Bewuste keuze voor rugnummer 34: 'Ken Nouri en zijn familie goed'

Bewuste keuze voor rugnummer 34: 'Ken Nouri en zijn familie goed'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 12:34vr 11-01-2019 om 12:34

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 13:32vr 11-01-2019 om 13:32

Vince Gino Dekker gaat bij Go Ahead Eagles spelen met rugnummer 34. De van Jong AZ overgekomen linksbuiten speelde in de jeugd van Ajax samen met Abdelhak Nouri.

"Daarom wil ik bij Go Ahead Eagles ook graag met nummer 34 op mijn rug spelen. Het rugnummer wat Nouri altijd droeg", vertelt hij in gesprek met De Stentor. "Ik ken hem en zijn familie goed, we speelden twaalf jaar samen."

Dekker speelde in de jeugd van de Amsterdammers ook samen met spelers als Donny van de Beek, Vaclav Cerny en Matthijs de Ligt, spelers die er wel in slaagden door te breken in de hoofdstad. Een slepende knieblessure gooide voor Dekker echter roet in het eten. "Niemand weet hoe ik daaraan kwam. Ik bleef last houden en uit een mri-scan bleek opeens dat ik een broos botje had onder de knieschijf", vertelt hij daarover. "Na de operatie heeft het me meer dan een jaar gekost om fit te worden."

Vorig seizoen werd Dekker nog wel kampioen met Jong Ajax. "Staat toch maar mooi op mijn cv. En wie weet lukt het dit jaar bij Go Ahead Eagles opnieuw. Twee jaar achter elkaar kampioen worden in de eerste divisie.... Zou best bijzonder zijn, toch?" 

Plaats een reactie

Donnygo +4828
vrijdag 11 januari 2019 om 12:36
Welk leuk dat bijna elke speler die met Nouri heeft gespeeld zo hem blijven eren.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:37
Waarom is het telkens nieuws als er weer is iemand rugnummer 34 heeft gekozen
Vind ik leuk
Mubappuh +564
vrijdag 11 januari 2019 om 12:45
Ik heb vandaag 34 cent wisselgeld bij mijn boodschappen teruggekregen. Die is voor jou Appie;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:47
Wel jammer dat Ajax het zo moeilijk heeft om die 34e landstitel is een keer binnen te halen. Zou toch een fluitje van een cent worden las ik aan het begin van het seizoen
Vind ik leuk
Mubappuh +564
vrijdag 11 januari 2019 om 12:56
Ja dit zou hun jaar worden hé, of was dat vorig jaar?
Vind ik leuk
Mijnideaal +136
vrijdag 11 januari 2019 om 18:15
Kunnen mensen zoals jij bent niet lekker wat anders gaan doen, als alleen maar zieken over de rug van een fantastische jongen?
Vind ik leuk
Mubappuh +564
vrijdag 11 januari 2019 om 18:31
Kan jij even ergens anders gaan zeiken en uithuilen?
Vind ik leuk
Mijnideaal +136
vrijdag 11 januari 2019 om 19:50
Ik zeik niet, maar begin de psv’ers en Ajax-supporters, die de hele tijd lopen af te zeiken een beetje zat te worden. Dus reageer ik een keer op jou
Vind ik leuk
Mubappuh +564
vrijdag 11 januari 2019 om 19:56
Haboeboeboe, tegen een dolletje moet je gewoon kunnen
Vind ik leuk
Mijnideaal +136
vrijdag 11 januari 2019 om 20:04
Voor jou misschien een dolletje. Voor mij is het nog steeds m’n Ajax-zoon. Vanaf de D’tjes ongeveer 10 wedstrijden per jaar bij hem wezen kijken. Bij z’n debuut in het 1e een traantje gelaten van trots. Toen hij neerging uren zitten huilen. Dus ik behoor gewoon tot een groep, die zo’n dolletje niet kan waarderen.
Vind ik leuk
Mubappuh +564
vrijdag 11 januari 2019 om 20:05
Haboeboeboe
Vind ik leuk
Mijnideaal +136
vrijdag 11 januari 2019 om 20:21
Excuses voor mijn poging om je fatsoen bij te brengen, dat je ouders zeker vergeten zijn. Was een beetje naïef van me
Vind ik leuk
Mubappuh +564
vrijdag 11 januari 2019 om 20:55
Huilie huilie
Vind ik leuk
#Keizerout +45214
vrijdag 11 januari 2019 om 12:48
Bij welke supermarkt? ;)
Vind ik leuk
Mubappuh +564
vrijdag 11 januari 2019 om 12:49
De appie natuurlijk;)
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 11 januari 2019 om 12:49
Dan ben je opgelicht aangezien er niet met centen meer betaald worden.
Vind ik leuk
Mubappuh +564
vrijdag 11 januari 2019 om 12:51
Wie zegt dat het contant was?
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 11 januari 2019 om 13:00
Anders krijg je geen wisselgeld, bij het betalen met je pin betaal je namelijk gepast.
Vind ik leuk
Mubappuh +564
vrijdag 11 januari 2019 om 13:17
Tenzij er een foutje wordt gemaakt;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:37
Go Ahead wordt geen kampioen, daar is het team te zwak voor. veel geluk gehad in de eerste seizoenshelft, maar dat houd een keer op
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 11 januari 2019 om 12:40
Volgens mij is dat meer de hoop ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:41
Wie denk je dan dat er kampioen wordt in de KKD?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:43
Sparta, Den Bosch of Twente. De gelukkigste wint
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:44
En wat zal je gelukkig zijn als het lukt😉
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:24
Als het twente wordt wel ja, anders niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:45
Sparta, is simpelweg beter dan de rest.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:49
Sparta wil Smeets halen.......
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:55]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:43
Sparta.
Vind ik leuk
El Cazador +8887
vrijdag 11 januari 2019 om 12:42
Mooi gebaar, Gino. Suc6 in Deventer.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:47
Er is geen enkele aanleiding om persoonlijke hommages uit de publiciteit te houden zoals hier vaak wordt geventileerd en gesuggereerd.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:53]
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
vrijdag 11 januari 2019 om 12:47
Ook al waren vele hem voor, mooi gebaar.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:51
Wie is Ken ?
Vind ik leuk
satesaus +1464
vrijdag 11 januari 2019 om 12:57
Pfff, daar is ie weer. Dat iemand dat doet, a la, maar als je het meent ga je het niet aan de pers vertellen maar houd je dat gevoel voor jezelf.
Zal vele reacties losweken maar dit is gewoon PopieJopie gedrag.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2171
vrijdag 11 januari 2019 om 13:05
Ik vind het allemaal heel mooi en respectvol hoor, maar een zuur deel van me vraagt zich toch af hoeveel spelers die 34 zouden kiezen als ze in het begin van een seizoen de keuze uit alle rugnummers hadden...
Vind ik leuk
Vamos7 +10926
vrijdag 11 januari 2019 om 13:37
Ja van kijk mij begaan zijn...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:07
goed verhaal
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:16
S6 bij Go Ahead Eagles.
Vind ik leuk
Vamos7 +10926
vrijdag 11 januari 2019 om 13:36
Ik wordt wel moe dat er over de rug van Nouri misbruik worden gemaakt om maar aandacht te kunnen krijgen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:10
Om Nouri te eren heb ik vandaag nummer 34 bij de chinees besteld.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3893
vrijdag 11 januari 2019 om 14:32
Mooi man. En toen door naar Fons? Gekkie.
Vind ik leuk
Twiniepsv +104
vrijdag 11 januari 2019 om 14:45
En weer door pfffff
Vind ik leuk
Twiniepsv +104
vrijdag 11 januari 2019 om 14:46
Hij had nm 34 omdat hij er niks van kon
Vind ik leuk
Bhj +2278
vrijdag 11 januari 2019 om 15:30
Was een hele talentvolle linksbuiten, jammer van ze blessure. Zou leuk zijn als hij weer terug op niveau kan komen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:23
mooi gebaar,
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws