Sneijder betaalt trainingskamp van Utrechtse amateurclub: 'Jetski's voor de deur'

Sneijder betaalt trainingskamp van Utrechtse amateurclub: 'Jetski's voor de deur'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 11:28vr 11-01-2019 om 11:28

De Utrechtse amateurclub DHSC is deze week op uitnodiging - en op kosten - van Wesley Sneijder op trainingskamp in Qatar. In de oliestaat speelt de recordinternational van het Nederlands elftal voor Al-Gharafa.

De spelers van DHSC kwamen woensdag aan en spelen zondag tegen de club van Sneijder. Voor Rodney Sneijder is het een speciale wedstrijd: het is de eerste keer dat hij tegen zijn zeven jaar oudere broer speelt. "Ik hoop heel erg dat het doorgaat", vertelt hij aan het Algemeen Dagblad. "Wesley heeft pijn aan zijn bovenbeen overgehouden van het bekerduel dat zijn club donderdag heeft gespeeld tegen Al Arabi (1-1, red.)."

DHSC, dat uitkomt in de eerste klasse, zou eigenlijk op trainingskamp naar Maastricht gaan. "We speelden gewoon niet goed en vonden eigenlijk dat we geen trainingskamp verdiend hadden. We hebben toen besloten dat we toch een weekendje Maastricht zouden doen. Maar dat vond Wesley maar niks. Die vond dat we dan maar beter naar Qatar konden komen. Vanaf het moment dat we wisten hebben dat we naar Qatar zouden gaan, hebben we niet meer verloren."

Vrijdag wordt er even niet getraind. Dan gaat DHSC op bezoek bij Sneijder. "Wesley heeft twee kleine speelveldjes bij huis liggen, waar we wat potjes voetvolley zullen spelen. Er liggen ook wat jetski's voor de deur in het water, die zijn ook leuk om even te gebruiken. Het zal vooral een ontspannen dagje zijn dat in het teken staat van teambuilding."

Lees ook: Sneijder beloont amateurs met trainingskamp Qatar: 'Polonaise in de kleedkamer'

Plaats een reactie

Dirkiedirk +152
vrijdag 11 januari 2019 om 11:33
mooie actie van onze oranje held!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:04
Zeker.
Alleen jammer dat dit al de zoveelste post is aangaande dit onderwerp.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 11:34
Hij heeft wel wat ruimte om zijn huis dan, 2 kleine speel veldjes en een paar jetski's in het water. Wel lekker om met die temperaturen over het water te racen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:35
"Wesley heeft twee kleine speelveldjes bij huis liggen, waar we wat potjes voetvolley zullen spelen. Er liggen ook wat jetski's voor de deur in het water, die zijn ook leuk om even te gebruiken. Het zal vooral een ontspannen dagje zijn dat in het teken staat van teambuilding."

Er zijn dagen dat ik dat niet voor mijn deur heb liggen.
Vind ik leuk
Wemberly +330
vrijdag 11 januari 2019 om 11:52
Ik hoop dat ze allemaal in zijn paddenstoel passen
Vind ik leuk
3Bier +11547
vrijdag 11 januari 2019 om 12:06
En Yolanthe die even de biertjes komt serveren voor de boys uit Utrecht. Lekker man.
Goed ventje die Sneijder
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 12:10
"Hé Yo, ga eens bier halen".
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
vrijdag 11 januari 2019 om 11:36
Geweldige ervaring zeg! Topper die Sneijder!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:48
Toppertje uit Utreg .👏
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:55
Altijd gewoon gebleven, zo zijn utrechters.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:00
Zo is dat maat toppertje .
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:45
Zeker weten maatje. 🤛🤛🤛🤛
Vind ik leuk
Dirkiedirk +152
vrijdag 11 januari 2019 om 13:24
jammer dat Sneijder ten tijde van zijn Ajax periode niet als Utrechter werd gezien. Het respect voor z'n afkomst is nu pas op gang gekomen. Ach ja, beter laat dan nooit in dit geval dan maar
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:43
Je lult uit je nek waar baseer je dat op ????
Vind ik leuk
Dirkiedirk +152
vrijdag 11 januari 2019 om 13:45
Ik PRAAT niet uit mijn nek. Ten tijde dat hij bij Ajax speelde moest het utrecht publiek altijd de hele pot lang hem hebben. Zelfs toen hij na het overlijden van di tomasso een bloemetje kwam brengen moest het publiek hem toch weer 90 minuten lang opjutten met spreekkoren. Maar lees mijn comment iets beter aub. Ik ben vooral blij dat hij nu gewoon overal met het verdiende respect word behandeld.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:47
Dat klopt wel , maar scheer niet alle supporters over 1 kam dan .
Vind ik leuk
Henk3 +1100
zaterdag 12 januari 2019 om 10:06
De omslag is eigenlijk gekomen toen hij dat bloemetje voor David kwam brengen. Daarmee won hij het respect van velen. Daarvoor was hij inderdaad altijd het mikpunt van spreekkoren.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:41
Zo zou het altijd blijven gaan in utreg, omdat een hoop supporters niks met ajax hebben. Daar was wes de dupe van.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:00
Is niet anders die rivaliteit is normaal en hoort nou eenmaal bij voetbal
Uuuuuuuuuu
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:01]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:34
Zo is dat maat, er is maar 1 club en dat is Uuuuuuuuu
Vind ik leuk
Oale grond +367
vrijdag 11 januari 2019 om 12:09
In de kapitalistische wereld van verrijking, zijn er parel momentjes gevoed door een sociale gedachte. Mooie geste! Voor menige speler van een amateurclub een onvergetelijke ervaring. Hier wordt je rijk van Wesley.
Vind ik leuk
Blac-ca +486
vrijdag 11 januari 2019 om 12:10
Top gozer ,altijd zichzelf ......Wesjeeeee 0% hoogmoed siert toch de mens Wesje.
Vind ik leuk
Dedan002 +2746
vrijdag 11 januari 2019 om 15:08
Mooie actie. Al is het niet onbelangrijk erbij te vermelden dat DHSC een club van zijn broer Jeffrey is en kleine Rodney daar actief is als speler. Een echt Sneijdercluppie, dus.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:03
Hij sponsort de club ook en de voedsel bank .
Dedan .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws