Vrouw en zaakwaarnemer Icardi: 'Twee grootste clubs in Spanje zeer geïnteresseerd'

Vrouw en zaakwaarnemer Icardi: 'Twee grootste clubs in Spanje zeer geïnteresseerd'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 21:04do 10-01-2019 om 21:04

Internazionale-spits Mauro Icardi staat in de belangstelling van 'de twee grootste clubs van Spanje'. Dat claimt zijn vrouw en zaakwaarnemer Wanda Nara. Volgens haar is een contractverlenging bij Internazionale op dit moment nog ver weg.

"We zijn nog ver verwijderd van een akkoord met Inter zoals het er nu voor staat", laat Nara weten in gesprek met AS. "De cijfers die je leest in Italiaanse media kloppen niet. We hebben nog geen voorstel gehad die ons tevreden stemt. We sluiten een akkoord in een later stadium niet uit, maar op dit moment zijn we nog lang niet op dat punt."

"Het is niet logisch voor Mauro om voor hetzelfde salaris te verlengen", vervolgt Nara. "Wij vinden dat Mauro van een superieur niveau is." Ze stookt het vuurtje vervolgens wat op richting Inter. "We hebben een goede relatie met de twee grootste clubs in Spanje", daarmee verwijzend naar FC Barcelona en Real Madrid. "Zij zijn zeer geïnteresseerd, net als een club in Frankrijk en Engeland."

Icardi haalt uit na kritiek op Nara
De Argentijn hekelt berichtgeving in La Gazzetta dello Sport. De roze sportkrant schreef donderdag dat Inter de houding van Nara zo zat is dat Icardi is gevraagd om zijn vrouw te lozen als zaakwaarnemer. 'Waar komt dit vandaan? Hoe is het mogelijk dat La Gazzetta deze rotzooi schrijft?', reageert de 25-jarige spits op Twitter.

La Gazzetta meldt ook dat het Icardi-kamp weigert in te stemmen met een jaarsalaris van zeven miljoen euro, bijna het dubbele van wat hij momenteel verdient. Nara houdt naar verluidt vast aan negen miljoen, maar zelf stelt ze dus dat die cijfers niet kloppen. In zijn huidige contract staat een transferclausule van 110 miljoen euro.

Poll

Is Icardi de perfecte spits voor Real?

(1761 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 10 januari 2019 om 21:09
En welke clubs moeten dat dan zijn ? Iets duidelijker aub.
Vind ik leuk
Rodajc +18709
donderdag 10 januari 2019 om 21:10
Ja idd, nu blijft het maar gissen. Getafe, Leganes, Albacete??
Vind ik leuk
power +7723
donderdag 10 januari 2019 om 21:12
Volgens mij durf ze niet eens duidelijk aan te wijzen welke club..
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:57]
Vind ik leuk
1904088 +814
donderdag 10 januari 2019 om 21:56
Gast, snap jij jouw eigen reacties? Wat een zinnen.
Vind ik leuk
Nvd88 +6901
donderdag 10 januari 2019 om 21:16
Mwah hij is een stuk beter dan Benzema nu is. Alle respect voor de carrière van Benzema verder.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:05
Real Madrid en Barcalona. ;p
Vind ik leuk
stratumseind +195648
donderdag 10 januari 2019 om 21:16
Lijkt me een strak plan , icardi bij real en wanda bij stratum
Vind ik leuk
Smithsonian +43401
donderdag 10 januari 2019 om 21:19
Strat en de opblaaspop. Geniet ervan😂
Vind ik leuk
stratumseind +195648
donderdag 10 januari 2019 om 21:22
nou ik weet niet of je wanda icardi ooit gezien hebt maar reken maar dat ik het ventieltje op zou gaan zoeken bij haar......
Vind ik leuk
Smithsonian +43401
donderdag 10 januari 2019 om 21:26
Smaken verschillen gelukkig strat.
Vind ik leuk
stratumseind +195648
donderdag 10 januari 2019 om 21:27
gelukkig wel, als staat icardi zelf er naast te janken zou ik ze zo doen
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:28]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:57
Ik ga wel na jou Stratum, hoewel ik er niet van hou om in iemand anders zunne pap te ruure 🤮
Vind ik leuk
stratumseind +195648
donderdag 10 januari 2019 om 22:59
ik maak wanda wel warm voor een dptje.....
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:03
Ikke veur 😜
Vind ik leuk
stratumseind +195648
donderdag 10 januari 2019 om 23:04
kan mij nie schele
Vind ik leuk
jari11 +3539
donderdag 10 januari 2019 om 21:49
Sorry maar die vrouw lijkt meer op een alien dan op een mens. Helemaal van plastic, bah
Vind ik leuk
ruud wubbers +21830
donderdag 10 januari 2019 om 21:54
Ik heb haar even opgezocht en inderdaad bah.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:16
made in 0 2 0
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:24
hahaha sterk 😂
Vind ik leuk
Smithsonian +43401
donderdag 10 januari 2019 om 21:19
Geweldige speler maar je vrouw als zaakwaarnemer. Domoor.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21830
donderdag 10 januari 2019 om 21:34
Door te zeggen dat Barca geïnteresseerd is maakt ze zichzelf ook redelijk ongeloofwaardig.
Vind ik leuk
Jopi1982 +892
zaterdag 12 januari 2019 om 21:58
Is haar eigen alimentatie aan het regelen 🙈
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:14
Dááááág Frenkie, misschien NEC ?
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11990
donderdag 10 januari 2019 om 23:09
ZEKER EEN WINST.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:23
Je vrouw als zaakwaarnemer haha duidelijk wie daar de broek aan heeft! Klopt natuurlijk totaal niet. Een voetbalvrouw heeft maar 1 recht. Het aanrecht. En een goldcard natuurlijk.
Vind ik leuk
berwi +508
vrijdag 11 januari 2019 om 09:41
BARCA
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:02
Ik vind hem zo'n fantastische spits, als ik Barca of Real was had ik allang 110 miljoen op tafel gelegd en een jaarsalaris van 15 miljoen geboden. Zeker Real die een goaltjesdief wel kan gebruiken nu. En hij zou perfect bij Barca passen als vervanger voor Suarez. Al denk ik persoonlijk dat Inter wel zal voldoen aan de eisen van kamp Icardi, want ze weten ook dat als ze hem laten gaan dat ze een probleem hebben.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws