Bewuste keuze voor rugnummer 34: 'Ken Nouri en zijn familie goed'

Bewuste keuze voor rugnummer 34: 'Ken Nouri en zijn familie goed'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 12:34vr 11-01-2019 om 12:34

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 13:32vr 11-01-2019 om 13:32

Vince Gino Dekker gaat bij Go Ahead Eagles spelen met rugnummer 34. De van Jong AZ overgekomen linksbuiten speelde in de jeugd van Ajax samen met Abdelhak Nouri.

"Daarom wil ik bij Go Ahead Eagles ook graag met nummer 34 op mijn rug spelen. Het rugnummer wat Nouri altijd droeg", vertelt hij in gesprek met De Stentor. "Ik ken hem en zijn familie goed, we speelden twaalf jaar samen."

Dekker speelde in de jeugd van de Amsterdammers ook samen met spelers als Donny van de Beek, Vaclav Cerny en Matthijs de Ligt, spelers die er wel in slaagden door te breken in de hoofdstad. Een slepende knieblessure gooide voor Dekker echter roet in het eten. "Niemand weet hoe ik daaraan kwam. Ik bleef last houden en uit een mri-scan bleek opeens dat ik een broos botje had onder de knieschijf", vertelt hij daarover. "Na de operatie heeft het me meer dan een jaar gekost om fit te worden."

Vorig seizoen werd Dekker nog wel kampioen met Jong Ajax. "Staat toch maar mooi op mijn cv. En wie weet lukt het dit jaar bij Go Ahead Eagles opnieuw. Twee jaar achter elkaar kampioen worden in de eerste divisie.... Zou best bijzonder zijn, toch?" 

Plaats een reactie

Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 12:36
Welk leuk dat bijna elke speler die met Nouri heeft gespeeld zo hem blijven eren.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:40
Blijf het vreemd vinden dat ze blijven hameren op Nouri, Nouri's ongeluk wordt nu meer en meer een hype. Nouri eren kan ook anders, het is en blijft een triest verhaal het kind van de club het uitzonderlijk talent van een uitzonderlijk mens.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 12:42
Juist een rugnummer is het makkelijkste en een mooie manier voor spelers om hem te eren. Dat heeft imo niks met hype te maken.

De meeste jongens zijn met Nouri opgegroeid en kunnen zo hem dichter bij hun houden.

Hoe moeten spelers anders Nouri eren vind juist het rugnummer een heel mooi maar ook simpel gebaar.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:50
Wel het rugnummer maar nooit bij hem bezoek komen? Geweldig dat medeleven.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 12:53
Mooi aanname heb je hier, is het normaal voor jouw om iemand zo neer te zetten als je het niet weet hoe of wat voor contact hij nog heeft met de familie?

Maar welke andere manier van eren zou hij dan moeten doen volgens jouw?
Vind ik leuk
De fries +1599
vrijdag 11 januari 2019 om 12:54
Beetje dubbel gevoel bij dat rugnummer , om het zo te gebruiken enzo.
Normaal gesproken hadden we namelijk nooit van bovenstaande speler gehoord...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:56
Als je heel dicht bij Nouri stond en staat heb ik er geen problemen mee maar nu wordt het uitgemolken door de mindere goden onder de voetballers om toch maar in de belangstelling te komen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:56]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:09
Dus jij verstaat onder andere kluivert en dembele onder de mindere goden onder de voetballers?? Ik vindt het toch beide wel redelijke talenten...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:10
Heb jij Dembele ooit in Amsterdam gezien?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:15
Voor mensen zou jij is het toch nooit goed. Als dembele in de media had gezegd dat hij bij Nouri op bezoek is geweest dan zou je waarschijnlijk weer zeggen dat hij het alleen maar voor de media aandacht doet... Feit is dat dembele de broer van Nouri voor een wedstrijd heeft uitgenodigd en dat ze ook hebben gezegd dat hij een goede vriend is van de familie..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:21
Daarom is het gebaar nog mooier. Maar meneer Dembele en meneer Nouri hebben elkaar ontmoet op een trainingskamp. Bovendien heeft meneer Dembele de familie Nouri in amsterdam bezocht en die vonden het een erg mooi gebaar omdat het voor hun bewijst dat hun zoon nog niet is vergeten.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:25
Ja, en had toen meteen een meeting met familie van nouri.
Vind ik leuk
Ale +5230
vrijdag 11 januari 2019 om 15:50
Die gast kan beter kinderkleding verkopen dan voetballen. Voor het geld hoeft hij het niet meer te doen!
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 13:12
Familie wil geen bezoek bij Nouri.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:14
Omdat dan Jan en alleman op bezoek komen, maar zijn echte vrienden zijn gewoon welkom hoor.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 13:56
Dekker was dan ook geen vriend, maar een oud ploeggenoot. Dus logisch dat hij, ondanks dat jij het bepleit, niet op bezoek gaat.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:21
Gino Dekker was juist wel een vriend. Speelden al samen vanaf de f-jes.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 19:05
Ploeggenoot(je), geen vriend.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:47
Heb je het boek van Nouri niet gelezen? Waren vroeger maatjes hoor. Ouders hebben ook een goede band met elkaar.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 20:07
Niet dat ik het nodig heb, maar heb het boek gelezen. Dekker was geen vriendje wat thuis bij Nouri kwam hoor.
Vind ik leuk
HansVites +5656
vrijdag 11 januari 2019 om 13:16
Als je het hele interview had bekeken had je geweten dat die jongen hem regelmatig bezoekt heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:46
Jij maakt ervan dat ze nooit bij hem langs gaan. Echter kan denk ik niet zomaar de hele dag alles en iedereen hem bezoeken. Best een pijnlijk punt denk ik aangezien het voor de spelers moeilijk is hun jeugdvriend zo te zien. Ook zijn er wel degelijk interviews waarin spelers aangeven op bezoek te gaan alleen laten ze zich verder niet teveel uit over zijn omstandigheden. Dit zal zijn ivm respect naar de familie. Jou opmerking is misselijkmakend.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:54
Nouri was zoveel meer dan een rugnummer, was zeer sociaal bewogen waarom eer je hem niet daarmee? Doe wat Nouri deed, ga bij scholen langs om kinderen te onderwijzen of ga naar de gevangenis om mensen proberen op het rechte pad te krijgen dan eer je hem pas en niet met een rugnummer.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 12:48
Het is geen hype.
Het heeft denk ik vooral een grote impact gehad op al die jonge jongens.
Dit is voor hun een mooie manier om een vriend te eren.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:52
Ga dan op bezoek?
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 12:55
Dat is iets anders dan iemand eren. Ze kunnen ook een mooie tattoo laten zetten.
Ik vind de nummerkeuze eigenlijk best een leuke en mooie manier om hem te eren.
Er lopen straks allemaal nummer 34s in Nederland, die dat nummer hebben gekozen omdat hun favoriete nummer 34 dat zelf niet meer kan. Ik vind dat best ontroerend als ik eerlijk ben.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:01
Nouri was een bijzonder mens niet alleen als speler maar daar hoor je niemand over. Hij schaamde zich voor zijn auto, ging naar scholen om met kinderen te praten maar ook naar de gevangenis om met gevangen te praten dat ze hun leven moesten beteren, dat aspect hoor je niemand over terwijl dit tekenend was voor de persoon Nouri.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 13:24
Dan is het toch juist heel mooi en misschien ook wel heel begrijpelijk dat zoveel jongens hem los van elkaar willen eren?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:32
Self-fulfilling prophecy. Zijn onbaatzuchtigheid ontstijgt het door jou gesuggereerde 'publiek geheim' . Praat voor jezelf
Vind ik leuk
Hast58 +867
vrijdag 11 januari 2019 om 13:24
Ik blijf het vreemd vinden volgens mij wordt bij Ajax nr.34 nooit meer gebruikt uit respect. En andere gaan juist wel dat nummer dragen. Vreemd.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 13:30
Ik snap wat je bedoelt. Het lijkt tegenstrijdig.
Alleen is het denk ik in beide gevallen het meest logische eerbetoon.
Vind ik leuk
Hast58 +867
vrijdag 11 januari 2019 om 14:54
Net zoals dat Ajax 1 vorig jaar constant de tragedie Nouri als "smoes"(reden) aanhaalde als er weer slecht gepresenteerd was en geen kampioen zijn geworden. Terwijl jong Ajax nog nooit zo goed gepresteerd heeft en kampioen is geworden terwijl ook in dat elftal verschillende jongens zijn opgegroeid en gevoetbald hebben met Nouri.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 15:29
Dat was de vorige trainer. Na zijn vertrek heeft niemand het er nog over gehad. Leuk dat je oplet.
Vind ik leuk
Hast58 +867
vrijdag 11 januari 2019 om 16:01
Dat is een belachelijke reactie van jouw zelfs ten Hag heeft het nog regelmatig aangehaald. Ziyech en van de Beek zijn er verschillende keren in interviews op in gegaan hoeveel impact dat op de resultaten gehad heeft. Deze reactie geef je alleen maar om je nick name te verdedigen. Waar ik me trouwens diep voor zou schamen maar dat is een andere discussie.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 16:12
Is gewoon niet zo.
Het is misschien nog wel een keer gezegd, maar het was geen wekelijks terugkerend thema meer.

Dus dat is dom gelul.
En cool statement man. Ik zou me schamen als ik structureel zulke domme dingen zou zeggen. Inclusief je vorige reactie.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:27
Schaam je kapot met je domme reacties.
Niet iedereen mag bij nouri komen. En je kan hem okk eren zonder een vriend te zijn.
Daarbij is dembele wel degelijk bij familie van nouri in Amsterdam geweest.

Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:03
Valt wel mee wat voor hype het op dit moment is. Verder wil ik het geen hype noemen, maar eerder vergrootte aandacht. Een hype is eigenlijk niet helemaal op zn plek gezien hetgeen er gebeurd is.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 13:09
In het stuk staat geen letter over Nouri's ongeluk. Dekker eert Nouri door met zijn nummer te gaan spelen. Mooi toch?
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
vrijdag 11 januari 2019 om 13:40
Ja, dat lijkt mij wel mooi en dat kan geen kwaad.
Mooie manier om te laten zien dat Nouri nog in gedachten is bij velen.
Iets anders zou het zijn als ik bijvoorbeeld een onderbroeken-lijn ofzo op de markt ga brengen met de naam Nouri.
Dat mag de familie zelf doen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:11
AJAX4EVER MOKUM ben het totaal met je eens wil je hem eeren geef zijn stichting een zooi geld betekend veel meer dan telkens dit voor de ouders en broeders en zusters van hem aan te haalen (thumbs up)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:13
Di Tamasso van Utrecht destijds hetzelfde verhaal maar geen eerbetoon van derden zoals nu wel gebeurt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:14
laat wat zien over de schijn heilighijd van de mensen...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:39
Eeren, haalen, schijnheilighijd, gezecht ,ofterwijl, hoofdt, je doet je naam eer aan Hans Worst1
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 13:58]
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
vrijdag 11 januari 2019 om 13:42
Dat heet in de volksmond dyslexie.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:48
Zou je denken?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 13:55
Wie? Jij schrijft zijn naam niet eens correct.

Verder appels peren.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:56
Bij FC Utrecht hebben ze meneer Di Tomasso destijds geëerd door een benefietwedstrijd tegen Monaco te spelen en de opbrengst aan zijn weduwe te schenken. Meneer Di Tomasso is een halve heilige bij FC Utrecht en wordt nog steeds geëerd.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:17
BELACHELIJK. Dus door een beetje geld te doneren wat ze toch al in overvloed hebben eer je Nouri meer?? haha laat me niet lachen... ronduit triest dat je zoiets denkt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:21
weet je wat triest is dat jij snapt dat het niet over een beetje gaat waar heb ik gezecht een beetje geld laat mij maar zien????
ofterwijl lees beter en laat je hersenspinsel waar hij is in jou hoofdt in niet op dit forum
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:29
Misschien is het mogelijk dat je wat beter en duidelijker typt? Dat zou voor iedereen hier op VP fijn zijn.

Dat jij denkt dat je iemand eert door veel geld te geven zegt waarschijnlijk veel over de persoon die je bent. En dat is niet positief. Je mag trouwens ook wel even wat taal les nemen. Mijn taal is ook niet perfect maar hoofd met dt????
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 13:30]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:32
@ firefighter
ik neem aan dat preventie het waapen is om deze situaties niet meer te laaten voorkomen
en ik geloof er heilig in dat zijn family dat ook wilt en hun best ervoor doen het verhaal van hun zoon/broer/broertje
en ik geloof dat dat meer effect heeft dan iets anders maar dat is mijn meening
"over mijn spelling ik ben afrikaans ik probeer zo goed mogelijk niet te schrijven wat ik spreek wat gebiurt in mijn taal en mijn moeder taal is dat nederlanders vinden dat dingen moeilijk moeten kan ik niks aan doen ik kan enkel mijn best doen"
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:35
Goed dat je Nederlands probeert te leren en je best ervoor doet!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:43
wie zegt dat ik mijn best doe?
mischien ben ik wel een van de oud mannen?
mischien denk je dat ik jong ben
waarschijndelijk voor jij gebooren was
was ik weg genoomen iut mijn hius om verplicht in angola te vechten met wat jullie nu teroristen noemen maar ik nog altijd vrijheids strijder omdat hun ons was was het voor hun vrijheid onschuldige donkere kinderen ontvoeren voor hun swapo leger
wie jullie niet steunden maar ik zag wel diuzenden blikjes nederlandse vis dus ja ik doe en zal nooit mijn best doen ik walg van terorisme en dus ook van jou taal en jou regering wie het steunt
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
vrijdag 11 januari 2019 om 13:45
Ah! Een Ajax Cape Town-fan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:53
ja ik komt iut de caap elke boer elke afrikaan is een kaapse mens :)

ik volg enkel capetown omdat hun moeivoetbal laaten zien de rest is meer geluk dan wijsheid zeg maar..
biuten dat om ik weet nog dat er geen apartheid meer was en vreede voor een oogenblik ben toen met veel andere mane gegaan naar de semi en finals van seizoen 94-95
maar voetbal is bijzaak voor ons geld maar 1 ding kwa sport
RUGBY EN BRAAI :) go bokkie :D
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
vrijdag 11 januari 2019 om 14:34
Als ze hier een opmerking over je taalgebruik maken dan moet je maar denken:
Je moe nie zeur nie.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:49
Ga maar lekker generaliseren jochie. Zo te lezen heb je flink wat mentale problemen. Zoek hulp zou ik zeggen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:58
ik weet niet waar jij over praat maar jij hebt probleemen niet ik mij ragen ze wat en ik geef antwoord als de waarheid jou niet aanstaat moet je lekker in de propoganda wie jou via de tv wort ingepepert blijve geloove
vertel mij dan dit he aangezien jij voor oordelen hebt

waar van midden afrika zijn er nog boeren
jij hebt geen enkel idee tot hoever de groote trek ging toen de briten ons als slaaven wouden verkoopen en vermoorden
waarvoor wij 2 boere oorloge hebben gestreeden door die honden in concentratie campen gezet samen met de bosman en zwarte's

waar is dat mijn schuld waar jij ons voor de moord op de zwarte en bosman aanziet beter hou jij je mond en ga je internet op dan vint je dat een hond als nelson mandela de lijder was van het anc leeger en op grond van aanslaagen op schooling winkel centra en marktpleinen
dan het punt van zijn straf
meneer mandela reed met een bus vol explosiefen het marktplein op met 10diuzende kindere en veel onschuldige ouders
als ik dat hier doe ben ik terorist als dat in mijn land gebiurt is het voor vrijheid weet waar je over praat want je weet niks
ga na die klote internet kan jij zien tot vlak voor zijn dood hij internationaal terrorist was
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:06
Ik probeer je tekst te begrijpen, echt waar. Maar ik kan er echt totaal niets uit opmaken. Jij gelooft zeker ook in de illuminatie en dat de aarde plat is?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:13
oke dus als het niet waar is mag ik nu in den haag een bom laaten afgaan en dat zou dus geen waarheid zijn
ik wist toen ik hier kwam dat jullie jaaren zijn geindoctrineert ons te haaten omdat wij racist waare bla bla ik ben niet raciesties maar jij voor oordeelt mij direct dus wie tussen jou en mij ( aangezien ik geef om ieder leven dier of mens) er nu echt raciesties is mischien moeten jullie eens gebriuk maaken van internet kan je papieren van begin jaaren 90 vinden wie iutleggen elk probleem wat er nu aangaat in mijn land ondertekend door nelson mandela ik kan je wel een link laten zien maar je bent zo bevoor oordeelt dat jij het als nep zal beschouwen terwijl er oficeele staats stempels staan...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:28
Zoals ik al heb gezegd weet ik oprecht niet waar je het over hebt. Je gaat van een bom aflaten gaan naar racisme naar het internet naar Nelson mandela naar een staatssstempel? Volgens mij is dit toch echt een voetbalsite of heb ik iets gemist?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:44
jij hebt gemist dat jij ij beschuldigt van dit en dat waar ik jou vraag om mij aan te toonen dat het zo is zodat ik deze hele forum kan vol zetten met gruwelijke moorden met raciestiese motieven of zowel blanken als kleurlingen ( natives de mense wie kwaame van indie etc alle minderheeden )
wat ik zeg klopt niet dus ik geef je fijten en elke keer ben je in onvermogen om mijn ongelijk te bewijzen dus ik skip jou omdat ik jou be voor oor deel de personlijkheid zat ben
jij probeert mij als de kak te zetten maar nog kom je met geen enkel bewijs dat ik ongelijk heb omdat ik de waarheid spreek en geen haat heb aan het leven van een ander ik doe liever mijn ding en ben blij dat ik nog kan genieten van mijn leeven maar jij wilt mij als een monster neer zetten terwijl ik netjes praaten met een ajaxcied en niet jou
dat jij nog steeds niet kan begrijpen dat dit komt door het fijt dat jij ENKEL GELOOFT WAT DIE BLERRIE TV JOU VERTEL EN EK EEN MONSTER IS ALS EK DIE MONSTER IS EN ONS HIER IS HADDEN WIJ ALLANG EEN COUP GEPLEEGT ALS MIJN BROEDERS DEEDEN TEEGEN MUGABI OMDAT ZIJN LEGER HEM NIET MEER STEUNDEN EN WIJ TOEN PAS ACTIE KONDEN NEEMEN
ik kom van een egt volk wie nog trots is op wat wij zijn en niet geloofen in die propoganda van wie dan ook
waarom zie jij enkel wat jij ziet op tv en niet de rest dat noemt men propoganda vroeger waaren mensen nog slim genoeg om dat te realiseere maar tegenwoordig zijn mensen een schaap van het marxisme dus jij ook omdat jij zelf niet kan inzien wat de waarheid over dingen zijn net als saddam hoesijn wie nucleare waapens had en aftr af niks van waar is dat heet marxisme een land verooveren voor rijkdommen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:57
Laat je nakijken. Ik snap echt totaal niet waarover je het hebt. Volgens mij ging het toch echt over Nouri.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:16
WEET JEFOCK OFF JULLIE ALLMAL
IK HEB GESTRIJDT TEEGEN DIE COMUNISME WIE JULLIE VREEZEN IK WEET HOE HET GING EN HEB NU OOK SGIJT IK BEN TROTS OP AL DIE DOODE CUBANEN IK BEN TROTS OP AL DIE OOST DIUTSERS WIE IK VERMOORD HEB MET MIJN BROEDERS VAN 32BATTALJON IK BEN TROTS DAT DE POLEN ER WEG LIEPEN EN ONS HIELPEN TE VECHTEN EN WIE WIJ TERUG HEBBEN GESTUURD NA HIUS IK BEN TROTS OP ALLE DIUZENDE RUSSEN WIE WIJ HEBBEN VERMOORD IK BEN TROTS OP DAT WIJ DE BESTE WAAREN OM IEDEREN IUT TE ROEIEN WIE MIJN STAAT BEDRIJGDE WIJ WAAREN IN HET EINDE IN OORLOG DOOR JULLIE KANKER BLERRIE MARXSISME
ik ben trots dat mannen als ik vochten zodat jullie nooit zouden zien wat comunisme was wat jullie regeering van mij land verijsde met gruwelijke gevolgen als niet mischien moet jij jou afvragen wat dit verhaal jou verteld dat alles wat jij weet een leugen is dat jij in een bubel leeft en altijd zal blijven omdat jij geen intelect hebt om propoganda iut nieuws of iut waarheid te beschouwen en daar ben ik trots op

EEN NEDERLANDER IS ALLES WAAr JULLIE ONS voOr IUTMAAKEN
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
vrijdag 11 januari 2019 om 13:44
Je kan ook gewoon een spellingscontrole installeren.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:47
Louter suggestief en speculatief, berustend op drijfzand en luchtfietserij.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:27
jij speculeert enkel in ziud afrika is een oorlog om elke minderheid iut te roeien zodat het donkere colectief kan regeere dagelijks worden de bosman ( xhosa en KhoiKhoi) net als de boere en blankes weg gevaagt in plaatsmoorde bewys mij dat dat niet gebiurt dan zal ik je laaten zien wat er wel degelijk gebiurt als een zwangere vrouw wie ik kende wert open gesneede om haar ongeboore tweeling te kriusigen en handoek eromheen en in brand gestooken dus dit is allemaal speculatief en niet een rassen situatie omdat hun erna alles hebben afgebrand is er geen biut be halve de slagting van 6 blankes en 11 gewonde donkere arbeiders en 3 doode donkere arbeiders je hebt geen idee waarover je praat

wijzeging ik ben vergeeten te vermelden dat de groot ouders vast gebonde toe keeken en hun oogleeden zijn verwijdert zodat ze moesten toe kijken
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 14:28]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:43
Volstrekt irrelevante bravoure. Je werd aangesproken op je speculatieve en surrealistische campinggebazel over Abdelhak Nouri.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:28
Wie zegt dat ze dat ook niet doen?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:34
Uiteraard ben jij niet de aangewezen persoon om gradaties aan te brengen en waarde-oordelen uit te spreken over hommages.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 14:16]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:08
ik ben niet daar voor aangeweezen omdat ik voor mijn land vechte wie alle vluchtelingen van afrika toeliet zonder wat te vraage wie op de vlucht waare voor het comunisme of ben je vergeeten wat mugabi deed in rhodesia hoe hij alle boere heb vermoord leef in jou cocon want het gebiurt in ziud afrika ook en nog veel erger dat jy het niet geloof zecht meer wat over jou dan over mij want ik ben hier heen gevlucht omdat ik de laaste van mijn family ben ik heb veelen heb zien gaan in plaatsmoorde ik heb gestreeden om "gekleurde"kinderen te bevrijden van het "gekleurde gevaar ofterwijl terrorisme"
dit zegt meer over mij dan over jou want jij denkt dat ik racist ben terwijl ik streed voor iedereen omdat dit de laaste kans was op een 1e wereld land in afrika
waar mijn voor ouders zijn heen gegaan in de naam van god wie ons zij dat daar ons stukje grond was waar wij vrij ons eigen geloof konden iuten "christelijk maar prosperative"
dat jy haat dat wy konden betaalen met goud was ook niet ons probleem door alle goud had geen enkele sanctie enkel effect op ons economies stelsel mischien hadden jullie dat ook kunnen iutvinden als je zelf slim genoeg was dumbass "
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:37
Schizofreen dyslectisch fantast hersenspinsel Baron Von Münchhausen van de hak op de tak aandachtsgeil Bij1 stemmer
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:54
Volslagen schizofreen geraaskal, gespeend van elke realiteitszin, aangelengd met bespottelijke ad hominem beschuldigingen. Meelijwekkend.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:06
weet je wat fuck jullie ik ben je monster kijk na europeese rellen dat zijn de nagslgt van waar ik teegen vogt nu is jullie biurt en ik zit met mij drinkje en mijn 3 ysterbergers op de 1e rij toe kijken hoe jullie nu ondervinden wat terorisme is kijk maar wat gaat gebiuren gebriuk als je slim en intiliegent bent ons als voorbeeld waarom gebiurt er niks ze kunnen het niet kijhard toeslaan de kop indrukken want dan komt een veel grooter probleem maar jullie zullen zien ik zal genieten paris is niks met mij n school wie werdt op geblaazen en er 15.000 dooie kinderen waaren maar daar praat niemand over ik zal het axcepteere dat ik het monster ben maar als ik het monster moet zijn moet jij je realiseere dat ik getraint ben als geurilla strijder en als ik hius moet houden hier met mijn broeders dat jullie geen schijn van kans hebben dat f.w de klerk ons verkocht is zijn probleem wij wouden sterfen ONS VIR JOU SUID AFRIKA!!!!!!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:23
Laat je eigen nakijken nep Zuid Afrikaan of ga bij mevrouw Sylvana Simons wonen die heeft alle begrip voor leugenaars en mensen die goed ziek in hun hoofd zijn. Jij dus.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:57
Een cursus anger management kan ongecontroleerde woede-uitbarstingen beteugelen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:46
Bij Hans Worst werkt dat niet,die is zo vaak platgespoten dat hij er immuum voor is.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:38
De bittere nasleep van de vrijdagmiddagborrel. Volstrekt onsamenhangend en incoherente hersenspinsels.

Je werd geadresseerd op je zinsbegoochelingen over Abdelhak Nouri en ontpopt je als een aangeschoten kantoorklerkje met waanbeschuldigingen. Meelijwekkend.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:38]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:07
De psychiatrie in met jou en verduvelde snel een beetje.
Vind ik leuk
Jandieze +56
vrijdag 11 januari 2019 om 13:20
Helemaal eens. En wat betreft uitzonderlijk talent: dat moet je nog maar afwachten. Daarvan zijn er veel, heel veel geweest.
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
vrijdag 11 januari 2019 om 13:29
Bedankt voor je goede opmerking AJAX4EVER MOKUM. Ik vind het in en in triest wat die jongen is overkomen, en ook voor zijn familie en vrienden is het een nachtmerrie.

Maar gaan we nu per jaar 40-50 nieuwsitems wijden aan een speler die ter ere van Nouri met rugnummer 34 gaat spelen? Of gaan we het hebben over voetbalnieuws en zaken die er toe doen.

Ik bedoel mooi dat iedereen met hem en z'n familie meeleeft, en dat is zeker terecht, doe ik ook absoluut.

Maar het lijkt haast wel of VP familie is van Nouri. Deze nieuwsberichten zijn alles behalve nieuwswaardig in mijn ogen. Ik hoor liever nieuwsberichten wanneer zijn gezondheidstoestand hopelijk verbeterd, maar VP hou op met dit soort zinloze artikelen aub.
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
vrijdag 11 januari 2019 om 13:52
Ik begrijp dat PSV-fans niet op dit soort nieuwsitems zit te wachten. Maar 40-50 items elk jaar is schromelijk overdreven.
Ze zouden eigenlijk een special gaan maken over alle overwinningen van PSV in de Champions League, maar dat is niet doorgegaan....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:37
Waarom is het telkens nieuws als er weer is iemand rugnummer 34 heeft gekozen
Vind ik leuk
Mubappuh +578
vrijdag 11 januari 2019 om 12:45
Ik heb vandaag 34 cent wisselgeld bij mijn boodschappen teruggekregen. Die is voor jou Appie;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:47
Wel jammer dat Ajax het zo moeilijk heeft om die 34e landstitel is een keer binnen te halen. Zou toch een fluitje van een cent worden las ik aan het begin van het seizoen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:54
Heb je weer zo'n zielig figuur, droom lekker verder.
Vind ik leuk
Mubappuh +578
vrijdag 11 januari 2019 om 12:56
Ja dit zou hun jaar worden hé, of was dat vorig jaar?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:15
Kunnen mensen zoals jij bent niet lekker wat anders gaan doen, als alleen maar zieken over de rug van een fantastische jongen?
Vind ik leuk
Mubappuh +578
vrijdag 11 januari 2019 om 18:31
Kan jij even ergens anders gaan zeiken en uithuilen?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:50
Ik zeik niet, maar begin de psv’ers en Ajax-supporters, die de hele tijd lopen af te zeiken een beetje zat te worden. Dus reageer ik een keer op jou
Vind ik leuk
Mubappuh +578
vrijdag 11 januari 2019 om 19:56
Haboeboeboe, tegen een dolletje moet je gewoon kunnen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:04
Voor jou misschien een dolletje. Voor mij is het nog steeds m’n Ajax-zoon. Vanaf de D’tjes ongeveer 10 wedstrijden per jaar bij hem wezen kijken. Bij z’n debuut in het 1e een traantje gelaten van trots. Toen hij neerging uren zitten huilen. Dus ik behoor gewoon tot een groep, die zo’n dolletje niet kan waarderen.
Vind ik leuk
Mubappuh +578
vrijdag 11 januari 2019 om 20:05
Haboeboeboe
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:21
Excuses voor mijn poging om je fatsoen bij te brengen, dat je ouders zeker vergeten zijn. Was een beetje naïef van me
Vind ik leuk
Mubappuh +578
vrijdag 11 januari 2019 om 20:55
Huilie huilie
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 12:48
Bij welke supermarkt? ;)
Vind ik leuk
Mubappuh +578
vrijdag 11 januari 2019 om 12:49
De appie natuurlijk;)
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 12:49
Dan ben je opgelicht aangezien er niet met centen meer betaald worden.
Vind ik leuk
Mubappuh +578
vrijdag 11 januari 2019 om 12:51
Wie zegt dat het contant was?
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 13:00
Anders krijg je geen wisselgeld, bij het betalen met je pin betaal je namelijk gepast.
Vind ik leuk
Mubappuh +578
vrijdag 11 januari 2019 om 13:17
Tenzij er een foutje wordt gemaakt;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:37
Mooi gebaar dat siert hem enorm.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:37
Go Ahead wordt geen kampioen, daar is het team te zwak voor. veel geluk gehad in de eerste seizoenshelft, maar dat houd een keer op
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 12:40
Volgens mij is dat meer de hoop ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:41
Wie denk je dan dat er kampioen wordt in de KKD?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:43
Sparta, Den Bosch of Twente. De gelukkigste wint
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:44
En wat zal je gelukkig zijn als het lukt😉
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:24
Als het twente wordt wel ja, anders niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:45
Sparta, is simpelweg beter dan de rest.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:49
Sparta wil Smeets halen.......
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:55]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:43
Sparta.
Vind ik leuk
El Cazador +8080
vrijdag 11 januari 2019 om 12:42
Mooi gebaar, Gino. Suc6 in Deventer.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:47
Er is geen enkele aanleiding om persoonlijke hommages uit de publiciteit te houden zoals hier vaak wordt geventileerd en gesuggereerd.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:53]
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 12:47
Ook al waren vele hem voor, mooi gebaar.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:51
Wie is Ken ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:52
Niks mis mee , respect hebben voor iemand is een mooi gebaar .
Vind ik leuk
Sadilek +362
vrijdag 11 januari 2019 om 12:54
Ze willen hoe dan ook in de media komen
Vind ik leuk
satesaus +1137
vrijdag 11 januari 2019 om 12:57
Pfff, daar is ie weer. Dat iemand dat doet, a la, maar als je het meent ga je het niet aan de pers vertellen maar houd je dat gevoel voor jezelf.
Zal vele reacties losweken maar dit is gewoon PopieJopie gedrag.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2088
vrijdag 11 januari 2019 om 13:05
Ik vind het allemaal heel mooi en respectvol hoor, maar een zuur deel van me vraagt zich toch af hoeveel spelers die 34 zouden kiezen als ze in het begin van een seizoen de keuze uit alle rugnummers hadden...
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 13:37
Ja van kijk mij begaan zijn...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:07
goed verhaal
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:16
S6 bij Go Ahead Eagles.
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 13:36
Ik wordt wel moe dat er over de rug van Nouri misbruik worden gemaakt om maar aandacht te kunnen krijgen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:10
Om Nouri te eren heb ik vandaag nummer 34 bij de chinees besteld.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 14:32
Mooi man. En toen door naar Fons? Gekkie.
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
vrijdag 11 januari 2019 om 14:45
En weer door pfffff
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
vrijdag 11 januari 2019 om 14:46
Hij had nm 34 omdat hij er niks van kon
Vind ik leuk
Bhj +1946
vrijdag 11 januari 2019 om 15:30
Was een hele talentvolle linksbuiten, jammer van ze blessure. Zou leuk zijn als hij weer terug op niveau kan komen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:23
mooi gebaar,
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws