhoog geschreven ,waarde 12 miljoen .
Vind ik leuk
yonnd +46
donderdag 10 januari 2019 om 15:27
Neres is een van de weinige spelers in de selectie met diepgang. Tadic en Ziyech willen bijna altijd de bal in hun voet. Van de Beek heeft ook diepgang maar dat is een heel ander soort type speler dan Neres.

In de CL zag je dat Ajax vaak gevaarlijk wanneer de diepgang van Neres werd gebruikt, was zowel tegen Bayern als 2 keer tegen Benfica het geval en dan voor de 2e helft tegen Benfica uit (1ste helft ging Neres teveel de bal halen).
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
donderdag 10 januari 2019 om 15:36
Ik verwacht dat die Mexicaan er snel staat.
Vind ik leuk
yonnd +46
donderdag 10 januari 2019 om 15:38
Ik hoop het ook. Lijkt me wel een beetje hetzelfde type.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
donderdag 10 januari 2019 om 15:40
Verder hebben we niet veel op de flank.

Bandé komt straks terug van een blessure.
Johsnon is het ook gewoon (nog) niet helaas...

Tadic kan wel op de linker kant en Ziyech rechts maar dan houdt het wel een beetje op...


Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:14
Dus als iemand 1 wedstrijd de pannen van het dak speelt moet je hem niet voor een marge van 31 miljoen verkopen?

Als je een bankspeler voor 43 miljoen kan verkopen, ben je bezopen als je het niet doet.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:15
1 wedstrijd?? Volgens mij moet je vaker naar ajax kijken. 👍🏼
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:20
Hij speelt dit seizoen niet best. Mag je best eerlijk in zijn. Ik kijk elke wedstrijd. Thuis in de Arena, uit achter de buis en Neres is gewoon niet in vorm dit jaar. Speelde inderdaad fantastisch tegen Bayern, maar verder is het geen schim van vorig seizoen. Daarnaast is Ziyech onpasseerbaar sinds hij onder Ten Hag vanaf rechts komt. Neres is niet gevaarlijk vanaf links en een 10 is het absoluut niet.

43 miljoen, strik eromheen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:00
43 miljoen is natuurlijk een mega bedrag, maar bij een blessure/schorsing van Ziyech wie zet jij dan als vervanger ?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:36
Kijk, wij hebben zoveel geld dat die 43 miljoen meer of minder niet uitmaakt. Neres mag blijven van mij.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 17:33
Helemaal mee eens maar hij gaat nu voor 12 miljoen en 2 miljoen aan bonussen weg.
Vind ik leuk
Mari +10731
donderdag 10 januari 2019 om 17:39
Klopt.
Als hij weg is zal je hem pas missen.
Ajax moet hem houden.
Enige speler met diepgang, die een man kan passeren en scoren.
Het ging bij Ajax pas lopen toen hij erin kwam.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:34
Precies. Neres moét behouden blijven.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:16
Voor dit geld kan je denk ik beter je winst accepteren ja. Misschien dat ze nog even afwachten wat andere clubs eventueel nog willen bieden voor een zomers vertrek, maar kan mij niet voorstellen dat Ajax hier nee tegen zegt. Tenzij er dus een indicatie van een gelijkwaardig of hoger bod komt. En met Lainez heb je inderdaad een vervanger in huis, al is het maar de vraag of hij er direct staat. Verder heb je met Tadic, Ziyech en Donny een ander soort diepgang wat in de ED prima werkt, maar in de CL wordt het nog even afwachten. Benieuwd in ieder geval, misschien gaat dit ook wel een leuk soapje worden
Vind ik leuk
Garinsha +4858
donderdag 10 januari 2019 om 11:41
Een soort joker?



Juist.😒
Vind ik leuk
Mr. Writer +436
donderdag 10 januari 2019 om 11:54
Ja....je brengt hem als je extra dreiging wil hebben en voor de rest zit hij een stoeltje langs de lijn warm te houden (blessures van de normale 11 daar gelaten). Dan typeer ik iemand als joker. Jij mag dat 😒 vinden, maar de argumentatie van 😒 ontbreekt totaal. Dat vind ik persoonlijk 😒😒
Vind ik leuk
Garinsha +4858
donderdag 10 januari 2019 om 14:25
Ik hoef niet altijd in discussie te gaan soms is weinig zeggen ook genoeg.
Vind ik leuk
Mari +10731
donderdag 10 januari 2019 om 17:46
Kleine clubjes hebben 11 basisspelers.
Valt er 1 weinig dan is het team een stuk minder.
Ajax heeft meer dan 11 spelers nodig. Afhankelijk van de tegenstander stel je het team op dat de meeste kans op succez heeft.
Zo is Ajax minder voorspelbaar.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:03
Opzich wel. Neres is wel iemand die een wedstrijd voor je kan winnen wanneer Het bij niemand anders lukt. Ookal is Ziyech Het belangrijkste, Neres heeft ook vaak een heel goed overzicht, fantastische steekpasses en iemand die durft een speler uit te spelen.

Ik zou hem zeker niet verkopen, al bieden ze 50 miljoen. Ja, hij is een beetje uitvorm, maar pakt zijn vorm weer. Hij is belangrijk in dit elftal!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 11:06]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:06
Ajax neemt geen risico met zijn verkoop, de selectie is breed genoeg om dit op te vangen. Daarnaast zal Lainez in zijn plaats komen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9003
donderdag 10 januari 2019 om 11:11
Stelling 1: Een onverantwoord risico. Een Lazovic scenario is niet ondenkbaar in het jaar dat men kampioen MOET worden.
Vind ik leuk
markie +1766
donderdag 10 januari 2019 om 12:00
Lazovic was een basisspeler
Vind ik leuk
Mari +10731
donderdag 10 januari 2019 om 17:48
Ow dus nu is Donny xe 11de man
Naar mijn mening zij er 10 min of meer zeker.
11 en 12 afhankelijk van de tegenstander.
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 11:13
Dat hangt er vanaf hoe goed Lainez al is en hoe snel hij een bijdrage kan leveren met goals en assists.

Tot nu toe is Neres gewoon hard nodig gebleken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 11:20]
Vind ik leuk
Zultkop +5969
donderdag 10 januari 2019 om 11:19
Jan Keveren? Wie is dat nou weer....

(overigens: ik zie hier veel supporters van je club allerlei dingen over Lainez roepen alsof ie al bij Ajax speelt. Beetje voorbarig lijkt me, de boel is nog niet rond dacht ik).
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 11:22
Dat moet ik even aan de auto correct vragen...

Dat Lainez verhaal verwijst naar de voorwaarde dat Ajax Neres alleen zou laten gaan als Lainez komt. Zonder dat de Mexicaan erin betrokken wordt is deze stelling dus niet geheel beantwoord.
Vind ik leuk
Zultkop +5969
donderdag 10 januari 2019 om 11:24
Die autocorrect is gewoon een eikel. :D
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 11:26
Soms wel ja.
Vind ik leuk
Mari +10731
donderdag 10 januari 2019 om 17:49
Wat denk je zal het nu
Donny de ene wedstrijd.
Cerny de andere wedstrijd?
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 18:16
Donny alle wedstrijden. Of Lainez en soms Cerny.

Anders zal Neres toch blijven.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:23
Speler met wellicht het hoogste rendement voor Ajax. Natuurlijk moet je hem behouden.

Was vorig seizoen erg goed vanaf rechts, helaas wordt hij nu steeds anders gebruikt.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:57
Precies mijn gedachten :-)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:24
Ik vind het risico Neres nu te verkopen gewoonweg te groot, ook al is het voor een duizelingwekkend bedrag wat heel moeilijk te weigeren is. Dan liever in de zomer voor 30-35 miljoen. Ajax gaat in de zomer sowieso al zwaar cashen, en zoals ene Heer Cruijff ooit zei: 'Ik heb een zak geld nog nooit een doelpunt zien maken'.
Vind ik leuk
markie +1766
donderdag 10 januari 2019 om 12:00
Eens
Vind ik leuk
Friend +257
donderdag 10 januari 2019 om 11:25
Goeie voetballer Neres , toch denk ik dat het vertrek makkelijk opgevangen kan worden gezien de breedte van de Ajax selectie , gewoon cashen dus naar mijn bescheiden mening !
Vind ik leuk
Mari +10731
donderdag 10 januari 2019 om 17:51
Iedere niet Ajax fan deelt je mening
Vind ik leuk
plein19 +2513
donderdag 10 januari 2019 om 11:27
Ze nemen een heel groot risico. Als Ziyech of Tadic geblesseerd raken is er echt een probleem. Neres had dezelfde cijfers gehad als Tadic zolang hij maar in zijn kracht was gebruikt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 14:39]
Vind ik leuk
Korm +37978
donderdag 10 januari 2019 om 11:33
Stelling 1: hangt er van af hoe zijn vervanger het gaat doen.
Vind ik leuk
markie +1766
donderdag 10 januari 2019 om 12:01
Tja, als je dat weet
Vind ik leuk
Korm +37978
donderdag 10 januari 2019 om 13:27
daarom vind ik het ook een kut stelling hahaha
Vind ik leuk
ajaxdev +529
donderdag 10 januari 2019 om 11:36
Onverstandig als ajax hier op in gaat. Je hebt neres voor creativiteit keihard nodig. Maar blijkbaar is geld belangrijker voor ajax dan sportief succes. We zijn al 4 jaar geen kampioen geweest en moeten nog maar afwachten of het dit jaar gaat lukken. Dus een domme actie als directie ja zegt
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:39
43 miljoen is een hoop geld en een behoorlijk rendement, Neres is over een paar veel meer waard maar stel hij blijft steken op 40/45 miljoen dan verlies je niets van een eventuele winst.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:37
Neres speelde in zijn eentje de hele Bayern verdediging aan gort in de uitwedstrijd waarin je ook direct zag welke potentie Neres heeft, nu verkopen kon je wel eens opbreken in de CL. 43 miljoen is een hoop geld maar wat krijg je ervoor terug, Lainez waarvan je maar moet afwachten of die direct mee kan in de competitie en CL.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:38
Een zeer belangrijke speler voor Ajax. Maar 43 miljoen is in mijn ogen niet te weigeren voor iemand die vaak op de bank zit. Voor dat geld koop je 2 keer een Neres. Je zou dit bod alleen liever in de zomer krijgen.

Bij een Lainez kun je je afvragen of die al kan brengen wat Neres brengt maar de vorm van Neres is dit seizoen ook weer niet zo groot. Vorig jaar was dan wel weer een heel sterk seizoen.

Ik heb inmiddels alle vertrouwen in Overmars, welke keuze hij ook maakt.
Vind ik leuk
SanKev +914
donderdag 10 januari 2019 om 11:43
Ik denk dat je niet vlug nog eens zo'n bedrag voor Neres geboden gaat krijgen, gezien zijn vorm dit jaar (ja ik besef dat hij ook hele goede wedstrijden heeft gespeeld). Wat de prijs betreft zou ik zeggen strikkie erom en op de post. Het enige gevaar is dat je dan toch wel wat belangrijke breedte in de selectie inlevert voor de korte termijn.
Vind ik leuk
Dirkiedirk +152
donderdag 10 januari 2019 om 11:59
Neres is een prima speler met een hoge potentie. Het is over een heel seizoen alleen er nog niet uit gekomen. Wisselt een goede pot af met een matige. Dat zal er uit moeten. Verder gezien de winst die Ajax kan maken en dan Lainez ervoor terughalen. Je spekt je kas nog wat meer. Cerny en Bande krijgen meer kansen en Lainez kan heel positief snel zich in het elftal spelen en anders half jaartje wennen. Ik zie er dus geen sportief probleem in.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
donderdag 10 januari 2019 om 12:30
Ja klopt
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:40
Als je 43 miljoen voor Neres kunt vangen dan moet je er meteen een strik om doen! Natuurlijk had hij aanvallend altijd wel zijn bijdrage. Maar met Lainez koop je dezelfde soort kwaliteit in. Bovendien weten wij niet hoe Ajax zal presteren in de CL. Wellicht wordt er nog tegen Real Madrid gestunt. Maar in de kwart- en zeker in de halve finale is de tegenstand gewoon te groot en worden de Amsterdammers nagenoeg zeker uitgeschakeld. Met of zonder Neres spelen zal dan toch niet uitmaken. En in de Eredivisie wint de huidige selectie met speels gemak van tegenstanders. Ajax kan net zo goed een paar jeugdspelers voor de leeuwen gooien dan.
Dus smeed het ijzer nu het nog heet is en cash dik. Want voor hetzelfde geldt raak Neres zwaar geblesseerd en zit hij een jaar later nog bij Ajax met een aflopend contract en een marktwaarde van 20 miljoen.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
donderdag 10 januari 2019 om 17:25
Zo zie ik het ook, voor de ED niet nodig en de winst CL lijkt me een droom maar geen werkelijkheid, Real kan nog lukken maar erna houd het wel een beetje op
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:56
Nee hoor dat hoeft helemaal niet, ligt eraan wie Ajax loot als van Real winnen. Er zijn twee ploegen die je liever niet tegenkomt Liverpool en PSG maar voor de rest hoeft dit Ajax niet onder te doen.
Vind ik leuk
Wilveld +69
donderdag 10 januari 2019 om 19:11
wat heb je gedronken ? wat denk je van Juventus of Barcelona ?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:42
Water zoals gewoonlijk, Ajax doet niet onder voor Barcelona of Juve.
Vind ik leuk
Wilveld +69
vrijdag 11 januari 2019 om 15:22
wat zat er in dat water ?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:54
Dat Neres de complete Bayern defensie aan gort speelde in de uitwedstrijd wordt heel snel vergeten als er geld op tafel komt.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:06
2-Ja Klopt .
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:08
Meneer Van der Brom is ongeschikt om trainer bij FC Utrecht te worden .ajax zou er goed aan doen om meneer Neres te behouden, maar alles draait om geld tegenwoordig.
Vind ik leuk
Bizzy +22387
donderdag 10 januari 2019 om 14:11
Vind Mitchell van der Gaag wel een goede trainer. Wellicht iets voor Utrecht
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:15
Meneer Van der Gaag moet eerst NAC weten te behouden in de eredivisie.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 14:32]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:11
Als Ajax Neres verkoopt kunnen ze Idrissi kopen bij AZ voor 20 miljoen. Hebben ze in ieder geval een vervanger op links.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:14
Stelling 2. Klopt helemaal. Gauw in de winterstop al overstappen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:14
Stelling 2: Henk Fräser. Die gaat Sparta dit seizoen terug brengen naar de Eredivisie, waarna blijven bij Sparta alleen maar teleurstellend zal zijn.
Vind ik leuk
Friend +257
donderdag 10 januari 2019 om 14:15
Ik zou Maurice Stein graag bij Fc Utrecht zien komen , en v d Brom zeker niet .
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:14
https://www.ajaxshowtime.com/article/.../overmars-eerlijk-te-veel-betaald-voor-neres

van het ene naar het andere uiterste
Vind ik leuk
Sambal +17
donderdag 10 januari 2019 om 15:25
Neres heeft een lange gewenning periode nodig gehad en heeft nu direct rendement en een belangrijk deel in het huidige succes. De kans is klein dat Lainez dit direct kan brengen. Aan het einde van het seizoen is Neres echt niet veel minder waard . De 43 mio is niet direct nodig . Alle randvoorwaarden ( lees volledige selectie )voor eindelijk een prijs te halen wel . Dus Ajax moet stoer zijn . Gezien ons ultime doel gaat er niemand tussentijds weg . dat is beleidsmatig vanuit de Club een krachtig signaal en helpt in de focus voor Ten hag / staff , de spelersgroep en het proces.
Vind ik leuk
Nielsk +1769
donderdag 10 januari 2019 om 17:05
12 miljoen is teveel voor Wober
Neres kan gemist worden in Amsterdam
John van de Brom mag ook naar Feyenoord
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:05
Meer dan zat.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
donderdag 10 januari 2019 om 17:10
S1. Niet bij binnen halen Lainez
S2. Ja
S3. Nee is een mooi prijs als is meer altijd welkom.
Vind ik leuk
verse +0
donderdag 10 januari 2019 om 17:17
Wöber niet weg doen. De Ligt en De Jong gaan deze zomer weg. Wie gaan er dan op 6 en centraal achter in spelen? Volgend jaar is hij waarschijnlijk basisspeler. Zou zowel voor de club als voor hem persoonlijk dom zijn, instappen bij een club waar het totaal niet loopt
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 17:18]
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
donderdag 10 januari 2019 om 17:21
Nee
Nee
Nee
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
donderdag 10 januari 2019 om 17:22
3 keer een nee. 🙂
Vind ik leuk
HupHolland +3242
donderdag 10 januari 2019 om 17:23
Stelling 1 Eens.
Neres is een 'basis' speler en hard nodig.

Stelling 3: Oneens.
Ajax heeft Magallan aangekocht, voor de basis mag je aannemen. Met De Ligt, Magallan, Blind, Schuurs en zelfs Veltman en Frenkie heb je zoveel opties achterin, dat het alleen eerlijk tegenover Woeber is dat hij mag vertrekken.
Vind ik leuk
pietprecies +9432
donderdag 10 januari 2019 om 17:58
Stelling 3: sowieso, 30 miljoen had meer op zn plaats geweest.. 😂
Vind ik leuk
Gerro +7936
donderdag 10 januari 2019 om 18:03
1. Dat hangt af of die Mexicaan er direct staat en met Neres weten ze in ieder geval wat ze in huis hebben. Daar zal een risico aan zitten.
2. Ja
3.voor een bankzitter is 12 miljoen niet slecht dus strik erom.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:08
Stelling 1 en 3: Beide zijn geen vaste basisspelers, dus kun je ze laten vertrekken wanneer je overtuigd bent van de klasse van de spelers die ervoor in de plaats komen. Deze spelers zullen er dan ook direct moeten staan, want bouwen aan een team voor het volgende seizoen is in het huidige voetbal een heel fragiel begrip geworden.
Stelling 3: 12 Miljoen voor Wober is dus genoeg wanneer je voor dat bedrag direct een sterkere speler terug kunt halen
Vind ik leuk
Ben +161
donderdag 10 januari 2019 om 18:50
Waardeloze voetballer. Is niet des Ajax. Oprotten!
Vind ik leuk
pim4ever +1080
donderdag 10 januari 2019 om 20:31
Vind ik ook daarom gaat hij voor veertien.
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
donderdag 10 januari 2019 om 20:46
Veel te weinig zeker 80 ml
Vind ik leuk
Binkie +104