VP-voetbalkantine: 'Van Dijk is momenteel de beste speler van de Premier League'

VP-voetbalkantine: 'Van Dijk is momenteel de beste speler van de Premier League'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 17:00vr 11-01-2019 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Schandalig dat Müller slechts twee wedstrijden is geschorst' 

Stelling 2: 'Willem II ideale club voor Tapia om wedstrijdritme op te doen'

Stelling 3: 'Van Dijk is momenteel de beste speler van de Premier League'  

Plaats een reactie

Wichie +45
vrijdag 11 januari 2019 om 11:08
Stelling 1: Totaal niet mee eens, omdat die man goed met de bal bezig is, en het eigenlijk een ongeluk is.

Stelling 2 bedenk ik al vast:
Schandalig dat VP altijd doordraait met nieuws over of tegen Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:09
edit: oeps was bedoeld als reactie op dit artikel
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:10]
Vind ik leuk
dhrwobo +35773
vrijdag 11 januari 2019 om 17:06
Stelling 3: op dit moment iig DE speler in de PL die het beste in vorm is. Maar niets is zo veranderlijk als de voetballerij, over 2-3 maanden kan het weer heel anders zijn
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 20:04
Ik denk niet dat het de beste speler is, wel de beste verdediger.
Moeilijk te vergelijken vind ik.
Vind ik leuk
Timmiraq +22232
vrijdag 11 januari 2019 om 11:09
Dat is echt geen 'ajax'probleem hoor. Ze doen dat met alles omdat dat gewoon meer hits en clicks oplevert
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:31
Ik vind je stelling zwak. Wat dacht je van:

Stelling 2: Schandalig dat VP überhaupt nog tijd besteed aan niet nieuwswaardige clubs buiten Amsterdam.
Vind ik leuk
Wichie +45
vrijdag 11 januari 2019 om 14:48
Moeten ze de naam veranderen in Ajaxprimeur.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:58
Je hoeft de naam niet te veranderen om te weten dat dit een Ajax site is. Jullie zijn hier te gast.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:35
Onzin, ook als jij onbewust bepaalde risico's neemt ben je wel aansprakelijk voor de schade die je veroorzaakt. Müller wist waar Tagliafigo was maar schatte zijn reactie snelheid verkeerd in daarnaast om zo met het gestrekte been in te komen op die plek en zo hoog toont alleen maar aan dat hij hem gezien heeft dus waren 4/5 wedstrijden op zijn plaats geweest.
Vind ik leuk
Heinnie +361
vrijdag 11 januari 2019 om 12:48
Dan zou tagliafici om de wedstrijd geschorst moeten worden. Grote lompe schopperd is het.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:52
Komt er weer iemand die met een stijve lul van 8 cm komt aanzetten, pappa mag ik ook meedoen!
Vind ik leuk
Heinnie +361
vrijdag 11 januari 2019 om 12:54
Vies mannetje.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:57
Heb je wel vaker onder die kleuters zitten.
Vind ik leuk
Heinnie +361
vrijdag 11 januari 2019 om 13:00
Je naam is ajax4ever en dan over kleuters beginnen haha.
Vind ik leuk
Adjab +1067
vrijdag 11 januari 2019 om 20:23
Hennie laat jij je hond voetbal kijken zeker.
Vind ik leuk
Heinnie +361
zaterdag 12 januari 2019 om 00:04
Ik heet Godverdomme geen hennie!!
Vind ik leuk
Emnu +6490
zaterdag 12 januari 2019 om 12:29
Heino?
Vind ik leuk
JanTa48 +6728
vrijdag 11 januari 2019 om 11:08
Deze man heeft in zijn loopbaan nog nooit een rode kaart gehad dus die 2 wedstrijden zijn wel terecht.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:37
Dus als ik nog nooit iemand eerder heb dood gereden met drank op is 2 maand rijontzegging ook goed?

Müller heeft Tagliafigo heus wel gezien, waarom komt hij zo hoog met zijn been op die plek als hij Nico niet gezien heeft?

Hetzelfde geldt voor Wöber die een kaart oploopt op een onnodige plek.
Vind ik leuk
Heinnie +361
vrijdag 11 januari 2019 om 13:01
Mensen met zo'n laag iq zoals jij moeten ze sws vastzetten.
Vind ik leuk
Lucatonio +2023
vrijdag 11 januari 2019 om 11:08
Muller had 4 jaar TBS moeten krijgen.. schandalig!!
Vind ik leuk
Timmiraq +22232
vrijdag 11 januari 2019 om 11:09
Het was een vreselijke overtreding, maar Müller kennende kan ik hem het voordeel van de twijfel geven dat het wel degelijk onbedoeld was.
Krijgt verder toch ook nooit rood. 2 wedstrijden lijkt me voldoende
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:09
Was minder dan Nigel de Jong tegen Spanje 2010.
Vind ik leuk
Timmiraq +22232
vrijdag 11 januari 2019 om 11:10
En dat was weer minder dan het doodsteken van de buurman zoals ook wel iemand heeft gedaan ooit.

Wat is je punt?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:31
Is geen punt, beiden was zonder opzet. De Jong kreeg geel en Muller rood. Ik ben het eens met 2 wedstrijden.
Ik vergelijk voetbalmomenten met voetbalmomenten.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:13
1: Oneens,
geen intentie om hem te blesseren ziet Nico pas op het moment dat die in de lucht hangt. de reactie van Muller daarna zegt eigenlijk genoeg, hij schrikt zichzelf ook kapot..
Vind ik leuk
Zazu +354
vrijdag 11 januari 2019 om 11:22
Muller zag hem niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:27
1: nee man, hij had gewoon die Argentijnse dwerg over het hoofd gezien (letterlijk). Dit is toch geen smerige actie, gewoon ongelukkig. 1 wedstrijd was wel zat geweest.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:31
1e keer of vaker rood, rood is rood en voor een karate trap op hoofd van Tagliafico had het 4 wedstrijden geschorst moeten zijn.
Vind ik leuk
plein19 +2510
vrijdag 11 januari 2019 om 11:39
Wober vind ik erger. Muller had Nico niet gezien. Wober kon voorzien wat hij deed
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:08
Verschil is dat met de trap van Müller geblesseerd had kunnen raken en een hersenschudding had op kunnen lopen. Wöber tackled laag en had niet eens rood hoeven te zijn. Gewoon hard inkomen, maar houd zijn benen gewoon aan de grond.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:08]
Vind ik leuk
plein19 +2510
vrijdag 11 januari 2019 om 19:08
Wober is vuurrood en had ook gemakkelijk een blessure op kunnen leveren. De impact van Muller was veel groter maar totaal onopzettelijk. En dat vind ik het belangrijkste in de beoordeling
Vind ik leuk
Johnny Cash +7971
vrijdag 11 januari 2019 om 11:49
Stelling 1: of hij nou 2 of 4 wedstrijden krijgt maakt niets uit. Dit seizoen geen champions league meer voor muller. Liverpool gaat ze pakken 🔴
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:26
1. Onzin. Hij had Nico duidelijk niet gezien.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:44
Klasse justitie zal altijd blijven bestaan. Als b.v. Neymar met zijn idioot gedrag alleen een gele kaart krijgt. Wat betreft Muller had 5 wedstrijden op zijn plaats geweest. Ma ja!! Duitsland hè
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 13:55]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:50
1 duel was voldoende.. ging per ongeluk.. geld voor beide overigens.. blift een mannen sport..je moet sporters zwaar straffen voor discriminatie e.d.. harde overtredingen hoort erbij. anders maar gaan dammen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:01
1. 2 CL wedstrijden is wel op zijn plaats. Ondanks dat het misschien niet bewust was, dan hoort jou been niet op die hoogte te zijn bij een duel.

2. Voor Tapia wel. Maar Willem II moet hier niet aan beginnen. Zijn redelijk gezond dus hoeven niet te huren en hebben voldoende middenvelders. Wanneer er een schappelijke optie tot koop zou zijn, dan kun je het overwegen. Maar dit is de positie van Lieftink of Akkaynak en kan nu niet zeggen dat Tapia zoveel beter is. Heeft het blijkbaar goed gedaan bij Peru, maar heb het in de eredivisie nog nooit gezien.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:02]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:02
Van Dijk is Hotter dan Hot .
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:02
Ow, ik dacht dat dit Kournikova was.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:06
Ja zeker weten 😉
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:08
Een pak van mijn hart nu ik gerustgesteld ben. Ik was al in grote vrezen dat het niét Kournikova zou zijn. Wat een schatje is Anna toch ook he.😜
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:10
Schatje en heerlijk lekker 😋😋
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:14
Dit dus. Niet normaal dat lichaam. Om al soppend uit te komen of al soppend in te gaan. Dat schatje is pure geilheid. Tsja en toch, ik blijf er altijd rustig onder. Hoezeer mensen het anders denken.🤔😛
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 20:14]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:15
🤣🤣
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:19
Hehe. Tsja, we blijven menselijk he. Beter dan zo’n persoon die het allemaal maar walgelijk vindt en zogenaamd heel vroom overkomen (die zien de balk in hun eigen ogen vaak al niet, laat staan... ach laat maar😎) zoals er gisteren en eergisteren iemand was op Voetbal Primeur. Volgens hem kon het niet zo zijn dat je damesvoetbal keek om de dames. Tsja, zei ik, het dames voetbal stelt geen nada/noppes/niente voor, oftewel geen ene knots, en het oog wil ook wat. Zijn reactie was van dat pseudo vrome priester. La me ni lachu.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:21
🤣zie liever die dames in korte broek dan hem in zijn Korte broek 😉
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:22
Whaaaa . Veeg me op. Héérlijk.👻👻👻
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 17:09
S1. Nee niet direct was geen opzet, het had hoger gekunt maar niet gehoeven.


S2. Ja, beide kunnen elkaar zo helpen

S3. Niet de beste speler, wel beste verdediger.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 17:10
Stelling drie; Nee, wel de beste achterhoede speler.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:42
Helemaal niet schandalig,hij heeft die ajax speler nooit kunnen zien. Had helemaal niet geschorst moeten worden, wat een onzin.
Vind ik leuk
TheRedMen +3447
vrijdag 11 januari 2019 om 17:59
Top 3: Nee. Maar wel de beste verdediger van de PL. Hij is denk ik wel de meest constante speler in de PL.
Vind ik leuk
Sytz +3790
vrijdag 11 januari 2019 om 18:02
Stelling 3: Hazard, De Bruyne, Kanté en Salah vind ik nog iets beter. Hij komt daar wel snel achteraan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:02
Hazard is de beste speler in de PL. Dat is toch wel duidelijk. Van Dijk zeker de beste verdediger op dit moment in de PL. Afgelopen maand vond ik Fabinho ook verrassend geweldig op het middenveld. Maar hazard is zeker de beste speler in de PL.
Vind ik leuk
Barry Engels +31953
vrijdag 11 januari 2019 om 18:59
1 Mwah.... ik heb spelers voor ergere dingen niet geschorst zien worden....
2 Als ie maar weg is.....
3 De beste nog wel.... wat een butstelling....
Vind ik leuk
markie +1766
vrijdag 11 januari 2019 om 19:41
Stelling 3: Zolamg Frenkie niet in de PL speelt wel 😉
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:42
1 Zeker schandalig.
2 interesseert niet echt veel mensen, denk ik, waar die Tapia speelt. Überhaupt of hij speelt.
3. Hell no.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:01
1: eens 2: eens 3: nee
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 20:01]
Vind ik leuk
WilcoS64 +2276
vrijdag 11 januari 2019 om 20:58
3x volmondig JA!
Vind ik leuk
Voetbal@com +1554
vrijdag 11 januari 2019 om 22:20
Stelling 3. Nee dat is Wesly Hoedt...

Mag hopen dat John de Jong en Toon even Southampton bellen.
Vind ik leuk
Pietje2015 +15545
zaterdag 12 januari 2019 om 00:52
Stelling 1:
Dus als je iemand niet ziet is het een vrij brief om hem raken.
Zware overtreding op het hoofd, dus 2 wedstrijden is veel te weinig.

Stelling 2: Geen mening

Stelling 3: Absoluut mee oneens.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws