'Babel keert terug in de Premier League en gaat op huurbasis naar Fulham'

'Babel keert terug in de Premier League en gaat op huurbasis naar Fulham'

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 21:09za 12-01-2019 om 21:09

Laatste update: zaterdag 12 januari 2019 om 21:24za 12-01-2019 om 21:24

Ryan Babel zal volgens De Telegraaf de komende zes maanden op huurbasis uitkomen voor Fulham. De aanvaller, die bij Besiktas op een zijspoor was geraakt, keert daardoor terug in de Premier League.

Babel kwam in het verleden uit voor Liverpool en zal nu de tijdelijke terugkeer naar de Premier League gaan maken, zo weet De Telegraaf te melden. Babel was door een aantal incidenten niet meer welkom bij Besiktas, maar de international van Oranje heeft dus nu een oplossing gevonden. Babel zou dinsdag medisch gekeurd worden, waarna hij aan kan sluiten bij de selectie van Fulham.

Bij The Cottagers komt hij landgenoot Timothy Fosu-Mensah tegen, die door Manchester United wordt verhuurd aan Fulham. Babel zal bij Fulham moeten strijden tegen degradatie. De ploeg uit Londen staat namelijk op de negentiende plaats in de Premier League. De achterstand op de veilige zeventiende plaats van Cardiff City bedraagt al vijf punten.

Plaats een reactie

Johnny Cash +10247
zaterdag 12 januari 2019 om 21:13
Leuk om babel wat vaker aan het werk te zien. Succes !
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 23:18
Haha, duimpje voor je sarcastische humor.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 21:14
Hoop dat hij hier nog voor de laatste x even kan laten zien wat een goeie, nuttige speler hij is geworden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 23:20
Haha ja leuk jij had zo'n zelfde sarcastische insteek als John hierboven. 9 duimpjes van al mn subaccounts.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 23:27
Oke.
Vind ik leuk
Koeien +3891
zondag 13 januari 2019 om 10:55
Ongezien is het misschien wel de meest ontwikkelde en complete speler bij het Oranje van nu, van mij mag ie nog wel wat jaartjes doorgaan.

In elk geval leuk dat we hem weer in de PL kunnen zien.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16456
zaterdag 12 januari 2019 om 21:15
Goede move voor hem, maar waarom staat hij op een zijspoor bij Besiktas?
Dat was een goede vervanger geweest voor een half jaar om dat Neres te verkopen.. Overmars is weer niet aan het opletten.
Vind ik leuk
Wim59 +646
zaterdag 12 januari 2019 om 21:18
Je zit te roeptoeteren maar toetert weinig zinvols.
Vind ik leuk
Mosquito +21962
zaterdag 12 januari 2019 om 21:19
Je wilt dat ajax zijn beste aanvaller verkoopt?
Vind ik leuk
Roeptoeter +16456
zaterdag 12 januari 2019 om 21:24
Bankspeler. Bij Lainez zag ik dat niet zitten want je weet niet wat er terug komt. Bij Babel heb je ook geen zekerheid maar daar is wel van bekend wat hij kan. Ook nog maar zien dat Neres na dat miljoenen salaris de knop kan omzetten. Neres speelt alleen basis in de CL lijkt het wel, en dan op links. Prima plek voor Babel.
Vind ik leuk
Mosquito +21962
zaterdag 12 januari 2019 om 21:36
Antwoord is dus ja, je wilt af van de beste aanvaller van ajax.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16456
zaterdag 12 januari 2019 om 21:37
Nee. Als dat de beste aanvaller zou zijn zou hij een basis plaats hebben. Dat snap je toch wel?
Vind ik leuk
Mosquito +21962
zaterdag 12 januari 2019 om 21:42
Dat ligt aan ten Hag.
Je hoort mij niet klagen dat hij op de bank zit, maar Neres is toch echt goud waard.
Imo de beste aanvaller.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16456
zaterdag 12 januari 2019 om 21:54
Neres heeft (te) veel ruimte nodig voor zijn acties. Prima voor in de CL maar in de eredivisie heb je meer aan Van De Beek. Meer scorend vermogen dat in de 16 komt, ook als er een handbal verdediging tegen je staat.
Ik vind Neres een hele goede speler hoor. Je weet ook wat je aan hem hebt. Daarom mocht hij ook niet weg als die Lainnez zou komen. Babel kan volgens mij wel hetzelfde trucje dat Neres kan. Alleen nog maar tegen Real nodig.
Vind ik leuk
Il Gordo +18690
zaterdag 12 januari 2019 om 21:24
Normaal kan ik je volgen. Maar nu Neres verkopen? En Babel daar voor in de plaats huren?

Nee toch? Of ben je stiekem een beetje cynisch?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 21:24]
Vind ik leuk
Roeptoeter +16456
zaterdag 12 januari 2019 om 21:26
Zie reactie hierboven. Babel zou ook een gok zijn, maar die heeft zich al wel bewezen. Zeker in Oranje speelt hij nu erg goed.
43 miljoen voor Neres kun je allen weigeren bij geen alternatief. Lainnez was een gok en maar afwachten. Half jaar wennen lees ik steeds. Heeft Babel niet nodig.
Vind ik leuk
Il Gordo +18690
zaterdag 12 januari 2019 om 21:28
Als je nu 43 kunt krijgen voor Neres, dan kan dit in de zomer ook. Ik zou die gok nu niet wagen als je op drie fronten (twee echt serieus) actief bent.

Neres kan daarnaast ook op tien en rechtsbuiten uit de voeten. Is een meer verfijnde speler dan Babel. En heeft, maar dat gok ik, betere statistieken qua assists en goals.

Nee, ik heb denk ik liever Neres achter de hand als Tadic, Ziyech, V.d. Beek, Dolberg of Huntelaar geen zin hebben dan Babel.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16456
zaterdag 12 januari 2019 om 21:31
43 miljoen in de zomer. Dat zegt iedereen wel, maar is dat echt zo? Ik denk niet dat de Chinezen terug komen. Daar is dan de competitie al halverwege en zullen ze er al wel eentje gehaald hebben.
Vind ik leuk
Il Gordo +18690
zaterdag 12 januari 2019 om 21:34
Dan neem je genoeg met 30 van een Dortmund. Is de kans wel groter dat je met een schaal in je handen staat. En een beker. En stel dat je een volgende ronde CL haalt; zou dat ook niet iets van 5 a 10 miljoen opbrengen?

Die dikke centen haal je toch wel binnen met Ziyech, De Jong en De Ligt.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16456
zaterdag 12 januari 2019 om 21:36
Ok. Dan hou je Neres gewoon en haal je Babel er ook nog eens bij. Liever teveel goede spelers dan te weinig.
Vind ik leuk
Il Gordo +18690
zaterdag 12 januari 2019 om 21:41
Prima. Maar welk perspectief heeft Babel, ook met het oog op Oranje, dan? Doet-ie niet. Gaat-ie liever in London bivakkeren, me dunkt.

Daarnaast kun je Labyad en Cerny dan ook wel definitief afschrijven, om over Bandé maar te zwijgen.

Ik zou Babel hooguit vanaf seizoen 19-20 in overweging nemen. Zeker als Huntelaar misschien stopt.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16456
zaterdag 12 januari 2019 om 21:51
Labyad en Cerny heb ik allang afgeschreven. Labyad al voor dat hij kwam. Bandé is nu nog niet fit. Die speelt dit seizoen niet veel meer.
Vind ik leuk
Il Gordo +18690
zaterdag 12 januari 2019 om 21:53
:-)
Vind ik leuk
Pimman +10445
zaterdag 12 januari 2019 om 21:33
Mee eens..Babel in vorm dus zéér bruikbaar. Maar tjonge hoeveel clubs heeft hij wel niet gehad?! ;)
Vind ik leuk
Roeptoeter +16456
zaterdag 12 januari 2019 om 21:18
Dinsdag keuring, dat is nog 2 dagen. MARC DOE EENS BELLEN!!!
Vind ik leuk
Wim59 +646
zaterdag 12 januari 2019 om 21:19
TOETTOETTOETTOET......
Vind ik leuk
Il Gordo +18690
zaterdag 12 januari 2019 om 21:25
Marc wordt toch alleen gebeld?
Vind ik leuk
Roeptoeter +16456
zaterdag 12 januari 2019 om 21:27
Haha. Hij schijnt wel eens te sms-en.

Eto'O? (dat heeft hij destijds zo naar FdB gestuurd)
Vind ik leuk
Il Gordo +18690
zaterdag 12 januari 2019 om 21:29
Hehehe, of was het WhatsApp? ;-) Of Telegram.
Vind ik leuk
chicken +14860
zaterdag 12 januari 2019 om 21:24
Beter dan turkije...zie we hem ook weer wat vaker spelen 😀
Vind ik leuk
Lekkerjoh +913
zaterdag 12 januari 2019 om 21:28
Volgens mij kan Besiktas z'n salaris gwn niet meer betalen. Turkse lira inflatie bezorgt de Turkse clubs een hoop ellende. Ben er persoonlijk niet rouwig om.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 21:32
Dear mister president
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
zaterdag 12 januari 2019 om 21:38
Mooie club in een mooie competitie, lekker knallen babel.
Vind ik leuk
Het Brein +4823
zaterdag 12 januari 2019 om 21:41
Leuke transfer. Babel - Mitrovic - Schürrle, met ondersteuning voor Babel van die linksback!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 21:43
Nóg steeds geen porum dat haar 🍧
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 22:02
En dat wordt dan werkgever nummer 8 in amper 8 jaar tijd voor deze jobhopper. Een uitzendkracht zou er jaloers op zijn.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 22:03]
Vind ik leuk
kees ee +951
zaterdag 12 januari 2019 om 22:29
. . . . eerst weer een stap terug, dus !??
Vind ik leuk
Smithsonian +43420
zondag 13 januari 2019 om 01:17
Op naar de championship 😂
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 12:51
Zou een mooie stap zijn voor de rest van het seizoen. Mochten ze degraderen kun je als nog terug keren naar Besiktas en kijken wat de opties zijn. Want in de Championschip spelen is tuurlijk geen optie voor hem. Daar kan hij zich ook meer in de kijker spelen.
Vind ik leuk
Nbl +822
zondag 13 januari 2019 om 16:40
Beter als dat achterlijke Turkije
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws