VP-voetbalkantine: 'Van Dijk is momenteel de beste speler van de Premier League'

VP-voetbalkantine: 'Van Dijk is momenteel de beste speler van de Premier League'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 17:00vr 11-01-2019 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Schandalig dat Müller slechts twee wedstrijden is geschorst' 

Stelling 2: 'Willem II ideale club voor Tapia om wedstrijdritme op te doen'

Stelling 3: 'Van Dijk is momenteel de beste speler van de Premier League'  

Plaats een reactie

Wichie +108
vrijdag 11 januari 2019 om 11:08
Stelling 1: Totaal niet mee eens, omdat die man goed met de bal bezig is, en het eigenlijk een ongeluk is.

Stelling 2 bedenk ik al vast:
Schandalig dat VP altijd doordraait met nieuws over of tegen Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:09
edit: oeps was bedoeld als reactie op dit artikel
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:10]
Vind ik leuk
dhrwobo +43506
vrijdag 11 januari 2019 om 17:06
Stelling 3: op dit moment iig DE speler in de PL die het beste in vorm is. Maar niets is zo veranderlijk als de voetballerij, over 2-3 maanden kan het weer heel anders zijn
Vind ik leuk
RenW +3989
vrijdag 11 januari 2019 om 20:04
Ik denk niet dat het de beste speler is, wel de beste verdediger.
Moeilijk te vergelijken vind ik.
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24658
vrijdag 11 januari 2019 om 11:09
Dat is echt geen 'ajax'probleem hoor. Ze doen dat met alles omdat dat gewoon meer hits en clicks oplevert
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:31
Ik vind je stelling zwak. Wat dacht je van:

Stelling 2: Schandalig dat VP überhaupt nog tijd besteed aan niet nieuwswaardige clubs buiten Amsterdam.
Vind ik leuk
Wichie +108
vrijdag 11 januari 2019 om 14:48
Moeten ze de naam veranderen in Ajaxprimeur.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:58
Je hoeft de naam niet te veranderen om te weten dat dit een Ajax site is. Jullie zijn hier te gast.
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
vrijdag 11 januari 2019 om 11:08
Deze man heeft in zijn loopbaan nog nooit een rode kaart gehad dus die 2 wedstrijden zijn wel terecht.
Vind ik leuk
Lucatonio +2161
vrijdag 11 januari 2019 om 11:08
Muller had 4 jaar TBS moeten krijgen.. schandalig!!
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24658
vrijdag 11 januari 2019 om 11:09
Het was een vreselijke overtreding, maar Müller kennende kan ik hem het voordeel van de twijfel geven dat het wel degelijk onbedoeld was.
Krijgt verder toch ook nooit rood. 2 wedstrijden lijkt me voldoende
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:09
Was minder dan Nigel de Jong tegen Spanje 2010.
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24658
vrijdag 11 januari 2019 om 11:10
En dat was weer minder dan het doodsteken van de buurman zoals ook wel iemand heeft gedaan ooit.

Wat is je punt?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:31
Is geen punt, beiden was zonder opzet. De Jong kreeg geel en Muller rood. Ik ben het eens met 2 wedstrijden.
Ik vergelijk voetbalmomenten met voetbalmomenten.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:13
1: Oneens,
geen intentie om hem te blesseren ziet Nico pas op het moment dat die in de lucht hangt. de reactie van Muller daarna zegt eigenlijk genoeg, hij schrikt zichzelf ook kapot..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:27
1: nee man, hij had gewoon die Argentijnse dwerg over het hoofd gezien (letterlijk). Dit is toch geen smerige actie, gewoon ongelukkig. 1 wedstrijd was wel zat geweest.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:31
1e keer of vaker rood, rood is rood en voor een karate trap op hoofd van Tagliafico had het 4 wedstrijden geschorst moeten zijn.
Vind ik leuk
plein19 +3100
vrijdag 11 januari 2019 om 11:39
Wober vind ik erger. Muller had Nico niet gezien. Wober kon voorzien wat hij deed
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:08
Verschil is dat met de trap van Müller geblesseerd had kunnen raken en een hersenschudding had op kunnen lopen. Wöber tackled laag en had niet eens rood hoeven te zijn. Gewoon hard inkomen, maar houd zijn benen gewoon aan de grond.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:08]
Vind ik leuk
plein19 +3100
vrijdag 11 januari 2019 om 19:08
Wober is vuurrood en had ook gemakkelijk een blessure op kunnen leveren. De impact van Muller was veel groter maar totaal onopzettelijk. En dat vind ik het belangrijkste in de beoordeling
Vind ik leuk
Johnny Cash +9936
vrijdag 11 januari 2019 om 11:49
Stelling 1: of hij nou 2 of 4 wedstrijden krijgt maakt niets uit. Dit seizoen geen champions league meer voor muller. Liverpool gaat ze pakken 🔴
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:26
1. Onzin. Hij had Nico duidelijk niet gezien.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:44
Klasse justitie zal altijd blijven bestaan. Als b.v. Neymar met zijn idioot gedrag alleen een gele kaart krijgt. Wat betreft Muller had 5 wedstrijden op zijn plaats geweest. Ma ja!! Duitsland hè
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 13:55]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:50
1 duel was voldoende.. ging per ongeluk.. geld voor beide overigens.. blift een mannen sport..je moet sporters zwaar straffen voor discriminatie e.d.. harde overtredingen hoort erbij. anders maar gaan dammen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:01
1. 2 CL wedstrijden is wel op zijn plaats. Ondanks dat het misschien niet bewust was, dan hoort jou been niet op die hoogte te zijn bij een duel.

2. Voor Tapia wel. Maar Willem II moet hier niet aan beginnen. Zijn redelijk gezond dus hoeven niet te huren en hebben voldoende middenvelders. Wanneer er een schappelijke optie tot koop zou zijn, dan kun je het overwegen. Maar dit is de positie van Lieftink of Akkaynak en kan nu niet zeggen dat Tapia zoveel beter is. Heeft het blijkbaar goed gedaan bij Peru, maar heb het in de eredivisie nog nooit gezien.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:02]
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 11 januari 2019 om 17:09
S1. Nee niet direct was geen opzet, het had hoger gekunt maar niet gehoeven.


S2. Ja, beide kunnen elkaar zo helpen

S3. Niet de beste speler, wel beste verdediger.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95456
vrijdag 11 januari 2019 om 17:10
Stelling drie; Nee, wel de beste achterhoede speler.
Vind ik leuk
TheRedMen +3594
vrijdag 11 januari 2019 om 17:59
Top 3: Nee. Maar wel de beste verdediger van de PL. Hij is denk ik wel de meest constante speler in de PL.
Vind ik leuk
Sytz +4137
vrijdag 11 januari 2019 om 18:02
Stelling 3: Hazard, De Bruyne, Kanté en Salah vind ik nog iets beter. Hij komt daar wel snel achteraan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:02
Hazard is de beste speler in de PL. Dat is toch wel duidelijk. Van Dijk zeker de beste verdediger op dit moment in de PL. Afgelopen maand vond ik Fabinho ook verrassend geweldig op het middenveld. Maar hazard is zeker de beste speler in de PL.
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
vrijdag 11 januari 2019 om 18:59
1 Mwah.... ik heb spelers voor ergere dingen niet geschorst zien worden....
2 Als ie maar weg is.....
3 De beste nog wel.... wat een butstelling....
Vind ik leuk
markie +2751
vrijdag 11 januari 2019 om 19:41
Stelling 3: Zolamg Frenkie niet in de PL speelt wel 😉
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:42
1 Zeker schandalig.
2 interesseert niet echt veel mensen, denk ik, waar die Tapia speelt. Überhaupt of hij speelt.
3. Hell no.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:01
1: eens 2: eens 3: nee
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 20:01]
Vind ik leuk
WilcoS64 +3857
vrijdag 11 januari 2019 om 20:58
3x volmondig JA!
Vind ik leuk
Pietje2015 +17067
zaterdag 12 januari 2019 om 00:52
Stelling 1:
Dus als je iemand niet ziet is het een vrij brief om hem raken.
Zware overtreding op het hoofd, dus 2 wedstrijden is veel te weinig.

Stelling 2: Geen mening

Stelling 3: Absoluut mee oneens.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws