Memphis reageert: 'Ik heb niets tegen de mensen die dit hebben gedaan'

Memphis reageert: 'Ik heb niets tegen de mensen die dit hebben gedaan'

Gepubliceerd: maandag 21 januari 2019 om 20:09ma 21-01-2019 om 20:09

Memphis Depay heeft teruggeslagen naar supporters van Saint-Étienne, die in het duel met Olympique Lyon een spandoek uitrolden. De aanvaller van Lyon kan zich er niet druk om maken.

'Memphis vijf miljoen volgers (op Instagram, red.), maar nog steeds geen vader', stond er op het spandoek. De fans van Saint-Étienne doelen op het feit dat Memphis het een groot gedeelte van zijn jeugd zonder zijn vader heeft moeten doen. Hij vertrok toen Memphis nog heel jong was.

'Ik heb niets tegen de mensen die dit hebben gedaan. Ik weet dat ze stiekem van me houden', schrijft Memphis op Twitter. 'Ik weet ook dat ze gewoon kwaad zijn omdat zij niet één speler hebben die net zo goed is als ik. Het heeft me geen seconde geïnteresseerd, ik wilde er alleen wat dingen over zeggen. Nul punten tegen ons dit seizoen, ik kan me voorstellen hoe dat moet voelen.'

Memphis sluit op ludieke wijze af. 'Het zijn er trouwens 5,9 miljoen', doelt hij op zijn aantal volgers. Memphis vierde onlangs dat hij de grens van vijf miljoen volgers bereikte op Instagram. 

Plaats een reactie

Smithsonian +43121
maandag 21 januari 2019 om 20:10
Grow up vent.
Dit hoort er bij ;).
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
maandag 21 januari 2019 om 20:14
Dat eeuwige gezeik van die Memphis ...

Nee geintje ... beetje laffe manier om zo’n spandoek uit te rollen.

Komt in de buurt van Vermeer-actie van die Ajax-mongool die dat toen deed ... is een laffe daad, daders zoeken en bestraffen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
maandag 21 januari 2019 om 20:24
Mee eens, maar dit kun je niet voorkomen.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6051
dinsdag 22 januari 2019 om 03:28
Je kunt dit soort spandoeken toch wel tegenhouden bij de ingang?
Ik vind het iig een hele lage actie.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1966
dinsdag 22 januari 2019 om 07:54
Vind dit veel erger als dat poppetje van vermeer
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
dinsdag 22 januari 2019 om 08:41
Ik vond die pop erger maar dit is ook niet kies.
Vind ik leuk
diekertjedap +5419
maandag 21 januari 2019 om 20:15
nee, dit hoort er niet bij.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
maandag 21 januari 2019 om 20:50
Tegenwoordig wel ;)
Vind ik leuk
diekertjedap +5419
maandag 21 januari 2019 om 20:51
maar dan nog kun je als supporter daar een statement tegen maken.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 20:59
Voor mij niet. Niets ludieks aan, lage actie.
Vind ik leuk
Oyias +22
maandag 21 januari 2019 om 23:11
was het doelpunt van Bram van Polen mooi?
Vind ik leuk
dhrwobo +43530
maandag 21 januari 2019 om 20:15
Nee dit is smakeloos. Die supporters hebben gewoon een smakeloze grap gemaakt over familieleed. Als je een grap maakt, doe het dan goed en niet over de rug van dit soort gevoelige onderwerpen. Moraliteit ver te zoeken. Bij die supporters. En bij jou
Vind ik leuk
RGB +1224
maandag 21 januari 2019 om 20:23
Ben ik volledig met je eens. Ik vind dat je een speler best mag aanpakken op zijn gedrag of op zijn prestaties maar op dit soort dingen absoluut niet. Mensen zonder enig greintje fatsoen maar ja, tegenwoordig moet alles kunnen. Diep triest.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
maandag 21 januari 2019 om 20:24
true, maar van zulke "fans"kom je nooit af. Dat bedoelde ik meer.

Heeft niets met mijn moraal te maken 😉
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 20:50]
Vind ik leuk
davidben +6482
maandag 21 januari 2019 om 20:30
Bedoel je moraal?
Vind ik leuk
Nar +1119
maandag 21 januari 2019 om 21:26
Onzin natuurlijk. Je moet overal grappen over kunnen maken. Er komt bij dat Memphis graag in de belangstelling staat en dan kan je reacties verwachten. Ik vind dat hij goed reageert, overigens. Gewoon een grap eroverheen.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 22:07
Een grap hoort er inderdaad bij , maar grappen over je familie zijn not done , ook niet als je bekend bent .

Jij zou het denk ik ook niet relaxed vinden als supporters je moeder zouden beledigen , omdat jij bij een andere club speelt .
Vind ik leuk
Nar +1119
dinsdag 22 januari 2019 om 06:15
Niet leuk nee, maar ik vind wel dat ze die grappen mogen maken. Zolang ze fysiek mij of anderen geen pijn doen. Anders moet je lekker stratenmaker worden ofzo, iets waar je niet in de aandacht staat.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 23:24
Oh ja??

Probeer dat maar eens over WOII en de Joden (om maar een voorbeeld te noemen) en kijk eens of dat goed valt!

Tuurlijk kan je niet overal grappen over maken, in een 'beschaving' leven heet dat.

"Je moet overal grappen over kunnen maken" is je reinste onzin en wordt vaak gebruikt door asociale mensen, die onder dat mom sociaal willen overkomen.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15305
maandag 21 januari 2019 om 21:38
100% met je eens, maar ik vind het toch jammer dat Memphis hierop reageert.

'Ik weet ook dat ze gewoon kwaad zijn omdat zij niet één speler hebben die net zo goed is als ik.“

“Nul punten tegen ons dit seizoen, ik kan me voorstellen hoe dat moet voelen.”

Hiermee geeft hij toch wel aan dat het hem zeker wel dwars zit (wat begrijpelijk is) en laat hij zich toch een beetje kennen. De beste reactie is geen reactie in dit geval. Gewoon doen alsof je neus bloed en er niks van hebt meegekregen.

Maar al met al een smakeloze actie van deze zogenaamde ‘supporters’. Dit heeft helemaal niks meer met voetbal te maken en ik hoop ook dat ze gestraft worden voor deze walgelijke actie.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 21:40]
Vind ik leuk
AVDV +1382
dinsdag 22 januari 2019 om 01:43
Mwa zijn 5,9 reactie vind ik wel lachen.
Vind ik leuk
Bertus +7490
maandag 21 januari 2019 om 22:11
Als je vind dat dit soort onzin erbij hoort zegt dat veel over je eigen verstand. Wat een trieste figuren.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
maandag 21 januari 2019 om 22:13
Gozert het gebeurt overal, het is triest maar ja.

Bananen, etc etc. Spandoeken, dus ja. Waar je je druk om kunt maken. Saint etienne kan ingrijpen.

Wat een sentimentele figuren hier. Bleh.
Vind ik leuk
bartjeee +1420
maandag 21 januari 2019 om 22:31
Ballen in het veld gooien tijdens een wedstrijd....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 09:18]
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:06
Velt? Serieus Bart?
Vind ik leuk
bartjeee +1420
dinsdag 22 januari 2019 om 09:17
Oeps... foutje🤭
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1966
dinsdag 22 januari 2019 om 07:57
Je wilt bananen toch niet vergelijken met dit soory spandoeken en ben jij z on harde jongen dan smith ???
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 22:24
Ik vind dat hij juist heel goed reageert. Gewoon uitlachen dit soort kneuzen
Vind ik leuk
Roeptoeter +15479
maandag 21 januari 2019 om 20:11
Koeman is zijn daddy.
Vind ik leuk
Kuip +9921
maandag 21 januari 2019 om 20:11
Sneu publiek.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7572
maandag 21 januari 2019 om 20:12
Verstandig memphis! Voorlopig nog niet aan beginnen
Vind ik leuk
Roffel1998 +2663
maandag 21 januari 2019 om 20:33
Voorlopig nog niet aan een vader beginnen ?
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +3383
maandag 21 januari 2019 om 20:12
Supporters moeten lekker normaal doen. Zielig gedrag. Daag Memphis uit en hij gaat zich nog misselijker gedragen en soms zelfs beter spelen
Vind ik leuk
NvC +8474
maandag 21 januari 2019 om 20:12
Haha mooi antwoord van Depay op dit groepje zielepieten. 👍
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 20:12
Diep triest.
Dit zijn geen plagerijen meer.
Zo een fan verdient een ploeg die degradeerd om 'humbleness' zoals de Engelsen zeggen te leren.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 00:28
Of nederigheid, zoals de Nederlanders het wel eens noemen ;) Je hebt gelijk hoor, dat mogen we wel wat aan gaan leren.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9948
maandag 21 januari 2019 om 20:16
Wat een zielig spandoek zeg, opzeker dat degene die dit gemaakt hebben tussen die 5 miljoen volgers zitten en stiekem fan zijn
Vind ik leuk
Kayzer +3244
maandag 21 januari 2019 om 20:17
Tijd om het net te laten bollen Memphis!
Vind ik leuk
Bocajuun +893
maandag 21 januari 2019 om 20:19
Het doet je niks maar toch reageer je erop.. die antwoord ga ik niet bevragen
Vind ik leuk
Gyrosregime +2762
maandag 21 januari 2019 om 20:34
Die antwoord ga ik niet bevragen? En nu eerst eens in het Nederlands:p
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 20:47
Zoek op YouTube: Die antwoord ga ik niet bevragen depay. Dan zul je deze reactie wel begrijpen ;)
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 20:19
En toch Memphis... doet het pijn. En dat is normaal.
Vind ik leuk
Mad Max +1129
maandag 21 januari 2019 om 20:21
Franse humor......
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21059
maandag 21 januari 2019 om 20:22
Wat een raar spandoek
Vind ik leuk
Mari +12407
maandag 21 januari 2019 om 20:28
Goed zo Memphis
Ik zou de fans ook verzoeken hun zusjes langs te sturen
Vind ik leuk
Gyrosregime +2762
maandag 21 januari 2019 om 20:33
Enige goede reactie van Memphis, beetje a la Ibrahimovic maar zo zie ik het graag.. deze hele groep fans en waarschijnlijk zelfs het hele vak zal nog niet eens de helft bereiken van wat deze jongen al heeft bereikt
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
maandag 21 januari 2019 om 20:44
Is ook een kansloze actie met die spandoeken.
Vind ik leuk
Rabarber +4067
maandag 21 januari 2019 om 20:45
Volgers en likes zijn ook het belangrijkste in het leven voor figuren als Memphis. Het is natuurlijk wachten op zijn disstrack nu, aangezien hij zo'n geweldige rapper is.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 20:46]
Vind ik leuk
Asje Menou +648
maandag 21 januari 2019 om 23:50
Dat is het toch gek dat zijn trainers altijd tevreden zijn over zijn inzet op de trainingen, en zijn professionele benadering van zijn vak. Hij heeft toch gewoon het recht om in zijn vrije tijd te doen wat hij wil ?
Vind ik leuk
Benniewies +5360
maandag 21 januari 2019 om 20:46
Wat een eigendunk die gast
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
maandag 21 januari 2019 om 22:21
Die van dat spandoek idd.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 22:28
Wat een dom spandoek man.
Kun je ook alleen maar zo op reageren zoals Memphis doet
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 23:11
Als Belg zijnde hou ik echt van die man. Schitterende voetballer en geniale persoonlijkheid. Trekt hem niks aan van de haat en gelooft steevast in zichzelf!
Vind ik leuk
Asje Menou +648
maandag 21 januari 2019 om 23:48
Wat griezelig zeg, dat er mensen zijn die voetbal gaan kijken, en zich dan met dat soort zaken bezighouden. Echt walgelijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws