Valencia wil af van Batshuayi: 'Er is geen weg meer terug'

Valencia wil af van Batshuayi: 'Er is geen weg meer terug'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 14:31do 10-01-2019 om 14:31

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 14:50do 10-01-2019 om 14:50

Michy Batshuayi heeft zijn laatste wedstrijd voor Valencia gespeeld. Mateu Alemany, technisch directeur van Valencia, bevestigde donderdag tegenover de pers dat er een vroegtijdig einde is gemaakt aan de uitleenbeurt.

Batshuayi zou voor één seizoen worden gehuurd van Chelsea, maar de samenwerking liep uit op een mislukking. De aanvaller slaagde er niet in een basisplek te veroveren en met slechts drie treffers in 23 optredens kon de Rode Duivel de verwachtingen niet waarmaken. 

Alemany bevestigde donderdag dat Valencia niet verder wil met de Belg. "De situatie van Batshuayi is duidelijk. We praten met een aantal clubs over zijn transfer. Ik hoop dat zijn vertrek de komende uren of dagen rondkomt. De speler is hier enkele weken geleden al van op de hoogte gebracht. De beslissing is genomen, er is geen weg terug", wordt Alemany geciteerd door Het Nieuwsblad.

AS Monaco, Olympique Marseille en AS Roma werden onlangs al met Batshuayi in verband gebracht. De kans is groot dat Frankrijk of Italië zijn volgende bestemming wordt.

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +21786
donderdag 10 januari 2019 om 14:34
Tja, met die 3 clubs is de kans inderdaad groot dat hij in Frankrijk of Italië gaat voetballen haha..
Vind ik leuk
Kevindo +1979
donderdag 10 januari 2019 om 15:19
Wat eveneens de kans vergroot dat hij wel eens uit Spanje zou kunnen vertrekken.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:35
Offtopic.
Ik zal blij zijn als die winterstop over is want dit duurt mij allemaal veel te lang zonder voetbal, Engeland uitgezonderd dan.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21786
donderdag 10 januari 2019 om 14:37
Same here ouwe! :)

Laat het maar weer lekker beginnen!
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
donderdag 10 januari 2019 om 14:42
Vannacht kunnen we alvast weer een beetje proeven van ons cluppie ;)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21786
donderdag 10 januari 2019 om 14:43
Yes, 01.00 Nederlandse tijd eh?
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
donderdag 10 januari 2019 om 14:44
Yup
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:49
wordt het op ziggo uitgezonden of kijk je het via een livestream?
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
donderdag 10 januari 2019 om 14:52
Ziggo sowieso en ongetwijfeld is er ook wel een stream te vinden.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:55
oké thanks 👍
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:16
Rojadirecta.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21786
donderdag 10 januari 2019 om 14:53
Kanaal 14 :)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:56
top 😁
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:17
Zekers. Bitterballen zullen zeker klaar staan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:17]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:55
Ja, en dan weer lekker ouwerwets tekeer gaan tegen elkaar.....;-)
Vind ik leuk
Bizzy +23385
donderdag 10 januari 2019 om 14:58
Je kan altijd nog Esport volgen oa in Amsterdam

https://www.ranked.bar/
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21786
donderdag 10 januari 2019 om 14:59
Ga je weg :P
Vind ik leuk
Bizzy +23385
donderdag 10 januari 2019 om 15:01
Nee joh...geniet nog steeds van Amsterdam. Geen reden om te vertrekken. Die Esport bar viel me wel op. Ben er nog nooit geweest.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21786
donderdag 10 januari 2019 om 15:04
Hehe goed zo ;-)!

Nee inderdaad. Amsterdam is een heerlijke stad om te leven :-)!

Vind ik leuk
Smithsonian +43398
donderdag 10 januari 2019 om 15:09
Lekker rustig, hoef ik het baggere voetbal van feyenoord niet te zien haha.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11986
donderdag 10 januari 2019 om 16:39
Bagger voetbal van Feyenoord niet te zien ??? 😒hmmm
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 16:39]
Vind ik leuk
Smithsonian +43398
donderdag 10 januari 2019 om 17:20
Jep. Spelen slecht he.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11986
donderdag 10 januari 2019 om 17:25
Tja nu wel ja hopelijk dat ze na deze winterstop beter spelen en beginnen En volhouden .
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11986
donderdag 10 januari 2019 om 16:33
Ik zou zeggen eerder kans voor Feyenoord om bij Chelsea aan de deur te kloppen om te mogen huren.
Het is een prima spits voor ons 😉
Vind ik leuk
Gewoon Bas +2265
donderdag 10 januari 2019 om 14:35
Zal me niks verbazen als ie plots bij een Cardiff City ofzo opduikt
Vind ik leuk
Bergwag +1109
donderdag 10 januari 2019 om 14:35
Die link van de grote kans gaat niet helemaal goed...
Vind ik leuk
dhrwobo +44095
donderdag 10 januari 2019 om 14:36
En dan zie ik mensen vandaag nog gigantisch afgeven op Van Bommel, die uiterst correct en respectvol sprak over de transfer van Ramselaar.... man man... deze coach windt er geen doekjes om iig
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 14:36]
Vind ik leuk
Hoogland +300
donderdag 10 januari 2019 om 14:54
Te traag, weinig inzet en dan nog grootspraak hebben dat dit een snelle tussenstop is. Dan maak je je bij de trainer niet populair en bij het publiek al helemaal niet. Makkelijke zondebok voor de trainer idd maar snap het ook wel.
Vind ik leuk
#Keizerout +45796
donderdag 10 januari 2019 om 15:12
Wat zegt hij dan voor schokkends?
Vind ik leuk
jari11 +3536
donderdag 10 januari 2019 om 14:36
Lekker naar Italie ofzo gaan, daar word hij wel gewaardeerd bij een Fiorentina of Lazio
Vind ik leuk
Snoun +1158
donderdag 10 januari 2019 om 16:10
Maar in dat corrupte land word je wel uitgejoeld of racistisch bejegend. Dus veel plezier!
Vind ik leuk
Il Gordo +18659
donderdag 10 januari 2019 om 14:39
Lekker VP, als je op de link klikt krijg je een artikel van Mechelen/Berrier te zien.
Vind ik leuk
raoul88 +871
donderdag 10 januari 2019 om 14:41
Kom lekker naar Ajax jjoh
Vind ik leuk
dhrwobo +44095
donderdag 10 januari 2019 om 14:59
Dan krijg je hetzelfde bij Ajax als enkele jaren terug met die Arsenal-huurling. Zou ik niet blij mee zijn als je Ajax-supporter bent
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 15:00]
Vind ik leuk
#Keizerout +45796
donderdag 10 januari 2019 om 15:13
Deze is wel even wat beter dan Sanogo volgens mij.
Vind ik leuk
Gandalf +1
donderdag 10 januari 2019 om 14:45
Als Chelsea fan zou ik zeggen, kom maar lekker terug jochie. Morata en Giroud, daar wordt je pas moe van
Vind ik leuk
NikosMachlas +1487
donderdag 10 januari 2019 om 14:46
Ajax zou deze man moeten proberen te huren voor een hskf seizoen. Als ie de winst tegen real kan fixen is ie het al dik waard.
Vind ik leuk
FCG1971 +4741
donderdag 10 januari 2019 om 14:47
Ver afgezakt deze speler. Was in Frankrijk toch een grote speler bij Marseille.
Vind ik leuk
pvdsmissen +1019
donderdag 10 januari 2019 om 15:05
Deed het vorig jaar bij Dordmund nog best goed volgens mij!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5493
donderdag 10 januari 2019 om 15:07
Deed het vorig jaar bij Dortmund ook alleraardigst.

Het leek een goeie zet van Valencia.
Nou moeten ze ook niet te hard zeuren daar, die hele ploeg is geen schaduw meer way het vorig seizoen was. En dat ligt niet alleen aan Batyuyuoofoijfhheioe.
Daar kan eventueel een typefout ingeslopen zijn, in die naam.
Vind ik leuk
B3v3r +808
donderdag 10 januari 2019 om 14:47
Die link van "grote kans om zeep" is niet goed... je komt op VP Belgie
Vind ik leuk
Sanders +4294
donderdag 10 januari 2019 om 14:57
Snap er geen reet van. Bij dortmund deed hij het zo goed vorig seizoen, waarom heeft chelsea hem toen gelijk weer verhuurd? Slechter dan morata kon het toch niet worden..
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 16:18]
Vind ik leuk
Smithsonian +43398
donderdag 10 januari 2019 om 15:09
Lekker terug naar marseille.

Jammer dat BVB hem toen niet definitief over heeft genomen, deed het daar zeer aardig.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:40
Deed het bij Marseille, Chelsea (in de weinige minuten die hij kreeg) en bij Dortmund toch wel aardig. Past mogelijk niet in Spanje of in het systeem van Valencia.

Geloof toch nog steeds dat wanneer je hem een reeks wedstrijden gunt dat hij een prima Premier League spits kan zijn. Als het niet bij Chelsea is, wat sinds het vertrek van Drogba een kerkhof voor spitsen is, dan een andere ploeg. Zou een mooie backup voor Kane zijn bij Spurs of een prima eerste spits voor West Ham of Everton.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:11
We zoeken nog een spits in Doetinchem. Ik heb begrepen dat er een potje is van een paar ton dus dit moet te doen zijn, Hofstede letten we even op?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 00:06
Schijnt dat Everton concrete belangstelling heeft, maar alleen als ze hem kunnen kopen van Chelsea.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:13
Ik vind 't niet gek dat het niks geworden is, die trainer stelde hem amper op. En dan verwacht je dat ie 20 competitie doelpunten maakt ofwat. En vervolgens met Santi Mina blijven spelen, goed bezig Valencia.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws