'Ajax blijft verbijsterd achter: Lainez-strijd om twee miljoen euro verloren'

'Ajax blijft verbijsterd achter: Lainez-strijd om twee miljoen euro verloren'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 07:07vr 11-01-2019 om 07:07

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 08:52vr 11-01-2019 om 08:52

Real Betis blijkt in de strijd om Diego Lainez de langste adem te hebben gehad. Donderdagavond werd bekend dat niet Ajax, maar Betis de nieuwe club van de achttienjarige Mexicaan wordt. Dat terwijl de Amsterdammers lang de beste papieren hadden. Betis bood plots echter een paar miljoen meer.

Directeur spelersbeleid Marc Overmars was bereid om veel te betalen voor Lainez. Volgens De Telegraaf bood Ajax eind vorig jaar elf miljoen euro. Uiteindelijk werd er een akkoord bereikt over vijftien miljoen euro, zo werd gemeld.

Betis wilde de transfer kapen en deed deze week een alles-of-niets-poging om Lainez uit de handen van Overmars te houden. Een delegatie van de club stapte op het vliegtuig naar Mexico én zette oud-PSV'er Andrés Guardado in om Lainez te overtuigen. 

Dat is niet alles, want Betis blijkt op het laatste moment een paar miljoen extra te hebben geboden. Ajax en Betis legden donderdag een verbeterde aanbieding op tafel, maar volgens het Mexicaanse Record hebben de Spanjaarden de deal over de streep weten te trekken door uiteindelijk twee miljoen euro meer te betalen.

Betis schijnt dus uiteindelijk zeventien miljoen te betalen, omdat Ajax niet verder wilde gaan dan vijftien. Spaanse media houden echter vast aan een transfersom van veertien miljoen.

Dat Betis de moeite nam om af te reizen naar Mexico, was voor Lainez nog een reden om voor de Primera Division te kiezen. De vleugelspeler kan in Spanje zijn moedertaal blijven spreken en wordt vergezeld door landgenoot Guardado, wat naar verluidt een rol heeft gespeeld in zijn keuze voor Betis. Ajax was anderhalf jaar lang bezig met Lainez, schrijft De Telegraaf vrijdag.

Lees ook: Ajax tast definitief mis: Club América kondigt transfer van Lainez naar Spanje aan

Plaats een reactie

vrijdag 11 januari 2019 om 07:11
Kennen jullie die mop over dat Mexicaanse supertalent van club America die naar Ajax ging?

Die kwam niet!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:13
Waar blijft die mop?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:17
Mop is dat Ajax tenmiste duidelijke lijnen zet en niet wanhopige creatieve deals net als PSV. Gewoon goed gehandelt van Marc.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:22
Inderdaad geen noodzaak voor dit seizoen om een nieuwe buitenspeler te halen. Om nou 20miljoen te gaan betalen voor een talentje dat zich nog niet heeft bewezen vind ik wat ver gaan.
Vind ik leuk
Jurm +1163
vrijdag 11 januari 2019 om 07:24
Messi wannebe, mis je niks aan. Bankzitter in Spanje, let maar op.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13670
vrijdag 11 januari 2019 om 07:34
You win some and you lose some
Vind ik leuk
Baco1511 +1582
vrijdag 11 januari 2019 om 13:14
Grootste grap: WZAWZDB
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:08
Idd, kijk maar naar de prijzenkast....
Vind ik leuk
HupHolland +3242
zaterdag 12 januari 2019 om 17:05
Het is altijd lekker als een werkgever je een schouderklopje geeft, maar het is nog veel lekkerder als hij geld op mijn bankrekening zet.
Vind ik leuk
buddha +9867
zaterdag 12 januari 2019 om 17:20
ik heb er vandaag ff in gekeken. ik zag alleen maar STOFFFFFFFFFFF
Vind ik leuk
AFP +1141
zaterdag 12 januari 2019 om 12:52
Baco,
Allergrootste grap: WZ PSV en we liggen er binnenkort overal uit. Helaas geen grap, maar realiteit.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:50
Net als die Neres
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:39
Neres is met afstand beter dan Lainez...hallo zeg.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:19
Dat zeg je alleen maar omdat Neres wel bij Ajax speelt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:09
Tsja, zou het kunnen dat hij vindt dat Neres écht beter vindt? iets wat ik trouwens ook vind.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:09]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:15
Ik ook hoor, Neres beschikt over meer talent.
Vind ik leuk
benny-boys +1651
vrijdag 11 januari 2019 om 09:20
Zelfs PSV-vrienden uit Mexico helpen mee om Kampioen te worden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 09:40
Grote club daar, hebben zelfs ambassadeurs
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 14:35]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:01
Iedereen helpt mee ..en toch lukt het niet !
Vind ik leuk
benny-boys +1651
vrijdag 11 januari 2019 om 12:58
Jullie nog niet in een oefen-wedstrijd vandaag
tegen Flamengo.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:03
Idd oefenwedstrijd. Dat is veel minder belangrijk Weet je zelf ook 😉
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
vrijdag 11 januari 2019 om 14:25
Vooral als je 7 wissels doet en dus eigenlijk de reserves laat spelen
Vind ik leuk
piet potlood +2184
vrijdag 11 januari 2019 om 17:03
PSV had 12 wissels en wint wel gewoon, wat is dan je punt?
Vind ik leuk
AFP +1141
zaterdag 12 januari 2019 om 12:53
Wint wel gewoon, behalve op 2 december 2018 in Rotterdamse Kuip.
Hmmmm.
Vind ik leuk
piet potlood +2184
zaterdag 12 januari 2019 om 13:47
zure reactie, het gaat toch over deze oefenwedstrijden of niet dan? Dus Flamengo vind jij een betere tegenstander en daarom word er "maar" 7x gewisseld en daarom verliest ajax. Is dat je verhaal?? Kruip ff gauw terug in je ballenbak en houd verder je mond dicht totdat je neus afgeveegd moet worden door je moeder, of je luier verschoond.
Vind ik leuk
AFP +1141
zaterdag 12 januari 2019 om 17:21
Ach ik las ergens in een medisch tijdschrift, laat frustraten (ben jij ten voeten uit) maar uitrazen.......dus laat ik het maar zo Aqua Penus Rosa.
Vind ik leuk
AFP +1141
zaterdag 12 januari 2019 om 12:54
Maar Flamengo was ook een veel betere tegenstander dan PSV b.v., je kent wel die club die alleen van de kleintjes wint.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
zaterdag 12 januari 2019 om 16:56
Niet 1 basis speler speelde.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:17
Weet je wat leuk is, Guardado heeft Lainex verteld dat Betis voor de prijzen gaat en dat was al een leugen, wat als Lainex mislukt bij Betis is Guardado dan oo zo'n grote vent om dit te erkennen en Lainez schadeloos te stellen?...Wat denk jezelf?

Lainez maakt de verkeerde keuze, had naar een opleidingsclub gemoeten zoals Ajax en Lyon.
Vind ik leuk
Aart +181
zaterdag 12 januari 2019 om 12:49
Opleidingsclub ???? KOOPCLUB bedoel je.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:11
Domme reactie van een keuterboertje.

Jullie hebben alleen maar spelers gekocht en als je wil noem ik ze van het eerste elftal wel even op hoor.

Luuk de Jong, Guti, Lozano, Romero, Dumfries...moet ik nog meer opnoemen?

Vind ik leuk
HupHolland +3242
zaterdag 12 januari 2019 om 17:01
Je lult zo alleen zo dom, omdat je niks van Betis weet
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:14
Neres die uit bij Bayern de gehele Bayern defensie aan gort speelde, bedoel je die Neres of loopt er nog een andere rond?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:50
Ach jee. Een speler kiest niet voor Amsterdam en dús komt hij elders op de bank te zitten.

Laat je toch niet zo kennen, joh.
Vind ik leuk
Futre +3676
vrijdag 11 januari 2019 om 08:24
Hele zure reacties idd weer. De diehard Ajacieden hoor je niet maar het zijn weer de fanboys die zich laten kennen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:34
Idd wat kinderachtig. Benieuwd hoe die het gaat doen bij Betis. Ik ga hem iig proberen in de gaten te houden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:03
Misschien wil hij zijn carrière in stappen opbouwen en later nog de stap naar het grote AJAX maken 😉
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 10:29]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:14
klopt als hij 55 jaar is betis is 55 x groter dan ajax ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:29
Ach gossie, moet je niet naar school 😎
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:09
nope al 3 jaar geleden klaar mee, sorry dat de waarheid hard is ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:42
???
Vind ik leuk
Bhj +1946
vrijdag 11 januari 2019 om 14:16
Drop-out, is ook wel duidelijk te merken.
Vind ik leuk
Bhj +1946
vrijdag 11 januari 2019 om 14:16
De begroting is iets groter, het stadion is iets groter. De schuld overigens ook.

De prijzenkast daar in tegen is extreem veel kleiner evenals de Europese prestaties de afgelopen 100 jaar.

Ik denk dat als je in Europa vraagt, noem 2 spelers van Ajax en 2 spelers van Betis, dat meer mensen de namen van Ajax spelers wel kunnen noemen en die van Betiz niet.

Ik ken er geen één....zo groot is die club.
Vind ik leuk
kvg29 +80
vrijdag 11 januari 2019 om 14:21
Ben het eens met je opmerkingen dat Ajax een grotere club is. Sterker nog, een veel grotere club met een stuk grotere prijzenkast.

Helaas speelt Ajax in de Eredivisie en Betis is de Primera Division. Die is dan wél weer vele malen groter dan de Eredivisie. Wekelijks tegen sterkere teams spelen ipv (met alle respect) Excelsior.....
Vind ik leuk
Bhj +1946
vrijdag 11 januari 2019 om 14:25
Dat klopt, helaas heeft het geld het voetbal verneukt.

#AMF
Vind ik leuk
HupHolland +3242
zaterdag 12 januari 2019 om 17:07
Dat klopt niet helemaal. Ajax speelt ook tegen Real Madrid, Bayern, Benfica en PSV
Vind ik leuk
Chucky +822
vrijdag 11 januari 2019 om 14:44
Ff internet checken...
Vind ik leuk
Whatevaa +465
vrijdag 11 januari 2019 om 12:44
Ik ook, deed ik vorig keer ook met richarlison. En die begon goed te draaien bij Watford waardoor ik steeeeeds meer baalde dat spelers kiezen voor tegenhouden bij een kleinere club in een grotere competitie dan echt voetballen in een mindere competitie.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
zaterdag 12 januari 2019 om 17:04
Ik zit anders in elkaar. Ik volgde hem het afgelopen jaar, maar heeft Ajax een mes in de rug gestoken. Dat is zijn goed recht, maar mijn interesse in deze speler is voorbij.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:40
Ajax heeft Lainez niet nodig...ze hebben Neres toch al. Neres is zeker een klasse beter dus wat is het probleem?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:44
1. Daar ging mijn reactie toch niet over, dus waarom breng je dat ter sprake?

2. Heb je misschien gemist, maar er ligt een behoorlijk bod voor Neres op tafel. Die kan dus vertrekken.

3. Of Neres wel of niet een klasse beter is dan Lainez is onmogelijk vast te stellen. Daarvoor zouden ze beiden in hetzelfde team op dezelfde positie moeten gaan spelen. En dat gaat niet gebeuren.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:45
Ach ach nu ben je zelf kinderachtig aan het doen. De manier hoe Neres de verdediging van Bayern in München compleet wegspeelde herinner je zeker niet meer. Neres is een plaag voor elke verdediging. Neres vertrekt nu niet meer.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:52
Je leest ook echt niet wat er staat, hè?
Vind ik leuk
ErikAjax +873
vrijdag 11 januari 2019 om 08:56
Nou als de Chinezen nog eens een gek bod doen, zie ik hem nog wel gaan hoor...
Vind ik leuk
Groen +1726
vrijdag 11 januari 2019 om 08:53
1. Je suggereert dat de reactie voortkomt uit teleurstelling. Hij geeft aan waarom hij niet teleurgesteld is.
2. Dat zou jammer zijn.
3. Onzin. Ik speel op een andere positie en in een ander team dan Neres. Iedereen kan vaststellen dat Neres minimaal een klasse beter is dan ik.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:57
1. was echter geen reactie op Michelangelo818, maar op Jurm. Waarop Michelangelo818 ineens met een heel ander verhaal komt.
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
vrijdag 11 januari 2019 om 09:24
Ben met punt 1 en 2 met je eens..

Maar met puntje 3..

Messi / Salah / Ronaldo / Mane spelen ook vaak vanaf de buitenkanten alleen niet bij AJAX.. maar we zijn het wel eens dat die beter zijn dan Neres toch:)
Vind ik leuk
HupHolland +3242
zaterdag 12 januari 2019 om 17:10
Wat een onzin vergelijking.

Ook al noem je er 15. Er zijn nit zoveel betere buitenspelers dan Neres.
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
maandag 14 januari 2019 om 09:11
Oké jij bent officieelgek!
Vind ik leuk
HupHolland +3242
maandag 14 januari 2019 om 17:42
Misschien wel, maar als je denkt dat Ronaldo of Messi op dezelfde positie als Neres spelen en proberen de achtterlijn te halen, dan vergis je je. Heel andersoortige spelers.
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
dinsdag 15 januari 2019 om 09:23
Lees is eerst de discussie voordat je reageert, wat je nu zegt slaat nergens op!
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 15 januari 2019 om 09:40
"3. Of Neres wel of niet een klasse beter is dan Lainez is onmogelijk vast te stellen. Daarvoor zouden ze beiden in hetzelfde team op dezelfde positie moeten gaan spelen. En dat gaat niet gebeuren."

Was dat het punt?

Lainez en Neres zijn heel andersoortige spelers. Wat positie betreft speelt Lainez meer zoals Messi. Neres speelt echt veel dieper en veel meer langs de buitenkant. Neres is een unieke speler voor Ajax. Daarmee kun je tactisch voordeel halen. Neres is echt niet makkelijk te vervangen.

Ajax zit in de CL en de volgende wedstrijd is tegen Real Madrid. Een speler als Neres kan in zo'n wedstrijd van doorslagevend belang zijn .... Lainez niet, die mist daarvoor teveel ervaring (dus dat zou een groot risico teweeg brengen).
Vind ik leuk
A.I.D.H. +167
vrijdag 11 januari 2019 om 13:24
Als je het zo kinderachtig vind dat de fanboys "jou woorden" reageren! Waarom reageer jij dan meerdere keren omdat te veroordelen, is toch ook kinderachtig! En ja, dit is voor Ajax een probleem aan het worden als Neres vertrekt!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:31
Dat Neres op moment beter is dan Lainez dat kan ik je wel zeggen en is niet eens een discussie.

Lainez heeft nog veel te leren. Veel te slordig mrt de bal en dan dus ook veel te veel balverlies. Dat ligt ook wel aan zijn leeftijd maar op dit moment is Neres veel verder!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 13:39]
Vind ik leuk
Bhj +1946
vrijdag 11 januari 2019 om 14:18
Het feit dat er een club 43 miljoen voor Neres wil betalen en slechts 1 club 17 miljoen voor Lainez....Lijkt me voldoende.

Wellicht is de potentie van Lainez groter, maar Neres zou toch wel wat verder moeten zijn.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
vrijdag 11 januari 2019 om 13:28
Helemaal niets. Voor dat bedrag en een doorverkooppercentage voor een 18 jarige speler? Een kleine 20 miljoen en bij verkoop krijg je slechts 25% ? Geweldige deal. Het is de vraag of hij daar überhaupt slaagt. Verstandig van Ajax om zich niet gek te laten maken.
Vind ik leuk
MG MG +276
zaterdag 12 januari 2019 om 13:32
Geloof niet dat Ajax hierin iets te vertellen heeft gehad, f zich gek heeft laten maken. De opmerking op wat de doorslag gaf, antwoorde Lainez: "De fans van Betis hebben een grote rol gespeeld in mijn beslissing', legt hij uit. 'Hoe zij het team aanmoedigen is iets heel bijzonders. Ik weet dat Betis een grote club is. De aanwezigheid van Andrés (Guardado, red.) heeft ook meegespeeld.'

Het is wel zuur 1,5 jaar achter hem aan te zitten en dan dat hij uiteindelijk voor een andere club kiest.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 13:33]
Vind ik leuk
Markus80 +2529
vrijdag 18 januari 2019 om 08:54
Ja maar als een speler over fans begint omtrent een club die hij niet kent dan is het gewoon gelul. Ik snap dat voor hem de taal belangrijk is en de paar miljoen die Betis nog op tafel heeft gelegd. Prima, maar hij wordt daar niet beter, en Ajax heeft goed gehandeld door geen (bijna) 20 miljoen neer te leggen voor een speler van 18 die zich nog moet bewijzen. Dat risico is wel erg groot en ja als hij het goed doet dan kun je 75% van de winst afstaan. Wat dat betreft heeft de club van Lainez het goed gespeeld, wat belangen betreft voor Lainez echter niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 januari 2019 om 08:59]
Vind ik leuk
ErikAjax +873
vrijdag 11 januari 2019 om 08:55
Waarom zou hij basis gaan spelen dan?
Vind ik leuk
Jan Guevara +9575
vrijdag 11 januari 2019 om 08:01
Whahaha, gisteren was hij nog een geweldig talent en moest Nederland zich zorgen maken, want ajax zou nu nog sterker worden.

En nu is het helemaal niets.

De toekomst zal ons leren of het slim was van overmars om niet die extra 2 miljoen ervoor over te hebben.

Als hij straks 50 waard is, dan denk ik dat het niet slim was.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:15
Dat kun je bijna onmogelijk weten van tevoren. Je kunt alleen nu beoordelen of hij dit goed heeft gedaan, of niet.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9575
vrijdag 11 januari 2019 om 08:21
Nou ja, ik vind het wel wat vreemd.

Eerst biedt Overmars 10, dan 11. dan opeens als betis komt gaat hij toch overstag en biedt hij 15.

Waarschijnlijk denkt hij dus wel dat deze speler meer gaat opleveren. Maar hij wilde geen 17 neertellen.

Denkt Overmars dus dat Lainez nooit meer dan 17 waard gaat worden?
Vind ik leuk
B3v3r +730
vrijdag 11 januari 2019 om 08:24
Je probeert natuurlijk altijd om hem voor de beste prijs te halen, als Marc direct 15 miljoen had geboden waren ze waarschijnlijk wel rond gekomen en was Betis helemaal niet in beeld gekomen.

Maar ja, blijft jammer... was wel een speler met veel potentie.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
vrijdag 11 januari 2019 om 13:38
Ze waren al rond, maar Betis kwam met nog een paar miljoen erbij en een doorverkooppercentage van 75% Wie doet dat voor een speler van 18? Ik zie het niet echt gebeuren bij Betis. Ajax is uiteindelijk de verstandigste, je hoeft je niet alles aan te laten smeren.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:53
Niets vreemds aan, dat is handel. Ergens heb je een breekpunt en als je die bereikt is het klaar.
Wat ik aanneem(ik zit er niet bij) is dat je op basis van scoutingsrapporten een inschatting moet maken of hij het kan en of hij kan doorgroeien naar een niveau waarbij hij meer oplevert.
Vind ik leuk
A.I.D.H. +167
vrijdag 11 januari 2019 om 13:29
Of het is een signaal van Overmars dat Ajax tot een x bedrag gaat voor talenten? Anders gaan andere clubs straks 20/25 miljoen vragen!
Vind ik leuk
Markus80 +2529
vrijdag 11 januari 2019 om 13:36
Ik denk van niet, inclusief een doorverkooppercentage van 75%. Gewoon verstandig van Ajax door zich niet te laten uitmelken.
Vind ik leuk
Bhj +1946
vrijdag 11 januari 2019 om 14:22
Jij vind het vreemd

Overmars is een bepalende man in een beursgenoteerde onderneming.

Zie je het verschil?

Wat jij er van vind, dat is niet zo belangrijk.

Ik denk dat Overmars gewoon denkt, hij is geen 17 miljoen waard.
Of hij het gaat worden, is niet zo belangrijk.
Hij scheurt over 1 maand zijn kruisbanden en komt nooit meer op het niveau.....

zijn allemaal dingen die kunnen gebeuren, garantie heb je met een voetballer tot aan de deur.

Marketing technisch zal Lainez bijvoorbeeld nog niks opleveren.
In tegenstelling tot een Blind en Tadic, die al bekend waren.
Vind ik leuk
SimonSays +6389
vrijdag 11 januari 2019 om 08:33
Marc heeft het alweer verprutst. Wat een prutser.
Vind ik leuk
Bhj +1946
vrijdag 11 januari 2019 om 14:24
Het is dat Simon het zegt.

Sterk onderhandeld, duidelijk een grens stellen. Blij dat jij het niet voor het zeggen heb.
Vind ik leuk
SimonSays +6389
vrijdag 11 januari 2019 om 14:31
En ik ben blij dat Marc het voor het zeggen heeft ;)

Sterk onderhandeld my ass. Als er meteen aan de vraagprijs was voldaan had je nu die speler gehad. Een paar lowball offers gaven Betis de ruimte om ook een bod uit te brengen. We krijgen vast nog wel een chronologisch verhaal over deze transfer, maar alles wijst erop dat Marc zich heeft laten aftroeven door voor een dubbeltje op de eerste rij te willen zitten. Je kunt best eens een speler mislopen door traag handelen, maar doe dan niet net alsof er een grens is gesteld en je goed hebt gehandeld.
Vind ik leuk
John Garp +3026
vrijdag 11 januari 2019 om 16:52
Dom gelul, alleen gebaseerd op eigen gekleurde aannames om een td van een club dat niet de jouwe is neer te sabelen.

Nou, petje af hoor.

Wie probeer je te overtuigen?
Zwakzinnigen van een jaar of 10?
Vind ik leuk
SimonSays +6389
vrijdag 11 januari 2019 om 17:57
Zo lijkt het hier wel vaak op VP.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 10:30]
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
vrijdag 11 januari 2019 om 08:16
Precies, Jan! Het kan vriezen en dooien..
Vind ik leuk
Marcodonna +1063
vrijdag 11 januari 2019 om 08:19
Je kunt aanhalen wat je wilt, maar er waren ook Ajacieden die twijfelden en het teveel vonden voor deze 18 jarige jongen.
Maar dat komt je natuurlijk niet uit gezien je reactie.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9575
vrijdag 11 januari 2019 om 08:23
Neehoor, heb niet alle reacties van ajacieden geadministreerd of gearchiveerd.

het merendeel vond dit een speler die moest komen en ajax veel beter zou maken. Technisch en dreiging vanaf de zijkant, completer dan neres... Dat soort zaken kwamen steeds voorbij.

Maar nu blijkt dus dat de scouting van ajax er flink naast zat: hij kan er niets van, toch?
Vind ik leuk
Marcodonna +1063
vrijdag 11 januari 2019 om 08:26
Ik lees nog altijd reactie's van Ajacieden die het jammer vinden en het een groot tallent vinden. Maar ook reactie's die Neres, die zich heeft bewezen, liever zien.
Dus je kunt altijd wel reageren op een reactie die je het beste uitkomt.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9575
vrijdag 11 januari 2019 om 08:28
Als je Neres nu niet gaat verkopen omdat lainez niet komt, dan laat je dus een bod van 43 schieten op neres.

Neem dat ook mee in dit verhaal en het is gewoon slecht dat Overmars op die 2 miljoen nat is gegaan.
Vind ik leuk
Marcodonna +1063
vrijdag 11 januari 2019 om 08:34
In mijn ogen Neres niet laten gaan, Ajax heeft het geld niet nodig.
Of er moet een waardige opvloger komen wat wel een risico zal zijn.
Eind van het seizoen zal Neres ook geld opleveren.
We weten natuurlijk niet hoe het exact is gegaan in Mexico, maar kan is zeker aanwezig dat Marc niet sterk heeft gehandeld.
Vind ik leuk
4everfcu +4136
vrijdag 11 januari 2019 om 10:18
als je 43 miljoen kun krijgen voor nerres moet je het gewoon doen natuurlijk zo goed is hij namelijk niet en zit bij ajax ook meer op de bank dan in het veld.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:41
Tenzij Ajax Neres dit jaar sportief succes boekt dankzij (of met belangrijke inbreng van) Neres.

Of kijk je alleen naar de boekhouding van Ajax?
Vind ik leuk
Jan Guevara +9575
vrijdag 11 januari 2019 om 08:47
Dat is het enige waar ze succes boeken. En ik hoor de supporters tegenwoordig ook over niets anders.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:54
Klopt (dat eerste). En precies daarom is het helemaal niet stom als Overmars kwaliteit (blijven van Neres) eens voor geld (43 mln) laat gaan.

Dat je supporters alleen daarover hoort is bs. In het stadion hoor je nul komma nul over zakken geld voor spelers. En ook hier op VP luister je dan behoorlijk selectief.

Ik ben het overigens wel eens als je vindt dat die focus op geld minder mag. 43 mln voor Neres troost mij weinig als het de kans op kampioenschap daarmee verzwakt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:19
Heb een huis laten schieten op 2,5 duizend euro en nu jaar later een voor ons beter mooier huis als je alles vtv weet is t makkelijk handelen wie had toen Neres kwam gedacht dat er een bod van 43 mlj zou komen na zo’n korte tijd plus mocht Ajax winnen van Real en door gaan wat voor biedingen krijgen we dan ? Nobody knows
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:41
Daar zat ik NIET bij.
Vind ik leuk
Bontscoach +414
vrijdag 11 januari 2019 om 08:30
Ik heb net even zijn beelden gekeken. Begrijp de vergelijking met Messi wel, want hij heeft een leuke dribbel en is erg getruct met dat linkerbeen. Heeft een standaard terughaal vooruit sleep met dat been waar men vaak intrapt.

MAARRRRRR... na zo'n actie loopt het al snel spaak, want hij heeft geen snelheid/versnelling. Die heeft Messi wel. Lainez komt zijn tegenstander 3x tegen vanaf de middenstip.

Kortom: lijkt mij stug dat het een grote wordt.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9575
vrijdag 11 januari 2019 om 08:38
Dus slecht werk van de ajax scouts?
Vind ik leuk
Bontscoach +414
vrijdag 11 januari 2019 om 08:39
Ik begrijp wel dat ze iets in hem zien, maar een Messi is het niet. Maar dat hoeft natuurlijk ook niet.

Ik zou hem iig nooit kopen voor meer dan 5 miljoen.

Maar tel gerust eens hoeveel van zijn acties leiden tot balverlies (of een overtreding, maar in geen geval tot een kans).
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 08:40]
Vind ik leuk
Jan Guevara +9575
vrijdag 11 januari 2019 om 08:48
Ok, helder.

5 miljoen is wel erg weinig hoor...

Ik denk persoonlijk dat hij zelfs 20 waard is, maar helaas heeft Feyenoord het geld niet om een gokje te wagen.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
vrijdag 11 januari 2019 om 09:06
Dat ligt ook wel aan wat er om je heen loopt.
Als je in staat bent om 3 man in een telefooncel te passeren en je wil de bal afspelen en al je medespelers zijn even gezellig in de dekking blijven staan, ga je de bal verspelen.
Die mexicaanse competitie is allemaal wel lekker enthousiast en prima mentaliteit maar het gemiddelde niveau daar is niet echt geweldig.
Vind ik leuk
Bontscoach +414
vrijdag 11 januari 2019 om 09:10
Natuurlijk, maar Messi weet in zo'n geval ook nr 4 en 5 uit te spelen of toch een toverpass te geven. Deze jongen lukt dat niet, want nogmaals: niet snel genoeg. En snelheid is toch 90% van de kwaliteit van de speler van vandaag.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
vrijdag 11 januari 2019 om 09:16
Ik heb een klein stukje van zo'n typisch youtube filmpje gezien.
Ik ga daar mijn oordeel niet op vestigen want je kan met zo'n filmpje iedereen er geweldig uit laten zien.
Hij leek vaak hetzlefde trucje uit te halen en als dat echt het enige is wat ie kan, wordt ie snel genoeg "uitgevonden"
Hebben ze bij betis wel ervaring mee, met 1 trick ponies. (Denilson, destijds duurste speler aller tijden)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:27
Nee geen slecht werk van de scouts, wel van overmars die niet de moeite nam om naar mexico toe te gaan
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 10:27]
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 11 januari 2019 om 09:25
Als als als, als je moeder een piemel had was het je vader geweest. Bij Ajax trekken ze gewoon een streep, dat heet beleid, want een talent is een gok en je moet dus een maximum bedrag hanteren dat het verstandig zaken doen. Denk echter dat een talent een hoop minder kansen krijgt bij een club als Betis!
Vind ik leuk
Jan Guevara +9575
vrijdag 11 januari 2019 om 10:35
Dat klinkt net als dat salarisplafond en dat enkel met jeugd spelen beleid... Daar win je dus geen prijzen mee.

Maar als jij het verschil tussen 15 en 17 zo groot vindt dat je dan met 200 miljoen op de bank dat risico niet wilt nemen.... Tja dan begrijp ik niets meer van je.

En dat laatste over kansen bij Betis: Als je moeder een piemel had dan denk ik dat het je vader had kunnen zijn.
Vind ik leuk
EFBE +3
vrijdag 11 januari 2019 om 11:15
Betis speelt geen CL. Laagvlieger in Spanje. Degradatie voetbal. Dus slecht voor zijn ontwikkeling
Vind ik leuk
Markus80 +2529
vrijdag 11 januari 2019 om 13:35
Daar moet Betis dan wel 75% over terugbetalen aan Boca. Dus 30 miljoen winst, minus 75 % is 12,5 miljoen en dat is een prognose als hij slaagt en het maximum bedrag wat hij dan zou opleveren. Dat is niet veel.Als Lozano 35 miljoen kost, wat hij volgens mij nooit oplevert bij Betis, dan levert hij 8,75 miljoen op.

Al met al een behoorlijk risico met een beperkte winst in het vooruitzicht. Gelukkig is Ajax wel verstandig geweest.
Vind ik leuk
B3v3r +730
vrijdag 11 januari 2019 om 08:21
Eerst maar eens hopen op een bankgarantie, PSV wacht ook nog steeds op geld van Betis volgens mij van die Robert
Vind ik leuk
Bontscoach +414
vrijdag 11 januari 2019 om 09:12
Inderdaad een hele slechte reputatie. Maar ik denk dat ze wel anders piepen als er een Mexicaans kartel de incasso komt regelen.
Vind ik leuk
Bertus +6596
vrijdag 11 januari 2019 om 07:37
Dit is natuurlijk een opmerking waar de frustratie van af spat.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:44
Neehoor Bertus had in een andere post al aangegeven dat ik Lainez graag had zien komen met het oog op volgend seizoen, maar ik vind een buitenspeler momeneel geen.echte priotiteiten hebben. We kunnen beter opzoek naar een goede 2e keeper. Benieuwd of Lainez het gaat waarmaken bij betis 😃
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:51
100 % zekur....
Vind ik leuk
Ab Normaal +4098
vrijdag 11 januari 2019 om 08:12
En wat dacht je van de opluchting van al die psv’ers die angst hebben dat Ajax definitief van ze wegloopt?
Zijn allemaal blij dat een transfer misloopt. Pure angst.
Vind ik leuk
Fritske01 +3953
vrijdag 11 januari 2019 om 08:15
Niets noppes nada jonguh.
Om te zieken hebben we Guardado Ff een belletje gedaan en klaar was de banaan.
Vind ik leuk
Bertus +6596
vrijdag 11 januari 2019 om 07:40
De mooiste club van allemaal +296 vrijdag 11 januari 2019 om 07:05Mwah had lainez er wel graag bij gehad met oog op volgend seizoen. Is toch een van de grootste talenten van Mexico.

En dit zeg je in een ander topic, dus pure frustratie.
Vind ik leuk
Sluisje +925
vrijdag 11 januari 2019 om 07:49
Ja hoor Bertus....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:53
Jup zoals ik zeg had hem er graag bij gehad aangezien het een groot talent is. Gefrustreerd ben ik zeker niet, er lopen genoeg goede voetballers op de wereld 😁
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 07:53]
Vind ik leuk
Lucky Kes +5415
vrijdag 11 januari 2019 om 07:55
Ha ha ha
Dit bedoel ik in een erdere topic.
Altijd lullen hoe het jullie het beste uitkomt.
Als hij WEL naar jullie kwam was het de grootste talent op aarde toch?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:57
Zo zijn sommige mensen Kes. Had Lainez graag gezien bij ajax. Het blijft nog steeds een van de grootste talenten van Mexico. En waar mogelijk ga ik een paar wedstrijdjes volgen van betis. Benieuwd hoe goed hij nou echt is.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 07:58]
Vind ik leuk
Come on Utreg +28390
vrijdag 11 januari 2019 om 08:19
Faire reactie. Via Ziggo is hij wel te volgen. Wel netjes dat Overmars zich niet laat piepelen en een streep trekt. Het houdt een keer op!
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 11 januari 2019 om 09:36
Dat je werkelijk waar zoveel moeite doet om het uit te leggen aan trollen die dit zelf aanhalen en opstoken om hun eigen frustraties af te reageren. Ieder normaal denkend mens weet dat een talent in Mexico van deze leeftijd het eerst maar eens moet laten zien. Laat ze lekker lullen
Vind ik leuk
Bertus +6596
vrijdag 11 januari 2019 om 12:14
Heeft niks met frustratie te maken en ga de vele discussies hier maar doorzoeken, je zal mij niet betrappen op trollen. Maar in dit geval vond ik het toch wel grappig dat iemand in het ene nieuwsbericht doet alsof het hem niets doet en in een ander bericht doet alsof het hem niks uitmaakt.
Of Lainez wel dan niet goed is weet ik niet. Ken de gast helemaal net zo min als ik Lozano en Gutiriez kende voordat ze naar Nederland kwamen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:14
De belangrijkste vraag is, gaat hij dasr net zó veel speeltijd krijgen als bij AJAX ! Zoja dan heeft hij gewoon een goede keus gemaakt. Een soort van mentor in het team, mooie competitie en hij kan zijn eigen taal blijven spreken.
Maar wanneer hij weinig speelminuten krijgt
heeft hij een héle mooie kans laten liggen 😎
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:16
Begrijp het ergens wel van zo'n jonge gozer. Nu heeft hij ten minste een landgenoot/mentor met wie hij normaal kan communiceren. Ben nu wel benieuwd hoe gaat hij is/gaat worden
Vind ik leuk
Marcodonna +1063
vrijdag 11 januari 2019 om 08:24
Jij lult toch ook hoe je het beste uitkomt, er waren ook Ajacieden die twijfelden aan deze jongen voor zon hoog bedrag en zien liever Neres blijven.
Waarom gebruik je hun woorden dan niet? Of komt dat je niet uit?
Vind ik leuk
Lucky Kes +5415
vrijdag 11 januari 2019 om 09:15
Er zijn genoeg Ajacieden hier op het forum die wel realistisch zijn, maar ik had hier een discussie met de andere Ajacieden.
En die bedoel ik dus met jullie.
Hoe had ik het dan anders moeten formuleren als ik rechtstreeks tegen hun discussieer?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
vrijdag 11 januari 2019 om 07:58
Talentje dat nog niets heeft bewezen....beetje zoals Frenkie bedoel je??
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:10
nu is het ineens maar een talentje hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:19
Apart, was toch het talent van Mexico en beter dan Lozano? Nu lijkt het een of andere loser
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:04]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:29
Heb nooit gezegd dat hij beter is dan lozano. Het blijft een van de grootste talenten van Mexico.
off-topic: Ben je toevallig Ijslands?
Vind ik leuk
alffie +1895
vrijdag 11 januari 2019 om 09:57
Helaas, jammer en nu evt doorschakelen naar een ander.
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
vrijdag 11 januari 2019 om 11:51
Inderdaad, gewoon iemand vanuit de jeugd doorschuiven en Neres voor 40 miljoen alsnog verkopen.
Vind ik leuk
La Foca +343
vrijdag 11 januari 2019 om 07:23
Het is jammer dat zo'n talent niet komt. Zonde dat Ajax dan vasthoudt aan hun bod. 17 miljoen is gewoon prima prijs en makkelijk te betalen voor ajax. En dan te bedenken dat neres voor 40 miljoen weg moet gaan.
Vind ik leuk
Jozef +40903
vrijdag 11 januari 2019 om 07:35
We moeten er nog achter komen of de transfersom gek was of niet. Dit grote talent kiest niet voor Ajax. Dat gebeurt vaker en dat pakt niet zo vaak heel.erg goed uit....


Naar Betis....Tja, moet ie zelf weten. Turkse clubs zullen over 2 jaar blij zijn vermoed ik...
Vind ik leuk
La Foca +343
vrijdag 11 januari 2019 om 07:43
15 of 17 miljoen....voor ajax maakt dat echt geen verschil. Het is wel een beetje kort door de bocht dat hij alleen bij ajax zou kunnen slagen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:49
Denk dat het wel degelijk verschil maakt, 15 of 17 miljoen heb je ook een speler van het kaliber tadic.. geef mij dan maar zo'n speler dan een lainez voor dat geld die eigenlijk nog niks bewezen heeft. Natuurlijk is dit wel weer een soap geweest en heb je het verloren. Eind goed al goed lekker door zoeken naar een volgende speler voor het volgende seizoen, ik zie dat nog wel goed komen.
Vind ik leuk
La Foca +343
vrijdag 11 januari 2019 om 07:57
De kans dat je weer een tadic haalt is gewoon zeer klein. Die wou waarschijnlijk alleen maar omdat hij al eens hier gespeeld heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:03
Dat is niet wat ik zeg, wat ik bedoel is dat je voor een talent van 18 jaar die eigenlijk nog niks bewezen heb 15 miljoen op tafel leg terwijl je er ook 1.5 jaar over kunt doen om een speler als tadic te strikken. Natuurlijk schat ik die kans ook kleiner in dan zo'n talent.
Vind ik leuk
Jozef +40903
vrijdag 11 januari 2019 om 07:50
De kans is bewezen vele malen groter, maar hij moet het zelf weten.

Ajax is rijk geworden in 8 naar tijd door steeds met verstand te handelen.
15 miljoen is al erg veel voor een talent. Dan kun je zeggen, lap er maar 2 bij, maar dan ga je uit emotie handelen en dat is principieel onjuist. 15 was de uiterste grens voor dit talentje, want dat is het nog maar....iedereen moet nog maar afwachten of hij die grote ster wordt, ook Betis....

Ik vind dat Lainez onverstandig handelde. Zijn carrière kansen acht ik vele malen groter indien hij voor Ajax had gekozen. Hoeveel sterren bracht Betis voort vanaf die leeftijd en hoeveel Ajax?
Als je het antwoord hierop hebt gevonden, dan begrijp je mijn stelling denk ik wel....
Vind ik leuk
frankje +59
vrijdag 11 januari 2019 om 07:53
Alleen Van der Vaart geloof ik.
Vind ik leuk
Jozef +40903
vrijdag 11 januari 2019 om 08:02
Blijven zoeken, frankje. Het is niet moeilijk.
Vind ik leuk
La Foca +343
vrijdag 11 januari 2019 om 07:55
Ik weet wat je bedoelt maar wij in nederland willen graag geloven dat iedereen graag naar Nederland komt vanuit het buitenland maar dat is gewoon niet zo.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:03
Helemaal mee eens.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:09
Wat een gelul rijk geworden in 8 jaar tijd.
Vind ik leuk
Jozef +40903
vrijdag 11 januari 2019 om 12:05
Cijfermatig klopt het 100%.

Ajax verkeerde in slecht weer. Sportief en financieel.

Ontkennen is niet zinvol, dus wat nou gelul?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:33
Jouw feestje Jozef. Lekkere Mexicaanse taco’s en Corona bier erbij.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:18
Tja niet iedereen kiest voor Ajax, ook wel te verwachten natuurlijk, Moreno Guardado Salcido Lozano en dan en nu weer Guti, allemaal Mexicanen en alle maal hebben ze gespeeld bij PSV, en allemaal zijn ze met haat onthaald in de Amsterdam Arena, omdat ze voor PSV speelde, Lainez zal wel ff geïnformeerd hebben.

Sommige ajacieden doen alsof iedere speler naar Ajax wil omdat het Ajax is, zo is het dus niet, sommige spelers haten Ajax.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 08:20]
Vind ik leuk
Jozef +40903
vrijdag 11 januari 2019 om 12:11
Lainez niet hoor. Die maakte gewoon een andere keuze. Ik geloof sowieso niet dat er in Mexico zoiets bestaat als Ajax-haat of iets dergelijks....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:43
Real Betis en sterren voortbrengen hahahaha
Vind ik leuk
Tismewat +163
vrijdag 11 januari 2019 om 09:12
Maar iedereen lijkt er vanuit te gaan dat Marc gestopt is met bieden terwijl de speler heeft aangegeven naar Spanje te willen. Het afketsen lijkt meer een oorzaak te zijn van het onvoldoende anticiperen op de tussenkomst van Betis die een delegatie stuurden en Guardado inzetten. Ajax daarentegen heeft vanuit Amsterdam het bod een paar keer verhoogd, lijkt toch een beetje te zijn gegaan vanuit de gedachte de vis binnen te hebben, de speler had zijn voorkeur voor Ajax al uitgesproken. De transfer van Neres leek hiermee ook al aanstaande. Conclusie, Marc heeft zich te vroeg rijk gerekend en is misschien toch te arrogant geweest in de wijze van onderhandelen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 09:14]
Vind ik leuk
Jozef +40903
vrijdag 11 januari 2019 om 12:13
Wie weet...

Toch lees ik ook berichten dat Betis 17 miljoen bood. Dat is voor se verkopende partij dus 2 meer dan die 15 van Ajax. ...
Vind ik leuk
Tismewat +163
vrijdag 11 januari 2019 om 14:39
Kan zijn, maar als deze jongen had gezegd dikke lul met Betis, ik wil naar Ajax dan was het voor 15 miljoen wel klaar geweest. Marc of flappie hadden daar gewoon moeten zijn om hem te laten voelen hoe graag ze hem wilden. Zijn toch gevoelsjongens hoor en vreselijk trots.
Vind ik leuk
Jozef +40903
vrijdag 11 januari 2019 om 16:26
Die jongen heeft het volste recht om zijn eigen beslissingen te nemen. Die viel niet op Ajax. Dat kan en dat lag niet aan een gebrek aan inspanningen of aandacht aan Ajax-zijde. Ajax was reeds 1,5 jaar bezig met hem. Dacht jij alleen via telefoontjes vanuit de Arena?

Waar ook niet over gesproken wordt is het salaris dat Lainez kan gaan verdienen. Ik vermoed dat Ajax geen Tadic salaris voor hem in petto had en ik vermoed dat Betis daar op won....
Vind ik leuk
Tismewat +163
vrijdag 11 januari 2019 om 16:33
Nou ik lees net dat de keuze op Betis viel vanwege de supporters. Schiet mij maar lek..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:56
Tsjonge jonge. Alsof Ajax de enige club is waar een talent tot volle wasdom kan komen.

Je snapt niet hoe al die jongens bij Barcelona, Real Madrid, Juventus, AS Roma, Manchester City, Bayern Munchen, PSG, Porto ..... etc etc ooit bij die clubs hebben kunnen slagen zonder ooit bij Ajax te hebben gevoetbald.
Vind ik leuk
Jozef +40903
vrijdag 11 januari 2019 om 08:01
Ik vergelijk met Betis, want daar gaat het hier om.


Dan denk ik juiste argumenten te gebruiken. Ajax heeft een zeer goede naam op dit gebied. Lainez gaat niet naar de clubs die jij noemt, of wel?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:05
Ik reageer op dit eerste deel van je post:
"We moeten er nog achter komen of de transfersom gek was of niet. Dit grote talent kiest niet voor Ajax. Dat gebeurt vaker en dat pakt niet zo vaak heel.erg goed uit...."

Dat is zeer algemeen gesteld. In het tweede deel (met wat ruimte ertussen) lijk je een tweede stelling in te nemen die specifiek betrekking op Betis heeft.

Ik las daar geen directe relatie tussen.
Vind ik leuk
Jozef +40903
vrijdag 11 januari 2019 om 12:08
Hmm, die relatie leek me wel duidelijk.

Heel dit gedoe gaat over Lainez die Betis verkiest boven Ajax.

Sowieso heeft Ajax een grote naam in de wereld qua opleiding en voortgebrachte voetbalsterren. Dat wel natuurlijk. Maar om je te pleasen: Ajax is niet de enige...
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 07:50
Dit. Je kunt 43 miljoen (!!!) voor Neres vangen, dus laat je je voor zijn eventuele vervanger je dissen voor 2 miljoen. Nu ben je genoodzaakt Neres te behouden.
Vind ik leuk
Jozef +40903
vrijdag 11 januari 2019 om 07:56
Met Neres weet je wat je hebt. Lainez kon eigenlijk alleen maar tegenvallen.

We kunnen nu eindelijk zeggen dat het kapitaal op het veld staat....😁
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 08:04
de vraag is alleen, is Neres nog tevrede
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 08:25
Neres zit op de bank.
Vind ik leuk
Jozef +40903
vrijdag 11 januari 2019 om 12:19
Ajax heeft een brede selectie. Neres speelt vaak en is belangrijk.

Maar in feite hebben we met Neres geld op het veld en ip de bank...😎

Ik zie het probleem niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:16
wat een logica. hahaha
Vind ik leuk
Bontscoach +414
vrijdag 11 januari 2019 om 08:19
Klopt. Maar ja, het is wel een dure gok natuurlijk. Bij aankoop en verkoop zitten vaak nog zoveel kosten dat van de 43 je er netto 20 overhoudt en bij de aankoop je er 30 kwijt bent.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:30
Of de hoofdprijs voor iedere speler vangt maar zelf voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten 😜
Vind ik leuk
G.Kopf +3213
vrijdag 11 januari 2019 om 07:39
Ja raar he.
Bizar dat het niet andersom is.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 07:39]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 07:33
Mop is:

Kennen jullie die club uit Eindhoven die in de beker en Europees spelen........

Die is er niet....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:36
Oké 🤷‍♂️
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
vrijdag 11 januari 2019 om 07:41
Zonder ons had jou spurs ook geen cl meer gehad
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 07:44
Daarvoor mijn dank oprecht!!!!!
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
vrijdag 11 januari 2019 om 07:53
Weinig van te merken..
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 07:59
Je lijkt mijn vrouw wel hahahaha

Tuurlijk ben ik PSV daar dankbaar voor maar staat los van dit topic vind ik.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:23
Ken je die mop van die supporters die roepen" wij zijn Ajax wij zijn de beste"?



Die zijn al jaren niet meer de beste.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 08:30
Wie is beter dan?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:35
De laatste jaren PSV, meer titels.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:20
Jaja, hij legt het nog uit ook !
Vind ik leuk
Jozef +40903
vrijdag 11 januari 2019 om 12:22
Pff....

Ook dit gezeik is net zo vermoeiend als dat 'wij zijn de beste' gedoe...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:33
Wat is er wanhopig aan verantwoord omgaan met je budget? Ajax heeft veel meer te besteden dan PSV, waardoor PSV dus genoodzaakt is om met Lozano-deals te komen. Ik kan me best voorstellen dat John de Jong ook wel graag deals als die van Ajax zou willen sluiten, alleen gaat dat niet. Onze ervaren spelers zijn of transfervrij gehaald, of voor een prikkie gekocht. Ajax legt zo 30 miljoen neer voor Tadic en Blind.
Vind ik leuk
Sadilek +362
vrijdag 11 januari 2019 om 07:42
Neres heeft ook zo een deal!!
En de deal van tadic is helemaal zorgelijk
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:51
Mensen rekenen zich blind op daley, hij is voor bijna hetzelfde bedrag terug gekocht als dat ze er op verdiend hebben.. dus ik vind dat hij eigenlijk niet voor hoeft te komen in de rekensommetjes. Tadic heeft veel geld gekost maar dat lijkt me meer dan logisch.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:13
Ik zeg ook niet of het goeie of slechte deals zijn, ik geef alleen aan dat Ajax dit soort bedragen wel kan uitgeven en PSV niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:19
Ik snap je ook wel alleen word blind er vaak bij gehaald terwijl dat bijna gelijk is in verkoop en inkoop. Dat ajax voor tadic geld neer legt is het dan ook wel waard geweest. Wat dat betreft vind ik dat psv het op de transfermarkt ook gewoon prima doet met minder uitgave.
Vind ik leuk
Sadilek +362
vrijdag 11 januari 2019 om 07:40
Hetzelfde als met neres of de deal met tadic haha
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
vrijdag 11 januari 2019 om 07:57
Zeik niet zo over PSV.
Ajax verliest de strijd van Betis. Das geen schande.
Liga veel mooiere en veel beter bekeken dan de ED.
Eigen taal, lekkere temperatuur en een ervaren landgenoot om hem verder te helpen.
Prima keuze van die jongen.
Grootste talent van Mexico.
Betis ging naar Mexico toe. Slim gedaan.
Vind ik leuk
Bontscoach +414
vrijdag 11 januari 2019 om 08:21
Nou ja, mag dan nu voor altijd de lulsmoes 'we spelen CL en dat helpt bij het aantrekken van spelers' voor altijd begraven worden?
Bij Betis speel je voor de baard van de keizer. Dat maakt dus kennelijk niks uit.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +321
vrijdag 11 januari 2019 om 08:30
Eens!
Serieus, het was mooi geweest voor Ajax en meer aandacht voor de ED vanuit Mexico, maar misschien is de harde realiteit heel simpel, de ED is gewoon een bagger competitie geworden met weinig aantrekkingskracht in het buitenland.
Vind ik leuk
frhoi +1344
vrijdag 11 januari 2019 om 08:50
Betis dit jaar wel sterk opzich. staan best hoog
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 08:01
Tja maar de spelers spelen wel bij PSV en Lozano had vorige jaat toch een belangrijke bijdrage in het kampioenschap wat PSV weer veel geld heeft opgeleverd. Ik ben er blij mee :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:07
Marcje ziet maar 1 soort lijnen en dat zijn die op de witte billen van Ten Hag.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:12
Wanhopige deals? Doel je op doorverkooppercetages? Waarom is dat wanhopig?
Vind ik leuk
Harrie82 +3823
vrijdag 11 januari 2019 om 08:19
Wanhopige creatieve deals?????
PSV betaald geen bedragen van 15 miljoen. Dus PSV handelt daarom heel goed. Voor een laag bedrag goede spelers halen en dat wordt op een goede manier gedaan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:26
Absoluut Eindhoven komt klaar omdat Ajax een 18 jarige speler niet weet binnen te halen. Wat zijn het toch simpele boertjes soms.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:46
Het levert psv wel spelers en daardoor kampioenschappen op. Ajax heeft een extreem budget, wat alleen nog maar gaat groeien. Als die jongen echt zo goed is als wordt beweerd dan had je die 2 miljoen erbij gelegd. Maar er zijn dus nog wel wat twijfels lijkt het.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:59
Je doet je naam eer aan. Kansloos kan ook. Overmars kan gewoon niet onderhandelen. Al dat geld brengt nog meer arrogantie met zich mee. Overmars had over moeten vliegen zoals Betis. PSV doet dat trouwens ook. Zo overtuigen zij de spelers. Niet alleen creative deals. Wat een rancune kots je uit en al die likes van lotgenoten. Zure mensen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:59
Haha en mij zuur noemen 🤪🤣
Vind ik leuk
RaoulVC +1
vrijdag 11 januari 2019 om 09:12
Mee eens. is al eens eerder gebeurd ( Bojan, Cuenca) maar kijk ook eens naar Odegaard die ook afketste was ook een grote hete luchtballon.
Vind ik leuk
Futjebal +2473
vrijdag 11 januari 2019 om 10:08
Hahahaha..hele mooie deal en duidelijke lijnen...oh nee wacht...er is helemaal geen deal hahahaha
Vind ik leuk
Mario 1 +231
vrijdag 11 januari 2019 om 10:38
Welke lijnen zijn dat , noem eens iets.? 1 ding is duidelijk dat er NIETS duidelijk is.!!!!
Vind ik leuk
mba4u2c +3585
vrijdag 11 januari 2019 om 11:47
Maar net niet goed genoeg...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:15
gehandelt…. is met een d. Ook hier: net niet :-)
Vind ik leuk
Jandieze +56
vrijdag 11 januari 2019 om 13:21
Duidelijke lijn inderdaad: al jaren nr 2. Dan liever de schaal in handen met wanhopige creatieve deals.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:50
Beste mop van het jaar 👀😜
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:12
Niet helemaal natuurlijk, het was bekend dat ze 15 miljoen wouden hebben, als Ajax dit direct had geboden was hij speler van Ajax geweest want Lyon haakte ook af bij 14.

Blijft het wel een erg hoog bedrag vinden voor iemand van 18 jaar, 17 miljoen plus 25% doorverkoop percentage, Ajax heeft voldoende buitenspelers op dit moment.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:42
Cassiera was wel een goeie deal klopt!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:45
Dat is inderdaad een mop, want het slaat helemaal nergens op wat je zegt :P kon er wel om lachen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:13
Vond je hem niet goed? 😉
Vind ik leuk
danny1974 +1727
vrijdag 11 januari 2019 om 08:40
Na Wolverhampton, verliest het Bayern van de Lage Landen het wederom nu van het nietige Real Betis ..#lachgarantie
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 11:08
Wolverhampton...🤦🏻‍♂️

Ken je feiten, kneus!
Vind ik leuk
HupHolland +3242
vrijdag 11 januari 2019 om 10:25
Dat zei hij .... die mop kwam niet.
Vind ik leuk
MN223 +1278
vrijdag 11 januari 2019 om 18:14
Die mop, die kwam niet. Dat staat er toch? :-)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 07:14
Oooh oooh wat een lol allemaal maar vergeet niet dat er niks verandert! Neres blijft gewoon en Wöber richting Sevilla (Magalan is al binnen).
We strijden gewoon op 3 fronten nog steeds en het jaar is nog jong!! Bloemen bij de finish wie het laatst lacht lacht het best en dat worden wij!!
Vind ik leuk
RebelVox +8528
vrijdag 11 januari 2019 om 07:23
Echte voetballers moet je ook niet scouten in Mexico, laat die kneusjes lekker gewoon naar psv gaan, echte voetballers haal je op uit Brazilië, haal daar een 2e Neres maar op.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:25
Mwah niet mee eens, we moeten overal op de wereld scouten. Als we een groot talent kunnen binnenhalen boeit het mij geen zak of die nou komt uit Mexico of uit Mongolië ofzo
Vind ik leuk
Jurm +1163
vrijdag 11 januari 2019 om 07:29
Die kneusjes van PSV worden wel gewoon kampioen. Kan jij jouw laatste kampioensfeest nog herinneren?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 07:31
Krijgen we dat kampioen gelul weer, voorlopig heeft ook Ajax het gewoon in eigen hand en komen ze nog naar Amsterdam! Hoe gaat het in de beker en in Europa eigenlijk met PSV........laat maar!
Vind ik leuk
4everfcu +4136
vrijdag 11 januari 2019 om 07:34
wat heeft ajax in eigen hand dan psv staat 2 punten voor hoor voor de zoveelste keer lopen jullie dat wel weer ff in om aan het eind weer met lege handen te staan en te roepen dat jullie toch echt een beter elftal hadden althans zo gaat het al jaren.
Vind ik leuk
RebelVox +8528
vrijdag 11 januari 2019 om 07:41
Psv moet toch nog naar Amsterdam? Gaan ze niet winnen maatje....
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 08:08
knap om dat nu al te weten
Vind ik leuk
RebelVox +8528
vrijdag 11 januari 2019 om 08:22
Zekerheidje
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 08:36
Blij om te zien dat de misplaatste arrogantie er nog steeds is :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:34
Ze hebben niks in eigen hand, als psv alles wint zijn die kampioen, jullie lot ligt in eindhovense handen, Ajax moet winnen in Amsterdam, PSV mag alleen niet verliezen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 08:37
Laat maar het is te vroeg voor deze onzin.

Je hebt gelijk! Prettige dag nog!
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 11 januari 2019 om 09:57
Gewoon hetzelfde toch, als Ajax alles wint zijn ze ook kampioen, dus gewoon in eigen hand net als PSV
Vind ik leuk
4everfcu +4136
vrijdag 11 januari 2019 om 10:07
heb je een glazen bol dan? want ik zeg dat ze wel gaan winnen ajax zal vol op de aanval moeten en psv krijgt dan veel ruimte om eruit te komen en laat psv daar nou juist heel erg goed in zijn
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 07:43
Dus Ajax heeft het niet in eigen hand?? Zet jezelf niet voor schut zo vroeg joh
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:42
Hoe heeft Ajax het in eigen hand als je 2de staat op 2punten achter?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 08:48
Ik reageer nog één keer en dan is het mooi geweest, Ajax thuis winst op PSV en 1 punt voor dus in eigen hand! PSV heeft het dus OOK in eigen hand!
Vind ik leuk
4everfcu +4136
vrijdag 11 januari 2019 om 10:08
de enigste die zichzelf voor schut zet ben je zelf hoor met je we hebben het in eigen hand je staat namelijk twee punten achter dus heeft psv het in eigen hand als je dat al niet snapt.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 11 januari 2019 om 09:55
Echt he als eierdop is het leven zo simpel, resultaat voetbal is gewoon ok want we kijken enkel naar de stand en enkel de titel die telt. Wij en ik neem namelijk ook aan dat de rest van de fans er zo over denken hebben liever mooi voetbal als de titel. De enige reden dat ik naar de titel verlang is ook simpel, zodat het weer stil is aan de overkant. Want voor een feestje ga ik naar de kroeg, naar het stadion ga ik voor een mooie pot voetbal! En nee de huidige training partij`tjes in de ED kunnen mij niet bekoren.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:58
Ik stel voor een bingo kaart te maken met provincie clichés: 4 jaar niets gewonnen/3-0/moeilijkere poule/studio ajax/De far is pro ajax/knjb etc..etc..het spel heet: het calimerobingo slachtofferspel
Vind ik leuk
2-1 +890
vrijdag 11 januari 2019 om 08:11
Ik stel voor een bingo kaart te maken met Amsterdamse clichés: wij hebben lekker 3 sterren/wij hebben lekker EL finale gespeeld//wij hebben de meeste prijzen/wij hebben het meeste geld/scheidsrechters en VAR bevoordelen PSV/Lucky PSV, scoren altijd in de laatste minuut/Andere clubs doen tegen Ajax beter hun best/etc.etc. het spel heet: het calimerobingo slachtofferspel
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:44
En je hoopt dat de Graafschap degradeerd.
Vind ik leuk
RebelVox +8528
vrijdag 11 januari 2019 om 07:40
Ik wel hoor en ik heb er meer mee gemaakt dan die paar feestjes in Eindhoven.

Geniet er nog maar even van, komende 10 jaar zal je dat niet meer meemaken en herinner ik je er iedere jaar aan.
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 08:37
Dan ben je heel oud en dan vind ik je reacties weer erg treurig..

Of je bent onder de 8 :)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 08:38]
Vind ik leuk
RebelVox +8528
vrijdag 11 januari 2019 om 08:44
Kijk eerst eens in de spiegel voordat je iemand anders beoordeeld.
Had van jou toch een sterkere reactie verwacht...
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 12:08
makkelijk rekensommetje hoor. ik kom uit 82 en in die tijd heeft PSV 17 titels binnen gehaald en Ajax 14.
Als je meer feestjes heb meegemaakt dan stam je voor de jaren 70...

en dat je verder aangevallen voelt zegt meer over jou dan over mij. Je reacties zijn in het algemeen erg arrogant, kan je beter een voorbeeld nemen aan de aanvoerder van Ajax. PRima kerel met volwassen en realistische kijk...

Als ik naar mij zelf moet kijken dan zie ik dat ik het nergens heb over dat we makkelijk kampioen worden en zie je ook geen termen dat de concurrentie niks kan winnen...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:11]
Vind ik leuk
RebelVox +8528
vrijdag 11 januari 2019 om 12:56
Meestal wordt arrogantie uitgelokt, wanneer je in 90% van de topics veel zogenaamde psv supporters heel hard hoort schreeuwen, dat het erg stil is in Amsterdam. Wanneer je dan met gelijke munt terugslaat is het algemene verontwaardiging.

Nogmaals kijk eerst in de spiegel voordat je een oordeel hebt over andere mensen.
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 13:18
hahaha de PSV-ers schreeuwen net zo hard als de Ajacieden. Helaas is dat een trend op VP waar vooral de andere last van hebben.

Nogmaals ik kan mijzelf in de spiegel kijken waarvan ik weet dat ik doorgaans met repect over andere spreekt zonder echt te provoceren of arrogant te zijn
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 13:18]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:51
Ja, maar ik haal ze wel eens door elkaar, die van de 3 sterren herinner ik mij in ieder geval nog goed...
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
vrijdag 11 januari 2019 om 07:52
Onzinnige reactie.
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 08:07
Misschien is er wel wat veranderd... Neres is veel geld mis gelopen dus je moet maar kijken of hij nog gelukkig en gemotiveerd is..
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 08:28
2 goede wedstrijden tegen Real M, de beker winnen, het kampioenschap en ze staan alsnog in de rij! Komt wel goed hij moet even gesuld hebben net als de rest.
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 08:34
moet allemaal eerst nog maar gebeuren..
De grootsspraak is in iedergeval 2018 weer doorgezet naar 2019..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 08:35]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 08:35
Dat klopt kan een mooi jaar worden voor Ajax!
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 08:35
klopt maar ook zomaar een minder mooi jaar :)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 08:40
Sowieso een mooi bouw jaar voor de aankomende jaren!

Komt wel goed allemaal, ik zie dit jaar als fundament bouwen en vanaf volgend jaar staat het als een huis!!

Alles is dit jaar meegenomen (en nee ik ben me niet aan het indekken) vanaf volgend seizoen staat het stabiel en word het prijzen harken 100%
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:48
En dan wil je bouwen, en het eerste " supertalent" wat je kopen wil kiest voor een middenmoter in Spanje.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 08:55
Eerste talent dat we mis liepen was van Dijk!

Ajax gaat nog genoeg kopen, komt helemaal goed!








Psssssst...........lopen nog zat toppers rond en zijn er zat die straks wel naar Ajax willen, geld uitgeven kan iedereen maar het verstandig doen is een ander verhaal!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:58
Ik geloof niet dat Neres uit zichzelf naar China was gegaan lijkt mij niet echt een jongen die het doet om geld.
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 12:13
hmmm in dat soort landen kiezen ze meestal om de poen hoor ;-) maar ik had het ook moeten zien hoor...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:58
Alleen om twee miljoen??
Diego: "Wat moet ik doen? Naar Spanje of naar Nederland?
Zaakwaarnemer: "In Nederland spelen ze op plastic, die lui zijn niet te verstaan en in Spanje hebben ze beter weer."
Diego:"Ik heb mijn beslissing al gemaakt!"
Vind ik leuk
Iggy +4100
vrijdag 11 januari 2019 om 08:05
Hoe verzin je het joh?!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:10
Origineel he 😋
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:06
Of over die Technisch directeur van Ajax die zich een hoofdrolspeler in Narcos waant. Wanne lul is het toch. Heerlijk, hij bleef thuis ipv naar Florida te gaan en wordt als een beginneling te kakken gezet
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:13
Nee, wel die mop van een technisch directeur die voor Jan L*L op het vliegveld heeft zitten wachten...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:14
Is dat niet hetzelfde als voor jan L*L niet mee naar Florida om deze transfer af te ronden?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:16
Ken jij die mop van dat Argentijnse supertalent die voor 10 miljoen naar PSV kon?

Die kwam wel, maar niet om te voetballen!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:50
Dat noemen ze een blessure vab 3 kwart jaar.. of hij iets kan moeten we nog zien
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 11:07
Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, hij speelt niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:10
Dus? Dan kan je nog niet weten of hij doe 10 millie waard was.. dua snap de conclusie hieruit niet echt
Vind ik leuk
Plattekar bv +28402
vrijdag 11 januari 2019 om 08:23
Ik denk dat er meer speelt dan een paar miljoen verschil. Ajax kan Betis lachend aftroeven in de transfersom. Als het aanbod salaris nagenoeg gelijk is, dan kiest hij voor zijn goede vriend Guardado, het klimaat, de taal en het feit dat hij tegen Barca en Madrid gaat spelen.... Ajax is leuk, maar ik geef m geen ongelijk
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:11]
Vind ik leuk
JoeyC +3270
vrijdag 11 januari 2019 om 08:23
Mi amigoooo, Guardadoooo!!!
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 11:06
Zo bang waren jullie dus voor Lainez😂🤦🏻‍♂️
Vind ik leuk
JoeyC +3270
vrijdag 11 januari 2019 om 11:30
Heb em nooit zien spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:24
Haha kijk nu dan, echte angst in Eindhoven. Heel 040 komr bijna klaar omdat Ajax mis tast. We hebben het over een 18 jarige talent. Heerlijk hoe al die boertjes altijd met onze club bezig zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:49
Hahaha ochoch, heeft er meer te maken dat jullie verwachte dat ieder talent wel even bij ajax tekent... niet dus
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 09:25
Nee het is zo. Zijn feiten kijk die reacties. Heerlijk toch jullie PSV fans zorgen er zelf wel voor dat wij de grootste blijven. 😀
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 09:31
Wat dat is zo? Blijkbaar niet dus
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 09:49
Je doet het weer😀
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:15
Is PSV echt de grootste club van Nederland? Heb ik nooit geweten😆
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:42
Waar staat dat?
Vind ik leuk
4everfcu +4136
vrijdag 11 januari 2019 om 10:20
moet je eens in een willekeurig topic gaan kijken van andere clubs daar zitten hele ajax trollenlegers die ieder topic verzieken.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28402
vrijdag 11 januari 2019 om 11:12
IK kwam niet bij klaar hoor....ik KWAM klaar...en hard ook
Vind ik leuk
Blac-ca +486
vrijdag 11 januari 2019 om 08:45
Hahahaha dat is wel n ware leuke mop MightyMike2898 hahaha
Vind ik leuk
Jasperkoos +2311
vrijdag 11 januari 2019 om 09:09
Jokes on Club America straks: Real Betis is een notoire wanbetaler. Daar weet PSV ook alles van ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 09:16
Ging toen maar om een klein besrag, benieuwd hoe dat nu gaat inderdaad..
Vind ik leuk
74ratje +185
vrijdag 11 januari 2019 om 10:19
Tja. Dat krijg je. Miljoenen te besteden, en dan nog krenterig zijn.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1008
vrijdag 11 januari 2019 om 10:38
wat is het verschil tussen de ah en psv? Bij de ah is het 2 halen 1 betalen en bij psv 2 verkopen 1 halen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:40
Verklaar je nader?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 11:05
Kenden jullie de mop over dat supertalent van Willem 2 die naar PSV ging? Die ging naar Ajax!

Terwijl PSV achterbleef met Jorrit ‘Mr. Middelmaat’ Hendrix.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:08
Jorrit 'Mr. Middelmaat is ondertussen 3x kampioen geworden van Nederland. Frenkie de speler die Ajax "zelf heeft opgeleid" weet ondertussen nog niet hoe het is om een prijs in handen te hebben..
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 11:42
Frenkie speelt dan ook nog niet 6 jaar in het eerste van Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:44
6 jaar zal hij ook niet halen.. zal wel een schone 2.0 voor terug komen
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 11:46
Je hebt het over kampioenschappen en dan begin je over Schöne... Juist Schöne is een speler in het huidige Ajax die meerdere malen kampioen is geworden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:09
Schone benoem ik omdat frenkie zal vertrekken (waarschijnlijk zondrr kampioenschap) en er dan een speler van 5 niveaus minder voor terug zal komen..
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 12:15
Maar denk je dat dat met Lozano en Bergwijn anders is? Dat is het lot van de Nederlandse clubs.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:37
Malen staat al klaar.. verwacht dat Bergwijn nog wel een jaartje blijft, vind hem beter dan Lozano
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 13:48
Ik vind Bergwijn ook beter dan Lozano.

Maar als jij Malen even goed vind als Bergwijn/Lozano, dan kan Ajax ook wel een gelijkwaardige vervanger vinden van De Jong. Malen is echt nog lang niet op niveau Bergwijn/Lozano. Een paar keer leuk invallen is wat anders dan een heel jaar er moeten staan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:50
Issie ook nog niet, daarom is dit jaar eigenlijk ideaal voor hem als eerste keus achter de vaste 3..
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 13:52
Dan zijn we het eens.
Vind ik leuk
74ratje +185
vrijdag 11 januari 2019 om 12:14
Zou ik ook niet willen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 12:15
Jij wil dus geen kwaliteit. Duidelijk.
Vind ik leuk
74ratje +185
vrijdag 11 januari 2019 om 12:19
Echt wel. Dat hebben we al genoeg.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 12:23
Valt weinig van te zien.
Vind ik leuk
74ratje +185
vrijdag 11 januari 2019 om 12:44
De ranglijst liegt niet!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:37
waarom haat zaaien tegen Ajax supporters doe normaal klein kind!!
Vind ik leuk
74ratje +185
vrijdag 11 januari 2019 om 12:46
Dat doe ik niet. Ik geef mijn mening.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
vrijdag 11 januari 2019 om 13:26
Blij toe. 20 miljoen plus 75% doorverkooppercentage. Goeie deal zeg.
Vind ik leuk
peewee +74
vrijdag 11 januari 2019 om 17:43
erg jammer voor hem, nu kan hij Championsleague op zijn rug schrijven .... whoeaaaaaahahaha
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:04
Betis wint de EL dus volgend jaar CL 😜
Vind ik leuk
AFP +1141
zaterdag 12 januari 2019 om 17:14
Ik sprak een tijdje geleden een persoon uit Sevilla in Benamaldena, en we hadden over het Spaanse voetbal in het algemeen en over Sevilla in het bijzonder. Toen Betis ter sprake kwam moest hij zo wat kotsen niet alleen vanwege de rivaliteit hoor.. Het schijnt dat Betis erg zwak is. Lainez had voor zijn carrière beter naar een grotere club als Valencia, Atletico, pf Frankrijk kunnen gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:50
Toppertje 😜👍
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
Ja, die ken ik al, die gasten uit t reservaat aan de Amstel dachten dat ze konden vissen in andermans vijver zonder vergunning en ambassadeurs.....
Vind ik leuk
ajaksiet +652
zaterdag 12 januari 2019 om 11:43
Kennen jullie die map over van Bommel in de Nederlands beker en CL dit seizoen?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:27
Nee, jij?
Vind ik leuk
ajaksiet +652
zaterdag 12 januari 2019 om 18:25
map=mop en resultaat = nope
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:52
Zien wel wie er aan het einde van het seizoen de meeste prijzen heeft.. en nee de beker is een troostprijs mocht je geen kampioen worden..
Vind ik leuk
ajaksiet +652
zondag 13 januari 2019 om 10:07
Mee eens, helemaal niets aan toe te voegen. Alleen als Ajax een scheet laat krijgen ze er miljoenen voor, PSV moet voor hetzelfde een boete betalen. Wie wint er dan op de lange termijn?
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 10:07]
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 13:39
Dat moet nog blijken.. wat ik wel kan zeggen dat er de laatste zoveel jaar mwer prijzen richtinging eindhoven gaan dan amsterdam
Vind ik leuk
AFP +1141
zaterdag 12 januari 2019 om 12:50
Mightymikckey,

Kennen jullie die mop over die 2 gekochte Australiërs ?

Ze waren miskopen en weg gegooid geld.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 16:37
Sainsbury transfervrij en prima voor op de bank, behich 1.2 miljoen en kan der inderdaad nie veel van
Vind ik leuk
AFP +1141
zaterdag 12 januari 2019 om 17:16
Tja al is een speler transfervrij, maar als hij niet goed genoeg is en wat ik van hem gezien had was hij dat, blijft hij een miskoop. Behich tja.....
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:50
Zouden wel bij iedere ed club in de basis staan buiten de top 3.. maar inderdaad niet goed genoeg voot psv
Vind ik leuk
ajaksiet +652
zaterdag 12 januari 2019 om 18:26
Maar voor PSV goed genoeg
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:50
Moet je nagaan dat psv toxh al een tijdje eerste staat
Vind ik leuk
ajaksiet +652
dinsdag 15 januari 2019 om 12:27
Klopt, wij hebben namelijk ook van dat soort reserves..
Vind ik leuk
FISH +445
zaterdag 12 januari 2019 om 13:31
kennen jullie die mop van Gerbrands die aanklopte bij de kredietbank?

nee?

ik ook niet, bank zat dicht.
Vind ik leuk
jari_ +889
vrijdag 11 januari 2019 om 07:11
Neres niet laten gaan en door met het leven.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:12
Geen probleem, we kijken rustig verder. Succes bij betis Lainez. Benieuwd of hij er nou echt wat van kan.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 07:12
Ach ja. Ken gebeuren.

Eredivisie stelt geen reet meer voor.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:16
Mwah vergeleken met de italiaanse, engelse en spaanse competitie niet nee, gewoon er voor zorgen dat we beter worden dan de Portugese, belgische competities etc.. dan doen we het alsnog redelijk
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:12
Das dan mooi kut voor Ajax...
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 07:16
Valt allemaal reuze mee! Komt goed...geen Lainez......NEXT!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:19
Inderdaad, komt wel goed Lainez had leuk geweest voor volgend seizoen, maar het was geen prioriteit voor dit seizoen. Had het er laatst met een paar vrienden nog over dat Promes misschien wel een leuke aanwinst zou kunnen zijn voor Ajax aangezien hij geen basisplek heeft.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 07:22
Ajax gaat nog zat kopen en gewoon goede spelers stuk voor stuk halen tijd zat! Alles antu Ajax weet dat en schijten in hun broek!
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
vrijdag 11 januari 2019 om 07:27
Want? Omdat Lainez naar een andere club gaat?
Overmars zei max 15 miljoen en heeft zich daaraan gehouden en zich niet gek laten maken. Prima toch?

Niks aan de hand, gewoon weer verder kijken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:02
Mij boeit het geen reet waar die heen gaat maar ik kan me voorstellen dat het frustrerend is voor Ajax als je 1,5 jaar bezig bent met hem, in de afrondingsfase zit en dat die dan vertrekt. Gister rond deze tijd was het bericht er dat Ajax alleen nog moest wachten op Lainez haha.
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
vrijdag 11 januari 2019 om 08:08
Ik denk dat Ajax ook wel baalt ja, ik vind het jammer maar meer ook niet.
Kan me er ook totaal niet druk om maken, dan gaat hij toch lekker bij Betis voetballen?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:14
Ah gossie wil ie lekker Guardado als babysitter
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 07:14
Opeens wordt Lainez door velen z'n transfer naar Betis misgund. Waarom?
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 07:18
Omdat het kinderachtige ventjes zijn.
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
vrijdag 11 januari 2019 om 07:30
Hahaha, geen idee.
Betis biedt een paar miljoen meer dan dat Ajax wilde geven, en dus gaat Lainez naar Betis. Prima toch?
Ik hoop dat hij het goed gaat doen daar. Ik had nog nooit van Lainez gehoord, maar ga hem nu wel wat meer volgen. Ben benieuwd..
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 07:33
Lijkt me ook.
Vind ik leuk
Cruise +47
vrijdag 11 januari 2019 om 07:15
Gelukkig heeft Betis , als het waar is , dus 2 miljoen extra op tafel gelegd daar waar Overmars na heel veel toegeven op 15 miljoen totaal uitkwam dit maakt het mislukken van de transfer natuurlijk iets logischer maar darom nog steeds jammer zeker als je al 1,5 jaar mee bezig was ( scouts kosten ook geld ) .
Vind ik leuk
Paulhuynh +638
vrijdag 11 januari 2019 om 07:21
Tuurlijk alsof die deal op 2 miljoen afknapt hij wilde simpelweg niet logisch
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
vrijdag 11 januari 2019 om 09:00
Wel als Ajax niet meer dan 15 wilde geven, denk je dat Lainez ook naar Betis was gegaan wanneer Ajax 25 had geboden?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:15
Dit is toch marc duck aan te rekenen, als het zo groot talent is laat je hem niet lopen. De gier.
Vind ik leuk
Paulhuynh +638
vrijdag 11 januari 2019 om 07:23
Dat die jonge niet wilde kan je hem toch niet aanrekenen?
Vind ik leuk
Werner1913 +9424
vrijdag 11 januari 2019 om 07:56
Ach. Als je er pas anderhalf jaar mee bezig bent... misschien iets eerder moeten handelen. Of niet moeten starten met 10/10.5/11/11.8/12 en dan ineens 15 als blijkt dat er een kaper op de kust is...
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 08:12
Dacht dat er filmpjes waren waarin hij aan gaf wel te willen
Vind ik leuk
Iggy +4100
vrijdag 11 januari 2019 om 08:17
Je Ajax obsessie wordt groter en groter....
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 07:17
Dat is behoorlijk veel geld, we moeten gewoon Neres behouden daar hebben we in het tweede seizoenshelft ook meer aan, al meer gewend, is ook al wat verder dan Lainez. Had Lainez er graag bij gehad hoor, maar geen paniek. Ajax heeft een brede goede selectie zagen we ook weer tegen Flamengo, genoeg keus op naar een mooi 2019! En in de zomer gaat Overmars weer met een gevuld portemonnee op stap. Ajax heeft het al laten zien flink wat geld te kunnen en durven uitgegeven. Niet elke deal lukt, hoort erbij daar zijn we niet uniek in.

Komt goed!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 07:20]
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 07:18
En zo is het.
Vind ik leuk
Werner1913 +9424
vrijdag 11 januari 2019 om 07:58
Inderdaad. Ajax hoeft zich geen zorgen te maken. Maar handig is anders. Wanneer je er één voor €40m kan slijten en een ander voor €17 kan terughalen... Nu moet je wellicht de teleurstelling bij Neres weer gaan managen. Anyway. Voldoende goede spelers, dus weinig aan de hand.
Vind ik leuk
Vakkie D +3972
vrijdag 11 januari 2019 om 08:24
Die speler wilde op het end liever naar betis, jammer maar helaas. Met Neres weet akax wat ze hebben, deze jongen heeft waarschijnlijk 1 jaar nodig voor hij er echt staat.. een gemist talent maar dit hoeft niet eens negatief uit te pakken
Vind ik leuk
yuuup +9960
vrijdag 11 januari 2019 om 07:20
Is ook wel een extreem bedrag voor een talent. Op een gegeven moment moet je op de rem trappen.
Vind ik leuk
Paulhuynh +638
vrijdag 11 januari 2019 om 07:23
En dat deed die Mexicaan dan ook
Vind ik leuk
yuuup +9960
vrijdag 11 januari 2019 om 07:24
Volgens mij reageer je op de verkeerde maat.
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
vrijdag 11 januari 2019 om 07:35
Nee joh, hij loopt de hele tijd overal te verkondigen dat de deal niet doorgegaan is omdat Lainez niet wilde en dat het niks met geld te maken had.
Vind ik leuk
2-1 +890
vrijdag 11 januari 2019 om 08:01
Overmars had dit allang moeten afronden. Hij heeft Betis de kans gegeven om zich er tussen te wringen. Als je 1,5 jaar bezig bent met een speler had je allang een band met speler en club opgebouwd moeten hebben dat deze deal niet meer mis kon gaan...
Vind ik leuk
reggie +1906
vrijdag 11 januari 2019 om 07:21
Zuinigheid Overmars kost ajax weer een speler te contracteren!
Vind ik leuk
Paulhuynh +638
vrijdag 11 januari 2019 om 07:24
Als die jonge toch niet wilt houdt het op logisch wel
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
vrijdag 11 januari 2019 om 07:37
En je gelooft het ook nog hè?
Wanneer Ajax 27 miljoen had geboden en Betis ging niet hoger dan 17 miljoen, waar denk je dat Lainez dan gespeeld zou hebben?
Vind ik leuk
2-1 +890
vrijdag 11 januari 2019 om 08:15
Het mooie is dat die jongen dus juist wel wou. Alleen moet je dan wel wat doortastender zijn...
Vind ik leuk
LuckyLuksch +11999
vrijdag 11 januari 2019 om 07:25
😂😂😂😂
Vind ik leuk
Bruno Conti +1251
vrijdag 11 januari 2019 om 07:22
Nu heeft Betis ineens meer betaald, tja je moet er toch iets van maken he... , Lainez wilde gewoon niet naar Ajax, that’s all...
Vind ik leuk
ritje +384
vrijdag 11 januari 2019 om 07:28
hallo Ajax moet PSV straffen! Want die hebben zich via Guardado zich met de transfer bemoeit! Ik zou zeggen haal die Lozano als alternatief! Je slaat er 2 vliegen mee! Psv wordt verzwakt? En Ajax heeft dan zijn gewilde rechtsbuiten! Maar waarom gaat Ajax niet voor ODEGAARD? Dan weet je wat je in huis haalt! mvg ritje
Vind ik leuk
4everfcu +4136
vrijdag 11 januari 2019 om 07:38
hahaha
Vind ik leuk
Roffel1998 +1701
vrijdag 11 januari 2019 om 10:36
Ben zelf Ajacied, maar deze frustratie is gewoon echt zielig.
Vind ik leuk
Jackhalls +247
vrijdag 11 januari 2019 om 07:29
Snap de teleurstelling niet. Dit weetje toch in zulke landen. Magallan was ook al 5x rond in de zomer. Daar spelen nou eenmaal andere dingen en heb je andere voorzitters en makelaars. Jammer niet meer dan dat. We hebben een goede selectie staan daar moet het ook mee kunnen toch
Vind ik leuk
Spunk +50
vrijdag 11 januari 2019 om 07:30
Slim van Guardado, die heeft van twee walletjes gegeten. Nu hoeft Lainez tenminste niet op kunstgrasveld te spelen! Of hebben ze dat ook in de Spaanse competitie?
Vind ik leuk
Nightcrawler +5926
vrijdag 11 januari 2019 om 07:33
Hup Marc, Mokhtar is transfervrij
Vind ik leuk
ritje +384
vrijdag 11 januari 2019 om 07:35
hallo Waarom zoveel drukte om een rechtsbuitenspeler? Haal eerst maar eens een tweede goede keeper ( Lamprou kan niet meer!) Haal Padt van groningen! Die is toch voor een redelijke prijs te halen? Ajax heeft tenslotte Sierhuis naar groningen laten gaan?Dus die kunnen wat terugdoen? mvg ritje
Vind ik leuk
Werner1913 +9424
vrijdag 11 januari 2019 om 08:00
Ze hebben Padt ook op de trein naar A’dam gezet. Maar hij is nog niet aangekomen...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 08:01]
Vind ik leuk
4everfcu +4136
vrijdag 11 januari 2019 om 10:28
ajax heeft sierhuis na groningen laten gaan dus die kunnen wel wat terug doen hahaha wat een onzin het is niet zo dat ajax hem geschonken heeft of zo hoor groningen betaald gewoon huur voor die speler en leid hem voor ajax op dus eigenlijk zou ajax geld toe moeten geven dan volgens jou redenering.

padt na ajax haha nog zo een goeie grap waarom zou ajax dat doen hij is niet goed genoeg voor ajax man en er lopen wel betere keepers rond in de eredivisie.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:38
2 jaar lang bezig met die speler en meer dan 200 miljoen op de bank !!
En dan worden afgetroefd door 2 miljoen minder te bieden. Proficiat Marc !!!!
Vind ik leuk
keesje s +109
vrijdag 11 januari 2019 om 07:38
Onbetrouwbare honden daar in Amerika... Elke transfer draait uit op een soap
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 07:55]
Vind ik leuk
Importbrabo +1659
vrijdag 11 januari 2019 om 07:54
Mexico is toch echt Noord-Amerika
Vind ik leuk
keesje s +109
vrijdag 11 januari 2019 om 07:55
Sorry
Vind ik leuk
UpOne +730
vrijdag 11 januari 2019 om 07:59
Amerika is Amerika. Ongeacht of het nu Noord, Midden of Zuid-Amerika is..
Vind ik leuk
Importbrabo +1659
vrijdag 11 januari 2019 om 08:12
Er stond echter eerst Z Amerika ipv Amerika.
Vind ik leuk
UpOne +730
vrijdag 11 januari 2019 om 09:01
Dat heb ik dan niet meegekregen.
Vind ik leuk
Molletje +1003
vrijdag 11 januari 2019 om 07:40
Jammer,

Geen idee of het echt een talent uit de buiten-categorie is zoals een Sanchez; De Ligt of De Jong, dus ook niet of het een gemiste kans is voor Ajax.
We zullen zien of hij het label wat hij heeft gaat waar maken en als dat zo is, is het natuurlijk mooi voor iedere voetballiefhebber dat er een "nieuwe messi" te bewonderen is....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:58
Als die jongen nu al de naam van nieuwe Messi krijgt kan het dus alleen maar tegenvallen
Vind ik leuk
Molletje +1003
vrijdag 11 januari 2019 om 08:07
Zo wordt hij genoemd hè? niet door mij, maar in Mexico. Wonder-boy enz. maar goed... hij moet wel talent hebben, anders voetbal je niet op die leeftijd in het eerste van Dé topclub van Mexico en word je niet uitgeroepen tot speler van het toernooi van Toulon
Vind ik leuk
2-1 +890
vrijdag 11 januari 2019 om 07:40
De Telegraaf moet zijn eerdere berichten ook weer goed lullen. Alsof die weten wat Betis betaald heeft...
Vind ik leuk
James655 +905
vrijdag 11 januari 2019 om 08:23
Precies. De twee clubs hadden toch een "akkoord??!! Hoe kan daar dan nog een ander met een hoger bod tussen komen? Wat kletst die krant?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:40
Erop en erover aan de hand van Papi Guardado zoals PSV dat in zijn jaren bij PSV ook altijd deed. Amigooooo Guardadooooooooo HELD. Tijd voor weer een sfeeraktie
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 08:16
waarom? jammer dat zo'n talent niet te bewonderen is in nederland
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:41
Misschien maar beter ook met oog op de 2de helft van het seizoen. Dit houdt namelijk waarschijnlijk in dat neres blijft en hoe groot is de kans dat Lainez direct beter is dan dat neres op dit moment is. We doen nog op 3 fronten mee dus de selectie moet zo sterk mogelijk blijven. Door de komst van Magallan en de rentree van Veltman valt het vertrek van Wöber nog op te vangen.
Vind ik leuk
La Foca +343
vrijdag 11 januari 2019 om 07:41
Als je bereid bent om 15 miljoen neer te tellen, is ie ook wel 17 miljoen waard + het is wel erg arrogant om te stellen dat het bij Betis niks wordt een dat hij bij ajax alleen maar zou kunnen slagen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
vrijdag 11 januari 2019 om 07:48
En dan 19 en dan 20 en dan 22... onzin. 15 miljoen voor een 18 jarig joch is al veel. Prima dat Overmars zich daar niet toe laat verleiden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 07:48]
Vind ik leuk
2-1 +890
vrijdag 11 januari 2019 om 08:17
Marcie dacht dit effe vanuit zijn luie stoel te kunnen regelen. Mooi misgegokt.
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
vrijdag 11 januari 2019 om 07:47
Prima gedaan van Overmars.
Vind ik leuk
Werner1913 +9424
vrijdag 11 januari 2019 om 08:02
Inderdaad. Twee jaar werk naar de klote en een uitgaande transfer van €40 miljoen mogelijk op de tocht. Chapeau.
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
vrijdag 11 januari 2019 om 08:08
2 jaar werk..voornamelijk scouting. Klint allemaal zwaarder dan het is. Verder goed dat er een duidelijke grens wordt aangegeven en hij zich niet laat verleiden tot een biedingsoorlog.

Ik snap oprecht niet dat men zich zo druk maakt op het stuklopen van deze transfer, maar dat zal wel aan mij liggen.
Vind ik leuk
Molletje +1003
vrijdag 11 januari 2019 om 08:13
Wat hadden ze dan moeten doen? een zak over zijn hoofd, handboeien om en mee moeten nemen? Of kan het ook zo zijn dat die jongen vrij is zijn keuze is en zelf ook liever naar Betis wil?
Er zijn 3 partijen nodig om een transfer te laten slagen.

Daarbij lees ik hier nergens terug, dat Guardado na dit seizoen gaat spelen voor Club América, iets wat onderdeel van de transfer was volgens vele sites (ESPN bijv.).

Dus ja, de speler heeft een lichte voorkeur voor Betis, en die club betaald ook nog eens 2 miljoen meer + een ervaren Mexicaanse speler erbij. goede deal toch? knap gedaan van Betis, jammer voor Ajax, maar denk dat ze hem pas hadden kunnen aantrekken voor 20 miljoen. en dat is gewoon teveel voor Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:47
Zat er dik in dat dit scenario zou worden, uithuilen en vol gaan voor pedrinho van corinthians, check de beelden op YouTube, overigens Ajax heeft al een keer een bod uitgebracht op de Braziliaan.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 07:48
Té amateuristisch voor woorden. Je laat je in je bek spugen door fucking Betis Sevilla. Lachwekkend :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:48
Onzin dat het op die twee miljoen is geklapt.

Ik heb hier al eerder (4 en 9 januari) gezegd dat Lainez (of zijn zaakwaarnemer) geen zin had in Nederland/Ajax. En dat ze de interesse uit Amsterdam alleen maar gebruikten voor een leuke deal elders. Dit valt de club of Overmars niet aan te rekenen.
Vind ik leuk
Werner1913 +9424
vrijdag 11 januari 2019 om 08:03
Dan laat je je dus al twee jaar gebruiken...??
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:07
Als de Telegraaf schrijft dat Ajax al anderhalf jaar met Lainez bezig was, dan gaat dat niet om anderhalf jaar onderhandelen.
Waarschijnlijker is dat Ajax Lainez anderhalf jaar geleden op het netvlies kreeg en is blijven volgen. Pas in de afgelopen weken is het spel op de wagen gekomen voor wat betreft een transfer.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 08:07]
Vind ik leuk
reggie +1906
vrijdag 11 januari 2019 om 10:08
Werner1913 elke amsterdammer laat zich gebruiken, ze kikken op geld!
Vind ik leuk
NESAFCA +165
vrijdag 11 januari 2019 om 07:52
Was er al bang voor dat het een gevalletje 'Richarlison' zou worden. Helaas
Vind ik leuk
Bizzy +22386
vrijdag 11 januari 2019 om 07:54
Ik denk dat Ajax goed heeft gehandeld. Natuurlijk hadden ze meer kunnen betalen maar dat zet onderhandelingen
met andere clubs over spelers ook in een andere daglicht. Je moet niet voor iedere speler de hfd prijs willen betalen. Daarnaast moet de speler ook het Ajax shirt willen aan trekken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:55
Allemaal zo'n groot nieuws om zo'n wannebee clupje als Ajax. Real Betis is gewoon een prachtige club om voor te spelen. En die geven ook jeugd een kans om te spelen. Met dat koopzieke gedrag van Ajax speelt alleen de duurste speler.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4459
vrijdag 11 januari 2019 om 07:55
Briljant...nu is er niet veel goeds aan die Lainez. Messi-wannabe lees ik zelfs...

:)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:56
Gelukkig. Geen Mexicaanse jankerd in ons team. Die gasten weten trouwens niet dat PSV Robben terug wilt denk ik. Let op, als Robben naar PSV terugkeert komt het trauma van 2010 weer naar boven bij die gasten 😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:02
Die sturen denk ik het cartel op hem af.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 08:15
2010? ;)
Vind ik leuk
UpOne +730
vrijdag 11 januari 2019 om 07:56
De kenners wisten het wel, Lainez wilde per se naar Ajax!
Vind ik leuk
Kingbolo +15
vrijdag 11 januari 2019 om 07:57
15 miljoen geboden en nog verloren. Ik denk dat je als Nederlandse club ook je limiet in de gaten moet houden. Ja, you win Some you lose some. Jammer maar er zijn meer goede spelers die wel haalbaar zijn. Zeker voor dit geld
Vind ik leuk
2-1 +890
vrijdag 11 januari 2019 om 08:13
Ajax wil toch zo graag met de grote jongens in Europa mee doen ? Dan moet je verder als 15 miljoen durven te gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:00
Dat blijk wel weer dat ze daar in Spanje vooral Betis niet met beleid met geld kunnen overweg gaan,is niet voor niets dat ze in 2010 faillissement moesten aanvragen.
Ajax heeft duidelijk streep getrokken tot hier niet verder
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 08:01]
Vind ik leuk
thierryer +1866
vrijdag 11 januari 2019 om 08:03
Complimenten Marc. Lainez vindt de taal en een zonnetje belangrijker dan op niveau voetballen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:03
Let op: Je zal zien dat Neres nog belangrijk wordt het komend half jaar...alles valt dut seizoen goed voor ajax, dus ook dit voorval..