'Yogasessie bij Fulham resulteert in ruzie tussen twee aanvallers'

'Yogasessie bij Fulham resulteert in ruzie tussen twee aanvallers'

Gepubliceerd: dinsdag 15 januari 2019 om 15:15di 15-01-2019 om 15:15

Een yogasessie van de selectie van Fulham is uitgelopen in een ruzie tussen de twee spitsen Aleksandar Mitrovic en Aboubakar Kamara. De aanvallers liggen al langere tijd met elkaar overhoop.

Zo meldt Sky Sports. Een aantal weken voor de ruzie in de sportschool van de club kwamen Mitrovic en Kamara ook al negatief in het nieuws. Kamara eiste een strafschop op, terwijl Mitrovic de aangewezen man was voor de penalty. Kamara miste, tot woede van Mitrovic en Fulham-coach Claudio Ranieri. Mitrovic zorgde later die wedstrijd alsnog voor de winnende treffer tegen Huddersfield Town.

De selectie van Fulham wordt naar alle waarschijnlijkheid versterkt met de Nederlander Ryan Babel. Als de medische keuring dinsdag goed verloopt voetbalt hij het restant van het seizoen op huurbasis voor de club uit Londen. Ranieri was al langere tijd op zoek naar aanvallende versterking en hoopt met Babel in de ploeg weg te kunnen komen uit de degradatiezone.   

Plaats een reactie

Dirkiedirk +242
dinsdag 15 januari 2019 om 15:18
Yoga moet toch juist ontspannend werken?
Vind ik leuk
Dutchies +990
dinsdag 15 januari 2019 om 15:36
Nog nooit gehoord van 'ontspanning door inspanning'? ;-) Dus, wat de strekking van yoga dus is is dat yoga verder strekt dan ontspanning.... Ofzoietsdan..
Vind ik leuk
Dirkiedirk +242
dinsdag 15 januari 2019 om 15:38
Nee, heb wel gehoord van UDI '19 (uitputting door inspanning) klein amateurclubje dat nog een keer tegen Ajax heeft gespeeld in de beker
Vind ik leuk
Dutchies +990
dinsdag 15 januari 2019 om 15:43
Tsja, dat kan je op verschillende manieren invullen 🤣
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 15:27
Je merkt aan alles dat het weer eens tijd wordt voor een gedegen pizzasessie in huize Ranieri met de boys.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
dinsdag 15 januari 2019 om 17:05
Sounds kinky! Zal ik mijn pizza eens lekker in jouw oventje stoppen?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 17:06]
Vind ik leuk
El Cazador +9346
dinsdag 15 januari 2019 om 15:31
Yoga Moves Hot is a hatha yoga class that is an alignment based, wrist light, strength building, and deeply healing practice. The presence of the infrared heat helps people to go into conscious focus where every move is deliberate and mindful. The practice is offered with all levels in mind, you can modify or intensify as you choose.
Vind ik leuk
Hast58 +908
dinsdag 15 januari 2019 om 15:31
Ga ook gewoon voetballen en trainen dan is al die onzin niet nodig. Wanneer gaan ze op kookcursus??
Vind ik leuk
G.Kopf +5796
dinsdag 15 januari 2019 om 15:36
Foodfight, slecht idee.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 15:37
"De aanvallers liggen al langere tijd met elkaar overhoop."

Hebben ze zulke ingewikkelde oefeningen gedaan?
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 15:51
Overigens kun je ook je vraagtekens zetten bij het feit dat deze profs kennelijk aan een yogasessie deelnemen. Zeker nu ze in een degradatiestrijd zijn verwikkeld zou dat me grote zorgen baren, dan heb je eigenlijk kerels nodig die je uitlachen en nog even het krachthonk ingaan of direct naar huis gaan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 15:55]
Vind ik leuk
Blindsy +20540
dinsdag 15 januari 2019 om 16:06
Zo te lezen kan Kamara gaan banken.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 16:15
Breath in breath out, wax on wax off..
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 16:30
Ik zou ook geiriteerd worden als ik yoga moest doen hoor hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 16:32
"Yoga maakt meer kapot dan je lief is" 😂
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 17:34
Gay tantra
Vind ik leuk
Miller +73
dinsdag 15 januari 2019 om 20:21
Je moet ook niet aanvallen bij yoga. Met die omschakeling konden ze niet goed mee uit te voeten.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 22:24
Ik heb een tijdje Yoga gedaan. Ik vond het nou niet bepaald ontspannend, eerder (te) inspannend. Ik merkte ook verder niets bijzonders zoals dat soms schijnt te moeten zijn als ik een paar mensen destijds behorend tot mijn groep moet geloven’Maar goed, ben blij dat veel mensen het wel als ontspannend ervaren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws