Update: Ook Voetbal International meldt Tilburgse interesse voor Armenteros

Update: Ook Voetbal International meldt Tilburgse interesse voor Armenteros

Gepubliceerd: dinsdag 15 januari 2019 om 11:02di 15-01-2019 om 11:02

Willem II heeft Samuel Armenteros op het oog als opvolger van Fran Sol. Fansite Tilbo.com meldt dat. Armenteros, die eerder in Tilburg actief was, mag vertrekken bij z'n Italiaanse werkgever Benevento. 

Fredrik Risp, de zaakwaarnemer van de Zweedse spits met Cubaanse roots, meldde vorige week dat er meerdere Nederlandse ploegen in de race zijn voor de handtekening van de 28-jarige Armenteros. Willem II zou er daar dus één van zijn.

De Tricolores hebben zo goed als zeker een nieuwe aanvalsleider nodig, nu Fran Sol afstevent op een winterse transfer. De Spaanse goalgetter van de club verkast volgens het Brabants Dagblad naar Dinamo Kiev

Armenteros kwam in het seizoen 2014/15 ook al uit voor Willem II. Hij scoorde toen elf keer in dertig Eredivisie-duels. Na dat jaar verkaste de aanvaller naar Qarabag, in Azerbeidzjan. Hij maakte daarna de overstap naar Benevento, dat hem in 2018 verhuurde aan Portland Timbers. 

In de Eredivisie was Armenteros actief voor sc Heerenveen, Heracles Almelo en Feyenoord. 

Update 11.02: Ook Voetbal International meldt nu dat Armenteros een belangrijke kandidaat is om in Tilburg in de voetsporen te treden van Sol. Tal van media berichtten dinsdag dat Willem II een akkoord heeft bereikt met Dinamo Kiev over de transfer van de Spanjaard. Later op de dag wordt er waarschijnlijk een klap gegeven op de transfer. De Tricolores willen zo snel mogelijk een opvolger presenteren. 

Poll

Is Armenteros een goede opvolger voor Sol?

(2083 stemmen)

Plaats een reactie

Smithsonian +43119
maandag 14 januari 2019 om 10:12
Wel een hele grote stap achteruit van sol naar hem. Maar ja je moet wat.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:14
Wie kan/ moeten ze dan halen zonder erop terug uit te gaan ?
Vind ik leuk
dhrwobo +43515
maandag 14 januari 2019 om 10:26
Ja, dat kan niet, of ze moeten weer briljant gescout hebben... maar ik denk dat Sol een toevalstreffer was. Ze kunnen nooit iemand van vergelijkbaar niveau terughalen denk ik.
Vind ik leuk
Fritske01 +5093
dinsdag 15 januari 2019 om 11:25
Piroe van Psv proberen te huren voor de 2de seizoenshelft.
Win win voor beide partijen.
Vind ik leuk
dhrwobo +43515
dinsdag 15 januari 2019 om 11:30
Zou inderdaad mooi zijn. Dan wel eerst Pirou even voor 3-4 jaar vastleggen in Eindhoven, zijn nu nog in onderhandeling met m. Ik snap niet waarom het zo lang duurt voordat hij verlengd wordt, hij doet het meer dan prima bij jong psv
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:28
Piroe huren.
Vind ik leuk
Smithsonian +43119
maandag 14 januari 2019 om 10:35
Wie is dat?
Vind ik leuk
UpOne +1049
maandag 14 januari 2019 om 10:39
Spits van Jong PSV.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 11:09
Een betere versie van Vente (:
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:46
Nee die moet snuffelen aan het eerste.
Vind ik leuk
Coach 101 +282
maandag 14 januari 2019 om 10:38
Cassiera huren van Ajax, misschien dat Willem II hem beter ligt.
Vind ik leuk
patjeado +265
maandag 14 januari 2019 om 10:59
dat wordt lastig, hij is gewoon erg goed
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 11:54
Henk Veerman.
Vind ik leuk
T. Henry +383
maandag 14 januari 2019 om 10:19
Nog altijd beter dan een Kramer halen als “topclub” wat Feyenoord is toch?
Vind ik leuk
Smithsonian +43119
maandag 14 januari 2019 om 10:29
Ook weer een onnodige reactie.

Ga jij je maar bezig houden met monaco :)).
Vind ik leuk
T. Henry +383
maandag 14 januari 2019 om 10:32
Ik vind jou reactie onnodig.

want waar moet volgens jou Willem II dan een spits vandaan halen? Misschien is er niemand anders beschikbaar dan moet je wel. Net als Feyenoord toen bij Kramer uit kwam.

En ik ben fan van de oud-speler Henry niet van de club Monaco.
Vind ik leuk
Smithsonian +43119
maandag 14 januari 2019 om 10:35
Niet onnodig ik zeg dat als je van sol naar armenteros gaat dat dat een stapje achteruit is. Maar wie weet pakt het goed uit.
Jouw reactie is weer onnodig en provocerend, maar goed dat doen we allemaal hier dusja.
Vind ik leuk
YC93 +831
maandag 14 januari 2019 om 12:29
Hij zegt toch niks verkeerd? Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te kunnen constateren dat Armenteros een klasse minder is tov Sol. Vervolgens ga jij jezelf in een soort calimero rol verdedigen door fouten van feyenoord te benoemen, dit vind ik redelijk overbodig
Vind ik leuk
T. Henry +383
maandag 14 januari 2019 om 14:05
Maar waarom zou het dan een “hele grote fout” zijn van Willem II om van Sol naar Armenteros te gaan? Willem II is een club die voor het rechterrijtje speelt.

Wij kunnen geen spitsen aantrekken waar je van verwacht dat hij scoort. Dit had ook niemand van Sol verwacht voor hij kwam van Villareal B maar dat is goed uitgepakt. Moet Willem II dan met het geld wat ze krijgen voor Sol risico’s nemen? Daar is de club te klein voor.

Zolang wij, de supporters van Willem II tevreden zijn over Armenteros is dat toch goed? Wat hij toen heeft laten zien was voor een Willem II spits een dikke voldoende en totaal een andere spits dan Sol.
Vind ik leuk
YC93 +831
maandag 14 januari 2019 om 21:01
Waar heb jij dan gezien dat iemand het een “hele grote fout” noemt? Armenteros is een prima spits voor willem 2
Vind ik leuk
4everfcu +5305
maandag 14 januari 2019 om 13:43
je ben ook een fan van trollen op anderen clubs zo te zien.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 14 januari 2019 om 10:26
Ik moet het nog maar zien met Sol. Meer een doelpuntenmachine dan Armenteros, maar met Armenteros kan je beter doorvoetballen.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5494
maandag 14 januari 2019 om 10:45
Jij snapt het! 👌
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 14 januari 2019 om 10:59
Dat zouden meer moeten zien😜

En Armenteros maakt ook wel goals op z’n tijd.
Vind ik leuk
galleys +352
dinsdag 15 januari 2019 om 11:08
In zijn laatste seizoen bij Heracles wel 19 goals in 29 wedstrijden.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5494
maandag 14 januari 2019 om 10:44
Valt wel mee hoor... kijk, in rotterdam hebben ze zo weinig verstand van voetbal dat ze dachten dat dit een buitenspeler was. Raar he, dat hij dan mislukt?

In tilburg en almelo begreoen ze het beter en daar heeft hij gewoon meer dan goed gepresteerd.
We zullen wat doelpunten inleveren. Daar staat tegenover dat hij balvaster is en beter kan voetballen dan sol. Hij laat ook het team beter voetballen.

Ik zou een gat in de lucht springen als dat doorgaat....
Vind ik leuk
Il Gordo +18253
maandag 14 januari 2019 om 11:13
"kijk, in rotterdam hebben ze zo weinig verstand van voetbal dat ze dachten dat dit een buitenspeler was. Raar he, dat hij dan mislukt?"


Hihi. Ja, want Armenteros was natuurlijk beter dan Pelle.

Was destijds gewoon niet meer dan een stand-in voor Pelle en omdat er op de flanken nog wel eens een probleem was, mocht-ie daar af en toe opdraven.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5494
maandag 14 januari 2019 om 15:58
Tuurlijk was pele beter. Maar hoe kun je nu ienand een miskoop noemen als hij een paar keer mee heeft mogen doen op een plek die niet de zijne is?
Dan snapt die persoon er helemaal niks van
Vind ik leuk
Och jeh +2430
maandag 14 januari 2019 om 11:31
Zijn ook de enige 2 clubs waar Armenteros iets gepresteerd heeft.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5494
maandag 14 januari 2019 om 15:58
Ook de enige 2 waarbij hij langere tijd op nummer 9 mocht spelen..
Vind ik leuk
Het Brein +4763
maandag 14 januari 2019 om 10:51
Ik Dalmau halen van Heracles..
Vind ik leuk
galleys +352
dinsdag 15 januari 2019 om 12:23
Ik denk niet dat Heracles in de winterstop haar beide spitsen verkoopt.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 11:58
Contract loopt af. 3 miljoen is dan beginnetje.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 11:11
Willem II kon er zonder meewerken van Sol nog een jaar aanplakken.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 11:28
Nu is hij toch weg. Willem ll houdt De Graafschap en Emmen wel onder zich.
En als ze van NAC winnen, ook NAC maar anders wordt het nog spannend.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 11:32
Ach, Willem II red het wel inderdaad. Maar goed ook, mooie club.
Vind ik leuk
4everfcu +5305
maandag 14 januari 2019 om 13:42
nou vind het wel meevallen armenteros scoort ook altijd en een betere kan willem2 niet betalen
Vind ik leuk
013TLB +187
maandag 14 januari 2019 om 16:06
Doet die 0-2 die hij destijds in de Kuip maakte nogsteeds zoveel pijn?
Vind ik leuk
Smithsonian +43119
maandag 14 januari 2019 om 20:21
Wtf.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:13
Zo zomaar goed uit kunnen pakken.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:14
Wat een selchte journalistiek om berichten van supporter sites over te nemen. Geloof er niks van dat armenteros naar willem2 gaat.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:14
Staat toch gerucht ?
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:14
Sol is natuurlijk een geweldige spits, maar Armenteros zou ook een goeie zijn voor ons. Natuurlijk gaat die nooit zoveel goals maken als Sol, maar meevoetballend is Armenteros veel beter, waardoor het team beter tot zijn recht gaat komen. Alleen op doelpunten lever je in, maar vindt maar eens een spits die naar Willem II wil komen voor het budget wat we beschikbaar hebben die evenveel goals maakt als Sol... Die is bijna niet te vinden.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 10:15]
Vind ik leuk
Tilbo1896 +375
maandag 14 januari 2019 om 10:15
Zaakwaarnemer is al in tilburg gesignaleerd!!
Vind ik leuk
Guntherr +1668
maandag 14 januari 2019 om 10:15
Straks is De Jong verkocht heb je genoeg geld om een waardige vervanger te vinden.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:23
Plus de 3 miljoen voor Sol.
Maar welke speler uit die categorie wil naar Willem2 ? En dan nog salaris he.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:29
Dat zou een beetje kortzichtig zijn. Je kan natuurlijk wel wat geld tellen, maar Willem II gaat natuurlijk geen miljoenen investeren in een nieuwe spits. Je kunt je team wat impulsen geven, maar een groot gedeelte zal wel geïnvesteerd gaan worden in de renovatie van t stadion. Een club als Willem II moet natuurlijk voorzichtig zijn met uitgeven, want mocht je degraderen (wat me sterk lijkt maar toch), en je investeert dik in je selectie... We zullen bij de verkoop van Sol en Frenkie echt wel investeren in t team, maar echt geen miljoenen.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:46
Zou het ook niet allemaal in 1 speler investeren. Dat is nogal een risico.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:51
Dat sws niet, maar dan nog, we moeten geen miljoenen gaan uitgeven als Frenkie en Sol echt verkocht zijn..
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:54
Tapia laatste nieuws.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 11:30
Kwestie van tijd en Sol is het laatste nieuws ben ik bang...
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
maandag 14 januari 2019 om 10:46
Willem II heeft straks echt een goede kans om als club te groeien. Ze doen het afgelopen jaren al aardig en ik denk dat ze dat geld moeten gebruiken om definitief afscheid te nemen van degradatie voetbal en een stabiele middenmoter te worden.

Willem II heeft 1 groot voordeel, en dat is dat ze een behoorlijke jeugdopleiding hebben staan. Daarop verder bouwen en zorgen dat je wat kwaliteit in huis haalt. Bijv. spelers van Jong Ajax/Jong PSV die daar niet goed genoeg bevonden worden kunnen hele waardevolle aankopen zijn. (Zie ook Dijks, waar Willem II gewoon een prima winst uit heeft gehaald)

En voortaan wat meer oppassen met huren. Dat alleen nog doen als je echt kwaliteit nodig hebt die je niet kan kopen, maar verder proberen jeugd te ontwikkelen en spelers te halen die je met winst gaat verkopen.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:48
Helemaal mee eens!
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 12:03
Er zitten 15 buitenlanders.in de selectie van Willem ll en niet 1 speler uit de eigen opleiding in de basis.
De jeugdopleiding staat zeg je maar levert dus ( nog) niets op.
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
maandag 14 januari 2019 om 12:18
De jeugdopleiding heeft wel wat opgeleverd, die spelers zijn alleen vrij vlot vertrokken.
Virgil van Dijk, Frenkie de Jong, Wout Weghorst, Jurgen Locadia, Misidjan (speler van Nurnberg), Sam Lammers

Komen allemaal uit de Willem II jeugdopleiding en zijn nu toch wel wat stuivers waard... (deze 6 spelers bij elkaar 170 miljoen actuale waarde volgens Transfermarkt.nl)

Dus als je op die talenten net ff wat betere deals kan sluiten en ze net ff wat langer vast weet te houden dan ga je groeien als club zijnde.

Niet dat Willem II ineens honderden miljoenen gaat cashen, maar door slim doorverkoop percentages te bedingen kan je wel wat vangen.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 13:33
Helemaal eens.

Het zou leuker zijn voor je als je er zelf naar kunt kijken.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 13:57
Valt niet tegen he 😉. En dan zijn een Dembele, van Bergen (Heerenveen) nog vergeten ook. Branderhorst staat in t eerste, vd Bogert, Daan Legro op de bank, Kristinsson zit er al even. Het zijn er niet veel maar echt wel een paar. Ook maar afwachten of ze gaan doorbreken, wie weet..
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 13:57]
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 13:59
Mooi. Ik meen het
Eigen spelers( Ajax, Sparta, Den Bosch) is het leukste om naar te kijken en wat je niet hebt, dat haal je ( Cruijff)
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 14:35
Helemaal mee eens, maar wel afwachten of de jeugd blijft komen bij Den Bosch nu Jordania met het geld aan het smijten is, hoop voor je dat ze zich staande kunnen houden in het transfergeweld.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 14:44
Jordania investeert juist in jeugd: eigen jeugd en de door Kakhi aangetrokken spelers zijn allemaal jonge ( jeugd )internationals.

Holla, vd Steen en Vermeij zijn gekomen op aanvraag van Boessen.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 18:33
Dan heb ik iets gemist.. Vincent Vermeij ja? Maar verder is het dus afwachten, of die jeugd ook echt de komende jaren ook doorstroomt aangezien er wel veel aankopen zullen volgen. De jeugdopleiding van Den Bosch is samen met RKC toch?
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 18:59
Jeugdopleiding is niet meer met RKC.

Den Bosch heeft een technisch directeur, Anton Evmenev, met een groot netwerk. Jordania investeert in jeugd, in het nieuwe jeugdcomplex, in echt gras, in trainers, stadion en organisatie.
Het team is erg jong, gemiddeld 21 jaar. Jordania koos met name voor Den Bosch omdát hij met jeugd wil werken en kansen ziet vanwege het aanwezige talent.
De grootste talenten uit de eigen opleiding Kersten, Bouyaglafen en Felida liggen lang vast en ook de jonge internationals als de Fin Vaisanen liggen zeer lang vast. Verbeek komt ook uit de eigen opleiding en is na avonturen bij Standard Luik, NAC en FC Utrecht teug en ligt ook langdurig vast.
Zo is er een duurzaam beleid met vooral jonge spelers en heeft Boessen ook inbreng. Boessen wilde een grote sterke spits om wat te kunnen forceren bij achterstand of als er een bus staat geparkeerd. Boessen wilde een derde keeper, dan komt er een keeper. Boessen wil Nederlandse keepers en die zijn dus gehaald.
Er komt nog een tweede linksback omdat die positie niet dubbel bezet is omdat de eerste linksback Jordy vd Winden langdurig geblesseerd is.
Khammas, 19 jaar, is nu de enige linksback.
Al met aldus beleid gericht op jeugd door Evmedev en Boessen in overleg met Jordania.
Van de Kraan, de directeur, gaat na Den Bosch, Twente saneren en zal opgevolgd worden door een Néderlandse directeur, zo wil de raad van commissarissen waarin veel voetbal knowhow.
Jordania is een echte voetballiefhebber, erg rijk, heel slim en zeer geliefd omdat hij heel goed kijkt wat er bij Den Bosch past.
Vind ik leuk
013TLB +187
maandag 14 januari 2019 om 16:10
Volgens mij stond branderhorst de laatste wedstrijd nog in de basis. En als we daarnaast jaarlijks ongeveer een miljoen kunnen bijschrijven aan opleidingsvergoedingen hoor je mij niet klagen.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 17:02
Dat is zo maar ik vraag me echt af waar je naar zitten kijken als ik jullie selectie zie.
Heb jij dat niet?
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 17:11
Hoe je het ook draait of keert, elke voetballen kiest op een gegeven moment voor de centen. Maakt geen reet uit of ie uit de jeugd komt of niet. Ik kijk naar het Shirt met rood wit blauw. Niet naar de passant die er in zit!
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 17:26
Zien we anders. Ik kijk niet graag naar passanten.
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 18:45
Dan moet je niet naar voetbal kijken. Vroeg of laat vertrekt iedere speler naar een andere club. Of wil je soms zeggen dat jullie bij FCDB al jaren de zelfde spelers hebben rondlopen? En dat deze gasten, als ze hoger op kunnen, dit niet doen? Wat jij predikt is een beetje het zelfde als in sinterklaas geloven.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 19:05
Alle spelers liggen lang vast en lopen al lang bij ons rond hoor.

Mogelijk zullen spelers als Velkov en Vaisanen uiteindelijk vertrekken maar alleen tegen de hoofdprijs.
Vd Winde, Deijl, Kersten, Felida, vd Sande, Bouyaglafen en Verbeek lopen al jaren bij ons rond en blijven dus nog lang. Daarvoor hoef ik niet in de Sint te geloven. Echt niet.
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 19:34
Als een andere club een beter contract bied zijn ze gewoon weg hoor!
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 19:39
Dat is dus niet zo.
Punt 1 omdat ze in Nederland, buiten de Top 3, nergens zo veel kunnen verdienen en omdat ze buiten de Top 2 niet te betalen zijn.

Sparta was bijvoorbeeld kansloos toen ze Kersten wilde hebben en Brian Linssen viel om toen hij hoorde welke premies er betaald worden.
Alles kan, zelfs Neres kan verkocht worden maar dus niet 1,2,3.
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 19:50
Keep on dreaming dude!
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:11
Het is geen droom. De wedstrijdpremies liggen hoger dan bij bijv. Vitesse
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 20:44
Je gelooft toch zelf niet dat een speler bij DB meer verdient dan een speler bij Vitesse? Mits je echt in sinterklaas gelooft natuurlijk.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:06
Kijk jij geen TV?
De premies zijn veel hoger.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:33
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DFlkPV1Hvi8U&ved=2ahUKEwjU_qCfj-7fAhVGb1AKHcGfAaMQwqsBMAB6BAgMEAU&usg=AOvVaw1KcYIiQUQzd6iq5quUXBqy
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 21:48
Prima jongen!
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:50
" jongen" ????
Weet je wel tegen wie je het hebt?

Bekijk het verder.
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 22:04
Haha, nee dat weet ik niet. En ik wist ook niet dat je boos werd...Ben je een meisje dan? Want als je om de term ‘jongen’ zo uit je pannetje gaat kan je niet heel volwassen zijn!
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 22:15
Ik geef je gewoon antwoord over zaken die op TV te zien waren en dan over Sinterklaas beginnen en eindigen met " prima jongen" vind ik niveauloos.
Ik gaf gewoon een link waarin te zien is dat Brian Linssen achterover valt van de premies bij Den Bosch.
" prima jongen" dat draagt niet bij aan een leuke discussie, zoals ik die met Tilburger2412 bijvoorbeeld wel kon hebben.

PS Vraag aan de curator van het Museum maar wie ik ben
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 22:19
Het interreseert me toch niet wie je bent joh... En dat van die premies zal allemaal wel maar dat is sinds jullie een suikeroompje hebben. Totale onzin dus. Maar wees vooral trots op je verkochte club waar nooit iemand vertrekt. Ze doen het dus voor die dikke premies, en echt niet voor dat logo op hun borst!
Vind ik leuk
013TLB +187
maandag 14 januari 2019 om 20:58
Als je door wilt groeien naar een stabiele middenmoter zul je toch op een gegeven moment moeten doorselecteren. Spelers als Peters, Heerkens, Branderhorst, Lieftink en Croux spelen trouwens al jaren in het rood-wit-blauw.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:11
Klopt er zijn er bij waar je het linkerrijtje misschien niet mee haalt en dan moet je idd door selecteren
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 21:31]
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 18:37
Spelers als Anita, Tapia, Sol, Özbiliz (mits in vorm) en Avdijaj, de mentaliteit en duelkracht van Llonch en Lieftink, zijn juist spelers waar je ook van kan genieten vanwege de kwaliteiten die ze hebben. Dan heb je ook nog Lewis wat hier een held is en een goeie back is.

Natuurlijk zijn spelers zoals Branderhorst ook tof om te zien omdat ze uit de eigen jeugd komen, maar dit is ook meer dan prima zo!

Nee, genieten kan ik zeker wel van deze selectie. Natuurlijk niet altijd, maar zolang we lekker blijven voetballen en af en toe de deksel op onze neus krijgen, hoor je mij niet klagen hoor. Plek 12 en er zat zoveel meer in!
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 18:38]
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 19:07
Goed te horen. Als het kruiken lijken ben je al een eind.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 19:58
Binnenkort weer een leuke pot erbij in de eredivisie als jullie zo doorgaan!
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:08
Ik was er vaak.

Mijn opa speelde in het kampioensteam van Willem ll. De foto"s uit die tijd heb ik geschonken aan het ' Museum' bij de hoofdingang.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 20:20
Mooi gebaar! Welk kampioensteam?
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:04
1916
Voetbal was een elitesport. Mooie foto"s met elke toeschouwer een hoed op
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 21:13]
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 20:46
Zulke verhalen heb ik vaker gehoord hier...Tot je door gaat vragen, dan weten ze ineens erg weinig van WII
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 21:07
De foto"s hangen in het Willem ll museum plus de knipsels.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5494
maandag 14 januari 2019 om 10:47
Ik de k dat je het dan meer moet gaan zoeken naar het verhogen van salarisplafond.
Dan wordt je een stuk aantrekkelijker voor transfervrije spelers uit een hogere caregorie
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:50
Dat zou wel een goeie zijn idd. En dan een aantal versterkingen erbij op de flank/spits en een verdediger. Want mocht Sol echt vertrekken deze winter en Armenteros echt komen, heb je nog maar 1 spits. Afwachten..
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 17:07
Een half seizoen zonder spits is een beetje lang...Half jaar wachten is dus niet echt een optie.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:22
Ik denk dat dit best een goeie zet kan zijn. Armenteros heeft scorend vermogen en dat is in eerste plaats wat Willem2 zoekt als Sol vertrekt.
Vind ik leuk
wil +1315
maandag 14 januari 2019 om 14:10
Vergeet niet het maandsalaris van Armenteros, € 35.000 !! Is wel een beetje teveel van het goede.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5494
maandag 14 januari 2019 om 16:02
Armenteros heeft zelf aangegeven een terugkeer naar de eredivisie een serieuze optie te vinden. Dan weet hij ook wel dat hij dat bedrag niet gaat krijgen
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 08:38
Ik heb geld even niet in mijn mening meegenomen wil, het is wat Willem2 er voor wil betalen ook natuurlijk he.
Vind ik leuk
Kramertje +1025
maandag 14 januari 2019 om 10:28
Mocht het waar zijn dat Sol vertrekt dan zou armenteros een aardige vervanger zijn.

ik denk dat Armenteros in dit elftal ook wel doelpunten mee gaat pakken mocht het zover komen.
Vind ik leuk
Het Brein +4763
maandag 14 januari 2019 om 10:50
Oh daar gaan we weer...de carroussel mislukte spelers gaat weer draaien! Armenteros, Gladon, Mühren, Kramer, Platje, Poepon, Verhoek etc. Wat een armoede altijd...
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 11:46]
Vind ik leuk
JanvdLisme +1046
maandag 14 januari 2019 om 13:00
Je bent castaignos vergeten.... armenteros hoort wat mij betreft totaal niet in jouw rijtje thuis. Heeft overal gescoord, behalve bij benevento. De rest in je rijtje is inderdaad fruttenboel.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 10:55
Prima opvolging voor Sol. Heeft het eerder bij Willem II erg goed gedaan. Een speler als Sol was misschien ook wel te goed voor Willem II. Die volg je niet zomaar op. Ik denk dat je dan als Willem II zijnde een prima beslissing maakt met Armenteros.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 12:00
Armenteros de man met eeuwig overgewicht en veel blessures. Mag niet in de schaduw staan van Sol.
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
maandag 14 januari 2019 om 17:13
Misschien ff z'n instagram checken. Als jij dat overgewicht noemt wil ik jou figuurtje wel eens zien...
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 18:50
Mijn foto is zonder filter en bewerken al insta proof 😉
Vind ik leuk
wil +1315
maandag 14 januari 2019 om 20:09
Willem II heeft het TRANSFERBOD op Sol geweigerd. Dat is zojuist bekend gemaakt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 11:07
Zou toch voor Dessers en Gortler gaan.
Vind ik leuk
Fred1975 +594
dinsdag 15 januari 2019 om 12:11
Als ik Willem ll was haalde ik Engels bij Roda op!
Vind ik leuk
Shelbourne +5952
dinsdag 15 januari 2019 om 12:34
Aardige spits voor in de middenmoot van de Eredivisie. Wel een beetje lui scouten als je niet verder komt dan Armenteros.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 13:07
Die spits braken van NEC moeten ze halen
Vind ik leuk
Koenbres +2012
dinsdag 15 januari 2019 om 13:20
Zal een paar goals schelen maar ik denk dat Armenteros ook weer meer goals gaat creeren. In zijn eerdere periode was hij een geweldige spits en als hij dat kan herhalen maak ik me geen zorgen.
Vind ik leuk
hooxany +1
dinsdag 15 januari 2019 om 16:38
Bent u op zoek naar hoe u een geregistreerd rijbewijs kunt kopen met DVLA, DMV online zonder een test uit te voeren? of Hoe een paspoort van een ander land kopen zonder een staatsburgerschap? Wij zijn een onafhankelijke groep van gespecialiseerde IT-professionals en database technici gevestigd in Duitsland en we zijn gespecialiseerd in de productie van paspoort, SSN, rijbewijs, I.D-kaarten, geboorteaktes, diploma's en vele andere documenten van zeer hoge kwaliteit en andere diensten. Wij produceren paspoort, licentie, SSN, ID-kaarten, geboorteaktes, diploma's en andere documenten voor meer dan 150 landen. (Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Australië, Azië en Afrika) Wij produceren zowel een geregistreerde als een geregistreerd paspoort van Real Database; SSN, ID-kaarten, geboorteaktes, wettig gebruikte diploma's en we produceren ook nep- of duplicaat- of nieuwheidsdocumenten die alleen voor camouflage worden gebruikt en NIET kunnen worden gebruikt. Juridisch gezien zijn dit soort documenten niet belangrijk, dus we produceren op hoge vraag en bestellen . Wij werken met insiders van de top 120 ambassades in de wereld die al onze klanten informatie van binnenuit laten verwerken en alles authentiek laten verklaren in het vermeende databasesysteem. Dus alles wat we doen met betrekking tot de productie van een echt paspoort, SSN, licentie, I.D-kaarten, geboorteaktes, diploma's en ander document is echt en alle echte documenten die legaal kunnen worden gebruikt. Met meer dan 15 jaar ervaring in het produceren van paspoort, SSN, licenties, ID-kaarten, geboorteaktes, diploma's en andere documenten, circuleren miljoenen van onze geproduceerde documenten de wereld rond. We hebben documenten gemaakt voor vele beroemdheden en politici en topambtenaren uit verschillende landen. We kennen het risico van het dragen of gebruiken van een nepdocument heel goed, daarom hebben we onze technologieën, professionaliteit en vaardigheden geïnvesteerd om in een bedrijf te stoppen om mensen te helpen die het moeilijk vinden om een ​​bepaald document te hebben of die ook niet kunnen hebben een document om een ​​aantal redenen. We weten ook dat veel mensen proberen te ontsnappen aan slechteriken en hun identiteit veranderen, maar ze kunnen daarvoor niet naar de autoriteiten gaan omdat dit ook hen kan impliceren. Dus we hebben Aziatische broers om alle documentatieproblemen die je hebt op te lossen. Of het nu echt of nep-document is.
CONTACT:
ONZE WEBSITE: http://traveldocsonline.com