'Darri keert NEC de rug toe na verbanning en wordt nieuwste aanwinst in Den Bosch'

'Darri keert NEC de rug toe na verbanning en wordt nieuwste aanwinst in Den Bosch'

Gepubliceerd: zaterdag 26 januari 2019 om 14:46za 26-01-2019 om 14:46

Laatste update: zaterdag 26 januari 2019 om 15:17za 26-01-2019 om 15:17

Brahim Darri staat volgens het Nijmeegse medium RN7 op het punt om een contract te tekenen bij FC Den Bosch. De vleugelaanvaller van NEC is uit de gratie geraakt bij de Nijmegenaren na een aanvaring met trainer Jack de Gier.

Darri raakte net als Anass Achahbar in opspraak toen zij in de rust van het uitduel bij FC Eindhoven (3-2 nederlaag voor NEC) de confrontatie zochten met De Gier. De trainer wisselde het duo en daar waren Darri en Achahbar niet van gediend, waarop ze de trainer in het Arabisch zouden hebben uitgescholden. Het tweetal werd naar aanleiding van het incident verbannen naar Jong NEC.

Nu lijkt er dus een oplossing te komen voor Darri, die naar verwachting van RN7 maandag gepresenteerd zal worden bij FC Den Bosch. De koploper in de Keuken Kampioen Divisie, die gisteren nog verrassend onderuit ging op bezoek bij FC Eindhoven (2-0), had eerder al interesse in NEC-spits Sven Braken. Die transfer ging niet door, waarop de Bosschenaren Vincent Vermeij binnenhaalden.

Plaats een reactie

lars Utrecht +1515
zaterdag 26 januari 2019 om 14:49
Toch zonde hoe het allemaal loopt met Darri. Het is zo'n ongelooflijk goede voetballer die met gemak de subtop van de eredivisie aan kan..

Goede aankoop van Den Bosch. Benieuwd of hij daar wel zijn potentie waar kan maken.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18284
zaterdag 26 januari 2019 om 14:54
Als hij zich gedraagd wel, ligt 95% aan hem zelf. Had het als den Bosch zijnde nooit gedaan maar goed wie ben ik!?
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 15:04
Tuurlijk wel. Geweldige speler.
Vind ik leuk
diekertjedap +5454
zaterdag 26 januari 2019 om 15:16
een goeie speler weet zich te gedragen.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 15:31
Naar Den Bosch komen is al vast heeeel goed gedrag.
Vind ik leuk
Spartan +7205
zaterdag 26 januari 2019 om 17:05
Weet niet of je een onrusstoker (want dat is deze jongen gewoon) in je team wilt hebben. Den Bosch draait nu lekker en het gaat er gemoedelijk aan toe binnen de selectie.

Dat is meer waard dan het aantrekken van een speler met veel kwaliteiten, maar waarvan dat er zelden uitkomt vanwege zijn gedrag.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 17:35
Nou dan stuur Veldwijk ook maar deze kant op en Drenthe mag ook komen.

Veldwijk was in Groningen " niet te handhaven" Drenthe is een " rapper die er met zijn kop niet bij is"
Faser heeft geen centje pijn met deze twee " lastpakken"
Vind ik leuk
Spartan +7205
zondag 27 januari 2019 om 00:50
Darri heeft overal problemen met zijn gedrag gehad.
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 08:14
Dan gaan we dat Spartaans 🤔aanpakken.
Vind ik leuk
NvC +9670
zaterdag 26 januari 2019 om 15:36
Darri is zo iemand die gezellig mee doet als het goed gaat. Loopt het minder dan verziekt hij de sfeer. Den Bosch haalt met hem een technisch prima speler binnen maar wel iemand die geen klote geeft om de club of staf. Als hij even 110% moet geven, moet mee verdedigen, extra meters moet maken dan heb je de verkeerde in huis. En stel je hem een keer niet op dan loopt hij al te zeiken. Voor een ploeg waar bijna alles op het spel zit hebben ze een flink risico in huis gehaald. Boessen kan een man-manager zijn maar Darri heeft wel bewezen dat hij puur om zichzelf denkt. Niet voor niets roept iedereen hier dat hij een ‘slechte mentaliteit’ heeft.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 15:53
Wat hier geroepen wordt, weet Boessen toch ook?
Khammas was 'lastig ' Holla is ' lastig' Veldwijk is ' lastig' en Muhammed Mert was ' lastig.'
Het zal wel, het zijn stuk voor stuk spelers die het verschil maken.

Als hij zich niet gedraagt dan zullen Boessen en de spelers hem dat wel vertellen.
Voorlopig ben ik blij met deze prima voetballer. Precies de speler die ontbrak.
Vind ik leuk
NvC +9670
zaterdag 26 januari 2019 om 17:11
Ja en De Gier en de aanvoerder hebben hem ook verteld dat hij zich niet goed gedraagd, zelfs terug gezet maar zoals je ziet geeft hij er geen reet aan. Veel plezier met deze gast, hopelijk verneukt hij niet de boel daar. 👍
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 16:17
Vond hem voetballend toch een van de betere spelers van NEC samen met Anas.
Hopelijk kunnen andere spelers dit overnemen maar hoe dit allemaal gelopen is ligt volgens mij niet aan alleen de twee spelers maar rammelt het in meerdere opzichten het probleem word dan ook niet opgelost met het vertrek van een of beide spelers
Vind ik leuk
NvC +9670
zaterdag 26 januari 2019 om 17:08
Een van de betere? Dan heb je niet veel van NEC gezien dit seizoen. Darri heeft hooguit 2x goed gespeeld. Achahbar misschien 3 potjes. Sabak staat te trappelen dus we missen deze gast niet.
Vind ik leuk
Patje024 +127
zondag 27 januari 2019 om 01:17
Randy wolters komt ook terug komt op de plek van darri met zn onderweg van amsterdam naar marrakech lekker optiefen schijt voetballers jongens halen die voor de club willen knokken en anders jeugd erbij halen seizoen is toch al verloren doei Darri lekker opgerot
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 08:39
Hennie vond hem toch echt vaak speuler van de week 🤣
Vind ik leuk
NvC +9670
zondag 27 januari 2019 om 11:13
Wat weet een arnepper veel van NEC zeg. Je kijkt zelfs naar Henniesee. Zelfs de meeste NECers kijken daar niet naar. Dat je onbewust een satirisch stukje gebruik is nu wel lachen😂
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 11:16
Leuk he !!! Een aantal collega’s zijn voor NEC kunnen goed met elkaar overweg en lachen vaak over en weer . Wekelijks kijken we naar henniesee wat een pracht figuur is dat 😂
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zaterdag 26 januari 2019 om 14:59
Treft bij ons een coach die met mensen om kan gaan. Dus zie dat wel goed komen.
Vind ik leuk
Sideburnn +3224
zaterdag 26 januari 2019 om 15:02
Mentaliteit is erg belangrijk in de sport.....
Misschien wordt hij ooit nog volwassen.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 17:44
Dat vind ik een mooie reactie. Het menselijk brein is sowieso pas op 23 jarige leeftijd volgroeid.

Boessen wil hem graag, Knaki wil versterking en de supporters willen goed voetbal.
Deze jongen kan gewoon goed voetballen en voor goed voetbal ga je naar het stadion. Vd Winde is druistig, Bouyaglafen temperamentvol, Holla pittig.
Het zal wel.
Boessen maakt er een team van en als er een gaat zweven spreekt Boessen wel met hem en deelt desnoods een boete uit.
Bij Den Bosch komt dat niet in de krant, bij NEC hangt de vuile was de volgende dag op de redactie van De Gelderlander.
Vind ik leuk
Sideburnn +3224
zaterdag 26 januari 2019 om 21:46
Deze jongen heeft bij Haracles dacht ik ook al eens problemen gehad en is toen met een mental coach weer "on track" gekomen.
Kan echt een publieks trekker worden.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 21:49
Boessen en spelers als Holla, Verbeek en Romat zullen hem ook coachen.
De scouting is OK, hij is vaak bekeken.
Vind ik leuk
Sideburnn +3224
zaterdag 26 januari 2019 om 21:50
Zeker Holla....die had ik graag op het Kasteel gezien.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 21:53
Wist je dat Sparta heeft geprobeerd Kersten te halen?

Vind ik leuk
Sideburnn +3224
zondag 27 januari 2019 om 10:22
Deze winter?
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 10:46
Ja vorige maand. Kersten ging niet en verlengde zijn contract met Den Bosch.

Sparta zou denk ik ook geen transfersom willen betalen, want dat doet Sparta ( terecht hoor) niet.
Maar de interesse was er.

Vind ik leuk
gerard.. +982
zaterdag 26 januari 2019 om 15:06
Geen mentaliteit he was bij Vitesse al zo
Vind ik leuk
Il Gordo +21085
zaterdag 26 januari 2019 om 15:12
Kan het moeilijk een goede aankoop vinden. Den Bosch gaat heel behoorlijk en dan haal je iemand binnen die zich bewezen heeft. Door zich vooral structureel te misdragen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 januari 2019 om 15:12]
Vind ik leuk
Sideburnn +3224
zaterdag 26 januari 2019 om 21:49
Voor clubs als Den Bosche en mijn Sparta is dat niet meer te betalen hoor....een gearriveerde speler die zeker een versterking zal zijn....
Vind ik leuk
Il Gordo +21085
zondag 27 januari 2019 om 07:07
Mwoah, Veldwijk?
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 15:38
Den Bosch komt er aan hoor.
Vind ik leuk
McRobbos +1449
zaterdag 26 januari 2019 om 16:22
Laat vgeel het niet lezen...
Vind ik leuk
Piranha73 +344
zaterdag 26 januari 2019 om 19:44
In Almelo had hij het al in hoog in zijn bol,net als Tannane,kan echt geen toeval zijn met hun Marokkaanse afkomst
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 14:50
Man man man wat een puinhoop bij NEC. Als trainer moet je ook kunnen managen, daarvoor moet je wel een bepaald niveau hebben. Dan kun je zelf wel betaald voetballer zijn geweest, daar red je het alleen niet mee.
Vind ik leuk
Joost69 +1208
zaterdag 26 januari 2019 om 18:02
Is wel opvallend hoeveel spelers er weg willen dit seizoen bij NEC en ook niet de minste. Eerst Coutinho, Braken, Janssen en nu Darri die weg wil.
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 08:21
Weg MOETEN van de Gier
Braken, Darri en Janssen

Meer dan een miljoen aan transferwaarde weggegooid.
Vind ik leuk
MHMH +61
zaterdag 26 januari 2019 om 14:51
Ik vraag me af of het wat is. Hopelijk halen ze geen onrust met Darri binnen het team.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18284
zaterdag 26 januari 2019 om 14:53
Die kans is groot
Vind ik leuk
Joost69 +1208
zaterdag 26 januari 2019 om 14:58
Zal van beide kanten komen, zonder Darri blijft de onrust binnen NEC ook wel. Bij Den Bosch is de sfeer is heel anders op dit moment en dat kan voor hem ook bepalend zijn.
Vind ik leuk
mcmodd +28725
zaterdag 26 januari 2019 om 15:27
Laten we hopen dat Darri snel wat gaat toevoegen als deze deal met FC Den Bosch doorgaat. Als hij zich voetballend lekker gaat voelen, zal het met die problemen wel meevallen. Types die alleen meegaand zijn, weten veelal ook niet al te veel toe te voegen aan het teamresultaat. Ik wens FC Den Bosch succes deze tweede seizoenshelft.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 17:45
Spijker op de kop.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zaterdag 26 januari 2019 om 21:46
Dank je!!
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zaterdag 26 januari 2019 om 15:00
Komt goed. Boessen is recht door zee en met hem weten spelers meteen waar ze aan toe zijn.
Vind ik leuk
Joost69 +1208
zaterdag 26 januari 2019 om 15:05
Dat telt zeker ook mee. Darri is een jongen met een gebruiksaanwijzing en De Gier lijkt me nou niet het type die weet hoe hij met dat soort jongens om moet gaan. We zullen het merken, voetbaltechnisch zou het een meer dan prima aanwinst voor Den Bosch zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 15:17
Prima speler ! Wel te wisselvallig !
Vind ik leuk
Bushtukker +118
zaterdag 26 januari 2019 om 14:56
Het begin van het einde voor Den Bosch. Met Darri haal je de problemen in huis met als gevolg tweespalt in de selectie. Zonde.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 15:11
Hij kan verdomd goed voetballen alleen doet het veel te weinig
Vind ik leuk
MiloZandt +2078
zaterdag 26 januari 2019 om 15:13
Welke club begint er nou nog aan deze recidivist?
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zaterdag 26 januari 2019 om 15:18
Den Bosch 😂😂
Vind ik leuk
MiloZandt +2078
zaterdag 26 januari 2019 om 18:10
Snap er echt niets van. Heb je zo’n goed jaar en voeg je zo’n rotte appel aan je selectie toe.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zaterdag 26 januari 2019 om 18:22
Zoals het nu bij NEC gaat zijn het allemaal rotte appels. Aan wie zal dat liggen aan de appel of aan de boom waaraan ze groeien?
Vind ik leuk
Vb.twente +199
zaterdag 26 januari 2019 om 18:41
nee , nee , bij nec zijn ze nu weer goed bezig let maar op . die buitenlandse jongens in de groep klikte gewoon niet .
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zaterdag 26 januari 2019 om 18:58
Die jongens zijn er nu 2 weken uit en het loopt nog niet. Blijf er bij dat dat voor een groot deel aan de Gier ligt. Maar we zullen zien wat het gaat worden (als hij daadwerkelijk komt overigens).
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 januari 2019 om 18:58]
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 09:24
Buitenlanders bij NEC?
Er staan drie Belgen in het veld bij NEC. Welke buitenlanders waar het niet mee klikt bedoe je??
Vind ik leuk
Vb.twente +199
zondag 27 januari 2019 om 10:03
wat denk je ? die 2 die uit de selectie zijn gezet natuurlijk .
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 10:43
Darri is een Nederlander met zelfs interlands voor Nederland achter zijn naam.
[Reactie gewijzigd op zondag 27 januari 2019 om 15:05]
Vind ik leuk
MiloZandt +2078
zaterdag 26 januari 2019 om 22:49
Darri is bij Heracles ook al minimaal 2x uit de selectie gezet. Zal geen toeval zijn.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zaterdag 26 januari 2019 om 22:59
We zullen het gaan zien.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 15:30
Den Bosch had na het vertrek van Rodrigues en Gashi behoefte aan een buitenspeler. We hebben Darri dit seizoen in de Vliert zien schitteren, het is een geweldige voetballer. Boessen wil hem graag hebben en dan is het prima, hij maakt spelers beter daarom komen de spelers graag naar Den Bosch.
Weer een versterking met visie. Ppfff wat een klasse heb je met Beltrame en Darri. Dat wordt smullen.
Vind ik leuk
De Goffert +959
zaterdag 26 januari 2019 om 15:35
Spoeling wordt dun in Nijmegen. Ongemotiveerde spelers moet je er ook niet bij aillen maar NEC lijkt een structureel probleem te hebben met het pleasen van spelers. Veel ongenoegen bij de spelers en als het al bij heel veel spelers het geval is dan kun je niet alleen die spelers beschuldigen. NEC heeft het niet goed voor elkaar en moet eens in de spiegel kijken!
Vind ik leuk
Bromsnor +51
zaterdag 26 januari 2019 om 16:38
Sorry de Goffert, ik had jou reactie nog niet gezien 😉
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 januari 2019 om 16:38]
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 17:13
Mooie club nec....maar als er geen geld is dan worden dit soort misbaksel gecontracteerd....
Vind ik leuk
Sota +100
zaterdag 26 januari 2019 om 15:45
Met een andere instelling kan Darri veel meer uit zijn carriere halen, bij ons ging het ook niet vanzelf maar heeft wel mooie dingen laten zien
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
zaterdag 26 januari 2019 om 15:47
Ik vergeet zn doelpunten tegen PSV nooit meer..maar achahbar eindigd zn carrière gewoon als vakkenvuller.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 26 januari 2019 om 16:01
Dus nu is Achakbar de enige nog over die de pineut is.

Voor Darri is dat de 3e club in 6 maanden, dat wil je ook niet op je CV dacht ik.
Ik vind het beide leuke spelers, jammer dat het niet werkt. Bij een club met ambities is het slecht kerseneten.
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 15:08
Je hebt altijd drie clubs op je CV als je ergens na 5 maanden vertrekt.
Dat zegt alleen dat het bij 2e club ( NEC) geen succes was.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 2 februari 2019 om 13:54
Er gaat maar 1 over... en er zijn 4 die dat hopen te zijn.
Dat geeft druk... wie dat niet aankan die verzuipt.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 13:59
Denk ik ook en onder de rustige coaches verzuip je niet.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 2 februari 2019 om 14:45
Hoop dat Twente niet te ver wegloopt.
Ik houd het liever spannend.
Jullie klimmen op, hebben weinig te verliezen.
Maar in Nimwegen en zo rijst dan paniek.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 14:47
Precies. Waan van de dag regeert. Gelderlander er bovenop.
Vind ik leuk
Shelbourne +6189
zaterdag 26 januari 2019 om 16:09
Qua talent best een goede voetballer, maar zijn laatste goede wedstrijd kan ik amper herinneren. Ik zou als club toch mijn bedenkingen hebben bij dit soort spelers, met deze geschiedenis.
Vind ik leuk
Thuisvak +39
zaterdag 26 januari 2019 om 16:20
Gatver.., wie krijgen we er in Den Bosch nu weer bij?
Vind ik leuk
Al40jblw +15
zaterdag 26 januari 2019 om 16:36
Darri is nog niet helemaal rond

https://www.bd.nl/fc-den-bosch/brahim-darri-dicht-bij-akkoord-met-fc-den-bosch~ae8625af/

En als die het verprutst krijgt Nec hem weer met een strik erom terug want hij wordt gehuurd
Vind ik leuk
koosje +1167
zaterdag 26 januari 2019 om 20:45
zoo jaaa
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zondag 27 januari 2019 om 13:28
In ieder geval geen worst gelukkig want daar speelt er geen een die voor ons een versterking zou zijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 27 januari 2019 om 13:40]
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 15:15
We??? Wij in Den Bosch krijgen er weer een goede voetballer bij.
Vanaf het " thuisvak" in Oss zie je voornamelijk slechte voetballers.
De goede spelers als vd Venne, Bakx en Smeets zijn weg zo snel ze de kans krijgen.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 17:07
Marokkaanse hoogmoed...en gebasseerd op gebakken lucht.....is en blijft een apart soort volk
Vind ik leuk
Al40jblw +15
zaterdag 26 januari 2019 om 17:12
Geen Hoogmoed eerder Trots volk.
Vind ik leuk
Realist1892 +1603
zaterdag 26 januari 2019 om 17:56
Laat Darri toch zijn Geel Swert Hert tonen?
KUT Club hè NEK,had je moeten weten.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
zaterdag 26 januari 2019 om 18:05
Www.cursusabn.nl
Vind ik leuk
NvC +9670
zaterdag 26 januari 2019 om 19:01
Ja lelijk he dat geel swert hert. Erg professioneel! 👏
Vind ik leuk
Realist1892 +1603
zaterdag 26 januari 2019 om 19:53
Nee hoor ik dank mijn ouders dat ik niet in Schijtmegen bent geboren.
En dat ik geen Fan ben geworden voor jullie clubje.
GOD Zegen kan niet anders.
Dat te samen ben ik een heel gelukkig mens.
Vind ik leuk
NvC +9670
zaterdag 26 januari 2019 om 21:43
Hahaha dom kind. 😂 Tekenend dat je over “Schijtmegen” begint zonder enige reden. Godzijdank bestaan gastjes zoals jij, hebben andere Nederlanders weer werk!
Vind ik leuk
Realist1892 +1603
zondag 27 januari 2019 om 00:50
Nee jullie zielig volk.
Je kan nooit dommer zijn als een Fan van NEK te zijn.
Vind ik leuk
NvC +9670
zondag 27 januari 2019 om 02:37
Zielig is de naam van wat je zogenaamd haat niet kunnen typen. Fonetisch typen hoeft in dit geval niet. Vergeet je pilletje niet.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30184
zaterdag 26 januari 2019 om 18:19
Brak bij Heracles door als leuk talent. Benieuwd of hij bij FCDB weer in het gareel komt. Dan hebben ze er een prima aanwinst bij!
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zondag 27 januari 2019 om 13:36
Gaat goed komen kerel, hij wordt gehuurd en we denken heel helder in dit soort zaken. Aanpassen en in het gareel lopen zo niet dan gewoon opgeflikkerd, terug naar NEC :)
Vind ik leuk
Vb.twente +199
zaterdag 26 januari 2019 om 18:35
geweldig nieuws dit natuurlijk , een storende factor en hij is niet zo goed .
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 18:54
Twente wilde Darri vorig jaar nog halen en zit verlegen om een linksbuiten.... Den Bosch was ook op zoek naar een buitenspeler omdat die positie niet dubbel bezet is.
Goed nieuws idd.. voor Den Bosch ook omdat hij niet naar Twente is gegaan. Nu nog een linksback en we zijn er klaar voor
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zondag 27 januari 2019 om 13:44
Daar denkt jullie trainer anders heel anders over :) :).

https://www.foxsports.nl/video/3001915/pusic-het-realisme-bij-twente-soms-zoek/
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 21:35
dwarri moet lekker van club naar club hobbelen waardeloze kutinstelling/mentaliteitsprobleem is erg groot bij deze mafklapper!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws