Update: Terugkeer Cole officieel, 38-jarige linksback herenigd met Lampard

Update: Terugkeer Cole officieel, 38-jarige linksback herenigd met Lampard

Gepubliceerd: maandag 21 januari 2019 om 18:19ma 21-01-2019 om 18:19

Ashley Cole staat op het punt om zijn rentree in Engeland te maken, bericht The Times maandagochtend. Volgens de kwaliteitskrant is de 38-jarige linksback in gesprek met het Derby County van zijn oude Chelsea-maatje Frank Lampard.

De 107-voudig Engels international vertrok in 2014 bij The Blues en speelde sindsdien voor AS Roma en LA Galaxy. Op 1 januari liep zijn contract in Los Angeles af, waardoor Cole nu transfervrij is. Volgens The Times heeft hij meerdere aanbiedingen vanuit het Championship ontvangen.

Derby County, de nummer zes van het tweede Engelse niveau, lijkt het meest slagvaardig. Cole is met The Rams in gesprek over een contract tot het einde van het seizoen. Op Pride Park kan de ervaren linkspoot herenigd worden met Lampard, die bezig is aan zijn debuutseizoen als manager. De twee speelden tussen 2006 en 2014 samen bij Chelsea en stonden ook in het Engelse nationale team regelmatig zij aan zij.

Update 18.19: Ashley Cole gaat voor het eerst sinds 2014 weer in Engeland voetballen. De 38-jarige linksback heeft zich tot aan het einde van het seizoen aan Derby County verbonden, melden The Rams maandagavond via de officiële kanalen. Cole was transfervrij na zijn vertrek bij LA Galaxy en wordt herenigd met zijn oude Chelsea-kompaan Frank Lampard.

Plaats een reactie

la galaxy +1041
vrijdag 18 januari 2019 om 09:40
Neee!! onze enigste goede verdediger {samen met romney}.Het zal een nederlaag zijn als hij weg gaat.
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 09:44
Hoe wordt je in godsnaam fan van LA als Nederlander?
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 09:49
Ik vermoed een kleine crush voor David Beckham en daarna blijven hangen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 januari 2019 om 09:50]
Vind ik leuk
Joe Benchama +1565
vrijdag 18 januari 2019 om 09:54
Ik vind Beckham anders ook nog steeds een lekkere guy...
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 10:00
Eerlijk is eerlijk, Beckham is een gigantisch knappe gozer.
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 10:02
Ja, hij is wel lekker. Hij is ook zo lekker gewoon gebleven.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5410
vrijdag 18 januari 2019 om 09:50
Ik vraag me dat bij iedere buitenlandse ploeg af maar dit is inderdaad vrij extreem
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 09:51
Ik vraag me af hoe je als Nederlander fan kunt zijn van psv.
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 09:52
Voetballiefhebber zijn.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 18 januari 2019 om 09:56
Sinds wanneer wordt daar gevoerbald dan?
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 09:59
Meen je dat echt?
Vind ik leuk
Roeptoeter +15604
vrijdag 18 januari 2019 om 10:10
Nee natuurlijk, moest van pa. Die wou niet alleen voor lul staan.
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 10:15
Haha sportieve reactie! Beetje kloten bij elkaar moet kunnen toch?
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 10:00
Nou, gewoon voetbal kijken, ziet er prima uit de laatste tijd.
Vind ik leuk
la galaxy +1041
vrijdag 18 januari 2019 om 10:04
heb er paar jaar geleden gewoont dus tja..
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 10:05
Oooh okay.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5410
vrijdag 18 januari 2019 om 10:06
Als je eerste live wedstrijd in een stadion die van LA Galaxy was kan ik er mee leven
Niet dat het jou een zorg zou zijn als ik dat niet kon.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 januari 2019 om 11:31]
Vind ik leuk
appeltje +3596
vrijdag 18 januari 2019 om 10:10
Was al lang bekend dat hij weg zou gaan.
Vind ik leuk
Spiegel +11097
maandag 21 januari 2019 om 21:51
Hij was al weg, ongeacht dit nieuws. Zijn contract was immers afgelopen...
Vind ik leuk
Pancev +1084
vrijdag 18 januari 2019 om 09:54
Mark van Bommel heeft Jan Heintze gepolst.
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 09:56
Of arjen robben?
Vind ik leuk
fier&koen +2714
vrijdag 18 januari 2019 om 10:12
Die heeft hij een appje gestuurd.
Wel een beetje opletten aub.
Vind ik leuk
vrijdag 18 januari 2019 om 12:27
Reactie van pancev was sollend bedoeld, dus reageer ik er ook sollend op. Kans is er dat robben terug keert naar Eindhoven.
Vind ik leuk
fier&koen +2714
vrijdag 18 januari 2019 om 12:40
Die kans is er zeer zeker.
Vind ik leuk
Smithsonian +43267
vrijdag 18 januari 2019 om 10:09
Zou gewoon lekker stoppen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 01:02
Nou, wellicht dus terug te bewonderen in Engeland. Trouwens een leuk uitziend meissie op achtergrond. Uiteraard geheel ter zijde.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws