'Dat was voor ons in Frankrijk bevestiging dat Frenkie toekomstige superster is'

'Dat was voor ons in Frankrijk bevestiging dat Frenkie toekomstige superster is'

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 10:23zo 20-01-2019 om 10:23

Mocht Frenkie de Jong de overstap maken naar Paris Saint-Germain, dan zal hij een onomstreden basisspeler zijn in het Parc des Princes. Dat voorspelt José Barroso, clubwatcher van de Franse grootmacht voor sportkrant L'Equipe.

Volgens Barroso wilde PSG afgelopen zomer al een middenvelder aantrekken. "Dat gebeurde niet, waardoor Marco Verratti en Adrien Rabiot de enige echte middenvelders met voldoende kwaliteit zijn", zegt hij tegen NU.nl. "Regelmatig moet er nu een verdediger of een aanvaller in die linie spelen. Rabiot heeft een aflopend contract, dus PSG moet komende zomer minimaal twee middenvelders halen. Als Frenkie naar Parijs komt, zal hij direct onomstreden basisspeler zijn."

De Jong maakte indruk in Frankrijk met zijn spel voor Oranje in de interlands met de wereldkampioen. "Hij viel op. Iedereen hier dacht: wie is die jongen? Hij is zo elegant en het ziet er zo makkelijk uit bij hem. Hij lijkt altijd een stap vooruit te denken, een heel bijzondere speler. Frenkie ziet er niet uit als een fysiek sterke speler, maar hij deed het geweldig tegen Kanté. Dat was voor ons in Frankrijk echt de bevestiging dat het om een toekomstige superster gaat."

Volgens de Franse journalist is het duidelijk dat PSG hard werkt aan een deal, zoals ook De Telegraaf zaterdag schreef. Zodra het verlossende woord van de UEFA binnen is over het naleven van de Financial Fair Play-regels, zal de club spijkers met koppen slaan. "De verwachting is  dat er binnen enkele dagen of weken duidelijkheid is. Als PSG de zaak wint, kan het waarschijnlijk in één klap over 100 of 200 miljoen euro aan extra sponsorgeld beschikken."

Poll

Is De Jong al klaar voor de Europese top?

(8826 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 20 januari 2019 om 10:25
Geen mooie club, geen fijne stad meer om in te wonen. Te veel een zooi daar.
Maaaaaar, je speelt wel in een sterrenelftal en misschien wel Het beste elftal vd wereld sinds jaren.

Maar Ik zie hem liever bij City spelen. Past hij meer bij en Brexit gaat toch nietdoor 😂
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 10:38]
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +20635
zondag 20 januari 2019 om 10:26
In een B- competitie.
Nul weerstand van je tegenstanders.
Top keuze.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12384
zondag 20 januari 2019 om 10:27
😂😂😂
Vind ik leuk
ReneAjax +8880
zondag 20 januari 2019 om 12:21
Inderdaad, goede keuze, de winstpremies kan je niet meer ontgaan en een gegarandeerde basisplaats, wat wil je nog meer.
Met de Champions League wedstrijden je opladen en focussen, doet ie nu ook bij Ajax. PSG lijkt me een goede keuze nu, als je de puinhopen bij Barcelona (Malcolm) en City (Fair play) ziet.
Barroso heeft er echt kijk op, goede analyse.
Of de Brexit wel of niet doorgaat, dat maakt voor Frenkie niet uit. Brexit houdt in dat alleen nog internationals uit andere landen een werkvergunning krijgen. En dat is ie wel, geloof ik.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 12:25]
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
zondag 20 januari 2019 om 10:31
Ik acht de Franse competitie hoger dan de Nederlandse. Het totale niveau.
Wat dat betreft zie ik het gewoon als tussenstap. Daarbij elke dag trainen met top spelers en wel de druk voelen bij de CL.
Daarbij is PSG een club die kan voldoen aan de vraagprijs die Ajax hanteert.

Ja het is geen leuke club van oudsher maar als Frenkie er heen wil een prima keuze. 3-4 jaar en hij is pas 25.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:40
25? Hahaha
Vind ik leuk
AllAdIn +22590
zondag 20 januari 2019 om 11:00
Hij is nu 21, dus over 4 jaar is hij toch 25?
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
zondag 20 januari 2019 om 11:08
Ja, vrij simpel rekensommetje dacht ik.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:14
Kan voor sommigen best moeilijk zijn...
Vind ik leuk
AllAdIn +22590
zondag 20 januari 2019 om 11:31
Dat blijkt wel..
Vind ik leuk
ReneAjax +8880
zondag 20 januari 2019 om 12:26
Over drie jaar is ie 24.
Vind ik leuk
AllAdIn +22590
zondag 20 januari 2019 om 12:31
Klopt, en over 4 jaar 25..
Vind ik leuk
Stranger +6307
zondag 20 januari 2019 om 13:10
Als ik door reken is hij over 5 jaar 26.
Vind ik leuk
AllAdIn +22590
zondag 20 januari 2019 om 13:17
En over 6 jaar 27..
Vind ik leuk
ArieB +54
zondag 20 januari 2019 om 17:10
Bij Frenkie is alles bijzonder. Je kunt daar simpelweg niet zomaar van uitgaan.
Vind ik leuk
ReneAjax +8880
maandag 21 januari 2019 om 10:24
Ja, over 15 jaar als ik al dood ben, dan heeft ie zijn afscheidswedstrijd, ha ha...
Het ging over de uitspraak:
" 3-4 jaar en hij is pas 25."
Daar reageerde ik op, met over 3 jaar is ie 24.
Vind ik leuk
AllAdIn +22590
zondag 20 januari 2019 om 11:31
Simpel niet, ik moest wel even de rekenmachine pakken.. ;-)
Vind ik leuk
Jozef +42699
zondag 20 januari 2019 om 11:44
Jijhebtbepaaldnietaltijdgelijk!
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +20635
zondag 20 januari 2019 om 10:51
Los van de topclubs is de Franse competitie niet héél veel beter dan die van ons.
Onderste ploegen lijken net als hier, helemaal nergens op.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
zondag 20 januari 2019 om 11:05
In theorie zijn die beter want er is daar meer geld. Op dit moment staat Monaco een na laatste. Bij ons is dat NAC.
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +20635
zondag 20 januari 2019 om 11:10
Dat Monaco daar staat is ongelukkig.
Met de onderste ploegen bedoel ik bijv. een Guingamp, die even met 9-0 aan de kant wordt gezet.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
zondag 20 januari 2019 om 11:14
Ajax wint 8-0 van De Graafschap. Is een vergelijkbaar resultaat. Dus binnen de competitie is het niveau verschil net zo groot.
Dan is de vraag of het niveau van de top daar beter is dan die van ons. Ik vind van wel. Dus schat ik daar de hele competitie hoger in. Gedeeld de 5de competitie van Europa. (gedeeld met Portugal)
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +20635
zondag 20 januari 2019 om 11:18
Dat het de 5e competitie is maakt voor mij niks uit, er zijn 5 a 6 wedstrijden per jaar die de moeite waard zijn, net als hier.
Voor de rest is het niet wat.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
zondag 20 januari 2019 om 11:20
Dus maakt dat het de ideale tussenstap.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1964
zondag 20 januari 2019 om 11:36
Maar als je daar op de bank beland is het van tussenstap naar einde carrière.
Slechtste keuze die hij kon/kan maken.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
zondag 20 januari 2019 om 12:25
Dan is hij gewoon niet goed genoeg. En heeft die schijtclub daar wel 75 miljoen voor betaald.

Het is in alles een stap hoger dan Ajax. Mocht hij het daar niet eens redden in de competitie mag hij altijd bij ons terug komen. Hij heeft nu pas een onbetwiste basis plaats bij Ajax op het middenveld. Hij is al 21. Dat is in verhouding best oud als je het vergelijkt met De Ligt.

Mede daarom vraag ik het me af of hij het absolute top niveau aan kan. Ik denk van wel en dat met het maken van de juiste stappen hij daar gaat komen.
PSG gaat een speler van 75 miljoen echt niet op de bank houden in de competitie. Hij gaat echt wel minuten maken.
Een stap naar Barca of City en daar op de bank belanden is helemaal uitzichtloos.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1964
zondag 20 januari 2019 om 14:21
Ik vraag me ook af of hij de absolute top aankan.
Ik denk net een tree daaronder.
Daarom had ik hem graag bij een Arsenal of Sevilla..Dortmund gezien.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:09
PSG is de Franse competitie ontgroeid en ik denk dat De Jong alleen nog in de CL wedstrijden van PSG iets kan bijleren.
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +20635
zondag 20 januari 2019 om 11:13
Mee eens.
De CL is ook de enige noemenswaardige prijs die ze kunnen halen.
Voor de titel en beker hoeven ze alleen maar te komen opdagen😁
Vind ik leuk
Vrolijkje +1964
zondag 20 januari 2019 om 11:36
En de cl gaan ze nooit winnen.
Vind ik leuk
74ratje +542
zondag 20 januari 2019 om 13:05
Ik hoop het. Heb helemaal niks met het Franse voetbal.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:44
9-0 tegen Gauinguin..,,,
Vind ik leuk
Binkie +136
zondag 20 januari 2019 om 11:42
Gewoon heel veel Utrechts en Vitesses. Met Lyon en PSG erboven. PSG ver!
Vind ik leuk
kevinleo +2894
zondag 20 januari 2019 om 12:24
Los van de eerste 20 clubs in de premier league stelt het ook niet veel voor
Vind ik leuk
Ale +5606
zondag 20 januari 2019 om 10:50
En 10 miljoen per jaar verdienen... Wat wil je nog meer.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:13
11
Vind ik leuk
rexxo +6926
zondag 20 januari 2019 om 11:04
Franse competitie is erg fysiek, ik voorspel hem veel schoppen en blessures.

Behalve de uitwedstrijden in het Velodrome en Parc OL en misschien de thuiswedstrijden tegen diezelfde clubs is die competitie niet boeiend

PSG is een club waar je niet makkelijk wegkomt als je het goed doet.

.
Vind ik leuk
Hast58 +939
zondag 20 januari 2019 om 11:41
Helft van de wereld kampioen speelt nog in Frankrijk dus zo slecht zal het allemaal niet zijn.
Vind ik leuk
Dani82 +2777
zondag 20 januari 2019 om 12:02
Ja dat doet hij nou toch ook. In een B-conpetitie met 0 weerstand.
Alleen daar gaat hij 5 miljoen per jaar meer verdienen
Vind ik leuk
Bullet +3321
zondag 20 januari 2019 om 12:10
Nou, kijk naar Memphis, die wij toch allemaal top vinden. Heeft amper een basisplaats
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 20 januari 2019 om 10:28
Zijn heus wel genoeg plekken in Parijs over waar het wel fijn wonen is hoor.😜
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
zondag 20 januari 2019 om 10:31
Nee. Ook Parijs is verloren, net als Amsterdam.
Vind ik leuk
Mr bien +5917
zondag 20 januari 2019 om 10:34
Met Halalsema aan het roer is Amsterdam verloren
Vind ik leuk
Jozef +42699
zondag 20 januari 2019 om 11:46
😂
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 20 januari 2019 om 10:34
Jij bent wel goed in overdrijven zeg. Verloren.😂😂
Vind ik leuk
Rabarber +2276
zondag 20 januari 2019 om 10:36
Haha dwaas. Je hebt geen idee hoe groot Parijs is blijkbaar.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
zondag 20 januari 2019 om 10:39
In de buitenwijken daar is het zelfs nog slechter.
Vind ik leuk
Rabarber +2276
zondag 20 januari 2019 om 10:53
Dat er zoveel onzin uit 1 mens kan komen. Bizar.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
zondag 20 januari 2019 om 10:58
Roeptoeter is een echte globetrotter hij heeft alle arrondissementen gehad in Parijs ;)
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
zondag 20 januari 2019 om 10:37
Aan wie is het dan verloren?
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
zondag 20 januari 2019 om 10:39
Aan de niet-Amsterdammer of de niet-Parijzenaar.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
zondag 20 januari 2019 om 10:42
Onzin
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
zondag 20 januari 2019 om 11:07
Je moet het als een compliment zien. Alle wereldsteden zijn verloren. Amsterdam is net zo een kansloze stad als Londen en New York geworden.
De naam Amsterdam is nou eenmaal groter geworden dan de naam Nederland.

Ik zie Ajax ook niet meer als een Amsterdamse club maar als een Nederlandse club. Immers, iedereen is voor Ajax.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:14
Whahahaha
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
zondag 20 januari 2019 om 11:24
Ajax is nog steeds een Amsterdamse club. Kansloze steden zijn dat zeker niet. Ik zie dus niet in hoe je dat zou moeten beoordelen als een compliment.
Vind ik leuk
A.I.D.H. +185
zondag 20 januari 2019 om 12:16
Wauw dit is de meest arrogante reactie die ik ooit heb gelezen! Dat is gewoon knap! Je durft wel! Lol
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
zondag 20 januari 2019 om 10:35
Want jij heb natuurlijk in heel Parijs gewoond om tot dit oordeel te komen?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:36
Ja knul
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
zondag 20 januari 2019 om 10:39
Haha right... En een knul ben ik al 34 jaar niet meer hoor.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:15
Vanaf welke leeftijd ben je geen knul meer dan ?
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
zondag 20 januari 2019 om 11:21
Volgens de wet ben je met 18 jaar volwassen. Gemakshalve ben ik daar vanuit gegaan. Maar dat wil niet zeggen dat iemand die 20 is zich niet als een knul kan gedragen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:25
Ok dan ben je dus 31.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
zondag 20 januari 2019 om 11:31
Hoe kom je daarbij dan?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:35
Frenkie wordt de nieuwe nummer 10 van FSG (Frenkie Saint Germain), Nouri 34, Cruyff 14 en Jan Heinze nr. 5. Optellen en daarvan de gemene deler nemen, dit van 3x 18 af. Tada.
Simpel toch op een zondag ochtend, en ben nog maar een uurtje wakker !
Vind ik leuk
Jozef +42699
zondag 20 januari 2019 om 11:48
Logisch.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:45
Beste elftal van de wereld is natuurlijk Spurs.
Vind ik leuk
Ale +5606
zondag 20 januari 2019 om 10:49
Laten we hopen dat die brexit wel door gaat. Zeker voor het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
Jozef +42699
zondag 20 januari 2019 om 11:42
Wat weet jij meer over het niet doorgaan van de Brexit dan iedereen?
Vind ik leuk
Plattekar bv +32310
zondag 20 januari 2019 om 11:44
Gisteren 9-0 tegen Guingamp....je gaat daarheen voor poen en preseteren in Europa. That s it
Vind ik leuk
Paulus1962 +1296
zondag 20 januari 2019 om 12:36
Manchester is ook niet zo, n leuke stad om in te wonen hoor.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:25
De soap gaat door! Barcelona blijkt toch weer in de race te zijn 😂
Vind ik leuk
Janzijnvader +16871
zondag 20 januari 2019 om 10:27
En morgen weer niet en dinsdag doen ze een bod en woensdag blijkt dat niet zo te zijn en donderdag is Manchester City de nieuwe club. O nee toch weer niet.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:42
Gaat uiteindelijk nog 1 jaar bij Ajax spelen en daarna naar het prachtige Spurs!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:26
100% Barca voor Frenkie
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
zondag 20 januari 2019 om 10:27
Natuurlijk wordt hij onomstreden. Dat mensen daar aan twijfelen is puur uit jaloezie. Die zijn blind voor zijn talent uit wraakgevoelens of iets dergelijks.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8910
zondag 20 januari 2019 om 10:27
Net wakker met een katertje.
Geen beter medicijn dan frenkie nieuws
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:16
Om je maag te legen werkt goed ja
Vind ik leuk
oke dan +4528
zondag 20 januari 2019 om 10:29
Stukje plak en knipwerk van het verhaal op nu.nl
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 20 januari 2019 om 10:32
Dus, wat wil je hiermee zeggen?😂
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:41
Is toch duidelijk wat hij daarmee wil zeggen? Dat VP hele luie en simpele journalistiek bedrijft. Moet ik ook uitleggen wat ik hiermee wil zeggen?
Vind ik leuk
A.I.D.H. +185
zondag 20 januari 2019 om 10:54
Waar ook jij op klikt! Dus is het blijkbaar met jouw mening en negatieve waardeoordeel gewoon een bewijs dat het werkt!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:56
Ik zei idd simpele journalistiek. Over slechte marketing oid heb ik geen woord gerept
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 10:56]
Vind ik leuk
A.I.D.H. +185
zondag 20 januari 2019 om 11:27
Ja dat begrijp ik maar als jij met je negatieve gedachtengang "simpele journalistiek" dan toch klikt op het 150e artikel! Dan bewijst de gekozen strategie van VP juist als briljant!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:56
Die 'negatieve gedachtengang' is gewoon de waarheid hoor, copy pasten, 20 taalfouten toevoegen en het dan nieuws noemen.
Als anderen denken dat ze hier op een site zitten waar goede journalistiek bedreven word moet ik ze toch ècht wakker maken uit hun droom.

Je laatste zin ben ik het overigens wèl mee eens, de strategie van VP werkt zeker en zal ongetwijfeld veel kliks opleveren.
Vind ik leuk
A.I.D.H. +185
zondag 20 januari 2019 om 12:04
Maar weet jij een beter/leukere site? Ik niet! Maar ben nog kort lid en de commentaren over de moderators is erg negatief! Ik heb nog geen verwijdering meegemaakt dus kan niet oordelen!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 12:12
Voor journalistiek weet ik wel betere ja. Maar het overzicht en de forums zijn goed geordend hier, daar onderscheiden ze zich mee..
Hèèl soms word er door een redacteur van VP een uitgebreid stuk eigen werk geschreven en dan ben ik de eerste om te zeggen dat dat goed is, maar in de 10+ jaar dat ik hier rondkijk heb ik dat nog geen 10 keer meegemaakt.
Vind ik leuk
A.I.D.H. +185
zondag 20 januari 2019 om 12:17
Welke als ik vragen mag?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 12:32
Letterlijk alle kranten en websites waar VP de artikelen van overneemt.. VI, Nu.nl, Telegraaf en ga zo maar door, of buitenlandse kranten/websites.. In tegenstelling tot VP word je daar niet doodgegooid met taalfouten en bovendien schrijven daar journalisten (dus geen dyslectische stagiares) hun eigen artikelen zonder alles klakkeloos over te nemen van anderen. VP doet nooit journalistiek onderzoek.
Vind ik leuk
A.I.D.H. +185
zondag 20 januari 2019 om 12:44
Jammer die bezoek ik al! Altijd fijn een nieuwe voetbal site! Maar de krant lezen, moet je als echte voetbalfan gewoon standaard "met een kopje koffie s'morgens als eerste keuze hebben!
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 20 januari 2019 om 11:06
Alsof dat nog niet bekend was? 4318 likes hij is nu niet bepaald een nieuwkomer. Mag toch hopen dat hij dit al eerder doorhad.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:15
Oké goed punt, dat moet ik dan ook gewoon toegeven!
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 20 januari 2019 om 11:21
Hehe ja toch!😜
Vind ik leuk
Blindsy +17443
zondag 20 januari 2019 om 10:36
Mooi. Een klatergoud-net niet club met een veel te dure huishouding en te weinig middenvelders in een competitie die net onder de top zit. Dat niveau moet Frenkie waarschijnlijk wel aankunnen.
Vind ik leuk
Jozef +42699
zondag 20 januari 2019 om 11:50
Vandaar dat zijn keuze wat mij betreft best logisch is.
Vind ik leuk
Blindsy +17443
zondag 20 januari 2019 om 17:29
Precies.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:40
Zelfs als Ajax fan ben ik wel echt klaar met dit soort bullshit artikelen elke dag
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:43
Juist als Ajacied!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:55
Toch moet je ergens ook wel blij zijn met dit soort mega_
-transfers. Uiteraard is Frenkie een super talent, maar moet nog blijken of die dat de rest van zijn carrière vol houdt. Maar met die miljoenen kan je toch weer mooie ervaren aankopen doen (kijk naar Tadic)
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:41
Aub ga naar een andere club .
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:44
wat een onbenul deze man,om misverstanden te vermijden frenky kan echt wel na de top maar omdat op een wedstrijd af te lijden zegt meer over deze man dan een epileptische aanval te verwisselen met een stuiptrekking,begrijp me niet verkeerd maar mijn mening s dat frenky alleen maar zijn zak kan vullen daar de beste sportieve optie is bij ajax blijven en een jaar het verschil maken dan tik je de 100 mil aan volgend jaar,dan hoef je niet naar een niets zeggende franse competitie,en dan liggen de clubs voor t oprapen en dan ben jij er ook zeker klaar voor,jij gaat toch wel veel geld verdienen dus dat is mijn tip aan jou
Vind ik leuk
Jozef +42699
zondag 20 januari 2019 om 11:53
Alle respect voor het feit dat jij vast ook een mening hebt, maar doe in hemelsnaam op zijn minst eens je best om dat een klein beetje volgens de algemene schrijfregels onder woorden te brengen hier. Begin eens met een puntje en/of een komma te zetten op de juiste plaatsen.....

...tip. Als je tijd overhoudt zouik je willen vragen om je bijdrage nog eens na te lezen alvorens deze te verzenden. Ben echt geen taalnazi, maar dit was niet te begrijpen.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 11:57]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 12:11
dank je voor de tip zal hem gebruiken in het vervolg
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:47
ik denk ook dat neymar en mbappe niet blijven dus als jij komt is dat super tweetal ook vertrokken en dan moet je nog maar kijken wat r terug komt,ik hoop als psv suporter dat je de juiste beslissing maakt, het enige min punt aan frenky is dat hij toendertijd niet voor ons heeft gekozen 🤣😂🤣
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 10:58]
Vind ik leuk
A.I.D.H. +185
zondag 20 januari 2019 om 11:09
En waarom denk je dat? Weet je wel wat een vermogen QSI heeft 100 miljard en de CEO van QSI Is voorzitter van PSG! Daar zit zoveel potentiël in! Dat ik juist denk dat wanneer ze echt willen alles mogelijk is! En met PSG de eerste zijn die de gewenste cup binnen halen ga je de boeken in! De eerste keer is zo belangrijk! En altijd de mooiste!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:14
eens maar naar mijn mening is frenky ajax nog niet ontstegen en kan nog genoeg groeien en kan daarna na de absolute top en als hij echt dat niveau haalt laat psg hem niet meer gaan en blijf je daar in dat gat hangen waar je niet meer uitkomt
Vind ik leuk
A.I.D.H. +185
zondag 20 januari 2019 om 11:51
Maar als de basiskern van PSG steeds beter en groter gaat worden! Zie ik ze als grootste kandidaat voor de komende jaren! Er zit gewoon teveel vermogen achter en QSI Investeert wel hoor! Wetende dat het om ego draait! "PSG wint de prijs bv twee keer achter elkaar" gaan de andere clubs CQ machthebbers balen en dan kan het twee kanten opgaan of de spelers worden voor nog hogere bedragen gekocht van PSG "wat QSI winst oplevert" of PSG blijft de beste club "want onderschat QSI niet ze worden door de absolute top geleid " wat PSG als club waardevoller maakt!
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 12:56]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:53
Ik geloof niet dat PSG de cup met de grote oren gaat binnenhalen. Op deze manier werkt het toch echt niet in de voetballerij.
Vind ik leuk
AFP +2006
zondag 20 januari 2019 om 10:54
Als het allemaal waar is wat wij buitenstaanders moeten geloven dan is PSG met Neymar, Mbapé en de andere Franse voetbalgrootheden een mooie springplank voor Frenkie. PSG is beter dan Barca. Hypothese: als Frenkie uitblinkt bij PSG dan zal zijn waarde later over de 100 miljoen zijn verwacht ik.
Goed hè van een Nederlandse voetballer. Geboren in Arkel, bij Willem 2 en omgeving zag niemand zijn kwaliteiten, naar Ajax gegaan en bij Ajax dankzij de geweldige begeleiding en opleding verworden tot één van de meest begeerde spelers van Europa. Ga zo door Ajax !
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 10:58
Ik zou niet naar Psg gaan.
Te weinig weerstand in de competitie en komen te kort Europees.
Zou eerder Spanje of Engeland gaan.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 11:55
Zelfs als tussenstap zou ik niet naar PSG gaan, eens.
Dan maar eerst naar een club net onder de top.
Vind ik leuk
Voetbal@com +2577
zondag 20 januari 2019 om 11:34
Gelukkig, Frenkie nieuws.
Hij wordt een superster.

Wellicht Frenkie ook naar het
2019 Euro Songfestival sturen.

[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 11:36]
Vind ik leuk
gustare +660
zondag 20 januari 2019 om 11:36
PSG is zo’n ongelooflijke kut club. Daar ga je alleen heen voor het geld. De Franse competitie stelt niets voor. De échte uitdagingen liggen in Engeland of Spanje. Zou het teleurstellend vinden als Frenkie toch naar PSG gaat.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 11:36]
Vind ik leuk
John M. +5073
zondag 20 januari 2019 om 11:46
Daar hebben toch weer iemand gevonden die Frenkie goed vindt.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1964
zondag 20 januari 2019 om 11:47
Ik hoop dat ik het mis heb.
Maar als het over slagen bij een topclub gaat.
Zou ik mijn geld op de ligt zetten.
Frenkie zou eerst een tussenstap ala..Arsenal dortmund Sevilla moeten doen.
Fysiek gaat hij daar te kort komen .
Vind ik leuk
Kuip +9764
zondag 20 januari 2019 om 11:48
Frenkie moet nu echt beter gaan spelen. Sinds de interland tegen Frankrijk doet hij niet veel meer dan balletjes breed en alles in wandeltempo.
Hij speelt als een veredelde linksback.
Ik wil weer passeeracties zien, versnellingen, steekpasses en veel meer doelpunten.
Zoals hij de laatste tijd voetbalt accepteren ze niet bij PSG.
Vind ik leuk
Linke loe +310
zondag 20 januari 2019 om 11:50
Top team voor frenkie..al dat gezeur hier slechte keuze dit dat..die jonge gaat het daar maken en misschien wel de cl winnen
Vind ik leuk
JanTa48 +7301
zondag 20 januari 2019 om 12:03
Uit hoeveel afleveringen bestaat deze soap? Al zou Ajax 100 miljoen ontvangen maar een speler als de Jong krijgen ze niet meer terug. Ik vind het een leuke bijzaak dat Clubs als Willem II en RKC in 1 klap gezonde clubs zijn geworden.
Vind ik leuk
G.Kopf +4478
zondag 20 januari 2019 om 12:23
Leuk om te lezen, op zich wel fijn een keer een bericht over Frenkie.
Hij wordt redelijk onderschat en de media negeert hem, wat best jammer is want ik wil wel wat meer over hem te weten komen, bv interesse van clubs en meningen van interessante mensen.
Vind ik leuk
Truth +3188
zondag 20 januari 2019 om 12:31
Poen pakken en er zo weinig mogelijk voor doen.
Elke week tegen pier en pol en winnen met 9-0 wow ....dat is de jeugd van tegenwoordig !!
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 10:17
Doe niet zo hypocriet joh.Dat willen we allemaal toch ?
Vind ik leuk
Truth +3188
dinsdag 22 januari 2019 om 10:29
niks hypocriet aan joh enkel mijn mening over de tamzakken van de huidige tijd !
Ik heb hard gewerkt voor mijn centen , nu krijgen die gasten 1000 x meer voor een hobby en wat doen ze dan ...ze gaan naar een flutcompetitie wow wat een mentaliteit !!
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 20:39
Dus jij zou dat niet doen als je de mogelijkheid had ?? Make that the cat wise !!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 20:40]
Vind ik leuk
Truth +3188
woensdag 23 januari 2019 om 09:44
Neen want ik denk heel anders ...nl
Topsport en competitie kan je overal doen ...dus doe niet alsof psg de enige club is waar je geld kan verdienenen he !
Verdere uitleg moet ik niet geven , je moet gewoon eens nadenken en dat zal je wel snappen wat ik eigenlijk bedoel
Vind ik leuk
deltiaan +1387
zondag 20 januari 2019 om 12:49
niet te HOOG VAN STAPEL LOPEN
Vind ik leuk
Nbl +837
zondag 20 januari 2019 om 12:50
Hè frenkie nieuws!! lang geleden .
Vind ik leuk
74ratje +542
zondag 20 januari 2019 om 13:02
Als andere topclub interesse in je hebben, en hetzelfde willen betalen, ga je toch als laatste naar PSG Lijkt me.
Vind ik leuk
Truth +3188
dinsdag 22 januari 2019 om 10:32
Als je een sporter bent in hard en nieren en die wil tot het uiterste gaan dan ga je idd niet psg
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 13:46
Als hem bij Ajax zelf zie spelen denk je soms een jaartje extra zou goed zijn, maar bij het nederlands elftal is het duidelijk. Hij is er klaar voor en zal veel meer leren in een top competitie
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 14:05
Denk dat Frenkie gewoon bij NAC uitkomt.
Vind ik leuk
HupHolland +3628
zondag 20 januari 2019 om 16:27
Het ziet er zo makkelijk uit. Echt Cuijff stijl, want het is absoluut niet makkelijk. Nu aanvallend sterker worden. Dit is de beste voetballer die Nederland had in de laatste 20 jaar.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws